FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
SORIN P. DESPRE REFERENDUM!
Text postat de ecsintescu virtual
Din respect pentru legea referendumului, fiind intr-o comisie de votare la Chicago, nu am scris nici un mesaj, nici pe forum, nici pe alte medii virtuale pe durata perioadei de votare. Acum, la aprox. 1:30 dimineata, cand am ajuns acasa, stau cu "prietenul" meu Jack Daniels la o tigara si facem o trecere in revista a acestei zile extraordinar de lunga, inutil de lunga, cand intre orele 20:00 si 23:00 (la 23:00 s-a inchis sectia de votare) am avut un singur vot. La sectia la care am facut parte din comisie, s-au inregistrat doar 130 de voturi (14 NU, 116 DA), pentru ca s-a boicotat la greu. Daca ar fi fost sa se repete proportiile de la referendumul de suspendare a presedintelui din 2007, cand Base a obtinut 92% din voturi la aceeasi sectie de votare, ar fi trebuit sa fie vreo 1152 de voturi NU si 114 DA.

Stiam cu mai multe ore inainte de inchiderea sectiei de votare care e pronosticul, am vazut (oare pentru atata oara) minciunile antenelor caror...a le ieseau cu 10% mai multe voturi (stiri pe care "antenistii" le-au preluat fara sa clipeasca), dar am incredere ca rezultatul BEC cu tot cu marja de eroare de +/- 3% este corect si ca tot ce mai trebuie pentru anihilarea loviturii de stat este un rezultat definitiv si oficial. Traiesc cu impresia ca Base' nu s-a apucat sa strige aiurea "am invins" ca stim noi cine, si ca se bazeaza pe numarare "la sange" a tuturor voturilor. Diaspora si-a facut datoria si a boicotat, asa ca rezultatele (de ex. totalul voturilor din Chicago de 475 si probabil, asa cum anticipam si am spus-o deja pe Fb parca de maximum 2000 pe toata America, nu vor putea influienta in vreun fel rezultatul final. Asa cum am declarat cu mai multe zile inainte de ziua referendumului, am BOICOTAT si indiferent de doza de "neliniste" de 1% pe care inca o am, datorita "surprizelor" cu care ne-a obisnuit "dottore plagiatus", cred ca dreptatea si bunul simt vor triumfa. In ceea ce ma priveste, daca am reusit prin toata munca mea sa aduc macar 5-10 boicoturi, ma simt multumit si consider ca a fost un timp bine folosit.

Ridic un pahar virtual pentru toti prietenii mei (pe majoritatea nici nu i-am intalnit vreodata) cu care am dus aceasta lupta online. Personal, am pus umarul 100% cu caracter de voluntariat, iar daca am facut-o, repet, nu am facut-o pentru Basescu, ci pentru respectarea legii. Daca Basescu va ramane presedinte (teoretic doar un mare abuz ar mai putea scimba rezultatul), urmatorul pas ar fi nu sa ne odihnim, ci sa punem tunurile pe el sa-si trina promisiunile, sa faca dreptate si curatenie inclusiv in curtea proprie.

Nu am mai avut de ceva timp un om politic care sa intre in istorie in sensul pozitiv al cuvantului. Acum, cineva are ocazia sa o faca.

P.S. Mai sunt 15-20 min pana la ora 10:00, ora Ro, cand ar trebui sa se aleaga o vreme, dar nu mai am rabdare. Cum o fi,va fi.


TEXT SEMNAT DE UNUL DIN ROMANII DIN STATE!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sigur, spirtulescule,
Nu-s prea bun de politică, pentru că nu pot fi curvă masculină, ca tine. Ieri, prestai internăuc pentru țigăncușa din Mizil, azi pentru fiul de securist Oprescu, mîine, funcție de cel ce-ți oferă sfabți pentru pileală, cu marțienii!
Ei, eu nu pot fi excursionist de conțștiință, ca muhaielele ratate din concepție, care nu au familie, care și-au lepădat copii și care umblă de colo-colo, cu cerșitul, la ăi care-l stipendiază!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-31 10:35:26
         
 
  scllluptore bronzel, formosule,

Mai întîi, mă distrează că ai recunoscut cu mînuța-ți proprietate personală că ești un caraghios, prin inteligenta remarcă: "Tu esti la fel de caraghios"!!

Cum îi aduni, tăticu? Dai cu țignalu și îi strîngi ca pe oi, la strungă, și faci apelu?
Dacă ar fi, dacă s-ar povesti...
Pune aici date statistice oficiale, nu închipuiuri de-ale tale.

De unde scoseși datele astea? De la tine, din burtica aia încăpătoare?
Dacă tot te dai așa măreț la aritmetici, pune aici toate datele, începînd de la nr. total populație, cîți minori sunt, cîți au drept de vot, cîți au votat etc.
Repet, după statistici oficiale.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-31 10:31:38
         
 
  Ioane,
Tu esti la fel de caraghios si ai o incapatanare uselista, de n-am vazut de cand am fost facut pionier.

Singur te contrazici !
Dadusi vina pe noi, diasporenii ca l-am ales, data trecuta, pe Base, iar acum vii cu vrajeala ca, citez :
"Știi foarte bine că din cei 3 milioane jumate de emigranți nu au votat niciodată, indiferent ce fel de alegeri au fost, mai mult de cîteva zeci de mii"

Daca ar fi sa-i adunam pe toti romanii de pretutindeni (cei de au cetatenie romana !) ce au drept de vot, cred ca s-ar ridica cifra cam la vreo 20 de milioane.

Socoteala e foarte clara.
Din 50+1, cat s-a stabilit de Curtea fara gard, adica din 18 milioane, cifra stabilita tot de voi, acolo, au votat doar 46% , adicatelea, cam la vreo 8 milioane.
Din astia 8 milioane, numai 36 % au votat pentru destituirea lui base, 10%, nu, l-au agreeat.
Pai daca e sa socotim pe deste, din 18 milioane numai 36% l-au vrut pe Basescu afara, restul de 64%, cifra care se ridica la peste 11 milioane, nu.
Cei care nu au venit la vot, indiferent de sex, natie, religie, nu conteaza, cred ca s-a inteles ca nu s-au prezentat ca Base sa ramana presedinte.
Simplu.
Socoteala ta o fi buna pentru tine, pentru satisfactia ta, dar matematic, cam asa vedem noi de-acilea, de peste ocean.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-31 01:49:18
         
 
  Bunica-mea obisnuia sa spuna: "Si tacerea e vorba".
Faptul ca atatea milioane de romani NU au vrut sa voteze spuen multe.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-31 01:38:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ioane, du-te la bai! Politica nu e de tine! Sora lui ceas sminteste! ROMANII AU ALES ORDINEA CONSTITUTIONALA! Iarta-ma ca am tipat! Romanii vor democratie! Tu, poti sminti sora lu ceas in pozitiile de la vizieta a lui A Nastase!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-31 01:31:08
         
 
  Da' parcă titlul complet era cu Pintilie!
Sau Napoleon Ilie, ceva de genu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-31 01:18:39
         
 
  cercele,
Cît de carghios poți fi!
Și asta cu o încăpățînare de-a dreptul ridicolă, de tip pur băsist!
Știi foarte bine că din cei 3 milioane jumate de emigranți nu au votat niciodată, indiferent ce fel de alegeri au fost, mai mult de cîteva zeci de mii (exceptînd furtul de la alegerile trecute ale lui băsescu, când s-au făcut că votează 200.000).
În țară, au fost mereu, indiferent de alegeri, același număr amorf de cetățeni care nu au votat niciodată = 4 milioane.
Ce mai rămîne din 16.500.00 adulți cu drept de vot?
Fix 10.500.000
Au votat 8.455.000

Cîți s-au abținut sau au votat "NU"? cca. 2.000.000
Cîți unguri sunt? 1.400.000
Cîți rămîn? cca. 7.600.000
Cîți au votat pentru demitere? 7.400.000
Iată, toți cei care puteau vota au făcut-o!
Care alți votanți, care l-au ascultat pe băsescu sunt, în afara ungurilor, care au boicotat referendumult și a celor cam un milion care au votat "NU"?
În creierii lui, ambetați de cuburile cu gheață, poate să fie!
Hai, să-ți văd contraargumentele!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-31 01:00:45
         
 
  Vai, cît de înduioșător te manifestași ecsintescule! Cît p-aci să cred că te-a clonat cineva!
Marea problemă pe care eu o presimt și tu nu prea, amețit de turbulențe frecvente, e că neamul ăsta mare și frumos a devenit migrator și că, peste 20 de ani, potrivit unui studiu expus mai acum cîteva luni de către un expert în materie, studiu prezentat la un fel simpozion de specialitate, parcă, prognozează că, la o rată a nașterilor alarmant de negativă, plus o diminuare "naturală" a populației trecute de anume vîrstă, precum și fenomenul accentuat al emigrării, ei bine, românașii vor mai exista doar ca ipoteză de lucru .
Deh!
Nu pot vedea în ademenirea asta,d e tip occidenta, cu grăunțe de supraviețuire, decît o perversă scoatere din dispozitiv pentru a rămâne ringul gol și a-l putea ocupa în lisă. Astcel, necesarul de spațiu vital al "aleselor" națiuni "ariene", va fi sătisfăcut cît de cît. Așa că, din Românica ta va mai rămîne doar o amitire istorică, evocată literar de către ecsintescu jr.!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-31 00:44:49
         
 
  O fi natura moarta in capul tau, dar pentru noi, tara aia e vie si a demonstrat-o acum, la referendumul asta.
Nu-s romanii chiar atat de prosti pe cat ii crezi tu !
Tu faci galagie de pomana.
Iata-i ! Doar tacand si si-au recapatat viitorul.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-31 00:37:48
         
 
  Ioane, de cand nu ai mai facut dragoste? Dragoste de tara, fireste :))  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-31 00:36:34
         
 
  "romanii din tara aia frumoasa""
"geaba cauti iar bubele pe-afara din cotetul tau."

O să rămîi surprins, cioplitoruule, da'"cotețul" meu are tot atîta frumusețe cît și țara aia, pe a care o preamărești, deși habar n-ai încotro mai vine.
Tandrețe transfugă cu natură moartă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-31 00:29:59
         
 
  E adevarat, Ioane, ce spui.
" în veci nu s-au gîndit străinii la binele nostru, ci la felul cum ar putea să te îngenunche mai ușor."

Numai ca noi, romanii din tara aia frumoasa si bogata, cu nume de doina, Romania, nu avem nevoie de straini sa ne ingenunchem.
Noi ne ingenunchem singuri.

geaba cauti iar bubele pe-afara din cotetul tau.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-31 00:26:41
         
 
  Ma Ioane, romanii plecati sunt tot romani! Ba mai mult decat atat! Ia de-acilea: Nu exista roman care traieste in Romania, indiferent in ce colt al tarii s-ar afla, care sa nu aiba cel putin un prieten, o ruda sau un vecin care lucreaza sau locuieste in strainatate. Nu exista roman din strainatate, oriunde ar trai, care sa nu fi lasat in tara o mama inlacrimata, un fiu flamand, un prieten bun sau doar propria lui istorie. Si de-o parte si de cealalta a granitei care inconjoara tarisoara noastra, romanii sunt si raman tot romani, iar Romania este acolo unde sunt si ei. Romania este aici, unde ne ducem traiul cei mai multi dintre noi, dar si acolo unde au trait Eliade, Culianu sau Brancusi. Tot Romania este si familia Nadiei Comaneci din America, dar si cea a capsunarilor din Spania sau a rromilor care cersesc la Paris. Ne mandrim cu ei sau ne este rusine de faptele lor, ei raman ai nostri.

Toti acestia au radacini adanc infipte in tara lor si a strabunilor lor, pe care nimeni si nimic nu le poate rupe, nimeni nu le poate ignora, atat timp cat au ales sa ramana CETATENI ROMANI. Indiferent unde s-ar afla, cat de bogati sau saraci ar ajunge prin strainatate, cati copii ar face si cu cine, indiferent ca sunt de dreapta sau de stanga, ei sunt cetateni ai Romaniei. Multi trimit bani parintilor, le cumpara apartamente fratilor, isi ajuta prietenii sau isi aduc afacerile in tara. Fac, pentru cei ramasi acasa, ce ar trebui sa faca insusi statul roman. Ii putem condamna pentru asta? Altii nu au nici dupa ce bea apa. Nu toti au noroc sa isi gaseasca drumul in strainatate. Unii se intorc invinsi, altii isi construiesc imperii. Pe toti acesti romani, atat de diferiti intre ei, ii leaga ceva simplu dar esential – cetatenia romana – chiar daca multi dintre ei nu se mai numesc Ion, ci John.

Nu trebuie sa ne fie teama de romani, indiferent unde s-ar afla ei. Nu de romani trebuie sa se pazeasca Romania. Mai bine ar fi “sa pazim” bine granitele consulatelor noastre din strainatate, de un alt Baconschi sau un alt Branza, ca sa nu mai apara, langa stampila de alegator, semnaturile fictive ale miilor de romani din diaspora care nici macar nu s-au apropiat de urna de vot, la alegeri, multi dintre ei nemaifiind printre cei vii.

De ce au plecat si pleaca romanii din tara? De ce prefera instrainarea si greutatile adaptarii in afara granitelor? Pentru ca au vrut mai mult si mai bine pentru ei si pentru familiile lor. Ca si noi, stiu ca au o singura viata pe care vor sa si-o implineasca in felul lor, dupa ALEGEREA proprie! Cu 23 de ani in urma, au murit copii la Revolutie tocmai pentru ca romanii sa aiba libertatea de a alege unde sa traiasca, ce viata sa duca, libertatea de a-si alege locul de munca, lungimea parului, dar si presedintele. Sa nu uitam niciodata asta si sa nu ii penalizam pe cai care au ales calea pribegiei, dar au ramas tot romani. Sunt de-ai nostri si prin ei curge sangele celor care, de mii de ani, pun caramida peste caramida la cladirea tarii noastre, Romania.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-31 00:24:34
         
 
  Text semnat de un securist de-al lui băsescu!
Singura cale de a scăpa de influența nefastă a transfugilor este aceea de a le suprima dreptul de vot, căci este complet ilegitim să nu plătești impozite într-o țară și, totuși, să-i determini politica prin manevre electorale.
Poate că e cam tîrziu să mai avem puterea asta, întrucît ne-au legat cu lanțurile FMIului de mîini și de picioare, dar nu imposibil.
Să le dăm UE, oriunde s-ar afla, tovarășilor securei băsiști și să ne vină minte la cap: în veci nu s-au gîndit străinii la binele nostru, ci la felul cum ar putea să te îngenunche mai ușor.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-31 00:21:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE