FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
INVITAȚIE
Text postat de Ninel Dambla


Festivalul Național-Concurs de Satiră și Umor

“POVESTEA VORBEI”
Ediția a VII-a

“De la lume adunate și-napoi la lume ... date” – Anton Pann

Rm. Vâlcea, 26-27 octombrie 2012



A. SECȚIUNEA EPIGRAMĂ:
Creatorii de epigramă vor expedia în 3(trei) exemplare -sistem motto- un număr de 6 (șase) epigrame, câte 3(trei) pentru fiecare din cele două teme de mai jos, lucrări nepublicate, nepremiate și nici participante la un alt concurs.
1. TURIȘTII DIN POLITICĂ
2. “DACĂ NU ȘTII SĂ VORBEȘTI, NU TE PUNE SĂ MÂNJEȘTI!” (Anton Pann)



B. SECȚIUNEA FABULĂ
TEMA: PUTEREA CU ORICE PREȚ
Concurenții vor trimite o fabulă la tema menționată, sistem motto, în trei exemplare, lucrări nepublicate, nepremiate și nici participante la un alt concurs.

Lucrările vor fi expediate până la data de 1 octombrie 2012, data poștei, pe adresa: Centrul Județean pentru Conservarea și Promovarea Culturii Tradiționale Vâlcea, Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 26, Cod 240192.

Se va consemna pe plic: pentru concursul “POVESTEA VORBEI”, secțiunea epigramă, fabulă.


NOTĂ: Concurenții premiați vor fi anunțați în timp util, pentru a participa la manifestările prilejuite de festival, ce se vor desfășura în perioada 26-27 octombrie 2012. Invitațiile nu sunt transmisibile. Contravaloarea premiilor se acordă numai premianților prezenți la manifestare și nu se expediază prin poștă.

Cheltuielile de cazare și masă vor fi suportate de organizatori, transportul se suportă de către fiecare participant.

Persoane de contact:
Popian Bogdan Florian – coordonator festival: tel 0350.407.497, 0350.407.498, 0755.521.455
Nichi Ursei – coordonator festival: 0746.088.492


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE