FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ce întelege diaspora
Text postat de Valeriu Cercel
(domnului Cristescu, care reproseaza disporei ca nu intelege nimic)

Domnule Cristescu,

Pentru noi, cei ce traim civilizat prin tari straine si privim de la departare evenimentele ce s-au succedat in ultimii 23 de ani, ni se pare ca poza este foarte clara.
Din acel FSN, care era format din toti fostii comunisti ce au declarat ca ei nu mai sunt comunisti (sanky !) s-au format partidulete (democratice !) cu aceleasi fete cunoscute si inainte de ’89.
Aceste partidulete, au format apoi coalitii, si-au schimbat numele, dar talharii erau aceiasi si in timp ce manipulau intreaga societate romaneasca, orbita si cu speranta in mai bine, votandu-i rand pe rand pe aceiasi tradatori de neam si tara, care strigau “noi nu ne vindem tara”, au operat in liniste, cu randul, pana la momentul de fata. Pentru noi, cei din dispora (pardon, exil !)
este foarte usor de inteles ca cei care au dus tara de rapa au fost si sunt constituiti in doua tabere, sau doua gasti, ca sa inteleaga si altii, la fel de parsivi, de corupti si interesati doar de avantajele lor personale, dar la fel de bine manipulatori ai maselor. Pentru aceste doua gasti de talhari, lumea astazi se cearta, se batjocoreste, se umileste, se insulta si se uraste.
Clar ?
Ceeace nu este clar pentru mine, cat si pentru alti membri ai acestui site literar, si poate si pentru altii ce nu-s membrii ai acestui site literar, dar din cand in cand mai dau pe-aici, este ca dupa atatia ani foarte putini romani din tara nu inteleg si nu vad ce s-a intamplat si inca se mai petrece in Romania, asociindu-se si sustinand una, sau alta, din gastile de ticalosi ce au pus tara pe chituci.
Deaceea, fiind convins ca dumneavoastra stiti mult mai multe decat noi, cei din afara tarii plecati cu zece, douazaci, treizeci de ani in urma, ma intreb, cum de dumneavoastra, profesor universitar, stiind atatea, clarvazator, sunteti partinitor uneia din gastile de talhari porniti impotriva celeilalte gasti ?
Bineinteles ca nu faceti asta din naivitate ! sa fim seriosi !
Din ceeace vedem noi, si v-am prezentat doar in cateva cuvinte mai sus, caci ar fi muuulte de spus, as dori sa va incredintez ca atat eu, cat si o mare parte a exilului, nu ne putem asocia, nu putem sustine si nu ne putem confunda cu niciuna din cele doua bande care, in numele democratiei si pentru binele tarii si poporului roman, sunt la cutite luptand pentru a-si castiga sau recastiga terenul pierdut.
Ne asteptam ca si dumneavoastra sa fi avut o pozitie demna, ducand o campanie impotriva tuturor acestor nemernici care va duc de nas de 23 de ani.
Cam asta e poza ce noi o vedem de aici din departari.
Daca dumneavoastra puteti sa ne convingeti, cu argumente sanatoase, bineinteles, ca una din gastile de puscariabili ar fi mai buna decat cealalta, be my guest !
Cu dragoste romaneasca !

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Lasa Ioane ca de palatelu' ala se vor uza astilalti, din gasca astalalta de hoti.
Mai stiu eu o poveste cu nea Nicu.
Si el a facut un palat maaaaare, in care stau astazi toti hotii !
Cam asa se face progresul la noi, la Romania !
Am vazut ca au mai arestat un senator ce fi la PDL si acu era la PSD.

Vad ca domnul profesor nu mi-a dat niciun raspuns.
Se vede ca este ocupat cu campania.

Apropos de mincinosi. Poti sa-mi faci o lista cu aia care nu mint si va duc de nas ?
Astept.
E si asta un semn bun si un pas inainte, numai ca tu nu te bucuri ce tara va scapa de hoti, caci tu ai preferinte, nu esti ca mine sa-i doresti pe toti hotii la mititica, ci numai pe unii.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-27 12:52:32
         
 
  He, he, ce pălățel spălățel, la marginea lacului, își trăsese băiatu!
Și cică, noooo, nu el a zis să se pregătească viloiu pentru el, ca să-și oblojească oscioarele postprezidențiale. Dovada, dovada! vreau dovada... (leanța lu ceașcă mai cerea dovada!). Cînd, hop, că apăru docomentuuu! Iote, bre, ce zice RAPPS-u, că era pregătită pentru un fost președinte. Care? Păi... de!... Care?
Cînd am văzut piscina interioară, imediat m-am dus cu gîndul la piscina lu ceaușescu, de la Olănești, pe care am văzut-o. (Bine, cît încă se mai putea, pînă a pus băsescu gheara bășilă pe ea. Și pe toate celelalte reședințe ale lui ceașcă. Păi, și el, de!... ceușescu doi!)
Că nu se mai satură: a mai făcut una și i-a dat-o lu fi-sa! P-ormă, cică: iiioi, nu mai casă, trebuie să-mi dau una... și și-a dat-o, semnînd cu stînga și înhățînd-o cu drepata, cît fost primar: vila din Mihăileanu. Și mai ședea în vreo trei-patru-cinci locuințe de protocol. Se muta din loc în loc, ca țiganii. Mă rog, din palat în palat!

Faraonuuu!
COMUNISTUUU!
SECURISTUUU!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 09:38:51
         
 
  Și nu, nu mi-a sugerat să fug de-acasă, ca tine, că noi nu suntem șătrari, nu trăim la marginea satelor, avem vatra noasttră bine așezată într-un loc.
Dar, după cum se vede, tătucu tău a făcut asta. De-aia ai ajuns și pe unde ai ajuns, dezrădăcinatule!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 09:26:55
         
 
  Ce mincinoși ordinari ești, sunteți!
A votat cîndva cu licheaua sta docherească, păcălit și el, ca atîția, de malversațiunile ipochimenului, dar ți-am pomenit care-i este părerea acum: "băcescu? O sărăcie, un neisprăvit! Nu știu eu ce erau marinarii?... o liotă dă descreierați, cînd ajungeau pă mal făceau prăpăd: se-mbătau ca porcii, își spărgeau capetele și nu mai rămînea nimic întreg pă lîngă ei!"

Ce vrei descriere mai sugestivă? Ceța mai lăsat bășilă întreg din România?

Dar ai ocolit răspunsul la-ntrebare:
BĂSESCU ESTE AU BA UN COMUNIST SECURIST?"

Și, dacă e, cum de-l pupați în zona ia, fără jenă, în timp ce vă dați de ceasul morții că umblă comunismul în pielea goală pe aici?!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 09:23:52
         
 
  E bine Ioane, draga,
dar fii sincer, te rog.

Ne-ai vorbit de tatal tau si am inteles ca a fost un om drept, cinstit si cu capul pe umeri care, asa cum tu ne-ai declarat, a votat cu Basescu.
Ia spune-ne, dar sincer, cat ai trait la usa lui, nu ti-a sugerat niciodata sa fugi de-acasa ?


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-27 01:16:32
         
 
  În loc să te dai rănit că-ți detronez idolul de pe soclu, mai bine ai răspunde cum de pupi în cutare loc un comunist securist.
Pardon: un COMUNIST SECURIST... cu majuscule.
ÎMPUȚIT - tot cu majuscule.
Cît privește "mizeriile cenocepute de bibilica mea", te anunț, în compensație, că "bibilica" ta cîrîie, ca o capie, pe grămada de lemne!
E bine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 00:35:08
         
 
  Și hai sictir, încă o dată !

Postat de catre ioan peia

Diagnosticul e clar, nu trebuie sa ni-l spuna domnul Cristescu !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-27 00:31:06
         
 
  Auzi Ioane,
In delirul si disperarea ta ai ajuns la nivelul tatelor si florareselor de mahala.
Daca domnul Cristerscu accepta aceste mizerii concepute de bibilica ta sa fie lasate pe site, si editorii deasemeni, este clar si logic ca atat dansul cat si editorii stiu precis ceeace noi doar suspectam.

COMUNIST ÎMPUȚIT și SECURIST ȘI MAI ÎMPUȚIT FIIND EL
BĂSESCU ESTE ÎNCĂ UN COMUNIST ÎMPUȚIT!
ȘI UN SECURIST LA FEL DE ÎMPUȚIT!
COMUNIST PLUS SECURIST

As fi putut sa spun si eu acelasi lucru, si nu numai despre Base, ci despre fiecare talhar din cele doua haite,numai ca tu ai
spus acelasi lucru de trei ori, si asta e rau...
mamoria...


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-27 00:27:32
         
 
  Și hai sictir, încă o dată!
Ce scrieți voi depre România, insultîndu-ne, sunt numai gogorițe pe care le haliți și le regurgitați, ca să dea bine la sponsorii voștri din banii noștri!
Trăi-v-ar neamu, ăla care, de cînd e lumea, nu a prins rădăcini nicăieri! eEcît pe lîngă curtea creștinului, din care recoltați fulgi, cu găini, cu tot, în ei!
Și pe-acolo, desigur, tot găinari sunteți.
Da' ăia au destule, nu se supără!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 00:22:46
         
 
  Băi fugiților,
Mai întîi, hai să vă iau încet, să nu vă cadă tencuiala!
Văd că aveți o obsesie, care începe să semene, mai degrabă, a căpială. Aia cu comunismu.
Frățicilor, că vi se pare vou㠖 dar, de fapt, nu vi se pare, ci doar o băgați la interval, că așa e metoda – că vi se pare cum că unul ca mine, că altul sau nu’ș mai cine ar fi comunist, faptul ista ar avea două iesplicații:

1. Sunteți dilii (e, oare, ecoliterar? ... este, căci e dată îndărăpt, peste fileu!), deci dilii fiind voi, ăi de pe partea aialaltă a pămîntului, adică stînd mereu cu capul în jos – că, știți, reciproca... – vi s-a făcut creierul măciulie în vîrful țestei, exact pe refrenul „comunism”. Și, de-aci, patefoniada care vă făcu șanț pe circumvoluții.

2. Ăsta de care sunteți toți îndrăgostiți, ca centuristele de tiriști – băsescu, zis – este taman cel mai al dreacului COMUNIST PLUS SECURIST.
Băi, ați priceput? Vă mai scriu o dată, mare:

BĂSESCU ESTE ÎNCĂ UN COMUNIST ÎMPUȚIT!
ȘI UN SECURIST LA FEL DE ÎMPUȚIT!

Să vă mai scriu încă o dată?
Nu vă mai scriu, ca să nu vă cadă plombele.

Dar, COMUNIST ÎMPUȚIT și SECURIST ȘI MAI ÎMPUȚIT FIIND EL, iote că îl pupați intens pe toate părțile, și arătați cu deștetele voastre vrednice în oricare altă parte, decît unde trebă.

În plus, popo... tu care vezi comuniști și în salata beouf, tu, cît ai făcut, sanchi! seminaru ăla dă gradați ai lu dumnezeus, nu fusăși comunist, mânca-l-ar mama lu procest-verbal?
Noooo, cum săăă, taman tu, militantu lu pește!...
Așa că puneți-vă-n rastelu cu metodistică poeziil astea și băgați altele, mai demen de mintea voastră-mbîrligată.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 00:17:17
         
 
  cum ziceam, nici macar o asimptota nu poti deslusi, inapoi a Roraschach ca e grav.
Inti nu am votat in 2004, dreptul meu de a refuza sa aleg intre doua lichele, ambii fosti demnitari comunisti, e clar sau repetam testul?
Doi, daca tu ai dovezi ca eu as fi la limita subzistentei *reducerea la burdihanu propriu e tot un primitivism al gindirii, dar cred ca ai o virsta la care nu mai poti fi vindecat)
Doi. In timisoara isi ridca vile liderii mafiei tiganesti, parvenitti care invirt afaceri profitabile (in special import de alimente)si cca 1000 de angajati la companiile straine.
Trei.."comunist de talia ta". aici esti iremediabil eronat dar am obosit si m-am plictisiot sa iti scot o idee fixa de sub calota craniana.
patru, "hahaha"ul la glumele proprii.tipic basescian...nimic de adaugat.
da' stiu ca sunteti tare agitati domle si aia cu grade si aia simpli soldatei oranj cu cit se apropie funia de par.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 23:16:14
         
 
  Hahaha, rechesanul recunoaste ca a votat in 2004 cu puscariasul Adrian Nastase!
Esti foarte "inspirat" pentru un comunist de talia ta! Ai mizat pe o gloaba.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 22:59:01
         
 
  rechesane, poate tu traiesti la limita subzistentei pentru ca nu faci nimic sa iesi din mocirla.
Dar uita-te si tu primprejur, macar in Timisoara, sa vezi in ce masini se plimba romanii, ce case misto si-au tras si pe unde isi petrec concediile. Bine, astia sunt romani isteti si harnici.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 22:57:24
         
 
  nu Cercele, hai sa te linistesc. Nu alegem intre doua bande, pur si simplu avem de ales intre a spune CARA-TE unui ins incompetent, care a confundat o tara cu puntea unui vapor sau de a tacea cu lasitate si de a sta acasa din interesul boicotarii. Base a mintit UE ca in Romania procedura de suspendare nu e in constitutie, mizind pe nepasarea alora.sau pe interesul de a ne infunda mai tare in mocirla.ca diasporean cred ca ai avea interesul sa fii reprezentat de un ins civilizat, cultivat si daca se poate nemitoman.
Ti/o spun ca unul care are nenumarate rude si amici in lumea larga, niciunul nu gindeste asa intepenit..deh, virsta si departarea...ba chiar proasta informare.
Acu despre comunism si gogoritele ce apar in presa...ele sunt inventiile basisitlor de a abate artentia de la furaciune si mizerie, manipulare atingind ridicolul.lovitura de stat!? pai care guvern, aflat la putere da lovitura sub scaunul propriu...ma ro.
Cam asa arata lucrurile de aproape.dar apropos, te rog nu veni cu afirmatii hazardate, eu nu am aratat niciunde cu degetul spre unguri, evrei, tigani sau sarmanii mei compatrioti emigrati.da, vedeti eronat lucrurile de aia ne straduim, mai cu buna mai cu reaua sa va luam albeata de pe ochi, daca e cazul si nu sunteti cumparati de matroz si slugile lui. Da, spre Base aratam cu degetul fiindca el e garantul securitatii si prosperitatii noastre (desi eu unu nu l-am investit cu increderea mea, fiind clar de acu 8 ani ca nu o merita)si cred ca e normal, a acceptat functia (vremelnica)sa/si asume acum si esecurile. care is mai mult decit semnificative. sa amintim doar apelul la solidaritate si la economisirea resurselor pecind el isi pregatea ditamai viloiu de protocol in care sa huzureasca dupa expirarea mandatului. pai, cu asemenea pata pe obraz in USA nici macar maturator in cladirea guvernului federal n-ai ramine, darmite presedinte.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 22:55:30
         
 
  olarule, iti raspund in ciuda evidentei ca te exprimi ilogic, infantil si mai mult decit tendentios. statisticile oficiale, ele arata cu cifre ca circa 60% dintre romani traiesc sub pragul subzistentei. asta in termeni banali inseamna ca dupa ce isi platesc impozitele(nu putine), costul utilitatilor (uriase chiar la nivel european) nu le ramine din salariu decit pt o coaja, si aia uscata de piine. Cum s-a ajuns aici? pe linga contextul economic global, prin subminarea economiei (grupuri de interese care au elaborat un plan clar de boicotare)prin pierderea oportunitatilor de la inceputul anilor 90', bref prin proasta gestionare a unei probleme ce depaseste competentele unui analfabet politic, care confunda o tara cu puntea unui cargou. si apropos de prerogative, una dintre ele, ca sef al CNSA ce revine presedintelui este asigurarea securitatii alimentarea a tarii(dincolo de betiveala, sunt sigur ca unele state americane au mai multi alcoolici decit orice judet sin Romania) sau a lenei. deci e vorba de un fenomen extins, nu de ratari personale, bade gugulan cu car cu mera! dar asta cu ratarea, tine de alte coordonate , nu ca la tine, de burdihan, asa cum amesteci lucrurile matale.
Asa ca fa bine si retrage afirmatia (nu veni din nu cu infantilisme ca te trimit la o o diagrama Rorschach)eu unu n-am afirmat ca se traieste mai rau ca pe vremea impuscatului cind saracia uniformiza, dar nici burjuii rosii nu-si afisau bogatia ca aceasta patura subtire de impostori si parveniti. intorci vorbele ca base, cine se aseamana se aduna, care a invetat gogoritele(el sau consilierii lui)gogoritele cu lovitura de stat, restaurarea bolsevica si alte nerozii bune sa distraga atentia natiei de la ghiortaiturile de foame din foale.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 22:41:39
         
 
  Dragii mei,
Stati putintel ca am luat-o razna.
Este vorba despre ce stie diaspora si am mentionat ca aceste doua bande de impostori, care in ultimii 23 de ani au jefuit tara, rand pe rand, manipuleaza si masele intr-un stil diabolic, facandu-i pe oameni sa se certe intre ei, sa se injure, sa se urasca.
Am avut dreptate ?

In ultima vreme, tot din diaspora s-a vazut, ca se cauta “tapul ispasitor”.
Atat Peia cat si Reche, chiar si alti cativa, au aratat cu degetul in directia opusa persoanelor lor, blamandu-i, pentru situatia tragica in care se afla Romania acum, pe unguri, pe evrei, pe tigani, pe diasporeni, iar acum, pe Base si Uniunea Europeana.

Chestia este ca s-a ajuns la acest referendum, dorit de vasta majoritate a populatiei Romaniei,
prin care avem de ales, democratic, prin vot, intre aceleasi bande de tradatori si vanzatori de tara si asta, sincer v-o spun, asa se vede de la noi, de-aici.
Daca este cu totul altceva si noi, cei din diaspora chiar nu stim, sau nu intelegem, nu e mare scofala, caci se pare ca majoritatea populatiei inclina catre una dintre aceste doua grupari de talhari.
Daca ceva noi nu am inteles, explicate-ne, va rugam, asa cumn l-am rugat si pe domnul Cristescu, care inca nu a aparut cu nimic nou.



 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-26 22:32:11
         
 
  "hai sa edem AF de ce am eu simpatii comuniste?"

Rechesane, nu numai ca ai simpatii comuniste, ci esti chiar comunist pana in maduca oaselor. De ce? Pentru ca si tu si Peia mintiti cu nerusinare ca in Romania se moare de foame si ca se traia mai bine pe vremea impuscatului.

Ca sa iti fie clar; in Romania mor de foame numai putorile, betivii si ratatii. Ori astia mor de foame si daca traiesc in SUA, in Elvetia, sau in Monaco.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 22:13:05
         
 
  concret, Cercele(si nu ma dragali ca nu's pe invers si cred ca nici matale, din moment ce ai baieti si nepoti si te pozezi cu dame de consum cubaneze)prin ce m-am dat eu de gol? Ca nu accept un mitocan, mincinos si saminta de scandal la cirma tarii? e dreptul meu democratic, bre! pai asta, nene(nimic peiorativ ai cu un sfert de secol mai mult ca mine)e taman optica comunista:cine nu e cu noi e impotriva noastra, Cercele!iar de aflat ce gindesc eu, daca nu cumva esti copilul cel dotat al mafaldei cred ca nu poti stii!
daca eu ti-as spune ca vizitind china sau cuba esti rosu in cuget si gindire as fi superficial...hai, nu-ti mai insulta logica aia pendulanta, noi tot va aceptam cu bune si rele chiar daca ati tulit-o din gradina maicii Domnului in folosul preeriilor mormone si faptul ca ne chinuim sa va deslusim angoasele si nelamuririle e concludent.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 21:58:48
         
 
  nu inteleg de unde ati luat informatia ca eu as avea simpatii comuniste

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 21:25:11

Gheorghe, draga,
Comunistii nu au nevoie sa strige in gura mare in piata centrala ca sunt comunisti, aratand si carnetul rosu.
Nu.
Ei se dau singuri de gol prin felul cum gandesc si cum vorbesc.
E foarte simplu.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-26 21:49:39
         
 
  hai sa edem AF de ce am eu simpatii comuniste? fiindaca il contest pe cel caruia ii faceti o desantata campanie de sprijinire inaintea spinzuratorii_ prin ceea ce scriu in textele literare? prin origine, carnet de partid, antecesori? Eu as zice, si asta v-a spus d/l Bordas de nenumartae ori ca aveti o mentalitate bolsevica 100% daca nu altceva prin inversarea valorilor...o luam de la capat, cind va solictam, de pilda sa postati, pe masura nivelului dobindit pe europeea texte literare nu copy/paste dupa articole din cotidienele vindute puterii pdl/iste. pe urma tentativa clara de scindare a societatii si de invrajbire intre diferitele categorii sociale, tot model de la tatucu oranj. pot sa aduc inca 3-4-5 argumente ca divagati copios si improscati cu noroi interlocutorii, ca va afisati opiniile calpe cu grobianism, precum liderul pe care il slujiti, model autocratic de tip asiat, lipsit de moralitate si de cultura politica, fiindca de ar fi fost altfelaltfel nu s-ar fi jucat cu balonu democratiei pe teasta cheala, ca Ronaldino incalcindu-si prerogativele, vai...constitutionale.de fapt ce irita reprezentantii pupincurismului oranj nu e anticonstitutionalitatea discutabila a manevrelor de suspendare, ci faptul ca li s-a tras presul de sub picioare cu aceleasi metode pe care le-au perfectionat asiduu timp de 8 ani.(asta ca sa lamurim cu simpatiile mele useliste, cvasibolsevice)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 21:49:06
         
 
  "Vînzători care, mai întîi, distrugîndu-ne economia și transformându-ne în piață de desfacere, ne-au făcut dependenți de otrăvurile lor alimentare, cu scopul de a ne vicia existența și a ne goli țara, și,
mai apoi, oblingîndu-ne să apelăm la „ajutorul” lor cămătăresc, plin de „caritabile” intenții, pentru a ne subjuga definitiv!"
(genralul Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
Sa stiti ca si eu lupt cu mult succes impotriva otravitorilor produse de americani sau de alti imperialist aflati prin Turcia, Italia sau alte tari exportatoare de legume si fructe. Am o curte de numai o mie de metri patrati care e plina de pomi roditori si alte plate sau buruieni folositoare. Anul asta dupa ce s-au copt ciresele, au napadit pe mine caisele, dupa aia piersicile, dupa care a venit randul visinelor, avcum au inceput sa sara pe mine si prunele, ca sa nu mai vorbesc de lamai, mere si portocale, nectarine, persimoane, rodii de al caror belsug nu cred ca asi putea scapa atat de usor daca nu asi avea si prieteni. Deci va recomand metoda mea de lupta impotriva imperialismului agresivo-agrar: puneti mana pe o bucata de pamant de la taicutul dumneavoastra si arati-i ce poate sa produca cand nu este lasat de isbeliste. Eu am invaata metoda asta de lupta impotriva otravurilor moderne de la taticul si mamica mea care au fost oameni la fel de harinici ca si taticutul si mamicuta dumneavoastra, de asta sunt convins.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-26 21:47:32
         
 
  Mai peio, nu inteleg de ce nu curge lapte si miere acuma in Romania din moment ce alde cioaca, olariu si cercel au parasit-o demultishor.
O sa o paraseasca si Base si tot nu o sa curga lapte si miere.
Pe tine cu ce te putem ajuta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 21:47:10
         
 
  Rechesan si cu Peia nu au simpatii comuniste, ci sunt comunisti de-a dreptul. Punct.
Reche, cu ce te pot ajuta?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 21:45:19
         
 
  Ioane,
esti confuz, bati campii si deja ai inceput sa vorbesti si singur, oricum, ma deranjez sa te corectez, sa nu zici ca nu esti bagat si tu :

"Voi, cercelații, ciocii, olăreștii, - și cei de felul vostru, migratori fără neam, care ați ajuns pe ale meleaguri ca să vă aranjați, pe voi și familiile voastre, să vă oblojiți suflețelele, să vă făliți cu șmenurile voastre, cu compromisurile voastre beneficiente, fără să vă pese de cei rămași în urmă."
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-26 21:21:3

Dragul meu, iti repet ca io imi fac datoria fata de cei ramasi in tara si sunt in lipsuri.
Eu am donat pana acum, in 23 de ani, pentru orfelinate si pentru manastirile care au grija de batrani, poate cat n-ai produs tu in acesti ani si stii de ce ?
pentru ca voi, guralivi ca tine, nu mai aveti grija nici de batranii vostri, nici macar de copii vostri care zac prin orfelinate si pe multi i-ati vandut, nemernici ce sunteti.

Voi, cei care ne-ați tratat de fraieri pe cei ce, încăpățînîndu-ne să existăm în condiții absolut demente, în care ne-au adus pînditorii și vînătorii de țară !
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-26 21:21:32

Tara voi ati vandut-o, bucatica cu bucatica, la fel ca si copii ce i-ati abandonat !
"sictir!"

Voi care ne-ați considerat niște ”viermi”, „ciumpalaci”, „inepți ai mahalalelor”, „reduși mintal” etc, iar, mai nou, printr-o... elegantă metaforă lăzăriană, „zombi”, voi, ăștia, nu aveți ce căuta în țara asta nici măcar cu gîndul!
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-26 21:21:32

Toate calomniile de mai sus, insirate de tine, va apartin.
Voi va considerati prosti unul pe celalalt !
Voi v-ati denigrat neamul si tara, "ticăloși nenorociți!" !
"Ah, ce-ați merita, tigorilor!"

Stați comod în desfătările voastre satisfăcute de plinătatea orgoliilor ghiftuite și lasați-ne pe noi să facem în țara noastră.
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-26 21:21:32

Voi ati facut in tara voastra, Ioane ! Si ati facut bine, ca uite ce a mai ramas din ea !
I-ati schimbat pe ticalosi cu altii tot mereu si acum faceti gat ca ne amestecam in oala voastra !
Uite ca nu ne mai amestecam si va lasam pe voi sa alegeti

"Voi sunteți veșnicii paraziți ai istoriei.
Voi ați compromis totdeauna ideea de umanitate.
Voi nu sunteți decît niște trompete cu esofag.
Atît și nimic mai mult.
Huo!"

P.S.
Citatele dintre ghilimele apartin marelui patriot si iubitor de tara, Ioan Peia.




 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-26 21:45:05
         
 
  Eu înțeleg că diaspora înțelege exact ceea ce îi reproșează bunul și blîndul Emanuel că nu înțelege: nimic.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-26 21:42:36
         
 
  Domnule Rechesan, nu puteti ascunde ceea ce se vede de la o posta. Aveti simpatii comuniste, asa apreciez si eu. Dar nu este nicio rusine si nici nu puteti fi acuzat de asa ceva. In Romania, este un fapt atat de banal incat, a fi anticomunist este cu adevarat iesit din comun. Mai mult, nici nu poate fi vorba despre calomnie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 21:36:05
         
 
  raspundeti punctual Cercel etcomp. fiindca, daca articolul respectiv contine informatii mincinoase, nici nu ma mir ca toate concluziile vehiculate pe aici le-ati acumulat din astfel de bombe de presa.
nu inteleg de unde ati luat informatia ca eu as avea simpatii comuniste( eu pot doar demonstra clar ca nici eu siniciunul din membri familei mele nu au fost si ar trebui sa probati contrariul, fiindca altfel vehiculati o calomnie grosolana)dar un lucru e cert, departarea nu va prieste sa va faceti o opinie reala asupra tarii careia, din motive personale ce nu ma intereseaza,i-ati intors dosul!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 21:25:11
         
 
  Mie se pare mie sau încerci s-o-nmoi, scllluptore?
Mi se pare mie sau, ușor-ușor, o cam dați cotită, ciocilor și epigranților?
Mi se pare mie sau încercați să acceptați adevărul care nu vă prea convine, fugitivilor?

Veți încerca voi, dar e absolut gratuit.

Voi, cercelații, ciocii, olăreștii, - și cei de felul vostru, migratori fără neam, care ați ajuns pe ale meleaguri ca să vă aranjați, pe voi și familiile voastre, să vă oblojiți suflețelele, să vă făliți cu șmenurile voastre, cu compromisurile voastre beneficiente, fără să vă pese de cei rămași în urmă.

Voi, cei care – așa cum, vai! deseori vă pretindeți, în mod absolut ipocrit, patrioți, iar, pe noi, care suntem aici și nu aiurea, prin lume, etichetîndu-ne drept „patrihoți”!! – culmea culmilor tupeului nesimțit!

Voi, cei care, fără să clipiți, i-ați lăsat de izbeliște, la greu, pe cei care ar fi putut fi socotiți, într-un anume sens, tot tații, mamele, frații, surorile și copii voștri – chiar dacă nu de același sînge, dar de aceeași țărînă! – dovedind astfel un monstruos egoism și o neînchipuită lașitate!

Voi, cei care ne-ați tratat de fraieri pe cei ce, încăpățînîndu-ne să existăm în condiții absolut demente, în care ne-au adus pînditorii și vînătorii de țară!
Vînzători care, mai întîi, distrugîndu-ne economia și transformându-ne în piață de desfacere, ne-au făcut dependenți de otrăvurile lor alimentare, cu scopul de a ne vicia existența și a ne goli țara, și,
mai apoi, oblingîndu-ne să apelăm la „ajutorul” lor cămătăresc, plin de „caritabile” intenții, pentru a ne subjuga definitiv!

Voi, cei care l-ați susținut și îl susțineți pe păpușarul mincinos și abject băsescu, șeful mafiei pedeliste care a jefuit România!

Voi care ne-ați considerat niște ”viermi”, „ciumpalaci”, „inepți ai mahalalelor”, „reduși mintal” etc, iar, mai nou, printr-o... elegantă metaforă lăzăriană, „zombi”, voi, ăștia, nu aveți ce căuta în țara asta nici măcar cu gîndul!

Stați comod în desfătările voastre satisfăcute de plinătatea orgoliilor ghiftuite și lasați-ne pe noi să facem în țara noastră - NU A VOASTRĂ! - ceea ce credem de cuviință. Nu vă mai vîrîți nasul unde nu vă fierbe oala! Nu ne mai faceți, peste gard, semne de atenționare cu degetul arătător în balans iritat, prin fel și fel de baroși șe merkăli, care sunt DOAR zeloși reprezentanți ai intereselor propriilor triburi.

Voi, aceștia, sictir!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-26 21:21:32
         
 
  Cu ce te pot ajuta?


Postat de catre ... Epigramist


Cum cu ce ?
Jos cu Base ! si toate vor fi ca pe roze apoi !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-26 21:07:28
         
 
  gheorghe, imi pare rau, n-am stiut ca "efectiv mori de foame in Romania".
Cu ce te pot ajuta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 20:51:14
         
 
  Nene genule,
I-ai dat o idee minunata lui Gheorghe, referitor la "foametea din Romania".
Despre cei care mor de foame in Las Vegas, tot Gheorghe ar putea face o scrisoare catre partidul comunist american, sugerandu-le membrilor acestui partid sa faca o coalitie (cum s-a facut si in Romania, USL-ul) cu sindicatul consumatorilor de marihuana si cu uniunea nepasatorilor schimbisti, si astfel, prin vot democratic sa-l suspende pe Obama.
Asfel, totul va fi rezolvat cu mare succes. Fiecare va avea de mancare, bautura si smock de la guvernul provizoriu, cel putin pana la noile alegeri.
Sper ca esti in asentimentul meu, iar in privinta scrisorii, nu vei avea nimic impotriva
ca tot matale sa o traduci.
ganduri bune !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-26 20:18:34
         
 
  "ba, nenicilor, Cioaca, Cercel et comp, in Romania se moare efectiv de foame..."
(Gheorghe Rechesan)

Stimate domnulr Rechesan,
Probabil ca rudele mele si prietenii m-au informat gresit cand am vizitat Romania anul trecut, fiindca eu alte surse de informaii nu am. Daca este asa cum sustineti dumneavoastra situatia este tragica si imi pare rau. Daca in Romania se moare de foame ar trebuii facut un apel la opinia mondiala si la ONU care sunt convins ca nu vor sta cu mainile in san. In momentul de fata se fac eforturi pentru a combate foametea din Corea de Nord lovita de comunism si alte tari africane lovite de seceta. Sarcina dumneavoastra ca intelectual este ca sa faceti cat mai publica aceasta calamitate care s-a abatut asupra Romaniei. Sau cereti actualului prim-ministru Ponta sa faca publica acesta problema, fiindca sunt convins ca el este total diferit de fostul dictator caruia nu ii pasa daca romanii mos sau nu din cauza foametei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-26 19:50:46
         
 
  Gheorghe,
ceeace i-am scris eu domnului Cristescu mai sus, referitor la situatia din Romania in ultimii 23 de ani, nu are nicio legatura cu prefectura.

Incearca sa te concentrezi cand citesi, si cata sa dai atentie la...despre ce este vorba in text.
Dar daca tu citesti una si in mintea ta apare cu totul altceva, nu te mai osteni sa-ti consumi vederea.

Despre Las Vegas, vom vorbi alta data.
Am sa-ti postez si cateva poze.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-26 19:40:38
         
 
  prin aceasta scrisorica, caznita, redactata scolareste, autorul ne convinge de taman contrariul demersului sau.altfel, spus, ene, daca taceai pe Aristotel imitai.
iar prozelitul ideilor fixe si migratoare, cine altu decit colegu' de indestulare confirma faptul. doar un singur aspect definitoriu pt ignoranta celor care au orbu gainilor:ba, nenicilor, Cioaca, Cercel et comp, in Romania se moare efectiv de foame...si judecind dupa informatiile presei si-n tara tuturor posibilitatilor, federatia in care v-ati oplosit.

http://vlad-mihai.blogspot.ro/2011/09/in-las-vegas-se-moare-de-foame.html

o fi stiind toarsu vost, epigramist olaru, ceva colea, ia-n sa vina cu tabelele de la administratia federala!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 19:26:14
         
 
 
Vali,
Eu nu vad lucrurile atat de negru cum le vezi tu. In Romania in ultimi 23 de ani s-au facut progrese uriase. Si asta in ciuda hotilor care au pus mana pe putere dupa revolutie, pentru a deveni si ei, prin furt, capitalisti. Este adevarat ca perioada de furt ca in codru din averea statului a durat mult mai mult decat a durat in Polonia sau Ungaria, dar acum este pe terminate ca ceeace era de furat s-a cam furat, acum nu mai este mare lucru de furat. Insa tara a mers totusi inainte. In Bucuresti si in alte orase s-a construit mult, s-a construit si ceva infrastructura si in Romania nimeni nu moare de foame. E adevarat ca nu s-au construit multe apartamente dar nu este o criza acuta de locuinte fiindca populatia Romaniei este nu in crestere ci in descrestere. Deci nu exista o problema alocuitelor. S-au facut de asemenea progrese mari si in lupta impotriva coruptiei, cine si-ar fi imaginaat ca Nastase si Vantu vor intra la parnaie pentru coruptie, si cine si-ar fi imaginat ca primari pedelisti vor intra la parnaie pentru aceleasi apucaturi atunci cand se afla la putere chiar partidul lor? Sunt convins ca PSD-ul, acum ca a luat puterea, va umbla cu lumarea dupa coruptii din PDL si asta va fi un lucru bun pentru tara. Cand cele doua partide majore doresc sa se gatuie unul pe altul incepe curatirea lor de hoti si talhari. Mai este si Piata Comuna care va da bani numai atunci cand se respecta anumite reguli, ai vazut doar cum a lins Ponta cizmele lui Barosso, acceptand toate cele 11 puncte din scrisorica de dragoste titisa de Comisia Europeana. Nu le va implementa vei spune tu. Eu sunt convins ca le va implementa, fiindca altfel se va linge pe bot de banutii cu care vrea sa mareasca pensiile si salariile bugetarilor, lucru care ar provoca prabusirea popularitatii lui, atata cat a mai ramas. Marea nenorocire pe care o vad eu pentru Romania este cresterea excesiva a datoriei externe provocata de disproportia dintre numarul pensionarilor si a bugerilor fata de numarul celor care lucreaza in industria particulara. Este clar oricui ca pesste cinci milioane de pensionari si bugetari nu pot fi platiti din taxele incasate de la cei cinci milioane care lucreaza in industria particulara. Nu-mi dau sseama cum va putea fi rezovata aceasta problema care practic nu are o solutie. Si Europa nu va fi dispusa sa sustina la nesfarsit deficitele bugetului romanesc. In cativa ani, din pacate, vor fi impuse alte masuri de austeritate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-26 19:15:30
         
 
  Sorine,
Acestor vanzatori de neam si tara, ticalosi, nemernici, le-as fi spus eu vreo doua, dar nu am talentul lui Peia, asa ca postez mai jos din commurile acestui mare patriot :

"Voi sunteți veșnicii paraziți ai istoriei.
Voi ați compromis totdeauna ideea de umanitate.
Voi nu sunteți decît niște trompete cu esofag.
Atît și nimic mai mult.
Huo!"

"Ioi, păi voi sunteți niște javre, !"

"Hoților de codru des, unde mulți parai vă ies!
Javrelor!
Vă vine acușica rîndu...!"

"ticăloși nenorociți!"

"Ah, ce-ați merita, tigorilor!"

Am pus ghilimelele de rigoare sa nu fiu confundat cu doctoru'...
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-26 18:53:02
         
 
  Punct ochit, punct lovit!  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 17:57:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE