FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
vin vremuri de rahat
Text postat de adrian mihai

la o simplă comparare
între noi și marinel,
văd că nu avem scăpare!
omul are! dar… pe el!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mah pastirnace, te bag in ma-ta, da? eu nu beau, tu sugi aghiasma si scuipi fiere, asta e caracteristic gunoaielor ce se dau telectuali.in alta ordine de idei te-am invitat civilizat desi cu un pitecantrop plin de sine nu merita sa se poarte cineva cu manusi sa te aptii(sic) bade pruna de a mai emite judecati de valoare asupra persoanei mele. cu gheseftarii din vegas sau camionagii din Michigan iti dau voie sa te tragi de bracinari pina iti pica mucu. asa ca bine si scuipa in alta directie pina nu-ti intorc(metaforic vb) gura la ceafa, ok sorinele?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-11 23:16:05
         
 
  rechesane, se pare ca tragi tare la masea ca toata ziua esti cu caisata in gura. Mai las-o din gura, patrunjel, fie-ti mila! :)
Cat despre poemul ala, ar cam trebui sa iti iei un traducator din romana in romana sa te mai lumineze.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 22:59:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  nea caisata alterat, vezi de aia ma inspira pe mine toti veleitarii bicisnici, se cred geniali...si spune-ne erai lup, rasfoiai plaiboy si urlai circumcis? jenial, domle, ori de cite ori iti citesc lirica, aia sensibela ma pufneste risu, n-am citit vreun autor pe internet mai ridicol decit matale, recunosc!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-11 22:36:51
         
 
  @reche: Tre' sa te mai nasti o data ca sa intelegi poemul ala, patrunjel! :)  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 22:30:43
         
 
  Nu-i vorba de asta, adrian.
Pana si Eminescu sau peia mai au si poezii mai slabute (ce-i drept, Eminescu mai multe). Pana si Caragale sau rechesan mai dau si ceva gherle in piesele lor de teatru (ce-i drept, rechesan foarte rar), dar tu insisti asupra unor teme si subiecte nascute avortoni. Adica ti-o faci cu mana ta. Asta se cheama masochism epigramatic. Cand vrei sa scrii prost cu tot inadinsul.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 22:30:01
         
 
  ce am stabilit? tu, cu minutza ta transfugitiva ai recunoscut ca esti un lup circumcis si oligofrenic...de fapt la asa o ars amatoria ce mai conteaza ca scrii timpenii in 2 rime?


 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-11 21:48:09
         
 
  epi, suntem oameni!

dacă am fi cyborgi, am fi mereu egali cu noi înșine! însă, din fericire, ne-a ferit cel-de-sus de năpastă!

așa că dă-mi voie să scriu și prost!

apropo, tu scrii doar de nota 9 și 10? întreb și eu, nu dau cu paru'...

din câte te-am citit, am văzut că nici tu nu faci opinie separată. errare humanum est...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-09-11 21:32:56
         
 
  Uite, de par egzaml una care mi-a placut si pe care nu mi-ar fi rusine sa o citesc la un cenaclu:

Flacăra democrației

văzând discursu-i fără forță
de la-ntristata adunare,
eu zic c-a lui băsescu torță
aduce mult a lumânare...

(adrian mihai)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 21:25:06
         
 
  a.m., din pacate vorbim limbi diferite.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 21:21:25
         
 
  rechesane, ramene cum am stabilit!  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 21:20:40
         
 
  a.m. ai citit-o pe aia autobiografica cu lupu circumcis, compusa de nea caisa intr-o clipa de obiectivitate? cred c-ar face furori in cenacluri, e de un umor involuntar irezistibil.ia-n roaga-l sa ti-o recite!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-11 20:27:44
         
 
  Par egzampl ia citeste tu textul de mai sus la un festival de epigrama sau la un cenaclu sa vezi ce feed-back o sa ai.
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-09-11 18:07:13


iar o iei in tragic, epi! uite, eu n-o iau deloc! ca textul de mai sus să aibă sau nu succes la vreun cenaclu, condiția sine qua non este aceea de a merge eu însumi acolo sau de a trimite respectiva producție în plic.

cum nici una nici alta nu sunt variante care să mă coafeze, mă alin cu ideea că, în locul meu, agramiță, par egzamplu, ar fi avut, oricum un succes nebun!

<\b>
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-09-11 20:24:38
         
 
  intratabile si intransigente, f.r., cu sila aferenta si explicabila, te anunt ca esti penibil, cu precadere pe plan uman si olecuta paranoic(hibe des intilnite la traducatori si piromani)daca imi amintesc la inceputurile europeei( perioada de aur 2005-2007)delicatul cristi v. incepuse sa traduca sonete shakespeariene. dupa ce ii luasi bietului om caimacu(ale tele iereau mai zgomotoase si misto) nu-mi amintesc ca sa fi avut pretentia c-a fost primu pe aici. asadar bade caisa, pliscu inchis ca-ti pute gura.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-11 20:11:28
         
 
  "Pentru ca eu scriu EPIGRAMA si vreau sa citesc EPIGRAMA." (Epi)
Vrei sa spui, ca acel catren nerusinat, ce mi l-ai dedicat, era epigrama? Iar cu patrunjelul...

Campion la modestie-i
cel mai bun epigramist,
dar, cand intra-n zavistie-i
falnic etnobotanist.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-09-11 19:57:58
         
 
  irreparabile nea gigi recheșan, cu respect îți aduc la cunoștință că apelativele "nea caisă" și "bade" sunt patent absolut, așa că, dacă nu ți-e cu supărare, folosește-le mai cu parcimonie.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-11 19:36:06
         
 
  '' Idem pentru patrunjelu' care semneaza Camila.''(E.)

Ne spune cu modestie
ca-i primul Epigramist,
dar vad azi, din tot ce scrie,
ca-i doar etno...botanist.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-09-11 19:14:07
         
 
  Idem pentru patrunjelu' care semneaza Camila.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 18:08:45
         
 
  Si tot lui a.m.: chestiile astea le vezi numai la reche & peia care sunt obsedati politic.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 18:08:06
         
 
  @a.m.: Amice, se vede ca nu ma cunosti. Mi-ai citit si tu 2-3 texte, vreo scurta biografie si gata, crezi ca m-ai radiografiat. Si daca era cu dottorel, era la fel de varza pentru mine.
Pentru ca eu scriu EPIGRAMA si vreau sa citesc EPIGRAMA. Nu sunt inregimentat politic, nu am nicio simpatie politica si nici nu sunt curios. Pentru mine toti politicienii sunt o apa si-un pamant.
Par egzampl ia citeste tu textul de mai sus la un festival de epigrama sau la un cenaclu sa vezi ce feed-back o sa ai.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 18:07:13
         
 
  rechesane, patrunjelu' tatii, eu daca ma duc la psihoterapie ma duc sa vad cum te mai simti. Pen'ca, nu-i asa, nu eu sunt ala care face compuneri despre alti membri ai Europeii.
Dar ma rog, daca asta e o terapie buna si daca te simti fericit dupa ce ai compus tecstu' si iti spui in neuronash: "Bah, ce i-am tras-o iar lu Olaru asta, l-am spart!..." atunci e OK.
Sunt un bun crestin si ii ajut pe cei slabi si mai putin norocosi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-11 18:02:18
         
 
  Tot comparare...

Epi-i ala cu dantura?
De-ai fi-mpuns pe dottorel,
ti-ar fi spus ca le-ai rupt gura
mai ceva ca Pastorel!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-09-11 11:33:57
         
 
  eeeeeeei, epi, și tu, acum...

dacă aș fi scris, în textul postat, "dottorel" în loc de "marinel", cred că brusc, instantaneu și dintr-o dată epigrama devenea reușită.

dar, în condițiile astea, partizanatul politic îți joacă feste!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-09-11 08:46:50
         
 
  nea caisă, cred că ai o obsesie mare în căpățînă, mare de tot cam cît deșertul Mojave. uite cum facem: mătăluță te duci la psihoterapie (dușuri scoțiene, hipnoza, regresie afectivă), iar mă prefac că nu exiști..ceea ce nici nu e chiar atît de greu, avînd în vedere ce panaramă de ins ești...fair enough, bade?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-11 00:05:37
         
 
  Stii care e cel mai scurt banc cu Base?
BA,SESCUfunda tara!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-10 20:34:16
         
 
  Slaba.
Incepi sa scrii si tu rechesenisme din astea. Si n-ar fi nimic un rechesenism sau doua, dar incepi sa ne livrezi mai multa neghina decat grau.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-10 20:33:04
         
 
  behăind , ca merinosul ,
după, vine ... curiosul
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-09-10 18:55:22
         
 
 
dacă tot se bagă-n supă,
înainte-l va...? sau după?


 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-09-10 13:36:10
         
 
  și la dos cu limba-i șui
dezmierda-va-l hăsmățui!*

* plantă ierbacee perenă, folosită la dresul ciorbei.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-10 10:55:30
         
 
 
când va căuta bideul,
doar un semn va face și
se va repezi gafeul
ca să-i schimbe pamperșii.


 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-09-10 09:35:35
         
 
  la o simplă comparare
între noi și marinel ,
văd că nu avem scăpare !
omul are ! dar ... pe el !
( adrian mihai )

pe nea pîrț lasă-l în pace,
nu-i de vină el că , de ,
poartă de o vreme-ncoace
pempărși de la cecere ...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-09-09 15:39:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE