FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nedumerire ...
Text postat de Vasile Hurmuzache
Stimați editori , vă rog respectuos să vizualizați comentariile d-lui Recheșan la textul meu
,,Miluiește-l , părinte “ și să constatați dacă sunt au ba un lung șir de injurii la adresa mea.
Până aici , nimic deosebit .
Deosebit este faptul că mi s-a luat aproape în totalitate dreptul la replică . Replicile mele ,
mult mai ,, eco “ decît comentariile d-lui Recheșan , au fost invalidate , în timp ce ordinarele calomnii ale ‘mnealui se lăfăie în pagină ca scroafele în noroi .
De asemenea , textul meu ,,Cîntec populat gin Banat “ stă , chipurile ,,necitit “ de ieri seară …V-a fost așa de greu să-l invalidați și pe el ?
Cîte Regulamente funcționează în acest spațiu ? Le mai respectă cineva ? Dumneavoastră pe care îl respectați ?
Aștept un eventual răspuns și o atitudine tranșantă din partea d-vs,
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Îmi cer scuze dacă asta s-a înțeles, dar nici pe de parte nu am intenționat/intenționez să fac partizanat.
M-a amuzat termenul "pârâciosule" și atâta tot, fără a ști ce a generat disputele.
Cum mi s-a părut că discuția a "derapat", cum am sesizat acest lucru.
În momentul în care am postat primul comentariu, nu am observat faptul că d-nul Recheșan a simțit nevoia să revină cu precizări de genul "ciocu mic", drept care l-am postat pe cel de al doilea, tocmai pentru faptul că nu mi se pare a fi în regulă o asemenea abordare.
Îmi este, de altfel, destul de greu să înțeleg de ce domnul Recheșan (cu care am avut, la rândul meu, câteva dispute mai an), pe care îl stimez ca poet calidor, ține neapărat să aibă o atitudine care de multe ori lasă de dorit,din motive lesne de înțeles.
Nici eu nu am punctajul necesar unor postări directe, iar explicațiile pe care vi le-am dat au fost un răspuns la Nedumenirea dvs., în sensul că tratamentul inegal la care spuneți că ați fost supus se datorează mai degrabă unei împrejurări simple: domnul Recheșan, postând comentarii în mod direct, nu poate fi invalidat decât ulterior postării și după o lecturare a acestora, pe când dvs sunteți pus în situația de a vă fi postate comentariile după o verificare prealbilă, ceea ce face ca administratorul sau redactorul respectiv să invalideze (și, prin urmare, să nu posteze) un comentariu care i se pare că depășește buna cuviință.
Din acest motiv trebuie să vă fi spus d-nul Recheșan "pârâcios": că ați atras atenția asupra unor comentarii pe care le-a postat și care ar fi putut trece neobservate.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-10-07 20:44:14
         
 
  D-le Florentin Sorescu , oare avantajul unor postări directe înseamnă și posibilitatea
de a încălca flagrant Regulamentul fără ca nimeni să se sesizeze ?
Care este calitatea care dă cuiva dreptul de a-și schimba obrazul cu fața , fără operație estetică ?
Presupun că nu cunoașteti istoria acestui conflict .Și dacă aș scrie despre musețel , reacția ar fi aceeași .
Dacă doriți să fiți cu adevărat obiectiv , urmăriți postările lui recheșan din perioada ( nu prea îndepărtată ) din perioada cînd trebuiau validate; să vedeți dacă acest ,,pârâciosule “ se justifică .
Într-adevăr , din cauza nenumăratelor sale atacuri , am fost nevoit să postez foarte multe ,,căcăreze “ . Dar , dacă mă gândesc bine, din moment ce se recunoaște în ele și reacționează …
D-le Florescu , dacă vă deranjează , ignorați textele mele ,,mirobolnave “ , scrise de ,,n da bolnav cu capu “ .
În rest , ce să va mai spun ? Scrieti bine , dar nu cred că ați venit ( sau , revenit ? ) într-un moment prea prielnic…
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-10-07 14:43:04
         
 
  d/le Florescu, îmi permitei un sfat? feriți-vă de dalde hurmuzachi...nu doar scrie prost, dar e și obsedat de conspirații în contra operei sale mira-bolnave  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-07 12:12:32
         
 
  lasă, m-am prins că ludmila/i nevastă/ta! :)))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-06 13:30:26
         
 
  cu tine, ludmilo :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-06 13:01:00
         
 
  Apelativul "pârâciosule" era în mod cert mai potrivit și mai simpatic decât "ciocu mic", domnule Recheșan. Nu se cade la un așa domn, o așa cioacă...  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-10-06 12:49:19
         
 
  Cred că explicația este una simplă. Textele/ comentariile dvs. sunt verificate în prealabil, neavând puncurajul necesar pentru a le putea posta direct, pe când d-nul Recheșan se bucură de avantajul unor postări directe, ca urmare a unui punctaj bun.
Acu', că l-ați pârât, s-ar putea să schimbe situația, are motive temeinice să se teamă pentru urechile dumnealui...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2012-10-06 12:44:39
         
 
  cu cine vb ,fănele? ciocu mic că sparii antologații!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-06 12:27:49
         
 
  nici aici...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-10-06 10:18:28
         
 
  pîrîciosule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-10-06 10:12:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE