FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
VOM FACE LA NOAPTE UN SINGUR COPIL
Text postat de Stelian Platon
Vom face la noapte un singur copil

Te-aștept iubito să vorbim despre toate.
Vino să facem la noapte un singur copil;
În țară e secetă, verbele-s moarte
Și-l vom alăpta anticipat cu hidroxil.

Îl vom îndruma cu noi dicționare
Și educa admirativ cu anasâna,
Să știe a folosi-n vacanța mare
La țară la bunica lui anglo-româna.

Să nu cunoască un adverb de timp și loc,
Să graviteze pe orbite clandestine.
De-ar fi să-și stoarcă tot norocul din ghioc
Acolo într-o țară unde-i este bine.

Tu vino aci să înghețăm în dezacord
Cu tot mai mulți gângavi sfidători și agramați,
Ce fac anestezii unui popor pe cord,
Înșirând la speranțe cu ochii bulbucați.
05-09-12
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ps. polemică? haida de, matale nu ai stofă de oponent ești repetent la multe materii:prozodie, chimia imaginilor, metrica peisagiilor, beletristică, teoria culorilor.:))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-07 08:39:56
         
 
  nea stelică, bag de samă că-n superbia veleității indubitabil pseudolirice, confundași Banchetul c-o crîșmă de căruțași. Comunitatea de aici are nevoie de modele(barem literare, dacă nu comportamentale)iar eu, mărturisesc, de tipologii hazoase precum e-a dumitale. ridendo castigat dolores, maître bîlbîitor, pregătește-ți schinarea, asumă-ți flagelarea, dăm drumu comediei!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-07 08:37:53
         
 
  Ești bun, Platoane. Că doar tu ai inventat (sau urmat) Academia. Schimbă-ți numele, fă și Lyceum-ul. Apoi recită-ți ultima strofă în fața oglinzii.
Dacă te poticnești, caută-ți ghiocul prin rezervor. Dacă vei găsi o coală de șmirghel, nu te sfii s-o folosești.
Să vezi atunci ochi bulbucați.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-09-07 05:00:49
         
 
  Nu mă mir că ești unul dintre cei însetați de polemică bre nea Manele. Păi altceva ce ai putea tu să scrii? Altceva decât să răstălmăcești ceea ce nu pricepi? Ce poți să produci tu într-o țară în care nimic nu se mai produce? În afară de certuri și scandaluri infinite. De ponegriri și atacuri de stradă și la persoană, ce să mai te țină în viață acolo în lăturile pe care le întrețineți cu vomitatul existențial și inteligent chiar fără sens și culoare? Așa că te-am iertat înainte să vomiți ceva pe un site unde ții morțiș să rânchezan și tu ca să nu te creadă cineva că ești doar o substanță organică cu pretenții de cefalopod emancipat. E firesc să faci spume când vezi că sunt români (dar numai departe de țara pe care cei ca matale ați înmormântat-o. Te pomenești că ai fost și la școală într-o viață exterioară...
Ține-o așa Ioane și nu lipsi de la gay-fest.
 
Postat de catre Stelian Platon la data de 2012-09-07 00:40:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  platoane, neica, bade, cetatene,
tu, matale, mneata iti reciti vreodata inegalabila opera lirica cu voce tare? ai veleitati de nostradama de consum pe soeaua de centura, parol...dar nu asta e miezu din cocoasa.baiul, sireac de tine, semanator de nazbitii pe-ogorul eutherpinei bilbescu e ca ia buba la neuron (iti spun in calitate de specialist)in compunerea unor asa-zise texte lirice care abunda de ridicol involuntar,iar aia ce te lauda accidental sa stii ca o fac fara discernamint.so, du-te si ai un calmant, dezvolta un plan calendaristic dar schimba foaia, cerneala. stilul, de fapt schimba tot peisajul. esti expirat oricum, nainte de ate naste poiet(sic)

ps numitii, sunt amicii tai , idolii literari? ca eu unu n-am habar cine is si cu se indeletnicesc.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-06 23:48:55
         
 
  Dar nici fraze cucăiate („ăla micucu”) ca ale luŽ matale formulate în model Vali Vijelie, Dan Bursuc,Adi Minune (ca să pomenesc doar câteva chipuri din icoanele tale) nu pot să-i dau fiindcă ar fi mai mult decât o intoxicație care a formatat societatea în care mișuni tălică. E de neînțeles de unde ai aflat cele câteva formule Mendeleev-niene,(vezi să nu te lingi pe degete după ele, că faci buba-mare), venerabile care nu o să mai ai peste puțin timp nici cianura în care să-ți înmoi cocoloșul de mămăligă tradițională.
Chiparosule-frumoșule, prea-literaturosule!
 
Postat de catre Stelian Platon la data de 2012-09-06 19:08:01
         
 
  io zic, nene poetule. sa nu-l alaptezi pe ala micu cu hidroxil(de sodiu, K sau Mg, cei care au promovat chimia de clasa a VII stiu de ce e necesara completarea)ci ca să tacă a lui gură,
dă-i mă, teteo, cianură!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-06 10:34:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE