FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Perle la bac (categoria "Altele")
Text postat de Gabi Resu
-Haiducii din doine, balade și idile erau liberi și fericiți ca pãsãrile, animalele și peștii care zburdã prin codri. De cum venea primãvara, haiducii cei harnici plecau īn pãdure. Acolo ei cīntau suflīnd din frunzã și lãsīndu-i pe boieri cu buza umflatã.

- Satul era īnvãluit īntr-o aureolã de beatitudine.

-Īmpãratul avea o grãdinã și īn fund un mãr.

- Cãtãlina nu avea probleme financiare pentru cã tatãl ei era īmpãrat.

- Școala Ardeleana nu avea propriu-zis sediu, din lipsã de fonduri austro-ungare.

-Comisul Ionițã și-a parcat calul īn fațã primãriei și s-a dus sã-i facã scandal domnitorului cã nu acordã fonduri pentru sãraci.

- La sesizarea lui Hamlet, un control inopinat a constatat cã e ceva putred īn Danemarca.

-Pașa Hassan īși aruncã hainele pentru a deveni mai aerodinamic.

-Lãpușneanu a bãut prea mult și din cauza asta el a intrat īn comã, iar cānd și-a revenit, el s-a trezit popã.

-Harap-Alb a trebuit sã-și ia viațã īn propria lui mānã.

-Prietenii lui Harap-Alb erau: Flãmānzilã, Setilã, Gorilã, Berila și George Vintilã!

-Harap Alb a fost alb la īnceput, dar s-a fãcut negru de supãrare, cã l-a prins Spānu și l-a bãgat īntr-o fāntānã de unde a ieșit decāt amețit și rob.

-Patima s-a pus pe capul oamenilor ca curca pe curcan.

-Faptul cã gãina babei Ioana īsi gãsi obștescul sfārsit sub roțile mașinii boierului, declanșã rãscoala.

-Țãranii loveau īn boier cu ce aveau ei: cu una, cu alta...

- Cānd armata īncepu sã tragã cu tunul īn țãrani, aceștia se privirã unii pe alții și ziserã: E pericol, domnule! asta parcã e din Caragiale...

-īnclestarea era mare. Aviația germanã fãcea des atacuri infanteristice.

-Autorul a folosit puncte de suspensie cã sã se mai gāndeascã ce scrie mai departe.

-Calul troian a fost un cal care a cāștigat multe rãzboaie.

- īn capitolul romanului "Morții poruncesc celor vii" ce spun morții aia trebuie sã faci, cã de nu...

- Alexandru Lãpușneanu s-a ținut de cuvīnt atunci cīnd a spus: de mã voi scula, pre mulți am sã popesc și eu! Dovadã cã azi cel mai īntīlnit nume este Popescu.

- La Humulești Ozana curgea limpede fãrã prea mari framāntari sociale și politice.

-"Sper cã VA plãcut. Cred cã o sã mai vin și la anul"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE