FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ponta a recunoscut: Băsescu va câștiga!
Text postat de Marian Tudorel Lazar






Ieri, vorbind in fata șefilor camerelor de comerț și a întregii lumi de fapt, Ponta a spus foarte clar: de duminică, după referendum, criza politică se va încheia iar "actul economic" românesc va căpăta iarăși "stabilitate, predictibilitate și coerență". Pe lângă faptul că, făcând o astfel de declarație, Victor Ponta recunoaște indirect că economia României este, datorită a ceea ce a făcut USL-ul, instabilă, lipsită de predictibilitate și incoerentă, normal că am rămas siderat și am simțit că-mi este insultată inteligența.
În primul rând, de vreme ce regulile acestui referendum nu sunt clare nici acum, cu câteva zile înainte, fapt demn de cartea recordurilor "democrației" și întrucât nimeni nu știe ce se va întâmpla după (de vreme ce au introdus o lege zgubilitică ce spune că Parlamentul va decide ce va fi și cum va fi în funcție de cum iese rezultatul !!!) normal că aceasta nu-mi prevestește nimic stabil, predictibil și coerent după "duminca blidului de linte". Să presupunem totuși că iese cum vrea Ponta, Crin și cine-o sta în cocoașa lor. Ce va fi atunci? Vom avea în continuare un președinte interimar și o luptă politică și mai acerbă, o campanie electorală și mai dementă pentru viitoarele alegeri electorale, imediate, atât prezidențiale, cât și parlamentare. Apropo, v-ați gândit până acum că și acesta este unul din scopurile USL-ului, să aibă prezidențiale și parlamentare în același an? Cine știe, știe de ce! Oricum, faptul că va începe o nouă și furibundă campanie electorală, dacă USL-ul va câștiga și Băsescu va fi demis, și că vom avea în continuare câteva luni bune cu președinte provizoriu și guvern provizoriu (adică taman ce avem acum și taman ce a declanșat instabilitatea, nepredictibilitatea și incoerența actului economic și a actului de guvernare), mie nu-mi seamănă nici a stabilitate, nici a predictibilitate și nici a coerență economică imediată în România.
Presupunând că Băsescu câștigă, dar câștigă la masa verde, prin neîntrunirea cvorumului de prezență, ne ciocnim iară de "celebra" lege votată la botul calului de USL-iști (Doamne, ce rimează asta cu puciști!) și vom avea o bombă cu ceas ce va exploda fix în momentul anunțării rezultatului. Și nu știu ce se va întâmpla și pe cine va lovi, de vreme ce "legea" "băieților deștepți" spune că Parlamentul, care știm cu toții că s-a colorat USL-ist în ultima vreme, va decide dacă îl lasă sau nu-l lasă pe Băsescu să revină pe scaunul de drept. Dar, după ce această bombă va exploda și, presupunând că USL-iștii nu vor mai găsi nici un tertip și îl vor lăsa pe președinte să revină acolo unde țara țipă după el cum țipă pământul țării după apă acum, apă care ar face bine să vină cât mai curând, indiferent de "culoare", atunci da, vom avea șanse să avem stabilitate, predictibilitate și coerență a actului economic în țara noastră. Dar numai dacă vor fi puși cu botul pe labe cei cărora le place să pună bețe în roate și zahăr în benzină.
Mai rămâne cazul în care Băsescu câștigă, dar la scor electoral și nu la "masa verde". Ei bine, atunci chiar nu va mai fi nici o problemă și coerența, predictibilitatea și stabilitatea economică vor veni imediat, iară "lătrașii" ce nu mai tac de câteva luni, de nimeni nu doarme, nu numai că vor fi puși cu botul pe labe, dar vor fi puși și frumușel în lanț.
Concluzionând, există o singură posibilitate ca țara noastră să devină "stabilă, coerentă și predictibilă" imediat după referendum și investitorii străini împreună cu partenerii bancari să despacheteze bagajele: să câștige Băsescu. Nu pentru că-i dumnezeul românilor, nu pentru că-i frumos, arătos, înțelept, cel mai cinstit sau cel mai bun, ci pentru că-i singura soluție, la timpul și momentul actual, ca să avem stabilitate și predictibilitate. Apoi, la momentul potrivit, dacă nu voi mai fi deranjat de urlete și lătrături, cu plăcere voi merge să aleg și să votez alt președinte, de orice culoare politică, mai puțin una, trandafirie, secerie și ciocănie de care mi s-a acrit până peste capul capului și nu mai vreau să o văd în vecii vecilor decât în muzee.
Iar dacă singura posibilitate de stabilitate și predictibilitate a țării, pe termen lung sau scurt,imediat după referendum, este revenirea președintelui de drept la Cotroceni, este clar că Ponta, afirmând că după referendum țara va fi stabilă, predictibilă și coerentă, recunoaște fără doar și poate că până și el știe că asta se va întâmpla după data de 29 iulie: Traian Băsescu președinte.
Orice ar fi, Doamne, dă-ne ceea ce merităm!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  drepturile civile vor fi primele care vor fi compromise, daca bolsevicii vor reusi sa violeze Justitia.
AF

Credeți că se mai teme de un banal viol, după perversiunile la care a fost supusă de 8 ani încoace?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 22:50:40
         
 
  Chiar dacă Băsescu ar merita să piardă (dar nu merită), Ponta sigur nu merită să câștige. Nici el, nici Crin Antonescu și, mai ales, nici USL-ul.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-25 21:51:57
         
 
  o să câștige băse, toderaș dear! la barbut, ce-i drept, dar, oricum, se cheamă că a câștigat!  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-25 13:34:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Bordas, intr-un stat de drept, numai infractorii stau in lant. Daca scopul celor care au dat lovitura de stat va fi atins, adica subordonarea justitiei, bolsevicii vor calca pe cadvre ca sa isi elibereze infractorii. Romania a fost compromisa in mod ireparabil in plan extern, iar, in plan intern, drepturile civile vor fi primele care vor fi compromise, daca bolsevicii vor reusi sa violeze Justitia.
Justitia, ultima frontiera!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 13:19:49
         
 
  "lătrașii" ce nu mai tac de câteva luni, de nimeni nu doarme, nu numai că vor fi puși cu botul pe labe, dar vor fi puși și frumușel în lanț.
MTL

Sunt sigur că nu vă referiți la domnul AF. Nici la purtătorii de cămăși albe.

Ei bine, prefer titlul de lătraș decît pe cel de mormăitor de sunete nearticulate cu care îmi permit vă gratulez.

Stimate domn, dacă tot țipă țara după el, de ce nu se întoarce la țară, la popor? Cu fața, vreau să zic, nu cu dosul, a grabnică și rușinoasă fugă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 11:30:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE