FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Câteva întrebări în cazul unei anchete fără precedent
Text postat de Emanuel Cristescu
1. O fi existând o sesizare scrisă și depusă în termenul prevăzut de lege în procesul electoral, privind presupusele infracțiuni electorale, la o scară așa de mare?

2. Există o prevedere legală privind prioritatea cercetării unor astfel de sesizări?

Celelalte întrebări și posibile dezbateri pe FORUM (clik butonul "FORUM" rândul al treilea de sus.

Link: http://www.europeea.ro/phpBB3/viewtopic.php?f=25&t=577
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bine Adrian, bravo! Esti un user foarte inteligent.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 11:45:01
         
 
  păi, gafeule, dacă începi cu lovituri dă la 11 metri, hai să-ți spun părerea mea:

populația stabilă e aia dîn care tu, în calitate dă nomad, evident, nu faci parte, având în vedere căruța cu coviltir dîn care scrii , cu laptopul proptit pă genuche șî cățaua legată dă șușleț!

hai, mai hacana, mo, că faci praf!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 11:29:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Adrian, tu uita-te la televiziunea turnatorilor la securitate. Acolo vei gasi raspunsuri la toate intrebarile tale. Daca tot nu pricepi, pe seara, in emisiunea hidrocefalului, vin tot felul de turnatori care te pot lumina.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 11:23:14
         
 
  ce înseamnă populație stabilă, gafeule? de la la cel cu barba sura pân la cel cu țâța-n gură sau doar cei care si-aă serbatără majuratul?

și, mai pe urmă, de unde și până unde ajunse să se ocupe mediafaxul de treburi de-știa? ca s-o mai trec și eu pe oltenește...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-24 11:12:24
         
 
  Populația stabilă a României este de 19.043.767 de persoane, cetățeni români și străini cu domiciliul sau reședința în România
Sursa: Mediafax
Concluzia este ca mai avem puscariabili in guvernul plagiatorului Ponta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-24 11:03:53
         
 
  nea guriță, apropos de ultima ta cugetare, ejaculată precoce un pic mai la vale (din moment ce-o văd aici, înțeleg că-i perfect regulamentară), am și eu o întrebare: nu te lăudai că de cînd stai la oraș ți-ai tras apă caldă? păi dacă da, folosește-o adecvat, nene, vezi că nu-i de băut...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-23 23:08:03
         
 
  A inceput jaful!
* Guvernul a aprobat o Ordonanta prin care compania de stat Electrica SA poate vinde actiunile pe care le mai detine la Electrica Muntenia Sud, companie al carei actionar majoritar este Enel, a anuntat joi Andrei Zaharescu, purtator de cuvant al Guvernului, citat de Agerpres
** Guvernul a aprobat in sedinta de joi memorandumul prezentat de Ministerul Economiei ce propune schimbarea strategiei de privatizare a societatii comerciale Oltchim Ramnicu Valcea, a anuntat purtatorul de cuvant al Guvernului, Andrei Zaharescu
Pana sa isi dea seama bizonul, astia ne lasa dezbracati.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-23 20:44:53
         
 
  ... si de ce si-ar da demisia cand restul de 6.992.487.512 locuitori ai planetei nu au votat impotriva lui?
(PS: aici nu am bagat mortii... mortii lor!)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-23 19:06:49
         
 
  Basescu e un gentleman. Asteapta sa isi dea intai demisia Ponta si cu Crin. Vorba ceea: Ladies first!...  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-23 19:04:24
         
 
  Ce obraz gros trebuie să aibă cineva pentru ca având 7,4 mil voturi împotrivă să nu-și dea demisia. Asta îmi amintește de al XIV-lea Congres al PCR în care Ceaușescu, urât de toată România, a fosr reales... Pentru cât timp? Nu era mai bine să fi demisionat?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-23 18:24:43
         
 
  peio, hai ca ejti tare! Adica portocaliii stiau din martie ca Basescu va fi demis si au aranjat sa nu fie atins cvorumul?
Inseamna ca sunt inteligenti. USL-istilor nici nu le-a trecut prin cap asa ceva.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-23 17:11:18
         
 
  Cand v-am spus ca se va lasa cu varsare de sange nu m-am referit la varsaturile lunare ale "mitzei_pampon", varsaturi despre care am citit pe forumul unde m-a condus link-ul din prima pagina.
Si totusi...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-19 19:42:19
         
 
  "cred că mă apucă urticaria... de atâta știntă într-ale scriiturii."
(Adrian Mihai despre stiinta scriiturii la genuneanu)

Simate maestre in arta scriiturii,
Sa va feriti ca de foc de urticarie fiindca ultimile cercetari stiintifice arata ca aceasta nenorocita maladie are ca efect secundar impotenta mintala.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-19 10:38:13
         
 
  omusorului de stinta...
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 17:47:37

cred că mă apucă urticaria... de atâta știntă într-ale scriiturii.

nene, eu știu una și bună: mai întâi înveți să scrii corect și abia după aia încerci să creezi (să creezi, nu să crezi, genunene!) câte cevașilea, fie chiar și o căznită de epigramă...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-18 18:19:19
         
 
  cioacă,
Te du și-ți ia alvița, mai bine, și jocă-te cu ea ca și cu sigiucu. E mai benefic pentru tine, decît să faci rotocoale de fum pe aici, care nu reușsesc să ascundă nimic. Poate, vag, doar agramatismu-ți fără leac.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 18:14:25
         
 
  ascultac,
Pe tine te-a-ntrebat cineva cît e ceasu?
Eu cred că suferi amarnic pentru căci tre' să mimezi neutralitatea, deși ești cu organili erecte înfipte bine în situațiunea politico-băsistă. Dar chiar nu e cazu să te dai occidental, cu frangleza ta de baltă, cu care l-ai "tradus" pă șiekspir la foc automat. Mai bine-l traduceai "kak zakalialasi stali". Că tot saviețkaia iazîka blogodoriși și tu în înaltele-ți școli primare pe care le făcuși.
Pdap, dacă "bou" se scrie și se citește "bu", atunci partidul popoular, cu care simpatizezi pe șustake, se citește, silabisind: partidu po-poular!
Adică ăia, cu organili alea erecte - din care, la sicret, faci parte și tu - și care ți-o trag, pe drum, în crucea uliții, la margine de codru dres, ori în patria verzii bine înfoiate, pă un' să nimerește.
'Vă-n!

PS: "Popoulată" - fapt pe care acu-l remarc, mulțumită atenției tale speciale și, desigur ofticoase - a fost un nevinovat typo. E vizibil, dealtfel, jocul tastelor.
Așa că oppservațiili tele dăștepte esteră de tot rahatu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 18:11:25
         
 
  cioacă,
Tu care, văd, le știi pe toate, de la capătu hălălalt al pămîntului, poți să-mi spui și mie cum votară morții ăia?
(tovarasul general Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
Eu cred ca ca morti au votat folosin aceleasi mijloace pe care le-au folosit si cele doua sau trei teze de doctorat straine care au dat pur si simplu buzna in lucrarea de doctorat a omusorului de stinta Victoras Ponta fara stirea lui. Daca nu ma credeti pe mine intrebati-l pe doctor. Sunt suta la suta sigur ca veti primi acelasi raspuns.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 17:47:37
         
 
  Domnul Radu
Iarsi nu ati inteles aluzia. Cand a folosit expresia "popoulată" tovarasul general Peia nu s-a referit la toti cei care populau masa ci la o doamna mai corpolenta care prezida peste comisia de supraveghere a alegerile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 17:40:50
         
 
  p.s. evident, typo: popoulime  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 17:28:44
         
 
  "cînd am votat, m-am pomenit în fața unei mese lungi, popoulată cu vreo 7-8 indivizi"

(peia)

peia, deși în școală am presupus că ai făcut rusa (etă dom, davai ceas, spasiba, etc), erudiția ta, și mai ales abilitatea în a identifica așa rapid un element din mulțimea numerelor reale, îmi par lăudabile.
dar, nu uita, în frangleza sovietică de malu, în toate cazurile cînd se scrie "ou", se pronunță "u", cu o singură excepție, b-o-u, unde, de la frații văcărești încoace, s-a preferat ortografierea fonetică BOU (în subtext, a se evita, de asemenea, confuzia lexicală și nu numai, popor-mulțime-populime).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-18 17:27:34
         
 
  Da' eu mai știu următorul lucru:
OBLIGAȚIA LEGALĂ A ORICĂRUI GUVERN ESTE CA, PÎNĂ LA 31 MARTIE, SĂ ACTUALIZEEZ LISTELE ELECTORALE.
PE 31 MARTIE, DUPĂ CUM NE AMINTIM, GUVERNAU ORANJAȚII.
îN CAZUL ĂSTA, ÎNTREBAREA FIREASCĂ ESTE URMĂTOAREA: DE CE NU AU ACTUALIZAT LISTELE ALEA, ELIMINÂND MORȚII ȘI SCOȚÎND EMIGRANȚII DIN LISTA PERMANENTĂ?
RĂSPUNS: IOTE, D-AIA, PENTRU CĂ AVEAU ÎN PLAN CVORUMUL ȘI MIZAU PE NUMĂRUL MORȚILOR CA SĂ IASĂ SUB 50% PREZENȚĂ, bașca emigranții.
DOAR CĂ MORȚII SE SIMȚIRĂ LEZAȚI SĂ STEA AȘA, DE LEMN TĂNASE, ÎN MORMINTE ȘI IEȘIRĂ NĂPRISTAN LA VOT.
Acu, mare lucru nu fu, pen' că ăia care votară - zice-se, că, pînă acum, doar se bănuiește - dacă votară, anulară cvorumu: un vot de mort, un mort lipsă al cvorumu lu bășilă. Iote ce simț al dreptății avură stafiile!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 17:03:34
         
 
  cioacă,
Tu care, văd, le știi pe toate, de la capătu hălălalt al pămîntului, poți să-mi spui și mie cum votară morții ăia? Că eu nu prea știu cum!
Eu, cînd am votat, m-am pomenit în fața unei mese lungi, popoulată cu vreo 7-8 indivizi, reprezentanți ai partidelor, iar, printre ei, era și mișulică pedelistu. Am dat actul de identitate, am fost căutat pe listă, mi s-a înmînat buletinul de vot și ștampila, am votat, m-am întors la comisia, i-am returnat ștampila, mi s-a restituit actul de identitate, și pa și pucii!
Acu aș vrea să-nțeleg cum au votat stafiile?
Să fi semnat altcineva în locul lor?
Cum?
Poate numai cu complicitatea reprezentantului oranj, că altfel cum? Păi, atunci înseamnă că și oranjații nu-l mai vor pe căpcăun. Ceea ce, la urma urmei, exprimă voința generală: să plece stalinică băsescu unde-o vedea cu ochii, pentru că la Cotroceni nu mai are ce căuta. Poate în secuime, să devină președintele ălora și să ceară autonomia statului băsist secuiesc!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 16:56:05
         
 
  Nene Mitica,
Adevaratilor vinovati de aceste falsuri electorale fiind mortii, eu cred ca cea mai aspra pedeapsa la care ar putea fi supusi, incalcand legea electorala, ar fi ca ei sa nu mai fie pomeniti in veci in niciun pomelnic si, deasemeni, sa fie taiati de la pomeni si parastase pana cand nu-si vor recunoaste vina, iar procurorii, sa-si ia angajamentul ca pe viitor nu vor mai ataca niciun infractor care este inca in viata, astfel, democratia iliesciana va lucra cu cele mai mari succesuri.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-18 16:50:38
         
 
  Vali,
Cei care au comis infractiuni electorale au fost mortii. Fiindca au mers la vot fara sa aiba acest drept. Spune-mi si mie cum pot fi pedepsisti mortii? Eu cred ca generalul are dreptate: armata de procurori nu trebuia sa se napusteasca cu tancurile impotriva alegatorilor de pe lumea asta care nu au facut altceva decat sa-si exprime de mai multe ori prin votul lor dorinta de a-l da jos pe dictator, ci impotriva cimitirelor, fiindca acolo zac adevaratii vinovati care au falsificat alegerile.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 15:51:17
         
 
  "Acum, cînd au scos la interval armata de procurori, însoțiți de polițiști înarmați și dube, să ridice oamenii de pe drum și să-i ia la refec nu mai e lovitură de stat."
(tovarasul general Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
Si ziceti ca armata aia de procurori a iesit cu tancurile ca sa-i zdobeasca pe neinarmatii si nevinovatii alegatori?! Pai armata aia regulata, din care cu onoare faceti parte, condusa de comandantul ei suprem, Crinulica, nu face nimic ca sa apere poporul atacat? Nu se gaseste unul care sa aiba curajul sa-l scoale si sa-i spuna:
-Ba, procurorii trag in populatie si tu dormi in cizme?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-08-18 15:41:36
         
 
  Si eu sunt de acord cu Ioan Peia.
Cei care au furat si au comis infractiuni electorale, sa plateasca.
S-au dus vremurile in care comunistii faceau ce vroiau ei si nimeni nu putea sa-i traga la raspundere.
Asta a fost si ideea USL-ului, ca o data punand mana pe putere sa nu mai existe furt, minciuna, batjocura, si totul sa se faca in litera legii.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-08-18 15:41:32
         
 
  Cînd capii băsiștilor de la Senat și Camera deputaților au fost destituiți printr-o procedură perfect legală, plus actul la fel de democratic de suspendare a suspendatului, geanabeții oranj, în frunte cu marele tartor strigau: loviturăă de staaat!... lovitură de staaat!... deși nici urmă de forțe de asalt nu vedeai pe nicăieri.
Acum, cînd au scos la interval armata de procurori, însoțiți de polițiști înarmați și dube, să ridice oamenii de pe drum și să-i ia la refec nu mai e lovitură de stat. E balet ceiacovskian.
Nemernicii ăștia trebuie să plătească, pînă la urmă, măcar pentru senzația extrem de scîrboasă că au readus anii cincizeci în memoria românilor, dacă nu pentru lucruri mult mai grave, pe care le săvîrșesc cu nonșalanța agresivă a staliniștilor de odinioară.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-18 09:40:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE