FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
problema cronicarului orfelin este ca si rezolvata
Text postat de Dumitru Cioaca
"Săr Recheșan, e bună, bre! Ești dat dracului, ce mai.
Aferim!"
(Florentin Sorescu)

cand le-am zis, de Rechesan:
luati-l ma ca e orfan!
dracul si sotia sa:
-nu-nfiem asa ceva!

p.s.
vaduva lui Agarici,
care nu e rea la cuget:
-de-i orfan si bun, cum zici,
eu il iau copil de suflet.

morala:
o vadana inca-n pofte,
cand ramane-a nimanui,
e dispusa sa adopte
chiar pe Talpa Iadului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  musiu Fane, atunci cînd în mod accidental și în scop pur literar ai fost personaj în scenetele ori pamfletele mele, ai avut reacții alergice disproporționate(deși acolo convențiile privind numele, satira și impactul personal erau respectate)ba te inflamezi și reacționezi catastrofal nu doar cu spume dar și cu bulbuci doar cînd îți redactează careva numele,prenumele fără majusculă.so, "spumosule" redu volumul în microfoane, eventual comandă un borviz, o ciorbă de burtă, moare de curechi și nu mai mima rolul de avocat al diavolului, probatoriul tău e vacs spre nics.atacat de ceata, trioul de catreniști cătrăniți nu am altă metodă de europeeiyare decît flitul.sau altfel spus, fiecare epiagramat pe limba lui defectă(în cazul de față româna aproximativă) piere.
altfel cum o duci cu sănătatea? crize biliare, prostata, îngurgitarea excesivă de produse alcoolice?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-19 10:38:39
         
 
  aceste dialoguri spumoase țin în top europeea

ziceau unii de komartin, fîs...

i-auziți aici:

"vezi bădie, că sub clop
colea, unde minte ioc
ți se întinde laț,
zigurat de găinaț!"

nu se compară...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-19 07:27:46
         
 
  ia-n să te văz pe tine, cioculete și cercelache trăind în România cu un venit de circa 200 $ pe lună...
De la Gheo' cetire

Pentru mine, cum o dai,
N-as putea cu nicio juna,
200 de parai
Sa ii cheltuiesc pe Luna !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-18 22:22:46
         
 
  ia-n să te văz pe tine, cioculete și cercelache trăind în România cu un venit de circa 200 $ pe lună, plătind și birurile excesive. veniți odată pe an în țară, vă împăunați cu teșchereaua(adesea mai goală decît vă lăudați)faceți un sejur pe la neamuri și gata impresia:”băă, românii o duc rău fiindcă e proști, leneși și jmecheri!”
(cronicarul Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan
Eu nu miam permis nicidata sa-i fac pe romani cum ati dori dumneavoastra sa ii fac fiindca ar insemna sa-mi acuz toate rudele de niste pacate de care nu au suferit niciodata. Basaca faptul ca m-asi autoacuza si pe mine. Si eu nu pot sa uit cata lupta a dat cu mine tatal meu pentru a ma invata sa fiu harnic de mic. Fiindca domnule Rechesan, in timp ce dumneavoastra o plimbati pe a dumneavoastra fara rost pe strzile municipiulu in care v-ati nascut, a mea era ciupita de ciocul unui gansac gelos care avea impresia ca vreau sa ma dau cu dumneaei la gastele pe care trebuia sa le pastoresc tot din ordinul lui tata. Asa ca va rog, nu-mi dati mie lectii de harnicie!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-18 22:06:48
         
 
  er. libertăți  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 21:55:13
         
 
  ps; ”curentul internațional” e fițuica aia slinoasă în care vă înjurați țara și-l mînjirăți pe regele Mihai cu zoaie, în numele unei linâbertăți de opinie jegoase? halal, opinie, bună de împachetat gunoiul menajer în ea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 21:54:55
         
 
  altu cu mucii în fasole.păi de unde știi tu, ramolitule, artist dă strane, cum o duc eu la mine acasă?după cum scremi catrene și feștelești pastișe decolorate aș zice, fiindcă suntem pe un sait literar, că ai muri de foame în România, nimeni nu ți-ar da un sfanț pe așa mîndrețe de muncă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 21:52:21
         
 
  Sorine,
Daca peste vreo luna-doua, dai de necajitul asta prin Detroit vanzand "Curierul international" la coltul strazii pe 50 de parai pe zi, ca asa se plateste la inceput, mai putin,
sa nu-i aduci aminte de nimic ca nu isi va aduce !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-18 21:27:26
         
 
  "cu ofticați ca tine nici că e nevoie de argumente..."

Mah reche... nush cum sa iti spun eu tie... dar tu esti ultimul om pe care sa fiu ofticat. Mai ciuda mi-ar fi pe intelectualul Becali decat pe tine.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-18 21:07:08
         
 
  "ia-n să te văz pe tine, cioculete și cercelache trăind în România cu un venit de circa 200 $ pe lună..." (gheorghe rechesan)

Ehehe, pai daca aveam un salariu de 200 de dolari pe luna crezi ca mai plecam eu in America!!! Cand am depus aplicatia pentru jobul din SUA aveam un salariu de 100 de dolari pe luna, iar nevasta-mea tot asa. Deci amandoi castigam venitul asta de care vorbesti.

Si apropo, americanii mi-au spus ca ma platesc din prima cu $100/zi. M-am frecat la ochi si i-am intrebat daca nu cumva e o greseala, dar ei mi-au raspuns ca asa e la inceput, sunt platit ceva mai prost pana trec de cele cateva luni de proba, dupa care o sa intru in normalitate! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-18 21:04:17
         
 
  cu ofticați ca tine nici că e nevoie de argumente...e suficient un pîrț și dați în bîlbîială!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 21:01:21
         
 
  "la mă-ta transoceanică în poală, ai priceput? dar de ce te mănîncă grija, vrei să îi înfiezi, pedofilule!?" (gheorghe rechesan)

Cand nu are omul argumente, recurge la ecoliteratura! :_
Reche, se pare ca mai ai trei bashini si dai coltul! Esti varza, patrunjel!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-18 20:58:13
         
 
  ce să se mai mire cineva că ia ca tine, școliți prin seminarii de pidosnici întorc vorbele cum leplace. Am scris atunci clar, și pretinzîndu-te cică poet ar trebui să pricepi metafora: Statistic 60% dintre români, nu timișoreni(și sunt date oficiale, nu presupuneri de papițoi în blugi americănești)sunt muritori de foame, adică după tăierile de salarii bocisto-băsesco-femeiste, sub pragul subzistenței.ia-n să te văz pe tine, cioculete și cercelache trăind în România cu un venit de circa 200 $ pe lună, plătind și birurile excesive. veniți odată pe an în țară, vă împăunați cu teșchereaua(adesea mai goală decît vă lăudați)faceți un sejur pe la neamuri și gata impresia:”băă, românii o duc rău fiindcă e proști, leneși și jmecheri!”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 20:51:29
         
 
  la mă-ta transoceanică în poală, ai priceput? dar de ce te mănîncă grija, vrei să îi înfiezi, pedofilule!?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 20:27:43
         
 
  Asa se intampla, rechesane, cand te bagi in treburile celor mari! Ti-o iei de nu te vezi...

Apropo, unde sunt aia 60% de romani morti de foame din Timisoara? I-au ingropat deja pe toti?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-18 20:24:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Eu nu m-am legat de dumneavoastrasi nici de parintii domniei voastre ci am facut numai niste deducti logice dupa ce am studiat cu toata atentia registrele iadului care contin numele celor infiati de vi. Numele dumneavoastra nu se afla in niciunul din aceste registre. De acea v-am si facut o propunere care este mult mai tentanda decat cea facuta de poetul Sorescu. Ce este rau sau jignitor in asta?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-18 20:14:30
         
 
  cercelache, du-te și alăptează-ți plozii prozodici, schimbă-le pelincile, că de geniul tău pustiu, se cufuriră pe tot ce-i viu!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 20:06:21
         
 
  nea cioacă, repet: ești nesimțit domle, așa în jenere, iar aici, unde te legi ca mitocanul de mine cu referințe la părinți ești chiar idiot, fapt nescuzabil nici cînd scremi epigrame!!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 20:03:55
         
 
  Iti spun eu, nu nenea Genu,
Fara sa-ti mai fac desene:
Geaba-ncerci sa faci catrene
Cata vreme faci ca trenu!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-18 20:02:11
         
 
  Stmade domnule cronicar,
Cum poetul Florentin Sorescu a zis ca dumneavoastra sunteti dat dracului si nu ati desmintit stirea eu am luat-o de buna. Ori, in zilele noastre, cand singura posibilitate de a da pe cineva altcuiva este numai infierea, ca, vorba ceea, nu mai sunte in sclavagism, nu era normal sa presupun ca sunteti orfan de ambi parinti cum sunt si eu? Fiindca indiferent de ce podoaba de copil ati fi fost, eu sunt convins ca parintii dumneavoastra ar fi ales niste sfinti dintr-o familie mai buna daca s-ar fi hotarat sa scape de dumneavoastra. Insa ascultati-ma pe mine care stiu din propria-mi experienta, langa vadana veti avea o copilarie mult mai fericita.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-18 19:55:50
         
 
  vezi bădie, că sub clop
colea, unde minte ioc
ți se întinde laț,
zigurat de găinaț!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 19:54:34
         
 
  Ne-o fata mintea un pui,
Numai ca gurile rele
Spun prin targ ca dumnealui
Are-un stol de pasarele !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-18 19:44:06
         
 
  aaa, păi nu era triada bîlbîiților în 4 stihuri și 2 rime completă, dacă nu sărea eminentul mișu. stai binișor, bade, ce să belești de pe un stîrv?(metaforic vorbind)bîlbîieli, schimonoseli și scrîntituri de limbă?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 19:33:13
         
 
  bre, ”isteților”, catreniștilor, afanisiților știți proverbul ”cînd ți-o făta mintea, dă-i și lui un pui?”
alelei, nea cioacă și bre cerceluș, aleargă prin lavra bleu, sute și sute de avortoni de ai voștri și nu se înghesuie nimeni să-i înfieze! ...amarnică viață literară legată cu sfoară la brăcinarele poietic(sic).dar ce să-i faci, principalul e să vă străduiți că de putut oricum nu puteți procrea. literar.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 19:31:14
         
 
  Când va pune stăpânire
pe a iadului tălpică
Reche-San în devenire
l-ar beli pe nea Mitică!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-12-18 19:28:37
         
 
  catre-al sfintilor divan,
Domnu-n glas cu o durere:
-de i-l dam pe Rechesan
satana prinde putere.
Postat de catre Dumitru Cioaca


Pan-atunci, foarte galant,
Vazand ca-i lovit de streche,
Printre noi, reprezentant,
Diavolul l-a pus pe Reche !


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-18 19:17:58
         
 
  Ajungandu-i la ureche,
Diavolu-ngrozit si-a zis:
De-l aduc in iad pe Reche,
Am sa-mi pierd jobul precis!
(Valeriu Cercel)

catre-al sfintilor divan,
Domnu-n glas cu o durere:
-de i-l dam pe Rechesan
satana prinde putere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-18 19:08:39
         
 
  Ajungandu-i la ureche,
Diavolu-ngrozit si-a zis:
De-l aduc in iad pe Reche,
Am sa-mi pierd jobul precis!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-12-18 18:30:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE