FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Continuă
Text postat de Emanuel Cristescu
Continuați strângerea de semnături pentru scrisosres deschisă adresată domnului președinte Barroso

"Noi, semnatarii acestei scrisori, cetățeni europeni care iubim România, cu respect vă adresăm următoarea întrebare:

De ce, Domnule Președinte, Comisia Europeană, care este garantul respectării tratatelor, își încalcă propria tradiție electorală în materie de Referendum, exprimată oficial în “CODUL DE BUNE PRACTICI ÎN MATERIE DE REFERENDUM, adoptat de Consiliul pentru Alegeri Democratice la cea de-a 19 a reuniune (Veneția, 16 decembrie 2006) și de Comisia de la Veneția la cea de-a 70 a Sesiune Plenară (Veneția, 16-17 martie 2007) și a făcut presiuni de natură politică asupra României pentru a-i impune un nedrept și ilegal prag de prezență la Referendumul organizat pentru demiterea președintelui suspendat, domnul Traian Băsescu?"

Mulțumim userilor europeici care deja au făcut-o! Așteptăm și pe alții. Și vă rog faceți-o cunoscută și altora. În două zile s-au strâns peste 100 semnături.

Cine îmi poate da niște sugestii de promovare pe net a acestei inițiative? Adică să o introducem în niște motoare de căutare, etc.

http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/100
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ar mai fi o variantă cîștigătoare: să mă trimită la cratița cu friptură! :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 23:45:16
         
 
  .Atalanta, încă nu s-a născut acel prim ministru care să mă poată trimite la cratiță.

Rămîne soluția cu consoarta :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 23:44:02
         
 
 
"Domnule, Viviana asta, un soi de Vîșinski în fustă, nu are și ea, acolo, o oală pe foc, un plod de șters la fund, în colț de cămară de dereticat?
...
Nu mai bine își vedea de tigaie? "
(Liviu)

Deschizand Europeea, doamna Viviane Reding s-a aratat atat de socata de cele de mai sus incat a scris pe twitter:

" Sunt ingrijorata! Alte derapaje de la democratie in Romania.

Pentru a fi credibil in fata noastra, Primul ministru trebuie sa ia masuri pentru reglarea situatiei. Dorim ca vinovatul sa fie trimis de indata o saptamana la cratita. (in lipsa avizului CC e ok si tigaia).

Masura poate fi luata prin ordonanata de urgenta. Daca nu este posibil, se va apela la consoarta.

Asteptam fapte: Sa se intoarca Basescu !"

:)

 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-25 23:08:39
         
 
  Radu, poți orice, cîtă vreme e antiBăse :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 22:20:48
         
 
  Te-ai slobozit, deja, ascultaciule!
Cu o - citez din geniala-ți operetă: "labă tristă"!
Te doare suflețelul, înțeleg, pentru camaradul agarici, care nu mai știe încotro să o apuce, că va rămîne fără grunțe în curînd!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 21:29:57
         
 
  Stimate domnule Radu,
Desi nu fac parte din divanul domnesc, in numele degustatorilor de zaibar de butuc, pot sa va spun ca abia asteptam acele, cat mai multe sper, descarcari sentimentale de inima albastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-25 20:56:08
         
 
  domnule Corbu, stimați foști colegi editori, în fine, Liviu Bordaș, văd că s-a dat liber la ecoliteratură ("te ții de curu lu moraru, agarici!" / ioan peia)

pot să bag (introduc) și eu ceva de inimă albastră?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-07-25 20:34:40
         
 
  A, probabil că te ții de curu lu moraru, agarici!
Da' și ăla e plătit tot de evazioniști, desigur!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 20:14:09
         
 
  Un agarici care umblă cu vorba de colo, ici, cine poa' să fie?
Luați legătuar, coordonai-vă, că vin vremuri grele pentru guriști!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 20:13:16
         
 
  http://www.eldr.eu/en/press-releases/what-kind-democrats

"In a democracy, political parties should always encourage people to fulfil their civic duty by taking part in plebsicites.

"Since Commission President Barroso and Romania's President Basescu insisted on a 50% turnout to validate the referendum, which goes beyond normal democratic practice and the recommendations of the Council of Europe, they should insist a fair expression of public opinion in this referendum.

If they do not, what kind of democrats are they?,
"

(European Liberal Democrat and Reform Party President Sir Graham Watson MEP)
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-25 20:11:17
         
 
  Si totusi, cine esti?
Poti sa imi scrii pe email. :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-25 19:53:58
         
 
  Petru crizatii care mai traiesc cu iluzia ca sunt angajat al B1 Tv, desi nu vad ce ar fi fost condamnabil in asta, specific ca informatia pe care o detin este falsa. Mai incercati si incetati sa vedeti dusmani ai poporului peste tot.
Nu mai fiti preistorici, domnilor, si incercati sa tineti pasul cu civilizatia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 19:40:49
         
 
  Auziți ce zice băsescu: că dacă nu-ncetăm cu referendumu "se prăbușeșete țara"!
Ai zi să mori tu, băsescule!
Da' chiar așa: dacă, doamne ferește, te ia gaia, trebuie să mergem și noi cu tine?
N-o să mai fim în stare să trăim singuri, fără tătuc?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 15:49:19
         
 
  Am aflat de ce alerga înnebunit agarici la Labe 1!
S-a aflat că trăiau din banii evazioniștilor!
Nasol!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 15:46:41
         
 
  "Se pare ca un eveniment foarte important este pe cale sa se intample si au nevoie de mine sa torn apa in pahare invitatilor." (agaici)

Poate să le duci țucalul?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 15:31:06
         
 
  Dacă și președintele Băsescu ar fi manifestat același respect pentru agenda Guvernului și pentru Constituție, atunci perspectivele economice ale țării ar fi fost mai surâzătoare, iar democrația mai sănătoasă. Sperăm și ne așteptăm ca voința poporului român să triumfe. Pe termen scurt, e o chestiune de prezență la vot; pe termen lung, e mai mult o chestiune de timp”, conchide analiza Center for American Progress.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 15:19:22
         
 
  „Pretențiile unor reputați comentatori internaționali, precum Washington Post sau The Economist, conform cărora primul ministru Victor Ponta a subminat democrația din România prin suspendarea președintelui Traian Băsescu, amenințând stabilitatea economică, nu sunt doar greșite, ci induc în eroare cu bună știință. La o analiză mai atentă a acțiunilor mai mult sau mai puțin recente ale președintelui suspendat, precum și a recentelor decizii ale Curții Constituționale în această privință, se constată că primul ministru apără, de fapt, democrația!”, se arată într-o analiză semnată de John Podesta, șef al echipei președintelui Bill Clinton, în timpul mandatului acestuia la Casa Albă, analiză publicată de Center for American Progress (Centrul American pentru Progres), organizație condusă de foști și actuali influenți formatori de opinie afiliați Partidului Democrat, din rândurile căruia provine și președintele în exercițiu, Barack Obama, cotat favorit la câștigarea alegerilor prezidențiale de anul acesta.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 15:17:57
         
 
  http://www.ghimpele.ro/2012/07/traian-basescu-tatal-evazionistilor-traseul-banilor-catre-presa-aservita-regimului-basescu/

Domnule AF, li s-o fi uscat brusc gatul patronilor dumneavoastra? A inceput sa-i stranga gulerul?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 15:12:46
         
 
  Domnule Andrei,

Cu tot dragul, vă ofer răspunsul Centului de Contact unde veți găsi link-ul cu adresa. Vă doresc mult succes. Regret că nu știu (distinsul coleg Radu Ștefănescu mi-a dat un link să mă documentez, n-am făcut-o atunci și acum nu mai știu unde este link-ul) să scriu link-ul așa ca să-l puteți accesa direct. Poate îmi dați o mână de ajutor. Am văzut că știți.


"Stimate domnule Corbu,
Vă mulțumim pentru mesajul dumneavoastră. Veți găsi detaliile de contact ale Președintelui Comisiei Europene, domnul José Manuel Barroso (inclusiv un formular de contact on-line) de pe link-ul de mai jos:

http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/president/contact/mail/index_en.htm

Vă atragem atenția că informația nu este disponibilă în limba română. Cu toate acestea, când folosiți formularul de contact electronic, puteți trimite mesajul dumneavoastră și în limba română.
Sperăm că aceste informații vă vor fi de ajutor. Rămânem la dispoziția dumneavoastră pentru alte întrebări.
Cu deosebită stimă,
Centrul de contact EUROPE DIRECT"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 15:10:17
         
 
  Se pare ca un eveniment foarte important este pe cale sa se intample si au nevoie de mine sa torn apa in pahare invitatilor.
AF

Cand ati avansat?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 15:08:05
         
 
  Donmule AF, nu v-a rămas vreo așchie în limbă? De la limbajul de lemn, desigur, nu de altundeva.

Comparați:

sa nu fraternizam cu fortele de opresiune bolsevice
(AF, 2012)

sa nu fraternizăm cu chiaburimea care a supt sîngele țăranilor
(comunistii anilor '50)

Ca doua picaturi de apa. Simt cum va salta pieptul de mandrie.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 15:07:02
         
 
  Imi pare rau, dar trebuie sa plec urgent la redactie. Se pare ca un eveniment foarte important este pe cale sa se intample si au nevoie de mine sa torn apa in pahare invitatilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:59:54
         
 
  Domnule Bordas, cele 90% sunt ale lui Voiculescu si nu e cazul sa aveti vise erotice sau orgasme premature cu gandul la ele. Important nu este procentul. Pana la urma, important este sa ne facem simtita prezenta si noi, cei care dorim sa ramanem cinstiti si sa nu fraternizam cu fortele de opresiune bolsevice ale plagiatorilor si repetentilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:55:09
         
 
  imi ingradeste exprimarea libera a optiunilor
AF

Aveți mai multe? Nouă ne-ați împărtășit doar una. Fixă. O fi de vină Ponta, nu?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 14:53:02
         
 
  Și iarăși: mesajele primite de Viviana vor fi înfățițînd Justiția, cu poalele sumese, violată sălbatic de susținătorii referendumului?

Teribil. Biata femeie, ce scene de groază trebuie să privească doar pentru că s-a vîrît și ea în vorbă.

Nu mai bine își vedea de tigaie? Nu-s misogin, dar mă cam calcă pe nervi muierea asta cu aer de căprar, care le știe ea pe toate.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 14:51:14
         
 
  Pana la urma, de ce nu as trimite si eu o scrisoare celor din Comisia Europeana prin care sa dovedesc ca domnul Peia, profitand de lovitura de stat si de confuzia creata de aceasta, ma ameninta si imi ingradeste exprimarea libera a optiunilor?
E, domnule Peia, cum ar fi sa te trezesti cu comisarii europeni la poarta, bre?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:51:00
         
 
  Domnule, Viviana asta, un soi de Vîșinski în fustă, nu are și ea, acolo, o oală pe foc, un plod de șters la fund, în colț de cămară de dereticat?

Și, apropo, domnule AF, dacă voi, cei 10%, sunteți apărătorii Statului de Drept, cealaltă parte a societății civile (adică noi, paria ăștia, care însumăm 90 de procente) ce vom fi fiind? Dușmanii de clasă?

A, dacă prin Statul de Drept înțelegeți Traian Băsescu, atunci așa este și îmi cer scuze pentru îndrăzneala de a ne împotrivi acestui Stat.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-25 14:46:21
         
 
  Comisarul european pentru Justiție, Viviane Reding, a precizat că a primit "sute de e-mail-uri, dintre care unele prezintă fapte foarte șocante"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:42:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ieșiți bă,-n stradă!
Hai!
Că ați mai încercat și ați sfîrșit acoperiți de scuipați!
Ieșiți, că ne place să vă vedem cum fugiți, ca iepurele băsist, de vot!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 14:42:24
         
 
  Dar în geniala scrisorică, niciun cuvințel despre nenorocirea adusă în țară de o șleahtă de bandiți, de mafioți, de ciorăpari puși pe căpătuială. Pentru el nu există udrea - bomba blondă din sonete, cu gentuțe de mii de euroi agățată de crenguțele mînuțelor ei delicate, și cu rochițe de jmiide euroi mukată pe trupșoru-i generos cu hacițele prezidențiale; noniezistă pa anastase infractoare în parlamnet; nu există videanu nemuritoru-înmărmuritoru, care a pavat tot bucureștiu de vreo două-trei ori, în lumg și lat; nu există blejnar, protejatul lui băsescu; nu există băiețeii deștepți cu care bășilă a bătut palma; nu există Alro Slatina, nu există Hidroelectrica, nu există Poșta Română, în care s-au îngropat miliarde de dolari; nu - contracte mistificate, nu - terenuri de fotbal în pantă, nu - pîrtii de schi în care s-au prăpădit milioane de dolari; nu - gondole inutile; nu spitale desființate; nu oameni ajunși în pragul disperării!
Nu. El își dospește burdihanul hrănit, din belșug, din stipendiile maro băsiste, vegetînd senioral printre rafinamente și finețuri de lorzi firoscoși, nepăsător, nesimțitor, nevăzător, intelectual de mucava, conservat în propriile-i tabieturi nesimțitoare și nesimțite!
Minima moralia?
Oh, plagiatorul de titluri ar fi trebuit să își intituleze tribulațiile de mironosiță dizidentă în "maxima imoralia"!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 14:40:13
         
 
  Pe fondul acestor agresiuni fara precedent aduse Statului de Drept, criza provocata si gestionata de USL, pe fondul prabusirii monedei si a economiei nationale, societatea civila ar trebui sa iasa in starada si sa protesteze. Noi suntem aparatorii Statului de Drept, pentru ca noi suntem Statul si nu tagma parlamentarilor puscariabili.
E timpul sa iesim si noi in strada, cetatenii cinstiti.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:31:01
         
 
  Premierul Victor Ponta a anunțat că i-a transmis președintelui Comisiei Europene o scrisoare în care prezintă ultimele evenimente legate de referendum, precum și faptul că deciziile Curții Constituționale nu sunt respectate de membrii PDL, anume tocmai de către cei care reclamau încălcarea legii

Comisarul european pentru Justiție Viviane Reding: "Noi privim faptele, nu promisiunile, legile, nu scrisorile"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:23:20
         
 
  "Președintele (CE, Jose Manuel) Barroso și-a exprimat preocuparea într-o declarație foarte puternică și a prezentat 11 cerințe", a amintit Reding, după care a adăugat că "nu s-a întâmplat nimic nou de atunci"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:19:11
         
 
  pleșu și liiceanu - doi turnători!
L-au ținut sub observație pe Noica, l-au spionat tot timpul, ei, filozofii lu pește.
În groapa Berevoiești s-au dus dovezile inșilor ăstora vînduți și revînduți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-25 14:18:07
         
 
  Europa este dezgustata de atata demagogie sulfuroasa aflata in discursurile acneicului. S-au saturat si ei de limbajul dublu al plagiatorului si au aflat si ei despre seriozitatea celui al carui CV este desprins din literatura SF a lui CTP.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:17:48
         
 
  Comisia Europeană (CE) este în continuare "foarte preocupată" de atacurile împotriva democrației în România și așteaptă de la premierul Victor Ponta respectarea angajamentelor asumate prin "fapte", a declarat miercuri comisarul european pentru Justiție Viviane Reding
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:14:13
         
 
  având în vedere cantitatea apreciabilă de alcool ingurgitat de marinel, pentru el trebuie puțin modificat titlul operațiunii: "stai acasă și vomezi".  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-25 14:11:09
         
 
  Ordonanța 41, "născută" pentru fraudă USL declanșează operațiunea "Stai acasă și votezi"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 14:00:25
         
 
  Breaking news: Dan Voiculescu a fost prins  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 13:56:09
         
 
  păi semneaz-o ce câteva sute de ori, afeule, poate devii credibil. deși mă îndoiesc...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-25 13:54:34
         
 
  Domnule Cristescu, i-am scris si eu o scrisoare domnului Barroso, dar nu am adresa la care sa o trimit. Mi-o dati si mie?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-25 13:49:20
         
 
  Scuze 649 semnături. Puteți verifica:

http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/650
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 12:53:47
         
 
  Astăzi am transmis Scrisoarea deschisă Domnului Președinte Jose Manuel Durao Barroso cu cele 649 de semnături strânse (acum sunt deja 653 și lista rămâne deschisă)

Așteptăm răspunsul domniei sale.

Mulțumim tuturor acelora care au semnat-o ori care o vor semna și populariza în continuare.






















 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-25 12:52:42
         
 
  Chiar acum, la televizor, Ion Iliescu nu vrea sa recunoasca lovitura de stat. Fostul presedinte al bolsevicilor nu recunoaste nici ca a chemat minerii in 13- 15 iunie si nici ca, in '89, armata a tras in populatia civila. Ion Iliescu nu recunoaste nimic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-24 12:54:04
         
 
  Mulțumim tuturor acelora care au semnat și s-au implicat în popularizarea scrisorii către domnul președinte Barroso.

Până acum s-a depășit cifra de 400 de semnături.

Activitatea de strângere de semnături continuă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-24 12:32:43
         
 
  Domnule Cioaca, nu va dura mult pana cand Ponta se va autointitula erou al luptei in ilegalitate sau luptator pentru eliberarea Romaniei de sub tirania ghilimelelor. In mod cert, se vor gasi multi idioti care sa accepte aceasta rusinoasa pata pe fata academica a Romaniei, de dragul unei sinecuri de partid si de stat, dar este exclus ca acneicul sa ne mai poata reprezenta in exterior.
Sa il mai aduc in discutie pe multiplul repetent al Romaniei?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 19:46:54
         
 
  Stimate domnule Andrei Florian,
Va multumesc pentru link-ul dat. Am citit cu mare placere scrisoarea deschisa a domnului Plesu. Dar ce m-a incantat cel mai mult sunt raspunsurile la acesta scrisoare. Se pare ca sunt foarte multi "prosti" (dupa definitia domnului Kosta Vianu) care nu sunt dispusi sa inghita plagiatul primului ministru. Indiferent ce se va intampla la referendum, se pare ca flacaul-doctor nu va mai avea multe zile pe post de prim-ministru. O sa-l manance "prietenii" din propriul partid cu fulgi cu tot. Nu ca ar vrea ci fiindca nu se pot prezenta la alegerile generale din toamna cu un asemenea omulet de stiinta in frunte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 19:38:21
         
 
  S-a deschis sezonul scrisorilor deschise :)
http://www.contributors.ro/editorial/scrisoare-deschisa-doamnei-ecaterina-andronescu/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 19:07:36
         
 
  Cei care activați și în alte spații, unde există principii democratice, vă rog să faceți cunoscută această scrisoare. Aș dori să o facem cunoscută și în diaspora, mai mult.

http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/220
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 15:58:11
         
 
  223 de semnături.

Din diaspora: Paris, Viena, Enschede (Olanda)

În 3 zile!


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 15:55:04
         
 
  Domnule Bordas, de la dumneavoastra nu am pretentii. Puteti sa va tratati, totusi, daca aveti probleme cu bila, si sa reveniti cand va simtiti mai bine.
Sunteti liber la program.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 15:52:13
         
 
  Domnule AF, citindu-vă fluviile de vorbe, oscilez între silă și milă.

Nu știu care dintre cele două sentimente pe care mi le treziți vă este mai favorabil.

Eu cred că sila. Mila presupune acel de unde nu e, nici cel de sus nu cere.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-23 15:16:45
         
 
  Cand il aud vorbinde pe lustruitorul de serviciu despre lovituri de stat si decapitari, imi aduc aminte de comisarii de partid imbracati in haine de piele si cu umflaturi suspecte in partea stanga a pieptului (unde era TT-ul) din anii 50. Acelasi discurs catastrofist, aceeasi fatarnicie disperata, ca la muierile cu sindrom umed post adolescentin. cui nu priccepe pot sa-i explic, nu mi-e decat sila.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-23 15:09:13
         
 
  Am semnat cu bucurie. vDaca as putea, dar nu vad ce importanta ar putea avea demersul, l-as intreba pe onoratul domn Barroso unde era si de ce nu s-a sesizat la niciuna din mult mai gravele incalcari savarsite de presedintele suspendat 3 procente. De ce nu a miscat macar un deget, ca sa vedem ca e viu. Evident, intrebare care nu trebuia pusa si la care nu trebuie dat raspuns, cum ar zice prietenul meu Sandu Preparandu, care are bunul obicei de a-i raspunde astfel nevestei lui, cand il intreaba ea chestii la care nu se raspunde, gen "unde ai fost aseara?", " ma mai iubesti?" sau "de ce nu ma mai iubesti?". KV  
Postat de catre sters sters la data de 2012-07-23 15:05:55
         
 
  Daca se va respecta scenariul loviturii de stat din '46, bolsevicii vor decapita sefii structurilor care asigura siguranta statului si vor forma plutoane de "voluntari" care vor picheta sectiile de votare.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 14:47:48
         
 
  Intre timp, ativistii bolsevici au trecut de la argumente la violenta. Priviti, bolsevicii ataca copiii care poarta simbolul democratiei si lanseaza amenintari celor care recunosc ca in Romania a avut loc o lovitura de stat. Drepturi cetatenesti fundamentale sunt calcate in copitele acestora. Romania este cuprinsa de groaza.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 14:43:22
         
 
  Și ce va boicota societatea asta civilă pe care o invocați? Țîța de la care a supt pînă mai ieri, poate...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-23 14:30:04
         
 
  Societatea civila nu mai poate reactiona in fata acestei agresiuni decat intr-un singur fel.
Boicotul toatal!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 14:28:14
         
 
  USL a aruncat tara in aer. Nimic nu mai functioneaza normal. Practic, nimic nu mai functioneaza sub comanda premierului Ponta. Lumea este ingrozita de ceea ce se intampla cu economia, in timp ce premierul promite pensionarilor ca le va mari pensia numai daca vor vota impotriva prededintelui de drept al Romaniei. Confuzia este totala iar pensionarii sunt tinta predilecta a populismului de tip bolsevic. Mediul de afaceri isi transfera fondurile in locatii sigure. Romania este in pragul colapsului.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 14:22:12
         
 
  Domnule Peia, iata, ce spuneam eu cu ceva timp in urma, se intampla exact acum. USL doreste sa fraudeze referendumul si isi face publica aceasta intentie, lansand un atac dur la siguranta statului.
Oamenii acestia nu au nicio limita.
M-au convins, nu voi legitima aceasta lovitura de stat cu votul meu. In acest fel, dupa alegeri, voi avea un motiv temeinic sa ies in strada si sa cer demisia guvernului.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 14:12:34
         
 
  S-a ajuns la 195 semnături. Și văd că a început și diaspora să semneze. De la Paris și Viena deocamdată.

Continuă, prin urmare, strângerea de semnături.

Mulțumim membrilor Europeea care au semnat și care au popularizat acestă scisoare. Și îi rog să o popularizeze în continuare.

Bineînțeles, democrații, toți democrații, înțeleg prin democrație, cum spunea Ion Rațiu, să se bată până la ultima bicătură pentru dreptul adversarilor lor de a nu fi de acord cu ei.

Așadar nu mă îndoiesc de faptul că domnii Florian, Cercel, Cioacă, Olariu și alții vor populariza cu sinceritate această scrisoare deschisă și le mulțumesc anticipat!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 14:10:39
         
 
  În sapă de lemn a fost adusă de mult, aferele, de către voi.
Doar că, acuma, încercați să vindeți și sapa!
Iar chestia cu controlu a fost demult plănuită în întrevedera aia sicretă, pe ușa din dos, de mai acu ceva vreme, dintre băsescu și obama.
Intențuia a fost aceea de a face din România terenul de joacă al occidentalior, în care să planteze bombițe cu care să arunce înspre ăia care au petrol.
Iar, noi, ca deobicei, la mijloc!
Să dea dumnezeu sau cine dracului o fi pe sus, în chip de observator astral, să vă înghită gheena ticăloși nenorociți!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 14:01:11
         
 
  Intre timp, ajutorul fratesc isi expune oferta generoasa: "Luminita de la capatul tunelului nu va apare dacat atunci cand SUA si Europa vor prelua controlul asupra situatiei" a declarat presedintele consiliului director al bancii MDM, Oleg Viugin.
Dar pentru ca Romania sa aiba nevoie de ajutor financiar, cineva trebuia sa o aduca in sapa de lemn. Cine altul decat Ponta?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 13:53:26
         
 
  Dați-i apă lu Daul ăla!
Să nu-și înghită limba dă groază!
Rămîne băsismu internațional fără jupîn!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 13:47:42
         
 
  "Demnitatea o ai sau nu o ai, functie de cat ai plagiat sau ai mintit si functie de cai ani de repetentie accumulezi la varful statului."

Bine, mă "ingașe, branconiere", dacă mă uit la genialii voștri și la situația în care au adus România, atunci chiar că sunt înclinat să-ți dau dreptate!
Succesuri la referendum-dum!

"Eram decis sa merg la vot si sa imi exprim opinia in mod liber si democratic,"

Oaaauuu!
Ce viraje ai pă tine, aferele!
Ce joc dă glezne!
Nu știai cum s-o-ntorci, ca să schimbi placa!
Da' dacă te-a convins dl. Cistescu, apăi e clar: e vinovat pt că s-a pierdut un vot pentru-contra, care nici nu să iezista pînă să fii provocat într-un asemena mod!
Vedeți, dl Cristescu, ce-ați făcut? Ați pierdut un votant probăsescu, virtualmente anti!







 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 13:45:39
         
 
  O imagine care face cat o mie de cuvinte:
Cursul-lui-Ponta

Acesta este cursul valutar al Romaniei lui Ponta
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 13:43:20
         
 
  Dle Cristescu, s-au adunat 184 de semnaturi in 4 zile. Va sugerez sa vizitati linkul de mai jos:


http://www.facebook.com/PresedinteleTraianBasescu

190k = 190 000 de laik uri.
Pentru comparatie mergeti si la pagina

Da!Demite-l!


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-23 13:32:51
         
 
  Plagiatorul si-a infipt coltii si ghearele in structurile de putere si vrea totul fara sa aiba niciun merit. Ma ingretoseaza. Mai bine s-ar intoarce sa isi termine studiile.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 13:30:33
         
 
  Domnule Cristescu, daca veti continua sa gasiti dusmani peste tot, de fiecare data altii decat cei responsabili, va veti pierde credibilitatea. Guvernul Ponta ne-a adus in recesiune si ne-a aruncat in dispretul Uniunii Europene.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 13:26:32
         
 
  Nu domnule coleg, nu guvernul Ponta ci, jaful de la Ministerul Dezvoltării și celelalte ministere. În plus BNR face un joc extrem de murdar. Jegos și mizerabil. Eu demult am cerut demiterea cuplului tragic Isărescu Vasilescu! O să mai crească: Până luni! Și apoi poate vom avea aer proaspăt și la BNR!

Se pare că este un atac final și extrem de dur la adresa națiunii noastre. Concertat! Însă vom trece. Vă asigur, vom trece. Vă mai amintiți cine mințea că împrumutăm banii pentru susținerea cursului? Bani împrumutați fără aprobarea Parlamentului. Știți ce nume poartă acestă îndatorare ilegală a României?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 13:21:43
         
 
  Europarlamentarul Joseph Daul, s-a declarat "ingrozit" de faptul ca in Romania "libertatea de exprimare este din nou amenintata", referindu-se la plangerile penale depuse de USL impotriva a 14 persoane, lideri ai PDL, si a presedintelui suspendat Traian Basescu, precizand ca "inventarea dusmanilor natiunii" era o practica a Partidului Comunist.
"Inventarea dusmanilor natiunii, asa cum facea Partidul Comunist, nu este altceva decat o forma de retorica radicala, in care vina este atribuita, nu celui care ia o decizie proasta, ci aceluia care atrage atentia asupra ei"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 13:15:02
         
 
  Domnule Cristescu, in timp ce dumneavoastra va preocupati de scrisori adresate oficialilor europeni, guvernul Ponta a mai spart un nou prag istoric al leului. Marturisesc ca, daca vom continua sa mai fim guvernati in aceasta maniera, chiar si dumneavoastra veti cere demisia acestui premier handicapat. Referendumul a devenit ultima mea grija.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 13:10:07
         
 
  Domnule coleg,

Speram, mai sper încă în fairplay-ul domniei voastre.

Că v-ați creat un alibi ca motivație să nu mergeți la referendum, este de înțeles.

Dar de ce nu sunteți corect? Iată ce scrie, în limba română în scrisoare:

"În oricare altă situație domnule Președinte, este Comisia Europeană pregătită să înfrunte și să gestioneze un referendum invalidat din lipsa a câteva sute de mii de oameni, deși marea majoritate a votat în favoarea suspendării Președintelui Băsescu?"

Acesta este textul în limba română. Și reflectă o situație posibilă după referendum. Nu un fapt împlinit.

Nu știu dacă traducerea în engleză a surprins sensul exact al frazei (știți că altcineva a făcut traducerea) însă dacă nu l-a sutrprins solicit un help și voi face modificarea.

V-am mai spus. Nu am nici cea mai mică intenție să vă modific opțiunile. Pur și simplu discut cu domnia vostră în contradictoriu pentru a vedea dacă cumva greșesc și dacă raționamentele mele au fisuri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 12:39:33
         
 
  Eram decis sa merg la vot si sa imi exprim opinia in mod liber si democratic, dar interventia dumneavoastra m-a convins ca este un demers inutil, din moment ce stiti deja rezultatul, iar asta in timp ce o noua sesizare de plagiat impotriva prim-ministrului Victor Ponta a fost depusa in aceasta dimineata la Consiliul National de Etica din subordinea Ministerului Educatiei.
Ce mai pot spune?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 12:24:18
         
 
  Domnule Cristescu, ca sa va formulati cererea cu termeni care vorbesc la timpul trecut despre un refrendum care nu a avut loc, poate fi considerata a fi, cel mult, o aroganta. Eu cunosc limba romana foarte bine si banuiesc ca si destinatarul cunoaste limba engleza suficient de bine incat sa isi puna aceeasi intrebare.
Oare sunt atat de convinsi ca vor putea fura alegerile fara sa ii prinda nimeni?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 12:18:33
         
 
  Domnule coleg,

Știu că fraudarea din 2009 a avut, pentru unii, ca efect, discreditarea exit poll-urilor, a marketingului politic, a statisticii a sociologiei, etc.

Însă vă reamintesc, distinse coleg: practicate cu rigoare, acestea sunt știițe. Recunoscute în toată lumea. Chiar nu vă vin sondajele reale la televiziune? În plus în 10 iune s-a realizat o majoritate pe care doar cei care nu vor să o vadă, sau nu pot, nu o văd!

Pentru că nu a existat "instituția bunului simț de a demisiona", această majoritate a impus schimbările legale și constituționale recente.

Chiar nu vedeți această majoritate? Nu aveți acces la internet? Nu pot să cred așa ceva, domnule coleg.

Însă, cum știți, vă respect dreptul de a avea orice opinie. Fie ea și nefundamentată!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 12:12:08
         
 
  Evident ca textul este gresit conceput, pentru ca vorbeste in numele unei majoritati care nu a apucat nici macar sa voteze: "In any other case Mr President, we ask you is the European Commission ready to face and deal with an invalidated referendum in which the large majority voted in favour of the dismissal of President Băsescu, but failed to do so because of a few hundred thousands votes short for the threshold?"
E ca si cum i-ati cere unui arbitru sa va acorde o lovitura de penalty cu o saptamana inainte de inceperea jocului. E total absurd, nju credeti?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 11:59:15
         
 
  S-a ajuns la 161 semnături!

Aștept cu emoție semnătura unui român cu mult umor. Domnul Dumitru Cioacă. Invit și pe ceilalți talentați români europeici să o semneze.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 11:55:26
         
 
  Textul scrisorii deschise vi se pare, distinse coleg, cerșire?

Mai vede și altcineva acel text drept cerșire?

Noi, distinse coleg, gândim cu capetele noastre, nu preluăm pe nemestecate concepte prefabricate și ne privim cu mândrie în oglindă. Mă gândesc că și domnia voastră face la fel. Nu-i așa?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 11:47:30
         
 
  err: "acumulezi"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 11:41:44
         
 
  Demnitatea nationala nu se cerseste in mod petitionar. Demnitatea o ai sau nu o ai, functie de cat ai plagiat sau ai mintit si functie de cai ani de repetentie accumulezi la varful statului. Altfel spus, inainte de a pretinde respectul celorlalti, trebuie sa ne recastigam respectul de sine.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 11:39:12
         
 
  O pot face și susținătorii domnului președinte suspendat.

Este o problemă care depășește interesul de paretid. Este o problemă de demnitate națională. România, a șaptea țară a UE are aceleași drepturi ca oricare alta.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 11:27:23
         
 
  S-a ajuns la 134 de semnături incluzând și membrii Europeea!

Cei care mai doriți, lista este deschisă și operațională.

O zi, cineva a blocat posibilitatea înscrierilor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 11:14:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE