FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sancțiuni
Text postat de Emanuel Cristescu
Gheorghe Recheșan - reducerea nivelului pentru trei luni.
Valeriu Cercel - reducerea nivelului pentru două luni.
Epi gramist - reducerea nivelului pentru două luni.

Pentru încălcarea regulamentului site-ului prin folosirea de expresii licențioase, atac la persoană, escaladarea conflictului și încercarea de a-și face dreptate singuri.

PS. Nu am primit nicio sesizare domnule Cercel. Cum știți și telefonul meu este public. Mă puteați suna.

Vă rog să ștergeți textul "Domnului profesor Ion Corbu,"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  B, toti ie neshte prosti, numai peia e destept.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 21:51:49
         
 
  Nu, nu toți occidentlii. Numai unii. În special, ăi veniți de pe pustii să cultive barabule și cucuruz în ținutul de origine al respectivelor legume!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-24 21:12:47
         
 
  @Andrei Florian: lasa ca toti occidentalii ie neshte prosti si nu stie ce zice. Noi nu avem nevoie nici de UE, nici de AmeriKa Kare vrea numai sa suga sangele poporului si sudoarea muncii noastre.  
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2012-12-24 18:39:14
         
 
  meta  
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-24 18:10:08
         
 
  Aș fi insistat în a-i servi gargariciului alte pilule, dar, la un moment dat, a mai dialoga cu un robot cu circuitele încîlcite, devine o chestiune de sefeu absurd. Las pe mîna generozității incomensurabile a dlui Cristescu, convertirea robotului destructurat în android reșapat. Poate se nimerește ca, prin inversiuni tehnice aleatorii, să intre în programul potrivit unei mata/ființe raționale.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-24 18:09:31
         
 
  Ne aflam in balotaj. Avem opinia mea si a Comisiei de la Venetia versus opinia dumneavoastra si a autorilor puciului. Cum rezolvam? Eu zic sa o trecem prin comisia juridica, sa aflam si opinia domnului Gigel, iar apoi sa punem Parlamentul sa scoata o lege care spuna clar daca a fost sau n-a fost. Filmul cu acelasi nume al lui Corneliu Porumboiu "A fost sau n-a fost" a avut un real succes la public, iar pesonajul Piscoci a intrat deja in folclorul romanesc.
Macar sa fim mai originali decat democratia asta de apa dulce. In fond, daca asa scrie in ghimpele.ro, inseamna ca este adevarat :)
Sorin Rosca Stanescu a fost sau n-a fost turnator? Dar restul? Cine plateste articolele din ghimpele?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 13:47:22
         
 
  Și, după cum știți, eu nu vorbesc fără probe. Puteți verifica afirmația mea cu privire la procurorul regimului criminal comunist actualimente slujitor al regimului criminal pedelist, la link-ul:

http://www.ghimpele.ro/2012/09/parchetul-de-pe-langa-inalta-curte-de-casatie-si-justitie-cere-proba-mandatului-pentru-a-o-urmari-penal-pe-monica-macovei-iata-mandatul/
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-24 11:05:27
         
 
  Vai domnule coleg! Vai!

Într-o societate normală, numita Macovei, ar face obiectul acțiunilor antiromânești și ar fi de competența justiției.

Cum bănuiam, nu puteți produce nicio dovadă că Raportul Comisiei de la Veneția ar fi consemnat că în România ar fi avut loc o lovitură de stat. Deși fraudarea alegerilor în 2009 ar putea fi interpretată ca o lovitură de stat. Iar repunerea în funcie a guvernatorului, împotriva votului democratic este o adevărată lovitură de stat, de fapt. Însă stăpânii lumii "cei mai tari în clonț" așa se poartă cu slugile. Îi exonerează de aplicarea legii. O vreme.

Așa, cu "argumentul de autoritate" Monica Macovei, unul din cei mai ticăloși procurori ai regimului criminal comunist, care semna mandate de arestare, în alb, domnia voastră nu reprezentați decât un fel de elogiu al neputinței argumentative și al ipocriziei de tip portocaliu.

Prin urmare, ați mințit domnule coleg. Ați mințit. Iată de ce nu puteți fi credibil. Pentru că ați scris negru pe bleu: "Cand v-am spus ca e lovitura de stat bolsevica ati crezut ca va mint? V-am mintit eu vreodata?" Vedeți dumneavoastră, și minciuna trebuie să aibă o anumită coerență. Nimeni nu v-a obligat să afirmați așa ceva. Însă acum vă aflați într-o autocontradicție evidentă. Însă, petru mine, asta nu vă face mai puțin simpatic. Vă voi trata și pe viitor cu aceeași simpatie și compasiune. În special pentru cecitatea politică pe care o aveți. Aș dori să vă ajut. Cu sinceritate aș dori să vă ajut. Sunteți un om tânăr, inteligent și implicat într-o frumoasă și nobilă activitate. Aceea de a informa corect, obiectiv și onest. Și ar trebui să aveți un spirit cetățenesc liber și ascuțit. Mult peste medie. Să aveți o viziune frumoasă și pozitivă asura vieții și asupra dezvoltării țării noastre. Adică să consonați cu România, respectiv cu aspirațiile ei. Cu interesul ei național. Care, în plan democratic, înseamnă să rezonați cu aspirațiile rezultate în urma scrutinului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-24 10:41:36
         
 
  Mircea Vintila si Adrian Paunescu:

Mircea Vintila - Bau bau!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 09:53:16
         
 
  Gigi Becali explică prezența lui în Comisia Juridică:„Studiile mele sunt de ajuns pentru a vedea dreptatea”
Mai are vreun rost sa discutam daca a fost sau nu lovitura de stat?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 09:17:46
         
 
 

Gigeii din Comisia Juridica a Parlamentului


Gigel


Discutiile noastre pe teme juridice sunt inutile. Gigeii au castigat, iar legile sunt scrise de catre invingatori.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 09:02:54
         
 
  Parlamentul si Guvernul au considerat ca pot sa infranga ordinea constitutionala in numele principiului "majoritatea poate decide orice " , principiu care este nociv, profund gresit si incompatibil cu democratia. Aceasta grava abatere de la principiile democratice a fost formulata foarte de clar in punctul 16 din Opinia Comisiei de la Venetia : “The underlying idea may have been that the majority can do whatever it wants to do because it is the majority. This is obviously a misconception of democracy. Democracy cannot be reduced to the rule of the majority; majority rule is limited by the Constitution and by law, primarily in order to safeguard the interests of minorities”
Desigur, putem discuta la nesfarsit despre democratia originala de tip iliescian, dar reperele raman aceleasi.
De altfel, raportul cu pricina scoate bine in relief faptul ca incercarea de lovitura de stat a fost bine orchestrata la nivel legislativ, calendarul masurilor politice si juridice adoptate dovedind coerenta planificarii si scopul intregii proceduri. Am fost martori neputinciosi in fata tuturor ordonantelor de urgenta care au afectat regimul institutiilor fundamentale ale statului, atacuri politice camuflate prost la adresa institutiilor care asigura stabilitatea structurilor legislative, vezi Curtea Constitutionala, tentative de a schimba legislatia in scopul obtinerii unor efecte care sfideaza orice interpretare logica a legilor, vezi modificarea conditiilor de validitate ale referendumului.
Comisia de la Venetia, care s-a concentrat pe prevederile constitutionale care pot genera abuzuri daca nu sunt corectate :
- Suspendarea Presedintelui nu mai poate fi tratata doar ca un act politic, ci trebuie sa fie decisa la nivel juridic
- Practica emiterii de ordonante de urgenta de catre Guvern trebuie restransa la maximum
- Sunt necesare garantii in vederea apararii independentei Avocatului Poporului, care nu poate fi demis pe motove politice
- Trebuie clarificate raporturile intre Presedinte, Parlament si Guvern

Doamna Monica Macovei a spus-o cu mult mai bine decat mine:
"Comisia de la Venetia condamna masurile luate de Ponta, Antonescu si Voiculescu, pe care le considera “problematice” din punctul de vedere al constitutionalitatii si statului de drept:
- Revocarea Avocatului poporului,
- Demiterea presedintilor Parlamentului,
- Modificarea regulilor in timpul jocului,
- Limitarea atributiilor Curtii Constitutionale,
- Adoptarea Ordonantelor de Urgenta fara sa existe vreo urgenta reala,
- Presiunile asupra judecatorilor Curtii Constitutionale si a procurorilor.
Este rusinos pentru Guvern sa iti atraga atentia Comisia de la Venetia ca in Constitutia Romaniei se precizează ca nu pot fi adoptate ordonante de urgenta in domeniul legilor constitutionale, cu referire la OUG prin care erau reduse atributiile Curtii Constitutionale"


Domnule Cristescu, ce alte argumente mai sunt necesare?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-24 08:43:51
         
 
  Hahaha, ce misto! Cum mai pupa in fund puterea domnii Cristescu si Peia!

Bah, barbatii adevarati sunt vesnic in opozitie!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-24 02:52:37
         
 
  Domnule coleg,

Fandări, fandări și iar fandări. Domnia voastră înlocuiește realitatea cu percepția ei. o percepție excesiv subiectivă, fără o minimă legătură cu argumentația, cu faptele și cu democrația.

Europa a disprețuit, disprețuiește și va disprețui târâtul în genunchi. Scena cu înmânarea "docomentului", nul de drept, mai marilor Europei, este disperarea celui care se agață de un pai. Și rușinea rușinilor. Grețoasă până la vomă.

Europa (deși, să nu vă imaginați că ar fi un fel de Maica Tereza) spune criminalilor că sunt criminali. Însă nu o face pe bănuieli, percepții sau convingerile lui X sau Y. Ci pe probe. Cine acuză, ori și mai grav, condamnă fără probe, se situează în afara eticii, în afara realității, în afara democrației a justiției a istoriei și a timpului. Ați văzut cum s-a pronunțat Europa în cazul Radovan Karadžiæ ?

Și-ar perminte Europa civilizată să acuze pe baza percepțiilor? Cum face domnia voastră?

Prin urmare, nu puteți produce acele probe pe care vi le-am solicitat. Așadar "lovitura de stat" a fost și rămâne o închipuire, un truc, un neadevăr, o plăsmuire manipulatorie. Iar afirmațiile domniei voastre sunt total NECREDIBILE. V-ați plăsmuit un univers de substituție și v-ați rupt de realitate, de țară de popor. Este dreptul domniei voastre. Dar a vă substitui, domnia voastră, realității, adevărului țării, este excesiv, hazardant și necredibil. Că vă asumați această postură vă privește. Că puteți spune orice, de asemenea. Însă a face o afirmație ca aceasta "Cine nu intelege textul original are sansa sa citeasca traducerea acestuia, iar daca nici din traducere nu intelege nimic, ma intreb de ce mai comenteaza." este descalificant.

Până și PDL-ul și guvernatorul au capitulat în fața realității. Și mizeria are limitele ei.

Vă doresc toate cele bune.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-23 23:29:24
         
 
  Ultima oară cînd, nu Europa s-a pronunțat, ci cîțiva mahări de nuanță poporană, din care se revendică și băsismu, recte barosanii și merkălii și redingotele, ajunși, vremelnic, în fotoliile catifelate ale Evropii - ei bine, ultima oară a fost ultima oară. Șmekeri de brussel, cărora puțin le-a păsat de opțiunea poporului român, e de sperat să se cam ducă unde a înțărcat mutu iapa. După realegeri. Să vedem ce părere vei avea atunci de cei care o să-i cam ia la refec pe actualii mahări ai coanei Evropa, care au girat cele mai aberante măsuri economice posibile.
Iar tu, gargarici, dacă te consideri un mare "înțelept", în opoziție cu "nebunii" care au înjurat gașca poporanilor, din motive clare de partipri politic, nu ai decît să-ți iei hamul și praștia și să te angajezi lustragiu la respectivii. Că ai vocație, nu glumă! Ești tipul de fanatic pur, product al "tinerei gărzi", care l-ar împușca și pe tas-o, pen' că a trădat idealurili băsiste.
Cît privește povestea cu "dictatorul si odioasa sa sotie", nu știu exact unde să te clasez: în tagma cremenalilor comuniști, pentru că-l regreți pe ceaușescu? Sau în tagma "fruntașilor comuniști", pen că îl idolatrizezi pe băsescu - un arhicunoscut comunist-securist al regimului ceaușist! Oricum aș da-o, tot un mare "înțelept", cu perfuzii în cap, pari a fi.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-23 23:22:10
         
 
  Domnule Cristescu, ultima oara cand Europa s-a pronuntat cu privire la lovitura de stat data de gruparea Voiculescu si ceilalti, diversi dementi au inceput sa strige sloganuri comuniste si sa ameninte institutiile Uniunii Europene si conducatorii acestora. Este stiut, nebunilor nu li se spune niciodata ca sunt nebuni, precum nici alcoolicilor ca sunt betivi. Este de la sine inteles ca Europa stie totul si despre cealalta lovitura de stat, adica despre marea inghesuiala din Decembrie, atunci cand fruntasii Regimului Criminal Comunist l-au ucis pe dictator si odioasa sa sotie, intr-un mod in care nici bolsevicii cei mai inraiti nu au facut-o vreodata. Romanilor li s-a spus ca a fost revolutie, iar cei mai naivi dintre noi chiar si astazi sustin cu tarie ca asa a fost. Iar toate acestea se intampla in timp ce, de peste 20 de ani, o armata de falsi revolutionari iau peste trei salarii minime din buzunarul nostru fara sa faca absolut nimic pentru ei.
Pe scurt, institutiile Uniunii Europene nu vor mai spune criminalilor ca sunt criminali, betivilor ca sunt betivi si nebunilor ca sunt nebuni. Isi vor adapta formularile in asa fel incat fruntasii luminii, gen Antonescu si Gigi Becali, sa nu se mai simta jigniti de comunicarile acestora.
Cine nu intelege textul original are sansa sa citeasca traducerea acestuia, iar daca nici din traducere nu intelege nimic, ma intreb de ce mai comenteaza.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 23:01:06
         
 
  " N-a fost lovitura de stat!
(a fost doar o biata tentativa) " (epilică)

Încă puțin, venturiano, și o să-ți trebuiască un microscop ca să poți citi fantaziile fabricate în laboratoarele înstelate și trase-n țiplă, la poltroceni.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-23 20:02:02
         
 
  poate era vorba de încifrare, nu de cifre, gagamiță, și ai uitat ce-ai scris? eu cunosc o singură cifră, dendi: aia, a voturilor, care v-a(u) făcut terci. și care a luat, brusc, înfățișarea unei binecunoscute legume. e o ditamai cifra, ca să zic așa. și, în ciuda mărimii, nici frunzele din rozeta voastră băsistă nu se mai văd!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-23 19:58:26
         
 
  @peia: asadar si prin urmare, inteleg ca... n-ai inteles nimic din cifrele pe care ti le-am varat sub nasometru. Chestiile astea de aritmetica se fac in clasele primare. Esti cumva neam cu Ponta?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-23 19:50:46
         
 
  Parere: N-a fost lovitura de stat!

(a fost doar o biata tentativa)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-23 19:48:52
         
 
  AF, dupa cele ce ti s-au explicat si tot persisti intr-o idiotenie da-mi voie sa-ti recomand analize pshiatrice profunde!
N-am intalnit un individ obedient si limitat ca tine!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-12-23 18:49:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  gargarici,
nu mai ai mult pînă să faci șanț.
sau, măr rog, șanț ai făcut demult, dar tu aspiri la demintatea de crevasă.
desigur, lovituri de stat fuseră și alegereile, local și generale, bașca referendumul.
aș zice că lovitura aia, despre care tot gîlgîi pe aici, e, mai degrabă, lovitura de gostat din capul tău.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-23 18:17:03
         
 
  Domnule Florian,

Ați putut gândi că înainte de a vă pune întrebarea, nu am văzut "OPINION ON THE COMPATIBILITY WITH CONSTITUTIONAL PRINCIPLES AND THE RULE OF LAW OF ACTIONS TAKEN BY THE GOVERNMENT AND THE PARLIAMENT OF ROMANIA IN RESPECT OF OTHER STATE INSTITUTIONS AND ON THE GOVERNMENT EMERGENCY ORDINANCE ON AMENDMENT TO THE LAW NO. 47/1992 REGARDING THE ORGANISATION AND FUNCTIONING OF THE CONSTITUTIONAL COURT AND ON THE GOVERNMENT EMERGENCY ORDINANCE ON AMENDING AND COMPLETING THE LAW NO. 3/2000 REGARDING THE ORGANISATION OF A REFERENDUM OF ROMANIA"

Mai clar de atât nu știu să formulez: "Puteți prezenta, din acel raport, citatul ori citatele în care se spune că a fost "lovitură de stat"??

Mi-ați oferit trei link-uri pentru unul și același text en gross. Insist, citatele sau citatul, în limba engleză și, eventual, în traducere în limba română. Eu vorbesc fluent farnceza. Engleza o stăpânesc la nivel de începător.

Mulțumesc!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-23 18:14:57
         
 
  Textul in original:
http://194.88.148.177/b6/ad/fd/78/efe93_default_581527080653.pdf?c=35173353aba3c42052f128787de0ab4b
sau :
http://www.romanialibera.ro/usr/imagini/2012/12/17//272834-raport-venetia.pdf
Traducerea:
http://www.romanialibera.ro/usr/imagini/2012/12/17//272834-raport-venetia.pdf

Pe scurt, nu v-am mintit. Cand o lume intreaga spune ca a fost lovitura de stat sau puci, whatever, sa sustinem ca a fost altceva e ca si cum un hot ar fi prins cu mana in buzunarul altuia si ar sustine ca e buzunarul lui, iar ca marturie ar aduce declaratiile tuturor complicii sai.
Despre ce vorbim?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 17:07:57
         
 
  după a ta părere, rădulescule, ești mai dăștept ca bomba atomică!
chiar comul antelijănn, dă mai jos, te trădează. căci "discreția" aia ta, care te roade pe dinlăuntru ca glgașpapiru, nu poate rezista să nu sară în apărarea iubitului tău camarad de companie, agarici.
te trădezi ca unchiașul cu semințe de pepene-n barbă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-23 13:02:53
         
 
  ,, hăsmățui, nu vrei să papi tu o banană, conține magneziu și face bine la nervi?”
( gheorghe recheșan)

stau cu unghiile prost,
nu pot să ating nici… pana.
dar, find tu mai de-al nost’,
nu vrei să-mi cojești banana?
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-23 08:21:09
         
 
  după părerea mea, "statul de drept" e o diversiune banală, iar "lovitura de stat" o marotă, ambele menite a abate atenția marelui public de la cîteva evenimente cosmice în derulare: cometa, inversarea polilor magnetici, modificarea dramatică a rețelei Hartmann, compresia timpului, urmată de trecerea în cea de-a n plus una dimensiune, și, ca o consecință, apariția înainte de termenul fixat a antologiei "Europeea".  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-23 07:26:37
         
 
  Domnule Florian,

Puteți prezenta, din acel raport, citatul ori citatele în care se spune că a fost "lovitură de stat"?

Băsescu și camarila, cel mai corupt, criminal și antinațional regim postdecembrist, au călcat în picioare spiritul și litera Constituției.

Abuzul de ordonanțe de urgență a fost o caracteristică a tuturor regimurilor.

Viteza cu care se iau unele măsuri poate produce oarecare panică în gândirile anchilozate.

Dar toate aceste nu reprezintă "lovituri de stat" ori "puci".

Când un popor vrea să scape de un "conducător" care nu-l mai reprezntă și care a încălcat tot ce se poate încălca în materie de lege și constituție iar când acest lucru se face cu ajutorul buletinului de vot, aceasta, pentru oameni normali, nu poate fi percepută ca o lovitură de stat.

Ați văzut, apud pdelistul înfocat, Boureanu (sic!): FMI a recomandat scăderea salariului cu 10% iar distinsul "președinte" a impus, iar regimul ciminal (s-au sinucis peste 3500 de oameni anual în această perioadă) a exeutat, scăderea cu 25%?

Ați văzut imixtiunea în justiția independentă a "președintelui" în cazul Puiu Popoviciu care și-a însușit hecatre bune din patrimonul Agronomiei?

Etc. etc.

Știu, veți veni cu marote, fraze prefabricate, trecutul, etc. Regimul criminal pedelist a venit la putere pe un mare val de speranță spunând că instaurează dreptatea și adevărul! Am avut, ați avut parte de așa ceva? Dimpotriva! Doar nedreptate și minciună. Doar corupție și distrugere. Doar măsuri antinaționale și antipopulare.

De ce oare vor fi votat românii la locale, referendum și parlamentare împotriva acestui regim? Aveți vreo explicație rațională?



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-23 06:28:46
         
 
  Gheorghe, tu nu poti prescrie nimic. Esti consemnat :)
Lasa ca trece si te refaci tu. Dupa sarbatori, banuiesc. Dar pe bune, acum ma crezi ca a fost lovitura de stat?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 01:43:02
         
 
  alt agitat...ăstuia i-aș prescrie un tratament de dietă absolută:doar portocale și apă rece...vreo 3 luni!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-23 01:37:29
         
 
  Cand v-am spus ca e lovitura de stat bolsevica ati crezut ca va mint? V-am mintit eu vreodata?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 01:35:53
         
 
  E vremea sanctiunilor, iar abuzurile se platesc intotdeauna. "Expertii Comisiei de la Venetia au finalizat raportul cu privire la evenimentele petrecute in Romania in aceasta vara, care au culminat cu referendumul pentru demiterea presedintelui. Concluziile arata ca au fost incalcate atat principiile constitutionale, cat si normele statului de drept"
Sursa: http://www.ziare.com/politica/referendum/comisia-de-la-venetia-confirma-in-vara-in-romania-a-fost-puci-1207843
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-23 01:34:16
         
 
  hasmațui, nu vrei să papi tu o banană,conține magneziu și face bine la nervi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-23 01:32:53
         
 
  ,,Săr Recheșan", chiar nu ești în stare să scrii nimic care să dovedească fără tăgadă că aparții acestei specii?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-22 14:06:37
         
 
  hurmu,calmeaza-te,mai bine scrie o comedioară pamflețel cu hăsmățui,varză, o fabulă cu dovleci seci, eventual intră pe un sait de socializare, pregătește-te crăciun, revelion, doar ești om, nu macac și tu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-22 13:22:28
         
 
  ,, hurmu, tu esti refulat rau, nenicule! cu tisana de chzdarita ai incercat? …..
………………………………………”
( postat de Gheorghe Recheșan la data de 2012-12-22 ora11;41;36 )

* Stimate d-le profesor, ați postat acest com mult prea devreme, mai este până la 1
aprilie…
Oricum, pare o glumă reușită…

Cu stimă, V.H





 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-22 12:45:15
         
 
  er. pană  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-22 10:19:09
         
 
  d-le Recheșan, toate mârlâniile d-vs sunt ,,micțiuni de macac împotriva vântului!"

* Domnule profesor, dacă pâna și în caseta comentariilor acestor ,,Sancțiuni" permiteți astfel de exprimări, sunteți credibil rău!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-22 08:19:07
         
 
  Sorine,
am gasit aici ceva interesant referitor la emigratia romanilor :

http://actualitateaortodoxa.com/comunitate/Citadele_romanasti_in_canada.php
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-22 01:39:51
         
 
  Sorine,
Si cand te gandesti ca pana in '89 nu eram nici juma' de milion pe-afara !
3,5 milioane de emigranti in douazeci si ceva de ani, e ceva !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-22 00:40:10
         
 
  gealaților,
și dacă ar fi votat 90% împotriva voastră și a pachionțului, voi tot cu busuiocu ați fi umblat, de colo-colo, și ați fi stropit pereții minților voastre rătăcite.
deocamdată, chioroipanu mai stă pe un vîrf de ac. stă și chirăie. oranjadele, printr-o jemekerie joasă, s-au furișat pe ușa din dos în parlament.
voința românilor din țară - adică de aici, dăndănel, nu de aiurea - care au simțit pericolul în care i-a pus chelu și șleahta lui de pațakine, au dat cu ei pământ, i-au făcut pulbere. mai cîrîiți voi, de peste gîrliță, să-l încurajați pe pachionț, da' nu vă mai ține mult. văd că șărșălatu a început să-și ia seama.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-21 23:59:37
         
 
  peio, citeste argumentele si da-ti cu capul de pereti.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-21 23:00:57
         
 
  Ma pufneste rasul cand citesc chestiile astea. Ce-i drept, era dupa primul tur de scrutin, in 2009. La al doilea s-au prezentat ceva mai multi (sau Baconschi a tiparit mai multe bilete de vot :):):).
Repet, in conditiile in care se estimeaza ca 4 milioane de romani traiesc in diaspora, dintre care 1 milion in Americi )

http://www.ziare.com/articole/record+alegeri+prezidentiale+diaspora

"Record: 94.000 de romani au votat in strainatate!" (WOW!!!)

" Dintre cei 94.000, aproape 24.500 au votat in Italia, 20.748 in Spania, 8.755 in R. Moldova, 5.404 in SUA (WOW!!!) si 4.041 in Marea Britanie.

"O comunitatea numeroasa de romani, cea din SUA - care numara in jur de un milion de oameni a votat ieri..."

CONCLUZIE: Votul romanilor din diaspora este doar unul simbolic, majoritatea romanilor care traiesc si muncesc in strainatate nefiind interesati de alegerile din Romania. Din propria experienta, ca participant voluntar la o sectie de votare din Michigan, pot spune ca majoritatea celor care au votat au fost parintii romanilor, cei veniti in vizita sau sa isi cresca nepotii pe meleaguri americane. Acesti pensionari sunt de altfel electoratul cel mai disciplinat si in Romania. Iar din discutiile avute cu mai multi romani din Michigan inainte de alegeri am concluzionat ca parerile sunt impartite, cu un usor plus pentru marinar. Normal ar fi fost sa fie un 52-53% Basescu, 47-48% Geoana.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-21 23:00:12
         
 
  peio, ca de obicei bati campii cu gratie. Pentru ca nu romanii din diaspora l-au votat pe basescu. Numai un tembel poate spune asta.
Si hai sa iti explic de ce: MAE estimeaza la aproape 4 milioane numarul cetatenilor romani care traiesc in afara granitelor tarii ( aprox. 1 milion in Spania, aprox. 1 milion in Italia, aprox. 1 milion in cele doua Americi si alti 1 milion in Europa de Vest, Australia, Noua Zeelanda, Asia, Africa, Rusia, Ukraina, Israel, Republica Moldova, etc). La alegerile prezidentiale din 2009 statisticile oficiale arata ca au votat doar 147.754 de romani din diaspora, un numar insignifiant raportat la numarul total, adica de-abia un roman din 27 a mers la vot. Dintre acestia, 115.831 au votat cu Basescu si 31.045 cu Geoana, deci diferenta este de 84.786. Aceste voturi ar fi putut fi spulberate lejer numai de numarul mortilor trimisi de Dragnea pe listele electorale.

Cat despre referendumul de asta vara, numarul romanilor din diaspora care au votat a fost si mai mic. Asa ca sa iti scoti din cap odata pentru totdeauna ca altii sunt de vina pentru esecurile din tara. O sa mai treaca multa apa pe Dambovita si pe Dunare si inca 2-3 generatii pana cand alde astia ca tine au sa inteleaga si de ce basescu a ramas presedinte dupa referendumul din 2012. Eu am inteles din prima si oricat ti-as explica nu ai sa intelegi. Probabil nepotii sau stra-nepotii tai au sa inteleaga asta peste vreo 50 de ani.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-21 22:39:19
         
 
  Normal! Cînd nu mai ai argumente - de parcă ai fi avut vreodată - îi dai cu bătutul cîmpilor, dandanache. Ești mai mic decît quarcu. Un nimeni cu moț care trăieșet din slugărit.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-21 22:28:06
         
 
  "Maestre Buricea !
Matale nu stii de gluma ? de caterinca ?
Crezi ca noi nu am vazut de ce e-n stare marinaru ?
Babau tine cu asta !
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-21 19:45:22 "

Iată modelul suprem de ipocrizie și cameleonism de obor! Caterincă? Caterincă ești tu, sunteți voi, șărșălaților transfugi. Nu mai încercați să întoarceți foaia pe șustache, fincăci mirosiți de departe a vorba aia.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-21 22:24:57
         
 
  PS
lasă nu te oftica peste ceva vreme o să poți să scrii în CVul tău deliterat sau să povestești nepoțeilor: BĂ, PE MINE M-A ÎNJURAT RECHEȘAN, ÎNSUȘI!”
PPS vezi că ai fost ireverențios, trebuia să rte adresezi cam așa bossului:
”Stimate și obiective domnule profesor universitar!”
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 22:19:50
         
 
  peio, ca de obicei bati campii cu gratie.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-21 22:17:32
         
 
  bine, sile, ai intrat în horă.oare de ce gestul tău curajos îl asimilez cu micțiunea unui macac contra vîntului?(retoric vb) Revenind la subiectul SANCȚIUNI și eficacitatea lor, mă întreb cum sunt sancționați micii frustrați, cu nivel 10 cînd sar cu mitocănie peste cal publicînd doar sudalme și așa-zise pamflete de o grețoșenie evidentă? sunt avertizați părintește, au li se confiscă diacriticele de la tastatură? cred că e o hibă veche, dar o reiterez, fiindcă mi-e omenește silă de dalde neghinițe ofuscate ce rînjesc pline de masturbare telectuală(citește autosatisfacție)după ce dau cu cataroiul în geam știind că bossul, dom Corbu, n-are practic cum să-i altoiască!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 22:05:26
         
 
  Văd că a cîrmit-o și cărtărescu, - marele caracter levantin!
Degeaba te pricepi la învîrtit vorbe, neamule, dacă ai pornire de slugoi!
Urmează, cătinel-cătinel, căința gușterului borșit în fotoliu, pleșu și a "lecheluței" metafizice, apropitar pe gratis de ditamai editura, liiceanu!
De sîsîilă din găgești, cristoiu, nu tre să ne punem problema, că el o cîrmește cel mai ușor: de la ceaușeeescu, pînă la băseeescu!
De ăla pătatu cu ievici în coadă, nu mai e cazu să găvărim: cică urmează să schimbe titlul cărții "omul recent" în "omul decent", ca să-și facă un hara-kiri simbolic, pe altarul românismului
țițmanesvkian.
Dar cel mai tare și mai tare m-ar dixtra rotocolul țiganului turcit de la Labe 1.
Că pițigoiu moraru e praf și pulbere de mult!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-21 22:04:33
         
 
  "Intentionam sa facem un studiu, sa vedem cum de s-a ajuns ca romanii din Romania sa-i urasca pe cei din diaspora," (cercelatu)

De ce trbuie să vă mai obsosiți a face un studiu cînd lucrurile au fost foarte clare: după felul cu v-ați manifestat, vizavi de bășilă și acoliții lui, nu numai că ați jignit marea masă a poporului român, dar ați contribuit direct, prin alegeri fraudate, la mascarada politică pedelistă. Eu, personal, nu mai zic de alții, v-am prezentat nenumărate argumente care să-i demaște pe impostorii bășiști, dar voi, care ați supt de la țîța noastră bugetară, în schimbul prooagandei deșănțate pe care ați promovat-o, ați făcut tot ce-a fost posibil pentru a compromite pe oricine vă demasca oportunismul și josnicia.
Acum vă dați antibăsiști?!!! (Crezi ca noi nu am vazut de ce e-n stare marinaru ?
Babau tine cu asta ! - șărșălatu). Oooo, cîtă prefăcătorie, cîtă ipocrizie, cîtă micime omenească! Bau-bau-ul sunteți voi! Deși ar trebui să vă adun sapiențiile debitate cu acest prilej, pentru a vi le zvîrli direct în creștet, ca pe o albie de lături, mi-i imposibil să fac acest efort, căci silă mi-i să am de-a face cu genul ăsta de indivizi, care se răsucesc ca giruetele și sunt loviți brusc de amnenzii selective, cînd se-ntoarce roata! Greață mi-i să vă zic: "RUȘINE, CAMELEONILOR!!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-12-21 21:53:50
         
 
  Stimate d-le profesor, ați reușit să-l speriați rău de tot pe d-l Recheșan!
Iată ce mi-a postat azi , la ora 18;31;23. în caseta comentariilor textului său
,, Vasiok scrie un roman (6)”:

,,sile, curajosule, reacția ta, mă rog, comentariul vag literar ( e un eufemism)
seamană cu un mic puști necopt la minte care se strâmbă la o vitrină fiindcă se vede în ea clăpăug, slinos și cu bube pe nas. firește că perseverând crești tot mai pocit, iar când enervat azvârli cu o piatră în geam, situația pare rezolvată. Tu, mon petit coquin, gavroche cu gura plină de rime bâlbâite ăi cu mucii refulării la nas, ai curaj să ridici piatra?!
( postat de Gheoghe Recheșan la data de 2012-12-21 ora 18;34;23)

Iar ,, maeștrii” care înstelează asemenea mârlănii, oare sunt mai puțin vinovați?
Se vede bine că nu îl puteți ,, tunde pe chelios”, vorba d-lui Cioacă…
Să nu vă fie cu supărare, dar dacă situația rămâne neschimbată, nu va mai crede nimeni, în vecii vecilor, în sinceritatea și fermitatea demersului dumneavoastră.
Probabil că este mai lejer să ne altoiască editorii doar pe noi, cei ,, sub nivel” ( …), când, exasperați, mai îndrăznim să aruncăm câte un ,, sicktir” mârlanilor cocoțati țn fotoliile confortabile care ar trebui să aparțină unor gentlemeni talentați și rasați!

Cu stimă și consideratie, V.H.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-21 21:19:38
         
 
  Maestre Buricea !
Matale nu stii de gluma ? de caterinca ?
Crezi ca noi nu am vazut de ce e-n stare marinaru ?
Babau tine cu asta !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-21 19:45:22
         
 
  Eu va consider, pe toti din diaspora prieteni, indiferent de opiniile politice pe care le-ati expus direct sau voalat pe acest site!
Un singur lucru am sa va reprosez!
V-ati manifestat cu obstinatie in favoarea unui presedinte care nu mai reprezinta vointa poporului roman. Referendumul din vara, alegerile locale si cele parlamentare, prin rezultatele lor, nu au reprezentat numai optiuni partinice, toate au exprimat o dezavuarea a metodelor dictatoriale si josnice a unui presedinte rupt totalmente de popor.
Greseala celor mai multi din diaspora, care s-au exprimat politic pe acest site, a fost, din necunosterea realitatilor din Romania, asa cum spune mai jos dl Rechesan, sustinerea unui presedinte care prin comportamentul sau aberant si de mahala nu se ridica la nivelul dictatorului Ceausescu, cu care sa nu va inchipuiti ca-l consider de referinta!
De asemenea, liderii europeni, dezinformati de europarlamentarii romani (ca Monica Macovei),
au tinut parte unui presedinte care se indepartase inadmisibil de mult de poporul sau.
Cvorumul cu care a ramas totusi presedinte dupa referendum a fost si este antidemocratic. In orice democratie cei care nu se prezinta la vot nu reprezinta nimic si ca atare pozitia lor de strut trebuie aruncata la cosul de gunoi al istoriei, sa nu tina seama nimeni de ea!
In concluzie, alegerea lui Basescu pentru a doua oara presedinte a fost decizia celor din diaspora care, din necunoasterea realitatilor concrete din Romania, au inclinat balanta pentru Basescu. Sunt sigur ca o parte din atacurile asupra diasporei romanesti, provin din sustinerea de catre aceasta, constant si obsesiv, a unui om care nu are nicio compatibilitate cu inalta functie de presedinte al Romaniei si a unui partid (PDL), care, daca n-ar fi existat aberanta lege electorala cu privire la distribuiri, elaborata si sustinuta de pedelisti, ar fi fost scos definitiv din viata politica din Romania, asa cum s-a intamplat si cu PNTCD.
Pentru a pastra o colaborare si o relatie frateasca, civilizata intre cei din tara si cei din afara as propune, ca pe ramura literara a acestui site sa fie interzise comentariile politice, acestea putandu-se desfasura pe forumuri!
Fie ca pacea sa domneasca pe Europeea!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-12-21 19:37:33
         
 
  Mai Sorine, evident
Ca Gigel nu o sa poata,
Ca, de cand e-n parlament,
N-are timp de judecata.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-21 19:37:02
         
 
  Dom'le, eu zic sa ii cerem d-lui Gigi Becali sa ne judece pentru ca este membru in comisia juridica a parlamentului si are competentele necesare.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-21 19:17:38
         
 
  d-le Cioaca, uneori reușești să mă amuzi, Din păcate nu prin epigramele postate.Totuși în cazul de față, mimarea dezinvolturii poate avea efect de bumerang și doamne-ferește să vă vedem ditamai veteranul europeic cu moțul tăiat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 19:00:02
         
 
  "Gheorghe Recheșan - reducerea nivelului pentru trei luni.
Valeriu Cercel - reducerea nivelului pentru două luni.
Epi gramist - reducerea nivelului pentru două luni."
(profesorul Emanuel Cristescu)

Duritatea dumneavoastra fata de cronicarul Rechesan (reducerea nivelului pentru trei luni)si relativa clementa fata de transfugii Epigramist si Cercel (reducerea nivelului numai pe doua luni)nu poate insela pe nimeni. Tot continentul nordamerica stie cat de rai de nivel sunt acesti doi diasporezi. Deci pentru ei o reducere de nivel este o adevarata catastrofa. Altfel stau lucrurile cu domnul cronicar Rechesan care nu a fost nciodata rau de nivel ci numai rau de gura.
Daca i-ati fi redus domnului cronicar Rechesan limba eu nu asi protesta atat de vehement impotriva reducerii nivelelor transoceanice. Ai scadea domnului Rechesan nivelul este ca si cum ai incerca sa-l tunzi pe un chelios. Din motivele expuse mai sus si pentru binele Europeeii propun ca cele trei nivele sa nu fie scazute ci ridicate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-21 18:53:56
         
 
  da, deși nu meriți deloc, ești la un milion de mile depărtare de noțiune.plus că înclin să cred că nu ai priceput sau nu încerci să pricepi limpede ce este în mesajul meu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 18:40:14
         
 
  Admir schimbarea ta de atitudine !
Mi te adresezi cu "D-le Cercel"

Am propus domnului Cristescu sa deschidem o discutie pe tema asta, a urii celor catorva din Romania fata de diasporeni si a denigrarii diasporei.
Daca dumnealui va accepta si va deschide o asemenea discutie pe site,
pune pe lista ce ai de spus.
Acestea sunt chestiuni mai ample, nu personale.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-21 18:38:00
         
 
  D-le Cercel,
Deși am promis că nu vă voi adresa de acum înainte niciun cuvințel, este imperativ să lămurim cîteva aspecte:
-comentariile dumneavoastră miroase a șantaj;dumneavoastră, prin ceea ce afirmați mai jos forțați mîna proprietarului acestui sait, denigrați această nișă care ar trebui să rămînă exclusiv literară și induceți ideea absolut imundă cum că unii useri de aici denigrează diaspora românească după un scenariu bine stabilit și ocult finanțat; absolut fals, inșii aceia disprețuiesc doar eforturile unor emigranți care fac paradă de un patriotism de fațadă de eboșa ridicolă a românismului verde, diferența între aparență și reprezentivitate culturală reală
-vă reamintesc faptul că inițierea conflictelor dintre noi au avut la bază opinii, gusturi și texte literare. nu uitați deci că suntem pe un sait literar și nu pe un blog politic.de aceea amenințarea, chiar și voalată vă aruncă în ridicol și derizoriu ; personal, nu cred că reprezentați diaspora ci doar un ins rupt de realitatea românească care, încercat de nostalgie postează catrene cu pretenții de epigramă. prietenii dumneavoastră pot avea altă părere, asta nu înseamnă că românii din țară, membrii ai atelierului literar europeea ar urî și denigra diaspora,de orice coloratură politică ar fi ea
-ca unul implicat în conflict, care nu doar acum ci în repetate rînduri și-a arătat disprețul față de cei care îi critică realizările artistice, o atitudine suficientă exprimată prin invective la fel de ”pipărate” și neacademice ca acelea pe care le citați în articolul denunțător nu sunteți suficient de obiectiv ca să sugerați soluții viabile:, normal ar fi să vă odihniți în expectativă și să acceptați sancțiunea binemeritată nu s-o dați pe după cireș.nu mai devreme de ieri la comentariul meu privind textul ”teză de doctorat” a dus la o reacție disproporționat de caustică și la jigniri personale.probabil că vă simțiți din acest motiv, repet literar, teribil de denigrat și urît!
-nu uitați că doar opțiunile și simpatiile politice pe care le-ați manifestat agresiv, problemele iscate chiar în rîndul diasporei, disputele, dezinformarea privind realitatea românească sunt singurele cauze care vă fac indizerabil, nu doar pe un blog literar dar și în viața reală printre compatrioții cu care ați putea intra în conflict.
-în fine, renunțați la militantism și nimeni nu vă va ataca persoana ci doar încercările literare
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 18:27:27
         
 
  Domnule profesor,

Scaderea nivelului a trei membri de pe siteul Europeea, nu cred ca este solutia optima ce ar rezolva problema.
Ati mai facut asta si cu Peia si nimic nu s-a schimbat.
Problema este mult mai complexa.
Trebuie gasit motivul si deasemeni, cauza ce ii fac pe unii romani din tara sa ii urasca pe cei din diaspora si deasemeni, motivul care ii fac pe unii romani din tara de a-i denigra pe cei din afara.
Iar daca (si spun “daca”) ar exista o campanie (asa cum se vehiculeaza pe unele forumuri) de denigrare a diasporei in scopul de a se crea o scindare intre romaii din afara si cei din tara, ar fi bine sa vedem cam cine sade in spatele acestei campanii si din care motiv.
Totodata, gasesc ca ar fi o idée foarte buna, ca dupa aceste sarbatori sa vedem care este reprezentantul, sau reprezentantii diasporei din Parlamentul nou ales, si impreuna cu ei sa incercam a gasi o solutie.
Si dumneavoastra ati putea deschide pe site o discutie referitoare la aceasta tema si fiecare membru al siteului sa vina cu cate-o idée, fara copilarisme, ca “ala mi-a zis” sau ca “celalalt m-a insultat” . Acestea se afla deja sub articolul precedent “Domnului profesor Ion Corbu”, deaceea inca il mai las pe site, pentru referinte.
Dumneavoastra, in schimb, puteti face cum credeti, siteul va apartine.
Cu dragoste romaneasca,
Valeriu Cercel


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-21 16:24:43
         
 
  Domnule profesor,
Eu v-am trimis sesizare si cred ca ar fi bine sa o cautati mai bine.
Chiar ma gandeam la gluma asta si iata ca am avut dreptate.
Io v-am mai sesizat de cateva ori si nu am primit raspuns de la dumneavoastra.
Textul nu am sa-l sterg acum caci l-am mai trimis catorva persoane si pe altii i-am invitat sa-l citeasca.
Intentionam sa facem un studiu, sa vedem cum de s-a ajuns ca romanii din Romania sa-i urasca pe cei din diaspora, cam care ar fi procentajul "uraciosilor" si in ce scop si cine se ocupa de denigrarea romanilor din diaspora.
Va fi interesant.

Pasaje din comurile de sub text vor fi publicate.
Mai cautati emailul meu caci vi l-am trimis in mod sigur.
Am verificat.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-21 14:36:22
         
 
  bonus. nelicențiozități epi gramist-ice :

"tu ai dat limbi și sub buric.deh," (reche, cel lovit de streche)

Iau, nu dau. Interesat?
Postat de catre Epi gramist la data de 2012-12-20 18:56:29
PS: Apropo, ce gust au fesele plagiatorului?
Postat de catre Epi gramist la data de 2012-12-20 18:11:02
Evident, e mai uman
Ca am fost asa creati,
Nu ca gheorghe rechesan
Dintr-o mama si cinci tati!


Postat de catre Epi gramist la data de 2012-12-18 20:04:34

Una e sa fii barbat, barbat de stat sau chiar femeie barbatoasa si alta e barbatia cu care esti mereu in gura si incerci sa ne improsti.

Postat de catre Epi gramist la data de 2012-12-20 23:16:33

Sunteți un naiv candid, domnule Cristescu sau mimați acest fapt cu dezinvoltură?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 10:24:43
         
 
  er.:neconstituționalĂ  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 10:20:08
         
 
  Așteptați, domnule Cristescu, așa cum am așteptat și eu, după revărsarea unui val de injurii începute prin ianuarie în preajma demostrațiilor de protest anti bocist-băsiste cu acel imund și nefericit articol epi gramist-ic să începeți aplicarea regulamentului așa cum este el.atunci a început "polemica", d-voastră ați surprins ca un birocrat doar momentul de vîrf. ..dar n-are a face, vă accept decizia așa cum este "neconstituțional". Între timp, injuriile continuă, iar eu nu pot promite nimic înafară de faptul că nu voi interveni în textele și sub comentariile celor doi sancționați neregulamentar...cu condiția să respecte acest clauzele reciproce ale acestui armistițiu și să nu pomenească de acum în trei-șase-douăsprezece luni numele meu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 10:19:34
         
 
  Domnule Recheșan,

Misiunea și obiectivele acestui site nu sunt sancțiunile.

În Germania, legea electorală, îmi spune un prieten neamț, nu prevede sancțiuni. Pentru că, afirmă el, nemților nu le trece prin cap să încalce legea electorală.

Opinia mea este că, nici procedural, nici pe fond, nu am greșit.

Iată motivația mea:

domnia voastră, ați primit trei luni, pentru că ați început, ați folosit expresii licențioase și ați escaladat conflictul. Prin urmare "sporul" provine de la faptul că ați declanșat conflictul.

Epi gramist, este adevărat, nu a foslosit expresii licențioase dar a atacat la persoană și a contribuit la escaladarea conflictului.

Valeriu Cercel a reutilizat cuvintele licențioase, a contribuit la escaladarea conflictului și a utilizat atacul la persoană.

Încă nu am trecut la punerea în aplicare a sancțiunilor deoarece nu sancțiunea mă interesează. (Îmi displace total acest rol. Însă nu am ce face. Altfel Europeea s-ar transforma într-un site vulgar)

Mi-am imaginat și continui să îmi imaginez că veți realiza un fapt evident: acela că ați încălcat regulamentul, că regretați și că promiteți colegilor ca pe viitor să păstrați linia ecoliterară a site-ului și că veți respecta regulamentul. Acestea ar putea fi circumstanțe atenuante care ar putea duce la închiderea subiectului și, poate, ridicarea sancțiunilor.

Mai aștept.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-12-21 08:52:21
         
 
  procedural, ați greșit, dle Cristescu, deoarece preverderile regulamentului stabilesc următoarele sancțiuni graduale:

2. Membrii site-ului, lezati de catre alti membri, nu-si vor face dreptate singuri ci vor semnala lezarea suferita, redactiei care va analiza sesizarea si si va decide sanctionarea vinovatului prin aplicarea urmatoarelor sanctiuni:
2.1. Avertisment
2.2. Reducerea nivelului la 10 pentru o perioada de:
2.2.1. o luna
2.2.2. trei luni
2.2.3. sase luni
2.2.4. un an

Faptul că ați dorit să fiți drastic e lăudabil dar atunci de ce doi dintre cei sancționați au primit 2 luni de pedeapsă? Ori stabileați conform celor de mai sus o punitate ridicată pentru mine, ori conveneați același grad de vinovăție.În acest fel lăsați din nou, impresia unui partispris conjunctural.
Pe fond decizia pare corectă. Pare fiindcă tot sistemul de verificare și sancționare a textelor și comentariilor a scăpat demult de sub control.
Rămîn valabile alte tare ale regulamentului adnotat și scos de la naftalină:
-cum pot fi sancționați userii cu nivel 10 pentru încălcările regulamentului?
-clona lui epi gramist, sorin solaris este absolvită de orice vină și își poate calomnia pe mai departe oponenții?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-21 08:33:16
         
 
  De curiozitate: care ar fi expresiile licentioase folosite de Epigramist?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-21 07:59:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE