FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
BLASFEMIE!!!
Text postat de Vasile Popovici

Când tot românu-n țara lui, când tot românu-n țara altuia, de la vlădică la opincă se ridică, - potrivnic disperării că țara lui e scoasă la mezat prin iarmaroace, Prea-Fericitul n-are vorbă bună pentru turma lui. Tace!
Biblia, - simbol al creștinismului, a ajuns de râsul curcii, - blasfemiată de cei ce n-au în ei vreun Dumnezeu.
Biblia e pusă pe gunoaie, pe mocirlă și pe capota mașinii, ca „oile” tale să jure că au votat strâmb.
Prea Fericitule, noi nu ne supărăm pe tine că ești prea fericit, dar prea suntem nenorociți, iar tu nu poți, ori nu mai vrei să păstorești tot neamul tău. Ci doar pe unii, ori că in POST, ÎN POSTUL MARE(s-avem pardon, în criză mare) te-ai înfruptat din bani băsiști, care bani, de iure și de facto, sunt banii mei, ai noștri, ai năpăstuiților acestui neam pe care nu mai vrei a-l recunoaște că e și neamul tău. Nu te doare, PREA-FERICITULE? Chiar deloc, deloc? De când e lumea și pământul, așa ceva nu ne-a fost dat și să vedem, și să ne doară ce vedem! Și…ce ni se întâmplă!!!
Turma ta nepăstorită e scoasă din biserici la ceas de slujbă și mătănii, să jure pe Biblie c㠄oaia” ta a votat să crape dracu’(Doamne, iartă-mă!).
………………..
Întoarce-ți, Doamne, fața spre pământ, și vezi ce ne așteaptă!!!
Doar TU, și-n TINE e sperarea noastră!!!
…………………………..
„Nu ți-ai iubit poporul, Majestate!
Sau nu l-ai înțeles – și e tot una.
De sus și până jos s-a-ntins minciuna.
Ea leagă și dezleagă-n țară, toate”.
(Alexandru Vlahuță)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnule vasile popovici, în cazul prea-fericitului strigătul acesta de jale al turmei prigonite trece, mai întîi, prin burdihanul și mațul gros ale î.p.s.s., hrănite din prea-plinul băsist.

și, ne place sau nu ne place, vă rog să mă credeți că, de la sațietatea unei mese îndestulate e cale lungă și întortocheată până la trăirea spirituală a întâi-stătătorului bisericii noastre...

dumnezeu să-l ierte!

să-l odihnească chiar că n-are rost, că e cât se poate de odihnit, gras, frumos și rumen în obraji...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-18 16:45:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE