FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui boschetar de la oraș
Text postat de Vasile Hurmuzache
gunoiul! a sosit gunoiul!
clamează-n scris un amărât
și face-ntr-una pe moroiul
ce-și dă cu mătura prin gât…

în loc de praf, gândaci și zoaie,
aruncă, candid, pe hârtie,
doar căcărezele de oaie
din turma gândului, pustie…

se crede cel mai harnic baci
ce străjuiește pe la strungă,
apucă oile de craci,
ca un berbec vrea să împungă…

nu a știut în veci de glumă.
citești, și-ți vine să te duci;
mănâncă clei și scuipă gumă
pentru trei fabrici de papuci…

cât de adâncă e haznaua
și cât de chior e cititorul,
prea cafenie e halvaua
și mult prea sus e plutitorul…

și, prea e zgomot de fanfare
când boschetarul dă onorul
când dă haznaua pe afară
și îl aplaudă tot corul…

eu l-aș lăsa, cu tot cu job,
că mătură gospodărește,
înjură-ntr-una, ca un ciob
spre oala căreia-i lipsește…

gunoiul! strigă gunoierul,
luați-i și stiloul și hârtia,
că-mprăștie în jur, moroiul,
tot ce-a fătat și va făta Prostia!

* Acest text este un pamflet și nimic altceva.




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  na, că unul din boschetari mi-a furgăsit steaua pe care mi-o dădu-se celălalt și i-a plasat-o gunoierului!
mă voi plânge la prefectură, la primărie, la poliție, la…la…la…
gheorghe, tocmai citeam zisa d-lui Ștefănescu că ,,o stea de la tine face cât o galaxie..”
ce ușurat mă simt după ce m-am șters cu lumina ei orbitoare acolo unde este întunericul veșnic…
păstreaz-o cu sfințenie, să-ți lumineze drumul către Marea Capodoperă Finală!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-19 12:56:43
         
 
  și dacă ar fi acum prima oară când întâlnesc un text scris de tine, mi-ar fi îndestulător să înțeleg că tu ești destinat să rămâi pe veci în analele Pantheonului de la Glina!
textile tale sunt așa cum sunt, dar în comentarii îți arăți adevărata valoare și forță: îți pui în față cazanul cu lături, iei în gură și împrăștii pe unde se nimerește!
eu nu-ți spun nici ,,hăsmățui”, nici ,,ratat ofuscat”, nici ,,limbricel”, nici ,,buruiană mică”,
pentru că aș minți sau aș jigni anumite specii comparându-le cu tine…
recunoști cu un sfert de gură că nu ești chiar atât de măreț pe cât vrei să pari, dar cu restul
nu faci altceva decât să dovedești că ești un gurist cu vocația maidanului!
chiorghiță, nu mi-am imaginat că îți vei închide caseta comentariilor ca să nu mai pot intra eu acolo!...gestul tău este onorant… dar îți voi comenta textile în postări independente, că prea îmi place cum cuvântezi, intelijentule!
pe curând, puișor!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-18 12:44:13
         
 
  ești în eroare. hăsmățui...nimic din ce scriu sau am scris nu-i mai mult decît un text literar.am, și nu doar eu, dubii că mătăluță, limbricel stihuind bălării,ai putea,,chiar după vreo trei decenii să faci diferența între maculatură și literatură. dar,poate înveți ceva-ceva, intrînd, uci-colo, și-așa cu boftorii plini de imală!
cît despre categorisiri, n-oi fi eu taman ceea ce zici, dar tu, buruiană mică și spornică sigur ești un ratat ofuscat!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-18 08:35:24
         
 
  gheorghe, rău ai mai ajuns! abia atâta mai poți tu să cujeți cân’ te scremi literar?
tu ești întruchiparea zicalei ,,Tot țiganu’ își laudă ciocanu’, d’apoi eu barosu’ meu1”….
știi prea bine ce am vrut să spun: spurci toate subsolurile textelor unde intri, conform logicii că tu ai fi un geniu pustiu și restul niște ratați.
vezi-ți de talentu’ lu’ mata, că dăja ai perdut o grămadă dân iel pă drum!
călătorie sprâncenată!

p.s. conform teoriei reciprocității, voi intra și eu foarte des în casetele comentariilor textelor
tale, că tare îmi sunt dragi cele capodopere
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-18 04:37:26
         
 
  er. literară  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-18 03:18:59
         
 
  păi, bre, amărăștean frustrat, dacă mai sus e un text literar, tu ești un harley-davidson!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-17 23:47:10
         
 
  gheorghiță, tu știi povestea cu chiorul din țara orbilor? chiar dacă o știi, să nu te crezi chiorul!...
tu și critica literarș, baba și motocicleta...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-17 18:39:36
         
 
  sile, eu ți-am recomandat de la început doar lecturi oleacă mai consistente, nu dușuri reci! pe urmă observînd incapacitatea de a reacționa civilizat la satiră te-am condus acolo unde ți-e locul: printre zărghiții caree sar fripți cînd le critici textele așa-zis literare!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-16 13:48:47
         
 
  Gheorghe, hai să punem punct aici, că iar ajunge cineva la Bălăceanca...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-15 21:48:40
         
 
  ești irecuperabil, vasea, nu te mai faci bine niciodată!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-15 18:56:27
         
 
  Gheorghe, ia-ți steaua înapoi, că n-ai ghicit, și încă de două ori:
1) nu este vorba de d-l Olariu. eroare scuzabilă, având în vedere
imensa stimă pe care i-o porți…
2) măcar de această dată trebuia să înțelegi că ,,jobb “ îți era destinat.
dacă nu înțelegi de ce, fac eu pomană cu tine, că tot e sâmbătă, și-ți explic
mai pe larg…

* vorbesc serios, șterge-te cu steaua ta undeva…
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-15 15:58:14
         
 
  erată. INSPIRAT  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-15 15:34:33
         
 
  d-le latunsky, nu-i deloc cușer să vorbiți cu subânțelesuri atât de străvezii de le înțelege toată lumea, ( de fapt, acesta a și fost scopul d-vs), știind prea bine că eu nu apreciez și nu practic decât loviturile directe.
Dacă, în subsidiarul imaginar spuneți ceea ce cred eu că spuneți, vă rog insistent să nu mai intrați în casetele comentariilor textelor mele, pentru a nu fi nevoit să repun în funcțiune vechiul carusel al contrelor mitocănești, care ne vor aduce deservicii atât nouă cât și site-ului.
V-am crezut un om consecvent propriilor sale principii, care-și respectă și ține măcar afirmațiile publice pe care le face. Ați afirmat aici că mă veți lăsa în ,,supa primordial㔠( danke!), ce căutați acum și d-vs în ea?
Și încă un amănunt, d-le latunski: știu toți userii cine este ,,prietenul “ meu cel de toate zilele, nu-mi puneți în gură mizerii pe care nu mi-am permis nici să le gândesc.
Desigur, insinuările d-vs ironice dau bine la imagine, dar încalcă una dintre cele zece porunci:
NU MINȚI!
Dictonul ,,Divide et impera” s-a învechit, căutați ceva mai nou…
Nici nu vă închipuiți cât de bine vă înțeleg, mr. latunski. Dar, chiar dacă prietenia trebuie să rămână prietenie, mai presus de aceasta, adevărul trebuie să rămână Adevăr!
Sunt convins că ați citit ,,Crezul” creștin și ați reținut pasajul ,, Nici sărutare ca Iuda, nu-ți voi da!” Din păcate, i-ați dat recent, și încă de două ori, cuiva, acest sărut otrăvitor. Acum ați încercat a treia oară…
Vreau să închei acest comentariu în mod civilizat, spunându-vă: mulțam de lectură și… nu vă face cinste ceea ce insinuați!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-15 15:31:58
         
 
  ps și e totuși JOB cu un singur B, poliglot mic! :))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-15 14:22:40
         
 
  ”suptil”, a dracu, vaska! o fi vorba de olariu profețelul evropeii...trimiterea este evidentă:oală-olar

”eu l-aș lăsa, cu tot cu job,
că mătură gospodărește,
înjură-ntr-una, ca un ciob
spre oala căreia-i lipsește…”

ce-mi place că te dai aici vasco pă gamă, deși ritmul e cam afon și rimele deșuchiate.
stea, să ai și tu crăciun, viflaim și spor la buchii, pupa-te-ar în mod tradițional capra că tare multe teme mi-ai inspiorat în anul ce se sfîrșește!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-15 14:21:21
         
 
  Vaska, nu-i cușer să te iei de un coleg care îți apreciază creațiile și chiar ți-a înstelat cîteva, chiar și atunci cînd alții te degradau. Dar, nu pot să nu-ți dau dreptate.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-12-15 09:58:59
         
 
  er. jobb  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-15 09:39:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE