FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui filosof partial
Text postat de Dumitru Cioaca
"da, vârsta te înțelepțește,
iar faptul este evident:
decât să găvărești prostește,
mai bine taci inteligent!"
(Adrian Mihai)

"Daca taceai, filosof ramaneai!"
(proverb popular)

desi e cam ofticos,
pe-al meu fin o lume-l place,
ca-i si-un mare filosof...
(doar cand doarme, c-atunci tace.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Epigramist, cata dreptate ai!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-09-21 22:05:00
         
 
  @rechesan: la cat de frustrat si de rupt de realitate esti ai inchis comentariile taman la textul "Fara intoarcere" la care am vrut sa iti dau steluta si sa te felicit.
De unde se vede ca esti varza, patrunjel!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-21 21:23:35
         
 
  er.botezăm,alimentează  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-21 18:21:00
         
 
  nea corcodușă, ești declasat, transfug și evident frustrat, asta ți-ar spune orice psiholog citindu-ți inepțiile.voi detalia cînd am toate datele tale, și-o să boteyăm sidromul sugestiv, schizo-olarită galopantă sau ceva asemănător. cît despre ură, coadă de prună, ăsta-i un sentiment puternic care alimenteayă energii,nu te măguli cu ideea, e doar dispreț și ceva scîrbă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-21 18:20:08
         
 
  Dumnezeule, unde s-a ajuns cu ura de clasa si ce limbaj licentios!
(Andrei Florian)

Andrei, nu e vina mea ca sunt cu cateva clase mai sus decat peia & rechesan iar ei ma urasc de moarte pentru asta. E vina lor ca ei sunt cu atatea clase mai jos.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-21 16:45:21
         
 
  @reche: pai atunci spanzura-te de turla bisericii sa le faci in ciuda, patrunjelul tatii!  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-21 16:43:23
         
 
  Nope, a.f.e ură de rasă! nu suport răspopiții, seminariștii de carton, epitropii, călugării pidosnici, cațele în rantie, mironosițile, putorile în reverendă de tămîie, exaltații, bigotele și pe popa Pleașcă grăbindu-se să dea ultima împărtășanie.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-21 13:45:16
         
 
  Dumnezeule, unde s-a ajuns cu ura de clasa si ce limbaj licentios!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-09-21 00:25:38
         
 
  Poemul tau e arta, dar arta naiva. Cam in genul a ceea ce se scrie pe peretii toaletelor publice.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-20 23:29:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  păi ești răspopit, de ce ți-aș pupa mîna...poemul ăla e artă, bre, cărărezel față de autobiografia ta...apropos, ai terminat sau nu teologia? într-un CV de al tău, dacă ești tu olaru ăla, așa apare, unde-i minciuna, că ceva nu se leagă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-20 22:32:55
         
 
  Nu, patrunjel. O sa iti intind mana sa mi-o pupi.

Apropo, textul ala al tau de pe Agonia.ro care se vrea poezie e cea mai tembela insailare de cuvinte pe care am citit-o vreodata. Esti bun de Cartea Recordurilor, rechesane. Eu i-as pune ca titlu": Poem Acefal.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-20 22:07:27
         
 
  măi, gonflatule, e a doua oară cînd mă ameninți! s-ar putea să te iau în serios...și zi-i așa, sulache, oală spartă ce o să faci? o să îmi dai un exemplar din ultimull tău urlet canin? dar nu te speria, că nu chem ecarisajul, mi-e milă de animalele bolnave.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-20 22:04:15
         
 
  Pai uite de ce, rechesane: fiindca ai avea ocazia sa imi spui fata in fata "ba agurida!"
Desi, fac pariu inca de pe acuma ca o sa ii pupi mana la boieru'.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-20 21:37:29
         
 
  vitregă-i soarta aia care-ți băgă în tărtăcuță ideea c-ai fi poet, ba și epigramist pe deasupra...cu ce-ți greșiși, nană Olariu, de la-ai adus pe lume atît de artist!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-20 21:14:28
         
 
  băi, aguridă de ce aș vrea să te văd față-n față? oricum ai obraz de dos!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-20 21:10:58
         
 
  @rechesan: nu mai incerca sa cauti prin dictionare ce inseamna "ofticat". E suficient sa te uiti in oglinda... :)  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-20 20:45:08
         
 
  rechesane, copilule vitreg al literaturii, ai inceput sa ma plagiezi la greu si pe mine!...
Hahaha, voinici din astia ca tine mananc trei la legatura. Stai sa ne vedem fata in fata sa vad daca mai croncanesti aiurea. Deocamdata esti pechinezul care latra de dupa gard la pitbull. Dar si cand se deschide usaaa!...
N-as vrea sa ma numesc rechesan. :)

PS: Face un misto nea Mitica de tine ca la carte.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-20 20:43:50
         
 
  ce zisăși, bade renglotă? că ai boala lu Kalachis și urli circumcis la lună? eheeei, măi strepezitule nu te mia vindecă decît lopata și pămîntul ăl galben! :)))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-20 20:35:50
         
 
  Shaw, rechesane... Deci de-aia te oftici mereu, fiindca suferi?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-20 18:24:05
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Cuvantul ofticos are si sensul de care eu cred ca dumneavoastra stiti dar va faceti ca nu stiti pentru a-l atata pe fin impotriva nasului lui punand astfel in primejdie ploconul care mi se cuvine. Adrian Mihai nu poate fi ofticos in sensul dat de dumneavoastra fiindca oftica, o maladie care a facut ravagii dealungul timpului a disparut de mult din Romania. Dictionarele folosite de dumneavoastra se pare ca nu stiu de sensul argotic al cuvantului ofticos.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-09-20 17:34:39
         
 
  foaie verde de potbal
tot o freci ca pe mangal
fluieraș cioplit din os
ești, bre, mare ofticos*
confundînd bojocul sur
c-o sintagmă trasă-n...șnur!

* OFTICÓS ~oásă (~óși, ~oáse) 1) și substantival Care suferă de oftică; cu oftică; tuberculos; ftizic. 2) Care este lipsit de energie și vigoare; molâu; molatic; mămăligos. /oftică + suf. ~os
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-20 14:20:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE