FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DEPUTATOMANIA
Text postat de Mihai Hafia Traista
(De-ale electoratului)

Nemărginit de înțelepte mai sunt slovele sfântului apostol Pavel, nu degeaba a învățat la picioarele marelui înțelept Gamaliel. «Cu iudeii m-am făcut iudeu, cu grecii m-am făcut grec, cu cei slabi m-am făcut slab...», grăiește preasfinția sa în Prima epistolă către corinteni. Ferice de cel ce ia seama la cuvintele apostolului neamurilor și face întocmai ca el, căci binecuvântat va fi în cele pământești și cine știe dacă nu și în cele veșnice?...
Ei bine, consăteanul meu Corcodel Trifon a băgat la tărtăcuță ucenia sfântului și a făcut întocmai: cu comuniștii s-a făcut comunist, cu FSN-iștii s-a făcut fesenist, cu PSD-iștii s-a făcut pesedist, cu PNȚCD-iștii s-a făcut țărănist, cu PNL-iștii s-a făcut penelist și așa mai încolo. Se vâra peste tot ca musca în lapte, se bălăcea ca porcul în mocirlă și se învârtea ca o curcă printre lemnele crăpate până se dădu cu PDL-iștii și se făcu deputat, iar de la Camera Deputaților a ajuns la DNA, de la DNA la spitalul penitenciarului Rahova, iar de acolo înapoi în satul său natal Cornu Vulpii, unde îl așteptau draga sa soție Gioconda Corcodela, scumpele sale fete – fecioarele Mona și Lisa, cățelușele Tristana și Isolda, iapa Penelopa, motanul Behemot, cele trei vile nebotezate încă, piscina din curte, două mașini de lux, patruzeci de hectare de teren extravilan, douăsprezece kilograme de aur ascunse în podul grajdului și trei conturi nedeclarate.
Om bun Corcodel! Da... ce om?! Cinstea și mândria Cornului Vulpii. Cine a mai ajuns ca el prin locurile mai sus amintite: Parlament, DNA, Rahova...
A ajuns Dragomir a Mutului la Gherla când a furat găinile babei Catrința, și Horică a lui Căpșună la Aiud când l-a lovit pe șeful de post și cam atât. Dar Corcodel – Parlament, DNA, Gherla... Și apoi cum să nu ne mândrim cu ditamai vile în satul nostru, ce contează că banii i-a da «Ieuropa» să ne asfalteze drumul?... Dă-l în mă-sa de drum, că nu se vedea așa de departe ca vilele lui Corcodel.
Acum Corcodel trăiește ca să se hodinească, că a trudit și a pătimit destul săracuțu pentru binele nostru. Din când în când iese la poartă și promite electoratului că dacă îl mai aleg odată va ieftini căldura soarelui, lumina lunii, va dota carul mare cu motor ecologic și va asfalta Calea Lactee.

Luni, 26 brumar, 2012,
BUCUREȘTI
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu vă dezmințiți deloc asupra calității textelor postate.
spre deosebire de d-l latunski, care afirmă că literatura este un fals, d-vs dovediți că, și în cazul unui subiect delicat precum cel de mai sus, se poate fără bolovani sau floricele, fără patimă și fără a fi partinic.
îmi plac toate textele postate.
stimă.
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-02 04:44:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE