FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
din bine, spre mai bine!
Text postat de Dumitru Cioaca
cu Băsescu, cât de cât,
aveam apa pân' la gât,
dar cu Ponta, om mai țuț,
vom sări din lac in puț.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ,,cu Băsescu, cât de cât,,
aveam apa pân' la gât,
dar cu Ponta, om mai țuț,
vom sări din lac în puț."
(Dumitru Cioacă)

cu matale, nea Mitică,
sus sau jos, nu vreau să zbor,
spun cinstit, îmi este frică
a sări într-un picior!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-11-30 20:29:28
         
 
  ,,Cu Băsescu, cât de cât,
Apa ne-a ajuns la gât,
Însă ăsta e pe ducă
Vine Ponta - ne usucă!
( Epigramist)

Nu cred neam și nu cred tufă
ca va fi majorIcar...
Vine Băse iar cu-o fufă
Și ne moaie bine, iar!

 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-11-30 20:16:39
         
 
  De bună seamă, obiecțiunea mea vizează forma. Nu și fondul.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-28 09:36:11
         
 
  Cu Băsescu, cât de cât,
Apa ne-a ajuns la gât,
Însă ăsta e pe ducă;
Vine Ponta - ne usucă!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-28 08:33:07
         
 
  Jorj,te-am rugat respectuos, și nu numai, să nu mă mai provoci. văd că nu prea înțelegi prea bine ceea ce este scris țn limba româna. îti tot sugi degetul arătător suflând cu putere, crezând că va crește volumul pectoralilor literari.
vezi că unii ar putea să creadă altceva...
nu mi-am putut închipui, pâna te-am cunoscut pe tine, cum s-ar putea personifica proverbul ..acolo unde-i
multă minte.........."!
măcar Rechesan este bărbat, tu nu te ridici nici măcar până la înălțimea unghiilor false ale unei cucoane simandicoase!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-11-28 06:56:43
         
 
  Stimate domnule Sorescu
Eu l-as sterge, dar nu pot sa o fac pentru bogatia si frumusetea comentariilor. Ar fi pacat ca asa ceva sa se duca pe apa sambetei.

Domnule Mihai
Sunt uimit de vestea ce mi-o dati. Si eu care credeam ca la gura dumneavoastra este numai cas care nu vrea sa dispara. (un fel de tinerete fara batranete)
Dar si dumneavoastra si domnul Sorescu aveti dreptate. Acesta nu este un catren ci mai mult o strigatura populara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-28 04:11:59
         
 
  nea mitică, dupe cum vezi domnia-matale, io interpretai "tăcuta" de gh. mutu, că alfel ce era la gura meaaaaaaa...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-11-27 23:32:08
         
 
  Nu, domnule Cioacă, ferească sfântul... Eu ziceam să tăiați catrenul ăsta, că n-are nimic în el pentru care să merite să-l citești. Afară de scurtime...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-27 22:28:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate cronicar,
In California sunt si oi, iar despre mielute ce sa mai vorbesc, cata frunza, cata iarba si de toate culorile mapamondului. Dar brbecii cei mai falosi tot spatiul mioritic ii da.
Va multumesc pentru catren care m-a amuzat fiindca aste binisor ticluit.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-27 17:30:56
         
 
  domnuuu Cioacă, ce-s manerele astea ciobănești? În california sunt oi? Unde pasc trohei și iambi proaspeți... pe sub golden gate?
De ce nu scri matale un catren autoepigramistic pe tema asta, ceva în genu

beu, fumez, cînt și curvesc,
scriu ades cu laba stîngă
cînd strîng oile la strungă,
genuneanu... iscălesc!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-27 08:11:43
         
 
  Stimate domnule Sorescu,
Dumneavoastra si Jupp ma sfatuiti sa o termin cu politichia, Yago Croncanicarul ma sfatuieste sa fac ca el, adica sa ma las de femei, nevasta-mea imi zice s-o termin cu bautura, parintele Sorin Olariu imi zice sa nu mai duhanesc fiindca tigara este lumanarea necuratului...
Oameni buni, ce v-am facut eu de vreti sa ma ingropati de viu?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-27 00:42:07
         
 
  D-le Sorescu, crede-mă , cunosc la perfecție toate specimenele europeice(multe fațete virtualilor de pe sait s-au materializat în texte, poate am să le public după ce europeea intră în blocaj IT definitiv)...dalde a.f., epi gramist și nea Cioaca acest Taras Vulva al catrenelor porcoase, dacă nu răscolesc compostul politichiei îs hierți în zama proprie, n-au ce scrie.mă mir că dumneata, avînd experiența spețelor și a interogatoriilor unor limbuți celebri nu ți-ai dat încă seama.:))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-26 22:49:47
         
 
  Lăsați-l în pace, e prea ocupat!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-26 22:26:27
         
 
  sfinția ta, în calitate de părinte (sic) al proiectului ANTOLOGIA, mai ține-ne și pe noi la curent, văd că încet-încet se-așează praful...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-11-26 22:16:17
         
 
  Ascultă, dom Cioacă, sfatul înțelept al Jupp-ânului Itter:
TAIE!
Și mai dă-o bolii de politichie, că ne-a ajuns până-n gât.
Măcar acilea să ne desfătăm cu niscavai ficțiune.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-26 20:30:54
         
 
  "da' uite matale la satelitul ucrainean! scrie ceva asemănător cu ce a a scris Simyonenco, și apoi tradu pre oltenește, cum făcu Hafia Traista. cum făcu el, cum făcu, nu-i așa nepoate?
(Marele comisar sovietic Latunski catre umilul proletar yankeu genuneanu)


Tavarisci comisar Latunski,
Un "mata" ca mine nu va reusi niciodata sa scrie ca un "dumneavoastra" ca dumneavoastra fiindca asta ar fi impotriva politicii de promovare a cadrelor din partidul clasei muncitoare. Dupa cum prea bine stiti in partidul lui Lenin si Stalin mai intai esti promovat si numai dupa aceea ai dreptul sa ai si talent. Cat despre cererea dumneavoastra de a scrie ca Simyonenko ce pot sa va spun decat ca ea mi se pare nu numai a fi foarte antipartinica ci si contrara intereselor Poporului Ucrainean, fiindca acest popor frate nu mai permite nici unui ucrainean sa scrie atat de bine in Limba Rusa cum a scris Simyonenco, daramite unui yankeu oltean pripasit in America.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-26 20:17:43
         
 
  E OK, dar eu aș inlocui țuț cu șuț. Si nu se pierde rima.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-26 20:11:44
         
 
  că doar nu-i ai în portofel pe Walt Whitman și pe Sinclair Lewis (pe cei puțini care-au rămas îi cunoaște mai bine Vaska Hurmuzache, care a auzit și de japonezul ce picta "ilustrații mangă" (mare-i grădina internetului și la îndemîna oricui, doar pînă fi-vor alungați din ea, amin!).  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-11-26 20:01:02
         
 
  ehei, Marea Union Sovietik este unde-i este locul: popor tînăr, barbar, gata oricînd să invadeze amalgamul american;
da' uite matale la satelitul ucrainean! scrie ceva asemănător cu ce a a scris Simyonenco, și apoi tradu pre oltenește, cum făcu Hafia Traista. cum făcu el, cum făcu, nu-i așa nepoate? (pardon! greșii - or fi destui de i?).
Despre acestea este vorba în propozițiile care se derulează pe această pagină, nu despre Bășescu, Ponta, Antonescu end camarila, panimaieși?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-11-26 19:45:57
         
 
  erata
ca UN boiar. am scis UN cu litere mari spre a arata aceasta mare unicitate care face cel putin cat o mie de unicitati de talia mea. de! nu orice lepadatura sau scarta-scarta pe hartie e destinata sa ajunga comisar literar.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-26 19:31:33
         
 
  "...că doar călare pe tociletele (bicicletă - nota mea) literar este de mult, chiar dacă în realitate o fi avînd Fordul model 68 (rezervat emigranților din lumea a doua spre a treia)."
Latunski Criticul)

Tavarisci comisar Latunski,
Nu ma asteptam ca boiar al clasei muncitoare sovietice de talia dumneavoasstra sa se ia de saracia unui proletar american. Cu o asemenea atitudine nu mai mai mir ca marea Uniune Sovietica este acolo unde este. Salutari tovarasesti Ninocicai.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-26 19:19:56
         
 
  - nu e cazul să taie: sării este pluralul oltenesc de la veșmîntul indian.
- mai aștept un sfert de șobelete (ceas - nota mea) răspunsul cu p.s.1, p.s.2;
- dacă nu, Cioacă rămîne încălțat cu ghete-n ghete (cu pantofi în galoși - nota mea);
...că doar călare pe tociletele (bicicletă - nota mea) literar este de mult, chiar dacă în realitate o fi avînd Fordul model 68 (rezervat emigranților din lumea a doua spre a treia).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-11-26 19:08:43
         
 
  Ai incredere in mine: taie-l!  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-11-26 19:01:25
         
 
  Jup
I-am numarat si au iesit numai trei, dintre care am gramadit doi la coada unui cuvant spre a nu se intelege ca vreau sa-i spun lui Ponta, "sari ma de acolo!" adica de pe postul de prim-ministru.
Daca tu zici ca e gresit, eu voi taia un i, cu toate ca nu mi-a facut nici un rau. Dar sa tai tot catrenul in care slavesc doi oameni politici care imi sunt foarte dragi!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-26 18:58:17
         
 
  prea mulți "i", nene Mitică. mai taie, mai taie... eventual taie și catrenul cu totul :D
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-11-26 18:38:17
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE