FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Proiect de lege
Text postat de Emanuel Cristescu
Dacă sunteți interesați ca pe viitor să avem alegeri care să nu mai poată fi fraudate semnați, la link-ul de mai jos, lista de semnături pentru susținerea proiectului de lege prezentat.

Transmiteți și altora acest link.

Mulțumesc.


http://www.petitieonline.ro/petitie/06899063/semnaturi
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Radierea de pe listele electorale a cetățenilor care muncesc în străinătate și a acelora care nu și-au actualizat actele de identitate este un abuz pedepsit cu închisoare. Reprezentanții organizațiilor neguvernamentale de prestigiu condamnă aceste abuzuri, cu excepția lui Victor Alistar, care, în urma unui scandal de incopatibilitate, a fost obligat să renunțe la un portofoliu ministerial oferit de Victor Ponta"
SURSA
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 00:19:54
         
 
  Am glumit, desigur, nu doresc moartea nimanui. Am dorit numai sa va pregatesc pentru urmatorul material video:


Acesti criminali ne conduc destinele, ale noastre si ale copiilor nostri
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 00:07:45
         
 
  Daca esti vreun turnator la securitate pe aici, hai, curaj, indigneaza-te!!! :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-06 00:03:45
         
 
  Ia-i, Doamne, pe toti turnatorii la securitate, dar ia-i repede ca ne fac tara de ras, pe noi si pe copiii nostri.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 23:57:39
         
 
  Astia nu mai mor?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 23:56:12
         
 
  Doamne, am trait sa o vad si pe asta, adica lovitura de stat a turantorilor la securitate, a celor dovediti si a celor inca neconspirati.
Rusine, Romania a ajuns de rasul lumii civilizate!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 23:55:26
         
 
  Uitati-va repede la Realitatea! Vorbeste turnatorul la securitate Mircea Ionescu-Quintus si sustine Lovitura de Stat. Numai zdrente!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 23:52:57
         
 
  Eu n-am crezut vreodată că va reuși cineva să mă sictirească pînă la plictis absolut, într-o polemică! Dar ginel ăsta, care perorează ca năucu, în băseasca veche, pe aici, a reușit s-o facă. Așa tîmpenie calificată și întreținută cu atîta febrilitate, de parcă ar fi un automat sărit de pe lagăre, nu mi-a mai fost dat să-ntîlnesc! Mai zice omu, mai tace, o mai dă-n altele, mai schimbă placa - da' ăsta-i dus rău de pe orbită, zici că-i ciocănitoare Woody intrată în sevraj! E demn de cartea recordurilor, ce mai!
Lasați-l în plata domnului, să bată apa-n piuă pînă i-o suna aia din cap, că n-o scoateți la liman cu el. Cred că se minunează și ăia care l-au programat de cît zel îl cutreieră.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-05 22:54:37
         
 
  "Basescu la psihiatru:

- Nu stiu ce se-ntampla ca in ultimul timp sunt tot mai atacat de opozitie si de moguli, au inceput sa ma paraseasca pana si sustinatorii fideli si scad vertiginos in sondaje. Mi se reproseaza ca prea ma bag in toate, ca sunt autoritar si chiar ca ma dau drept Dumnezeu…

Psihiatrul:
- S-o luam incet si metodic. Spuneti-mi amanuntit si in ordine cronologica tot ce-ati facut.

Basescu:
- Pai, la inceput am creat Cerul si Pamantul…"

http://buburuza.net/2009/09/bancuri-cu-traian-basescu-emil-boc-co/
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 22:29:25
         
 
  N-am omis-o. Masa verde era la bucata cu pragul. Facea parte din acelasi tablou. :)

Constatand ca printre sustinatorii suspendatului se afla un numar semnificativ de morti, purtatorul lor de cuvant a interzis scoaterea acestora de pe listele permanente, -ca de-aia sunt permanente!- declarand ca la urmatorul referendum vin si ei. Cu conditia sa se achizitioneze un numar suficient de urne. Funerare.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 22:21:31
         
 
  :)))))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 22:09:57
         
 
  .ființa, ai omis lașitatea de a rămîne în funcție la masa verde. Pe care viteazul președinte și admiratorii lui au uitat-o așa cum îi va uita istoria: repede.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 22:09:09
         
 
  "La al 200-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de povara puterii, se adreseaza participantilor:
- Drragii mei, eu..eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu prietena mea, Elena!
- Huooo! Huooo!
- Atunci propun sa ma inlocuiasca la presedintie prietenul meu, Boc.
- Huooo! Huooo!
- Smecherilor! Stiam eu ca tot pe mine ma vreti!!!"

:)))

http://basarica.wordpress.com/bancuri-basescu/
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 22:07:47
         
 
  Cu toate ca am spus-o, aici, acum mai bine de o spatamana, un mare om politic a recunoscut aceasta strategie bolsevica a repetentilor si plagiatorilor cu pretentii.
Postat de catre Andrei Florian

Domnule, ăștia, portocaliii, habar nu au ce geniu ne zace în bătătură. Noi aflarăm abia azi.

Pun pariu că AF-ul nostru a dezlegat de multă vreme arzătoarea chestiune a situării temporale pe scara genezei a oului și a găinii.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 22:04:12
         
 
  Adrian Mihai, :)))))


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 21:55:04
         
 
  Concediu plăcut, domnule AF. Și, dacă alegerea inițială nu e convenabilă, vă puteți suci, asemenea domnului președinte, și puteți alege între o stațiune alpină din Grecia sau o insulă din Austria.

Ce dacă nu există așa ceva. Urmați mlădierile președintelui suspendat și veți vedea că se poate.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 21:51:45
         
 
  Asa te vreau Base! Un luptator adevarat si un distrugator de bolsevici.



După Gheorghe Omorîtorul de balauri, Carol Întemeietorul și Ferdinand Unificatorul, iată că pămîntul daco-getic l-a dat, apud Andrei propagatorul, pe marele, unicul, inegalabilul Băse Distrugătorul.

Brava, domnule AF. Vreau să zic, de-a dreptul grețos.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 21:46:31
         
 
  Pun pariu ca daca (prin absurd) Curtea ii spune sa plece, va descoperi ca exista o lasitate si mai mare. S-o faca.  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 21:26:03
         
 
  "Băsescu: Ar fi cea mai mare lașitate să demisionez. "

http://www.mediafax.ro/politic/basescu-ar-fi-cea-mai-mare-lasitate-sa-demisionez-ar-fi-finalizarea-cu-succes-a-loviturii-de-stat-9923139


Domnul presedinte suspendat are tot felul de lasitati. Mai mici, cand e vorba daca se ascunde sau nu dupa prag, mai mari, cand se sperie de propriul sau vot. Are de unde compara. De aceea a si identificat-o cu atata precizie pe cea mai mare. Care ar fi, desigur, DEMISIA. Orice, dar asta nu. :)

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 21:15:55
         
 
  Seara buna!
Ma retrag, impreuna cu rudele mele din strainatate, sa punem la cale o contralovitura de stat la plaja, in concediu, undeva, intr-o statiune alpina din Austria sau vreo insula greceasca, nu m-am decis inca.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 21:08:31
         
 
  Adrian, eu inteleg bine ca ne gasim pe un site literar, dar atat de poeti nu credeam ca puteti fi, atunci cand se discuta despre lovituri de stat :))
In fine, ce doream sa va spun este ca ati devenit amuzanti in disperarea cu care incercati sa ascundeti mizeria USL-amista.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 21:03:33
         
 
  reiau...
nu intră, nici la blând îndemn,
nici la voință de satrap,
chiar orice cui în orice lemn,
chiar orice gând în orice cap...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-05 20:50:46
         
 
  mă tem că vă pierdeți timpul în mod cu totul inutil, domnule bordaș. cred că nu vă e străină epigrama regretatului sorin pavel din ploiești:

nici la voință de satrap,
chiar orice cui în orice lemn,
chiar orice gând în orice cap...

așa că...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-05 20:49:33
         
 
  "Orice cetatean roman are dreptul garantat de a vota, indiferent unde s-ar afla, cu exceptiile impuse de lege" -- Absolut corect!

"Printr-o ordonanta din 2008, tot intr-o perioada de frenezie electorala, Guvernul Tariceanu a dispus sa fie scosi din listele electorale permanente pentru alegeri parlamentare si locale cetatenii care nu au domiciliul in tara. Nu s-a referit insa si la alegerile prezidentiale si la referendum" -- Desi nu e corect absolut adevarat!

"Am intrat intr-o cursa contra cronometru pentru prabusirea tarii. Suntem lipsiti de credibilitate pentru a imprumuta bani, romanii care au credite la banci sunt grav afectati de deprecierea leului" -- E absolut adevarat!

"Daca se va continua acest demers de intoxicare, care are multe mesaje de la Vocea Rusiei, nu stiu unde se va ajunge" -- Este si absolut adevarat dar si absolut corect!

" Presedintii nu abdica. Demisia mea ar insemna indeplinirea obiectivului celor care au organizat lovitura de stat, si eu nu vreau sa isi indeplineasca obiectivul. Daca spune CCR, imi iau bocceluta si plec" -- Asa te vreau Base! Un luptator adevarat si un distrugator de bolsevici.

Absolut corect!
Zexe
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 20:43:02
         
 
  "E exact ca in '46, cand s-a votat pana cand au castigat comunistii, sau s-a numarat pana au castigat comunistii. Nu putem sa ne intoarcem in '46 pentru ca acum nu avem tancuri pe teritoriul tarii"
Cu toate ca am spus-o, aici, acum mai bine de o spatamana, un mare om politic a recunoscut aceasta strategie bolsevica a repetentilor si plagiatorilor cu pretentii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 20:33:39
         
 
  adrian mihai, aș face cum spuneți, dar mă tem că domnul AF va începe să creadă că are dreptate :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 20:05:31
         
 
  Iar pentru lămuriri cu privire la Constituție, încercați la Boc. E as.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 19:59:52
         
 
  Domnule AF, dumneavoastră nu mă puteți pune să probez ceva pentru simplul motiv că în drept (atît în cel civil, cît și în cel penal) există un principiu sacrosant: cel care face o afirmație în fața instanței trebuie să o probeze.

În penal, principiul poată numele de prezumție de nevinovăție. Dumneavoastră nu aveți de unde să-l cunoașteți. Cu atît mai puțin să-l aplicați. Deformație profesională. Propaganda uzitată îndelung are efecte devastatoare.

Gunther? Sunteți chiar atît de intimi?

Eu nu spuneam că sunt rude. Soții, în niciun sistem de drept, nu sunt rude. Asta, pentru corectitudine terminologică. Despre corectitudine morală, despre obiectivitate, despre interese și coterii, despre talerul cu arginți, despre multe, multe altele, altădată.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 19:56:18
         
 
  Va inteleg rusinea pe care o incercati, atunci cand sunteti pus sa probati temeinicia studiilor dumneavoastra de drept, si nu va mai deranjez cu intrebari care va pot pune in dificultate. Cu cine spuneati ca este ruda Gunther? Cu fosta asistenta a doamnei Monica Macovei? E clar, imi aduc aminte pana si eu de vinovatiile celor care aveau rude in strainatate.
Eheee, ce vremuri, tovarase!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 19:43:10
         
 
  Stimate domn, discuțiile se poartă între cunoscători. Cum dumneavoastră sunteți paralel cu chestiunea, ar fi pierdere de vreme. Iar consultații dau rar de tot, și numai acolo unde am convingerea că nu risipesc orzul.

Vedeți, spre deosebire de dumneavoastră, eu, un necunoscător în domeniu, aș evita să discut cu un medic despre sindromul Tourette.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 19:31:32
         
 
  Domnule Bordas, banuiesc ca ori aveti studii de drept precum repetentul si interimarul presedinte al Romaniei, ori aveti vreo diploma obtinuta precum premierul Romaniei. Altfel, nu vad de ce evitati o discutie purtata pe argumente desprinse din legile si Constitutia tarii.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 19:23:07
         
 
  Papagalul meu (Coco, cum altfel), care mai trage cu ochiul la ce scrieți pe aici, s-a blocat pe lovitură de stat, lovitură de stat, lovitură de stat...

Cred că am să-i interzic accesul la comentariile dumneavoastră, domnule AF. Pînă mai ieri vorbea și coerent, și frumos.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 19:19:27
         
 
  argumentul dumneavoastra este legat strict de ...
AF

Stați prost și cu logica. Nimic nu mă mai miră.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 19:15:30
         
 
  Iată cine striga pe toate drumurile, imparțial ca tot neamțul, că în România guvernul calcă democrația și Constituția în picioare: prlmentarul german Gunther Krichbaum.


Gunther Krichbaum este căsătorit cu fosta consilieră a Monică Macovei, Oana Harvalia.

Pentru serviciile deosebite aduse României, a fost gratulat cu titlul de Kommandeur des Stern von Rumänien (Steaua României) în anul 2010.

Ghici ghicitoarea mea de ce a vorbit domnul Krichbaum.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 19:13:35
         
 
  Inteleg ca alte argumente nu aveti! Sunteti un slujitor al legii, sau asa se presupune ca sunteti, dar argumentul dumneavoastra este legat strict de onorabilitatea celui care ridica problema Loviturii de Stat.
Macar stim cum stam, nu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 19:12:20
         
 
  Este o rusine pentru noi toti, cetatenii onorabili ai acestei tari.
Postat de catre Andrei Florian

Cine v-a spus că sunteți cetățean onorabil?

Eu am spus doar că sunteți un patefon defect.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 19:01:52
         
 
  Cand prima lege a tarii, Constitutia, cand cea mai inalta curte, Curtea Constitutionala, cand bunul simt si buna practica diplomatica sunt calcate in picioare de catre un mitoman plagiator ajuns premier prin vointa unilaterala a unor puscariabili, Romania nu mai poate ridica fruntea din pamant in fata nimanui, pana nu rezolva aceasta grava si rusinoasa boala a democratiei originale. Este o rusine pentru noi toti, cetatenii onorabili ai acestei tari.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 18:56:12
         
 
  Domnule Bordas, ca sa putem discuta despre constitutionalitatea reprezentarii la CE, trebuie sa tinem cont de pronuntarea Curtii? Hai sa punctam cateva principii de drept.
1. Conform cu prevederile Constitutiei Romaniei si cu pronuntarea Curtii Constitutionale, cine trebuia sa reprezinte Romania la Bruxelles?
2. Cine a calcat Constitutia si Curtea Constitutionala in picioare si ne-a umplut de tot rahatul la Bruxelles?
3. Cine ar trebui arestat si judecat cu celeritate?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 18:48:07
         
 
  Adrian, puiule, ai iesit din dosul usii?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 18:37:32
         
 
  Amintiti-va insa, de pronuntarea Curtii cu privire la reprezentarea Romaniei la CE.
Ori aveti si memoria slaba?

AF

Altă perdea de fum.

1. Pronunțarea CCR în chestiunea reprezentării nu are tangență cu speța.

2. CCR putea fi sesizată și de PDL. Așa cum a făcut-o USL. Nu era nevoie de intervenția avocatului poporului.

Io zic că nu sunteți cea mai indicată persoană pentru o competiție pe teme legislative. Dar, cum dumneavoastră știți din toate cîte mai nimic, țineți-o tot așa.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 18:29:08
         
 
  dle bordaș, o vorbă înțeleaptă zice așa: "să nu-i spui deșteptului că e deștept și nici prostului că e prost. primul o știe deja iar al doilea nu te va crede".

în această idee, ce părere aveți de propunerea de a nu i se mai răspunde în niciun fel (g)afeului pentru tot ceea ce debitează aici și pentru întreaga otravă pe care o deversează în spațiul albastru? a împuțit site-ul...

haideți să-l lăsăm să vorbească singur, el să întrebe și tot el să-și dea răspunsuri până se va plictisi! eu, oricum, voi trece în mod unilateral
la fapte!

zic și eu, nu dau cu parul...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-05 18:27:46
         
 
  Domnule Bordas, ori nu aveti nici cea mai mica idee despre legislatie, ori va dati dupa cires. In ambele cazuri, procedura este rusinoasa.
Curtea Constitutionala nu se poate sesiza din oficiu, iar cel care era singurul in masura sa o faca, avocatul poporului, a fost schimbat cu unul dintre autorii loviturii de stat.
Amintiti-va insa, de pronuntarea Curtii cu privire la reprezentarea Romaniei la CE.
Ori aveti si memoria slaba?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 18:19:13
         
 
  Cum doriți. Varianta cu caracterul consultativ era pentru dumneavoastră.

Președintele proaspăt suspendat nu cumva avea calitatea procesuală de inculpat în momentul înscăunării sale la Cotroceni? Era mai puțin pușcăriabil?

Încălcarea Constituției este de competența CCR. N-am auzit vreun reproș din partea ei, cel puțin nu cu privire la suspendare.

Iar faceți un talmeș-balmeș de fapte și de întîmplări, încercînd sa produceți o perdea de fum. Nu e frumos, vorba suspendatului.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 18:10:20
         
 
  Domnule Bordas, v-am mai spus, aici nu ne aflam la o sedinta de partid comunist, asa ca incetati sa mai vorbiti despre democratie folosindu-va de argumente imaginare. Inaintea oricaruia dintre noi, dumneavoastra ar fi trebuit sa stiti ca democratia nu se poate desfasura decat in cadrul stabilit de lege. Astfel, un plagiator sau infractor nu poate scapa de lege prin votul unei majoritati, fie ea si comunistoida.
legea e lege pentru toti, iar Curtea Constitutionala este garantul respectarii legii fundamentale, Constitutia. Cand o entitate, oricare ar fi ea, incalca prevederile Constitutionale, devine puscariabila. Vrajeala cu caracterul consultativ pastrati-o pentru idioti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 17:59:59
         
 
  Apropo, corect era băieți și fete :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 17:51:50
         
 
  Nici n-o să ne înțelegeți vreodată domnule AF. Vă lipsește gena care face posibilă înțelegerea democrației.

Cît despre motivele noastre, ele sunt aceleași cu cele care ne vor determina, dacă și cînd va fi cazul, să cerem demisia oricărui personaj care va călca democrația în picioare.

Contați pe noi.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 17:50:28
         
 
  Baieti, degeaba incercati sa acoperiti mizeria asta de guvernare. Handicapatii astia doi ne-au spulberat sansele intrarii in spatiul Schengen, iar Europa ne priveste ca pe o adunatura de salbatici cu doctorate luate prin frauda. Nu sunt in stare sa faca nimic fara sa fure, incepand de propriile diplome si sfarsind cu organizarea alegerilor.
Nu va inteleg nici pe voi, cei care ii pupati in bot pe acesti infractori, dar probabil ca aveti motivele voastre.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 17:43:47
         
 
  Andrei, stii foarte bine despre ce vorbesc. Dar daca te superi, uite: Tac! :)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 17:40:02
         
 
  Nu vă mai îndemn să salvați propagandistul Florian. E irecuperabil.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 17:38:33
         
 
  Lovitură de stat, stare de război, România sub ocupație, bolșevicii ante portas iar cultura de rapiță e la pămînt!

Și Europa tace, 're-ar mama ei a dracu' de parșivă.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-05 17:36:55
         
 
  Intrebare:

Daca boicotul functiona 100% si la vot nu se prezenta nicio persoana care sa voteze "NU", toate voturile fiind "DA" cum s-ar mai fi putut asigura secretul votului? Cum, marita Curte? Exista cel putin teoretic aceasta posibilitate.


 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 17:36:01
         
 
  .Fiinta, fetele despre care vorbesti tu apartin unui plagiator mincinos si unui multiplu repetent. Cred ca vorbesti, totusi, despre altcineva.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 17:28:02
         
 
  Izbasa ia aurul la sarituri si ne mai spala din rusinea adusa de Ponta si Antonescu pe obrazul Romaniei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 17:25:18
         
 
  Domnule Florian, se va lamuri si asta cu lovitura de stat. Deocamdata plangerea e indreptata impotriva unor inalte fete.


 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 17:24:54
         
 
  Singura metoda ramasa la indemana populatiei libere este protestul de strada.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 17:05:43
         
 
  .Fiinta, eu nu pot cere demisia unuia care a ocupat pozitia de presedinte prin lovitura de stat. Cel mult, pot pretinde arestarea lui si judecarea cu celeritate impreuna cu cei care s-a asociat in vederea savarsirii de actiuni impotriva statului de drept. Dar cum Ministerul de Interne este o institutie ocupata, condusa fiind de unul dintre incriminati, este un demers inutil.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 17:04:01
         
 
  "admiteti"  
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 16:45:51
         
 
  "Eu nu mai am ce căuta în politică dacă nu vom fi nouă milioane de români curați, în lumină, în picioare" (Crin Antonescu, 26 iulie)
"Prezența la vot: 8.459.053" (BEC, 1 august)
Da' onoarea, doamnă, onoarea, onoarea, cât e onoarea?

Multumim, domnule Florian. Intelegeti ca cerandu-i demisia pe baza citatului de mai sus si argumentand cu numarul dat de BEC admitetii ca romanii CURATI, IN LUMINA nu pot fi decat cei 8.459.053 prezenti la vot. Invers, n-ar avea sens. :)



Raman cateva intrebari: de ce un termen asa de lung pentru predarea unor liste?

De ce un judecator, antepronuntandu-se, spune ca referendumul ar trebui anulat pentru ca "s-a bazat pe date false?"

Dar, daca tot veni vorba de onoare: http://www.youtube.com/watch?v=k87h9oVankU

 
Postat de catre . Fiinta la data de 2012-08-05 16:44:57
         
 
  "Mă țin de cuvânt și spun încă o dată clar: Traian Băsescu, nu am pus niciun pariu cu tine, pentru că ești un mincinos. Am pus rămășag cu mine și cu onoarea mea. Ori tu, ori eu. Eu nu am mințit niciodată, eu nu mă mint pe mine și nu mint oamenii care și-au pus speranța în mine. Eu nu mai am ce căuta în politică dacă nu vom fi nouă milioane de români curați, în lumină, în picioare" (Crin Antonescu, 26 iulie)
"Prezența la vot: 8.459.053" (BEC, 1 august)
Da' onoarea, doamnă, onoarea, onoarea, cât e onoarea?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 16:23:43
         
 
  Jurnalistii straini relateaza, minut cu minut, agresiunea infractorilor care au ocupat institutiile statului:
http://blogs.mediapart.fr/blog/samuelr/010812/la-roumanie-est-elle-gouvernee-par-des-anarchistes
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 16:22:09
         
 
  Ce v-am spus acum o saptamana? V-am spus ca actorii LOVITURII DE STAT BOLSEVICE urmaresc destructurarea Statului National Roman. Iata ca se adevereste, si ca varsarea de sange civil este pe cale sa se intample din ordinul acelorasi ordinari.
Statul Roman nu a suferit niciodata mai multa umilinta din partea unor infractori de drept comun.
Romania este sub ocupatie!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 15:32:26
         
 
  absolut expicabilă concluzia turturelului, ținând cont de înrudirea mai mult decât evidentă a acestui păsăroi cu guguștiucul!...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-05 15:25:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Alertă de război
Cand toate pareau spuse, Dan Turturica prinde curaj si face dezvaluiri incendiare despre tenebrele aflate in spatele LOVITURII DE STAT BOLSEVICE

Alertă de război
"USL dă o lovitură de stat? Nu, distruge statul cu totul! Bucată cu bucată, om cu om, instituție cu instituție. Ceea ce face acum alianța moșită de Iliescu și Voiculescu va intra în istorie ca una dintre cele mai brutale încercări de a schimbare a poziționării geostrategice a unei țări. Iar pentru asta se folosesc de infractori și infracțiuni care ar trebui să pună ultimele instituții funcționale ale statului în alertă de război?--Alertă de război

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 15:12:55
         
 
  S-a cam spus tot. Replica lui Epigramist a inchis lumina.
Noapte buna!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 00:52:28
         
 
  rechesane, uite de ce am dreptul de a vota in Romania, desi n-am mai facut-o din 2000:
- pentru ca am mai multe afaceri in tara pentru care platesc taxe
- pentru ca am mai multe proprietati in tara (case, apartamente, terenuri arabile) pentru care platesc taxe
- pentru ca mama mea traieste in tara
- pentru ca rudele mele traiesc in tara

Si nu in ultimul rand;
- pentru ca sunt peste un milion de romani care traiesc in tara si nu platesc niciun fel de taxe, ba din contra mulg si ciupesc cat se poate de la tara asta.

Acuma spune-mi tu de ce ai avea dreptul de a vota in Romania.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-05 00:38:26
         
 
  @reche: deci n-ai inteles nimic. Am stiut eu ca sunt prea subtil pentru tine, asa ca am pregatit cariocile.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-05 00:32:51
         
 
  Unu si cu unu fac doi: Referenndumul a fost organizat 100% de USL, nu de altcineva. Primul-ministru Ponta a semnat cu manuta lui (aia cu care a plagiat) OK-ul pentru referendum.

Ponta:"Băsescu simte că pierde, referendumul e organizat impecabil!"

Atunci cui ii reproseaza USL-ul ca nu au fost bune listele?



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-05 00:31:42
         
 
  afeule, ce faci, neneacă, te băgară superiorii-n schimbul 3? mai bine te băgau la bulău, că ești total ineficient, leit unei scrâșnițe care turuie în gol, în lipsa boabelor de cafea!

să trăiești!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-08-05 00:08:46
         
 
  Domnule Cristescu, toata presa straina, toate ambasadele, toata lumea civilizata a aflat aproape totul despre frauda de neam prost facuta de organizatorii acestui referendum. Despre ce nu s-a aflat ne ocupam noi, cei din presa libera. Cu exceptia catorva nostalgici, toti userii de aici stiu despre ce vorbim. Mai are vreun rost sa mai punem la indoiala lovitura de stat? Adica pana unde mai poate merge impostura guvernarii Dr. Ponta?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-05 00:03:43
         
 
  epigramist, fireste este un rrroman verde, tipic caragialesc..."offf si cind ma gindesc la tarisoara mea...numai noi sa n-avem falitii nostri_" atit de verde incit si pe dinantru daca-l scanezi are tricolorul desenat si colorat in acuarele sau carioca.vezi obessia impertinent cliseica: @sa-ti desenez! pai mai bade, palarie mica matale de peste un deceniu, platitor de taxe atre guvernul federal ce legimitate morala ai avea sa votezi hotarind(teoretic)soarta celor dintre granite? hai, lasa-ne, deseneaza-ti pe matze strip and stars, hauleste yankee doodle si las-o jos ca macane...daca af e propagandist pe fatza, tu esti un prapadit de agent provocator!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-04 23:54:39
         
 
  "Domnule Cristescu, eu ca traitor in SUA sunt mai roman si fac mai multe pentru Romania decat Laszlo Tokes de exemplu."
Epigramist.

Potrivit cărui criteriu sau criterii. Sau cărei fișe a postului?

După ce ne lămurim analizăm. Potrivit percepției personale, de exemplu, domnul președinte suspendat se crede președintele României! Puteți să-mi spuneți unde greșește?

Faptul că simțiți românește nu vă îndreptățește să ignorați voința a 7,5 mil de români. Adevărați!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-04 23:42:18
         
 
  ART. 4 din Legea Referendumului, Legea nr. 3/2000

(2) Referendumul este valabil dacă la acesta participă cel puțin jumătate plus unul din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente.

Potrivit: L 35/2008,
Art. 26. – (1) Listele electorale permanente pentru subdiviziunile administrativ-teritoriale de pe teritoriul național se întocmesc de către primarul comunei, orașului sau municipiului ori al sectorului municipiului București, după caz, pe baza datelor și informațiilor cuprinse în Registrul electoral și comunicate primarului de către biroul teritorial al Autorității Electorale Permanente care funcționează la nivelul județului pe teritoriul căruia se află localitatea. Listele electorale permanente ce cuprind cetățenii români cu domiciliul sau reședința în străinătate se întocmesc de către Autoritatea Electorală Permanentă și vor sta la baza delimitării secțiilor de votare ce vor fi organizate în străinătate.

Prin urmare listele electorale permanente stau la baza determinării cvorumului.

Și acest cuvânt „permanente” a fost adăugat de nimeni altul decât de „constituționalistuil” cu cele mai multe legi respinse ca anticonstituționale, BOC!

Domnilor, juriști, nejuriști, din țară ori diaspora, dura lex sed lex. Chiar dacă a fost concepută, promovată și adoptată în timpul lui BOC!

Așadar legile nu sunt gumilastic, România așijderea!

PS. Celor care habar nu au despre ce este vorba aici, evident, nu le răspund! Burta pe carte domnilor, depășiți stadiul de bârfă, și, poate, putem discuta!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-04 23:36:28
         
 
  "Domnule Cristescu, codul unic de bare poate împiedica existența buletinelor multiple, dar nu poate împiedica existența votului multiplu."

Liviu S. Bordaș

Domnule Bordaș, alias Liviu dragul de la Cluj. Ori eu nu am înțeles, ori domnia voastră. Să ne deslușim. Codul de bare oferă posibilitatea scanării și depistării voturilor multiple. Numărul unic de înregistrare, înseriere, al (a) puletinului și codul de bare sunt confidențiale, fie prin îndoirea colțului buletinului, fie, prin acopertirea lor.

Unde este nelămurirea?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-04 23:26:46
         
 
  Si tot pentru rece, ca sa ii fie clar (desenul mai tarziu, ca nu am cariocile la mine):

Personal sunt anti-Basescu, ca si multi romani din disapora. Nu l-am votat niciodata pentru ca tipul asta imi produce lehamite. Insa cand vad ca aia care vor sa ii manance coliva sunt si mai libidinosi decat el, zau ca marinarul incepe sa mi se para un fel de Maica Tereza! Intelegi acuma?

PS: merge si un desen alb-negru?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-04 22:32:47
         
 
  reche, ca de obicei bati campii cu gratie. Adica... nema cultura! Ceea ce nici nu mam mira la tine.
Iti reamintesc ca Mohammad Munaf, arabul condamnat pentru rapirea ziaristilor romani in 2005 avea tripla cetatenie: irakiana, americana si romana.
Asa ca incearca la alta masa.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-04 22:28:08
         
 
  er> populism  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-04 21:56:23
         
 
  er > clarificarea numarului de votanti din strainatate...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-04 21:55:57
         
 
  La actiunea de clarificare a votantilor din strainatate ar trebui sa se implice ministerul de eterne, osirdia a trei "patrioti" transoceanici' care fac de ceva vreme valuri de populist de sorginte basesciana pe europeea mie mi se pare dubioasa.din cite stiu, s-ar putea sa ma insel, dar in USA acordarea cetateniei americane e conditionata de lepadarea de cea veche, e celebru cazul lui Antony Hopkins care ave doar viza de lucru la Hollywood.Asadar, daca stimabilii au cetatenie americana n pot vota ca cetateni americani, in pofida dragostei lor nemarginite pt tarisoara natala.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-08-04 21:55:18
         
 
  Tipic băsist.

Pe cînd treceți la onomatopee, domnule AF? E grea vorbirea articulată, mai ales cînd fondul lexical, cu excepția lozincilor, vă e străin.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 20:17:50
         
 
  Sezi!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 20:03:47
         
 
  Aîi omis unul dintre automatismele care vă caracterizează discursul atunci cînd nu mai aveți argumente:

Domnule Bordaș, liber la program.

Sărăcie de idei și de mijloace, domnule AF. Nimic nou sub soare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 19:56:33
         
 
  Exact ce spuneam intr-un comentariu anterior. Nu conteaza unde si despre ce este vorba, acolo unde comentez eu trebuie sa apareti si dumneavoastra, ca o stafie rosie si haioasa. Sunteti uitat de timp, domnule Bordas, iar maniera asta de haituire a dusmanului de clasa este prafuita si plina paianjeni. Mai iesiti si dumneavoastra la aer curat, in natura, la biserica, oriunde. Mai relaxati-va!
Hai, usurel!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 19:46:18
         
 
  De altfel, de ce mă mir? Cine se aseamănă, se adună:

E un efort intelectual greu pentru domnul ministru Rus și vreau să-i ușurez munca - Traian Băsescu, ziceri alese.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 18:56:08
         
 
  va reamintesc ca nu suntem la o sedinta de partid comunist, acolo unde erati chemat sa infierati cu manie exemplara elementele reactionare, destabilizatoare si deviationiste ale societatii multilateral dezvoltate
AF

Quod erat demonstrandum.

Ce vă spuneam mai jos? Vreți să participați cu barda la o probă de floretă.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 18:51:09
         
 
  Epigramist, ultimul pas al revoluției bolșevice a fost războiul civil, obținut prin învrăjbirea oricui împotriva oricui. Chestia cu dreptul de vot pe care "străinii" nu ar trebui să îl aibă face parte tocmai din această strategie. Chiar mă mir că "ai pus botul" să discuți un asemenea subiect. Normal că este o tâmpenie, dar acesta este și scopul lor, să ne facă să ne pierdem vremea discutând tâmpenii. Poate astfel nu vom mai vedea adevărații tâmpiți, că vom fi și noi la fel ca ei.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-08-04 18:41:37
         
 
  Domnule Cristescu, eu ca traitor in SUA sunt mai roman si fac mai multe pentru Romania decat Laszlo Tokes de exemplu. Sau decat Elena Basescu ori decat vedeta Nechita. De ce astia care nu dau doi bani pe Romania sa aiba drept de vot si eu nu? Imi pare rau ca trebuie sa v-o spun, dar ca si peia aveti o mentalitate bolsevica. Site-ul asta nu ar trebui sa se numeasca Europeea, pentru ca nu are nicio legatura cu acest continen si cu valorile lui.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-08-04 18:16:28
         
 
  Radu, :) mi-a placut fandarea. Nu stiam ca esti un spadasin atat de abil si ca poti atinge atat de eficace si cu atata acuratete. M-ai depasit cu zece puncte doar dintr-o singura lovitura.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 15:45:43
         
 
  Domnule Bordas, va reamintesc ca nu suntem la o sedinta de partid comunist, acolo unde erati chemat sa infierati cu manie exemplara elementele reactionare, destabilizatoare si deviationiste ale societatii multilateral dezvoltate. Mai mult, aici se discuta cu totul altceva decat semnalati dumneavoastra, adica sunteti cam in plus. Faptul ca apelul la lege si la regulament va determina sa credeti ca este o atitudine ostila si angajata politic imi intareste convingerea ca nu aveti comun nici cu legile. Mai mult decat atat, atacul repetat si obsesiv pe care il purtati pe oriunde postez, faptul ca va marcati teritoriul cu astfel de comentarii si ca umpleti site-ul de tot felul de secretii, imi intareste convingerea ca aveti o obsesie si o orientati intotdeauna impotriva celor care critica regimul criminal comunist.
Poate ma insel, dar ar fi pentru prima oara.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 15:32:46
         
 
  domnule Cristescu, eu vorbeam cu cel care a redactat proiectul de lege! din motive pur sentimentale, sper că nu e vb de dvs. dacă, prin absurd, e 100% opera dvs, neglijați această interpelare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-04 15:21:07
         
 
  Domnule Cristescu, dacă până acuma vă bănuiam de oareșce interese pentru angrenarea, ca unguent a unei rotițe insignifiante, de acuma nu vă bănuiesc nici măcar de inteligență.
Dacă de Peia și recheșan se știe că nu sunt decât niște vagi instrumente de desfundat orificii, până dăunăzi, de la dumneavoastră și Bordaș pretindeam ...luciditate...
Care șapte milioane de votanți, domnule?
Vreo patru milioane, din care două aduse cu forța precum vitele în abatoare, au votat de șapte milioane de ori...
Ce șanse ar avea Căcănău să candideze în Ardeal?
De ce un plagiaztor ca Ponta și...ca mulți „universitari” de pe la școlile de voievozi nu-și asumă faptele?
Sunteți un BOLȘEVIC, domnule Cristescu și nu aveți dreptul, prin lege, să fiți segregaționist față de români...dacă un om fără gândire, ca Căcănău, vă face să-l urmați, sunteți turmă, domnule Cristescu!
Aceasta fiind zise, vă rog nu mai jigniți bunul simț al acestui popor dac cumsecade!
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2012-08-04 15:20:50
         
 
  Nu va faceti iluzii, varsarea de sange va avea loc indiferent de avizul consultativ, pentru ca din acest motiv este consultativ, ca sa fie calcat in picioare de catre vite.
Postat de catre Andrei Florian

și tot domnia sa:

ca sa putem si noi respecta ceva, aici, pe europeea.

Dumneavoastră, domnule Florian, nu sunteți capabil să respectați ceva. Sunteți lipsit funciarmente de această capacitate. Nu cred că sunteți în stare să vă respectați nici măcar pe domnia voastră.

Desconsiderarea tuturor celor care nu vă împărtășesc ideile, bălăcărirea lor permanentă, limbajul de lemn, lozincard, mentalitatea de activist de partid de prin anii '50, sărăcia de idei, toate acestea vă descalifică.

Domnul Cristescu vă privește, amuzat. Eu vă privesc nu doar decepționat, ci de-a dreptul dezgustat.

Departe de mine gîndul de a vă nega dreptul la opțiune politică. În fond, din acest punct de vedere, putem fi diferiți. Nici faptul că îl admirați pe Traian Băsescu nu mă deranjează. În fond, trăim într-o lume plină de diversitate.

Dar, cînd dumneavoastră îmi negați dreptul de a analiza, de a trage concluzii și, mai ales, cînd o faceți la modul amuzant sesizat de domnul Cristescu, nu pot decît să-mi exprim compasiunea și să exclam, din nou:

salvați propagandistul Florian

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 15:18:58
         
 
  Priviti-ma cu doriti, domnule Cristescu, dar tineti-va cuvantul dat si respectati-l asa cum face orice barbat cu coloana vertebrala. Aveti un regulament, respectati-l, ca sa putem si noi respecta ceva, aici, pe europeea.
Altfel, ce sa mai discutam despre legile tarii?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 14:27:23
         
 
  Domnule Florian,

Dumneavoastră nu sunteți făcut pentru democrație. Poate doar pentru băsescocrație.

Oricum eu vă privesc amuzat și cu o oarecare duioșie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-04 14:19:06
         
 
  Mai tot scenariul loviturilor de stat de tip bolsevic a fost respectat punct cu punct. Singurul capitol, si ultimul, a ramas varsarea de sange. Se pare au organizat-o saptamanile urmatoare, sau imediat dupa ce Curtea Constitutionala se va pronunta. Nu va faceti iluzii, varsarea de sange va avea loc indiferent de avizul consultativ, pentru ca din acest motiv este consultativ, ca sa fie calcat in picioare de catre vite.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 14:18:34
         
 
  "cine sunteți dvs, domnule (ne)legiuitor, să-mi dați mie lecții de morală și de libertate?*"

Da cine sunteți dumneavoastră domnule, să vă permiteți așa întrebare? Infantilă vreau să zic! De unde se poate trage concluzia că aș da cuiva lecții de morală și libertate? Aud? Deocamdată din bun simț, eu nu vă calific cum domnie voastră v-ați permis!

Dacă vă mulțumește mocirla și promiscuitatea actuală a scrutinurilor, este opțiunea dummneavoastră. Eu, mulți dintre noi respectăm toți românii oriunde s-ar afla însă atâta timp cât nu plătesc taxe statului român este imoral ca ei să decidă de cum sunt cheltuiți banii celor care îi produc în România. Indiferent natura și originea hemoglobulinară.

În plus cine vă permite distinse domn să încercați să-mi restricționați dreptul la opinie?

PS. Democrația, distinse domn, operează cu idei, inițiative și majorități. Nimeni nu v-a obligat să semnați nimic.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-08-04 14:17:08
         
 
  Pentru aceasta problema, adica pentru toate problemele, avem o solutie mai rapida

http://www.petitieonline.com/petitie_pentru_demisionarea_urgenta_a_guvernului_ponta-antonescu
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 14:13:14
         
 
  ceva-mi spune că se vor strînge suficiente semnături ca să vă dea-n gît.
7 milioane jumate de alegători antibăsiști vor impune legea asta. vă vom tăia macaraona șemnărelii de pînă acum, bișnițarilor!
dar ce repede sărirăți la grămadă organizată, băseilor!
parcă erai andependant politic, esculabe!
ești tu independent, ca grivei, în lanț!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 14:09:41
         
 
  sau intrarăți în vrie... nu mai puteți să șmenuiți voturile, ca pînă cum?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 14:06:09
         
 
  dacă vrei să rămîi român, esculabe, plătești impozite ca și mine.
altfel, pa!
că vorba aia: te joci cu viața mea, pe banii mei?!
ceea ce, pardon! mă-nveți tu, pe mine, ce e libertatea pe gratis?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-08-04 14:04:19
         
 
  "Pe de altă parte nu este moral ca viața și destinele cetățenlor rămași în România să fie determinate de semeni de-ai lor care trăiesc în democrații consolidate și au nivelul de trai cu totul altul decât cel din România și care nu cunosc realitățile concrete din țară, putând fi ușor manipulabili, votul prin corespondență reprezentând o modalitate perfectă de deturnare a voinței acestora." (proiect de lege)


aberant! vreți să spuneți că dacă mîine dimineață emigrez în australia, prin arterele mele nu mai curge sînge de român, și că oasele părinților mei își iau pașaport de Sydney, că așa i s-a (pardon) sculat unui sfert finalist la 100m cuget din piața revoluției, că în era presei online și skype și facebook și google universe și a internetului nu știu exact ce se-ntîmplă în țară???

cine sunteți dvs, domnule (ne)legiuitor, să-mi dați mie lecții de morală și de libertate?*

pe scurt, dacă vreau să rămîn român, rămîn. dacă vreau să știu, știu. mai degrabă nu știu ce se întîmplă cu unii dintre noi, domnule Cristescu.


* vă rog, transmiteți întrebarea asta mai sus.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-08-04 14:01:00
         
 
  Domnule Cristescu, codul unic de bare poate împiedica existența buletinelor multiple, dar nu poate împiedica existența votului multiplu.

Codul de bare nu poate împiedica o persoană să voteze de două ori, de trei ori, în secții diferite.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-08-04 13:00:07
         
 
  Domnule Cristescu, proiectul de lege poate fi perfect si pe deplin justificat in conditiile actuale, dar daca este aplicat precum este aplicat regulamentul acestui site, va produce acelasi rezultat. Nu l-am citit si nici nu o voi face pana cand nu veti da semne ca va doriti sincer sa aplicati ceea ce declaratati si legiuiti, aici, pe site.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-08-04 12:38:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE