FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Societatea din jurul nostru este obsedatã de sex. ªi nu atât de actul sexual în sine, lucru care pânã la urmã este normal ºi scuzabil, þinând cont de natura noastrã intrinsecã. Însã nu, oamenii sunt obsedaþi de propria lor sfialã. Tocmai de aici apar toate acele manifestãri exagerate ale sexualitãþii. Cu toþii cunoaºtem poveºtile adolescenþelor noastre, pigmentate cu poveºti despre aventuri ºi despre calitãþi extraordinare. Poate cã totuºi aceste manifestãri nu au cunoscut o astfel de explozie decât în ultimul timp, odatã cu evoluþia mass mediei... Totuºi, nu putem sã emitem pãreri certe asupra acestui aspect întrucât nu avem în nici un caz toate datele necesare. Însã nu se poate sã trecem cu vederea scandalurile care apar "ca ciupercile dupã ploaie"! Din ce în ce mai mulþi tineri ajung (cu voia sau fãrã voia lor), vedete de filme porno. Este simplu sã demonizãm aceste activitãþi, sã îi blamãm pe cei care fac asta. Însã dacã vrem sã schimbãm ceva, trebuie sã cãutãm sã îi ajutãm.
Pentru început, trebuie sã înþelegem cã natura umanã rãspunde stimulilor într-un anumit mod particular. De aceea, un tânãr care urmãreºte un film porno va fi automat afectat de acel film, fie cã realizeazã, fie cã nu. Este ceva firesc, ceva natural. El va dori automat sã copieze ceea ce vede pe ecran. ªi de aici încep problemele. Poate unii dintre ei vor face ºi ei filme, pentru a demonstra cã pot, poate cã alþii vor rãmâne frustraþi pentru cã nu pot sã se ridice la nivelul acelor prestaþii (care oricum sunt "falsificate", cu ajutorul stimulentelor). Reacþiile sunt diverse, trebuie sã le înþelegem dacã vrem sã facem ceva.
Soluþia care pare cea mai la îndemânã este interzicerea totalã a acestui gen de materiale! Dar, dacã vom privi cu obiectivitatea, vom observa cã aceastã mãsurã ar fi realmente dezastruoasã. Internetul nu poate fi controlat, iar lucrul interzis exercitã o atracþie fantasticã... Cu toate cã nu vrem sã recunoaºtem, ºi noi avem prejudecãþi, ºi noi avem probleme pe care nu reuºim sã le satisfacem, ºi noi avem fantezii rãmase în umbrã. Primul pas este înþelegerea lor. Abia mai apoi putem decide dacã sã le ºi îndeplinim. Însã este foarte important sã înþelegem geneza acestor dorinþe!
Pornografia, sexualitatea exacerbatã nu va dispãrea niciodatã din vieþile noastre. Trebuie însã sã ne ajutãm copiii sã depãºeascã impresiile greºite pe care ºi le vor face despre aceste subiecte, trebuie sã le explicãm cum stau de fapt lucrurile! Fãrã jenã, fãrã pudoare, pentru cã pânã la urmã vorbim despre noi, despre propriul nostru corp!

Noua generaþie este generaþia nãscutã sub semnul schimbãrii! ªi noi facem parte din aceasta generaþie, fie cã ne convine, fie cã nu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Esenþa noastrã nu poate fi afectatã. Suntem mereu nemuritori ºi învãþãm din toate. Atenþie ! Nu înþelegeþi tot ceea ce scrieþi. Prin urmare, mai devreme sau mai târziu, veþi renunþa.

Sunteþi singurul care este atras de asemenea subiecte. Nu este întâmplãtor (mã refer la profunzimea cercetãrii). Insã sexul nu meritã aceastã atenþie. El este numai începutul ...
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-09 15:49:50
         
 
  Se da prea multa atentie acestui subiect, sunt de acord, insa nu putem sa ignoram ceea ce ne afecteaza insasi esenta!

Cu stima
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-02-09 15:33:31
         
 
  Un subiect cãruia i se dã mult prea multã atenþie. Lãsaþi aceste lucruri singure...

In definitiv, omul este prelungirea sexului ºi nu invers. Dar poate dvs. vedeþi lucrurile altfel.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-08 19:20:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE