FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
călcâiul lui AHILE
Text postat de adrian mihai

de-un punct slab al orișicui,
toată lumea își dă seama:
la ahile-i un călcâi,
la mitică - epigrama!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  @a.m.: sper ca ai inteles spusele mele. Nu poti fi nici macar catrenist, darmite epigramist cand textele tale au un singur subiect: Mitica. Pune si un predicat.
Postat de catre ... Epigramist

părinte, de predicat, din câte pricep eu, se ocupă popii! subiectul, însă, trebuie să recunoști că e gras, suculent, un adevărat izvor de inspirație...

nu sunt catrenist?, nu sunt epigramist? e în regulă, pagubă-n ciuperci! dar nu văd care e problema ta! decât în cazul în care nefericitul ăla, văzând că nu e în stare să lege două cuvinte, te-a angajat pe tine avocat, că tu ai toate cuvintele la tine.

eu cred că soluția e simplă. nu-ți place ce scriu? nu mai intra pe pagina respectivă! e, cum să-ți explic eu, ca la tv. nu-ți place canalul, schimbi programul! promite-mi că încerci!

însă, dacă dau timpul înapoi, eram -nu-i așa?- cât se poate de agreabil când replicam lui recheșan sau peia! asta cum vine? ai un metru de 100 cm și altul hoțesc, de 92 cm? că atunci eram valabil, eram catrenist, epigramist, eram de toate! acum văd că am devenit la fel de ratat ca subiectul...

trecând, însă, de la peia și recheșan la mitică, mi-am pierdut brusc, instantaneu și dintr-o dată valoarea, rămăsei -ce să vezi?- fără predicat...

fii atent că citește lumea ce scrii și n-o să te creadă. dar asta nu mai e o problemă care să mă privească.

iar lui agramiță transmite-i, din partea mea, salutări și însănătoșire grabnică! să-și apese cucuiele cu lingura, să-și pună foi de varză pe răni și carne crudă pe vânătăi, dar să nu-mi poarte pică, pentru că, unde dă tata, crește!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-09-06 09:21:54
         
 
  Boc ala, cat e el de mic, la cate a realizat pana la varsta lui pare un urias in comparatie cu tine. La fel Basescu, cat e el de idiot, pe langa Ponta si Crin pare un Einstein mioritic.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-06 03:18:03
         
 
  Numai boc se înălța pe vîrfuri, să pară și el mai important.
Și tu, la fel.
Doi ratați.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-06 00:19:27
         
 
  Inca o victorie a mea asupra pigmeilor literari reche & peia este faptul ca piticul numarul unu si-a inchis comentariile la compunerea aia de clasa a patra. :)

Mai Bolek si Lolek tre' sa va mai nasteti de zece ori ca sa imi ajungeti la calcaie...
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 23:40:36
         
 
  @reche: Pai asta ziceam si eu. Numai ca din pacate nu pot cobori la nivelul de intelegere al tau sau al lui peia.
O sa ma intelegeti cand o sa crsteti si voi mai mari.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 23:37:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ma laud cu comentariile tale in care te oftici ca dreaqu. Cu asta ma laud. Faptul ca faci clabuci ma face mare.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 23:34:20
         
 
  ce te tot cufurești pre matale, băi epilică!
cu ce mama dracului pe ruptura cracului te lauzi tu, mă titirez?
ce realizări ai?
că ești un popă ratat, cu steluțe sub sutană? făcuși trei ani de doamne-miluește și te dai expert în cădelnițat?
că ești agent de propagandă plătit?
cp ești, pe neve, un pupător asiduu de cururi? (dom'le, orice alte cururi, în afară de astea puturoase, ale băsiștilor - că și numele, vezi bine, agrăiește!... deci oricare altele sunt eco, să fim clari, deci no radieră!).
prin urmare, ce te tot scapi pe tine, ca mestecătorii de bolbotine, prinși cu nădragii-n vine?
ai făcut tu, ai dres tu... ai tăiat moțu la obectu maro, răsărit maiestuos în cărare, asta ai făcut!
auzi pe cine să fiu eu invidioas! pe niște terchea-berchea care au tulit-o la trai nineacă, mestecă gozuri și băsește fericiți în lumina rampelor!
pe acolo numai proștii botă nu-s în stare măcar să trăiască din mila publică. să te fi văzut în locul meu, gimbilică! în condiții de ticăloșie absolută, cînd toti dracii și pitapalcaii îți stau în țeastă, să te radă, să te jupoaie, să-ți ia pielea de pe... ooaie! atunci să te fi dat mandea caracaliu, nu la grădinița de retardați, cu fasole și cîrnați!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-09-05 23:12:32
         
 
  si fiindac tot esti o birfitoare mare si supraponderala ia de aici, mai exista unii care vad realitatea fara ochelarii de cal!

http://ro.scribd.com/doc/99501869/5/%E2%80%9EBiruin%C5%A3a%E2%80%9C
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-05 23:04:30
         
 
  nea caisa degerata, esti doar o basica dezumflata, ai demonstrat-o prin comentarii, texte si cam tot ce vinturi pe aici.in rest, afirmatiile tale, de n-ar fi ridicol de hazoase(involuntar, fireste) ar fi psihanalizabile, exact atitudinea unui golanas care sparge geamul cancelariei cu un cataroi iar pe urma se lauda ce le-a facut profesorilor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-05 22:58:24
         
 
  @reche: asta e diferenta dintre mine si tine. Tu ai citit mult dar n-ai inteles nimic. Esti mai slab pregatit in fata vietii decat un prescolar somalez. Nici nu-i de mirare ca mai ai un an doi pana la pensie si nu ai realizat inca nimic. Idem pentru peia. Doi ofticati, doi frustrati, doi invidiosi pe succesele evidente ale tuturor celor din jur.
Doi oameni mici si neputinciosi.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 22:49:15
         
 
  @a.m.: sper ca ai inteles spusele mele. Nu poti fi nici macar catrenist, darmite epigramist cand textele tale au un singur subiect: Mitica. Pune si un predicat.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 22:46:20
         
 
  er.FIERASTRAU  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-05 22:29:20
         
 
  ce "suptil" e epigrantu, suplu si subtil ca o noptiera indragostita de un fiterestrau!
iar chestia asta cu antibasist ponderat, cu scoala vietii(bai,nea caisa congelata,marinelu tau are nevoie de chelneri,bucatari, tinichigii si mecanici auto nu dintr-astia cu scoala vietii la fefe,care sa-i faca concurenta)e epicentric de ridicola. btw, a.m. nu e prietenul meu (no offence integramistule), si nici nu vad de ce m-as imprieteni cu cineva pe un sait asa zis literar.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-05 22:29:03
         
 
  epi, să știi că îmi place când mă compătimește cineva. mai ales tu...

în privința lui mitică, problema e că omul oferă atâtea subiecte de abordat, încât, pentru mine cel puțin, e un subiect inepuizabil.

o spun franc, chiar cu riscul de a te dezamăgi!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-09-05 22:09:07
         
 
  adrian mihai, pacat de tine. Promiteai ca epigramist insa ai inceput sa turezi in gol batand apa in piua pe subiectul Mitica numai sa cresti in ochii unor colegi de suferinta antibasisti, gen reche & peia. Asocierea cu ei de descalifica. Si eu sunt antibasist, dar unul ponderat, cu scoala vietii. Nu vorbesc singur la bec ca prietenii tai. Vezi sa nu ajungi ca ei cu un singur subiect de deazbatere.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-09-05 21:01:06
         
 
  Punctul slab?

Te indemn sa iei un hap.
Cum sa cați sai'zeci de zile,
sus, calcaiul lui Ahile,
chiar nu stii, ca nu-i la cap?!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-09-04 23:09:39
         
 
  esti cam agitat, fane! poate ar trebui sa-ti faci un tur de encefal complet, stii tu, EEG, testul Rorarsch, audiograma la ambele pilnii, chiar un RMN sa stii cum stai, se apropie implacabila andropauza si nu mai esti ceea ce erai in urma cu un an, pina si verbu iti pute si e flasc.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-04 21:17:13
         
 
  nu-i nimic, maestre. nici tărtăcuța matale nu pică taman fix între urechi, ce mare chestie.
altfel, catrenul, de excepție.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-09-04 16:57:52
         
 
  pentru toți, un ireal vis
un arcaș ca a.mihai
de mitică prins k scai
să îl joace pe Paris! (scuze pt accentul care nu pică taman la fix)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-09-04 13:42:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE