FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
depozitii dintrun proces de divort
Text postat de Dumitru Cioaca
poetul Radu Stefanescu:
-azi noapte am penetrat-o de mai multe ori în numele speciei.

victima nenumaratelor penetratii, foarte amarata:
-n-au fost nici a zecea parte,
din cat cere specia!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nicio problemă, fane, spune cînd, mai beau o bere și te ”botez” și pe tine dacă-ți susții apartenența la gașca perdanților!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-10 13:03:48
         
 
  domnilor, nu vă supărați pe ghiță, se află încă sub influența sindromului post lobotomie. aveți un pic de răbdare, luni dimineață pleacă la cura de perfuzii, joi-vineri iese din șoc, redevine decent și cooperant.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-09 17:03:17
         
 
  "dac(a fac) pipi pe voi poate iese oranjadă!"
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnule Rechesan
Citind amenintarea dumneavoastra nu stiu de ce mi-a aparut in minte imaginea unui catalandru care se lauda ca daca el va face pipi pe Turnul Eifel va iesi sampanie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-09 16:15:43
         
 
  dac pipi pe voi poate iese oranjadă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-09 15:35:31
         
 
  Eu cred ca alcoolul dauneaza grav sanatatii si tastaturii.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-12-09 03:18:41
         
 
  Rechesane, in ultimul tau comentariu ai cel putin 10 greseli majore. Fa-ma sa cred ca e vorba doar de ceva typo care se datoreaza orei tarzii si emotiilor dinainte de alegeri.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-12-09 02:28:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ești un fîs decrepit atunciașa e clar? de după onctuozitatea matale fals politicoasă, împănate cu cliee și agramatisme pute a făsui nedigerate.cu un specimen(cosultă dexul nu e totuna cu specie) de teapa matale nu merită să umblu cu mănuși.punct.puneți flori la mormîntul în care-ți îngropași limba neghiobule, la vîrsta pe care o ai ar trebui să te înțelepțești, dar excepția confirmă regula.!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-08 22:35:41
         
 
  "privitor la ultima matale observație: clapon chior ești matale, are boscorodești cu aluzii injurioase.da, uite-așa direct și verde-n față, ramolitule!"
(Gheorghe Rechesan adresandu-se lui genuneanu)

Stimate domnule Rechesan
Eu niciodata nu v-am facut pe dumneavoastra un clapon chior, fiindca chiar daca asi fi avut acesta ocazie nu asi fi abuzat de ea in defavoarea unor amanunte anatomice care va apartin. Toata lumea stie cat sunt eu de omenos cu animalele. Aaa, ca am constatat o stare de fapt neimplinit legata de personalitatea dumneavoastra, asta este cu totul altceva.
Cand dumneavoastra spuneti ca este eclipsa de luna eu nu v-am acuzat niciodata ca ati fi cauza acestei lipse celeste.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-08 21:42:30
         
 
  Stimate domnule Rechesan
Vorba lui Radu Stefanescu, trbuia sa o bag si eu undeva, ca altfel dumneavoasstra nu ati avea de unde sa o scoateti. La inceput m-am gandit sa o bag la "dialog" (opera, buneinteles) dar in cimitir nu am mai gasit un loc gol, fiindca e plin de cruci pe care scrie " dialog de Gheorghe Rechesan"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-08 21:23:35
         
 
  er își împotmoli lotca în....  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-08 21:12:29
         
 
  epocal, mistăr Cioacă! dacă ăsta e reportaj, matale ești ficiorul dîn flori alui hayawatha făcut cu maria lătărețu într-un wigwam din beton oțel și termopane.lumea nouă, de cînd De Soto își împotmoli în nămolul mississipiului n-a fost pomenitără așa măreție de reportaj. și zici că te reportezi, dar confrățîne-tu în ale emigrației și epigrmaticii unde-i...cum de nu-ți sare într-ajutor.o fi în schimbul de noapte la confecționat scrisorele pt ăia de ARD și gașca probăse?
privitor la ultima matale observație: clapon chior ești matale, are boscorodești cu aluzii injurioase.da, uite-așa direct și verde-n față, ramolitule!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-08 21:12:00
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Daca va puneati telescoapele ati fi putut citi ca monumentala mea opera nu este trecuta la categoria "epigrama" ci ca categoria "reportaj". Dar la ce te poti astepta de la un cocosel fara creasta si cu pintenul atarnat care pe deasupra mai sufera si de orbul galinaceelor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-12-08 20:54:51
         
 
  hahaha, cioculete făcu o inovație epocală. epigrama în vers alb! vezi, nea Mitik, ți-am spus eu abuzul de pastile bleu deformează percepțiile primare. auz, gust, miros. hai să te văz la replică...bag-o pe aia cu ”așa cum sare cronicarul Yago”(profit de amnezia matale să te lămuresc, nu există niciun cronicar Yago, asta dacă nu te piliși cu zaibăr la o audiție cu Othello....prenumele mîrtanului ce te halea în pamflet era Drago) cu pîsî un, doi, fără număr, fără număr, manelică, rimă mică!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-08 20:35:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE