FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Miting
Text postat de Emanuel Cristescu
Acum m-am întors de la mitingul vis a vis de Curtea Constituțională.

Eu am avut următoarea pancartă: "Iubim America lui Whitman. Philip Gordon nu-i aparține!"

Voi fi acolo și mâine. Invit și pe alții.

PS. Suntem în tranziție așa că mai îngăduiți-mă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  „(...) Iată de ce m-am săturat de Băsescu și de frati-su, de Eba și de anastasele lor acolite, de derizoriul în care clanul lui Zeus a tîrît dintîi instituție a țării. N-am săturat într-atît încît, la toamnă, voi fi la urne și voi vota cu oricine, nicidecum cu pleașca paleologilor.
De va fi nevoie, voi vota și cu Sexy Brăileanca, asigurîndu-mi ocările și desconsiderarea probăseștilor!
M-am săturat de starea asta de scandal perpetuu, de dihonie supurentă și agresivă, nu mai suport hăhăiala pișicheră și agasantă transformată în politică de stat. Nu mai suport să-i ascult discursul demagogic și să mă rușinez de lipsa de reprezentativitate prezidențială! Gata, m-am săturat de Băsescu! E prea mult, insul e indigest, nociv, primejdios, bădăran, stricător și toate celelalate!”

Marian Nazat


După cum se vede, sintagma cu sexy brăileanca a devenit un fel de lait-motiv al evaluării bășiste. Nu știu cine a scos-o prima dată pe piață, dar ea grăiește de la sine.
Și încă asta nu ar fi nimic, dacă nu ar fi venit marea cacialma a referendumului, în care s-a demonstrat, cu vîrf și îndesat, că sintagma în cauză este chiar supraevaluatorie în raport cu mizeriile bășitului și bășiților.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-30 10:00:29
         
 
  er operabil, personal  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 08:42:53
         
 
  epi, ți-am lăsat, cumva, impresia că-l aștept pe ponta călare pe un cal alb sau că mi-l închipui pe antonescu înalt cât statuia liberății? haida-de!

ca băștinaș, știu, văd și simt toate metehnele celor care ne conduc, fie de stânga, fie de centru, fie de dreapta!

părerea mea? dacă ar exista posibilitatea, aș propune ca toți politicienii noștri de dâmbovița să fie topiți și făcuți din nou.

faptul că marinelul e de nesuportat, nu mă face partizanul unuia sau al altuia. dacă am votat la referendum?. da, am votat clar și apăsat pentru demitere, sunt lovitor de stat!

sincer, dacă aș fi avut posibilitatea de a alege alt prezident, aș fi ales-o și pe sexy brăileanca! dar cu băsescu gata! ajunge!

cam asta e povestea angajării mele politice. dacă nu cumva te-am plictisit...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-30 08:30:37
         
 
  D/le Cristescu, e aproape dramatic cum toate inițiativele dumnneavoastră sunt subminate și aruncate în derizoriu de unii inși aflați aici în scopuri, să nu zic misiuni, bine definite, cu totul altele decît cele literare; forumul e operabilal dar disputele gulerelor portocalii continuă tot aici, în atacuri imunde de manieră securistică.; deh, vechile obiceiuri, cînd ești reangajat și promovat dispar greu;altfel cum s-ar putea interpreta un comentariu de genul:

"pregateste-te ca in curand am sa fac o dezvaluire senzationala despre micimea ta ca persoana cum nici macar DD de la OTV nu e in stare sa faca. Nu am vrut sa te dezbrac in fata lumii si sa te arat in fundul gol, dar vad ca insisti sa ti se dea bocanci in "boutique".
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-08-29 23:16:06 "

Poate psihanalizabil? Ridicolul incipient, infatuarea, mitocănia personajului care se demască în acest fel urmează fidel, în detaliu, acțiunile satrapului cotrocenist, preocupat în aceste zile să-și anihileze adversarii rapid.
În rest, constat doar că pagina bleu al unui cenaclu declarativ literar e maculată pe mai departe pînă și de bălăcărelelile unui exeditor care se refulează aici imund, rebarbativ și neașteptat de personale.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-30 07:47:50
         
 
  ""Watergate" este numele complexului de birouri ale Partidului Democrat al SUA, unde au avut loc o spargere si mai multe plantari de microfoane si sisteme de inregistrare. Cei cinci faptasi, prinsi in iunie 1972, au dezvaluit dupa condamnare ca au fost in legatura cu Comitetul pentru realegerea presedintelui, de unde au primit bani. Politia si FBI au descoperit treptat toate legaturile cu apropiati ai echipei lui Nixon."
(Emanoil Cristescu)

Bine, m-ati convins. Jos Basescu!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-30 02:22:19
         
 
  ""Watergate" este numele complexului de birouri ale Partidului Democrat al SUA, unde au avut loc o spargere si mai multe plantari de microfoane si sisteme de inregistrare. Cei cinci faptasi, prinsi in iunie 1972, au dezvaluit dupa condamnare ca au fost in legatura cu Comitetul pentru realegerea presedintelui, de unde au primit bani. Politia si FBI au descoperit treptat toate legaturile cu apropiati ai echipei lui Nixon."

http://www.revistamagazin.ro/content/view/9620/33/
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-30 00:09:17
         
 
  adrian, si eu sunt dezamagit cand vad cu cata naivitate spui ca daca ar veni la putere aialaltii nu s-ar atinge nimeni de resursele sfinte ale patriei.
Hai sa iti spun eu ceva: lupta pentru Rosia Montana se da intre doua gasti de romani care vor fiecare sa o vanda in interesul propriu. Pe canadieni, americani, australieni sau cine va investi acolo ii doare in paispe. Exista sute, daca nu mii de Rosii Montane in lume.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-30 00:04:15
         
 
  epi, ce să-ți spun? nimic altceva decât că sunt ușor dezamăgit de răspunsul tău. că, deși pare a fi, nu prea e la chestie.

spui că america nu depinde de ceea ce se ciordește, atât de democratic, de pe aici! e fatalmente corect! însă de ce generalizezi? nu de america e vorba, în integralitatea ei, ci de firma x, concernul y sau corporația z, ceea ce schimbă cu totul datele problemei.

să dau o cifră, pentru a fixa ideile: 50 de miliarde de dolari sfeterisiți de la gura rumânului nu înseamnă mai nimic pentru america, evident. dar pentru entitățile x, y sau z contează, crede-mă.

iar dvs, dle recheșan, m-ați citit într-o cheie falsă. nu sunt antiamerican, nici antirus, nici antisemit. în general, nici un fel de anti.

cu un singur amendament: antihoție, antilichelism și antijigodism, indiferent de nație!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 23:49:27
         
 
  epi, ce să-ți spun? nimic altceva decât că sunt ușor dezamăgit de răspunsul tău. că, deși pare a fi, nu prea e la chestie.

spui că america nu depinde de ceea ce se ciordește, atât de democratic, de pe aici! e fatalmente corect! însă de ce generalizezi? nu de america e vorba, în integralitatea ei, ci de firma x, concernul y sau corporația z, ceea ce schimbă cu totul datele problemei.

să dau o cifră, pentru a fixa ideile: 50 de miliarde de dolari sfeterisiți de la gura rumânului nu înseamnă mai nimic pentru america, evident. dar pentru entitățile x, y sau z contează, crede-mă.

iar dvs, dle recheșan, m-ați citit într-o cheie falsă. nu sunt antiamerican, nici antirus, nici antisemit. în general, nici un fel de anti.

cu un singur amendament: antihoție, antilichelism și antijigodism, indiferent de nație!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 23:46:52
         
 
  Si sa nu uit, pregateste-te ca in curand am sa fac o dezvaluire senzationala despre micimea ta ca persoana cum nici macar DD de la OTV nu e in stare sa faca. Nu am vrut sa te dezbrac in fata lumii si sa te arat in fundul gol, dar vad ca insisti sa ti se dea bocanci in "boutique".  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 23:16:06
         
 
  Apropo, de geodezie... mda, ai dreptate: Rosia Montana e o notiune abstracta. De fapt nici nu exista pe pamant.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 23:13:44
         
 
  băi ghițulică mic și nervos,

atîta vreme cît autostrăzile se construiesc pe pămînt și nu pe Lună, eu zic că și geodezia are oareșce legături cu fenomenul.
după cum și alte meșteșuguri mai subtile, cum ar fi psihiatria - binecunoscută ramură a zootehniei, utilă în diagnosticarea frecătorilor de mentă, și repartizarea lor la construcția de drumuri. sau tehnica turnătoriei la cald. sau etc.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-29 23:12:59
         
 
  reche, esti exemplul viu a cele spuse de mine mai inainte. Nu intelegi nimic din lumea care te inconjoara. Spune-i nevestei sa te mai scoata de pe ulita aia mohorata din sat. Zi-i ca o rog eu sa iti ia un bilet de autobuz pana in primul orasel.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 23:12:24
         
 
  btw, știi cum ce estimare în dolari există pt zăcămintele de la Roșia Montană?
sau că,bre chibiț, în Kossovo nu de dragul kossovarilor și a respectării democrației a intervenit USA ta iubităi ci din pricina unei scanări(geodezice de data asta) care arunca zvonul că pustietățile munților de acolo ar fi doldora de metale și nu în primul rînd aur ci marfă pt aliaje performante pe bază de vanadiu, crom, iridiu sau wolfram.
ai habar ce impact ar avea la bursă exploatarea lor pe cinci/zece ani...firește că nu, dar te dai iarăși economist de te rîd și curcile din Bichigi!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-29 22:55:58
         
 
  Așa cum spuneam și acum o lună nu cred că gașca trnasfugă (și voi reveni ori de cîte ori e nevoie asupra explicării termenului)n-are nmic de a face cu America lui Walt Whitman...nici măcar cu cea a lui Bukowski!
Aici, e diferența a.m., eu, d/l Corbu, poate și matale,recunoaștem faptul că suntem antiamericani în sensul arătat mai sus!Epi, cerceluș și geniul epigramatical cioacă în veci nu vor recunoaște în veci(nici n-au cum cînd gîndesc cu un neuron leneș din mațe)că sunt antiromâni prin ceea ce scriu, gîndesc și afișează aici, pe un sait literar. Lor, și dacă le fluturi dinainte un tramvai tot aia vor țipa:românii din țară sunt niște fraieri, își merită soarta...sau îl vor scoate la înaintare pe Eliade ori Brâncuși...de parcă-n micimea lor ar avea permisiunea să vorbească despre ei.

ps. epi, tot mai ignorant te-arăți:geodezia n-are nimic de a face cu construcția autostrăzilor, dacă nu știai:
GEODEZÍE s. f. Știință aplicată care se ocupă cu studiul formei și al dimensiunilor Pământului, cu tehnica măsurării și a reprezentării cartografice sau numerice a suprafeței lui.eventual topometria are legătură cu asta, dar ce să-i faci în ultima vreme toată lumea se pricepe la fotbal, politică și asfaltări.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-29 22:48:25
         
 
  Ma faci sa rad daca crezi ca economia Americii sta in Rosia Montana sau in autostrada Bucuresti-Brasov din Romania. :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 19:39:49
         
 
  Adrian, vezi? Tocmai asta spuneam: ca nu ai inteles nimic din ce vor America si Europa de Vest. De aceea noi, romanii, nici nu intelegem de ce ei sunt sus si noi jos. Sau vrei sa spui ca lumea asta e nedreapta?

Cat despre Bechtel, te-ai intrebat vreodata cum de au reusit ei sa construiasca niste autostrazi de vis la un pret de trei ori mai mic, la doar cativa pasi de noi, in Croatia si in Albania?

PS: Nu stiam ca esti specialist in geodezie, felicitari!
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 19:38:11
         
 
  epi, sunt convins că eu, de aici, care sunt plimbat ca țestu-n vatră, n-am cum înțelege măreția americii așa cum o faci tu.

prin urmare, e normal să nu fi înțeles una-alta...

acum, să-ți spun ce-am înțeles eu, cu cuvintele mele...

zici tu așa...
"Pe americani si pe vest-europeni nu ii intereseaza deloc cine e presedintele Romaniei, ci ii intereseaza doar respectarea legii."

din punctul meu de vedere, toată fraza e corectă, cu excepția ultimelor două cuvinte, treaba cu respectarea legii.

eu am în față dihotomia următoare:

ce-ar prefera democrații de peste ocean, stricta aplicare a legii, a democrației (fără de foloase materiale pentru ei) sau o relativă respectare a normelor de drept(însă edulcorată cu ceva gaze de șist, un picuț de roșie montană și o autostradă bechtel)?

adevărul e că băieții sunt profesori în democrație iar meditațiile astea se plătesc cu bani grei... :)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 19:13:26
         
 
  N-ati inteles nimic.
Pe americani si pe vest-europeni nu ii intereseaza deloc cine e presedintele Romaniei, ci ii intereseaza doar respectarea legii. Daca in locul lui Basescu era Ponta si in locul lui Ponta Basescu, marile democratii ale lumii ar fi procedat exact la fel.
Conform legii, s-a specificat clar inainte de referendum ca pentru ca acesta sa fie valabil trebuie intrunit un anumit cvorum. De ce nu s-a iesit in strada atunci?
De ce una vorbim si alta facem? Ponta si cu Crin ar trebui sa nu mai fie niste muierusti, ci sa fie barbati, sa isi asume infrangerea. Au facut un pariu pe care l-au pierdut. Restul e gargara.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-29 18:57:19
         
 
  Adrian, dar pe asta o stii?


Efectele dictaturii suspendate




e veche, dar o pastrez pentru urmatoarea suspendare
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 14:37:06
         
 
  relaxeaza-te sau relacseaza-te? ...ca nu stiu precis
Postat de catre Andrei Florian

relacsioneazăte
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 14:36:51
         
 
  eu zic să mă cinstești, că-mi dau seama cât e de jenant să scrii, să scrii... și să nu te bage nimeni în seamă.

cred că în momentele alea ți-ai fi dorit un dram de atenție din partea oricui, chiar și de la peia! :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 14:35:55
         
 
  relaxeaza-te sau relacseaza-te? ...ca nu stiu precis  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 14:21:25
         
 
  Dar pe asta, il stiti?

Misterul butonului trei


Misterul butonului trei

Adrian, relaxaza-te!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 14:20:09
         
 
  err:

...cumva(,)
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 14:10:04
         
 
 

ce faci, gafeule, începuși să vorbești singur? auzi, cumva și voci? ca să știm, nu de alta...

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-29 14:09:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Hopa!!! O stiti?

Frumoasa si Pivnicereasa


Frumoasa si Mona


CSM îi cere ministrului Justiției sancțiuni penale pentru politicienii care fac presiuni
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 14:02:29
         
 
  Va recomand sa cautati si sa cititi un articol scris de Stefan Ciocan - "Sistemului îi convine să furăm – asta ne face vulnerabili și pe el atot-puternic"
Voi reproduce un fragment scurt:
"După 22 de ani de așa zisă democrație frica este încă bine cuibărită în creierul românilor. Ne este frică de orice poate să clintească, măcar puțin, echilibrul interior al fiecăruia dintre noi. Ne este frică de schimbare, ne este frică de cei care ne ascultă telefoanele, ne este frică de dentist, de primar, de polițist, de popă, de învățător sau chiar de noi înșine. Ne este frică dacă suntem cu musca pe căciulă, dar ne este frică și dacă ne știm nevinovați. De unde vine însă această frică patologică care acționează ca o frână în calea dezvoltării României? Mulți ar zice că din perioada comunistă, când fiecare dintre noi tânjeam în secret la o viață ieșită din tiparele propagandei oficiale. În subconștient ne simțeam vinovați pentru asta. Ascultam Europa Liberă și aveam impresia că toți vecinii știu asta. Nu ne era frică, însă, să furăm orice de la locul de muncă, pentru că toată lumea făcea la fel. Și Sistemului îi convenea să furăm fără frică, pentru că asta ne făcea vulnerabili. Paradoxal, micile găinării, furtișagurile mărunte ne amplificau marea frică, ne legau lanțul de gât și îi ajutau pe ei, oamenii sistemului, să ne controleze și mai bine. A fost nevoie de o scânteie venită din exterior, Tokes Laszlo – un pastor maghiar plătit de cine știe cine să nu-i fie frică și de câțiva eroi tineri, suficient de curați ca să scape România de Ceaușescu. Dar nu de comunism și de frică. Sistemul continuă să funcționeze pe aceleași baze ca înainte de revoluția din ’89. Parlamentari, directori, jurnaliști, judecători sau procurori, sunt promovați nu pe baza competenței ci pe criterii de frică. Cui nu-i este frică este îngropat. Curajoșii nu au ce căuta într-o societate în care toată lumea trebuie să fie controlată."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 13:35:20
         
 
  Actuala majoritate parlamentara s-a dovedit a fi una toxica, fapt ce trebuie reparat de urgenta. Altfel, parlamentarele vor fi organizate in aceiasi maniera frauduloasa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 10:51:46
         
 
  Basescu a declarat ca poate renunta, daca nu anul asta, la anul cu siguranta, daca Parlamentul Romaniei va respecta vointa romanilor exprimata la precedentul referendum, va repara Constitutia si va face unicameralul de 300.
Faptul ca tot mapamondul a luat nota de incalcarile grave ale democratiei din Romania nu este echivalent cu un imaginar protectorat al presedintelui.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-29 10:49:28
         
 
  Băsescu este demis de facto. Că acum ca și la alegerile trecute când a fost învins, se instaleză cu tupeu și abuziv, este o altă problemă. Parlamentul ar putea să o rezolve. Dacă nu le-ar fi frică de protectorii interesați să-l mențină în funcție. Oare de ce?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-29 01:02:47
         
 
  Culmea ridicolului: în platoul televiziunii colaboratorului cu Securitatea Dan Voiculescu, în prezența colaboratorului cu Securitatea Ioan Ghișe, se discută despre vina de a fi colaborat cu Securitatea a Aspaziei Cojocaru.
Hidrocefalia salveaza Romania :)))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 22:04:41
         
 
  Ei bine, m-ati prins. Eu sunt, zexe4ice  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 20:11:10
         
 
  nu știu, a.m., n-am informații în sensul ăsta, spun doar ce am văzut .încă suspendatu ne arăta în mod cert, pe toate canalele media, cum se bea visichiul cu 4 cuburi de gheață.acu 4 ani, dacă-mi amintesc, reporterii l-au surprins cum se urca matol la volanul autoturismului personal și explica cum că el, navigator neînfricat al oceanului planetar, a trecut cu ditamai petrolierul și prin dardanele, mahmur, darmite prin pasajul basarab, încă nefinalizat, c-un amărît de duster pe 4 roți.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-26 19:22:40
         
 
 

ps.
și poate ai mata o explicație plauzibilă cu privire la triplarea consumului de acid de baterie de la parcul auto aferent palatului cotrocenilor în ultimii 8 ani...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-26 18:39:13
         
 
  ghe. recheșan, aci te contrazic!

și eu înclin să cred că nu bea alcool pur, dar cred că nu e deloc străn de spirtul medicinal dat prin miez pâine, de săniuță (bei la piață, mori acasă), trotil de electrod sau tărie de pufoaică...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-26 18:36:51
         
 
  stupefiant. Băse nu bea alcool, preferînd mustul de struguri cel puțin așa declara reporterilor care-i cotrobăiau prin birou...eiii, s-a mai dărîmat un mit. cel al matrozului ce-nvinge valurile de ballantine sau chivas regal cu patru iceberguri la pahar! or fi "acriți" strugurii sau prea sus pe arac.tanti kovesi ia-n vezi, ajută-l pe încă suspendatu socru mic s-ajungă la poamă, că de aia ai statură.fizică bre, nu morală!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-26 18:27:50
         
 
  ps. bineînțeles, un comentator care se respectă prezintă net informațiile, nu "pune" de la el!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-26 18:22:28
         
 
  avem televizoare, telecomandă și propriile opinii....de ce nu faci barem o revistă a presei, mediatică dacă vrei, dar onest cu citate din tot spectrul?
era o interogație retorică, afe, ar însemna să-ți autosabotezi misia, nu?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-26 18:21:21
         
 
  Bine le-a făcut!
bășilă își luase consilieri și la trasul apei la veceu, curtea prostituționulă e doar o mică gașcă băsistă care cumulează la salariu și pensiile - singurii privilegiați de ăst soi -, iar institubul kăkănar rîmân picta zvastici pe scule de măgar.
Să prăpădeștii banii contribuabilului pentru astfel de neisprăviți era o crimă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-26 16:38:21
         
 
  Teo: "Guvernul Ponta foloseste bugetul ca arma de razbunare politica. Ultima rectificare a taiat drastic fondurile alocate celor trei institutii care, in opinia USL, merita o pedeapsa cat mai dura: Administratia Prezidentiala, Curtea Constitutionala si Institutul Cultural Roman. Avem aici - daca mai era nevoie - inca o dovada a faptului ca USL actioneaza ca partid-stat, in cea mai revoltatoare inertie a mentalitatii comuniste"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 15:54:36
         
 
  BreakingNews: Fuego a primit titlul de Artist al Poporului în Republica Moldova
Sursa: Mediafax
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 15:33:59
         
 
  exact!
porumbacu/
care bate marinacu
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-26 15:17:28
         
 
  Cine, Porumbacu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 15:03:28
         
 
  cu privire la cel care ar fi dorit sa devina PRESEDINTE AL ROMANIEI
Postat de catre Andrei Florian

și va devenii (sic!), cu voia ori fără voia voastră!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-26 14:56:31
         
 
  Mai este cazul sa va amintesc declaratiile repetentului cu privire la oficialii celor doua mari tari si forte occidentale? Nu, nu cred ca este necesar, dar tin sa va mentionez o dezvaluire cu privire la cel care ar fi dorit sa devina PRESEDINTE AL ROMANIEI  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 14:53:57
         
 
  sunt apppsolut convins de iubirea nemăsurată a baracului față de frații noștri de dincolo, bănuiesc că nici nu mai doarme noaptea de grija lor...

ori a podgoriilor de la cricova? vorba ceea:

o fi whisky-ul minunat,
dar și-un vin de la filat...

eu aș zice să mai stea pe câlții lui și să nu mute conflictul armat de la talibani la transnistreni.

ori, dacă s-au umflat mușchii pe el, de ce nu se bate acolo, local, cu mexic, cuba?

știu, e mai bine să împingi conflictul cât mai departe de propriile-ți fruntarii! ca să n-ai parte de funeralii!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-26 14:50:38
         
 
  Si cancelarul german ii iubeste. Angela Merkel a declarat miercuri, la Chisinau, ca Republica Moldova are o perspectiva europeana. De asemenea, Merkel a afirmat, referitor la rezolvarea conflictului transnistrean, ca formatul "5+2 este cel mai potrivit pentru negocieri"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 14:46:54
         
 
  Statele Unite ale Americii isi arata dragostea fata de romanii din Moldova si din regiunea transnistreana prin vocea cu cea mai mare autoritate a lui Barack Obama: Republica Moldova poate conta pe sprijinul SUA pentru gasirea unei solutii la conflictul transnistrean  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 14:40:00
         
 
  Pe principiul "Noi muncim, nu gandim!", doctorul Ponta a taiat, intr-un impuls social-democrat, fondurile culturii romanesti. Institutul Cultural Roman precizeaza ca activitatea sa a fost blocata de reducerea bugetului cu peste 30%, in timp ce premierul Victor Ponta dezinformeaza.
Intr-o totala ura pentru intelectuali, doctorul Ponta a blocat Institutul Cultural Roman. Asa se intampla cand comisiile academice nu recunosc meritele intelectuale ale celui care imparte fondurile. Ma intreb daca si Vanghele ar fi avut aceeasi ura impotriva intelectualilor, stiut fiind faptul ca Vanghele, care este, a fost intotdeauna un iubitor de profesori.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 14:06:00
         
 
  Peste 30 de persoane au fost ucise joi dupa ce politia a deschis focul impotriva minerilor grevisti de la mina de platina Lonmin din Marikana, intr-una dintre cele mai sangeroase interventii ale fortelor de ordine din Africa de Sud. Premierul Victor Ponta va merge luni la Cape Town, Africa de Sud, cu ocazia Congresului XXIV-lea al Internationalei Socialiste. Schimbul de experienta social-democrata se face exact acolo unde Victoras chiar are de invatat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-26 13:10:18
         
 
  mai propun una cu bătaie medie spre lungă:

aspazia/aspaziana/vespasiana cojocaru

rimează perfect cu putrefacția din currrtea prostituțională!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-25 00:17:42
         
 
  gargarici, măi creieraș spongios,
Dacă tot te apuci să dai o informație, fă-o onest, nu măslui. Adică, de unde onestitate la tine, un slugoi ordinar?!
Deci, Dușa a cerut o anchetă, să vază ce caraghios de șăf jandar să crede și porcoror, că face el dosare penale ălora care nu-l mai vor pe bășilă! D-aia.
E ca și cum voi, cînd vă luase spaima că vă lasă dă izbeliște bășilă, chemați lumea la proteste, în stradă, da' cum nu vă adunarăți de cît trei: tu, ăla care umblă cu funiile de usturoi după el și cameramanu, anșa, ei era ca și cum v-ar fi făcut jăndarii lu bășilă dosare penale. E, așa ceva nu era posibil, da', la voi, din alte motive: cum să penalizezi puii de coropopircăniță ai șăfului?!

curtea aia prostituțională (sintagmă adrianmihăiană) cu care vă lăudați, este formată din:
1. un bejeatemist amator, pensionat pe caz de boală, că adică nu mai vede, da' vede să cumuleze pensia cu salaru, cam fro 200 milioane, chior, ca și bășilă, care-o bîjbîie printre legi de care habar n-are.
Pus de bășilă pen' că l-a scăpat de bulău.
2. un pretenar bocist, coleg de facultățilii lu birică, cu piticu atomic, care fu împins la curte prin fraudă parlamentară.
3. o rudă de-a lui ceaușescu, care și-a schimbat numele și care l-a scăpat pe bășilă de alt bulău, în problema pasajului Basarab.
4. o blondă de dă-n gropi, - amică bună a macaveicii, și asta fată dă colonel securist - blondă care-l are pă bărbac-su aranjat în dimplomație, pă la brussel.
5. un ungur, iubitori de bășilă pentru că vor ca ciracii lui să rămuie stăpîni pe Transilvania, iar ăsta le-a promis că le-o dă, că e a lu tas-o și a mă-sii, a moștenit-o.
6. o infractoare, prinsă cu ocaua mică, pe vremea ceaușescului, cînd făcea parte dintr-o rețea de falsificatori de examene de admitere și acre, de frica pușcăriei, a ridicat lăbuța în semn de nu, la refe.
7. Restu nici nu mai contează.
Ei, așa l-ați adus iar pe bășilă în deal, comițînd, în fața întregii lumi, cea mai mare porcărie din cîte s-au existat.
Ce bine trebuie să vă simțiți în postura de ticăloși de performanță!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-24 23:47:41
         
 
  Ghe, eu nu polemizez aici. Recunosc ca imi face placere sa calc pe nervi fosti comunisti, securisti, turnatori la securitate si alte hoituri cu moralitate indoielnica, dar nu polemizez cu astfel de specimene. Chiar nu ai observat asta?
Tu credeai ca polemizez cu tine? Hai, minte-ma!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 23:09:38
         
 
  sugerezi cumva că procurorul-șef e imparțial?hai, bre, afe, te rîd și curcile din mărăcinișu patriei...,acu ceva vreme te suspectam de inteligență în opinii.pe lîngă faptul că ești complet lipsit de bun simț elementar. ai fost somat de nenumărate ori(mă rog, ți s-a sugerat politicos) să folosești forumul ca vidanjă pt polemicile tale de doi bani. crezi că interesează pe cineva din paginile astea cvasiliterare, scenariul tău pompieristic, elucubrant și propagandistic?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 22:39:19
         
 
  Ghe, tot e bine ca am ceva, acolo, dar ma mir ca ti-ai dat seama atat de repede :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 22:15:12
         
 
  Daca lucrurile isi mentin cursul infractional si total antidemocratic, sper ca procuratura sa-i adune pe toti, indiferent ce demnitate ocupa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 22:13:43
         
 
  parcă o tuliși, afe. dar văz că ai ordine...și-o idee fixă, una singurică, dar adînc împlîntată în encefal.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 22:13:07
         
 
  d-le editor navara sau deh, onor/stimabile dl Cristescu aka Corbu(ori viceversa), dacă radiați comentariile injurioase, mimați barem imparțialitatea, nu procedați partisprinic, indiferent de semnătura celui care le-a redactat.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 22:11:08
         
 
  Ministrul de Interne, Mircea Dusa, a declarat, intr-o interventie telefonica la Antena 3, ca a dispus o ancheta la nivelul Jandarmeriei Bucuresti legata de comunicatul de presa in care se anunta ca aproximativ 60 de protestatari sunt cercetati pentru blocarea drumului sau distrugere, precizand ca, in urma verificarilor, "va lua masurile de rigoare"
In aceasta situatie Ministrul de Interne a iesit in afara legii si s-a pozitionat in mod public de partea infractorilor. De mentionat ca primarul Bucurestiului, doctorul Oprescu, a declarat ca nu a eliberat nicio autorizatie acestora si ca nici nu are de gand sa o faca. Tot de mentionat este si faptul ca manifestantii ilegali demonstraza pentru desfiintarea celei mai inalte curti din Romania, Curtea Constitutionala si militeaza pentru deturnarea Romaniei de la traiectoria sa europeana si cea Nord-Atlantica.
Se ingroasa gluma si in Parlament, acolo unde Iliescu le-a dat oridine clare pentru intrunirea de Luni. Curtea Constitutionala va fi viitoarea victima a pucistilor bolsevici. Acestia urmaresc pas cu pas scenariul ocupatiei Romaniei, din anii 46.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 22:09:59
         
 
  ghiță, știi tu, cine zice ăla e noapte bună...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-24 20:09:56
         
 
  bon, văd ca iarăși se taie commurile, în mod unilateral, du-te și scuipă singur pe forum, ești doar un amărît refulat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 20:03:54
         
 
  miștocăreală ieftină, bade, mai mult nu poți..ca-n soneata aia cu psicho și amoraș! d fapt nu mă mir, exersînd doar pe spinarea bietei tanti toma, n-aai cum să ajungi la replici spirituale fără damf de zoaie.hai, fane, recunoaște, încă te rîcîie ludmila, feștila nopților tale însingurate, cînd nevestica îți ntoarce spatele pretextînd o migrenă neașteptată...aicea tată, e psianalitica versului tău. frecangeală sterilă pe/un cearșaf curățel.șșștiu, n-o să admițiîn veci că ești doar un onanist...în rime șlefuite la repezeală...bref, liric vb, bade, practici o formă drăguță de masturbare!
aia cu bîrfa mi/a spus și mie că ești impotent și f devotat familiei.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 20:00:47
         
 
  ghiță, văd că revii obsesiv la sex, știu și eu dacă te-avantajează? mi-a zis o tipă că din spate aduci un pic cu yeti, iar din față, cică mai bine lasă...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-24 19:28:26
         
 
  hahaha, e bun catrenu! iote altu ce mimează prost respectabilitatea.hai, afe, fii bărbat, spune/ne cine ești:om de televiziune, probăsist înfocat căsătorit, posesor de bichon maltez și tricou oranj cu efigia cîrmaciului...astea le știm, vino cu numele/ți real, dacă ai coraj!mitocane,scîrbo.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 19:22:11
         
 
  Eu ma retrag. ... Sa va fie rusine!
Postat de catre Andrei Florian

azi, gafeul, plin de vervă,
perorând intempestiv,
vrea să treacă în rezervă
de la ofițer activ!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 19:16:50
         
 
  Eu ma retrag. Ati coborat limbajul prea jos, domnilor. Sa va fie rusine!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 19:09:17
         
 
  eiii, peia e excesiv, dar io unu m-am plictisit...maître șekspirianu se opări, e lipsit azi de vervă, poate pe seară după o bere-două-trei  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 19:04:45
         
 
  dle jiji, ț-ieși hulubu din gură! în încăierarea asta parcă se simte, totuși, lipsa lui peia!

pe unde i-or lumina ochișorii?
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 19:01:16
         
 
  ghiță, du-te, bre, la nani...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-24 18:58:30
         
 
  adriane, nu filmăm să te-amuzăm...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-24 18:55:14
         
 
  citesc selectiv... și simț monstruos!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 18:53:14
         
 
  bade, te credeam om serios, citești toate flecărelile de pe-aici?: ))  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 18:43:03
         
 
  "alcoolica aia de macavei
borîtoare-n dragavei"
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 17:21:45

nene ghiță, cum se zice? mai răruț e mai drăguț, însă a meritat cu vârf și îndesat așteptarea, m-a dixtrat de minune distihul!!! :)))
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 18:28:36
         
 
  sincer mă îngrijora asiduitatea ta suspectă...auzeam păcănituri în microfon și de două ori un abur parșiv, mirosind a pucioasă umplea camera iar cei de la vodafon mi-au sugerat să șterg numele de pe listă, fiindcă ar fi, cică, manevrele celor de la orange...acu, după atîtea evenimente notabile, am realizat că era o chestie de opțiune.portocalie, pedelistă, probășistă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 18:14:21
         
 
  ghiță, știu că te-ai fi simțit onorat să te sun săptămînal... ești bine? serios.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-24 18:09:46
         
 
  cred că nenea editor Navara v-ar sugera totuși să vă exprimați refulările, ratările și opiniile jegoase pe forum.înțele că acolo s-a format locul adecvat de aruncat flegme și zoiae vioaie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 18:08:52
         
 
  Vezi, Gigi, eu si Radu te-am iertat. Daca te iarta si epigramist, la noapte poti dormi linistit :)
Hai, nu te mai agita ca un pepsi, ca lucrurile se aseaza si singure. Ai grija cum te impaci si cu constiinta si poti scapa si de medicatie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 17:59:58
         
 
  bineînțeles că l-am iertat, Florian, din moment ce l-a iertat însuși Dumnezeu (după surse, de vreo 2 ani). eu de ce să nu?
în rest, exagerezi. ghiță n-a fost niciodată un turnător autentic, un demon al delațiunii, un profesionist (cică au vrut să-l racoleze, dar a picat la testul de inteligență), ghiță e doar un pîrîcios, iar dacă-l prinzi imediat după externare (adevărat, nu e cazul acum), unul aproape agreabil.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-24 17:37:57
         
 
  maculat
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 17:22:49
         
 
  Pentru cei care asteapta atat de mult ca formatiunea politica de dreapta sa ia nastere, ca sa avem si noi, cetatenii cinstiti ai Romaniei ce vota, iata, in curand va lua fiinta. Sa le uram succes.
Sursa: Romania Libera
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 17:03:34
         
 
  Vorbește garagarici de conștiință!!!!
E ca și cum ar vorbi curva de puritatea Sf. Marii!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-24 16:44:11
         
 
  err: "stiti"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 16:29:26
         
 
  Despre restul, nu este treaba mea, este numai intre tine si constiinta ta. Stii voi mai bine!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 16:28:54
         
 
  Gigi, hai ca te-am iertat! Vorbesc in nume propriu, eu te-am iertat de mai multa vreme, mai, Gigele. Hai, lasa scarba, intoarce-te la lotopiseturile tale, ca nu mai este cazul sa faci, ca de fiecare data, toata scena cu greturile muieresti.
Cred ca te-a iertat si Radu, pentru ca il stiu persoana inteligenta si matura.
Hai, gata, calmeaza-te!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 16:25:11
         
 
  Gigi, nu te mai da fata mare, ca nu tine. Suntem o mana de oameni aici si toti ne aducem aminte cum ai incercat sa-l torni pana si pe Radu Stefanescu, cel mai talentat user al site-ului. Invidia este buna, dar numai atunci cand te determina sa fii mai bun decat ai fost ieri, si nu sa incerci sa-i manjesti pe ceilalti ca sa pari tu mai curat. Toate site-urile literare te cunosc asa cum te cunoastem si noi. Lumea e mica, Gigi, doar trei mese. Oare de ce numai tu treaiesti cu senzatia ca de fiecare data cand ti se reface nivelul de acces se reseteaza si memoria colectiva?
Poate ca trece cu pastile.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 15:59:56
         
 
  scuze, onorabilului proprietar, editorilor cvasiprezenți pt expresiile neacadademice utilizate,dar după cum se observă lesne,nici acidul citric, nici ironia nu corodează un monolit oranj...o să încerc cu acid acetic!
între noi, amărîtule, nu încape decît cum ziceam întotdeauna(chiar și atunci cînd îmi dădeai tîrcoale,tatonînd discret pe marginea unor texte, ba chiar aplaudînd ipocrit, memoria saitului nu a reținut comentariile articolelor șterse) nu încape decît o greu măsurabilă în unități omenești, SCÎRBĂ...s-a-nțeles, neică?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 15:50:16
         
 
  Stai linistit, ramane intre noi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 15:42:00
         
 
  păi, bre spurcăciune, că altfel nu pot articula(n/am găsit lămîi proaspete)iote cine articulează aici:COOONȘTIINȚA COOONȘTIIIINȚELOR, gafeu oranj, obraz de toval...cine te mai crede, băi c...t cu ochi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 15:36:35
         
 
  Gigele, nu vei scapa niciodata de propria-ti constiinta. Niciodata. Asta o stim noi doi, si inca alti cativa de aici.
Sa ai o zi buna!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 15:32:18
         
 
  hai că-s prea scumpe lămîile și n-are rost să le irosesc pe zoaiele tale... în public? te crezi la nașu cu public plătit...aicea-s doar trei-patru inși plictisiți de zelul tău vopsit în portocaliu.ia vezi, poate faci o notă informativă precum jandarmeria de la universitate cum că am tulburat liniștea saitului punîndu-te pe tine, afereu, greu la punct.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 15:01:34
         
 
  Gigele, nu te mai umfla ca un militian de intersectie sateasca, ca nu ma impresionezi. Hai, mai usor cu limbajul celor sapte ani de acasa, ca acum esti in public.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 14:55:39
         
 
  Adrian, ia invata-ma si spune-mi unde am gresit. Ia gaseste tu alte rime :)
Hai, ca suntem intr-un atelier literar si pot accepta ca am gresit ultimul vers, dar n-am gasit alta rima.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 14:53:28
         
 
  plus că nici măcar 2 amărîte de rime nu ești capabil să închegi. dreptate rimează cu facut? pînă și cîrmaciul băse e-n stare de mai mult...la poezica aia mincinoasă, cînd plîngea la mormîntu mîne-sii, încă în viață la momentul liric respectiv!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 14:49:20
         
 
  mitocane, a.f-rici, de tutuit să te tutuiești cu nașu-tu moraru și cu colegii tăi de breaslă,mercenarii de nunață oranj și alte lichele internatice, s-a-țeles? rămîn la opiniacă de grețoșenia comentariilor, opiniilor și rîgîielilor tale partizane nu ne scapă toate lămîiele din supermarketuri!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 14:46:27
         
 
  până și cioculete scrie mai bine ca tine. agramat, ce-i drept...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 14:37:34
         
 
  gafeu, n-ai nici cea mai mică dreptate să te legi de ceea ce scrie dl. reche (dincolo de toate păcatele sale), când tu nu ești în stare decât să debitezi așa ceva

Tenenhaus, ai dreptate
Pentru toti cei tari in clanta
Domnul Corbu le-a facut
O casa de ...vacanta
Postat de catre Andrei Florian
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 14:36:44
         
 
  Gigele, ti-ai implinit misiunea, gata! Intoarce-te la letopisetele pentru prescolari.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 14:31:40
         
 
  d-le Cristescu, credeți dă dalde cercel, epigramist, genuneanu,afele, l-au răsfoit temeninic pe Walt Whitman? După cum scriu, comentează și-și flutură veleitarismul puchinos, dați-mi voie să mă îndoiesc!
hai, trupă oranj, regruparea/n dispozitiv, gălețile cu zoae(sic, nea mitic) în poziție de împroșcare! :))
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-24 14:12:31
         
 
  Vali,
Eu nu as avea nimic impotriva ca generalul Peia sa fie pacientul doctorului Ponta daca acesta i-ar da niste hapuri care sa-i amelioreze suferintele. Dar tu nu vezi ca dupa fiecare tratament dat de doctorul Ponta, comportarea pacientului Peia devine si mai subreda? Eu i-am spus de nenumarate ori ca ar trebuii sa o termine cu vraciul asta care ii distruge bruma de sanatate pe care o are, dar generalul nu vrea sa tina cont de sfaturile mele pe motiv ca sunt soldat neinstruit. Ce ma uimeste pe mine este vitalitatea capului de osti, care in ciuda tratamentului gresit pe care il aplica doftorasul Ponta, inca se mai tine agatat de seaua bidiviului care il taraste spre campul de lupta. Daca eu l-asi fi lasat pe doctorul Ponta sa se ocupe de maladiile de care sufar, cred ca asi fi mort de mult.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-22 07:53:46
         
 
  Datoria noastra a celor din diaspora este sa iti deschidem si tie ochii, peio. Sa iti aratam si tie cam pe unde te situezi si pe ce lume traiesti. Sa iti impartasim si tie din preaplinul experientei noastre. Panimaiesh?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-22 07:20:13
         
 
   
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-22 01:02:39
         
 
  Nene Mitica,
Eu incep sa banui ca lui Peia ii place de Ponta (Erkel)ca n-ar sari el ca friptul pentru nimeni si nu-i place de Base.
Sa fim sinceri, Base arata nasol pe langa Ponta si e si mult prea purisan.
Asta nu ar fi nimic rau, mai ales acum cand in Romania chestiile astea le vezi la orice pas.
Numai ca noi o interpretam politc, lucru foarte eronat. El are afectiuni fata de acest doctor si nu cred ca ne injura pe noi toti ca-i pasa de problemele tarii aleia. Sunt si astfel de caractere caci altfel nu ne putem explica fenomenul "Peia" pe acest site.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-22 01:01:35
         
 
  Stimate tovarase general,
Cu uniforma impecabil calcata si cizmele in pozitia de drept tin sa va raportez urmatoarele: nu noi ci sluga Vitor Ponta a vandut interesele Poporului Roman pe cinci miliarde de Euroi pe care planuieste sa-i ia imprumut, pentru ca sa mai aiba si pesedeul din ce ciordi. Daca ticalosul de Basescu si acolitii lui nu lasau blana goala, de nu se mai gaseste nici o singura letcaie care sa poata fi furata, probabil ca nenorocirea asta cu imprumul pontian nu se intampla. Deci cu ce suntem noi taratorii, profitorii, vandutii si leprele vinovati ca lui Victor Ponta i se scurg ochisorii dupa cele cinci miliarde de euroi, care deocamdata sa afla in gentuta Angelei Merkel?! Sa stiti tovarase general ca asta, daca i-ar da Barosso zece euroi in plus, ar fi in stare sa va vanda nu numai pe dumneavoastra, dar si toata stradania dumneavoastra de o viata pe altarul artei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-22 00:41:37
         
 
  Domnule Peia, cred ca a venit vremea sa aflati ca nu exista Mos Craciun si ca, in Romania, toata puterea este in mainile bolsevicilor din USL. Pot sa isi onoreze promisiunile populiste fara sa ii poata impiedica nimeni, absolut nimeni.
Un singur lucru nu mai pot face, sa isi subordoneze Justitia, adica nu mai pot fura nestingheriti de nimeni.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-22 00:25:29
         
 
  Domnule Valeriu, tare ma tem ca efortul dumneavoastra de a repeta este inutil.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 23:19:55
         
 
  Deci, repet:
fuck in europa!
fuck in america!
și, pe românește, fakinmaut toate paiațele din spatele curții, unde se deșartă prea plinul burții!
and fuck you, gargarici!


Si asta ai lovit-o bine !
Da', zi-ne si noua, astora din strainataturi :
de unde inveti tu vorbulitele astea atat de dulci si rafinate, intelectualule ?!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-21 22:56:51
         
 
  Ioane, te faci de ras, mai nene !
Pai tre' sa vin eu sa te corectez?
Asta-i floare la ureche ce zici tu acum.
Ce spusesi cu cateva zile mai nainte e misto :

"Vă bucurați ca idioții!
Pui de cățele!
Muhaielelor!
Pițigăilor!
Naziștilor!
Șulfe, auziți, javre ordinare, la fel ca tartorul vostru, care a făcut praf națiunea română.
Huo!
Și hai sictir, încă o dată!"

Vezi ?
Suna altfel !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-21 22:41:55
         
 
  Tu cu cine tii, Adriane ?
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-21 21:33:14

cum cu cine, măi, floare la ureche (adicătelea cercel..)? păi se poa' să întrebi așa, ca gâgă? se mai pune problema?

cu băsescu, normales! toți românii vibrăm la aceeași chemare! omagiu țării, conducătorului iubit...

mândră corabia, meșter cârmaciul!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-21 22:37:42
         
 
  N-asculta asta de tine ! Asta e prea destept.
Nu ai auzit ca are doctorat ?!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-21 21:41:47
         
 
  Eu as zice ca invers: oameni normali aia care au realizat ca 46% e mai putin decat jumatate si cel putin slabi la matematica daca nu mai rau aia care nu.

Oricum, avem dreptul la trei incercari pentru a-l da jos pe Basescu. Mai avem una. Daca Ponta asculta de sfaturile mele pe marinar nu il mai prinde Anul Nou la Cotroceni. Daca nu, va mai musca inca o data din tarana...
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-21 21:35:19
         
 
  Amice, draga,
Eu cred ca Aspazia s-a luminat.
Dupa ce a privit listele si a socotit pe dește, a gasit ca 40% ar fi mai putin de 60%.
Ceilalti trei, Toader, Predescu si Gaspar, cred ca s-au incurcat in socoteli si au ramas tot asa cum li s-a spus, si anume ca 40% e mai mult decat 60%.
Nu iti face probleme caci de-abia de-acum incolo circul va fi mai frumos. Deja naivii au iesit pe strazi protestand in doua cete, fiecare pentru puscariabilii lui.
Tu cu cine tii, Adriane ?

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-21 21:33:14
         
 
  judecători cu coloană vertebrală

Tudorel Toader
Ion Predescu
Acsinte Gaspar

zdrențe băsiste

Augustin Zegrean
Puskás Valentin Zoltan
Petre Lăzăroiu
Mircea Ștefan Minea
Iulia Antoanella Motoc

iudă modernă

Aspazia Cojocaru

din cauza căreia trebuie o orgentă schimbare de nu,e a curții: CURTEA PROSTITUȚIONALĂ.

 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-21 21:15:38
         
 
  În numele echipei editoriale !

Domnule Emanuel Cristescu,
vă rog să bifați dintre comentariile de mai pe cele care ar trebui invalidate. Pentru știința noastră viitoare, de dragul respectării regulamentului, a evitării dublului standard etc.
Deasemenea, specificați cât mai durează perioada de tranziție, când avem dreptul să trimitem în "Forum" subiectele cu caracter politic și cele fără miză.
Cu nerăbdare...
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-08-21 20:02:06
         
 
  Chestia cea mai funny e ca uslistii au organizat acest referendum si tot ei se plang ca nu s-a facut bine !
N-au invatat nimic de la Base ca de faceau ce a facut si Base, castigau in mod precis. Nu era mare lucru sa mai fi falsificat, pe langa ce se stie, inca vreun milion de voturi si sa mai fi gasit ca au murit vreo juma de milion de votanti intre timp.
Despre dispora, ce sa mai vorbim !
Doctotul in drept, Ponta, s-a dovedit nu numai ca e de stanga, dar ca mai e si stangaci.
La peste trei milioane de diasporeni, el a trimis la ambasade si la consulate numai cinci sute de mii de formulare de vot.
Asta a fost cea mai mare greseala a lui, stiind ca diaspora voteaza, asa cum a facut si cand a pierdut prostanacul de Geoana.
Oricum, cei care au votat pentru destituirea presedintelui ales al Romaniei, dupa toate calculele, din totalul cetatenilor romani cu drept de vot, nu au fost mai multi de 40 la suta, deci, putem sa numim acest procentaj o minoritate. Faptul ca unii cred ca 40% este o majoritate si ca cealalta parte, de 60%,
ar fi mai mica decat 40%, ma face sa nu ma mir de ce lucrurile merg asa cum merg in Romania.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-21 19:48:16
         
 
  D-aia nici nu s-a prezentat la vot, ca sa nu incalce constitutia !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-21 19:23:55
         
 
  Hehehe, ce-mi place de Fenechiu asta! Intrebat fiind unde a incalcat suspendatul constitutia, el a replicat: "Prin simpla lui prezență, Băsescu încalcă Constituția".

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-21 19:19:28
         
 
  peio, se pare ca totusi nu intelegi. Nici mie nu imi place de Basescu, dar de Ponta si Crin sa nici nu aud.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-21 19:08:15
         
 
  Orice s-ar spune, de oricate ori, orice om cu respect fata de lege si cu echilibrul neafectat putea sa anticipeze care ar fi fost decizia CCR. Nu va raspund violentelor verbale, sarmanule Peia, nici dumneavoastra, dar nu pentru ca s-ar vorbi pe la colturi ca ne-am gasi pe un site literar, si pentru ca asa am fost educat. Amenintarile dumneavostra sunt cel putin ridicole, daca nu chiar comice de-a dreptul. Chiar daca ati imprumutat discursul paranoic al impuscatului, adica al raposatului impuscat si nu al celui care s-a impuscat in fular, la peste doua decenii de la ingroparea comunismului, amenintarile dumneavoastra care ar fi nascut fiori pe spinarile oricarui om, acum nu fac altceva decat sa va umple de ridicol. Nici macar Vadim nu a atins aceste performante, nici macar in tandem cu Gigel Becali.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 17:52:47
         
 
  măi emigrantule, plătit din banii noștri, măi coadă de topor, bășitul vostru, paiața umplută cu cîlți, este ținut în cîrca noastră de către interesele americanilor voștri, că ăștia așa au procedat mereu: și-au protejat dictatorii sud-americani, pînă în ultima clipă; l-au giugiulit pe saddam pînă cînd le-a dat ăla cu flit și a trebuit să-l mazilească; pe mubarak, l-a ținut în brațe barack pînă cînd i-au intrat insurgenții în sufragerie;
Acum îl gîdilă pe bășilă la oușoare pînă le va face cheful și, după aia, o să-i facă vînt cît-colo!
He, he, atunci, după ce veți rămâne cu deștu-n gură, ca fraierii la babaroase, o să mîncați un c...at cît voi de mare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-21 17:25:22
         
 
  Dacă evidența evidențelor, bunul simț și legea au fost călcate în picioare cu atîta nonșalanță de către chiar cei care, cică, sunt profesioniștii ei, apoi, de azi, cu mine, cetățeanul de rînd, inșii ăștia se află într-un perpetuu război de gherilă. Suntem care pe care și vom mai vedea cine rîde, cu adevărat, la urmă. Nu suntem noi chiar sîrbi, dar nici ultimele găini nu suntem.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-21 17:12:55
         
 
  De acord cu dvs ca Ponta pare slab pe langa agresivitatea cu care potaia dvs isi apara osul. (Kosta Vianu)

Pai daca Ponta e prea slab sau daca nu se pricepe sa lase pe altul. Uite, de exemplu eu i-am spus lui Ponta reteta dupa care poate fi dat jos Basescu. Si nu m-a ascultat.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-21 17:11:13
         
 
  E NECINSTIT ceea ce s-a făcut. E ilegal, ilegitim și imoral. Vom bea și acest pahar al amărăciunii.

Să te pui cu arme și bagaje la dispoziția altora, acum s-a văzut cu vârf și îndesat cui slugărește "președintele", în detrimentul propriului popor, este culmea trădării. Se va întoarce plin de ridicol în disprețul tuturora. În afara câtorva cozi de topor.

Oamenii cinstiți și frustrați ai acestei țări vor aplica nedreata decizie însă vor disprețui, ignora și izola această mare fărădelege.

Nimic din ce se impune cu forța nu rezistă. Iar chinuita bucurie a unora va fi de scurtă durată. ROMÂNIA NU POATE FI ÎNGENUNCHEATĂ. Ce s-a făcut acum este o CONSTRÂNGERE, nu o îngenunchere. O FĂRĂDELEGE.

7,5 milioane de oameni nu vor putea îndura această mare nedreptate. Și, probabil, vom intra cu toții în doliu. Până când va demisiona.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-21 17:01:13
         
 
  Insul ăsta mărunt, cu instinct de slugă și caracter de reptilă, avînd creierul încapsulat într-un bol de gelatină, este exemplarul tipic pentru jigodia istorică, complet lipsită de scrupule, trăind din minciună și ciordeală, strîmbi în cuget și-n simțiri, ca niște homun cului creați în eprubetele unor savanți nebuni, leprele astea rînjind hidos, ca niște zombi din filmele horror, mizeriile astea fecaloide, strîns unite în viermăraie, haitele astea de javre, - ieri s-au numit naziști și staliniști. Azi se numesc bășiști (pînă și numele li sunt perfect potrivite) și împut locul pe care-l ocupă cu hoiturile lor flămînde.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-21 16:56:11
         
 
  Adrian, tin sa te anunt ca fac parte din celelalte doua treimi din populatia Romaniei, iar aici includ si romanii care traiesc in lumea civilizata, care nu au legitimat lovitura de stat data de pensionarii bolsevici, turnatorii la securitate si chiar securistii insusi, criminalii de la inghesuiala din decembrie, infractori de drept comun, etc.
Dupa cum bine observi, faptul ca sunt un om civilizat m-a determinat sa nu te atac niciodata intr-o maniera ghiolbaneasca si sa iti las intotdeauna o carare de retragere, adica optiunea eleganta de a invoca o scuza oarecare in lipsa argumentelor. Lipsa de educatie si de cultura a dialogului, insa, va determina sa deveniti agresiv si lipsit de maniere, si, cred, poate de aici vi se trage si scarba despre care povestiti.
Domnule Peia, ramane cu s-a stabilit in ...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 15:43:18
         
 
  gafeu, mi-e scârbă organică în momentul în care citesc ceea ce scrii. plec după lămâi, creierule spălat...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-21 14:37:10
         
 
  Scuipatorilor, aveti tot Parlamentul Romaniei, ambele camere, aveti tot Executivul, aveti totul, mai putin Justitia, institutie pe care nu ati putut sa o ingenuncheati total.
Ssst!?! ...liniste, vorbeste repetentul extremist!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 14:34:24
         
 
  ești penibil, gafeu, cu tot cu statul tău de drept în variantă băsistă...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-21 13:29:13
         
 
  Adrian, cred ca tu te-ai uitat la vreo telenovela pana acum. Nimeni nu iese gratuit pe caldura aceasta ca sa protesteze impotriva statului de drept. Este absolut ilogic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 13:22:40
         
 
  și poate le explici democrația asta și bietelor femei cu lacrimi în ochi care manifestau pe căldura asta groaznică...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-21 13:16:24
         
 
  de unde știi, ARA, că fu 6-3? aveai info de ieri? înseamnă că boșorogii se adunară azi, așa, niznai, de ochii lumii?  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-21 13:14:59
         
 
  Democratia s-a pronuntat cu majoritate de sase la trei.
Urmeaza sa asistam la atacuri dure din partea pucistilor.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 13:09:44
         
 
  Armata a tras in noi, si in 21, si in 22. Aceleasi persoane trag si astazi, 21 August 2012, din strada, din fata CCR.
O armata de criminali, in '89, o armata de pensionari de lux, astazi, aceleasi persoane care au ingropat drumul spre civilizatie al Romaniei, si atunci, dar care o fac si astazi.
Ia-le, Doamne, pacatele si lumineaza-le mintea!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 12:54:02
         
 
  La miting a venit si colonelul Mircea Dogaru, seful SCMD, semnatar al protocolului care cere si desfiintarea CCR.
Referendumul a avut si o latura igienica, desigur, pentru ca a reusit sa adune intr-o singura uniune toate fortele comunistoide si antidemocratice. Macar stim cine sunt, unde sunt, si cati sunt. E si referendumul bun la ceva pentru ca ne arata cati comunisti au mai ramas vii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 12:38:25
         
 
  Pentru a va face o idee ce este si cu ce se manaca SCMD iata unul din manifestele sale: http://manifestscmd.blogspot.ro/2012/08/cum-compromis-basescu-traian-reteaua.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 12:06:30
         
 
  Protestul este organizat de Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate dupa ce au tras in populatia civila care a iesit pe strazi, in '89, sa protesteze impotriva comunismului, impotriva sinistrului comunist si a mult mai sinistrei sale sotii, In Rezerva Si In Retragere (SCMD)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 11:38:49
         
 
  Adrian, Peia, restul, chiar daca vi se pare monstruos ce vi se intampla, trebuie sa recunoasteti ca de la USL vi se trage. Sa recapitulam putin si sa recunoastem ca aceasta catastrofa de referendum a fost instrumentata de USL sub directa indrumare a marelui turnator la securitate, tatal si mama antenelor, Dan Voiculescu.
USL a organizat, USL a fraudat, USL a contestat, Domnul Voiculescu fie laudat!
Altfel spus, si-au facut-o cu mana lor si le-a placut sa si-o faca in absenta oricarui alt competitor. Fortele democratice, civilizatoare, neprezentandu-se la aceasta procedura de legitimare populara a loviturii de stat de tip bolsevic, i-au lasat in ofsaid pe acesti hoti de voturi ordinari. Idioti cum ii stim, au trecut la amenintari si la epurarea in acte a populatiei educate, cu orientari occidentale, sau chiar parte a civilizatiei occidentale, daca ne referim la cei care au ales sa isi implineasca destinele departe de turnatori la securitate si comunisti bolsevici.
Epurarea a inceput mai intai in acte oficiale, dar nu se vor sfii sa ne arate ca listele cu morti sunt corect intocmite, trecand la procedura de "bifare nominala".
Va reamintesc ca toate institutiile statului sunt in mana si sub controlul acestei formatiuni de infractori, noi ceilalti, inclusiv suspendatul, fiind simpli cetateni, sau, ca sa va fac pe plac, cetateni ordinari. USL ne-a suspendat si pe noi ceilalti, adica cei care nu au fraternizat cu Iliescu, Nastase, Voiculescu, Vantu, etc.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 11:11:09
         
 
  Multă vreme m-am uimit cum de a fost posibil nazismul și stalinismul.
Acum știu. Simplu: cum a fost și este, încă, posibil bășismul.
Același căpcăun cu căpățîna plină de pucioasă, aceiași trepăduși făcînd roată-n jurul lui și ovaționîndu-i tîmpeniile monumentale. Aceiași comisari - de data asta occidentali - venind să bată cu pumnul în masă, precum vîșinski odinioară.
Ce jigodii perverse. Istoria este o veșnică curvă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-21 09:27:21
         
 
  Multă vreme m-am uimit cum de a fost posibil nazismul și stalinismul.
Acum știu. Simplu: cum a fost și este, încă, posibil bășismul.
Același căpcăun cu căpățîna plină de pucioasă, aceiași trepăduși făcînd roată-n jurul lui și ovaționîndu-i tîmpeniile monumentale. Aceiași comisari - de data asta occidentali - venind să bată cu pumnul în masă, precum vîșinski odinioară.
Ce jigodii perverse. Istoria este o veșnică curvă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-21 09:26:18
         
 
  ...sau daca iti expira buletinul, ... nu existi.

Postat de postac A F / 2012-08-21 01:22:33 (schimbul III la cooperativa "okiu și timpanu")

floriene, uite, io-ț' propui un izirciț:

ian așteaptă mata să-ț' iespire birou' populației șî, a doa zî, dă o fugă la bancă să-ț' faci un credit cât dă mic.

în prima fază, o să să uite ăia la tine ca la căzuț' în cap, după care îș' vor reveni răpede șî o să fii scos dân băncuță cu pumni în ceafă șî șuturi vîrtoase șî bine plasate tomnai în partea băsistă.

șî poate atunci n-o să te mai faci că nu-nțălegi care-i mersu' cu buletinu iespirat...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-21 09:15:59
         
 
  nu miting ar trebui ci o revolutie care sa mature tot si sa repuna in ordine cinstea, munca si respectarea legilor, dar a unor legi drepte si dure cu hotii. Altfel, totul e o...ce-are ursu-n loc de mana. ma tem ca nu va fi posibil, cu de-alde voi, care nu acceptati altceva decat basescu. Ridicol  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-21 08:17:17
         
 
  a nu se intelege cumva c-as fi admirator al lui ponta sau antonescu. Dar idolul vostru intrece in ticalosie si perfidie tot ce am putut cunoaste pana acum. cum dracu de nu vedeti decat ce-au furat unii, iar pe Udrea si pe ceilalti ii vedeti curati si cu pampersii uscati? Nu vedeti ridicolul unei astfel de pozitionari?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-21 08:15:08
         
 
  Tocmai simplismul, usuratatea, primitivismul in gandire au facut posibile toate marile tiranii ale lumii, inclusiv nazismul si comunismul. Impartirea societatii in tabere antagoniste a facut si face si acum basescu. Aberatiile debitate mai jos de sustinatorii orbi ai chiorului ma duc cu gandul la perioada in care societatea romaneasca era impartita in saraci si dusmanii poporului. Acelasi calapod de gsndire sau, ma rog, de lipsa a oricarei gandiri. Evident, toti cei care nu gandesc basist sunt dusmanii poporului, comunisti, bolsevici, etc. Nu vi se pare cunoscut, domnilor? De acord cu dvs ca Ponta pare slab pe langa agresivitatea cu care potaia dvs isi apara osul. Iar acum, cand precedentul unui sef de stat bagaret in toate s-a produs, un presedinte normal la cap pare adormit. Va plang pentru cat de simpli sunteti in gandire si pentru cat de usor va lasati convinsi de aberatiile unor oameni care nu au facut decat rau poporului roman. Pacat de voi.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-08-21 08:12:14
         
 
  Stimate tovarase general,
Americaanii si europenii nu impun Romaniei nimic. Nu au amenintat cu nici o invazie Romania daca patria miorotica nu face cum vor ei, nu vor lansa nici o bomba asupra Romaniei, daca omusorul de stiinta Pontulica desfinteaza Curtea Constitutionala, nu vor declara al treilea razboi mondial daca puisoii lui Ilici Iliescu cer iesirea din Nato pentru a pune umarul la reconstructia unei noi Uniuni Sovietice. Puteti sa-mi spuneti si mie de ce Pontulica ii tot pupa in fund atat pe americani cat si pe europeni cand aceste japite nu fac altceva decat sa sece de laptic si alte produse lactate ugerele Mioritei? Am impresia ca acest individ Pontulica este agentul imperialismului yankeu si a revansismului german, fiindca prea a executat tot ce i-au dictat aceste forte sinistre. Deci inca odata, puteti sa-mi spuneti si mie de ce acest tradator de neam si tara, care, atunci cand era fata se numea Plagiatorea din Pont, face jocul lui Barosso Portughezul si al Angelica Prisianca calcand in piciare demnitatea si mandria Poporului Roman? Fiindca trebuie sa fie un motiv, nu?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-21 01:34:38
         
 
  V-am mai spus, parca, bolsevicii isi vor scoate minerii pe strazi, din nou, ca sa imprastie teroarea si sa intimideze bruma de independenta a justitiei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 01:25:02
         
 
  Nu, nu este doar atat. Celor plecati peste granite ca sa tina PIB-ul pe linia de plutire li s-au alaturat cei carora le-a expirat buletinul. Altfel spus, daca esti plecat la munca sau daca iti expira buletinul, din punctul de vedere al bolsevicilor turnatori la securitate, nu existi.
Cine nu este pe lista, nu exista!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 01:22:33
         
 
  Hahaha, rasu piticului voinic! Adica toti astia de pe liste au fost valabili numai cat sa avem mail multi frecatori de menta prin parlament, pe la primarii, pe la judete sau
chiar la Brusel, iar acum cand nu ne mai trebe ii aruncam ca pe o masea stricata! Tipic mioritic. Adica tziganie.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-21 01:10:08
         
 
  Nu am crezut că mizerabilismul băsist poate ajunge pînă acolo, încît să nege evidența evidenței.
În fapt, lucrurile-s clare: alde vîșinki americani și merkelieni sunt noii agenți staliniști, care ne impun un paniu în rol de președinte, tocmai pentru că vede cruciș și judecă curmeziș. L-au ginit gealații globaliști că e un ins de paie, care le pupa poala și, indiferent cîte tîmpenii loco ar comite, pe ei nu-i interesează. Și-au protejat întotdeauna slugile infecte care și-au trădat neamul. Cine mai crede, măcar o iotă, în democrația aia americană, este cel mai mare prost din buza urbei.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-21 00:19:07
         
 
  Asa se intampla cand justitia se face la cel mai inalt nivel, chiar si din strada.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-21 00:09:48
         
 
  Un american si un român stau de vorba. Americanul
spune mindru:
- We have George W. Bush, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash!

Românul spune si el:
- We have John Iliescu, no wonder, no hope, no cash!
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2012-08-20 21:54:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE