FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
intrebari puse lui Emanuel Cristescu de Radu Tudor
Text postat de Dumitru Cioaca
Radu Tudor a prezentat în cadrul emisiunii "Punctul de întâlnire" o serie de întrebări pentru profesorul universitar Emanuel Cristescu, la care acesta nu are, sau nu vrea să dea un răspuns.

Întrebări pentru cinstitul Emanuel Cristescu:

-Catelusa dumneavoastra este cinstita? De ce ati protejat-o in fata justitiei desi chiar in prezenta dumneavoastra a marait amenintator la cel putin zece PDL-isti cinstiti?

-De unde are umusorul de stiinta Ponta teza de doctorat?

-De unde are familia Ciaca trei case, patru masini si doi flacai in Statele Unite?

-Adrian Nastse este om cinstit?

-De ce ati folosit banii pesonali si resursele familiei pentru ca fica dumneavoastra sa ajunga mare si frumoasa?

-Din ce bani si-a scimbat familia Cristescu timp de douazeci de ani sosetele in fiecare zi?

-De ce a fost oprit dosarul in care se arata clar si cu dovezi iscalite de martori intemeiati ca nu avei 1,90 metri inaltime?

-De ce conducerea PSD-ului este alcatuita numai din oameni cinstiti care ar trebuii sa aiba zeci de ani de parnaie la activ?

-De ce ati sustras din banii de sacose dati de sotie pentru a va cumpara tigari pentru uzul peronal?

-De ce pentru renovarea resedintei dumneavoastra ati folosit propria forta de munca fara sa dati statului nici o picatura din tuica cu care v-ati rasplatit pentru efortul depus cand stiati ca sunt peste un milion de rromi someri care abia asteaptau sa redistribuie mai echitabil bunurile pe care le aveti in casa?

-De ce ati mintit ca nu sunt bani pentru parfumurile sotiei in timp ce dumneavoastra va cumparati peruci de lux pentru a va ascunde calvitia?

-De ce ati desfintat statutul de militar activ al generalului Peia taindu-i nivelul?

-De ce, din ordinul sotiei, vorbiti la telefon numai cu studentii, nedreptatind astfel in mod flagrant studentele?

-De ce mintiti nenumarati studenti ca nu mai mai sunt note de trecere cand stiloul dumneavoastra PSD-ist a spus unui pix PDL-ist ca ele exista?

-De ce firma dumneavoastra de doctorate a dat faliment inainte de a reusii sa vanda o singura bucata?

-De ce coruptul dregator Radu Stefanescu nu a incaput pe mainile procuraturii dupa ce a fost mituit cu nenumarete sudalme de generalul Giony Paiosul si Yago Croncanicarul?

-De ce a fost oprit dosarul in care se arata ca sotia a introdus in masina de spalat nadregii dumneavoastra pentru a spala banii care se aflau in buzunarele lor?

-De ce pentru curatenia biroului dumneavoastra de la facultate se folosete, si asta in plina criza economica, o intreaga femeie de serviciu in loc de o jumatate de femeie de serviciu, asa cum prevede legea austeritatii?


Parodie dupa Emanuel Cristescu:

"Radu Tudor a prezentat în cadrul emisiunii "Punctul de întâlnire" o serie de întrebări pentru președintele suspendat al României, la care acesta nu are, sau nu vrea să dea un răspuns.

Întrebări pentru cinstitul Traian Băsescu:

- Roberta Anastase e cinstită? De ce ați protejat-o în fața justiției?

- De unde are familia Udrea - Cocoș câteva milioane de euro ?

- De ce este Monica Iacob Ridzi în libertate?

- Adriean Videanu este un om cinstit?

- Din ce bani a schimbat familia Băsescu 5 case în 6 ani?

- De ce a fost Hidroelectrica dată "băieților deștepți" timp de 8 ani, cu prejudiciu de câteva miliarde de euro ?

- De ce ați folosit bani publici și resurse din partid pentru ca fiica dumneavoastră să devină europarlamentar?

- De ce ați desființat statutul de militar pensionarilor Armatei Române, când ați promis contrariul?

- De ce conducerea PDL este formată din persoanea căror avere cumulată se apropie de un miliard de euro ?

- De ce ați cerut în mod imperativ nerespectarea hotărârilor justiției, în special a celor definitive și irevocabile pronunțate de Înalta Curte de Casație și Justiție?

- De ce dați ordine procurorilor, de ce vorbiți la telefon cu șeful DNA pentru a influența anchetele?

- De ce pentru renovarea și modernizarea reședinței dumneavoastră, RAPPS a cheltuit peste 3 milioane de euro în plină criză?

- Prin ce metode s-au derulat afaceri de peste două milioane de euro prin notariatul și firmele fiicei dumneavoastră, Ioana Băsescu, de când sunteți președinte?

- De ce a fost oprit dosarul în care ați fost acuzat pentru spălare de bani într-o relație cu marele asfaltator Costel Cășuneanu?

- De ce ați mințit că nu sunt bani de pensii și salarii, dar protipendada PDL cumpără proprietăți de milioane de euro în zone rezidențiale și pe Coasta de Azur?

- De ce parlamentarii PDL au averi de sute de milioane de euro făcute în plină criză prin afaceri cu ministerele PDL, primăriile PDL, Consiliile Județene PDL? "
(Emanuel Cristescu)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE