FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Comentariu la "Boicot"
Text postat de Gabi Resu


Acest demers ne demonstrează
o minte sclipitoare-bici:
azi prin absența lor contează
înscriși ce nici nu dau pe-aici,
cei care tac, că n-au motive
să comenteze în pustiu,
profilurile inactive
ce nici parola nu-și mai știu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gabi Resu, imi face placere sa constat ca esti o persoana inteligenta. Implicit, pe langa observatia ta, am dorit sa demonstrez ca, daca rationamentul tau este corect, si este, restul celor care au comentat nu poate fi considerat o majoritate decat daca ii omori pe toti ceilalti, adica le stergi contul si le interzici sa mai posteze pe Europeea.
De asemenea, pastrand logica pe care ai propus-o, nu poti presupune ca numarul celor care au comentat impotriva boicotului propus de mine au comentat pentru ca ii iubesc sincer pe batranii care balesc pe contul tau. Corect?
Ori, ca sa ma exprim mai plastic, la o scara mai mica, Europeea este chiar oglida societatii noastre. In timp ce fosilele au toate drepturile, eu as spune si imunitatile, cei ca tine sunt tinuti sub stricta supraveghere a unui editor. De ce? Pentru ca, din start, se presupune ca tu ai putea fi o infractoare mai mare decat "reactivatii" :)
Domnule Cristescu, va rog sa-i mariti nivelul userului Gabi Resu. Se dovedeste ca este un user care poate sa va serveasca cauzei mai mult decat Filopat si Patafil. Este inteligenta, este insotita de argumente si are si talentul necesar sa o arate in versuri. Pe ea, pe inteligenta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 12:22:34
         
 
  Bună seara, domnule Andrei Florian. Înlăcrimată că nu sunt băgată în seamă (dar nu contează asta, nu vă necăjiți pentru atât...) vă felicit: extraodinar de mulți membri ai atelierului au aplicat la boicotul de 24 de ore de tăcere propus de domnia voastră celor care nu se consideră bolșevici; pentru că toți cei care se opun PDL-ului sunt bolșevici, nu-i așa? Nu am numărat excepțiile, însă cifra celor care au tăcut este magnifică, cu mult peste 1000 din cei 1228 de membri ai acestui site.

Probabil că mare parte dintre ei habar nu au de propunerea dvs., între timp cenzurată de editor. Probabil că și dacă textul ar fi rămas în prima pagină, tot nu ar fi fost interesați de propunere. Revoltător este faptul că tăcerea lor putea fi considerată adeziune la o formațiune politică. Chiar așa să fie? Lucrați în presă, știți în ce top al încrederii românilor sunt politicienii. TOȚI politicienii români.
 
Postat de catre Gabi Resu la data de 2012-08-25 23:30:04
         
 
  Buna seara, Gabi! Nu prea esti bagata in seama, dar imi place ca insisti. Uite, de incurajare, iti votez eu acest textulet, ca nu stiu cum sa-i spun, cu mentiunea ca, data viitoare cand mai comentezi un text cenzurat, ar trebui sa specifici.
In rest, adica pentru activismul tau militant, ai toata aprecierea lui Lolek si Bolek, iar dupa unii autori, lui Filopat si Patafil.
Daca nu stii despre cine vorbesc, intreaba-ma!
Seara buna!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-23 21:29:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE