FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rămân stupefiat
Text postat de Emanuel Cristescu
Este greu de explicat, justificat și înțeles gestul unui coleg, care, în pofida regulamentului europeic și în cuda tuturor dezbaterilor de pe acest site postează aici un text care conține un cuvânt din sfera cloaca maxima!

Am invalidat acel text. Este o a doua încălcare a regulamentului europeic.

Și eu, care mă așteptam la un sprijin!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  va multumesc! am dat click si nu am observat schimbari, ati ramas "pe pozitie" :)  
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-10-11 00:29:27
         
 
  daniel d. marian, Clik "Nu am cont" dreapta sus în meniul opțiuni.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 23:49:55
         
 
  D-le Cristescu,am uitat să pun ghilimele la locul oportun, dar totuși cred că ați înțeles greșit ideea.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 23:33:25
         
 
  domnule Cristescu,

unde se afla postat Regulamentul Europeea? va intreb nu atat pentru Radu Stefanescu (avand pe site o prezenta constanta, n-am nici o indoiala ca il stie si doar din neatentie l-a incalcat) ci pentru cei care am revenit de curand (chiar la invitatia lui Radu Stefanescu). eu de pilda am mai intrat din cand in cand pe site in ultimii ani, dar cu adevarat doar prin 2007 eram cat se poate de prezent. si poate sunt si puncte din regulament care s-au adaugat intre timp...


PS: m-am gandit intre timp daca sa particip sau nu cu texte in aceasta antologie. desi am unele indoieli privind calitatea (unora din textele care vor fi incluse in ea) si mai ales impactul, totusi, intrucat nu obisnuiesc sa refuz o invitatie directa (atunci cand e facuta de oameni care-mi inspira, motivat, incredere), imi voi trimite si eu textele pe adresele indicate. de altfel, o sa le postez si pe site.
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-10-08 22:41:22
         
 
  Domnule Recheșan, "jupânu" (când îmi voi fi permis eu să vă "alint" într-un mod similar?) chiar nu observase. Lucrază la alte proiecte urgente. (dacă este cineva interesat de Programul Leonado îl aștept)

Prin urmare, vă informez că am fost sesizat pe e-mail de situația creată. Evident cu subtextul de a mă aduce în autocontradicție. Adică altora "jupâne" le aplici regulamentul, domnului coleg nu! Respectiv, vezi doamne, sunteți incorect domnule! Probitatea nu-mi permite să spun cine anume a sesizat dar sper că mă credeți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 21:33:54
         
 
  ehhh, nu l-a obligat nimeni, s-a oferit voluntar...iar pt atita truda si ore sacrificate din timpu liber putea si jupinu sa treaca cu vederea un banal c...t ca doar nu se surpa tavanul lavrei bleu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 18:35:36
         
 
  Cloaca maxima e de găsit, mai degrabă, în comentarii decît în texte. În atmosfera care încețoșează totul. În disputele fără miză literară. În limbajul gureș al unora care, învățînd să țină condeiul în mînă, își închipuie că au devenit condeieri. În suficiența gălăgioasă a altora. Și, de ce nu, în orgoliul exacerbat al unor autori talentați, dar care au pierdut simțul măsurii.

Ehee, Europeea d'anțărț...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-10-08 17:47:10
         
 
  err: citit/citat  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-08 17:38:38
         
 
  "Sprijinul pe care l-am așteptat și îl aștept încă este colectarea și recomandarea de txte pentru Antologie și evitarea de astfel de situații precum aceasta de mai sus. Ar fi un sprijin real și concret. " (E.C.)

și ce-am oferit pînă acum, ce-a fost?
"colaborarea cu un ins care boicotează constant proiectul"? \ am citit din afirmația lui gr, chiar din subsolul acestui text.
venită, desigur, de la cineva, ca tot românul, imparțial. care nu face, adică, nimic. vezi, Emanuel, eu unul chestiile astea nu le mai înghit.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-08 17:38:03
         
 
  Probabil, Liviu, ca exageram toti: e un banal typo, asa cum sugera d-l Tenenhaus si justifica autorul, o scapare minora dintr-un poem major. dar cel mai avan exagerezi dumneata(nu-mi place ca folosesti cuvinte prea mari pt un razboi atit de mic) nu e o crucificare ci melodrama unui ins atins de blocaj literar care autovictimizindu-se, obtine culpabilizarea celui care l-a tras de mineca fiindca a calcat in...neecoliteratura!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 17:21:56
         
 
  Știind că spațiul public irascibilizează, am invalidat textul și nu am nominalizat pe nimeni. Că lucrurile au evoluat nu-i vina mea. Cerberii europeici atât așteaptă. Ca eu să nu fiu corect. Și așa se pare că, în viziunea unora, eu sunt un fel de vinovat de serviciu.

În plus nu era firesc s-și asume eroarea și să nu răspundă ofuscat și agresiv. Ca să nu mai vorbesc că iata, duplicitatea limbajului, se răzbună.

Eu am fost sesizat în baza regulamentului și am procedat în consecință. Și așa am fost acuzat că aș fi mușamalizat situația!

Sabina, harnic editor, poate vor fi având aceleași rezonanțe. Însă lucrurile sunt mai simple decât crezi. Aici nu admitem cuvinte neecoliterare. Chiar dacă ar fi scrise de laureați Nobel.

Gabi Resu, vă respect gusturile și opiniile. Însă trebuie să înțelegeți că aici nu sunt admise acele cuvinte!

Radu Ștefănescu, ???????? Sprijinul pe care l-am așteptat și îl aștept încă este colectarea și recomandarea de txte pentru Antologie și evitarea de astfel de situații precum aceasta de mai sus. Ar fi un sprijin real și concret.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 17:21:08
         
 
  Eu cred că stupefacția putea fi manifestată sub forma unui comentariu la text. O atenționare ar fi fost suficientă.

Sămînța războiului, a unui nou război. Cam asta ați obținut. Crucificarea lui Radu nu își avea rostul.

Gheorghe Recheșan, eu zic că e destul. Bugăt, pe ardelenește.

Stupefiat și eu,

Liviu Bordaș.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-10-08 17:02:31
         
 
  Ca sa inteleg care este motivul acestor controverse, a trebuit sa citesc pe alt site textul incriminat. Nu regret, este o poezie buna, chiar daca sinceritatea ei deranjeaza.  
Postat de catre Gabi Resu la data de 2012-10-08 16:15:04
         
 
  Urât mai vorbiți, domnilor!...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-10-08 15:18:09
         
 
  exact, ești un scatolog, da nu dispera, nimic nu e definitiv.după puseul coprofil, vine celălalt, lichid. reține însă, nene, ești exact ceea ce postezi ca texte, nu e nevoie de explicații suplimentare, io îți spun doar ce se vede cu ochiul liber, în schimb mătăluță, sub scutul bleu îți permiți sudălmi și afirmații fără acoperire.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 15:06:06
         
 
  "Și eu, care mă așteptam la un sprijin!" (Emanuel Cristescu)

???????????????????????????
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-08 15:04:54
         
 
  rămîne cum am stabilit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-08 15:01:54
         
 
  PS să adaug faptul că acest răspuns vine după ce am șters "reconstrucția" în care întrebai în deplină facultate valorică(e drept, puturoasă tare)dacă mi-a plăcut "produsu"-ți lircoid...era f.simplu să modifici, n-ai făcut-o, așa că pt mine ești un scatolog liber-asumat și un laș, fiindcă n-ai fudulii s-o repostezi cu îndreptarea de rigoare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 14:58:52
         
 
  vorba lui Kosta, prietene, SIKTIR.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-08 14:57:31
         
 
  fane, toate ca toate dar scuza, n-am fost atent, am radiat nuș ce strofă nu ține, explicația e puerilă, mai ales că pe saitu' decedaților poezeaua apare taman în această formă...opinia mea, nu c-ar conta este c-ai dat copy-paste și ai rînjit: "hai, că le-am dat-o-n barbă, ceea ce vine în sprijinul teoriei că ești un sabotor mic și-un intrigant pe măsură.în rest nimic nou din partea-ți.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 14:56:04
         
 
  ghiță, îți reamintesc, parcă azi n-am apucat s-o fac, ești o zdreanță...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-08 14:50:36
         
 
  da, "produsu" trece, subectu' se răcește, c-așa-i uman și europeic...trecerea-n derizoriu. de altfel mă miram să nu pună limbuța, taman afei, usualy pe lîngă subiect. încearcă, drosofilule, cu Rahatrău, sună mișto și arată original grafic, barem odată nu-l imiți și tu pe banciu, bossu mitocanilor!:))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 14:35:45
         
 
  Domnule Kosta, ca va vad pus in tema cu subiectul, "Cacarau" este ecoliterar sau nu? Ca vreau sa scriu o poezioara despre al lu' Cacarau si nu stiu daca imi este permis.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-10-08 14:29:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  A nu se intelege, din comentariul de mai jos, ca as lua apararea cuiva sau as incerca sa acreditez cuvintele ne-ecoliterare, nedorite aici.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 14:25:38
         
 
  Exista, stimata Sabina Datcu, felurite moduri in care un cuvant nedorit poate fi disimulat, adica exact ca in exemplul dat de dvs. Asemenea constructii sar mai greu in ochi cuiva silit sa vada zeci de postari zilnic, mare parte din ele comentarii la texte sau comentarii la comentarii. Iar cei care fac asemenea servicii aici - unul, maximum doi insi, cine mai stie - o fac benevol, fara stipendii, gratis adica. Si se stie bine cum e cu treburile astea, din reclamele comerciale: "gratis... nu exista, ieftin...nu rezista!". Fara manie si fara partinire, Kosta.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 14:23:56
         
 
  Hotarat lucru, eu nu cred ca Radu Stefanescu are intentii atat de marunte si de meschine. Pur si simplu nu cred. Dar, daca va tine cu tot dinadinsul sa ma convinga ca este din acelasi aluat cu... drosofila melanogaster de mai jos, atunci, cine stie, poate ca voi incepe sa cred.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 14:18:52
         
 
  Domnule Cristescu,

dacă îmi permiteți, la stupefactia Dvs voi adăuga și nedumerirea mea. Si poate veți reuși să mă scoateți din bezna în care fusei aruncată fără voia mea... Prin ce se deosebește cuvântul respectiv, invalidat de Domnia voastra, de cel tolerat, si anume 'cacatrenist'? în afara faptului că sună altfel din coadă, izul, totuși, rămâne același. nu credeți?
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2012-10-08 14:16:43
         
 
  Vedeti, domnule Rechesan, cum simte miros de scandal, cum se pune musca? De ce sa nu evitam sa le oferim ocazia mustelor de tot felul, fie ele si galbene sa se aseze pe tot ce se posteaza aici? ele confunda totdeauna materialul lor de lucru cu orice! Muscoii galbejitisunt si asa supradimensionati la orgoliu, desi orgoliul lor nu are in spate texte literare credibile. Cand incercam o reconciliere o faceam numai in interesul eco-literaturii. Altfel, ecoliteratura va deveni tot un fel de eco-literatura-vura, DACA E SA FIU MESCHIN. Si cine ma poate impiedica?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 14:16:35
         
 
  S-a gasit dusmanul poporului?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-10-08 14:08:57
         
 
  Domnule Kosta,
Haideți să lămuri două aspecte în legătură cu omu' Ștefănescu (atenție, îi provocați un acces de furie dacă-i ortografiați numele fără majusculă):
-nu mă interesează decît în măsura în care(din diverse și idioate motive)mă cataloghează drept psihopat, idiot sau denunțător...bineînțeles că în calitatea de ex editor i-aș pretinde oleacă de decență, dar deh, tipu' are un potențial conflinctogen ridicat, da' asta ține de caracter.
-mă interesează ce SCRIA, accentuez, fiindcă acum mi se pare înțepenit într-un blocaj din care nu poate ieși înșirînd scatologii(Rosencrantz o spune într+un cărțoi, "Estetica urîtului").
Cît despre nu știu ce armistițiu, nu mă simt în stare să-l închei fiindcă știu ce și-a propus: boicotarea ecoliteraturii, ducerea în derizoriu a eforturilor de a curăța acest spațiu de mediocritate, uneori agresivă. de ce o face, nu știu...și sincer, nici asta nu e problema mea.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 13:51:55
         
 
  Mai mult, daca omul stefanescu este urat de cineva, n-au cum sa-i fie apreciate just textele. De aici o suma de invective sub textele respectivilor autori pomeniti, provenite taman de la contraopinenti. Nu mi se pare normal. Cum anormal mi se pare sa postezi ceva si nimeni, dar absolut nimeni sa nu gaseasca de cuviinta sa adreseze un minim comentariu pe text. Asta aduce imediat in discutie sintagma "cui prodest".  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 13:16:17
         
 
  Daca mai are vreo importanta pentru cineva: fac un apel sincer la reconciliere intre cele trei nume grele ale acestui spatiu (imi asum catalogarea!)Peia, Stefanescu si Rechesan, nu neaparat in aceasta ordine. Este pacat ca autorii talentati se sicaneaza intre ei, indiferent ce au sa-si reproseze. Personal as fi dorit ca din paginile Europeei sa dispara pentru totdeauna invectiva si politica, pentru ca literatura de buna calitate sa aiba de castigat. Iar durerea mea este ca spatiul virtual copiaza din ce in ce mai fidel tristele realitati social-politice romanesti. Pacat. Ne aflam in pura fictiune, chiar daca aceasta intrece uneori realitatea.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 13:10:32
         
 
  Faptul in sine este de doua ori nefericit: incita la represaalii in parte meritate, si da apa la moara unora care nu-l au deloc la inima, dar deloc, din motive care, repet, ii privesc personal, pe autor. eu insa fac abstractie de "omul" Stefanescu, preferand sa discut numai despre textele "autorului" Stefanescu. Evident, regulamentul trebuie respectat. Pe de alta parte, repet, "audiatur et altera pars" pare sa fie o buna scula si in cazul de fatza. Cu toate riscurile pe care le presupune, pentru mine, o asemenea afirmatie, caci, stiut este, daca vei emite o afirmatie mai nuantata vei fi imediat catalogat cu "distinse", adica, pe sleau, "diferitule", ciudatule" etc. S-auzim de kestii fine.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 13:06:29
         
 
  nu, pt marea massă de postatori, pare o mîngîiere pe creștet,"atenționarea "...pt orgoliul lui ștefănescu? sincer nu mă interesează...pt mine, o mușumalizare a unui gest dacă nu pueril, atunci cu atît mai reprobabil.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 12:56:56
         
 
  Faptul că am invalidat textul și am emis o a doua atenționare are vreo semnificație? În rest am răspuns. Partenerul domniei voastre voi fi eu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 12:53:43
         
 
  d-le Cristescu, nu v-am condiționat cu nimic, v-am cerut doar un răspuns tranșant:DA ori BA...textele vi le trimit oricum, dar vreau să știu clar, cine se ocupă, din motive lesne de înțeles, cu selectarea lor..înafară editorului Val Navarra, a dumneavoastră și a lui Epigramist.
În ceea ce privește gestul discutabil(un eufemism, ca să nu repet scatologia lui r.ș.), puteți foarte bine să vă exprimați dezaprobarea aplicînd fără partispriuri regulamentul...mai ales că așa cum ați observat e vb de o recidivă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 12:43:11
         
 
  Domnule Recheșan,

Profitați de această OPORTUNITATE. Partenerul domniei voastre, în această întreprindere voi fi eu. În rest, eu nu v-am făcut și nu vă voi face niciun fel de condiționare. Procedați și domnia voastră, cu mine, la fel!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 12:36:43
         
 
  Așa este domnule Kosta. Simplu și asumat. Cyberspațiile oferă scatologiei, pornografiei, dezinhibiționismului, explicitismului, promiscuității și altor categoreme de acest fel, spații pentru care "generoase" este puțin spus. Iar eu nu-mi fac nicio iluzie că am putea câștiga într-un posibil război cu acestea. Pentru că industria care exploatează astfel de caracteristici învârte imense sume de bani. Care, nu au, după cum se spune, miros.

Însă îmi fac iluzia că există în această "Sodomă și Gomoră Planetară" o mână de oameni, câți vor fi fiind ei, care, deși păcătoși și ei, ca orice om, încercă unii cu mai mult, alții cu mai puțin efort, să se salveze și să salveze literatura de integrala sa promiscuizare.

Cred cu tărie că este posibil. Dovada? Cu unele gesturi care au scăpat spiritului europeic, acest site de nișă: Europeea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 12:30:47
         
 
  D-le Corbu,
Sigur, aveți dreptate, ca un postator cu vechi state pe europeea ar trebui să ajut..îmi pare rău, dar mă împiedică 2 motive, deloc de neglijat:
-cel semnalat în textul dumneavoastră
-colaborarea cu un ins care boicotează constant proiectul
În rest, dacă primesc asigurarea că întrebarea mea are un un răspuns tranșant, pot să vă trimit textele adecvate.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 12:23:56
         
 
  Inca un argument, poate ultimul: spatiul romanesc este si asa invadat de vulgaritate, sub cele mai diverse forme ale ei de expresie: gestuala, lingvistica, atitudinala. La ce bun sa diseminam si in opera literara uratul care se revarsa peste noi din toate partile? Chiar cand vorbim despre amorul trupesc, fie si in forma sa bruta, copulatul mercanic si fara sentiment, putem ocoli cuvantul sau cuvintele. Las a mai pomeni despre faptul ca defecatia si urinatul nu sunt lucruri de care sa ne fie asa de drag, chiar daca sunt naturale, iar latinii aveau dictonul cunoscut: naturalia non sunt turpia!
Eu insa cred ca Radu nu face altceva decat sa foloseasca un substitut al ideii de "dificultate", in textul respectiv, "te scoate din..." nu inseamna, imediat, in constiinta cititorului ideea de excrement, ci aceea de belea extrema, situatie fara iesire. Si ma indoiesc tare de tot ca Radu nu putea gasi o formula la fel de expresiva dar neincriminabila. As vrea sa-i cunosc si parerea lui, daca e sa fim cu totul impartiali.
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 12:23:44
         
 
  d-le Kosta, textul nu e la prima mînă, el e rodul unei transformări artistice programate, credeți-mă știu ce afirm...chiar dacă e altoit pe un gest infantil de a da cu tifla cititorilor!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 12:18:24
         
 
  Domnule Recheșan,

Am solicitat și continui să solicit voluntari care să "sape" în haldele europeice și să scoată de acolo aurul textelor valoroase.

Am fost puțin mâhnit că s-au oferit până acum numai trei. MAI AȘTEPT. Proiectul "Antologie, Europeea 2003 - 2013" este un proiect generos și necesar.

Știu că sunt mult mai multe motive de dezbinare decât de unire, în general, în societate și, în special, aici, în acest spațiu tolerant, democratic și bazat pe ceva ușor imprecis, oarecum greu definibil în parametri măsurabili: conștiința umană.

De aceea, pentru atingerea acestui obiectiv, realizarea Antologiei, vă sugerez să uzați de acele fapte și gesturi, minimale, care ne pot uni. Nimeni nu este perfect. Cu atât mai puțin înger. Ce relevanță poate avea o permanentă hărțuire? Indiferent de unde ar veni. Omul este înzestrat cu principiul uitării și al ignorării. Utilizați-l.

Prin urmare, și acum mă adresez tuturor membrilor site-ului, beneficiați de acestă OPORTUNITATE și trimiteți texte care vă reprezintă, texte valoroase, pentu antologie. Cei care doriți și puteți, implicați-vă și faceți recomandări de autori și texte.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 12:17:14
         
 
  Nu, miza nu este deloc minora. Subscriu ideii ca numele neaos al gonadelor si a tuturor celor aflate in zona de sub centura nu au ce cauta in opera literara. Sa ne amintim de faptul net ca opera literara este in totalitate o fictiune. Plecand de aici, sa ne imaginam ca am putea scrie atat de inteligent incat in operele literare aceste cuvinte sa fie abil disimulate in asa fel incat sa nu violenteze. Mai ales ca in cazul acestui spatiu virtual lucrul este subliniat in regulament si treburile sunt cat se poate de clare. As merge chiar si mai departe si as sustine, odata cu domnul Corbu, ca nu este neaparata nevoie ca un text literar, subsumat cel mai adesea ideii de frumos, sa contina referiri explicite la zona in discutie. Avem suficiente exemple in literatura noastra nationala de texte care pomenesc fara sa pomeneasca, daca e sa ma exprim asa. Pe de alta parte, gasesc amicului si colegului nostru o scuza, anume aceea ca textul a fost poate la prima mana si nu a fost constient de impact. Personal, desi pare ca ma repet, il pretuiesc pentru felul in care stie sa scrie. Nu inteleg gestul, dar cred cu tarie ca o discutie cu el ar limpezi lucrurile. Cu deosebit respect, KV  
Postat de catre sters sters la data de 2012-10-08 12:14:26
         
 
  Nu, nu e miză mică...vă rog să mă înțelegeți, nu fac paradă de pudoare, dar nu mi se pare normal ca taman selecția textelor pt antologie să fie făcută de un scatolog, oricine ar fi el...chiar dacă se află în blocaj sau în căutarea unei noi identități.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 12:12:48
         
 
  Sigur, este posibil să vină din nou distinsul Corneliu Traian Atanasiu și să spună "mize mici". Poate. Însă ideiile mari se bazează și pe astfel de mize. Iar ecoliteratura, în viziunea mea, reprezintă un scop mare și nobil. Acela de refacere a personalității umane, de aducere a acesteia la standarde de moralitate și dicibilitate care să diferențieze frumosul de promiscuu. Lanțul trofic al creației, prin urmare, necesită și astfel de mize. Adică, atunci când propria conștiință scapă controlului, pentru păstrarea purității olfactive a spațiului de existență cotidiană a omului, a fost inventată separarea, ventilarea și dezodorizarea spațiilor, firești, excretorii, de zona bucuriilor estetice și culinare. În zonele promiscui, astfel de paradigme sunt inutile!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-10-08 12:01:53
         
 
  er. "antologie"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 12:01:13
         
 
  d-le Cristescu, tocmai vroiam să trimit niște texte pt anotologie, din pricina mirosului am fost silit să renunț! Vă rog să-mi infirmați că autorul "scatologiei" lirice cu pricina nu se ocupă de selectarea textelor!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-08 12:00:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE