FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Boicot
Text postat de Emanuel Cristescu
Regimul ticăloșit legalizat nu se vrea dus sub nicio formă.

Când au văzut că nu au nicio șansă au trecut la boicot.

Cred că se impune de urgență invitarea unor observatori internaționali neutri iar la limită se poate schimba data referendumului ca astfel de observatori să aibă timp să vină.

Hoții strigă hoții. Prin fraudă electorală ne-au ținut captivi și acum cred că și alții vor frauda.

Referendumul trebuie organizat IMPECABIL. Altfel vor striga din toți rărunchii FRAUDĂ. Așa ne-au ținut captivi ani de zile: prin fraudă electorală. Iar acum induc ideea că și alții ar face la fel!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Adică vrea să se sacrifice băsescu pentru pedelei?!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 16:43:15
         
 
  Adic vrea să se carifice băsescu pentru pedelei!
Nu cred în ruptul capului.
Ăsta crede că în afara persoanei lui nu mai e nimic.
Altă manevră va încerca.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 16:42:35
         
 
  De ce nu merge pleșu la vot?
1. Că e o putoare. Stă-n fotoliu toată ziua și se mișcă doar cît să mestece. D-aia i s-au și astupat arterele de la cord. Că el are cord, nu inimă, ca noi, ăștia mai inepți, - nerafinații, de! - mai puțin știutori de cărți mincinoase.
2. Pentru că dacă ar gîlgîi un pic către ăla care i-a zis-o de la obraz că nu e bun de nimic - de băsescu vorbesc - o dată că i-ar scoate dosărelu de "dizident" pe piață, și doi, că i-ar tăia porția de stipendii maro.
Asta e, să nu ne mai ia cu faze de șemeker supptil!
Și nici tu, grămuță.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 16:35:46
         
 
  ULTIMA ORĂ!


Mintea românului de pe urmă , sau posibila suspendare a boicotului.

Există indicii temeinice că sondajele spun că, în urma boicotului, mulți români nehotărâți s-au hotărât să mergă la vot.

Pentru a evita un scor zdrobitor, PDL și Traian Băsescu se gândesc tot mai mult să întrerupă boicotul și să îndemne oamenii să mergă la vot.

Următoarele ore vor fi crtuciale. Pentru că un scor devastator ar influența negativ imaginea PDL, care asfel va fi spulberat la toamnă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-27 16:15:11
         
 
  De ce nu merge Andrei Pleșu la vot: "Nu văd niciun motiv să înlocuiesc un berbec cu două gâște." :)



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-27 07:32:48
         
 
  Și, desigur, uitați-vă la siviu lă bășilă, carele îi și întrece: a făcut rahatu praf și l-a-ntins pe pereții parlamentului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-27 00:26:20
         
 
  Uite, un om de cultura care isi pastreaza luciditatea si umorul ii caracterizeaza perfect "Eu as defila prin tot Parlamentul Romaniei, printre toti guvernantii Romaniei, cu intrebarea “Ce stii sa faci?”. Si as incepe in primul rand cu domnul Crin Antonescu: “Batrane, ce stii sa faci?” Arata-mi si mie o dexteritate. Stii sa faci un scaun? Stii sa scrii un text de istoric, cum zici ca esti? Arata-mi ceva. Arata-mi ca poti si altceva in afara de clampaneala. Uitati-va la CV-ul lui Mitterrand, al lui de Gaulle, al lui Helmut Kohl. Sunt oameni care au crescut intr-o anumita calificare umana si profesionala. Nu se poate sa te trezesti peste noapte conducand un stat si spunand “Ich bin ein Berliner”"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 23:41:25
         
 
  Hai, mai, Gheo, ce naiba? hai sa ne impacam si sa lasam discutiile. Ti-am dat instrumentul, foloseste-l! Restul sunt fantezii literare. Toti sunt bolsevici si nu merita sa ne stricam stampila pe ei. Lasa-i, uita-i si da-le cu flit! Asta merita toti bolsevicii. Si Basescu, desigur!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 23:33:05
         
 
  subtil. ca o batista pe tambal.sau ca un elefant intr-o pravalie de portelanuri.
hai sa te intreb ceva f. simplu si concret, AF! nu a pretentia unui raspuns similar, dar poate incerci...
este procedura de suspendare una constitutionala?
bineinteles, in sintagma mina de politicieni bol;evicii, eu l-am inclus si pe suspendat , conform propriei declaratii televizate, aia celebra din 2000>" cu ce-a gresit poporu asta , Adriene ca sa aleaga intre doi fosti comunisti?"
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-07-26 23:28:25
         
 
  Pentru ca imi sunteti dragi si pentru ca doresc sa fiti bine informati, atunci cand deschideti subiecte politice, doresc sa va fac cadou un instrument excelent: http://www.alesiivoteaza.ro/
Veti descoperi lucruri incredibile cu el, daca veti reusi sa il folositi la capacitatea lui maxima, iar discutiile inutile vor putea fi evitate.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 23:24:09
         
 
  Uite, stateam si ma uitam cum ne certam noi, aici, pentru o mana de politicieni bolsevici care ne-au aruncat leul in prapastie si pe noi in dizgratia lumii civilizate. Merita sa ne certam pentru idiotii astia. Eu zic sa ne impacam si sa ne vedem de treaba noastra de zi cu zi, adica treaba care ne aduce painea pe masa. Astia nu merita nici macar praful de pe pantofi si doresc sa ne stricam duminica, ziua data de Dumnezeu pentru odihna, ca sa ne inghesuim in cabinele lor de vot?
Hai sa ne impacam, fratilor! :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 23:12:27
         
 
  peia, nu risca sa ii saruti mana unei centuriste. S-ar putea ca prin asta sa il pupi chiar pe base pe chelie.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 23:01:08
         
 
  "Daca ne-ar fi durut acolo, eram langa tine si mergeam impreuna la un psihiatru.

dilimandrosii nu-si dau seama ca-s dilii si au impresia intotdeauna ca ceeace fac ei sau ceeace zic ei este normal, plus ca...unii, cazuri mai rare, care sunt irecuperabili, se mai cred si destepti." (cercel gratulîndu-mă)


Liviu Bordaș,
Îți pare a fi foarte ecologic ce e scris mai sus?
Apoi, a exprima o realitate care izbește cu forța unei evidențe năucitoare, a o exprima, zic, mai abraziv, înseamnă a nu fi eco? Dimpotrivă, a îndulci replicile, sub motiv că ești mai "subțire", înseamnă a complicita cu ignomii.
Pot și știu și eu să fac pe domnu în situații saniatre, dar, altfel, á la guerre comme á la guerre! Iertînd dușmanul, asupra căruia tocmai aveam glonțul ațintit, înseamnă ori să se întoarcă el și să mi-l înfigă-n căpățînă, ori să mă împuște comandantul meu pentru trădare.
Așa că să fac cu un tîrlan pe domnu, e ca și cum i-aș zice "săru' mîna" unei centuriste!
Pardon!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-26 22:44:11
         
 
  Liviule, m-ai spart cu asta!
Deci un ditai partidul corect si cinstit pana in maduva oaselor (PSD) se vinde pentru un vot? Un singur vot? Am trait sa o aud si pe asta.
Pai le dau eu votul meu, votez eu impotriva lui Basescu numai sa il dea afara PSD-ul pe traseistul ala politic!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 22:19:25
         
 
  Epi, pentru singurul motiv plauzibil: orice vot împotriva lui Băsescu e un cîștig.

Băsescu de ce l-a luat la sîn pe șeful mafiei personale a lui Năstase, deja celebrul general fost ministru al apărării? L-a spălat, l-a albit, l-a folosit. Alții nu pot face asta pentru un scop nobil?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-26 21:55:01
         
 
  Bosorogii au facut cerc in jurul acestuia si il ascultau cu atentie.
AF

Definitorie exprimarea, domnule AF. Nu pentru pensionari, pentru dumneavoastră.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-26 21:51:47
         
 
  @Liviu: Si atunci de ce l-au primit PDS-istii pe mafiotul asta in grupul lor de oameni corecti si cumsecade?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 21:50:59
         
 
  Și cum? Pe la buculițe n-ai umblat?
Hai, mărturisește, că nu te certăm!

Postat de catre ioan peia


Nu se poate, Ioane. Oricît ar fi de liber, saitul rămîne unul eco. Aici nu e B1.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-26 21:49:11
         
 
  Senatorul PSD Cezar Magureanu, urmarit penal de DIICOT este, de fapt, un fost PDL-ist de marcă. Și-a spălat abia acum două luni culoarea portocalie din blană.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-26 21:47:58
         
 
  Senatorul PSD Cezar Magureanu, urmarit penal de DIICOT pentru sprijinirea unui grup infractional organizat, este unul dintre cei care au votat pentru suspendarea presedintelui. Politicianul este anchetat în dosarul în care sunt cercetați membrii grupului infracțional organizat care a creat un circuit evazionist complex cu prejudiciu de peste 40 milioane euro anual  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 21:25:05
         
 
  Andrei Chiliman, primarul sectorului 1 din Bucuresti si membru al PNL, i-a trimis o scrisoare deschisa presedintelui interimar al Partidului National Liberal, Daniel Chitoiu, "referitor la protocolul semnat de liderii USL cu reprezentantii unor ONG-uri". "Am luat act cu stupoare de informatiile publicate in mass-media de astazi, 26 iulie 2012, conform carora dumneavoastra, in calitate de co-presedinte al Uniunii Social-Liberale (USL), ati fi semnat un protocol prin care angajati Partidul National Liberal in sustinerea unui 'punct programatic de guvernare' ce prevede desfiintarea unor institutii democratice fundamentale ale statului roman"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 21:20:07
         
 
  "Am auzit intr-o singura zi doua povesti diferite despre oameni foarte bine platiti in Romania care au ales de curand sa paraseasca tara. Aud tot mai des vorbindu-se in jurul meu despre expatriere ca solutie iminenta. Repet, toti oamenii astia nu cauta o leafa mai buna, ci o viata mai buna. Nu fug de saracie, ci de pustiul vietii intr-o tara fara viitor. O fi deja fenomen?" -- Dan Tapalaga  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 21:15:37
         
 
  Mda, Lincoln ca Lincoln, insa Crin e de vreo 20 de ani in politica si nu exceleaza deloc.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 21:02:35
         
 
  Domnule Cristescu, marturisesc ca aveti curaj cand incercati o astfel de comparatie, Lincoln/ Antonescu. Eu nu sunt dispus sa risc, mai cu seama cand stiu despre cine vorbiti. Planul agitatorilor a fost zadarnicit de numarul cu mult prea mare al cetatenilor cinstiti care au venit sa protesteze impotriva loviturii de stat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 21:01:00
         
 
  Lincoln, domnule coleg, a ratat vreo două sute de slujbe. A excelat înă într-una!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 20:50:01
         
 
  Dacă nici scoaterea lui Băsescu de la butoane nu mai este isparavă, atunci conceptul trebuie redefinit!

Cum mau e cu scenariile acelea? Da atentatul? Da rublele?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 20:49:10
         
 
  "Mie nu mi se pare normal ca un bărbat de stat la 52 de ani, cum este domnul Crin Antonescu, să nu poată pune pe masă nicio ispravă. El nu poate pune pe masă o ispravă profesională. Nu știm ce știe el să facă. Nu poate pune pe masă o ispravă morală specială. Nu poate pune pe masă o ispravă politică (...). Nu se poate să ajungi în poziții decisive fără sa știi să faci nimic" -- Andrei Plesu

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 20:44:21
         
 
  Hahaha! Mi-a placut prea mult ca sa nu o impartasesc si cu altii...



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 18:16:00
         
 
  Ce boicot, dom'le!
Romanii sunt satui pana peste cap si de unii si de altii de aceea nu se duc la vot.
Vreti sa va vin iarasi cu niste cifre privind perezenta la vot a romanilor in ultimii 10 ani?

PS: Daca Basescu chiar ar fi incalcat Constitutia in draci, atunci da, prezenta la referendum ar fi fost de peste 80-90% din electorat! Si ar fi votat pentru el doar Elena Udrea, nevasta-sa si fetele. Dara asa, m-as mira sa se adune peste 50% cu toate eforturile USL-ului.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-26 18:03:45
         
 
  ... primul comentariu sters, e semnul ca trebuie sa plec pe teren.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:57:35
         
 
   
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:52:48
         
 
  Proclamatia CETATEANULUI SIMPLU
30 iulie 2012, ziua eliberarii
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:52:01
         
 
  Mihail Neamțu va participa astăzi, începând cu ora 19, la mitingul pentru apărarea statului de drept ce va avea loc în Piața Revoluției din București.

Membrii și simpatizanții Noii Republici se vor întâlni după ora 18 în zona Monumentului Revoluției.

Vă așteptăm în număr cât mai mare!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:47:52
         
 
  Cititi-l si cruciti-va!
Este momentul in care Romania intra in mod oficial sub un regim neo-nazist
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:42:43
         
 
  Când l-a dat afară.când i-a utilizat barba ca hârtie igienică și la amenințat în public, tot mai scrie astfel de lingușiri înseamnă că mari și grele păca...ăăă dosare mai are omul ăsta! Pe ale soției sale deja i le-au făcut publice! Așă că se explică acum de ce minima moralia este înghițită de cloaca maxima.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 17:37:42
         
 
  Un document publicat de Adevarul si care circula pe internet arata ca exista un acord semnat de copresedintii USL Victor Ponta, Daniel Chitoiu si Daniel Constantin cu Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate si alte organizatii sindicale si ale societatii civile care prevede desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS. Colonelul Mircea Dogaru, liderul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate (SCMD), a confirmat pentru HotNews.ro existenta acestui document si a precizat ca "este un acord de principiu, urmand ca fiecare punct sa fie discutat. Sunt 53 de semnatari din partea noastra, fiecare cu obiectivele lui" - HotNews

Premierul Victor Ponta minte, asa cum a mintit si in CV-ul sau, si sustine ca documentul pe care l-au semnat liderii USL contine o singura pagina care prevede doar ca Uniunea Social Liberala "este de acord in principiu cu lista obiectivelor propuse" si ca restul paginilor atribuite Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate si altor organizatii sindicale si ale societatii civile si care prevad desfiintarea Curtii Constitutionale, ANI, DNA, CNSAS nu au fost semnate de el
Cine te mai crede, odiosule!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:34:35
         
 
  Și toate astea dumneavoastră le-ați organizat? Ori sunteți un grup? Da scenariul, scenariul cine l-a făcut?

E vorba și de vreun asasinat sau numai de o lovitură de....presă?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 17:34:31
         
 
  Andrei Plesu: "Nu voi merge la referendum. Niciunul din motivele pentru care nu voi merge nu poate fi definit ca 'boicot'. Nu merg mai intai pentru ca a merge la referendum e un drept nu o obligatie si pot sa-mi exercit drepturile cum cred eu de cuviinta"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:29:58
         
 
  Agentiile de stiri straine si-au ciulit urechile si stau pe pozitii, gata sa scoata titlurile de seara.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:26:21
         
 
  Nu, poza nu o dau nimanui, dar m-am intors sa iau o echipa mobila si un aparat de fotografiat. Am contactat deja o agentie straina de stiri si am batut palma pentru mai multe exclusivitati care sa scoata in evidenta manierele naziste in care sunt ingropate de catre fortele guvernamentale libertatile elementare din Romania precum este libertatea de a protesta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:24:46
         
 
  Jalnic! Poza cu telefonul redă modul în care omul lui Voiculescu îi plătea, evident în ruble, pe votanții antibăsescu! Bravo domnule. Dați-o iute pe CNN!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 17:18:48
         
 
  Am avut drum prin centru si am trecut prin afata Teatrului National, acolo unde un grup de pensionari cu priviri ratacite primeau indicatii de la unul care care parea sa fie unul dintre turnatorii lui Voiculescu. Bosorogii au facut cerc in jurul acestuia si il ascultau cu atentie. Am incercat sa ma apropii, dar unul imbracat in costum de camuflaj mi-a pus mana in piept si m-a intrebat ce caut acolo. I-am spus ca lucrez in presa si ca am treaba exact acolo. Nu lucrezi in presa, mi-a spus acesta, fa pasi pana nu te indoi cu bataia. Am facut o poza cu telefonul si am plecat. Pe strazi laturalnice, echipe de voluntari bronzati se aduna in jurul unora care impart materiale "contondente", un fel de steaguri cu cozi de tarnacop, banere cu "Basescu mi-a furat pensia", etc. Exact acum, chiar in fata tetrului, o echipa de "veseli" asistata de un echipaj de politie si unul de la jandarmi, monteaza un imens baner.
In aceasta seara isi va face aparitia si isi va desfasura misiunea de lupta nimeni altul decat Colonelul Dogaru, antichristul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 17:13:31
         
 
  Astazi am dat mana cu Base si am schimbat cateva amabilitati.
Mare om, mare caracter! (agarici)

Și cum? Pe la buculițe n-ai umblat?
Hai, mărturisește, că nu te certăm!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-26 16:49:45
         
 
  Știți de ce e necredibil Nașul? Pentru că este unilateral!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 16:04:43
         
 
  De aceea nu vă înțeleg domnule coleg. Cum v-ați putut pune cu arme și bagaje în slujba acestu regim! Numai Hitler a mai utilizat Flacăra Olimpică în scopuri politice. Și acest comportament este nazism curat!

Să înțeleg totuși, în subtext, o amenințare voalată domnule coleg? Nu se face.

Aici discutăm, principii, fapte idei.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 16:04:01
         
 
  Da de mafia finanțărilor din "presa și media neutre" ați auzit?

Colonelul Dogaru, față de miile de colonei acoperiți ori descoperiți și făcuți la apelul ciubotelor, organizează proteste, marșuri, se implică adică își asumă lupta c având dorințele și principiile organizației pe care o conduce? E interzis? nu cumva este jenant să te dai neutri și să fii colonel sub acoperire? Acum niște ani, chiar l-am cunoscut pe Dogaru, care a ajuns colonel pe merit. Este o enciclopedie de istorie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 16:00:43
         
 
  Domnule Cristescu, colaborationismul cu regimurile naziste este mentionat in cartile de istorie, este adevarat, dar nu imi aduc aminte sa fi facut cinste vreunuia dintre colaborationisti.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:59:19
         
 
  Colonelul Dogaru, colonel in rezerva, platit de Dan Voiculescu si promovat de Trustul Intact infiinteaza un fel Consiliu Revolutionar, exact ca in cazul loviturilor de stat.
Acest Consiliu redacteaza un program politic pe care liderii USL si-l asuma prin semnatura.
Daca cititi acest program politic o sa intelegeti ca nu ne intoarcem la inceputul anilor 90, ci in anul 1947.

Cam asta a devenit Romania cu premierul Ponta si asa-zisul presedinte interimar Crin Antonescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:56:37
         
 
  Da, da. Dovezi ca acelea cu plata protestatarilor din Piața Universității! Virginitatea etică se pierde și ea, o singură dată!

Domnule coleg dumneavoastră chiar credeți? Ori sunteți exploatat în orb?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 15:54:24
         
 
  "Noi îi spunem că Germania nu e afară." Poate nu știți că, în chiar această săptămână, ministrul german de externe s-a întâlnit cu ministrul român de externe.

Nu știu rușii de la Alro dacă au vorbit săptămâna asta cu protectorul lor. Pentru că toate contractele cu băieții deștepți din energie au fost reziliate. Mă gândesc, firește, ca și Alro să cumpere energie pe bursă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 15:51:37
         
 
  USL vrea sa desfiinteze Curtea Constitutioanala, o institutie gindita dupa al doilea razboi mondial pentru a impiedica dictatura parlamentara prin care au ajuns nazistii la putere. “Aceste Curți Constituționale au fost gîndite ca mecanisme care să prevină repetarea prăbușirii republicii de la Weimar pe cale parlamentară. O dictatură parlamentară, pentru că asta a făcut Partidul Nazist, a luat puterea prin dictatură parlamentară.”
Alexa Ionescu: “Fix ce se întîmplă acum la noi.”
Vladimir Tismăneanu: “Asta s-a petrecut, și atunci ce au spus acești gînditori și au fost înțeleși de către marii politicieni care au construit Europa unită? [...] Să se facă Curți Constituționale la care să se meargă în condițiile în care Parlamentul o ia razna, sau riscă să cadă pe direcția populismului carismatic în acest lucru. În momentul în care Victor Ponta și Crin Antonescu, și cei care îi dirijează, fie că sînt de pe teritoriul României sau înafară, nu știu, nu am date, dar am mai mult decît banuieli… în momentul respectiv au atacat Curtea Constituțională. Nu atît de mult Victor Ponta cît a făcut-o Crin Antonescu.
În clipa cînd o Curte Constituțională se adresează Curților Constituționale din Europa, gîndite, create, concepute pentru a apăra Europa de o revenire a unei dictaturi populiste de tip fascist sau comunist, pe baza parlamentara, ei au declanșat practic un război cu Europa Unită. Nu e războiul cu Traian Băsescu, e războiul cu ideea “vrem ca România să fie în Europa, sau vrem să fie în altă parte?”
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:48:46
         
 
  A fost demontată și această diversiune. Ponta a prezentat documentul original. Nu cel fabricat. Nimic nu-i mai iese.

S-a făcut dovada implicării "marelui caracter" și în palatul-vilă destinat, cum zice românul nu pentru cine se pregătește ci pentru cine se nimerește!

Mărturisec faptul că zapând, dimineață, am văzut și eu câteva secvențe. Vreo 10 secunde. N-am rezistat. Chiar să nu mai avem jurnaliști?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 15:48:20
         
 
  "Antonescu vrea o țară ca afară. Noi îi spunem că Germania nu e afară. Afară este URSS, afară este Belarus și Siria. Noi vrem o țară europeană. Traian Băsescu trebuie să se întoarcă la Cotroceni. Nu mergem la vot", a spus Radu Bulica, organizatorul mitingului antiguvernamental de aseara, de la Sibiu

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:47:09
         
 
  Lovitura de stat continua si isi produce efectele.
Situatie incredibila: Viorel Barbu, reputatul academician care a facut parte din comisia ce a decis ca premierul Victor Ponta a plagiat teza de doctorat, a fost inlaturat de la conducerea filialei locale a Academiei Romane
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:45:04
         
 
  In editia online a ziarul Adevarul, a fost publicat un document in exclusivitate ce contine o intelegere secreta a liderilor USL si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate stabileste ca obiectiv desfiintarea institutiilor care lupta impotriva coruptiei. Documentul a fost semnat luna aceasta de catre Victor Ponta, Daniel Chitoiu si Daniel Constantin in calitate de co-presedinti ai USL si Mircea Dogaru din partea Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate.

Documentul incheiat intre USL si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate a fost semnat pe 13 iulie 2012 si stabileste lista obiectivelor comune. Ponta, Chitoiu si Constantin si-au dat acordul pentru desfiintarea celor mai importante institutii de lupta impotriva coruptiei: Directia Nationala Anticoruptie, Agentia Nationala de integritate, Consiliul National de Studiere a Arhivelor Securitatii si Curtea Constitutionala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:41:22
         
 
  Iata si actul care arata ca lovitura de stat este oficiala si ca este in plina derulare.
http://www.nasul.tv/wp-content/uploads/2012/07/Acordul_pentru_desfiintarea_DNA-ANI-CNSAS_si_Curtea_Constitutionala_ADVFIL20120726_0001.pdf
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:38:50
         
 
  Multiplul repetent, Crin Antonescu, a declarat, referitor la retragerea sa din politica daca Traian Basescu se intoarce la Cotroceni dupa referendum, ca nu mai este legat de niciun ramasag.
"Eram precisa!"
Premierul Victor Ponta a declarat ca va ramane la conducerea Guvernului chiar daca, in urma referendumului din 29 iulie, Traian Basescu nu va fi demis si va reveni la Palatul Cotroceni
"Eram precisa!"
Traian Basescu va participa, incepand cu ora 19.00, la un miting de sustinere organizat in Piata Revolutiei. Ii asteptam pe toti cetatenii liberi si iubitori de libertate sa vina sa protesteze impotriva loviturii de stat aflata in plina derulare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:31:44
         
 
  Voi reveni in curand cu detaliile pe care, sunt convins, le asteptati cu sufletul la gura.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:18:42
         
 
  Lovitura de stat cu cvorum parlamentar va fi demontata in curand. Singura televiziune libera din Romania a dezvaluit pe site-ul sau actele doveditoare. Astazi am dat mana cu Base si am schimbat cateva amabilitati.
Mare om, mare caracter!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-26 15:17:07
         
 
  Dacă cvorum nu e, nimic nu e!

Oriunde, unde este necesar un cvorum, nu se poate lua o decizie decât dacă se atinge cvorumul.

Prin urmare, dacă duminică nu se atinge cvorumul, nu se poate lua nicio decizie.

Parlamentul va stabili "calea de urmat" după cum s-a exprimat însăși Curtea Constituțională. Care, va lua măsuri de repetare a Referendumului și atingerea cvorumului. De exemplu, Parlamentul poate adopta în regim de urgență, o lege, prin care să oblige toți cetățenii să participe la vot, repetarea referendumului numai pentru cetățenii care nu au votat, extinderea referendumului până la 3 zile, etc. În niciun caz o decizie nu poate fi luată pe baza unei proceduri invalide!

Trebuie să nu ne lăsăm manipulați cum că, dacă Referendumul ar fi invalidat, domnul președinte suspendat, care mai și boicotează Referendumul, ar avea dreptul să se întoarcă la Cotroceni. Da, se poate întoarce numai dacă REFERENDUMUL ESTE VALID și JUMĂTATE PLUS UNU dintre cei care au participat au spus nu! Aceasta este interpretarea logică, firească, legală și constituțională. Dacă nu ar fi fost necesar cvorumul se putea întoarce dacă jumătate plus unu din participanți ar fi voatat nu.

Trebuie terminat odată cu interpretările abuzive ale legilor făcute de către domnul președinte suspendat Băsescu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-26 12:00:30
         
 
  Domnule Cristescu, daca bolsevicii au inceput sa arunce cu astfel de fumigene, inseamna ca sunt disperati. Nu ma pot abtine sa ma intreb de ce, dar imi este clar ca au intrat in fiblilatii, Toata lumea mobilata stie ca USL nu poate aduce la vot suficienti electori incat sa valideze referendumul, iar un referendum repetat in aceleasi conditii nu poate conduce la alt rezultat decat daca aparatul de fraudat voturi se perfectioneaza.
Solutiile in care si omenii cinstiti se vor prezenta in fata urnelor sunt legate de masurile transparente de organizare.
--Un prim pas ar fi sa scoata urnele mobile din carciumi si motelurile de pe centura si sa le duca electoratului aflat peste granite, electorat de care si-au batut joc cu un cinism si o dusmanie greu de inteles.
--Fiecare elector care se prezinta sa voteze sa scrie de mana o declaratie pe proprie raspundere ca nu a votat si in alta parte.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 13:34:21
         
 
  Se înșeală cei care crezând că boicotând referendumul, reținând CI, BI, pașapoarte, etc în ideea de a-l face invalid, domnul președinte suspendat se va întoarce la Cotroceni. Întoarcerea la Cotroceni nu poate avea loc decât în urma unui REFERENDUM VALID. Prin urmare, dacă referendul nu va fi valid, Parlamentul va găsi "calea de urmat" cum a consfințit și Curtea Constituțională. Iar, în acestă nedorită situație, CALEA NU POTE FI DECÂT UNA SINGURĂ: REPETAREA REFERENDUMULUI pentru a fi valid.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 11:08:59
         
 
  (cu ochii peRomania)

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-25 09:34:44
         
 
  Pe mine ma distreaza teribil cum se duc ei PDL-istii cu jalba-n protap la Curte si tipa ba ca Roberta, ba ca Blaga sunt maziliti, saracii, ba ca orarul e problema, dar surprize surprize- fata de alte dati, aceasta ii trimite frumos la plimbare. Pai de, ce sa faci? Cand strigi la Coana Europa, cat ai fi tu de Curte, aia sta cu ochii Romania, deci si pe tine si n-ai incotro. Iti faci treaba. :)

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-25 09:32:24
         
 
  Las-o-n păpușoi, cioacă, las-o-n păpușoi!
Începi să devii ridicol, scuzîndu-te.
Abia acuș te gîndiși cete gîndiși, cercetași ce cercetași și, hop, te luă pe la cerebel cu diagonală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 09:27:55
         
 
  Domnul președinte suspendat s-a compromis. Definitiv. Dacă se va întoarce la Cotroceni, acest boicot se va întoarce împotriva domniei sale cu vârf și îndesat. Pentru că și cetățenii, la rândul lor, se vor simți îndreptățiți să-l boicoteze. Așa în masă.

Însă eu tot mai cred că Parlamentul, potrivit prerogativelor sale, consfințite ieri de către Curtea Constituțională, va găsi "calea de urmat" fără Băsescu. Eu nu văd altă soluție decât repetarea referendumului, mai ales că sunt dovezi clare și asumate că a fost boicotat!

Însă problema poate fi tranșată duminică!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 09:22:03
         
 
  Epi, pe banii cui se va organiza din nou referendumul e clar. Din vina cui?- este intrebarea!!!



 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-25 09:20:10
         
 
 
"Dacă un referendum este prevăzut în Constituție și este declarat legal de Curtea Constituțională, trebuie să se aibă încredere în cetățeni, că ei știu cum trebuie să voteze. Dacă dl. Băsescu crede că este încă un președinte cu o largă susținere a cetățenilor, atunci el trebuie doar să le ceară cetățenilor să meargă la vot și să-și exprime votul pentru el. Nu este un semn de încredere să le spui cetățenilor să nu se ducă la vot, că, astfel, „eu voi pierde". Cred că românii trebuie să meargă la vot, să spună clar dacă îl mai vor sau nu pe președintele Băsescu. Toată Europa vrea să vadă un semn clar din partea poporului român, altfel, disputa va continua. Mai precis: are susținere Traian Băsescu, atunci este președintele României, nu are, atunci trebuie să asculte vocea poporului", a declarat Hannes Swoboda.
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-25 08:53:46
         
 
  "Nu e greșeală typo, cioacă, nu o mai da cotită.
Nici "o", nici "i" nu se află lîngă "h" pe tastatură."
(tovarsul general Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
Asa cum v-am mai spus intentia mea a fost sa folosesc cuvantu original "patritoti" care ar putea fi tradus prin "toti patrotii" Literele t si h se afla pediagonala una langa alta, asa ca toata tarasenia se trage de la alunecarea degetului meu de litera t pe litera h. Daca va uitati pe tastatura veti vedea cate dreptate am avut sa gresesc neintentionat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-25 03:06:17
         
 
  Nu stiu ce s-a intamplat cu replica mea adresata domnului Cristescu de a iesit o asemenea varza. Ma simt obligat sa o repostez:

"Domnule Cioacă, vedeți o mică, extrem de mică, oricât ar fi de mică, poate cea mai mică, asemănare între Ben Gurion și președintele suspendat Băsescu? Dacă da, spuneți-mi-o și mie! Și nouă, la o adică! Dar atenție, de mortuis nihil nisi bene! (am citat din memorie așa că dacă am greșit vă prezint scuze!)"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Intre Ben Gurion si Traian Basescu exista o asemanare nu mica ci isbitoare: la ambii barbati de stat fruntea icepe de la radacina nasului si se termina taman pe partea cealalta, la ceafa. Numai marii ganditori si barbati de stat sunt dotati cu o astfel de frunte!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-25 02:50:53
         
 
  Da, iar mi-ați smuls un zâmbet! Cincinat ar fi fost un mare peședinte. Privit prin această prismă! Poate chair și domnia voastră! Parcă v-ați lăudat cândva cu un Codrul Vlăsiei de o impresionantă lipsă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 02:46:59
         
 
  Stimate domnule Florian,
Voi fi onorat daca folositi replica mea si in alta parte. Singura rugaminte este sa o purecat de eventuale grseli de gramatica, ortografie, stil, etc.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-25 02:41:41
         
 
  "Domnule Cioacă, vedeți o mică, extrem de mică, oricât ar fi de mică, poate cea mai mică, asemănare între Ben Gurion și președintele suspendat Băsescu? Dacă da, spuneți-mi-o și mie! Și nouă, la o adică! Dar atenție, de mortuis nihil nisi bene! (am citat din memorie așa că dacă am greșit vă prezint scuze!)"
(Emanuel Cristescu)
Stimate domnule profesor,
Intre Ben Gurion si Traian Basescu exista o asemanare nu micaDomnule Cioacă, vedeți o mică, extrem de mică, oricât ar fi de mică, poate cea mai mică, asemănare între Ben Gurion și președintele suspendat Băsescu? Dacă da, spuneți-mi-o și mie! Și nouă, la o adică! Dar atenție, de mortuis nihil nisi bene! (am citat din memorie așa că dacă am greșit vă prezint scuze!) ci isbitoare: la ambii barbati de stat fruntea icepe de la radacina nasului si se termina taman pe partea cealalta, la ceafa. Numai marii ganditori si barbati de stat sunt dotati cu o astfel de frunte!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-25 02:39:14
         
 
  Nu cunosc un antibăsist mai avizat și mai îndreptățit decât Octavian Paler.

Și simpla alăturare, într-un text, a lui Paler cu Băsescu depășește ceea ce definim blasfemie!

Un pic de rezervă, ca să nu zic, decență, domnule coleg!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 02:37:10
         
 
  Va dau alta, la schimb, una de Octavian Paler: "O iubire pe care esti nevoit sa o pazesti nu reprezinta nimic" :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 01:47:08
         
 
  Nene Mitica, frumoasa replica ati dat, poate cea mai frumoasa din aceasta seara. "...in 1948 dupa declararea Israelului... incep sa devina stanjenitoare pentru restul populatiei. Cu acest lucru eu nu mai sunt de acord."
Vreau sa va cer permisiunea sa va plagiez replica in alte spatii virtuale, pe care le frecventez.
Cu respect, Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 01:41:23
         
 
  Domnule Cristescu, cu tot respectul, dar un Arturo Ui suspendat si atat de prigonit imi este greu sa imi imaginez, daca nu aproape imposibil. De fiecare data cand incerc ma pufneste rasul.
In sfarsit, n-am de gand sa fac un capat de tara din asta si v-am marturisit, eu voi vota. Voi vota pentru ca, asa cum am mai spus aici, inainte de toate, mi-ar placea sa cred ca sunt un fundamentalist axiologic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 01:07:11
         
 
  Domnule Cioacă, vedeți o mică, extrem de mică, oricât ar fi de mică, poate cea mai mică, asemănare între Ben Gurion și președintele suspendat Băsescu? Dacă da, spuneți-mi-o și mie! Și nouă, la o adică! Dar atenție, de mortuis nihil nisi bene! (am citat din memorie așa că dacă am greșit vă prezint scuze!)  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 00:52:53
         
 
  Domnule Peia,

Tot la statutul de virgulolog aspirați? Ori virgulofil?

Eu scriu la prima mână, dintr-o suflare. Într-o casetă. Mică. Și în viteză. Și pe multe planuri. Și cu niște dioptrii. Și cu o tastatură și cu un soft care trădează. De multe ori! Ideile sunt mult mai importante. Când mă voi hotărâ să și imprim, voi apela la serviciile unui corector!

Erare humanum est!

Știu, o să replicați, "Perseverare diabolicum!" Accept acuza.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 00:47:43
         
 
  Și la "Mulțumesc (virgulă) domnule Peia (semn exclamare), tot luat de val? Scuze, dar faceți cam des schi nautic, și cele care se repetă nu mai sunt scuzabile. Și eu greșesc, dar NUMAI ODATĂ și iute-iute, dacă observ, rectific.
Aș putea să mă scuz, că la cît am scris pe aici - cred că toți userii la un loc nu au scris cît mine! - mai îmi scapă și mie.
Dar, repet, nu cu repetir!! Căci... de!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 00:23:47
         
 
  "Oamnei buni, că tot mi-a adus aminte domnul Cioacă de evrei, credeți că dacă Ben Gurion îi diviza pe evrei în 49, mai vorbeam acum de minunea, de care nu pot să nu mă extaziez, proclamării după 2000 de ani a unui nou stat, statul ISRAEL, care EXISTĂ, da domnilor, luați aminte și învățați, EXISTĂ, într-un viespar islamic?"
(Emanuel Cristescu)

Am mai spus-o si o mai spun inca odata: in 1948 dupa declararea Israelului ca stat independent de catre Ben Gurion, acesta fiind intrebat de un tanar ziarist daca Israelul este cu adevarat un stat in rand cu toate statele lumii, marele om de stat, dupa un moment de gandire a declarat:
-Nu tinere Israelul nu este inca un stat in rand cu toate statele lumii, si pana nu va avea si curve si hoti nici nu va fi! In momentul de fata, dupa informatiile primite de la mai multi colegi de facultate care sunt cetateni israelieni, Israelul este un stat in rand cu toate statele lumii. Sa stiti ca eu nu am nimic impotriva ca Romania sa fie un stat in rand cu statele lumii, dar cand cele doua categorii sociale extrem de importate pentru existenta unui stat, dupa Ben Gurion, bineinteles, iau o amploare prea mare ele incep sa devina stanjenitoare pentru restul populatiei. Cu acest lucru eu nu mai sunt de acord.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-25 00:20:57
         
 
  Nu e greșeală typo, cioacă, nu o mai da cotită.
Nici "o", nici "i" nu se află lîngă "h" pe tastatură.
Las-o moartă!
Te-a trădat gîndul, s-a executat deștu, ai comis-o!
Așa că încaseaz-o!
De fapt, ce s-o mai dăm cotită? Tu faci pe simpaticul, pentru că, astel, ai putut trage pe sfoară fel și fel de oameni moi la cerbice. Și ai obșinut de la ei informațiile necesare. Sau să-i racolezi. Cum a încercat un onorabil de pe aici să mă agațe pe mine, crezîndu-mă un poețel fraierici, naivi și înregimentabil.
N-a ținut. L-am citit instant. Că indivizii acre urmăresc ceva de la tine... ooo... nu se pot ascunde, dacă ai un pic de spirit de obsevație.
Păcălește-mă și pe mine, dacă poți, cioacă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 00:10:11
         
 
  Da, luat de val am geșit. Scuze. Mulțumesc domnule Peia. Dar pe fond nu se schimbă nimic!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 00:05:53
         
 
  Da, domnule coleg, Atrturo Ui nu a fost oprit la timp!

Un singur om face toate acestea. Eu am spus-o din 2009!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 00:04:20
         
 
  Înșivă, domnu Cristescu!
Pronume personal de întărire, persoana II, plural.
Corectură inutilă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 00:04:14
         
 
  Iau o pauza, pana ajung acasa si desfac o bere de la frigider. Revin.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 00:02:35
         
 
  "Te crezi prea jmeker, cioacă!
Nu ești.
Ești un găinar oarecare, plătit cu bani grei din truda noastră, ca să mănînci ce nu-ți place.
Ne-ai făcut pe toți hoți, tocmai tu, care ai în genă obiceiurile triburior de găinari care jarteau din curțile creștinilor. Tu ne faci hoți, măi pigment? La o asemenea insultă ar trebui să fii aruncat în drum, ca o apă leșioasă."
(tovarasul general Ioan Peia)

Stimte tovarase general,
In primul raand vreau sa va anunt ca mai muti istorici moderni si contemporani sustin ca triburile de gainari jarteau nu numai din curtile crestinilor ci si din curtile mahomedanilor, budistilor si ateilor. Deci va rog sa aveti mai mult respect pentru adevarul istoric.
In al doilea rand nu am facut in viata mea pe cineva hot, fiindca nu am acesta putere. Un om nu este facut hot de altcineva, ci se face singur, de voie sau de nevoie. De nevoie ca Basescu care trebuie sa fie mai hot ca Victoras ca sa poata sa-si mentina scaunul, si de voie ca Ponta care a furat un doctorat si doua titluri de masterat de care nu avea nevoie.
Inca odata imi cer scuze pentru greseala typo, pe care dumneavoastra o luati atat de personal, desi nu ma asteptam, fiindca numai adevarul il supara pe om.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-25 00:02:11
         
 
  Pe banii care nu vor mai apuca drumul poznarelor voastre, grămuță fără uță!
Simplu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 00:01:00
         
 
  Domnule Cristescu, ajutati-ma sa va inteleg. Un singur om, presedintele Basescu, tine sub cizma lui o tara intreaga? Asta in timp ce Parlamentul Romaniei, Executivul Romaniei, Armata, Jandarmeria, Serviciile, ma rog, Toata tara geme? O fi geamat de placere, domnule Cristescu, pentru ca altfel nu inteleg. Despre separatia puterilor in Stat nu doriti sa imi spuneti nimic?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 00:00:47
         
 
  Șezi tu, măi nesimțitule, afericiule!
Ca să nu-ți zic potaie, așa cum încerci tu să insinuezi!

Dar ai de răspuns al două întrebări:

1. Mănînci și tu păpică de la evazionistul ăla?
2. băsescu a intervenit în justiție cînd a aranjat - la o cafea! - numirile la Curtea de Casație?

Răsunde aici, fără rotocoale strategice.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 23:59:59
         
 
 
"Referendumul trebuie să fie repetat dacă nu se atinge cvorumul."
(Emanuel Cristescu)


Repet intrebarea:

PE BANII CUI?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 23:57:13
         
 
  Patetic, domnule Cristescu. Patetic...  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 23:56:03
         
 
  Vă mai amintiți ce scandal ieși cu ăia doi procurori sau ce erau, care se invitau la cafea la Ponta? Oau, nenorocire!
Da' ia să vedeți ce chestie, că Băsescu invită taman el, la o cafea, doi judecători - respectabili, zice el - ca să aranjeze numirea președintelui Cuurții de Casație și a vicelui.
Cum, cum?
Păi, asta nu-i intervenție în justiție?
N-ar trebui să-i umfle DNAul, instant, pe cei doi?
Nooo, că unu e fix ăla, care răspunde la onorabilul nume de Pandrea, adică insul care s-a făcut că aranjează dosarul "Flota" al lui băsescu!
Băi, abi aștept să-l văd în zeghe pe bășilă!

Ia zi, aferici, cum e, tată, cu neintervenția în justiție?
Dacă e făcută de băsescu, nu se pune?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 23:55:55
         
 
  înși-vă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 23:55:54
         
 
  Jenant domnule coleg. Absolut jenant. Nu puteți vibra cu țara. Nu aveți senzorii armonizării cu zbuciumul ei. Cu durerea ei. Cu durerile ei! Țara geme sub cisma băsistă. Se va elibra. Țineți minte: SE VA E-LI-BE-RA. Și vă va fi rușine. Dar niciodată nu va fi prea tâtziu. Sunteți român. Sunteți de-al nostru. Vă iubim, domnule coleg. Vă iubim din tot sufletul nostru. Și vă pansăm rănile. Și să știți: nu sunteți singur. Un imens șuvoi de iubire se revarsă asupra dumneavoastră. Că îl refuzați, că îl accepatți, noi vă iubim. Mai mult decât înțelegeți. Mai mut decât puteți iubi dumneavoastră înșivă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 23:54:19
         
 
  Andrei, in America pentru prostitutie din asta sau din cealalta ti se confisca masina.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 23:53:15
         
 
  Domnule Peia, sezi! Acum se cauta autocare pentru excursia de duminica.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 23:47:51
         
 
  A inceput balul!
"Săru' mâna, suntem de la PSD și vrem să închiriem zece autocare pe data de 29 PENTRU O NUNTĂ"
In exclusivitate
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 23:44:23
         
 
  Domnule Florian,

Dar să vedeți la ce rezultate veți ajunge, când veți reuși să gândiți singur! Veți fi în extaz. Încă nu este momentul. Dar sunteți pe drumul bun! Dacii nu s-au lăsat niciodată, NICIODATĂ, domnule coleg, și repet NI-CIO-DATĂ, înlănțuiți și manipulați. Au tăit moral și liberi ori au murit!

V-a spus-o domnul general? Ori deja o știați? Niciodată, absolut niciodată, și insist, țineți minte dumneavoastră și toți ceilalți care vă mai adăpați din băsism, DACII nu-și trădau țara! Și erau mândri! Nicăieri în muzeele lumii, și sunt peste o sută, de la New York la Sankt Petersburg, trecând prin Vatican , nu veți găsi un dac sperjur sau un dac înlănțuit! Ce legătură vedeți dumneavoastră între aceasta și BĂsescu? Aud? NI-CIU-NA!

Oricum, eu voi păstră necesarul și cuvenitul moment de jenă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 23:43:44
         
 
  Ioi!
I-auzi brîu'!...
Unul din sponsorii de la Labe 1 a fost, este contrabandistul ăla arab, care era urmărit pentru recuperarea de TVA la motoarele alea, exportate prin Africa, și pe care-l căuta Blejnar pe la 10 seara.
Mă străduiesc să-mi amintesc cum îl cheamă, poate mă ajută cineva.
Tare.
Deci coloneii de la Labe 1 mănîncă din bani de evazionist? La fel ca și Evenimentu, desigur!

agarici,
Tu?
Mănînci și tu din banii evazionistului?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 23:41:44
         
 
  err: vor acumula valori negative uriase.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 23:28:30
         
 
  Astazi am avut placerea sa discut cu un general, un om erudit, un partener de discutie remarcabil, Generalul Chelaru. Maine isi lanseaza cartea intitulata "Romania molusca", dupa ora 17:00, la librariile "Sadoveanu" si "Eminescu". Din vorba in vorba am ajuns si la subiectul zilei. Nu va pot spune ce am discutat cu domnia sa, dar va asigur ca, in urma discutiei cu domnia sa, am mai capatat o dimensiune a evenimentelor pe care le traim. Singurul lucru pe care vi-l pot spune este ca, daca se intampla inevitabilul, urgia se va dezlantui incepand de joia viitoare. Nu va mai sta piatra pe piatra, iar democratia va deveni o amintire frumoasa. Daca, insa, inevitabilul va fi evitat, momentul declansarii urgiei se va mai amana putin, perioada in care energiile latente vor acumula energii negative uriase.
Si intr-un caz, si in celalalt, va curge sange nevinovat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 23:24:39
         
 
  Te crezi prea jmeker, cioacă!
Nu ești.
Ești un găinar oarecare, plătit cu bani grei din truda noastră, ca să mănînci ce nu-ți place.
Ne-ai făcut pe toți hoți, tocmai tu, care ai în genă obiceiurile triburior de găinari care jarteau din curțile creștinilor. Tu ne faci hoți, măi pigment? La o asemenea insultă ar trebui să fii aruncat în drum, ca o apă leșioasă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 23:20:21
         
 
  Nu pot să cred! Au semnat 615 oameni! În trei zile! Nu mă credeți?

Accesați: http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/600
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 23:18:19
         
 
  În general nu am acceptat decât foarte rar să mă întâlnesc, în afara spațiului Europeea, cu alți membri. Am făcut-o cred de trei ori! Însă, dacă voi veni în America, aș vrea să vă cunosc. Sunteți un om admirabil. Consecvent, democrat și nesupărăcios! În viziunea mea un democrat luminat. Nu mancurtizat, nu uitat în junglă, nu în misiune comandată. Mă înșel la vreun punct? Și mai respectați și regulamentul europeic. Și nu mă hărțuiți. Și nu reclamați. Aș vrea să vă văd în carne și oase!
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Daca veti dori vreodata sa vizitati California si coasta de vest a Statelor Unite bojdeuca mea va ofera renumita ospitalitate olteneasca. Prin ea au trecut de-a lungul anilor zeci de romani care au sta de la o saptamana la sase luni, asa cum le-au disctat necesitatile. Bineinteles ca oferta se extinde si asupra doamnei Cristescu si a secretarei dumneavoastre daca intentionati sa combinati turismul cu o munca intelectuala activa. Am camere separate pentru fiecare, dar daca doamna Cristescu doreste sa doarma cu secretara pentru a nu va conturba refacerea spirituala si intelectuala de peste noapte iarasi nu va fi nici o problema fiindca in trei dormitoare am paturi duble. Deci numai un semn si va asteptam cu mare placere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 23:16:38
         
 
  Prin urmare, varianta cea mai rea, pentru națiunea română: referendumul, cu un vot majoritar, pentru demiterea președintelui suspendat, este invalidat de către Curtea Constituțională ca urmare a faptului că nu a fost îndeplinit cvorumul (impus ilegal și imoral)

Calea?

Ne spune Curtea Constituțională! Rămâne la latitudinea Parlamentului!

Consecința: Parlamentul va lua toate măsurile să se respecte restricția impusă și va hotârâ REPETAREA REFERENDUMULUI: Legal, corect și, mai ales constituțional și în spiriutul decizioei Curții Constituționale!

Așadar, mai devreme ori mai târziu Piața Universității, în care am fost liber și independent, va deveni ZONĂ LIBERĂ DE BĂSISM. Și România va renaște!

Gaudeamus!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 23:12:05
         
 
  Stiri pe scurt:
-- Euro Insol, administratorul judiciar al Hidroelectrica, a decis astazi denuntarea contractului cu faimosul trader de energie, Energy Holding. Potrivit notificarii transmise catre Energy Holding, contractul de vanzare-cumparare inceteaza incepand cu 15 august 2012. Contractul dintre Hidroelectrica si Energy Holding a fost incheiat pe 14 ianuarie 2004 si a fost modificat prin nu mai putin de 19 acte aditionale, in perioada 2004-2010. Ultimele trei acte aditionale (noiembrie 2009, decembrie 2009, decembrie 2010) au fost semnate in perioada in care director general al Hidroelectrica era Mihai David, membru PSD in acea perioada. Mihai David este cel care a prelungit durata contractului pana in 2018.
Traducerea acestei stiri ar suna cam asa: PSD isi sterge urmele
-- Nasul TV face public contractul dintre Energy Holding si Hidroelectrica SA, contract prin care cea mai mare companie de stat romaneasca a pierdut sume uriase. Furnizarea de energie electrică către băieții deștepți s-a facut la prețul de 130 de lei pe megawat, în timp ce prețul pieței a depășit 220 de lei. De altfel, Hidroelectrica a denunțat faptul că a pierdut, în ultimii șase ani, o jumătate de miliard de lei din cauza prețurilor mici plătite de traderi. Adică exact suma care constă în datoriile companiei cu termen scadent de plată mai mare de 90 de zile, datorie care a constituit un motiv în plus pentru a cere intrarea în insolvență
Ooops, pe asta va las sa o traduceti voi, ca sa nu spuneti ca ma laud
-- Spania se afla intr-o situatie "mai grava decat Irlanda, o tara salvata" de Uniunea Europeana, a declarat marti fostul guvernator al Bancii Spaniei, Miguel Angel Fernandez Ordonez, care a incercat sa se distanteze de criza financiara grava cu care se confrunta tara, relateaza AFP
Asta se intampla cand se guverneaza cu populism electoral
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 23:10:02
         
 
  Domnule Epigramist, sunteți așa de vulnerabil când sunteți doar sentențios!

Epigrama vă salvează. Rămâneți la ea. Și la călătorii. Și la atât. Pentru restul nu aveți stofă! Ce spun eu stofă? Nici măcar finet!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 23:01:30
         
 
  Epigramist, nu te inseli prea mult. Nu sunt angajat politic, dar as minti daca as spune ca nu as avea o orientare de dreapta. Am si eu simpatii, ca orice om, dar nu ma sfiesc sa fiu critic atunci cand simt ca trebuie. As spune ca sunt un om normal, un cetatean cu simt civic. E drept, pe Europeea, cateodata alunec si exagerez, dar numai pentru a da o tusa mai groasa situatiilor care seamana atat de mult cu scenetele lui Caragiale, incat ar fi pacat sa le las sa se piarda. Daca stai si citesti comentariile, inclusiv ale mele, toate se incadreaza perfect in tabloul despre care vorbeam.
Dar toate acestea le-am spus de atatea ori incat i-am plictisit pe userii acestui site, iar unii dintre ei au inceput sa se indoiasca de autenticitatea numelui sub care ma semnez, vezi cazul maestrului Peia.
Sa revenim, insa, la subiectul zilei, adica la efectele produse de lovitura de stat, si sa vedem ce mai putem salva din calea hoardelor de bolsevici :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 22:58:01
         
 
  "Referendum invalidat, pe motive de cvorum, poate fi repetat pentru atingerea cvorumului."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Pai daca scopul final al referendumul este atingerea cvorumului, de ce sa-l repetam la nesfarsit si sa nu-l declaram de la incept atins?
Ori dumneavoastra credeti ca numai tovarasul general Peia este dispus sa voteze la patru maini?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 22:55:46
         
 
  Domnule Cioacă,

În general nu am acceptat decât foarte rar să mă întâlnesc, în afara spațiului Europeea, cu alți membri. Am făcut-o cred de trei ori! Însă, dacă voi veni în America, aș vrea să vă cunosc. Sunteți un om admirabil. Consecvent, democrat și nesupărăcios! În viziunea mea un democrat luminat. Nu mancurtizat, nu uitat în junglă, nu în misiune comandată. Mă înșel la vreun punct? Și mai respectați și regulamentul europeic. Și nu mă hărțuiți. Și nu reclamați. Aș vrea să vă văd în carne și oase!

România se află la asimptota unei ore astrale. Cine are viziunea acestei măreții se poate bucura.

Domnilor, cimitrele lumii sunt pline de oameni de neînlocuit! Stă o țară ca România în Băsescu?

Oamnei buni, că tot mi-a adus aminte domnul Cioacă de evrei, credeți că dacă Ben Gurion îi diviza pe evrei în 49, mai vorbeam acum de minunea, de care nu pot să nu mă extaziez, proclamării după 2000 de ani a unui nou stat, statul ISRAEL, care EXISTĂ, da domnilor, luați aminte și învățați, EXISTĂ, într-un viespar islamic? Asta nu a înțeles domnul președinte suspendat, românii acceptă, eu sunt unul cu un credit în valută, și 10 șlei pe Eur, dar vor o Românie UNITĂ! Era mitologica sa obligațe! Restul? udrisme! I-ar fi fost iertate. Cum i se iartă plagiatul indubitabil lui Ponta. Cu o condiție. Să ne scape de băsism! Să putem respira. Fără mască. Să putem renaște. Să putem iubi liberi fără dosare și fără vrajbă! Să putem devei Grădina Maicii Domnului!

Pentru cine are urechi de auzit!

Oricum, pentru mai tânărul nostru coleg, Florian: trebuie, încet, încet, să vă consolați: epoca amantelor portocalii s-a TER-MI-NAT! Vă este așa de greu să înțelegeți? Ori să acceptați?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 22:53:42
         
 
  "Cum îndrăznești, măi coloratule, care umbli prin lume cu ceaunul în spinare, să ne faci pe toți , practic, mai puțin potăile băsiste... patri/hoți?"
(tovarsul general Ioan Peia)

Stimate tovarase general,
In viata mea nu m-asi fi asteptat sa folsiti o simpla eroare gramaticala din partea mea, pe care o mai si falsificati introducand o linie oabla in mijlocul unui cuvant fara sa mentionati ca acea linie nu-mi apartine, in scopurile dumneavoastra politice. In realitate eu am vrut sa scriu patritoti, adica toti cei care tin la patrie, cu toate ca cei care vor vota la patru maini, ca dumneavoastra, sunt si mai patritoti decat cei care voteaza cu o singura mana. Tavarase general Peia, eu inteleg ca dumneavoastra va aflati in plina lupta de clasa, dar nici asa!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 22:50:41
         
 
  Peste 600 semnături până acum!

Când Dumnezeu vrea să te piardă îți ia mai întâi mințilel! Un Referendum invalidat, pe motive de cvorum, poate fi repetat pentru atingerea cvorumului.

Este la minte oricui. Așa că pot boicota, pot lua pașapoarte, cărți de identitate, etc. Mai ales că s-a pronunțat clar CC: calea de urmat în cadrul invalidării rămâne la latitudinea parlamentului.

O singură ieșire mai are domnul președinte suspendat: DEMISIA.

Credeți că Parlamentul nu va uza de dreptul de a arăta "calea"?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 22:29:41
         
 
  Dar de ce nu au acceptat propunerea lui Basescu???? De ce ponta a rupt propunerea aia mai mult decat decenta??
Acum, poate era si basescu plecat, parlamentul era redus (asa cum a dorit electoratul ala in numele caruia vorbiti!!!!!), constitutia reducea mandatul la 4 ani etc...
De ce considerati cetatenii niste vite?? Cine va da voua dretul asta?
Faceti voi si al 2-lea si a 3-lea. La al 4-lea plecati in suturi de la guvern.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-24 21:59:45
         
 
  "vor veni la referendum 11 milioane de pesedisti si alti patrihoti" (cioacă)

măi cioacă, măi migratorule,
Nu-ți e așa un fel de rușine pe la șorici?
Cum îndrăznești, măi coloratule, care umbli prin lume cu ceaunul în spinare, să ne faci pe toți , practic, mai puțin potăile băsiste... patri/hoți?
Știi ceva?
În clipa asta, dacă ai fi în mîna mea, ți-aș strivi țeasta aia de injurioasă pentru astă nemaipomenită insultă!
Ioi, păi voi sunteți niște javre, măi șulfelor!
Șulfe, auziți, javre ordinare, la fel ca tartorul vostru, care a făcut praf națiunea română.
Ah, ce-ați merita, tigorilor!




 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 21:57:23
         
 
  "Domnule Florian, dumneavoastră aveți de-a face cu democrația cam cât are prefectura cu capsula!"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Eu nu am nimic impotriva ca sa-l atacati pe distinsul nostru coleg Andrei Florian cu proverbe autentice, dar ma opun categoric impotriva atacurilor la adresa lui cu proverbe masluite in interesul PSD-ului.
Proverbul corect este:
"Ce are pendula cu prefectura!"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 21:45:38
         
 
  "Referendumul trebuie să fie repetat dacă nu se atinge cvorumul."
(Emanuel Cristescu)

Ideea e buna. Dar din banii cui sa fie repetat? Din cei ai Merkeloasei? Din cei ai pensionarilor romani?
Ce ne facem daca nici a doua oara nu se atinge cvorumul, nici a treia, nici a patra?...
Facem saptamanal cate un referendum pana in 2012 cand ii expira marinarului mandatul?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 21:38:23
         
 
  PS: Personal, ar trebui sa ma bucure deprecierea leului ca atunci cand vin in tara sa ma simt ca un nabab printre romani, la fel cum se simteau studentii arabi si greci pe vremea lui ceausescu.
Dar nu ma bucur deloc. Alde peia ar zice ca e normal, doar sunt platit de Basescu in lei.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 21:35:46
         
 
  "Referendumul trebuie să fie repetat dacă nu se atinge cvorumul."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor
Dumneavoastra va dati seama ce propuneti?! Nu propuneti altceva decat ca loteria statului sa-mi dea voie dupa ce am platit si tras un loz necastigator sa trag in continuare loz dupa loz
pana dau de unul castigator, fara sa platesc un ban in plus! Nici o loterie din lume nu va accepta o regula atat de democratica!

p.s.1
De la dumneavoastra am inteles ca vor veni la referendum 11 milioane de pesedisti si alti patrihoti de aceiasi teapa care vor spune un DA hotarat pentru scoaterea din fuctie a celui deja scos din functie. Prin boicotarea celor 3% care mai tin inca parte incalcatorului de constitutie nu se realizeaza altceva decat o unanimitate de 100% a celor care sunt pentru caderea celui care este contra intereselor Poporului Roman. O astfel de majoritate este cea mai teribila palma pe care PSD-ul o poate da Angelei Merkel si Barosso-ului ei. Si ce daca nu ne mai dau imprumutul, Poporul Roman a trait timp de secole mai bine decat traieste acum fara sa ia nici un fel de imprumuturi. Ba din contra, pe timpuri noi romanii eram cei care ii imprumutam pe sultanii otomani cu tot felul de biruri fara dobanda si nerambursabile. Si ce s-a ales din sultanii ahtiati dupa imprumuturi si Imperiul Otoman? Praful si pulberea! Pe cand Poporul Roman scapat de povara banilor compunea Miorita, domnule profesor, il punea pe marele Mester Manole sa-si zideasca nevasta bine plouata in zidul Manastirii Curtea de Arges, pentru ca el sa poata sa ticluieasca nemuritoarea balada, deci, intrun cuvant se dedica activitatilor intelectuale pe care si astazi isi bazeaza mandria atat bastinasii ramasi la vatra stramoseasca cat si diasporezii. Daca profesorul de istorie Crinulet Antonescu nu ar fi dormit la cursul de Istoria Romaniei si avocatul Victoras Ponta nu s-ar fi plagiat teza de doctorat, ei ar sti toate aceste lucruri si nu s-ar milogii pe la curti straine pentru bani dati cu imprumut, calcand astfel in picioare demnitatea si suveranitatea Poporului Roman.

p.s.2
Evreii au ajuns unde au ajuns dand bani cu imprumut, nu luand bani cu imprumut, domnule profesor! Cum sa ajunga leii nostri monezi forte, cand noi vrem sa-i tinem pe toti numai pentru noi refuand sa-i imprumutam cu dobanzi mari si altor gradini zoologice din strainatate?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 21:34:41
         
 
 
CEA MAI MARE lovitură primită de leu: Prăbușire de aproape 1% într-o singură zi. UN EURO, 4,6397 LEI!

http://www.evz.ro/detalii/stiri/e-jale-leul-pica-intr-o-zi-cat-alte-monede-in-10-iata-cat-este-cotatia-pe-interbancar-99329.html#ixzz21ZAea8g4
EVZ.ro

Cum comentati?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 21:32:49
         
 
  Mie AF mi se pare a fi un tip neutru -ca si mine de altfel- care vede lucrurile exact asa cum sunt in relitate. El este prototipului intelectualului roman de calitate care nu face politica, dar stie sa discearna ce e bine si ce e rau pentru tara si pentru el personal.
Andrei, ma insel cumva?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 21:30:00
         
 
  Epi, avem o percepție diferită despre ceea ce înseamnă argumente.

Ceea ce ne servește AF sunt fie lozinci, fie intoxicări. Gulgute. Tu poți să le spui, în continuare, argumente.

Și nu cred că e treaz. Îl ține în priză un amestec de benzedrină și doctrină băsistă. În supradoză.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 20:42:35
         
 
  Sau, uite, ia-l de nevastă pă epigrant, că e lulea după tine!
Din amorul vostru fierbinte, sigur ar apărea o struțocămilă bună de dus la circ!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 20:39:40
         
 
  "Mie imi place de Angela asta. Chiar as putea spune ca ma excita, asa cum ma pot excita numai femeile inteligente." (aferici)

Ia-o, frate, de nevastă, ce mai aștepți! Păi, dacă tot te exciți așa de tare, doar citind, apăi ce nebunie de ejaculare trebuie să fie într-o relație directă! Ce șaijnouă tantric, ce nebunie carmică!
E păcat, în schimb, să intri-n toaletă și să-ți posezi iubita cu cinci dește!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 20:37:56
         
 
  Repet, Andrei Florian va face praf pe toti. E singurul treaz de pe aici, singurul care vine cu argumente, nu cu miserupisme, heirupisme sau injuraturi.  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 20:22:58
         
 
  Domnule Florian, dumneavoastră aveți de-a face cu democrația cam cât are prefectura cu capsula!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 20:07:52
         
 
  Lăsați-ii să strângă pașapoarte, cărți de identitate, buletine, etc.

Referendumul trebuie să fie repetat dacă nu se atinge cvorumul.

Vă rog să popularizați această idee, corectă legală și constituțională, pentru a se atinge masa critică a celor care înțeleg corectitudinea acestei proceduri! Bun, ei boicotează, și sunt nenumărate probe. Trebuie remediate eventualele deficiențe, luate măsurile necesare pentru atingerea cvorumului și REPETAREA REFERENDUMULUI. Acțiunea "Boicotul" reprezintă autogolul pe care, din disperare și l-au tras în poartă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 20:04:02
         
 
  Domnule AF, doamna în cauză prea lasă urme pe unde trece, precum melcul, chiar și în poziția bipedă, așa încît excitația dumneavoastră nu poate fi decît de natură patologică.

Inteligență? Poate. Cam cît la o damă de consum din porturile prin care preferatul dumneavoastră și-a sărbătorit debarcarea.

Nu m-am împiedicat de scamele de pe hainele domniei sale. Am ocolit cu grijă locul, spre a nu risca să alunec.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 19:59:35
         
 
  Stimate tovarese general,
Daca, la referendum nu se implineste cvorumul, Traian Basescu trebuie tarat la Cotroceni chiar impotriva vointei lui, fiindca asa zice constitutia. Si dumneavoastra, sunt convins, nu vreti ca acestui ticalos sa-i fie permis sa mai incalce inca odata constitutia. Dupa acea PSD-ul incepe o noua procedura de demitere a presdintelui, dupa care, daca are succes, se ordona o noua suspendare a presedintelui in functie urmata de un nou referendum si o noua scrisore de protest trimisa de domnu Cristescu lui Barroso.
Fiindca constitutia, tovarase general, nu prevede decat un referendum pe debarcare, nu mai multe.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 19:48:10
         
 
  Mai interesant este de vazut ce se va intampla de maine in colo. Se va echilibra cursul valutar, asa cum a promis acneicul? Nu cred.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 19:47:51
         
 
  Domnule Cristeascu, a devenit inutila orice discutie pe aceasta tema. Ati castigat si presedintia si Justitia, adica tot ce mai ramasese liber de bolsevism in Romania. Asta e adevarul si trebuie sa il privim in fata.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 19:46:30
         
 
  Domnule Bordas, nu toate femeile sunt fete mari precum sunteti dumneavoastra, iar textul cu pricina poate sta pe Europeea fara nicio problema de incompatibilitate cu regulamentul site-ului. In loc sa analizati limbajul, mai bine ati incerca sa pricepeti mesajul. Aveti o problema de raportare, problema pe care nu va sfiiti sa o expuneti, si, intotdeauna, reusiti sa va impiedicati de scamele de pe hainele vorbitorului.
Mie imi place de Angela asta. Chiar as putea spune ca ma excita, asa cum ma pot excita numai femeile inteligente.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 19:42:43
         
 
  Scrisoarea deschisa a fost semnata de 575 persoane pana acum.

Ca urmare a pronuntarii pe care a facut-o astazi Curtea Constitutionala și care, firesc, lasa la latitudinea unicului reprezentant suprem al poporului, decizia privind calea de urmat, in cazul in care Referendumul este invalidat ca urmare a neatingerii cvorumului se naste următoarea soluție legală și constitutională: REPETAREA REFERENDUMULUI si luarea unor măsuri pentru atingerea cvorumului. Pentru că nu poate râmâne președinte cineva pe un viciu de procedură. Mai ales că acest cvorum a fost impus abuziv și este în discordanță cu patrimoniul electoral european.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 19:41:30
         
 
  Nu, domnule Peia, e mult mai simplu. Daca referendumul nu se valideaza, Victoras va da o ordonanta de urgenta guvernamentala prin care va trece presedintia in subordinea primului ministru, dupa care va demite presedintele oricand si de ori de cate ori vrea el. Apoi, pentru ca Voiculescu se va supara daca nu vor lua si Justitia, va trece si Justitia in subordinea primului ministru.
Mi-a scapat ceva? Daca mi-a scapat mie nu este grav, mai grav este daca i-ar scapa lui Victoras...
O sa va iasa pe nas!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 19:34:21
         
 
  au început să curgă indignările, mucii și patriotismul pe toate posturile

Angela Tocilă, potrivit onorabilului AF

Analizînd limbajul, mă întreb cîtă lipsă de pudoare trebuie să o caracterizeze pe la fel de onorabila doamnă Tocilă încît să-și expună în scris secrețiile intime și pur personale. Vorbesc despre secrețiile ideatice. Sau nu.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 19:30:39
         
 
  O idee interesantă, dpdv jurdidic!!

Dacă, la referendum, nu se îndeplinește cvorumul, nu înseamnă că băsescu revine, automat, la Cotroceni! Aceasta duce, ineviztabil, la revenirea în situația de dinaintea referendumului. Deci, e necesară repetarea referendumului pînă la întrunirea cvorumului. Logic.
Așa este și-n parlament: se tot repetă întrunirea pînă se adună cvorumul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 19:26:13
         
 
  "Pe primul loc și coroniță din flori de jucăria țigăncii: cioacăăăăăăăăăăăăăă!"
(tovarasul general Ioan Peia)

Tovarase general,
Acum, ca ati facut clasamentul si am iesit primul, ce sa fac, raman pe primul loc! Lungimea listei echipei mele ar trebuii sa va ingrijoreze. Mai ales ca lista pe care dumneavoastra incercati sa o conduceti este mult mai scurta. Domnule, atunci cand un soldat neinstruit, cum este subsemnatul reuseste sa puna cap la cap o campanie de panduri voluntari si un general de profesie cum este generalul Peia nu este in satre sa stranga decat un prapadit de plut, nu ma mai mira ca Victoras Pontosul a apelat la serviciile generalului yankeu Leslie Clark.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 18:58:28
         
 
  "După declarațiile de aseară ale președintelui Traian Băsescu care nu excludea varianta boicotării votului, vuvuzelele de la Antena3 intraseră în sevraj. Azi, după ce PDL-ul a confirmat boicotul, sevrajul s-a generalizat și-au început să curgă indignările, mucii și patriotismul pe toate posturile, de la aceleași șulfe politice care ne poluează zilnic neuronii și ochii, când cu minciuni ordinare, când cu argumente puerile.
Mi s-a părut cel puțin ciudat să-l aud pe Ponta vorbind despre datorie și onoare, el care minte zilnic de când ne-a pedepsit Ăl de sus cu asemenea creatură nevertebrată ca șef al guvernului, pe Șova vorbind despre patriotism, pe nenumărați guriști invitați prin studiourile unde-și fac veacul, despre drept fundamental, obligație cetățenească, etc…
Recunosc că am savurat fiecare rictus, încruntare, încrâncenare, pentru căî știu că toate astea înseamnă disperare. Ei știu că planul lor, indiferent cât ar frauda, fura, minți, înșela, indiferent câte autobuze vor bate țara-n lung și-n lat, au pierdut deja. Știu și ei că e posibil ca electoratul lor să vadă neprezentarea PDL ca o renunțare și să considere că au câștigat deja și pot sta liniștiți în cârciumi, sau la maneleală pe pășunile patriei și mai știu că electoratul lor se poate răzgândi de la o zi la alta, cum s-a mai întâmplat deja." Angela Tocila - "Disperare, numele tău e USL!"

gasiti textul complet la adresa: http://politicstand.ro/disperare-numele-tau-e-usl/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 18:46:56
         
 
  Și ce-ți mai pasă ție, agarici, dacă urcă leul?
În americi, unde 'seși că zbori, dolaru e bine-mersi!
Pa!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 18:44:06
         
 
  ciocă,
Sunteți cîțiva corifei pe aici, în frunte cu tine, care nu aveți absolut niciun haz.
Dar, în schimb, sunteți de rîs!
Să fac un clasament?
Pe primul loc și coroniță din flori de jucăria țigăncii: cioacăăăăăăăăăăăăăă!
urmează, în ordine:
mocanu și bolovanu
lăzărică cu ea mică
pușcă cu vipușcă
pușcălău cel flămînd rău
jorjonel clonă model
agarici-pogonici care-o freacă des p-aici
și ultimul pe listă, cu voia dv.,
grămuță fără uță!

Numai unu și-unu!
Continuați, căci sunteți o sursă nesfîrșită de humor.
Involuntar.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 18:43:12
         
 
  Specialistii in economie apreciaza ca, pana la referendum, Ponta va reusi sa creasca Euro la o valoare de cinci Lei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 18:19:44
         
 
  Mitică, vezi ce înseamnă să nu fii informat?

Garniturile de tren fuseseră oprite la Craiova. Ghici cine a dat dispoziție să li se dea liber? Despre asta vorbeam.
(Liviu S. Bordas)

Liviule,
Acum mi-am reamintit amanuntul. Dar tu ca jurist trebuie sa-ti dai seama ca Traian Basescu cand a dat ordinul sa li se dea liber, din punct de vedere juridic nu a facut nici o ilegalitate ci a inlaturat o ilegalitate fiindca acei mineri cand au urcat in vagoane erau curati ca lacrima. Criminali au devenit dupa ce au coborat din vagoane. Unde cred eu ca s-a comis ilegalitatea, daca s-a comis, este daca acei mineri au fost transportati pe gratis. Cine a dat ordin ca sa fie transportati pe gratis ar trebuii bagat la parnaie fiindca a vaduvit Statul Roman de niste venituri la care era indreptatit. Nu stiu daca acei mineri si-au platit sau nu biletele de tren, dar sunt aproape sigur ca nu si le-au platit.
Dar sa-ti mai dau si un alt exemplu: caile ferate germane au carat timp de patru ani soldati germani prin toate colturile Europei pentru ca ei sa distruga sa omoare etc. Nimeni nu s-a gandit sa-l faca criminal de razboi pe seful cailor ferate germane, asa cum nimeni nu se gandeste sa-l acuze pe inventatorul cutitului de crimele celor care omoara cu cutitul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 18:17:02
         
 
  Am revenit cu noutati. Senzational: Ion Iliescu nu recunoaste lovitura de stat, dar a iesit intr-o conferinta de presa sa isi adjudece castigarea referendumul inainte ca acesta sa aiba loc. Si Ponta a iesit sa culeaga laurii, mai bine spus sa ii smulga, din mainile lui Iliescu. Il astept pe Voiculescu sa iasa si el. Pe Antonescu il astept sa se trezeasca.
UDMR nu poate culege nimic, asa ca recomanda etnicilor sa ramana in case ca nu le mai da nimic. E inutil.
Kondyakov a iesit si el, astazi dimineata, dupa care a tinut sa transmita calde salutari tovarasesti domnului Latunski.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 18:14:50
         
 
  Pe surse: Se pare ca UDMR isi indeamna alegatorii sa stea acasa
AF

Iar aveți dreptate, stimate domn. Doar se pare.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 18:01:14
         
 
  apropo, el e singurul care si-a dat demisia din parlament si a fost judecat sub mandatul lui stanoiu/nastase!

Domnule Georgescu, mai informați-vă.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 17:58:17
         
 
  "Andrei Florian, sînt singurul de pe aici care manifest un sentiment de milă vizavi de persoana ta. Nu e cazul să te duci la ambasada SUA. Spune-mi unde stai și un reprezentant al Ministerstvo Gasudarsvenno Bezopastnosti te va contacta cu actele de emigrare și-ți va duce bagajul pînă la Tiraspol. Ministerstvo Migraționaia Slujba este pe strada Rossyia, lîngă supermarketul Torgovoi țentr. Să mă suni cînd ajungi, sînt în cartea de telefon.Hai, pa, mult pa..."
(Latunski Criticul)

Ca diasporez ce sunteti nu aveti dreptul moral sa incurajati diaspora in senss invers, adica dinspre Romnaia spre Republica Transnistria, fiindca asta ar insemna ca nu sunteti diasporez adevarat ci un agent al nu stiu caror interese straine care s-a strecurat in Romania numai cu scopul de a-i indemna pe bravii urmasi ai dacilor sa emigreze spre pustele semi-rusesti, cu scopul ascuns ca cea mai renumita oaie din lume sa ramana fara pastori.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 17:57:18
         
 
  De aceea recunosc ca ideea cea mai buna este BOICOTUL. Sa nu ne para rau, mai tarziu.

Nu vad niciun interes pe termen mediu in a-l debarca pe basescu acum. Aici nu-i vorba de simpatii. Eu in politica nu am simpatii. Si am evoluat de la politica de strada (am fost unul din participantii la revolutie(fara certificat) piata universitatii, martor la mineriade etc...) si am invatat ca simpatiile in politica sunt la fel de daunatoare ca si prieteniile in afaceri.
Revin: nu exista niciun interes imediat in debarcarea lui basescu, pentru tara. Pe langa faptul ca se permite unei constructii politice "de cosmar" cum este USL sa puna mana pe intreaga putere (au destul, dar nu cum vor ei, totul) se permite aducerea unei linii de fosti activisti de partid in prim-planul scenei romanesti. Este foarte util sa existe un "check" or "peer-review" acolo sus la cotroceni pt a nu permite derapaje. Dar, asta numai pana la alegerile parlamentare. Daca USL castiga masiv alegerile, evident basescu trebuie sa plece si va pleca.
Daca tot doreau asa de tare sa plece basescu, de ce nu au acceptat propunerea lui? Demisie si aplicarea rez. referndumului din 2009. De ce?! Nu era vointa poporului? Sa nu ma luati cu "noi nu negociem cu el, etc, ca-i infantilism care se plateste. Si, dupa cum vedem, platim.
Pana una alta, nu vad de ce am face jocul speculativ al unora. Se stie un lucru: orice adversar furios este unul slab. Si pentru clasa politica, noi alegatorii suntem adversari.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-24 17:57:11
         
 
  USL a mai semnat inca o crima la adresa democratiei. A fortat mana Curtii Constitutionale
AF

Așa este. A văzut toată lumea cum strîngeau mînuța Curții la țîțîna ușii. Rușine lor.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 17:56:05
         
 
  Nu stiu cine e Andrei Florian, dar adevarul e ca va face praf pe toti.

Postat de catre ... Epigramist

Epi, o singură eroare în afirmația ta. Corect era vă umple de praf pe toți.

În rest, de acord. Tu nu știi cine e, eu nu știu cine e, el nu știe cine e...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 17:52:45
         
 
  Mitică, vezi ce înseamnă să nu fii informat?

Garniturile de tren fuseseră oprite la Craiova. Ghici cine a dat dispoziție să li se dea liber? Despre asta vorbeam.

Domnule Mocanu (sau, dacă preferați, mocanule), mormăielile, sunetele guturale, din păcate, nu sunt interzise pe Europeea. E adevărat, nici foarte apreciate, dar asta ține de gusturi. Reveniți cînd veți reuși să articulați.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 17:47:20
         
 
  "Întreb: despre gîndirea celui care a pus la dispoziția minerilor calea ferată, folosindu-se de calitatea de înalt demnitar pentru a da liber trenurilor, ce se poate spune? Un singur lucru, acela scris negru pe alb de CTP: România o să-și amintească de el ca o boală rușinoasă."
(Liviu S. Bordas)

Liviule, din cate imi amintesc eu, ministrul transporturilor nu este proprietarul CFR-ului si nici al strazilor, soselelor si cursurilor de ape pe ca care se face transportul in Romania. In al doilea rand cand minerii au urcat in vagoane ei inca nu erau infractorii care au devenit. Vagoanele de cale ferata se inchiriaza zilnic cu miile, de inchirierea lor nu se ocupa ministrul transporturilor ci sefii de gara. Imi amintesc ca si tatal meu a inchiriat un vagon de cale ferata pentru a aduce piatra de var de la Horezu care se afla la 20 de kilometri de satul natal. Dar daca o luam dupa rationamentul asta ca vinovati sunt cei care le-au dat mijloacele de transport unor oameni care inca nu erau infractori, atunci putem sa-l extindem: vinovati sunt si cei care le-au vandut toalele de pe ei fiindca desbracati nu ar fi putut veni la Bucuresti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 17:28:27
         
 
  "' Nu stiu cine e Andrei Florian, dar adevarul e ca va face praf pe toti.


Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-07-24 17:01:43"

spune Epi, el fiind detinatorul adevarului absolut" :)

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-24 17:22:29
         
 
  Nu stiu cine e Andrei Florian, dar adevarul e ca va face praf pe toti.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-24 17:01:43
         
 
  Andrei Florian, sînt singurul de pe aici care manifest un sentiment de milă vizavi de persoana ta. Nu e cazul să te duci la ambasada SUA. Spune-mi unde stai și un reprezentant al Ministerstvo Gasudarsvenno Bezopastnosti te va contacta cu actele de emigrare și-ți va duce bagajul pînă la Tiraspol. Ministerstvo Migraționaia Slujba este pe strada Rossyia, lîngă supermarketul Torgovoi țentr. Să mă suni cînd ajungi, sînt în cartea de telefon.Hai, pa, mult pa...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-24 16:48:48
         
 
  D-le Florian, nu au invins deloc. Au pierdut, si inca la scor. Chiar daca il dau jos pe basescu nu vor face nimic pozitiv pt tara pentru ca nu au nici personalul necesar si nici increderea nimanui. Si in plus, linia a 2,3-a din PSD/PNL este formata din excroci de cea mai joasa categorie. Aia vor conduce tara. Pana la urma basescu a fost cel mai bun presedinte roman. Va ramane in istorie ca atare. A fost acuzat ca era "jucator". Pai da, aduceti-va aminte de emil constantinescu, ce carpa de sters pe jos a fost. Ca nu l-a pus pe johannis. ca nu stiu ce a zis uneia. ca a "vandut flota" (apropo, el e singurul care si-a dat demisia din parlament si a fost judecat sub mandatul lui stanoiu/nastase!!). Astea-s tampenii. Realitatea e mult mai "complexa":)
Dupa ce il dau jos pe basescu sa vedeti lupta intre PSD si PNL. Cu efecte urate asupra economiei. Dar lumea nu gandeste si este timpul ca prostia sa se plateasca, nu credeti?

Dar, stiti ceva: nu sunt convins ca baronii PSD vor face jocul suspendarii propus de PNL. Ceva imi spune ca de la ei va veni lovitura. Nimeni nu are incredere in antonescu, crin. Mai ales PSDistii care au facut prostia sa-l debarce taman pe geoana. Ar musca tarana sa-l vada pe crin presedinte pt 5 ani. Poporul va fi bun doar acum, apoi va fi trimis inapoi la slugareala. De restul se ocupa ei. Cand vor mai avea nevoie, vor da un mesaj:)
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-24 16:44:16
         
 
  Nu ne mai ramane decat sa ne facem bagajul si sa ne prezentam la poarta ambasadei SUA. Am fost invinsi in mod umilitor si nu va mai meritam. Daca nu vreti sa aducem civilizatia la noi, nu avem alta solutie decat sa mergem noi la ea. Ceea ce anticipa domnul Cristescu se va implini. Romania se va depopula, iar generatia activa isi va cauta drumul spre libertate.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 16:24:59
         
 
  Domnule Peia, ati castigat! Este inutil sa va mai prezentati la vot. Ati invins! Sunteti mai multi, adica mult mai multi, sunteti 90%.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 16:20:44
         
 
  Pe surse: în urma "coliziunii" dintre băsescu și pedelei, pe tema neprezentării la vot a propriilor susținători, "coliziune" prevăzută de către marele cîrmaci, amîndouă entitățile au deraiat!
La fața locului s-au prezentat, de urgență, SMURDu, echipa de dezcarcerare, pompierii, care au constatat următorul lucru: nimic nu mai e recuperabil!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 16:14:39
         
 
  USL a mai semnat inca o crima la adresa democratiei. A fortat mana Curtii Constitutionale sa modifice regula in timpul jocului astfel incat rezultatul sa vina in sprijinul puterii intalate prin lovitura de stat. Acum, Voiculescu are si Justitia. Ore ce doresc mai mult de atat?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 16:13:05
         
 
  floriene, vad că începuși să vorbești singur...
e trist, dar asta-i situația!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-24 15:58:58
         
 
  Intre timp, Adreea Paul demasca populismul USL si tuseaza incapacitatea USL de a onora promisiunile electorale. Inclestarea este maxima. De partea bolsevicilor s-au aliniat, in ordine, Ion Iliescu, secondat de PSD, Dan Voiculescu, secondat de PNL, Kelemen Hunor, secondat de Borbély László, Gabriel Oprea secondat de Gabriela Firea, Marian Vanghelie, secondat de Oana Mizil, Mazare, secondat de Madalin Voicu, si 90% din electoratul cu drept de vot. De partea fortelor pro-europene se gaseste presedintele Traian Basescu, secondat de 10% din restul electoratului si PDL.
Meciul este deja jucat :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 15:45:27
         
 
  Pe surse: Se pare ca UDMR isi indeamna alegatorii sa stea acasa, ca o consecinta a faptului ca Victor Ponta refuza sa ii primeasca la guvernare. UNPR este nemultumit si el, iar sursele informeaza ca urmeaza negocieri intre USL si UNPR.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 15:33:29
         
 
  ERATĂ: Să nu se creadă cumva că bordașul e sărit de numărătoare, din contră, e cap de listă!  
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2012-07-24 15:13:48
         
 
  „La maternitatea „Polizu”, mama proștilor a născut aseară tripleți”
dintr-un text dat pe gaura gurii de numitul socaciu victor, o belea care afirma că poporul român nu este în drept să stabilească numărul de parlamentari...dacă număr aici, de la bordaș mai la vale, pe sărite, din doi în doi, eu cred că mama proștilor nu are numai tripleți...mi-e greașă, fraților!
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2012-07-24 15:11:42
         
 
  Conform cu statisticile furnizate de USL pe canalele insalubre ale antenerlor, 90% dintre romani vor vota "DA" iar numai 10% sunt decisi sa voteze "NU". Referendumul ar trebui sa treaca cu usurinta, iar lovitura de stat s-ar putea finaliza cu succes.
Nu inteleg deranjul bolsevicilor si nemultumirea acestora. Chiar acum, Dan Sova face acuzatii grave, isi varsa mania si infiereaza cu manie ploretara cele 10% ale romanilor care aleg sa protesteze impotriva loviturii de stat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 15:07:54
         
 
  Traian Băsescu:

"Despre gândirea lui Cristian Tudor Popescu am o părere extrem de neplăcută. Nu țin să i-o spun. Un om care îi aplauda pe mineri, e un laș"

Întreb: despre gîndirea celui care a pus la dispoziția minerilor calea ferată, folosindu-se de calitatea de înalt demnitar pentru a da liber trenurilor, ce se poate spune? Un singur lucru, acela scris negru pe alb de CTP: România o să-și amintească de el ca o boală rușinoasă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 15:03:37
         
 
  Nu aștept citate din Mazăre. Dar nici nu pot primi lecții de civism din partea unui intelectual supus puterii. Nu supus, ci de-a dreptul obedient.

Desigur, binefacerile regimului trebuie răsplătite cumva.

În ceea ce privește parlamentul unicameral, cred că v-a lovit amnezia. Sau senilitatea? Dumneavoastră decideți.

Am auzit cumva de vreo inițiativă a puterii abia detronate în direcția rezultetelor anteriorului referendum? Nu prea. Atunci, de ce puneți chestiunea în cîrca minorității din parlament?

Vă răspund tot eu. Pentru abaterea atenției de la chestiunea esențială. Aveți ceva școală în domeniu, dar nu aveți de-a face cu proști, așa cum sublinia mai jos bunul și blîndul Emanuel.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 14:51:38
         
 
  Domnule Bordas, este curios cum CTP este lovit de senilitate cand vine vorba despre hartia igienica a Parlamentului Romaniei furnizata de referendumul care privea unicameralul de 300. Doar nu va asteptati ca CTP sa-i lase pe bolsevici la greu, dupa ce a sapat la Basescu timp de doua mandate. Sa fim seriosi!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 14:40:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Pe măsură ce mă uit mai atent la ce ni se-ntâmplă de la o vreme, nu pot să-mi înăbuș sentimentul de admirație în fața unei „opere politice” (numite, în termeni populari, „lucrătură”) care atinge armonia unei opere de artă. Avem un scenariu cu trei personaje, dintre care două sunt victime – un președinte (victima 1) și un popor (victima 2) –, iar al treilea personaj este scenaristul însuși (USL), pe care-l vom numi beneficiarul (scenariului). De ce este genial acest scenariu? Pentru că beneficiarul își atinge ținta (lichidarea victimei 1) activând în final victima 2 pe care, în prealabil, victima 1 încercase să o salveze. Genialitatea scenariului stă în încercarea beneficiarului (având mari șanse de reușită) de a distribui unul dintre personaje într-un rol perfect contradictoriu: victima finală a beneficiarului (victima 2, poporul român) este mai întâi aliata lui. Altfel spus, genialitatea scenariului stă în încercarea beneficiarului de a convinge poporul român să-și dea cu stângul în dreptul." - Gabriel Liiceanu in Cele două victime ale referendumului

Imi pare rau ca nu pot cita din Vanghelie sau din Mazare, dar o puteti face voi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 14:32:59
         
 
  Iar dacă e să vorbim despre jocul alba-neagra, asul așilor în materie rămîne tot președintele suspendat. Care joacă genial uite demisia/nu e demisia în cinci minute, uite criza/nu e criza, uite salariul/nu e salariul, iar acum mă întorc cu fața la popor/mă întorc cu dosul la el.

L-a surprins, așa cum doar un ziarist de talent poate să o facă, CTP:

http://www.gandul.info/puterea-gandului/votez-da-ca-sa-aiba-cu-ce-se-sterge-basescu-9898968

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 14:13:20
         
 
  Domnule Bordas, calificativul idiot este o evaluare eleganta care m-a scutit de riscul sa incalc regulamentul site-ului. Faptul ca a fost un student repetent, un dublu repetent, nu mai este un secret pentru nimeni si nu este nicidecum o insulta.
Argumentele au fost enumerate mai jos, dar cand doi oameni au aceleasi afinitati si aceleasi defecte, se sustin reciproc. Nu este o noutate pentru nimeni. Astfel, cine se asociaza cu un turnator la securitate, liberal se numeste.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 14:09:36
         
 
  Idiotul s-a repezit pe toate scenele publice
si
Mai mult, repetentul a adoptat o atitudine clar antieuropeana

Domnule Andrei Florian, îmi reproșați undeva mai jos, sau în alt topic, coborîrea nivelului limbajului.

Limbajul domniei voaste este tipic pentru discursul unor oameni care nu au argumente. Tipic pentru toți mestecătorii de vorbe îngurgitate fără discernămînt.

Aș putea scrie mancurtizatul în dreptul numelui dumneavoastră.

Ar fi departe de adevăr, n-ar fi? Chestiunea nici nu contează, dacă e să adoptăm aceeași unitate de măsură.

Nu o fac dintr-o minimă decență. Nu față de dumneavoastră, ci față de cei care o merită, aceștia fiind care mai citesc pe aici.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 13:59:17
         
 
  Adrian, ai intrerupt o discutie intre doi cunoscatori. Nu se face asa. Plus de asta, ce are sula cu prefectura? Adica, de ce invoci componenta sovietica in ecuatie? Exista vreuna la Cotroceni si n-am aflat si noi?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 13:57:37
         
 
  care sunt afirmațiile alea, florică? cumva alea cu "marea neagră-lac rusesc" și "regele-trădător"?

a, stai că am încurcat eu borcanele, astea parcă nu antonescu le-a spus, ci altcineva! dar nu-mi amintesc cine...

dar sunt convins că, până duminică de dimineață, îmi voi aminti!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-24 13:53:44
         
 
  Cum să nu! Miros diversiunile chiar disimulate. Vă doresc succes domnule coleg!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 13:52:30
         
 
  Mai mult, repetentul a adoptat o atitudine clar antieuropeana si a lansat din palatul Cotroceni cele mai belicoase si imature declaratii. E ciudat ca nu observati.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 13:46:01
         
 
  Domnule Cristescu, din cate stiu eu, Antonescu s-a intalnit in chiar prima lui zi la Cotroceni cu Isarescu. Asa a declarat Antonescu. A spus ca s-au intalnit cu scopul de a invata ce sa faca la Cotroceni astfel incat sa nu afecteze cursul de schimb. Ce sa-i ceri, insa, unui repetent? Idiotul s-a repezit pe toate scenele publice si in toate studiourile de televiziune ca sa intareasca impresia occidentului ca lovitura de stat este chiar o lovitura de stat si nimic altceva.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 13:43:05
         
 
  cine a spus :".Democratia pe Net nu e democratie virtuala: cine vrea sa caute adevarul, il gaseste. Cine vrea sa i se auda vocea, si-o face auzita. Nu uitati insa ca realitatea politica e decisa prin vot, adica la urne"?

Ghici, ghicitoarea mea.

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-24 13:42:58
         
 
  Leul? Ce joc murdar face cuplu tragic Isărescu Vasilescu! Va veni aer proaspăt și la BNR.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 13:31:26
         
 
  Domnule Florian,

Mă amuză diversiunile dumneavoastră. La PDL poate merg. Aici sunt oameni sclipitori, domnule coleg.

PS. Excelentă strategia PDL ca să scape de Băsescu. Vor "boicota" Referendumul însă nu își retrag oamenii din secții. Asta înseamnă că vor recunoaște corectitudinea votului. Altfel praful se alegea și de ei la alegerile generale! Au înțeles care este piatra de moară care îi duce la fund.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 13:30:25
         
 
  "Oricat de ciudat ar parea, daca o majoritate a romanilor merg duminica la piscina, la mall, pe plaja, la iarba verde, la cumparaturi, caderea abrupta a leului ar putea fi stopata"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 13:21:05
         
 
  nu-ș, floricele, tată, chestiile astea cu alba-neagra mă depășesc, nu eu organizez alegerile! ce o să fac eu, e fff clar, mă duc duminică la vot să pun dangaua pe marinel! să-l ard cu tușul ștampilei.  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-24 13:19:59
         
 
  Adrian, este adevarat ca USL a demarat operatiunea de fraudare denumita conspirativ "Alba-Neagra"? Este adevarat ca s-au infiintat mai multe urne mobile decat cele prevazute cu camere de filmat?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 13:15:37
         
 
  floriene, ia, tată, o goarnă și suflă-n ea, poate devii și mai zgomotos și-ți mai cresc ăia solda...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-24 13:12:59
         
 
  Chiar acum, Ponta tine o conferinta de presa si anunta pomeni electorale din bani imprumutati de la FMI. Omul este iresponsabil.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 13:11:18
         
 
  Astazi, leul continua sa cada in cap in mod spectaculos, inregistrandu-se un nou minim istoric. Cu fiecare zi in plus, cu Ponta la Guvernul Romaniei, caderea leului va capata o traiectorie si mai abrupta. Romanii s-au inghesuit si astazi in fata caselor de schimb valutar ca sa isi salveze economiile. Economia este in deriva. Uniunea Europeana se uita cu ingrijorare la aceasta actiune sinucigasa a guvernului Ponta, dar este incapabila sa intervina.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 13:09:21
         
 
  In acest moment, prin boicotarea legitimarii loviturii de stat, referendumul este un prilej de cheltuit bani publici de pomana. Ponta arunca cu banii romanilor pe fereastra. Se zvoneste ca UDMR si UNPR nu isi mai mobilizeaza electoratul la vot, pentru ca mituirea electoratului ar secatui resursele partidului in mod inutil. Nici USL nu va mai imparti pomeni electorale in mod inutil. Numai banii statului raman aruncati pe fereastra.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 12:59:47
         
 
  Nene Peia, e doar o chestie de gust, iar violul in grup nu face parte din optiunile mele. Violul in grup, insa, devine hazliu atunci cand la infractiunea cu pricina lipseste victima, nu credeti?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 12:06:34
         
 
  Pai eu zic sa va pastrati energiile, nu sa va pierdeti timpul pe aici.
Aveti nevoie de odihna pt duminica cand veti fi imbarcati in autobuze si veti fi dusi la vot in diferite orase, sate, coomune. Toata ziua!
Eu nu votez, ma relaxez in ziua aia stiind cum veti transpira voi in autobuzele alea ticsite:))
asa, poate puneti de un referendum valabil, ca altfel nu aveti nicio sansa. Spor la vot si aveti grija sa nu va patati de tus.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-24 12:02:14
         
 
  Toate bune, da' cine e păpușica, aferel?
băsescu?
Se pune d-un viol, zici?
Păi, dacă știți dinainte ce se va petrece, țineți-l și voi sub supraveghere, băgați-l la cutiuță, să scape virgin!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 11:56:44
         
 
  "Io zic să așteptați nițel. Măcar pînă începe votul"
Liviu S. Bordas

Chestia asta m-a amuzat teribil si mi-a oferit imaginea unui violator care ii spune unei domnisoare oripilate de agresiunea bestiei "Dar stai, papusico, cuminte!... striga si tu dupa ce incepe violul"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 11:42:09
         
 
  Bună povestea cu ejacularea!
Căci despre cvorum se spune că ar fi "prezervativul prezidențial"!
Mă rog, prezidențialo-suspendat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 11:40:43
         
 
  Fraudarea referendumului este pe limba tuturor agentiilor de stiri.
Andrei Florian

Cu alte cuvinte, un soi de ejaculare ante portas.

Io zic să așteptați nițel. Măcar pînă începe votul.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-24 11:11:40
         
 
  "Și ce mai zice? Că un căpitan nu poate fi plagiator, mincinos, trădător? Aaai mă?!
Da’ bișnițar poate fi? Da’ copipeistu lu Pinocchio poate fi? Da vînzător de suveranitate poate fi?"
(tovarasul general Ioan Peia)

Tovarase general
Nu ma asteptam sa fiti atat de dur cu Victor Ponta
care este intradevar plagiator, si a vandut toata suveranitatea Romaniei lui Barroso, pentru un prapadit de imprumut de 5 miliarde de euroi. Dumneavoastra va place cum linge cismele portughezului spunand tot timpul:
-Sa traiti Maria Voastra, asa voi face, fiindca aveti perfecta dreptate!
In loc sa-i spuna demn:
-De e pace de-i razboi, bucuros le-om duce toate!
asa cun l-a invatat marele Eminescu pe Mircea cel Batran sa-i raspunda paganului Baiazid.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 11:07:56
         
 
  Fraudarea referendumului este pe limba tuturor agentiilor de stiri. Organizarea alegerilor sufera in mod profund de lipsa unui control minimal asupra votului multiplu. Alegerile sunt compromise.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 10:37:26
         
 
 
Da’ ce vas e ăsta, nenică? Das is vas?....ar întreba merkăleasa adînc nedumirită. O fi Biruința aia pe care făcea băsescu bișniță?
O fi, că l-or răscoli amintirile. Da, da’ Biruința aia s-a dus pe apele sîmbetelor, laolaltă cu flota comercială, de vreo cîteva sute de nave, prăduită de băsescu.
Prin urmare, cred că avem de-a face cu un fel de clip de anticipație, mînărit de către blogărașii băsiști: „fuga lu băsescu, ca să scape de mînia populară”.
Istorie cu repetir!
Doar că fiecare fuge cu ce poate: unu’ cu elicopteru, altu’ cu bărcuța!
Da’ unde fuge el așa, alertat? Că, prin lăuntru, se văd niște siluete negre, care periscopează împrejurimile, ca hoții alergați de paza de coastă. Fuge în americi?
Da. Așa e. Că se vede statuia aia, cu lumînarea la cap, care arde dă zor, măi, măi, cică ar fi flăcărica democrației, mă rog, a libertății zic ei, americanii. Care libertate, dacă nu suntem indiscreți? Libertatea de a fura pămînturile altora, de a-i masacra și a te așeza tu pe ele, cu tupeu istoric incomensurabil? Acolo fuge băsescu? La frații lui de furtișag? Ducă-se.
Da’ ceea ce iar n-am priceput este următorul fapt: cui sunt adresate îndemnurile alea cu „nu lăsa flacăra să se stingă”, „votați nu la referendum”?
Păi, potrivit ultimelor indicății, ar fi trebuit să scrie: nu votați deloc, deloc, că așa e democratic, așa e-n lumea aia a libertății, la capul căreia pîlpîie lumînarea!
Și ce mai zice? Că un căpitan nu poate fi plagiator, mincinos, trădător? Aaai mă?!
Da’ bișnițar poate fi? Da’ copipeistu lu Pinocchio poate fi? Da vînzător de suveranitate poate fi? Își duce echipaju acasă întotdeauna? Păi, băi echipajule, pregătește-te să pleci acasă. Adică, peste gîrlă. Că acolo e acasa voastră. Nu aici.
Pe aici nu mai e nimic de furat. V-ați făcut plinul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-24 09:02:38
         
 
  Andrei, draga,
Clipul de mai jos este foarte frumos.
L-am vazut de cateva ori.
E, intr-adevar, impresionant.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-24 05:30:17
         
 
  Imi cer scuze, rog un editor sa imi stearga comentariul

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 00:56:51
         
 
  Furtuna perfecta:



Impresionant.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 00:45:27
         
 
  Declaratie soc: Alexandru Athanasiu a declarat ca, la referendum, va vota "NU" Citeste aici! :))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 00:20:35
         
 
  Președintele interimar Crin Antonescu a declarat că s-a întâlnit cu guvernatorul BNR Mugur Isărescu în prima zi de interimat pentru a înțelege "foarte bine" raportul dintre criza politică și cursul de schimb și ce trebuie declarat pentru a influența benefic evoluțiile economice.
Daca luam act de evolutia Leu/Euro, putem intelege de ce a ramas repetent. De doua ori.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 00:10:00
         
 
  Stimate domnule profesor,
Am citit si eu ce a spus Basescu: ca nu vrea sa-si trmita reprezentatii ca observatori la sectiile de votare de teama ca alegerile vor fi falsificate. Eu stiu ca dumneavoastra nu sunteti de acord cu parerea fostului dictator, dar sa incercam sa ne punem putini si in papucii lui.
Pai dumneavoastra daca ati fi Traian Basescu si ati avea un dusman ca Victoras Ponta care de ani de zile ii poarta sambetele si care, dupa ce a declarat ca nu avea nevoie sa fure o teza de doctorat, a fost prins ca a furat acea teza de doctorat, ati mai avea vreo incredere in el ca nu va mai fura? Mai ales cand el este cel care organizeaza alegerile si are nevoie ca de aer ca sa scape de dumneavoastra? Parerea mea este ca Basescu sa fie lasat sa-si aleaga un prim-ministru PSD-is in care el are incredere ca este cinstit, adica fura, dar ca in codru ci cu masura, si acesta sa organizeze un referendum la care Traian Basescu isi va trimite sigur observatorii. Nu credti ca acesta ar fi solutia care ar multumii pe toata lumea?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 00:09:13
         
 
  Domnule Peia, nu pot dormi in redactie, ce naiba?
Am luat o pauza sa vad ce mai faceti si sa mai socializam si noi, ca baietii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 23:37:56
         
 
  aferici, n-auzi?
La somnic!
Și ia frauda-n gură, în chip de biberon!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 23:34:12
         
 
  "Dacă mai aveți vreo idee domnule Cioacă o aștept!"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Pentru a evita posibilitatea ca mai mult de jumatate din pesedisti sa voteze pentru mentinera in scaun a fostului dictator, care ar fi dupa parerea mea cea mai mare pedeapsa pentru el dar si o umilire formidabila a actualei conduceri PSD, eu asi propune ca si PSD-ul sa boicoteze si el referendumul. Dupa cate am inteles eu, dictatorul se va bucura de aceiasi pedeapsa chiar daca nu merge nimeni la vot!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 23:33:05
         
 
  Cum vor îndeplini puciștii și ultimul punct din Plan: articolul poate fi citit aici  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 23:28:52
         
 
  Bine mă, aferici-pogonici!
Cînd o să rămîneți fără pîrghiile în care vă mai spijiniți, deocamdată cu succes, o să afli și tu, - că nu știi, desigur - care regime fuse și se duse!
Acu la nani!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 23:27:08
         
 
  "Domnule Cioacă,

Nu înțelegeți că prin boicot vor de fapt scandal? Adică să nu recunoască rezultatele referendumului, oricare ar fi acestea?"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Eu nu cred ca basistii vor face scandal indiferent care vor fi rezultatele referendumului. Eu sunt convins ca in cazul ca mai mult de jumatate din PSD-isti vor vota NU la referendum dictatorul Traian Basescu, sub presiunea populara si pentru a evita orice scandal va fi nevoit sa se intoarca la Palatul Cotroceni.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 23:24:50
         
 
  Nu pricep despre ce regim vorbiti, domnule Cristescu. Parlamentul si presedentia celor doua camere apartin USL. Executivul apartine USL, Presedintele este al USL, Avocatul poporului este numit de USL, a mai ramas ceva? A, da, vorba Voiculescului, a mai ramas Justitia ramasa inca libera. In fond, aveti dreptate, acest regim este ticalosit.
Referendumul va fi fraudat, o stiti prea bine, exact ca in '46, numai ca taranistii de atunci nu stiau ce stim noi despre scenariul loviturii de stat de tip bolsevic. Acum il stie si Europa, iar noi suntem membri ai UE si ai NATO.
In fond, suntem o tara libera, inca libera, iar daca voturile pot fi masluite, boicotul nu.
Eu voi merge la vot si voi vota "NU"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 23:12:42
         
 
  Domnule Peia,

Pentru mine este clar. Disperarea este atât de mare încât au trecut la planul Z. Adică după ei potopul. Respectiv boicotul vrea să facă scandal și să nu-l recunoască indiferent de cvoruum indiferent de rezultate. De aceea trebuie organizat IMPECABIL. Și cu observatori internaționali!


Domnule Cioacă,

Nu înțelegeți că prin boicot vor de fapt scandal? Adică să nu recunoască rezultatele referendumului, oricare ar fi acestea?

De aceea referendumul trebuie organizat IMPECABIL.

Și, în opinia mea, prezența unor observatori internaționali neutri ar da garanția că Referendumul va fi organizat absolut corect.

Dacă mai aveți vreo idee domnule Cioacă o aștept!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 23:10:57
         
 
  cioacă,
Știu că-ți stă bine să faci pe prostu, da' de ce te efortezi să ne convingi cu tot dinadinsu?
Dacă nu știi ce vor să facă, îți spun eu: să-și retragă reprezentanții din comisiile de votare și să urle că a fost fraudă! Pricepuși? Sau continuui să faci pe deșteptu?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 23:04:21
         
 
  Cînd să se mai facă asta?
Eu cred că ăsta vrea altceva: să aibă soarta lu ceaușescu!
Uite, am să păstrez acest com pentru cînd se va petrece asta.
Eu am convingera că ăst căpcăun nu va pleca decît smuls din loc, ca o măsea stricată.
Mai trăim și mai vedem!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 23:01:28
         
 
  Stimate domnule profesor,
Daca numai 3% mai sunt pentru Basescu ce conteaza daca acesti 3% nu vor mai veni la vot? Inseamna ca restul de 97% va spune un DA hotarat pentru caderea dictatorului. De ce atata agitatie pentru un amarat de 3%?

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 23:01:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE