FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren de bun venit pentru poetul Florentin Sorescu
Text postat de Dumitru Cioaca
"Făceam un pas; copacul, după mine.
făceam alt pas; copacul după mine."
(Versuri din poemul "inima de copac" de Florentin Sorescu)

daca nu l-ai fi somat,
aratandu-i chiar securea,
dupa tine s-ar fi luat,
sunt convins, toata padurea!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Olariule, ori faci pe prostu/n cucruz ori chiar nu pricepi nimic. Așa-zisele texte caragialești, postate de clona ta bălăcăritoare sunt probabil prelucrări neizbutite, pastișe, compilații care să se potrivească cotidianului. de altfel orice școler mediocru știe că nu prin catrenele evident nerelevante și-a cîștigat nenea Iancu un loc în literatura mondială(vezi reprezentațiile din Japonia regizate într-o manieră minimalistă, apropiată de tradiția teatrului no) care i-a lăsat cu gura căscată pe niponi.
dar probabil că asta nu te va clinti din autocontemplarea plină de satisfacție ” bă ce i-am făcut” cînd de fapt toată comedia nu demonstrează altceva decît cît ești de frustrat(și comentariile alea sunt încă în pagină) de faptul că ai încasat-o în plin, acu ceva vreme, direct, fără ajutorul unor manevre prin clone, tu important epigramist român să nu-l recunoști pe Marțial, asta e chiar inacceptabil, degeaba te ții bățos, ăsta e adevărul, gol/goluț.

la linkul cu pricina n-am dat de niciun articol satiric sau de apărare al demonstrațiilor din dec 2011/ian 2012 din Timișoara, doar o flecăreală de bloggeri plictisiți, atît, ceea ce este departe de o poziție publică. În schimb articolul ăla cu @adevărații timișoreni@ stigmat pe obrazul orașului care te-a crescut și educat este pe Curentul și/acum.Asta da verticalitate, bade, să convertești ipocrizia în curaj și adevăru/n minciună, să bălăcărești un întreg oraș de juma de milion de oameni și să zici că ai luat poziție!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-16 21:33:48
         
 
  Cat despre cunostintele tale din literatura, Razvan cu Vadra asta te-a dovedit. La tine e sublima, dar lipseste cu desavarsire.
Ti-a bagat sub nasometru vreo 7-8 texte din Caragiale pe care tu le-ai azvarlit cat colo, spunand ca sunt scrise de un habarnist.
Este inacceptabil pentru unul care se pretinde scriitor sa nu fi auzit de Caragiale. Iti spun eu, vezi ca nu e doar o comuna cu numele asta, ci si un scriitor roman.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-16 20:02:20
         
 
  Rechesane, frustratu' lu tata, ca de obicei minti de ingheata apele. Nu vreau sa ma laud, dar eu am fost singurul, atentie... singurul timisorean care a luat atitudine impotriva basistilor acum aproape un an. Si am facut-o cu deosebit curaj, dar fara exaltare, postand in nume propriu, cu adresa de email la vedere:

http://www.economica.net/timisorenii-au-ars-pozele-politicienilor-in-semn-de-protest-video_11876.html

Tu unde erai cand toti comentatorii aia isi bateau joc de bietii oameni iesiti in strada?

Colonel, ai?

Pastiluuuutz!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-16 19:48:13
         
 
  hai, maestre, recunoaște te bîntuie încă amintirea unei rochițe simpluțe din stambă, gustul cafeluței de pe terasa din trivale, ambigua depărtare...deopotrivă cu verva inegalabilei autoare de volume ștanțate în caractere alimentare(gen sfaturi pt gospodine, bunicuțe și lucrul cu croșeta în lînă)pe numele ei ecoliterar vali ilie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-16 13:31:23
         
 
  nu, bre, aia era poșeta țigăncii... (lamium purpureum)! vezi pe gugăl.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-11-16 13:25:59
         
 
  PS firește, dup'aia ai evadat, ai urcat în grad, foncție și salar, ai apucat sapa de grădinar -editor în lavra bleu și-n deplină libertate prăsiși rîndurile cu inflorescențe ecoliterare, ba chiar contumacie ai redactat inegalabila-ți operă ce proslăvea anusul unei rusalce, prea timpuriu ucise prin incinerare silită(bleah, ce Jeanne d'Arc o făceai), piroman mic și dezinhibat ce ne erai!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-16 13:23:06
         
 
  maestre și mătăluță ești modest...uitași internarea în nevropeea ediția 2008-2009 (un an bun la cultura de etnobotanice)cînd, coleg de salon fiind cu distinsa cubistă cubiformă elena t.,poreclită voma bleu, îi recomandai călduros tisană de ciuboțica-cucului și unguente cu mătrăgună și rădăcină de assa foetidis (popular numită și neecoliterar denumită p...a voinicului)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-16 13:19:57
         
 
  100% de acord cu distinsul nostru coleg și academician r. gheorghiță, care (aș adăuga aici ceea ce domnia sa, probabil din modestie, n-a făcut-o), este unul din membrii fondatori ai unor așezăminte de cultură de mare notorietate, cum ar fi sala cenaclului clinic literar de urgențe bagdasar arseni, la fundația căruia a turnat vărsat primul cancioc de ciment, și al cărui pacient de oroare onoare a rămas pentru tot restul vieții, ca semn de recunoaștere a meritelor în studiul privind (citez) adversativizarea tubiform circumflexă a menstruației la rațele de vîrsta a 3-a, în context mnemotehnic, regresiv-coprologic amnezic și eco-sublingual etc etc etc.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-11-16 13:13:51
         
 
  dap, ne bețivim cu măsură și încă o cinzeacă peste, aăoi ne minunăm cît de mult seamănă unele personagii ecoliterare cu alea din Demoniada,Inimă de cîine și cabala bigoților și constatăm că, firește, masolitul, chiar sub forma lui ecologică, în veci nu piere!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-16 12:55:27
         
 
  Băut-am ș io Samagon di șela puturos taman pi undi o bătut vântul câmpurile ăli lunji, și ș'o prășit dracu Putineiu, adecă-telea la Măscăva. De-mi dzicea neamul ăla tare de stacană Italiano ș se minuna cu minune mare când vedea cum be ș gura mea de vârtos, ca orșce latinu clâdit dn butia cu vin roșu ș gros ca soarele în amurg.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-16 10:37:12
         
 
  Dom' Sorescu, subsemnatu di mai di gios (adică Gh. Recheșan) alcoolic nu-i, da' cînd vini pi la mini, la Tiraspol, biem pînî chicăm pi buși. Samagon di sfieclă roșî; puti aia ca Krasnaia Armia, discălțatî di bocanși, da-i bunîîî...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-11-16 10:21:15
         
 
  aaa, și să nu uit d-le Sorescu, să fie clar, în opinia mai jos numiților, subsemnatul e un ratat, paranoic, fără familie, adăpost, salariu, mijloace de subzistență, copii, nevastă, bolnav, alcoolic, etc.(mi-e lene să caut în arhiva europeică citatele respective din comentariile pe lîngă textele mele)și-n general orice nu are legătură cu ce-am postat aici.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-16 09:19:21
         
 
  să te lămuresc domnule Sorescu cam ce-i cu mitocănia, mîrlanii, stimabilii și onorabilii aceștia, care de la atîtea ace(satirice, gen pamflet, scenetă,parodie) pe care le-am înfipt în epiderma aia alor rezistentă la intemperii au ajuns arici.
Badea Val, home made artist decorator în furniruri și "scluptor " amator(troițe, strane, portrete stranii față-profil lemnos)în Canada realizărilor sale e-atît de cuprins de importanța sa ca autor de catrene și pastișe după Coșbuc, Topârceanu ș.a. încît înțepat fiind acu ceva vreme pe tema textelor se refulează amu' vorbînd de cherestea, cherestigiul.
Al doilea membru al trioului denigrator cu tot ce nu intră-n vederea oranj îngustă e politrucelul a.f. om de televiziuni(ubi emisia ibi bene)pe la mogulii buni.De la el n-ai a recolta nimic aștepătri literare ioc, e expert în manipulare, comunism(?) și lustruirea botinelor cu cremă portocalie.acu vreo 5 ani îmi lăuda unele articolașe publicate pe aici, acu, după ce s-a lămurit că nu poate să mă racoleze, a trecut la flegme. donc, nici pe el comunitatea literară de aici n-are cum să se bazeze.funcționează precum jucărele cu cheiță în funcție de evenimente(rivoluții, tăieri de moț, nunți, botezuri, paranghelii prezidențiale și nu numai).
Ajungem la dom colonel.sorin olariu, ambasador al epigramei și-al glumei triste în grai bănățean în Wisconsin și-mprejurimi. De profesie inginer, absolvent de seminar nehirotonisit, maestru al deghizărilor(șase conturi cinci clone: sorin solaris, petre inspirescu, epi gramist și recentul răzvin vădraru).Momentul schimbării la față: manifestațiile din ianuarie cînd și-a împroșcat foștii concetățeni cu zoaie, postînd un așa-zis articloaș, preluat și de o fițuică din Toronto prin care reproducea commurile unor agramați de pe bloggurile de socializare prezentîndu-le drept opiniile "adevăraților timișoreni" (găsești mizeria aia cu tot rețetarul în pagina uneia dintre clone)
În rezervă nea Genu, spirit ludic, axat pe catrene în care-și ia la mișto colegii de sait.pe motive obiective intră rar(mă rog la vîrsta venerabilă adumnealui e de înțeles că inspirația scade exponențial)în conflict, dar atunci excelează în glumițe scabroase. atașat diplomatic al catrenului de-o limbă romînâ dubioasă (dînsu a absolvit școala primară pe vremea lui Stalin )se exprimă greoi, dar în general își cunoaște , spre deosebire de ceilalți trei limitele.
revenind la "țeapa" lui răzvin vădraru să vedem unde, d-le olaru s., a semnat clona matale catrenele caragialești, că dacă-s originale atunci ești un plagiator de duzină. iar dacă le-ai schimonosit adaptat(de nu le mai recunoaște nimeni)ești doar un impostor obișnuit.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-16 09:14:40
         
 
  No, no, no...este O.K.!
Fac bine impunsaturile astea. Sunt ca medicina chinezeasca. Doar atat tre' sa faceti pe siteul asta ecoliterar, sa ignorati marlanii si mitocanii.
Au si ei un rost in societate, ce dracu' !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-11-16 00:35:04
         
 
  Vă tare mulțumesc, domnule Cercel.
Îmi cer scuze. Într-adevăr, m-am băgat unde nu-mi fierbe oala, dat fiind că nu am citit cu atenție unul din comentariile de mai jos.
Pe de altă parte, ce sens își au atâtea împunsături?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-16 00:24:40
         
 
  Dupa Gheo', stie orcine,
Nu s-ar lua nicio surcea,
Chiar daca se vede bine
Ca nu are cherestea !

Epi...
Loas-o jos cu cultura, caci oamenii de cultura sunt la capsuni !

Maestre Sorescu, si eu sunt bucuros sa va vad pe Europeea !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-11-15 23:59:42
         
 
  Revenind la idee, prin smecheria pe care a facut-o postand niste catrene de ale lui Caragiale, Razvin cu Vadra a aratat ca Rechesan nici nu citeste textele, ci doar ii catalogheaza pe cei care le-au postat dupa afinitatile lui, in talentati si boccii.
Adica daca esti basist poti scrie precum Caragiale sau Eminescu, oricum esti lipsit de talent si habarnist. Dar daca esti de-al lui Reche poti scrie nashpa ca oricum esti cel mai tare din parcare.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-15 23:51:28
         
 
  epigrămel nu prea stai bine la capitolul deghizare, ți se văd strugurii și găleata de sub sutană.tre să recunosc capcana a fost bine premeditatăm dar cine l-ar recunoaște pe caragiale în cele 4/5 epigrame pe care le-ai schimonosit? și ce ai demonstrat? exact ceea ce Peia și cu mine încearcă de juma de an: că ești un amărît de agent(nci că mai conteayă a vcui deși ți-am văzut în public izmenele oranj) sub acoperire de pseudoliterat...iar cu dăștia nimeni nu stă de vorbă față în față dintr/un sentiment firesc și uman: scîrba!
hai, poți să continui cu manevrele, denigrare, minciună și iar de la capăt, dejecție!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-15 23:50:22
         
 
  Cred ca de data aceasta ati comis-o chiar dumneavoastra, domnule Sorescu. Nu va mai grabiti sa va lasati prada impulsurilor nocturne. E un atac absolut gratuit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-11-15 23:46:01
         
 
  @Florentin: Razvin cu Vadra nu a facut decat sa demonstreze ca Gheorghe Rechesan nu cunoaste niste texte din Caragiale. Si a punctat decisiv. Da, Rechesan a muscat momeala, comentand despre acele texte ca sunt ale unui agramat, analfabet, etc. Cand colo analfabetul ala lipsit de umor era chiar Caragiale.
Cat despre cat de inteligenti sau de cultivati sunt unii sau altii, asta se va vedea cand se sta de vorba fata in fata. Unii prefera sa nu se dea mari cu cultura lor generala pe aici.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-15 23:43:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Când pisica nu-i acasă, joacă șoarecii pe masă.
Măi băieți, dați pe dinafară de inteligenți ce sunteți.
Mai țineți și voi de ea, c-aveți mare nevoie.
O fi el Recheșan exagerat, dar credeți-mă, e distanță mare de la el la voi.
E foarte greu să vă observe cineva, probabil de-aia vă și umflați atât în pene.
Nu mă refer la dumneavoastră, domnule Cioacă.
Și nici la dvs, domnule Jupp B Itter, care vădiți un enorm bun simț.

 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-15 23:25:50
         
 
  Numai 5? Credeam ca deja e vreo 8-0 pentru tine. L-am atentionat ca faci misto de cultura lui generala, dar e prea infatuat ca sa asculte sfaturi.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-15 20:47:31
         
 
  PS: Dupa ce ca Gheorghe ala nu are simtul umorului, mai e si varza la cultura generala. I-am bagat sub nas 5 texte de-ale lui Caragiale despre care a spus ca sunt extrem de slabe, ca autorul e un tip lipsit de talent, ca nu are umor, etc.
Pai daca nici Caragiale nu are umor, d-le Rechesan!...

 
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2012-11-15 18:25:57
         
 
  CONCLUZIE

Ia asculta la batranul:
Codru-i frate cu romanul!

 
Postat de catre RăzVin CuVadra la data de 2012-11-15 18:22:56
         
 
  Ești mare, nene Mitică, ți-a ieșit bine rău de data asta, chiar dacă aș putea cîrcoti la cuvîntul "lu-at".

M-a surprins novacul
Că, de astă dată,
N-a văzut copacul
Ci pădurea toată.
 
Postat de catre disparut de pe net la data de 2012-11-15 18:17:25
         
 
  Ei, ash... nene Mitica! Uite ca Gheorghe Rechesan e inca viu pe Europeea si a are un simt al umorului cam cat are Gigi Becali simtul ridicolului.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-11-15 18:15:55
         
 
  inca odata un calduros bun venit printre noi domnule Florentin Sorescu! Ma bucur mult ca aveti simtul umorului fara de care nu se poate supravituii pe Europeea. Multam pentru vot.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-11-15 18:12:30
         
 
   
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-15 18:02:41
         
 
 
Iote, domne, că s-a prins!
Mulțam de urare și de... pădure.
Vot. Pentru că e realmente bună.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-11-15 18:02:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE