FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren de bucurie...
Text postat de Dumitru Cioaca
pentru reintoarcerea distinsului autor de carti vechi si colbuite Yago Croncanicarul

(ghiță, serios, te simți bine? să-ți pun vreun supozitor, ceva?!"
(Radu Stefanescu catre Gheorghe Rechesan)

de limbarita lui dura,
ce-afecteaza tot poporul,
nu-l scapi, de supozitorul,
nu i-l vari direct in gura.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "...ci faptul că epigrama e suburbană și prost redactată."
Postat de catre Gheorghe Rechesan



ei, dle recheșan, nu e prost redactată, ci e scrisă conform celor însușite la cursul de alfabetizare făcut la fefe. de unde nu e, nici dumnezeu nu cere!

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-26 18:32:21
         
 
  d-le Navara, informația că mi-ați citit textele mă onorează și face mai mult decît o duzină de stele virtuale.Nu sunt nici suficient de arogant să nu recunosc că mă interesează opiniile cititorilor mei(ba chiar cele critic aplicate pe text)și nici destul de stupid să nu admit că, din păcate, comentariile literare sunt sufocate de hărțuieli personale, adesea injurioase și bălăvăreli pseudopolemice, iar raitingul și reacțiile în zona "serioasă" sunt nule.
De obicei nu repostez decît ceea ce am șters ]n momentele cînd atmosfera europeică, abuzurile unor editori sau atacurile la persoană mă făceau să părăsesc temporar saitul.Revin din nostalgie pt vremurile cînd lavra bleu era animată de spiritul unui cenaclu literar virtual, cînd reacțiile se refereau la text, dar speranța că acea perioadă va reînvia(ce pompos sună)e tot mai anemică.
Voi posta un text, așa cum am promis, după trecerea acelei perioade de o lună în care eforturile de asanare vor fi vizibile.sau nu. :))
Pînă una alta, coprofilia de mai sus e vizibilă și nu ideea că sunt atacatde un epigramist ofuscat mă deranjează ci faptul că epigrama e suburbană și prost redactată.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-26 18:18:07
         
 
  Domnule Recheșan, nu ascund faptul că și înainte de a ateriza pe pagina sinilie (ca să vă folosesc expresia) eram un consumator al scriiturii d-voastă. După cum bine a remarcat domnul Peia, și mie - ca și lui Năvală - îmi este străină "ideea de scris". Nu și cea de citit. Repostarea pamfletului - aici și acum - ar fi binevenită.
Ceva îmi spune că nu decartați pe masă toți așii pe care îi aveți (în mână și pe mânecă).
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-26 13:31:49
         
 
  folosiți-o, folosiți-o, am o veche simpatie pt specia ratus ratus:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=41338
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-26 12:53:43
         
 
  Domnule Recheșan, pentru că veți fi afectat și domnia-voastră, să nu folosim cuvântul "deratizare".  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-26 12:31:16
         
 
  așteptăm, dle editor Navara un gest de deratizare, dezinsecție și aici, pe această "operă" duhnitoare...dacă tot faceți curățenie fiți, vă rog, consecvent!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-26 12:26:20
         
 
  mititei/supozitoare, deh, invenție americănească!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 20:14:32
         
 
  Frati combatanti,
Cu parere de rau trebuie sa parasesc campul de lupta, fiindca maine va avea loc la resedinta subsemnatului un chiolhan la care s-au anuntat saizeci de participanti. Cu toate ca bunatatile culinare nu-mi mai dau probleme fiindca sunt aproape in intregime facute (toate de mine, fiindca muierea, cand a auzit cati or sa vina, a fugit in Romnia unde incearca sa obtina azil politic) mai e de ranit prin casa, mai sunt mese de asezat in curte, mai sunt vinuri de cumparat...
Plus cele trei sute de sarmale care trebuiesc puse numai la fiert. De cele sapte kilograme de coca de mititei ma voi ocupa maine, chiar inainte de a avea loc invazia. Si sa-mi mai spuna mie unul ca nu am drept de vot! Deci pe poimaine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-24 20:11:46
         
 
  @cărți vechi și colbuite@??/hăhă...ce -i acela clișeu...un vălău pt epiglota genuneană!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 19:50:58
         
 
  cu metoda-i radicală
ăst poet cu mintea rară
chiar la scară mondială
bate criz/alimentară!

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 19:49:48
         
 
  he, he, mitică, ce schimbare!...
(dar eu metoda nu ți-o fur...)
în gură bagi supozitoare
iar alimentele... în jur!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 19:44:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  genunenem medical
ești adesea cam ilogic
pe un sait deh... ecologic
bagi sintagme de canal!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 19:43:00
         
 
  ce naiba e acela @supozilor@?// cum nu știați? un polizor pt limba genuneană.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 19:38:46
         
 
  domnu cioacă populist
fură texte, fapt cam trist
și din mare tevatură
pică în coprocultură!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 19:37:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE