FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
29 iulie 2012
Text postat de Val Navara
Fiți atenți, fiți foarte atenți!

Sunt Val Navara, editor. Pînă la orele 23, voi invalida:

- orice text (comentariu) care îndeamnă (îndrumă) electoratul către una din cele două opțiuni de vot;

- orice text (comentariu) denigrator, disprețuitor la adresa diverselor categorii de votanți;

- alte texte (comentarii) ce conțin forme de manipulare, provocare etc.

Aceasta este o acțiune proprie, o hotărâre unilaterală (pentru care nu am acordul proprietarului de sait). Singura modalitate de a fi stopat este reducerea nivelului editorial.

Vorba și fapta!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  In vremea asta, dumneata, domnule Val Navara, incerci sa fii sau sa devii impartial. Cu atatea mize, unele imposibil de ocolit. Eu unul chiar as vrea sa mi se scada iremediabil nivelul de postare, ca sa nu mai fiu tentyat sa intru in vorba cu unele specimene care bantuie pe aici, manati nu de talentul literar de care, chipurile, ar beneficia, ci de patimi politice si de conflicte ireconciliabile. Nu-i mai pasionant sa priviti si sa va amuzati?  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-30 10:24:23
         
 
  Orbirea este o afectiune care se pare ca atinge numai pe cei care nu vor cu adevarat sa vada si sa priceapa. Sper sa nu fie definitiva, altfel, vom fi o tara de orbi condusa de...ptiu, drace! nici nu-mi vine sa scriu, de teama sa nu se intample cu adevarat, asa cum am mai patit!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-30 10:21:27
         
 
  Evident, cineva care ar avea interesul ar putea verifica dasca numarul de telefon este la un anumit operator, cui apartine etc. Dar, vorba ceea, cui i-ar mai folosi, daca atatia posibili votanti au ascultat de glasul mieros al ofertantilor si si-au amanetat buletinul pe 50 de lei, asa cum aud ca s-a intamplat. Intr-o tara normala, vila pe care expulzatul si-o pregatea pentru zile negre ar fi vbanduta si banii rezultati ar fi returnati celor de la care au fost furati cu nerusinare crasa. Dar noi se pare ca nu suntem normali.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-30 10:17:54
         
 
  Duminica, in timp ce urnele inca mai piteau fi folosite, am primit pe telefon un mesaj cu continut electoral evident, semnat Traian Basescu. Pentru ca nu vreau sa cad in acelasi pacat ca si semnatarul, nu voi reproduce aici terxtul dar mesajul incepera cu traditonala adresare catre popor: "Romani. avem sansa...".
Autorul gretoasei manipulari este posesorul numarului de telefon 40746779014, pe care nu-l cunosc personal. Asadar, manipularea si manevrele se pot dovedi. Eu nu am sters mesajul si nici nu i-am replica cum ar fi meritat, dorindu-i adica romaneste, traditional, ceva interesant mamei lui.
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-30 10:13:56
         
 
  O veste buna, in sfarsit :

Olimpiada Londra 2012: Ziua a 3-a. SUNTEM IN
SEMIFINALE LA SABIE!

Culmea !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 17:47:21
         
 
  Si eu, care vin prin tara de doua-trei ori pe an, am remarcat aceasta diferenta ce a aparut in ultima vreme intre ultrabogati si patura saraca.
Numai ca aici este stiut ca cei bogati nu au putut agonisi averi de milioane si miliarde de euro intr-un timp atat de scurt prin munca cinstita si astia sunt de toate culorile politice. Base arata a fi un sarantoc pe langa bogatii din Romania care au vile la Monaco, Spania sau prin Florida.
Poate ca voi aveti ceva pregatit pentru viitor, caci mazilindu-l numai pe Base pentru gainariile lui, nu cred ca s-ar rezolva mare branza.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 17:41:52
         
 
  Domnule Bordas, prapastia dintre saracii natiei si imbuibati o fac cei ca Voiculescu, Mazare, Nastase, Dragnea, Vanghelie, si lista ar fi mai lunga, dar ma indoiesc ca nu i-ati cunoaste foarte bine. Asta se numeste ipocrizie!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 17:38:49
         
 
  Nu judecăm ultimii douăzeci de ani. I-au judecat, pe rînd, alegerile din patru în patru ani.

Alta e miza. PSD a pierdut în 1997 și 2004. S-a spus atunci că au furat. Pedeapsa, la îndemîna noastră, a fost pierderea alegerilor.

Firesc ar fi să curmăm un regim necinstit. Despre el vorbim acum. E tot ce putem face. Dacă ne întoarcem cu 23 de ani în urma, nu facem nimic. E pierdere de vreme. Și de viitor, în același timp.

Președintele are rolul lui, stabilit de Constituție. Nu poate fi nici prim ministru, nici șef de stat. Cînd încalcă principiile constituționale, tot Constituția ne spune ce e de făcut.

Desigur, pe voi, cei de peste mări, vă afectează prea puțin umilirea la care este supus poporul, disprețul afișat față de nevoile lui reale, creșterea prăpastiei dintre săracii nației și îmbuibații ei.

Faceți cum vă dictează conștiința.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 17:32:55
         
 
  Liviule, draga,
Tu-mi spui numai de jaful din ultimii cinci-opt ani.
Eu stiu de jaful care a inceput acum 23 de ani,
dar nu-ti mai amintesc, ca stii prea bine cine a pastorit Romania in ultimii 23 de ani.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 17:18:21
         
 
  Iată ce spune RAAPPS (administratorul patrimoniului de stat) despre vila Dante:

“La realizarea investiției s-a avut în vedere organizarea Vilei Dante ca reședință pentru un fost șef de stat, amenajîndu-se în acest fel dormitoare, băi, dressinguri, bucătării și alte asemenea. Destinația fiecărei camere și mobilierul necesar au fost stabilite în perioada aprilie-decembrie 2011 exclusiv de către constructor și Administrația Prezidențială

Te întreb (și mă întreb): oare Ponta o fi făcînd parte din administrația prezidențială, și noi nu știm?

E groasă, Valeriu. Și nu e decît un mizilic față de ceea ce începe să iasă la iveală despre jaful banului public practicat în ultimii cinci-opt ani. E vorba despre miliarde de euro.

Să-ți mai aduc aminte cine a păstorit România în anii aceștia?



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:53:27
         
 
  cercel nu se lasă prostit.
E prostit dinainte.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 16:49:37
         
 
  Uite, Valewriu, ți-a răspuns Andrei Florian. Ți-a spus ceva din ceea ce te interesa? Nu. Continuă să vîndă gogoși despre lovitura de stat. Care lovitură de stat, cînd Curtea Constituțională a validat suspendarea președintelui?

Vă lăsați prostiți de fel și fel de farsori.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:44:25
         
 
  Vila Dante pentru Ponta? Mă faci să rîd. Păi, ar mai fi făcut Băsescu baie acolo dacă ar fi știut că e pentru Ponta? Ar fi avut Băsescu vreo reținere să arate națiunii cum Ponta cheltuie milionul de dolari pentru a-și trage o vilă de protocol?

Sfîntă naivitate!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:42:14
         
 
  Domnule Cercel, tot acest referendum este o mare infractiune, asa ca nu inteleg de ce va mai indoiti de infractiunile elementare. Lovitura de stat se va incununa cu o amre frauda, spre seara, sau o actiune violenta asupra presedintelui insusi. Sta scris in cartile de istorie si in povestirile bunicilor nostri care au prins si prima mare frauda electorala a bolsevicilor la noi in tara. Asta este scenariul clasic  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 16:41:15
         
 
  Apropo, ce spune, concret, Boureanu? Că au identificat pînă acum mai multe persoane. Cîte? Patru în Dîmbovița, una în Brăila și alte opt suspectate doar.

În rest? Reamintește doar că PDL are posibilitatea verificării votului multiplu. Adică, cu alte cuvinte, încă nu s-a furat, dar, aveți grijă! Suntem cu ochii pe voi!

Deci, ce ar trebui să fie adevărat din această știre pentru a trage vreo concluzie privind furtul? Nu e decît vorbărie goală. Gargară de partid.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:40:05
         
 
  Si chestia cu vila Dante e neclara.
Pe la noi se stie ca vila asta se pregatea pentru Ponta.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 16:38:05
         
 
  Știrea privind depunerea plîngerilor poate fi adevărată.

În schimb, ceea ce subliniază deja celebrul prin găunoșenia discursului său (e vorba despre Boureanu), adică numărul de plîngeri, este menit să inducă ideea de ilegalitate a modului de desfășurare a referendumului.

Și Vadim Tudor striga că a fost furat. Diferența între el și PDL constă în faptul că Vadim avea bunul simț să aștepte rezultatele de la urne.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:32:17
         
 
  Domnilor,
Poate cineva sa ne spuna,noua, celor din diaspora, daca aceste stiri sunt adevarate, ori fac parte din propaganda basista ?


Aproape 45 de plangeri penale au fost depuse de Partidul Democrat Liberal, la nivel national, pana la ora 13.00, impotriva persoanelor care au incercat sa fraudeze referendumul organizat pentru demiterea lui Traian Basescu.

"In Arges am depus 15 plangeri penale, in Dolj, noua, multe dintre acestea sunt impotriva primarilor, pentru abuz in functie, la Galati avem o plangere pentru doi consilieri locali, in comuna Matca. In judetul Hunedoara avem trei plangeri, iar in judetul Iasi avem o plangere. Este vorba despre urna mobila de la Socola.

In judetul Maramures avem o plangere, in judetul Mehedinti sunt doua. In judetul Teleorman, sunt trei plangeri, dintre care una pentru presedintele Consiliului Judetea, Liviu Dragnea. In judetul Vrancea am depus doua plangeri, iar in sectorul 3 avem sase. La sectorul 2 mai sunt cateva plangeri.

Nu le-am numarat pe toate, insa ceea ce este special la sectorul doi, si acest lucru se intampla in mai multe sectoare din Bucuresti si in mai multe localitati in tara, este faptul ca exista presedinti de sectii de votare care au permis votul la alte sectii decat la cele la care cetatenii sunt arondati, in aceeasi localitate", a declarat, duminica, vicepresedintele PDL, Cristian Boureanu (foto).

Boureanu a precizat ca au fost identificate mai multe persoane care au votat de mai multe ori. "In judetul Dambovita avem patru persoane identificate care au votat in comuna Moroieni, care s-au deplasat, ulterior, cu autovehicolul in comuna Vulcana Pandele, sat Gura Vulcanei si au repetat votul. Plangerea a fost facuta initial prin 112. Politia a intervenit si i-a retinut pentru verificari, pentru ca s-a confirmat votatul in doua sectii.

Reamintim tuturor acelora care doresc sa voteze multiplu ca dispunem de posibilitatea de a verifica acest lucru, fie in cursul acestei zile si in urmatoarele zile. Vom verifica fiecare persoana care va vota multiplu si, daca autoritatile nu vor interveni, vom depunde plangeri la Parchet.

De asemenea, avem la Braila o persoana identificata si confirmata, cu domiciliul in Municipiul Braila. El a votat la sectia de votare numarul 34 si, ulterior, a fost identificat ca votand la sectia de votare numarul 262, din comuna Unirea, acelasi judet. S-a depus plangere penala la Parchet si speram ca autoritatile sa isi faca treaba", a subliniat vicepresedintele PDL.

Conform acestuia, in judetul Dolj "sunt in jur de 30 de autocare, la ora actuala, care se deplaseaza. La Mehedinti, avem un autocar care se deplaseaza in mai multe localitati. Avem opt persoane nominale identificate si suspecte in momentul de fata ca au votat in mai multe localitati. Sunt din Cluj, din Municipiul Dej", a conchis Boureanu.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-29 16:25:24
         
 
  România.

Să nu fie loc de interpretare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:03:04
         
 
  http://www.jurnalul.ro/observator/referendum-2012-vot-in-varful-papusa-619595.htm

Rommânia votează. Acasă, la munte, la mare, la Salonic...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 16:02:24
         
 
  http://www.jurnalul.ro/observator/manipulare-electorala-li-s-a-luat-buletinul-pentru-a-fi-impiedicati-sa-voteze-video-619554.htm

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 14:54:19
         
 
  Coana Europa ca coana Europa, da' redingota dîn Lux & Burg ce se va supăra!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 14:32:46
         
 
  Să repet întrebarea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 14:31:44
         
 
  Coada si pe litoral:

http://www.jurnalul.ro/fun/referendum-2012-vot-tanga-619560.htm

Iar se va supăra coana Europa! :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 14:31:35
         
 
  Domnule Val Navara, m-ati convins. Nu mai comentez sub acest text literar de trei stele, pentru ca risc sa va stric aceasta frumusete de lovitura de site :)
Urmariti-ma si penalizati-ma, daca aveti argumente, dar stati cu regulamentul in mana si nu cu propriile amendamente. Hai sa nu ne mai pierdem vremea. Nu astazi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 14:30:19
         
 
  Coadă la Consulatul din Salonic:

Consulul general a apreciat că în istoria de peste un deceniu și jumătate a Consulatului General al Romaniei de la Salonic reînființat în anii nouăzeci nu a mai existat asemenea interes pentru votare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 14:29:18
         
 
  Domnule Andrei Florian, v-aș da dreptate, dar, aici este un dar, fiind nou în echipa editorială nu dau peste textele domniei-voastre. Vreau o trimitere către pagina unde le adăpostiți.  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 14:23:35
         
 
  Domnule editor, toti suntem supusi aceluiasi regulament, altfel nu vad care mai este rostul regulamentului. Tot asa si cu Constitutia, dar despre chestii sensibile nu este voie sa discutam in sfanta zi de referendum, nu-i asa? :))
Hai, ca esti nostim. Ia mai sperie-ma cu impunerea unor amendamente, sau macar fa-le publice, ca stiu si eu pe ce parte necarosabila am voie. Publicarea acestora in Monitorul Oficial nu mai este de actualitate?
Domnule Cristescu, unde l-ati gasit?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 14:19:20
         
 
  http://www.jurnalul.ro/observator/rezultat-referendum-619576.htm

18,1% dintre alegători au votat până la ora 12.30

Scor: 91 la 9.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 14:19:01
         
 
  stimate domn pseudo,
Întreb de curiozitate, căci pari a-ți arăta mușchii ca un... culturist veritabil!
Dacă va apărea cioacă, spre ex, cunoscut agramat - că nu trebuie să-l numesc eu, se expune singurel - ce vei face, întreb?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 14:13:09
         
 
  Stimate domnule Peia, dacă vă declarați intențiile respectuoase față de colegii de sait și față de colectivul editorial, va fi OK. Fac o excepție și mă fac că n-am văzut ultimul comentariu.  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 14:10:09
         
 
  Domnule Andrei Florian, cele enunțate mai sus vi se par glume?
Sau constrângeri regulamentare pentru o zi de referendum?
După cum vedeți nu s-a luat încă nici o măsură împotriva mea. Iar dacă domnia-voastră credeți că eu sunt robul unui regulament, că în calitate de editor nu pot să impun niște amendamente la regulamente, vă înșelați. Mai citiți-le o dată și respectați-le (amendamentele). Astfel veți circula pe partea carosabilă a acestui sait.
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 14:06:18
         
 
  nea năvală,
Mă dixtrezi!
Dar, posibil să te dezamăgesc: nu știu dacă voi mai avea chef să suport miliidocții și agramații - destui - care s-au oploșit pe acest sait, protejați de către honorabilii editori pîrîți.
Am ținut să fiu prezent la debarcarea căpcăunului. Să nu lipsesc taman acum. Și să mă bucur.
După care... tomneseu cu mila și-apostila!
Așa că năvalnica-ți năvălire prin acest loc va să intre în coliziune cu mine, tot așa cum a intrat băsescu cu pedeleii.
Oricum, și presupuînd că aș fi avut intenția de a frecventa, în continuare, locul, după numai două-trei comuri radiate, te-aș fi așezat unde-ți e locul și pa și pucii!
Abia aștept să te văd radiind (de fericirea împlinirii profesionale) între pușcoci, cioci, cerceluși, lăzărei, mocănei și alți ca ei!...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 14:02:12
         
 
  Domnule Averescu, :)) De ce nu ati spus de la inceput ca vreti sa avem glume impreuna? Domnule, pe un site literar, chiar si pe un site literar, dezbaterile nu fac parte din procesul electoral, iar libertatea de opinie nu este conditionata decat de constrangerile regulamentului.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:50:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Către anume "particoleri", dar vă am și pe domnia- voastră-n cătarea flintei. Fiți atent, fiți foarte atent!  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 13:48:06
         
 
  Mesiu fantomă Averescu,
Vorghiești așa, în general, sau către anume particoleri, pe care ai avut suavitatea a nu-i pomenire?
Ca să știm și noi, căci nefiind dotați cu nativități oraculeare, tama ce nu știm egzacătman cine esteră vizații...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 13:44:44
         
 
  După cîte știm, vila lac 3 nu are piscină!
Nasol!
băsescu e nevoit să facă băiță-n lac.
Dacă va fi surprins de pîlcul de atacanți în lacul cu pricina, cu sau fără băț în ureche, va putea scăpa numai dacă o ia înot încolo, înspre Marea Moartă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 13:41:41
         
 
  Ați rămas singurul care nu respectați regulile unui proces electoral corect. Sunt pe terenul domniei-voastre, dar nu uitați, când cineva crede că este infailibil, atoateștiutor, predestinat, diabolic - întotdeauna se va găsi unul mai al dracului. Vă stau la dispoziție până la orele 23.
Iar de mâine vă validez numai textele STRICT literare (sau ESEURILE polemice).
Cu stimă,
Valentin N. Averescu.
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 13:40:55
         
 
  "Victor Ponta a anunțat că invită oamenii să viziteze Vila Dante chiar în ziua votului. Aceasta este gard în gard cu reședința Lac 3, în care locuiește Traian Băsescu. Câteva sute de susținători fanatici ai USL vor forța o diversiune, care ar putea degenera în violență. De aceea, serviciile secrete sunt în alertă" --EVZ

Sunt informatii ca USL doreste sa atace resedinta presedintelui in momentul cand realizeaza ca nu poate sa atinga cifra necesara de prezenta la vot.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:33:15
         
 
  "USL pregătește o mineriadă la Vila Dante în ziua referendumului..." Manipulare, radiat !!!  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 13:30:25
         
 
  DOmnule Navara, nu vreau sa va retin. Faceti-va treaba in liniste si nu ma mai deranjati cu intrebari stupide.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:30:02
         
 
  Domnule Andrei Florian, cunosc foarte bine regulamentul saitului, motiv pentru care sunt editor. Cu scuze pentru faptul că deturnez sensul problemei, dar unde credeți că puteți încadra noianul de comentarii al domniei-voastre? O să-mi spuneți că la capitolul "polemică", haide-de!
"În domeniul literar (că în domneniu suntem, nu? - nota mea), polemica implică o anumită urbanitate în exprimarea ideilor, deplina stăpânire a problemei, BUNĂ-CREDINȚĂ și OBIECTIVITATE, surprinderea părților lacunare în argumentarea adversarului, ea nefiind condiționată de vreun INTERES PERSONAL ci numai în scopul restabilirii unui adevăr, a limpezirii unei probleme" (G. Fierăscu, Polemikos)
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 13:27:25
         
 
 
"cam 9 din 10 comentarii de mai jos încalcă evident legea... vă urez succes. " (rădulescu)

Am făcut un calcul rapid, pe baza următoarelor date statistice, găsibile pînă la comul rădulescian, com în care venerabilul fost edittore a dat în plînsoare, văicărindu-se pt calvarul lui din timpul misiei, de parcă cineva îl ținea legat cu lanțuri de gardul saitului.

Dar să vedem calculul...

S-au făcut 45 de comentarii, în total.

Aferel este autorul a 16 comentarii - niciunul radiat.
Procent de participare 35%.
Dacă "9 comentarii, din 10, încalcă legea", rezultă că procentul de încălcare a legii este de 90%.
Prin urmare, afereel a încălcat legea zdravăn, și anume în 14,5 comentarii.

Eu am făcut 9 comentarii. Plus 9 radiate.
Procent de participare: 40%.
Apicînd procentul de 90% comurilor radiate, deci presupuse a fi ilegale (deși, vă asigur că nu este niciunul) am călcat legea în cîșpe comentarii.

Liviu Bordaș - 10 comentarii
Participare 22%
A încălcat legea, după rădulescu, în alte cîșpe comentarii, că eu nu văd în niciunul așa ceva.

Restul: Procent 23%.
Și rămîne să ne explice rădulescu, vitima de plîns a ilegalilor, unde s-a încălcat.

Concluzia:
Singurul care a încălcat legea sunt EU!!
La pîrnaie cu mine!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 13:26:17
         
 
  BĂSESCU pentru Euronews: Alegătorii nu ar trebui să susțină lovitura de stat  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:25:55
         
 
  http://www.ziare.com/dimitri-medvedev/presedinte-rusia/trilaterala-medvedev-merkel-sarkozy-s-a-reunit-in-privat-1049373

...ț'ai dracu de comuniști :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 13:25:38
         
 
  Domnule Bordas, nu e cazul sa va mai amagiti. Epurarile bolsevice nu mai pot avea loc in secolul acesta. Incetati sa mai traiti din amintiri, ca ma induiosati.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:24:20
         
 
  Domnul Țiriac a votat. Nu e nici bun, nici rău. O fi comunist? Asta întrebam.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 13:22:29
         
 
  Victor Ponta n-a gasit alt loc - cat larg era la tribuna VIP de la deschiderea Jocurilor Olimpice - decat langa premierul rus Dimitri Medvedev. A dracului coincidente... Mai cu Kondiakov, mai cu Stachev, mai pe la Ambasada Rusiei, la sfat de taina, toate sunt simple coincidente, iar noi, cei care le observam, suntem niste nebuni tradatori, cuprinsi de frenezii conspirative...  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:21:26
         
 
  daca copacul natiunii noastre pare atat de imbatranit si are atatea ramuri uscate
AF

Chestie de percepție, domnule AF. Unde vedeți dumneavoastră doar uscături, eu văd ramuri viguroase. Chiar dacă, prin voia sorții, le-au năpădit ciupercile. Vine ea și curățenia. Istoria a avut mereu grijă de asta.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 13:20:32
         
 
  Domnul Tiriac este bun cand face jocul bolsevicilor si nebun cand organizeaza sedinte de vanatoare la Balc. Sfanta ipocrizie, ce gradina mare si uscata ai!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:18:14
         
 
  va cânta  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 13:17:01
         
 
  http://www.jurnalul.ro/observator/referendum-2012-vot-ion-tiriac-londra-619569.htm

Na, c-a votat și comunistul Țiriac! O fi făcînd parte din turmă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 13:15:58
         
 
  Domnule Bordas, chiar daca as fi avut radacini stricate, le-as fi igienizat, iar daca copacul natiunii noastre pare atat de imbatranit si are atatea ramuri uscate, este si pentru faptul ca nimeni nu s-a ocupat de uscaturi pana acum.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:14:57
         
 
  Pe boicotantii loviturii de stat nu ii tine nimeni cu forta acasa, domnule Cristescu. Este singura forma de protest care poate sa fie si eficienta si inteligent aplicata.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:09:37
         
 
  PSD are posibilitatea sa controleze turma
AF

Domnule AF, turma asta e poporul român. Căruia văd că-i refuzați dreptul de a se exprima.

Turma asta, întîmplător, are conștiință, stimate domn. Din turma asta îți tragi domnia ta rădăcinile. Că încerci să ți le retezi, nu e vina mea. Nici a turmei. Accidente genetice s-au petrecut mereu.

Mi-e silă. Sincer. Și milă, în același timp.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 13:09:03
         
 
  ...iar ultimul comentariu intră în contradicție cu al doilea alineat...  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 13:08:14
         
 
  Domnule Val Navara, daca tot doresti sa iti faci de cap cu regulamentul site-ului, fa-o puisor, dar fa-o in liniste si nu te mai baga in seama neintrebat.
Da? Acum fii cuminte si nu ma mai deranja, te rog.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:07:13
         
 
  Nu, nu domnule Florian. Boicotanții nu trebuie să voteze cu niciun chip. Nu au dreptul să maculeze un vot sincer din inimă la lumină și purificator. Boicotanții se vor strânge la Vila Dante pentru mitingul de ADIO. Soborul de preoți v-a cânta un prohod!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 13:06:44
         
 
  Domnule Andrei Florian, mă simt obligat să vă invalidez și ultimul comentariu. Pentru că vă exprimați frust o opinie contrară cu primul alineat de mai sus.  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 13:04:21
         
 
  Sunt inca indecis. Nu stiu ce sa fac.
Postat de catre Andrei Florian

Votați. Asta e soluția. Exprimați sincer ceea ce vă doriți pentru copii, pentru viitorul lor. Încă doi ani alături de un președinte civilizat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 13:03:34
         
 
  Toate datele arata ca este o tactica a USL sa-i panicheze pe boicotanti, adica e suficient sa te uiti pe ratele de participare(sunt aproape triple in sud fata de vest), exact acolo unde PSD are posibilitatea sa controleze turma la vot. Ei spera ca boicotantii sa se panicheze si sa iasa la vot spre dupa-amiaza / seara  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 13:00:57
         
 
  Domnule de Navarre, nu am niciun dubiu că, dacă ați fi dorit, ați fi pus capăt nenumăratelor comentarii de mai jos ștergînd, pur și simplu, topicul.

Faptul că nu l-ați șters îmi spune că țineți, totuși, la existența lui. Și, mai ales, la scopul pentru care a fost postat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 13:00:36
         
 
  Trageți storurile și citiți Mein Kampf! Sau recitiți-o!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 13:00:26
         
 
  A, deci dumneavoastră sunteți cel care a făcut ca numărul de telespectatori ai postului Nasul.tv să crească la doi?

Cîți sunteți în populația asta responsabilă? Dacă sunteți mai mulți decît iresponsabilii, nu aveți a vă teme. Dacă sunteți mai puțini, nici atît. Noi, iresponsabilii, știm ce e aceea democrație. Spre deosebire de.

Nu vom lua nimănui capul. Desigur, celor care-l au. Promisiunea nu poate fi valabilă pentru cei care și l-au pierdut din varii motive.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:56:07
         
 
  "Un sondaj Operations Research realizat la comanda Realitatea TV în perioada 26-27 iulie arată că președintele suspendat Traian Băsescu va fi demis duminică.
Traian Băsescu va pierde scrutinul de duminică, iar referendumul va fi validat, arată datele unui sondaj de opinie realizat de Operations Research la comanda Realitatea TV. Potrivit studiului, 76% din cei care vor vota pentru demiterea șefului statului, în timp ce 24% vor spune nu. Și mai relevantă este prezența la vot, estimată la 52%. Sondajul Operations Research a fost efectuat pe un eșantion de 1420 de persoane și are o marjă de eroare de +- 2,6%."


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 12:55:42
         
 
  Domnule Liviu S. Bordaș, aveți perfectă dreptate: "Nimic nu e ceea ce pare a fi." Și nimeni nu sete cine pare a fi. O capcană în altă capcană - vedeți "Dune", replica ducelui Paul Atreides.  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 12:51:09
         
 
  O mai fi rămas vreo minte lucidă în PDL?

"Conform Companiei de Cercetare Sociologica și Branding, CCSB, până la ora 11, 91% dintre persoanele cu drept de vot care s-au prezentat la referendum au votat pentru suspendarea președintelui Traian Băsescu.

Doar 9% dintre votanți mai vor ca Traian Băsescu să își continue mandatul de președinte.

Datele colectate de CCSB nu cuprind și secțiile de votare din străinătate."

Singura șansă să întrerupă boicotul. Altfel nu mai intră în Parlament la toamnă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 12:50:50
         
 
  Andrei Florian, constat că sunteți minoritar. Aș putea spune, la modul general, fără să greșesc, minoritari.

Cu toate acestea, vă respect dreptul de opțiune. Și de vot. Mă întreb dacă, în caz de, veți proceda la fel. Democratic, adică.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:50:29
         
 
  "Din pacate, Ziua Referendumului ne gaseste singuri, pe noi populatia responsabila, in fata tavalugului extremist si antieuropean! Si nu avem de infruntat doar o ceata de politicieni ticalositi ci trebuie sa ne infruntam semenii, ridicati si montati prin abureli si manipulari ieftine!
In tarile civilizate niciun partid, nici macar cele extremiste, nu au introdus in bataliile politice criza economica, asa ceva este de neimaginat! La noi, USL-ul lui Voiculescu si a baietilor destepti din umbra au facut-o atit de lata incit orice uslamist are impresia ca, daca erau Felix la putere cu pupilii Crin si Victoras, atunci in RO ar fi crescut salariile de doua ori, nu ca la “fraierii aia” de nemti, unde au scazut pe timpul crizei." -- Radu Moraru
http://www.nasul.tv/2012/07/28/nu-cred-in-linistea-de-dinaintea-referendumului/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:48:40
         
 
  Replica dumneavoastra suna exact ca replica lui Cracanel: "Eu sunt Bibicul, nene Iancule!"

Domnule Val Navara, asa si?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:43:54
         
 
  Ghiță Recheșan, deși impresiile tale au pentru mine relevanță nulă (now and ever) îmi permit să-ți dau un sfat (valabil și pt. maestrul tău peia): pentru gîlci și fierbințeală, have a shower, have a walk, have a good, good sex...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-29 12:40:32
         
 
  "Fiica cea mare a presedintelui de drept si ales al romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, Ioana Basescu, a fost huiduita"

Cum va fi primit tatăl domniei sale? Explicația? Huiduieli anterioare!

Poporul are dreptul să huiduie. Demnitari engezi știu asta. La Moscova cei care huiduie sunt arestați!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 12:39:52
         
 
  Pe surse :)

Până la ora 11.30, 14,1% dintre românii cu drept de vot s-au prezentat la urne

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:39:01
         
 
  Prezența la vot la ora 11
Neoficial (Institute de sondare)

Teleorman 20,22%
Braila 16,14%
Dimbovita 16,10%
Olt 16,08%
Botosani 15,55%
Giurgiu 15,49%
Constanta 15,40%
Dolj 15,34%
Valcea 15,28%
Arges 15,26%
Mehedinti 15,21%
Calarasi 15,13%

Judete slabe:

Maramures 8,06%
Cluj 8,02%
Bistrita-Nasaud 7,28%
Salaj 7,06%
Covasna 4,95%
Harghita 3,88%
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 12:37:03
         
 
  Exist, domnule Andrei Florian. Cum există și girafa.
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 12:36:34
         
 
  Re-reactualizare:

Fiica cea mare a presedintelui de drept si ales și suspendat și în curînd demis ...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:35:08
         
 
  Iar eu reiau comentariul actualizatȘ

și-a căutat-o cu lumînarea

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:32:25
         
 
  Domnule de Navarre, ce vă spuneam mai jos? Înainte de a invalida comentariul, vă rog să fiți atent, să fiți foarte atent! Nimic nu e ceea ce pare a fi.

Căutați în arhivă Twin Peaks. Doamna cu bușteanul vă va lămuri.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:31:12
         
 
  Reiau stirea actualizata:

Fiica cea mare a presedintelui de drept si ales al romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, Ioana Basescu, a fost huiduita duminica dimineata de un grup de pensionari in fata Vilei Dante, relateaza Romania TV. Unul dintre ei avea probleme cu prostata, fapt care a iesit in evidenta pe trotuarul cu pricina.
Gruparea de pensionari face parte din organizatia "Viitorul de Aur al Romaniei"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:30:18
         
 
  Agentiile de presa gem sub fluxul reclamatiilor de abuzuri venite din tara. Europa se uita cu ingrijorare la acest atac furibund al comunistilor.
AF

Nu zău! Stau toți cu ochii pe noi? Biata Europă, i-am stricat frumusețe de vichend.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:28:32
         
 
  Domnule Val Navara, pentru mine nu existati. Nu stiu de ce credeti ca opinia dumneavoastra valoreaza mai mult decat a domnului Peia, spre exemplu. Puteti sa invalidati orice doriti. Este rezultanta vointei dumneavoastra unilateral exprimata, deci este irelevanta si lipsita de importanta pentru mine.
Mult succes si sanatate va doresc.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:26:22
         
 
  Domnule Andrei Florian Cristoiu, o să vă invalidez ultima "opinie personală". Ghiciți de ce?
Val de Navarre

Nu ghicește. Punem pariu?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:23:44
         
 
  Fanele, tare am impresia, ca Navara asta e var primar cu userul Barcelona, desi a halit un "r' din pseudonim(sper sa nu-i ramiie ii git)initiativa lui e cvasicorecta.sa adaugam ca zdrobitorul procentaj de commuri invalide apartin propagandistlui oranj AF, iar interventia matale ar fi induiosator de moralizanta, daca n-ar fi lovita de o o evidenta ipocrizie...apropos, ai votat sau boicotezi?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-29 12:22:46
         
 
  Agentiile de presa gem sub fluxul reclamatiilor de abuzuri venite din tara. Europa se uita cu ingrijorare la acest atac furibund al comunistilor. Nu inteleg disperarea care i-a determinat sa calce in picioare pana si Constitutia tarii, in drumul lor spre confiscarea puterii absolute. Daca vor castiga bolsevicii, leul va capata dimensiuni nanometrice.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:22:20
         
 
  Și mergeți să votați, domnilor cu boicotul. Salvați ce se mai poate salva!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 12:22:04
         
 
  Domnule Andrei Florian Cristoiu, o să vă invalidez ultima "opinie personală". Ghiciți de ce?
Domnule Peia, în "Câteva considerații..." vă demonstrați (și îmi demonstrați) adevărata valoare a domniei-voastre. Rămâneți la tonul aplicat!
Val Navara e un pseudonim. Doriți să-l schimb? Cu Năvală?
 
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 12:20:28
         
 
  PDL să facă o plângere penală. De urgență. Una dură. Împotriva Poporului român!

Și e iulie. Și e cald. Și România e divizată. Împărțită. Pătimașă! Cine o fi de vină pentru toate acestea?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 12:19:08
         
 
  E deja fraudă? Păi, să-i aresteze. Pe toți: BEC, firme de soft și, mai ales pe ei, pe votanți, aia a mamii lor de comuniști!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:16:47
         
 
  E ora pranzului si fraudarea alegerilor continua chiar si la lumina zilei. Nu mai au nicio rusine.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:16:31
         
 
  Cristoiu! Omul cu mai multe fețe și niciun obraz!

Lovitură de stat, pucisme? Nu tancuri, nu puști, nu nebunie. Ci doar oameni care se duc să voteze zâmbitori și culmea, se salută între ei (noi am fost salutați și am salutat și noi și la intrarea și la ieșirea din secția de vot. Și erau necunoscuți!)

Domnule coleg, deschideți fereastra să intre aer proaspăt și lumină. Închideți televizoarele care vă intoxică, renunțați la ură și oamnenii vă vor iubi. Noi, europeicii vă iubim. Chiar dacă v-ați ieșit din fire și ați rostit, ca la mahala, "Sictir". O să vină vremea când o să roșiți că ați mers atât de jos!

O zi frumosă. Și, mai ales, o seară!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 12:15:31
         
 
  d-le Navara, acum poate pricepeți prin ce-am trecut eu de vreo 2 ani încoace :)

p.s. pentru orice minte limpede e absolut evident că ideea dvs e corectă, regulamentară și conformă cu legislația în vigoare, dar după cum mă așteptam, nu e respectată. cam 9 din 10 comentarii de mai jos încalcă evident legea... vă urez succes.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-29 12:14:15
         
 
  Prima manipulare:
Prezenta la vot la referendumul de duminica a fost de 9,05% pana la ora 10:00, a anuntat Biroul Electoral Central la ora 11:30. In Bucuresti, prezenta la vot a fost de 9,39%.
Daca n-as fi vazut imaginile as fi crezut ca aceasta cifra astronomica este si adevarata. In ritmul acesta, pana la ora inchiderii, de la tejgheaua BEC vom afla ca am votat in procent de 99%. Come on! E frauda si se vede din avion.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:14:04
         
 
  Și? Se teme de judecata poporului? Pînă mai ieri, abia aștepta să se întoarcă la ea.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 12:13:17
         
 
  Ăia de la alghemaine nu mai sunt în toate mințile, săracii! Iau interviu unui... nas??!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 12:12:53
         
 
  Subiectul logic a cerut pluralul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 12:12:00
         
 
  Păi, "popuru" lu cristoiu, ăla care naște pui vii, cotcodăcește cu disperare că-și vor pierde dreptul la cotețele de lux, gen vila Dante & mălaiul aferent.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 12:11:23
         
 
  http://www.nasul.tv/2012/07/28/nasul-tv-interviu-cu-jurnalistul-karl-peter-schwarz-de-la-frankfurter-allgemeine-zeitung/  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 12:08:29
         
 
  Nu. Cu lumînări :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:55:40
         
 
  Caragiale,  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-29 11:55:37
         
 
  :)) cu tortze? ups, s-au fisiit si alea-n Prut!!!
scuze, Liviule pt catrenul neizbutit, dsr de/o sceneta n-am chef.nici caragiale n-ar face fatza avalansei de situatii, care mia de care mai "europeeice"!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-29 11:54:59
         
 
  V-as sugera sa recurgeti la planul B.de la boicot
Gheorghe Recheșan


Planul B tocmai a căzut. Rămîne planul C: retragerea glorioasă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:50:49
         
 
  se pare, d-le Navara, ca ati subestimat viteza de reactie a userilor europeici,pe AF nu-l potireduce la tacere decit intr-un singur mod, siatunci o strige din taste ca ati porcedat antidemocratic, c-aveti simpatii bolsevice si-ncalcati constitutia europeeica!
V-as sugera sa recurgeti la planul B.de la boicot.sau sa cereti sprijinul porprietarului.n-ati facut decit sa inflamati spiritele oranj; probabil ca pe coasta califforniana redutabilul catrenist-balacaritor, Cioaca isi pregateste sarbacana agramatica.pina produce o pseudoepigrama va servesc eu cu un catren amical>

Cum mugeste caprioara
Chiar daca ii tai traheea
Tot asa europeea
Nu se teme de-un Navara!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-29 11:48:33
         
 
  Ca și cum i-ar fi cerut cineva părerea domnului Chiștoacă. Sau ca și cum părerea lui ar conta.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:48:32
         
 
  " Maine trec pe ele, asa cum fac de o buna bucata de vreme," (aferici)

Aferel, vezi ca atunci cînd... treci pe ele, să nu le terciuiești pe bietele femei, care n-au nicio vină că un șofer năuc vede lovitură de stat peste tot.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 11:48:25
         
 
  Și exprimarea și informarea corectă este următoarea: v-am invalidat cele 9 (nouă) comentarii...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 11:45:38
         
 
  Primarul general al Chisinaului, Dorin Chirtoaca, a declarat pentru UNIMEDIA ca, din punctul sau de vedere, nu exista motive plauzibile pentru suspendarea presedintelui Romaniei context in care edilul a facut un apel catre toti cetatenii romani din Republica Moldova sa nu mearga duminica la referendumul pentru demiterea lui Traian Basescu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 11:43:45
         
 
  Năvală,
Mă uitai încă o dată, sus, la obiectivele - fie și abuzive - pe care ți le-ai fixat.
Nu văd, printre ele, că ar figura și "exprimarea elegantă".
Să înțeleg că acesta este un punct pe ordinea de zi, pe care ți l-ai fixat, abuziv, în afara acesteia?
Lămurește-mă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 11:43:41
         
 
  Domnule Peia, eu i-am spus mamei si soacrei in mod direct "daca vreti sa traiti din pensie, duceti-va". Maine trec pe ele, asa cum fac de o buna bucata de vreme, ca sa le fac piata si sa le duc cumparaturile. Le-am spus ca de data asta doresc sa le controlez buletinul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 11:26:32
         
 
  Stimate domnule Peia, v-am invalidat comentariul pentru "exprimarea elegantă", proprie unui om de litere, poet, eseist, cenaclist etc.  
Postat de catre Val Navara la data de 2012-07-29 11:26:29
         
 
  Până la ora 10.00, 9,14% dintre românii cu drept de vot s-au prezentat la urne la referendumul privind demiterea președintelui Traian Băsescu

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:24:37
         
 
  Curat lovitură de stat, domnule AF. Cu tot tipicul: arestări în masă, armata pe străzi, interzicerea mitingurilor, interzicerea presei, prigonirea opozanților regimului, interdicții de circulație, închiderea granițelor, mă rog, tot tacîmul.

Ne credeți proști? Nu suntem, stimate domn. Încercați la americani, așa cum a încercat unul dintre colegii dumneavoastră oranj, care a informat deja opinia publică de peste ocean că susținătorii referendumului au ieșit cu bîtele pe stradă. Poate ține minciuna. Cu cît e mai groasă, mai ordinară.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:22:07
         
 
  Domnule Cristescu,
Mai jos s-a relatat fapta unui președinte de secție de votare care, într-un mesaj, a incitat la absenteism.
Potrivit legii, se cheamă că e infracțiune și, prin urmare, ar trebui dusă la parchet.
Am precizat și articolul de lege care sancționează acest fapt.
Editorul autotintitulat navara, îmi tot șterge comul prin care semnalam acest lucru.
Este corect, întreb?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 11:14:45
         
 
  A propos. Am mers cu soția și am votat. Cum votul este secret nu vă spun cum am votat!

Vă invit pe toți, care nu vă considerați vegetali, să mergeți și să vă exercitați dreptul la vot. Unii au murit ca noi să avem dreptul să votăm liber!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 11:06:39
         
 
  Bolșevisme domnule Andrei Florian.

Tot ce s-a întâmplat până acum a fost constituțional și s-a desfășurat potrivit legii.

Nici vorbă de "lovitură de stat"

Este un Referendum impecabil, deschis tuturor observatorilor interni și internaționali. Extremiștii, fundamentaliștii talibanii, când aud de democrație, scot ....BOICOTUL!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 11:04:31
         
 
  In fond, nu putem astepta pana cand se curata in mod natural toata infectia comunismului. Nu avem decat o viata si vrem sa stim daca mai este cazul sa ne facem sperante pentru Romania sau chiar trebuie sa ne vindem pamanturile "cumparatorilor" si sa ne vedem de drum spre tarile libere de bolsevism.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 11:03:56
         
 
  Unde a spus Europa așa ceva? Asta nu mai e manipulare, e minciună sfruntată.

Da, domnule AF. Am ales să cauționez. Și să cauterizez în același timp.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 11:02:17
         
 
  Absolut corect, domnule Cristescu. Din acest motiv consider vom avea ocazia sa vedem daca majoritatea a ales sa cautioneze lovitura de stat data de bolsevici sau a ales sa boicoteze ceea ce Europa civilizata a spus ca este inadmisibil pentru secolul acesta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 11:00:10
         
 
  Poporul este singurul care are dreptate. Întotdeauna!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 10:51:08
         
 
  Fiica cea mare a presedintelui de drept si ales al romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, Ioana Basescu, a fost huiduita duminica dimineata de un grup de pensionari in fata Vilei Dante
AF

S-a dus să facă inventarul, sau ce căuta acolo? Pe românește, asta se cheamă să ți-o cauți cu lumînarea.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 10:50:20
         
 
  Nu votați pentru răzbunare. Nu votați pentru "ochi pentru ochi și dinte pentru...Dante. Votați calm, ferm și apăsat. Votați cu iubire. Cu mare iubire. Cu extrem de mare iubire! Pentru România. Este ORA EI ASTRALĂ. Să nu o ratăm!

Domnilor BOICOTANȚI, sunteți în afara trendului, în afara timpului, în afara istoriei. Sunteți uitați în cea mai neagră ideologie nazisto-comunisto-bolșevică. Numai Hitler a mai utilizat Flacăra Olimpică, numai comuniștii guvernau cu dosare și șantaje și nu se dădeau în loc de la nicio ticăloșie, numai bolșevicii urlau cine nu e cu noi e împortiva noastră!

Cu tot boicotul vor vota cca 11 milioane de români. Sătui. Nu de boicotul de azi. Ci, de boicotul de 8 ani pe care îl face președintele suspendat, la adresa Românieii!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 10:50:20
         
 
  Gandul.ro:

Președinta unei secții de votare din Iași a fost înlocuită din cauza unui mesaj postat pe Facebook, scrie oradestiri.ro. Cristina Elena Irimia a fost schimbată sâmbătă din funcția de președinte al secției 123 din Iași, din cauza următorului mesaj:

“Dragi prieteni de pe Facebook.. am o singură rugăminte pt voi… duminică mergeți în parc, ieșiți cu amicii la o bere, mergeți la un grătar, faceți dragoste, numai NU MERGEȚI LA REFERENDUM….țin să fac o precizare: mă adresez acelora care au rate în euro, acelora care au muncit pe brânci pentru diplomele lor de masterat și doctorat, acelora care se simt jigniți de modul în care ne tratează, din nou, U. E. dar și acelora care muncesc cinstit, plătesc taxe peste taxe la stat pt. ca unii să stea cu mâna întinsă pt ajutorul social (această minunată găselniță de încurajare a lenei e opera PSD-ului, din perioada tovarășului Iliescu)”.

Halal președinte.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 10:47:31
         
 
  Textele și comentariile care îndeamnă oamenii să meargă la vot sunt legale.

Textele și comentariile care încearcă să împiedice oamenii să mergă la vot reprezintă, potrivit legii, infracțiuni.

" ART. 52
(1) Împiedicarea prin orice mijloace a liberului exercițiu al dreptului de a participa la referendum se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 5 ani și interzicerea unor drepturi."


Orice abuz pe care îl va face orice editor va fi sancționat cu reducerea nivelului.

Sesizări: [email protected] tel 0722598240
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-29 10:47:27
         
 
  rectific:
Fiica cea mare a presedintelui de drept si ales al romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, Ioana Basescu, a fost huiduita duminica dimineata de un grup de pensionari in fata Vilei Dante, relateaza Romania TV.
Gruparea de pensionari face parte din organizatia " Viitorul de Aur al Romaniei"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:46:27
         
 
  Fiica cea mare a presedintelui suspendat Traian basescu, Ioana Basescu, a fost huiduita duminica dimineata de un grup pe pensionari in fata Vilei Dante, relateaza Romania TV.
Gruparea de pensionari fac parte din organizatia " Viitorul de Aur al Romaniei"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:43:43
         
 
  DA, domnule Navara. Aceasta este și poziția mea. E o opțiune corectă. Singura corectă, și din punct de vedere politic, și din punct de vedere editorial.

Înainte de a invalida comentariul, vă rog să fiți atent, să fiți foarte atent! Nimic nu e ceea ce pare a fi.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-29 10:43:03
         
 
  Președintele interimar, Crin Antonescu, și-a exercitat dreptul de vot, duminică dimineață, la Școala nr. 73 din București, el spunând că are emoții, dar că speră că va fi pentru ultima oara cand va mai fi nevoit sa se trezeasca atat de dimineata.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:41:11
         
 
  Secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, a votat duminică la Liceul "Jean Monnet" din Capitală, el exprimându-și convingerea că peste 9,5 milioane de români vor merge la urne și precizând că a votat pentru "o nouă Românie", respectiv pentru "o Românie liberă".
PSD-istul a asigurat publicul ca va avea grija sa se intample intocmai si la termen toate dispozitiile primite in legatura cu prezenta la vot si la orientarea votului.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:38:21
         
 
  Guvernul domnului Dr. Ponta anunță că duminică, când va fi organizat referendumul de demitere a președintelui Traian Băsescu, va fi organizată Ziua Porților Deschise la vila Dante din București. Publicul va avea acces între orele 10:00 - 20:00, perioada in care premierul va fi prezent ca sa execute in fata vizitatorilor cateva exercitii de virtuozitate in domeniul Cpoy-Paste.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:35:54
         
 
  dle Navara, conform legii electorale, initiativa dumneavoastra mi se pare perfect legala, chiar daca miroase a "rebeliune" contra regulamentului europeic(care garanteaza dreptul la libera exprimare) dar, in opinia mea, putem trece cu vederea acest amanunt fiindca pe de alta parte orice comunitate(chiar un acvasiliterara ca aceasta)trebie sa se supuna legii; as fi preferat sa aveti acordul de principiu al d-lui Cristescu-Corbu si sa invalidati primul comentariu tendentios al lui Andrei Florian.daca nu de altceva pentru ca sfideaza taman punctul doi al anuntului de mai sus. al doilea va vizeaza personal, puteti proceda cum va dicteaza constiinta.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-29 10:24:57
         
 
  I-auzi ce înfoiere în gușă:

"Fiți atenți, fiți foarte atenți!"

Mă dixtrezi, neamule!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 10:22:48
         
 
  Dom'le, ești cam vioi și hotărît pentru un pseudonim!
Cum vine asta? Nimeni ne amenință?
Tu mi-ai șters comul ăla cu afericiu, care bate apa-n piuă pe aiciu?
"Unilateralule", vezi că genul ăsta de autodefinire sugerează oarece limite de judecată.
Nu vrei să-mi tai și mie nivelul nițel?
Pls! Ca să știu cine ești cu adevărat.
Chiar în spatele pesudonimului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-29 10:20:40
         
 
  Pe parcursul zilei de sambata, Pro Democratia a inregistrat sesizari referitoare la continuarea campaniei pentru referendum care se refera la transmiterea de mesaje SMS ce indeamna cetatenii la vot sau le transmit o anumita optiune, distribuirea de fluturasi sau alte materiale electorale, precum si vizite la domiciliile votantilor. Conform legislatiei in vigoare, campania electorala se incheie cu 24 de ore inaintea inceperii momentului votarii. In plus, au existat reclamatii privitoare la transmiterea unor mesaje cu scopul de a influenta votantii atat pe posturile de televiziune locala, cat si pe cele cu acoperire nationala  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:18:45
         
 
  "In acest caz este vorba de distribuirea de fluturasi de catre o organizatie neguvernamentala in mai multe localitati din judetul Hunedoara. Materialele includeau un spatiu care ar fi trebuit vizitat de catre alegatori cu stampila cu mentiunea ᅡvotatᅡ pentru a fi inscrisi intr-o tombola din care ar putea castiga premii precum telefoane mobile, biciclete sau excursii", a aratat Asociatia Pro Democratia, intr-un comunicat  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:18:04
         
 
  Asociatia Pro Democratia a depus, sambata, o plangere penala cu privire la organizarea unei tombole cu scop electoral de catre un ONG, care a distribuit fluturasi in localitati hunedorene ce informau ca cei care vor participa duminica la vot se vor putea inscrie la o tombola pentru castigarea unor premii, precum biciclete sau excursii  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:17:13
         
 
  Cred ca vom sta impreuna, astazi, edittore :)
Eu voi scrie si tu vei cenzura.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 10:09:58
         
 
  Ajutati-ma sa inteleg. Sustineti ca, ignorand regulamentul site-ului, precum a ignorat Ponta Costitutia Romaniei, doriti sa dati o lovitura de site?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-29 09:55:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE