FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Paralelă BĂSESCU-PEIA
Text postat de adrian mihai
Deh, Trăiene! Deh, Ioane!
Vede astăzi tot poporu':
Când e-al dracu' PROCURORU'
Cam rămâi fără BUTOANE...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Normal, ești într-o perpetuă părere naumiană, părelnic și instabil, într-o veșnică hologramă experimentală, adică într-o amestecătură fițoasă de vorbe goale!
Dincolo de cuvinte nu ești de cît o formă goală, fără cel mai mic conținut uman.
Ca și papagalii tăi însoțitori.
Mincinoși, parșivi, calculați, ritoși - klingonieni de paradă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 13:21:34
         
 
  aha, deci nu spuneai nimic. înseamnă că mi s-a părut.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-28 12:07:51
         
 
  Pentru tine, nu spuneam nimic, sub simplu motiv că nu ai consitența unei entități, demne de a fi considerată un punct nominal de reper. Tu ești doar un punct pasiv de recepție și de redistribuire de informații.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 11:44:16
         
 
  scuze, peia, am fost la cumpărături. te văz în formă. ce spuneai?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-28 11:34:56
         
 
  Normal că te abții!
Ce să mai spui?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-28 10:18:58
         
 
  Radu, vezi ca ai facut un pleonasm.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-28 04:35:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  peia, mă abțin de la comentarii, ești dus...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 21:27:09
         
 
  Ocol laș, desigur!
Acum nu te interesează, dar, mai devreme, te interesă, atît cît să scuipi un com pervers.
Ce jegoșenie.
Nu, sursa nu-i directă, dar faptele sunt absolut autentice. Poate că sunt și amănunte care nu mi-au fost relatate. Am încredere, însă, în sursă, căci o cunosc bine.
Am să-ncerc să iau legătura și cu persoana în cauză, după ce-și mai revine, și am să aduc amănunte în plus, dacă acceptă să mai vorbească, pentru că a refuzat categoric să i se facă publică povestea. E speriată de moarte.
Dar, desigur, din alt punct de vedere, cum să te intereseze? Ce, pe tine te revoltă nedreptățile și ticăloșiile? Nu. Tu nu ai cum să fii vreodată călcat de ai tăi băieței cu ochi albaștri!
Scîrbos!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 21:24:58
         
 
  calmează-te, omule. n-ai aflat din sursă directă. oricum, reală sau nu, chestiunea NU MĂ INTERESEAZĂ.

în ce privește chestiunile pe care le-ai posta despre Carmen Anghelina, faptul că n-o faci, deși de-abia te abții să nu, e un fapt lăudabil.

pe ziua de azi, singurul care te onorează.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 21:16:55
         
 
  A, și stăi să-ți spun: dacă aș fi jegos ca voi și aș utiliaz aceleași metode, dar sprijinite pe dovezi, aș posta aici lucruri pe care doamna ce isterică le-a scris cu mînuța ei, oooh... oh, oh!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 21:08:25
         
 
  Femeia care a pățit ce a pățit.
Tu, prin comul tău jegos, ai vrut să insinuezi că eu bat cîmpii. Că aduc amănunte neveridice.
Și mai vîri ștanga cu "intervievarea". Cică subtil.
Sau acum o dai cotită, te faci că nu pricepi, ca în cazul în care te-ai scuzat cu scrisoarea postată a iatericei?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 21:06:29
         
 
  peia, nu pricep, despre ce persoană e vorba?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 20:55:30
         
 
  Măi rădulescule,
Uite cum facem: o să fac efortul de a-mi stăpîni scîrba de tine și am să te invit la mine acasă, ca să iei contact cu persoana în cauză.
Bon, iar insinuările voastre jegoase, ofticate, coborîte la nivel de ură măruntă, care vă dovedește micimea de caracter, - că o mai zise amicul tău scîrbos, pușcă - insinuările voastre parșive, îmi spun totul despre "activitatea" voastră, pînă al urmă.
Căci astea-s metodele specifice: intimidare, insinuare, strecurare de vorbe mișelești, calomnii etc... ca să scoateți adversarul din joc.

Te aștept deci și, după ce te lămurești, să-ți ceri scuze public.
Deci?
Aștept răspuns.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 20:49:49
         
 
  peia, după toată logoreea asta, după evidenta risipă de energie cu care te-ai informat (și ne-ai informat, ca de obicei, fără a preciza sursele) eu aș cam fi înclinat să cred că te cam obsedează o percheziție la domiciliu. sau poate mi se pare.

o altă ipoteză ar fi că tu însuți erai unul dintre cei "intervievați", asta explicînd și abundența aproape cinematografică a detaliilor.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-27 20:26:30
         
 
 
Să fii tu sănătos de cînd le-au dat drumul la colorați!
A mai rămas doar ăl bătrîn, care, după 29 de zile, va reveni la matcă și va face tot ce știe.
Zburătorii mai vînoși, progenitura de forță a lu butoane, deja defilează prin oraș în decapotabile și ne rînjește-n nas, în semn de "ce credeați, băi fraierilor, că, gata, ne-au găbuit?! Iote că nu. Care faci pă nebunu, să te marcăm?"

Au ieșit ei data trecută basma curată, cînd au omorît un american, dar acu?
Spectacolul TV, ultimul de genul ăsta, de factură băsistă, nu i-a impresionat decît pe proști! Eu, cînd i-am văzut că percheziționează casa interlopului, am rîs de m-am stricat! Păi, cît de tîmpiți trebuie să fi fost procurorul ăla, sau cine dracu ordonă o așa chestie, să creadă că mafiotul butoane, cu activitate de peste 35 de ani de activitate intens㠖 că și pe vremea lu ceașcă era la fel, la cuantumuri mult mai mici, dar era – ăștia, procurorii lu pește credeau că puteau găsi ceva acolo? Păi, erau „n” locații în oraș, în care interlopul ar fi putut ascunde documente compormițătoare. Una era la cîteva sute de metri de casa aia, și nimeni nu s-a obosit să se ducă acolo. Altele, al marginea orașului.

Dar stăi să vezi cît cretinism pe procurori și mascați.
În același timp, căutau o tipă, despre care aveau ei infomații că e contabila lu butoane.
Și-au dat buzna undeva, pe o stradă, într-o casă mai arătoasă, căci, nu-i așa? era de presupus că e o femeie cu bani.
„Tu ești Marinescu?” „Nu”. „Da’ cine?”. „Cutărescu”. „Arată-ne cartea de identitate”. „Iat-o”.
Mda. Greșiseră tîmpiții adresa!
Drept care au intrat val-vîrtej alături, într-o casă sărăcăcioasă, de vreo sută de ani vechime. În casă, o altă femeie. „Tu ești Marinescu?”. „Nu sunt Marinescu”. „Da’ cine dracu ești?” „Cutărescu”. „Buletinu!” „Iacă-l!” „Aaaa, nu ești Marinescu, fiindcă te-ai măritat, da’ numele de fată e Marinescu. Știam noi. N-ai făcut ASEu?” „Ba da” „Vezi că știm. Ești contabila lu butoane.” „ Nu, habar n-am să țin o evidenț㔠„Minți! Unde-s banii?” „Care bani?” „Te faci că nu știi? Hai că-ți arătăm noi”!
Și s-au apoucat să-i scormone casa, sub privirile înmărmurite ale femeii, care nu mai era-n stare să articuleze nimic. Au scos cenușa din sobă și au aruncat-o în mijlocul camerei. I-au spart burlanele. I-au găurit pereții și pivnița, i-au pus totul cu susul în jos.
„Unde-ai pus banii?” „Care bani?!” „Care bani, a?... Da’ la Eforie ai fost cu mă-ta”! (Tîmpiții o urmăriseră cu două luni înainte, și în concediu!!!) „Păi, a îngăimat femeia, dacă aveam bani, nu stam în hotel de mîna doua...!”
Dăăăăăăă!... cam logică observația!...
„Prefăcut-o! Hai cu noi, că spui tu tot”!
Și-au ridicat-o pe biata femeie, și-au dus-o la București, la sediu, și-au ținut-o pînă la 3 noaptea, nemîncată. Cînd trebuia să se ducă la toaletă era obligată să-și facă nevoile cu ușa deschisă!!!... Probabil că asta-i regula, mi-nchipui.
Și-au pus-o să dea declarații. Complet năucă, a început să scrie ce i se dicta.
Scrie: „Menționez că mi s-au adus la cunoștință acuzațiile...”
„Ce faceți, doamnă?” i-a sărit în ajutor un avocat, care apăra altă persoană și care-o cunoștea, vi s-au adus acuzațiile la cunoștință”? „Păi... nu”! a îngăimat doamna. „Și-atunci de ce scrieți asta? Hai să lămurim problema.”

Și au lămurit-o. Marinescu era alta.
Cît de tîmpiți pot fi?! Ca s-o urmărești și-n concediu, dar să n-ai habar cine e cu adevărat și unde stă. Și, finalmente, să nu afle un lucru pe care și un idiot, care habar nu are de chestiunile astea, poate să afle cine era adevărata contabilă a lu butoane! Fără filaje dăștepte! Dăăăăă! – vorba unor crainici de la Antena 3...
Faptele le-am aflat de la o colegă de muncă a femeii, cunoștință apropiată de-a mea. Nu mi-a venit să cred. Am rugat-o să-mi permit ca să scriu undeva, la un ziar, acest lucru, să-mi dea numele. Îngrozită, m-a rugat să nu cumva să fac asta.
Nu fac. Dar, dumnezeule, în ce țară trăim?!
Aș vrea să-i văd pe băsiști, oricare dintre ei, trecuți printr-o astfel de situație.
Pe burtosul rafinat pleșu, spre pildă, pe licheaua auto-apelată liiceanu, pe colonelu turcescu, pe aferici, pe cioacă, pe șărșăl, pe mocanu, pe pușcoci, pe lăzărică, pe ră-du-les-cu, marel placid! oh, să-i văd cum vor recționa?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 19:29:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE