FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
scrisoare si mai deschisa la o scrisoare deschisa
Text postat de Dumitru Cioaca
Stimate domnule Kosta Vianu
In scrisoarea deschisa pe care cu onoare mi-ati adresat-o imi cereti atat mie cat si altor postaci golani un lucru pe care eu nu cred ca-l voi putea indeplini. Si iata de ce. Eu consider operele dumneavoastra, domnule Kosta, ca fiind ficele dumneavoastra, iar operele mele ca fiind flacaii mei. Sau viceversa. Din moment ce si eu si dumneavoastra ne scoatem odraslele intrun parc public cum este Europeea, este nu numai inuman dar si antidemocratic sa le interzicem sa-si arunce unii spre altele sau altele spre unii ochiade pline de interes, fiindca taman pentru asta le-am si scos in lume, nu-i asa?
Eu stiu ca dumneavoastra ati dorii ca fete dumneavoastra de pension sa trezeasca numai interesul unor baieti manierati si de familie buna. Care parinte nu-si doreste asa ceva? Dar, din pacate sau din fericire, domnule Kosta Vianu, numai in povesti Ileana Cosanzeana se marita tot timpul numai cu Fat Frumos. In viata reala nu rareori Zana Zorilor fuge cu Smeul pe care ea il considera a fi cel mai buzduganos,
iar Pintea Voinicul se casatoreste cu jumatate din imparatia lui Rosu Imparat nutrind spernta ca in curand va pune labele si pe cealalta jumatate.
La propunerea dumneavoastra decenta, dai imposibil de pus in parctica, eu asi dorii sa vin cu o contrapropunere, domnule Kosta Vianu. Sa-i lasam pe tineri si pe instinctele lor sa decida cum cred ei sau ele ca este mai de necuvinta.
Ce rau pot face niste priviri hulpave aruncate asupra unor pulpe nurlii si bine crescute care se afla in posesia unei domnisoare care va poarta numele si ce nenorocire poate cauza o remarca mai suculenta venita de la aceiasi fate cu scopul de a starnii interesul flacaului meu?
Cu toata stima, al dumneavoastra:
Postac Prostanacul

Aceasta scrisoare si mai deschisa este un raspuns la urmatoarea scrisore deschisa pe care mi-a adresato domnul Kosta Vianu:

Stimate domnule Cioaca
(respectul dumitale e rahat pe langa stima ce ti-o port)

Dintr-o estimare facuta de mine, fara pretentii statistico-matematice, am constatat ca intri in mod frecvent si invariabil pe orice postare a subsemnatului, creind astfel impresia falsa ca textele mele chiar ar fi citite. Cu foarte rare exceptii, atat textele mele cat si comentariile beneficiaza de o deosebita atentie din partea dumitale, atentie pe care eu o apreciez ca fiind excesiva. Deoarece, asa cum tot singur am constatat, gestul nu este nicidecum reciproc, te invit si te rog, cu cea mai afurisita consideratie, sa iti modifici comportamentul in ceea ce ma priveste, in sexul ca as dori mai putina atentie, inspre deloc. Daca veti da curs invitatiei mele, va promit una reciproca, in compensatie. Vad eu ce si cum. Rugamintea este valabila si pentru alti postalai (de la postator excesiv, nota mea) care ma agaseaza cu interventii nedorite, privitoare la persoana mea si mai putin la textele mele. Va doresc repatriere usoara. Un autor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate domnule Kosta Vianu,
Vreti sa-mi spuneti ca nu mai merit nici injuraturile dumneavoastre?!
Sunt destul de deceptionat, fiindca eu imi pusesem multe sperante in ele. Sa stiti ca eu va voi citi in continuare cu placere afisarile iar atunci cand pardalnica de muza catrenistica va pune iar ghiarele pe mine nu voi ezita in a le si comenta. Cu atat mai mult acum cand ati luat o hotarare asupra careia voi incerca, prin toate fortele de care dispun, sa va determin sa reveniti.

p.s.
Aveti perfecta dreptate, dupa patru ani de la reintoarcerea mea din Germania Federala vazand ca non-valoarea mea nu este de nici un folos nici partidului si nici Poporului Roman m-am hotarat sa fug. A fost un divort prin care ambii parteneri au iesit castigatori.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-27 12:51:47
         
 
  Deoarece dai dovada ca nu meritai nici macar scrisoarea, necum injuraturile, din clipa de fata nu-ti mai acord banutul niciunui raspuns. Nu intelegi, nu vrei sa intelegi, sau esti, scuza-mi expresia, prea mahalagiu ca sa nu te dai in stamba. Pacat. Eu credeam ca ai fugit de valoros. Ei bine, nu, trebuia sa fugi si bine ai facut.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-27 12:10:24
         
 
  erata:
...lucrurile pe care baietii si fetele LE FAC in ziua...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-26 18:31:57
         
 
  "Pot sa fiu sincer si sa va rog, cu tot respectul sa ma ignorati, si ca persoana si ca autor, ca sa nu fiu nevoit sa va injur?"
(boieru Kosta Vianu catre diasporezul genuneanu)

Stimate domnule Kosta Vianu,
De ce imi cereti imposibilul, adica sa va ignor?
Pai dumneavoastra sunteti un om care merita sa fie ignorat? Deci va rog sa ma injurati, fiindca deja am inceput sa salivez la aceste injuraturi de viitor pe care mi le-ati promis. Vreau insa sa-mi veniti cu injuraturi originale, fiindca altfel va acuz de plagiat si ati vazut ce a patit Ponta.

p.s.
Si mie ca si dumneavoastra, seniori ajunsi la o anumita varsta, mi se par lucrurile pe care baietii si fetele in ziua de astazi a fi gretoare, dar trebuie sa ne reamintim domnule Kosta Vianu, ca atunci cand si noi aveam 20, 30, 40, 50, sau chiar 60 de ani, aceste lucruri nu ni se pareau deloc gretoase, ba din contra, eram extrem de interesati in practicarea lor. Cel putin eu eram, dar banuiesc ca si dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-26 18:29:37
         
 
  Alegoriile, scuze.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-26 10:44:17
         
 
  Aluziile sexuale deschise si trecerea in registrul ridicolului nu va fac cinste si nu-mi convin, domnule american. Pot sa fiu sincer si sa va rog, cu tot respectul sa ma ignorati, si ca persoana si ca autor, ca sa nu fiu nevoit sa va injur? Cand injur, imi scot la iveala toata tarania, iar aceasta latura a cartacterului meu imi repugna pana si mie. Am incercat sa fiu cat am putut de sincer si de deschis. Lasa-ne, asadar, domnule! Schimba tinta, gaseste-ti alt obiect al interesului, vei vedea ce bine ai sa te simti. nu ma sili sa devin grobian. Unii nu inteleg nici dupa ce le arati. Pacat. Alegoria cu fetele si baietii sunt gretoase, rau, te asigur. Adio.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-26 10:43:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE