FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Azil, zici?
Text postat de Val Navara
Domnului Corneliu Traian Atanasiu

Motto:
"Este un adevăr care trebuie însă amendat și oarecum îmblînzit, poate este mai adecvat să ne gîndim doar la un azil, un adăpost pentru nevolnici, exilați, infirmi, refugiați, invalizi." (C. T. Atanasiu).

Observ, din profilul și din infinitatea de texte care vă aparțin, faptul că ați fost internat mult timp în acest azil. Acum, că v-ați vindecat, veniți din când în când doar la control? Nu în control, LA CONTROL!
Mai observ că, periodic, ați promovat în acest azil realizările domniei-voastre în domenii similare și apărute în alte pagini virtuale.
Și nu găsesc nici o încercare a superbiei-voastre de a înlocui nasturii, bețele de chibrit, boabele de porumb cu jetoane omologate. Curat snobism, coane Corneliu (că nu pot să vă zic Traian, știți de ce, nu?).
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sfinte Atanase, făcătorule de plăci de gramofon Columbia,
Măi bărbuță, patinator de cladarîm,
Mai întîi nu pot să nu-ți remarc curajul eroic al opiniei: ai dat și ai fugit! Adică ai încremenit în proiectul propriului comentariu.
Apoi, cum dracului ai tu tupeul de a vorbi de azil, cînd e foarte posibil să ajungi acolo?!
Că, deh, cît mai ai ca să treci de la patine cu rotile, la "scaunul electric",- vorba toantei lu tata, dă la brussel. Scaunu' cu rotele, cum ar veni, dar pentru proasta tatii e totuna.
Așa fac și vitejii - precum esculab ascultac - care abia se țin în piuneze, umblă cu pîrțurile tîrîș după ei, da' musai suntără nește virili de pus în ramă!

Și, culmea ridicolului, te deduși, Atanasiule, și tu catrenist. Nu mai poți să te slobozi de catreniști, frate! Da fapt, îți deduși suflarea pe drum, că, din catrenul proiectat a rămas un mic rahat: două versuri mari și late, dar și alea-mpiedicate!
Și, of course, au apărut și admiratorii, care au ținut să ne comunice că este și el un "înstelat"! Asta dacă nu s-o fi înstelat singurel, cu mînuța-i eseistă. Da' chiar trei steluțe? Mici sau mari? Ca să știm dacă tot cu colonei avem de-afacere.
Atanasiule, schi pe mijlocu autostrăzii nu practici?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-23 07:20:31
         
 
  Cat despre intelectuali basisti, aceasta este o contradictie de termeni! Cum sa fii intelectual, adica informat, rational, cult, civilizat, normal la cap, si sa-ti fi dat Dumnezeu blestemul neintelegerii lumii in asemenea grad incat sa fii...nu, e aberant! Asa ca aceia or fi fiind ei orice, numai intelectuali autentici, hotarat lucru, nu! Acesta este blestemul acestei natii: are oameni extrem de inteligenti, dar are si secaturi, care, se stie, nu poseda in locul inteligentei decat siretenie, care este desteptaciunea ticalosului.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-22 10:27:41
         
 
  In calitate de azilant cu state suficient de vechi ca sa-mi permita mici contre, pot sa spun ca fiinta domnului CTA pare contradictorie: pe de o parte are numele unei ilustre personalitati politice romanesti, si l-am numit aici pe fostul ministru Atanasiu, om de mare caracter, pe de alta parte se numeste si Corneliu, alta personalitate politica arhi-cunoscuta. Ce i-o fi mai trebuit si celalalt nume de hula si de trista pomenire? O fi simpatizant galbejiu? Ptiu, drace, asta chiar ca n-as fi putut crede! Dar surprizele care ne pasc nu se vor opri aici, presimt asta cu fiecare fibra a fiintei mele. S-auzim de chestii fine.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-22 10:20:06
         
 
  E vorba de Atanasiu ăla, nene editore, nu te inflama. Chiar așa de obscur e comul meu? Inițial am vrut să pun comul la el, dar mi s-a făcut greață de telectualii ăștia care se cred mari scule de bascule și ne iau de ciumpalaci, inepți ai mahalelor, pegră etc.
Niște profitori ordinari. Îi citești imediat, de la prima vorbuliță, ieșită din gura lor parșivă, ce au fost la viața lor, ce sunt. Ne-au năpădit telectualii cu conștiință de rahat, pe care nu o mai scot nici detergenții superperformanți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-22 10:06:08
         
 
  Domnule Peia (în curând n-o să vă mai spun așa),
detaliați și specificați adresa de expediere a comentariului de mai jos.

 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-22 07:42:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Te pui cu inșii ăștia, cu mănuși albe și gulere creponate, telectuali de kaka-maka, care papă grăunțe din palma mai-marilor, prostituîndu-se fie în secret, fie în văzul tuturor?
Nu numai de "snobism" vorbim aici, ci de caractere murdare, coborîte în undegroundul slugilor dintotdeauna.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-21 22:33:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE