FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Martin Gate statea alaturi de sotia sa Rwanda in living. Priveau televizorul… Programul lor favorit rula. Se relaxau dupa o zi obositoare… Serviciul se prelungise pana tarziu, iar acum ei primeau o bine meritata odihna…
- Ai auzit ceva…?
Femeia intrebase cu indoiala. Insa se auzea ceva… Ceva ciudat…
- Cred ca se aude dinspre televizor…
- Ce poate sa fie…
- Nu stiu, insa mi-e frica…
- Vine spre noi…
- Ah…
Sunetul rasuna in incapere. Cei doi inlemnisera in scaune. Televizorul bolborosea cuvinte intr-o limba ciudata… Cuvinte de neinteles… Camera parca se invartea in jurul lor. Cartile zburau din biblioteca… Casa parea ca prinsese viata…
Si deodata intuneric…

Razele soarelui luminau incaperea. Cei doi se trezira in fotolii, in aceleasi poziti din seara trecuta. Televizorul era tot acolo, inofensiv ca intotdeauna. Cei doi aveau mainile inclestate pe scaune. Erau reci, ca si cum si-ar fi petrecut toata noaptea afara.
Si-au facut cateva cruci si au plecat hotarati sa nu mai petreaca inca o seara in acea casa…

Bob Monroe si sotia sa Katryna stateau in fotoliile din casa familiei Gate. Nu ii deranjase acest schimb… Ei aveau ocazia sa varieze putin viata lor monotona, iar in acelasi timp puteau ajuta niste prieteni. Amandoi priveau concentrati televizorul…
- Ai auzit ceva…?
Se auzea ceva… Ceva ciudat…
- Cred ca se aude dinspre televizor, raspunse barbatul calm.
- Ce poate sa fie.
- Nu stiu… Scoate-l din priza…
- L-am scos deja, inca se aude…
- Opreste curentul…
Cativa pasi…
- E oprit…
- Inca se aude…
- Au inceput sa zboare cartile… Televizorul parca rade… Si lumina… Bob, mi-e frica…!
Sunetul rasuna in incapere… Femeia inlemnise in scaun. Televizorul bolborosea… Cuvinte de neinteles…
- Na ma na!
Lovitura distruse aparatul. Sunetul se stinse in ramasitele acestuia. Barbatul aseza jos bata si deschise radioul…


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Numai credinþa vã poate convinge.

Nu vorbesc aºa cum þi se spune la bisericã. O spun altfel. Pentru cã existã în noi autocenzura. De aceea, cineva mult mai important a spus: Crede ºi nu cerceta !

ªi, nu v-am spus decât ceva nesemnificativ. Problema este cã, în anumite momente ale vieþii, autocenzura funcþioneazã defectuos. Iar dacã devi conºtient de lucrul acesta ºi utilizezi autosugestia, vei fi un altul, mult mai divers ºi poate mai profund.

Prin urmare, asemenea fenomene nu se relevã celor cu manifestãri primare ale conºtiinþei. Totu este sã te gândeºti permanent ºi sã încerci sã înþelegi.

ªi sã nu credeþi cã vã invit la o discuþie care sã impingã lucrurile cãtre paranormal, pentru cã nu existã aºa ceva. Totul este normal, numai cã autocenzura ne îndeamnã spre alte explicaþii.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-09 15:44:46
         
 
  Povestirea dumneavoastra este interesanta... Am patit si eu cateva lucruri asemanatoare... Si, desi trebuie sa admit ca nu exista explicatii logice, inca sunt reticent in privinta acceptari unei astfel de metafizici...

Nu stiu sincer ce m-ar putea convinge...
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-02-09 15:32:02
         
 
  Sã definim ce înþelegem prin fenomen paranormal. Evident cã aºa cum aþi prezentat aceastã experienþã, totul este definit în sensul normal al cuvântului.

Vreau sã mã refer la o experienþã pe care am trãit-o ºi nu m-a impresionat prea tare, chiar dacã era un fenomen paranormal. In urmã cu ºase luni mi-a murit un câine. De cancer. Dar nu desprea asta vreau sã vorbesc. Ei bine cu circa douã luni înainte, aflat împreunã cu familia într-o camerã mare unde se afla o bibliotecã la fel de mare, fãrã nici o explicaþie logicã, de pe unul din rafturile bibliotecii s-a ridicat în aer un bibelou de porþelan care înfîþiºa un elefant ridicat pe picioarele din spate, aºa cum fac de regulã câinii care vor sã se joace cu tine. Bibeloul s-a rotit în aer spre stupefacþia noastrã ºi s-a îndreptat oblic spre podea cu o vitezã mult prea mare, spãrgându-se zgomotos. Simultan cu acest eveniment, am ºtiut cã îmi va muri câinele, cu toate cã la acel moment era sãnãtos.

Ceea ce a urmat a fost ºi mai ciudat. Insã niciodatã nu mi s-a pãrut nefiresc. Nici mãcar paranormal.

Asemenea fenomene le întâlnim la tot pasul. Unii le înþeleg, alþii nu le acceptã.
 
Postat de catre Marian Badea la data de 2006-02-08 18:01:18
         
 
  Experienta paranormala redata in acest text imi este cunoscuta... Cu toate astea, eu nu am aplicat acea lovitura, care de multe ori este unica solutie... :)

 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-02-07 18:11:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE