FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
OPORTUNITATE
Text postat de Emanuel Cristescu
"OPORTUNITATE,

Europeea realizează o Antologie 2003-2013. Dacă publicați ori ați publicat în acest spațiu, sunteți invitați să selectați cca 10 pagini de texte pentru fiecare secțiune în care ați publicat (poezie, proză, teatru, etc) și să le trimiteți împreună cu o scurtă prezentare, max 15 rânduri, și o fotografie la adresa de e-mail: [email protected]. Textele vor fi redactate cu font 12 Times New Roman, la un rând. Vă rugăm să difuzați acest mesaj și altor foști sau actuali membri Europeea. Termen limită de trimitere a textelor 30 octombrie 2012.

Detalii la link:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=42960;
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=43019"

Puteți trimite acest anunț și pe e-mail.

PS:Vă rog, pe aceia care activați și prin alte cyberspații, dacă vi se permite, să postați anunțul și să invitați autorii care au publicat pe Europeea să ni se alăture. Nu avem restricții nu avem idiosincrasii. Dacă, de exemplu acum publică exclusiv pe "Bocancul literar" însă au publicat cândva și în Europeea, pot trimite texte pentru Antologie.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "De asemenea observ ca sunt tot mai puitine atacuri la persoana."

(epi)

RĂBDARE, NU-ȚI PIERDE CUMPĂTUL....

:))))
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-11 09:56:34
         
 
  Imbucurator este ca de cand cu antologia, s-au inmultit textele literare si a scazut aproape la zero numarul celor cu tenta politica. De asemenea observ ca sunt tot mai puitine atacuri la persoana. Lumea incepe sa isi vada de treaba si sa revina la bunele obiceiuri de dinainte.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-10-10 15:32:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cm spuneam dle Cristescu,

VA DORITI O ANTOLOGIE A SPATIULUI VIRTUAL,

si nu una a spatiului europeeic. Va iesi o antologie in care vor aparea poeti care publica si pe europeea si pe agonia, pe hermeneia, bocancul literar etc, un proiect a carui valoare scade si devine tot mai nereprezentativ pentru SAITUL de nisa Europeea.


Aceasta este capcana asupra careia v-am atras in mai multe randuri atentia. NU TINETI CONT, este dreptul dvs.

SUCCES!
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-10-09 09:33:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE