FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisă
Text postat de Vasile Hurmuzache
Stimată d-na Datcu, în primul rând țin să vă mulțumesc pentru atitudinea tranșantă pe care ați exprimat-o. Acest gest al d-vs m-a oprit, pentru moment, de a-mi continua demersul pe care sunt hotărât să-l fac.
Dacă ați reuși să-l întoarceți pe recheșan în lumea oamenilor, la ce mi-ar folosi un nivel de postare mai ridicat?
Dar nu veți reuși ! Ce doriți mai mult ca probă decât comentariul său asupra poziției exprimate de d-vs ?
Nu știu ce așteptați de la d-l Cristescu, d-lui una spune și alta fumează. Știe tot site-ul că recheșan beneficiază de înalta protectie a domniei sale, folosit pe post de buldog oportun creșterii traficului pe site.
D-l profesor a ținut să afirme că ne aflăm pe o proprietate privată și că nu avem voie să ieșim din perimetrul voinței domniei sale ( deși nu a contestat nimeni acest fapt ), dar nu înțeleg cum se pot împăca dictatura personală cu libertatea de exprimare în mediul privat, dar bine știu că în toate trebuie să existe o minimă morală. .
Nu mai știu ce să cred: oare plecarea câtorva sute de useri numai în câteva luni de zile, între care unii foarte valoroși, nu înseamnă nimic?
Da, acum cred că puterea ,, fur㠓 din caracterul și integritatea morală a oamenilor, chiar și atunci când sunt animați de cele mai bune intenții. Nu degeaba s-a spus că drumul spre iad este pavat cu intenții bune…
Pronosticam în ,, Scrisoare închisă către d-l Radu Ștefănescu “ că așa se va întâmpla. Nu trebuia să fii profet pentru a vedea că, într-un ,,Atelier Literar “, totul era pe dos ,
vorba d-lui Adrian Mihai ,, se toarnă lături dintr-un hârdău într-altul “.
Am conspectat toate celelalte site-uri de profil și am constatat că morala, etica și respectul sunt la loc de cinste și păzitorii la post.
În fine, încă o dată mulțumiri, și scuze pentru că ați devenit ținta tirului cu invective a lui recheșan.
Sincer, cu el, mai devreme sau mai târziu, voi ajunge să discut într-un cu totul alt cadru și în cu totul alte circumstanțe. Dar nu mă voi opri aici . Și îl citez chiar pe ,, maestrul genului “:
,, aici nu-i casă de toleranțㅅ”. Păi, să nu fie !
Cu stimă și considerație, V.H.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  admite, barem, că asemenea epistole nu-și au rostul în pagina principală(mai ales cînd îs doar rezultatul unei ofuscări personale vidente) , așa cum toate anunțurile personale, scrisorelele de amenințare sau sesizărileau fost, în vremi trecute, radiate, mai ales că donșoara editor pare chiar stingherită de gestul nepotrivit.sau dacă asta a fost publicată de ce n-ar fi și aia, invalidată de tine, redată circuitului public? oare cel învinuit de hăsmuțache că m-ar proteja nu poate adopta o atitudine cu adevărat imparțială?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-02 17:07:45
         
 
  nu te-aș sfătui. Vodă e-n zonă, și-am avut un vis ciudat azi noapte, c-un mădular retezat, rostogolindu-se pe scări. și mădularul nu era al meu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-11-02 15:12:19
         
 
  musiu fane, poate vrei să public acilea scrisorica cu zăduf ce ți-o adresă zevzecu zarzavagiu cu mult zel zapistolar...mustește de originalitate!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-02 14:58:06
         
 
  maestre, toate bune, doar că anumite sintagme, în gura ta, sună ca dracu. de ex. "faci spume la botic", "părtinitoarea editoare" și mai ales asta "pîrîcios ordinar". mai sapă, mai compilează, încearcă să fii original.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-11-02 14:29:24
         
 
  ba, nu, d-șoară/d-nă Datcu, nu e deloc o miză mică faptul că mi se atruibuie invective pe care nu vi le-am adresat, ori că șoferul sile a virat cu Tiru înntr-un șanț! Specificați-mi comentariul jignitor, pe care l-ați invalidat abuziv(era semnalarea unui typo,atît)însoțit de formulare arătatată mai jos.
În altă ordine de idei, dacă nu aveți timp să răspundeți solicitărilor funcției editoriale mă întreb de ce nu vă dați demisia(așa cum ați anunțat acum juma de an, dacă-mi amintesc bine)fiindcă e limpede că nu aveți nici chef, nici suficientă disponibilitate?!O soluție ar fi, acordarea tuturor userilor nivel de postare directă, în primul rînd asiduitatea hurmuzachiană ar trebui recompensată, dacă nu pt calitatea textelor postate, barem pt volum, colocvialitate și zel epistolar.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-02 13:41:02
         
 
  Domnule Hurmuzache, va raspund aici dar, cu tot respectul, este ultima mea interventie referitoare la aspectele mentionate de Dvs. Si aceasta pentru ca nu am timpul necesar pentru a interveni in dispute care nu au nicio miza.

As dori sa priviti putin altfel lucrurile: Domnul Cristescu este gazda noastra, cel ce ne-a sustinut si ne sustine in demersurile noastre mai mult sau mai putin literare – pentru ca ne pune la dispozitie platforma numita europeea- si, de ce nu, poate putin si prietenul nostru – pentru ca, la urma urmei, cati necunoscuti sunt dispusi sa ne primeasca in casa lor?-. Nu acuzati. Nu judecati numai prin prisma viziunii domniei voastre. Nu intrati cu bocancii, incercati sa va descaltati la intrare, sa priviti lucrurile si din punctul de vedere al domniei sale, si, foarte important, al diversitatii care ne caracterizeaza pe toti cei ce activam pe acest site.
In ceea ce va priveste, daca imi permiteti... un sfat: ignorati. Nu mai raspundeti -cu aceeasi ura- celor care vi se pare ca sunt impotriva Dvs. Treceti mai departe. Lumea nu va va judeca dupa opiniile lui X-Y de pe siteul europeea. Iar daca o va face, puteti ignora si acea lume. Nu merita, credeti-ma. Nu merita timpul, nu merita efortul de a raspunde acestui tip de afirmatii.

In ceea ce ma priveste, stati linistit. “Tirul” acela de care vorbiti ma foarte ocoleste, pentru ca nu ma intereseaza. Am sa va rog sa nu imi mai deschideti scrisori. Scrisorile sunt frumoase, interesante, palpitante, dar nu am timp sa le deschid nici pe cele foarte deschise. Sunt atatea titluri mari care merita citite, incat am avea nevoie de 10 vieti. Ma veti intelege, asadar...
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2012-11-02 13:03:19
         
 
  er"de ce NU ai invalidat și...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-02 10:55:50
         
 
  minți, sile(citatul exact era așa " de ce ai invalidat și commurile maestrului r.ș.care pendulează între sonet și clitorisul unei prostituate din Bugeac!" pe care nu l-am șters ci a fost invalidat de părtinitoarea editoare care-și transpune idiosincraziile în activitatea pe sait)da' n-are importanță(așa cum n-are importanță nici fondul unui pamflet care-l ironizează pe poetul A. Munteanu, căruia probabil i se fîlfîie-n petrarca de denunțul tău, pîrîcios ordinar)totul e ca tu să te integrezi perfect în ceata veleitarilor submediocri, fiindcă ăsta ți-e oful,mă, ofuscatule, că nu ești apreciat, însteluțat, mîngîiat pe aura liricoasă pt eforturile tale(ba mai și socializezi găunos în loc să citești naibii niște cărți esențiale pt orice ins ce vrea să scrie altceva decît fleacuri)
asta e evidența, zache, de asta faci spume la botic, iar eu am coșmaruri în urma amenințărilor tale cu autoritățile, te visez c-o robă vișinie și tichie de nebun urlînd către mine: se condamnă la 10 ani de închisoare și plata cheltuielilor de judecată...apropos, cît mai e un proces de calomnie, mi-a jignit un vecin pisica, strigîndu-i "vagaboando" și vreau să-l acționez în instanță!?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-02 10:55:24
         
 
  recheșane, este pentru ultima oară când îți răspund aici. învață mai întâi să citești . abia apoi citește această scrisoare . că ești un mare mitoman se vede după nerușiinarea cu care încerci să prostești până și evidența. ai transformat ,, luni de zile " în ,,zile ", ai șters hotește comentariul acela cu ,,clitorisul și prostituata din Buceac " ( te refereai explicit la d-na Datcu ). te faci că d-l A, Munteanu n- a ajuns o caricatură dintr-na din prostioarele tale de doi
bani ( Buceanu ...) și pot continua la nesfârșit.
în ce calitate faci tocmai tu pe apărătorul din oficu al d-lui Cristescu . când tu nu ai nici o calitate !
,, ONORABILUL PROPIETAR " a promis multe lucruri pe care nu le-a respectat. dar nu cred că te-a delegat tocmai pe tine să întrebi care sunt acelea ...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-11-02 07:55:07
         
 
  hurmuzache, nu mă îndoiesc de faptul că ești capabil să explici coerent cîteva din afirmațiile de mai sus:
”Nu știu ce așteptați de la d-l Cristescu, d-lui una spune și alta fumează. ”
FĂRĂ GENERALITĂȚI, CONCRTE; CE A PROMIS ONORABILUL PROPRIETAR ȘI N-A RESPECTAT?!
”plecarea a celor cîteva sute de useri în numai cîteva zile , între care unii foarte valoroși”
POȚI EXEMPLIFICA PRIN CÎTEVA NUME ACEI USERI VALOROȘI ȘI SPECIFICA INTERVALUL ÎN CARE AU PLECAT?(luna, anul, eventual săptămîna dacă e vorba de cîteva zile)
” puterea ,, fur㠓 din caracterul și integritatea morală a oamenilor, chiar și atunci când sunt animați de cele mai bune intenții.”
CARE PUTERE, VASILE?
”Știe tot site-ul că recheșan beneficiază de înalta protectie a domniei sale, folosit pe post de buldog oportun creșterii traficului pe site.”
EXEMPLE, SILE, NU BÎRFE...acest” știe tot e ” te plasează în postura unei țațe din Obor.
”scuze pentru că ați devenit ținta tirului cu invective a lui recheșan.”

CITEAZĂ COMENTARIILE ÎN CARE ADRISANTA A FOST ȚINTA INVECTIVELOR MELE...știe ce este o invectivă, sile? de pildă atunci cînd cineva afirmă despre altul că e buldog sau nu face parte din lumea oamenilor!
Habar n-am , hurmuzache cu ce intenții ai venit aici(după ce alte saituri ”conspectate” te-au ignorat politicos sau probabil te-au ținut la ușă), nici în ce circumstanțe și cadru vrei să discuți, dar te asigur că nu-ți voi da ocazia. Tot ceea ce poți să faci este să răspunzi acestor afirmații sau să taci cu înțelepciune...că tot aia-i, ți se vede clar eticheta de pe locul acela îngust numit frunte!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-11-01 23:24:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE