FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare către Comisia Europeană în 11 puncte
Text postat de Emanuel Cristescu
Cristiana Anghel, "învățător român, cetățean european, om demn și liber", îi scrie președintelui CE, Jose Manuel Barroso


Stimate domnule Barroso,

Vă mulțumesc pentru interesul deosebit pe care îl acordați dezbaterilor publice interne ale României. Răspunzând preocupării dumneavoastre sincere și imparțiale pentru independența justiției și cinstea clasei politice din România, consider că este util să vă transmit următoarele date pentru a vă putea forma o perspectivă integrală asupra substratului recentelor schimbări politice din țara noastră.

1) În data de 27 septembrie 2011 a fost numit domnul Iancu Gheorghe în funcția de Avocat al Poporului, fără a fi agreat de toate partidele, așa cum ne-ați sugerat recent, ci exclusiv de către majoritatea parlamentară din acel moment. În acel moment, Opoziția a părăsit sala. Din nefericire, atunci nu ați protestat!

2)În data de 14 iunie 2010, votul Parlamentului pentru numirea unui judecător la Curtea Constituțională care nu era agreat de președintele Traian Băsescu și coaliția sa a fost repetat în mod ilegal până când a fost ales candidatul susținut de președintele din acel moment. Ședința Camerei Deputaților s-a prelungit discreționar până la ora 24:00. Din păcate, nici atunci nu ați protestat.

3) În data de 9 aprilie 2012, președintele Traian Băsescu a promulgat modificarea la legea privind referendumului, impusă de propria majoritate parlamentară, care făcea practic imposibilă suspendarea președintelui, încălcând astfel principiile Constituției României. Națiunea română ar fi apreciat atunci o intervenție hotărâtă a partenerilor noștri europeni.

4) În octombrie 2009, președintele Traian Băsescu a refuzat să numească premierul propus de majoritatea parlamentară din acel moment, generând o îndelungată criză politică și instituțională și destabilizând structura Guvernului României, fiecare ministru din acel Cabinet deținând cel puțin două portofolii. Este oare, domnule Barroso, în acord cu standardele europene ca voința majorității parlamentare să fie sfidată și un ministru să dețină 2-3 portofolii?! Ar fi fost utilă și atunci o intervenție a Comisiei Europene în sprijinul valorilor democratice.

5) În iunie 2010, Traian Băsescu a impus în Consiliul Suprem de Apărarea a Țării includerea presei libere în cadrul amenințărilor la siguranța națională, un demers fără echivalent în nici un stat european. Atunci presa din România a așteptat un semnal de la instituțiile europene. Încă îl mai așteaptă, domnule Barroso.

6) În anul 2003, Traian Băsescu, care deținea atunci funcția de primar general al Bucureștiului, s-a împroprietărit pe sine cu o vilă în centrul Capitalei, evaluată, la acel moment, la peste 500.000 de dolari. Prețul plătit de Traian Băsescu: 19.000 de dolari, adică de 25 de ori mai puțin decât prețul pieței. Totodată, pentru că legislația din România nu permitea cumpărarea unui imobil aflat în proprietatea statului de către o persoană care deținea alte proprietăți, Traian Băsescu și-a donat o casă unei fiice cu foarte puțin timp înainte de a își face cadou acest imobil. Cazul este cunoscut în România drept "casa din Mihăileanu". La Bruxelles cum le spuneți celor care în exercitarea unei funcții publice își procură beneficii personale?

7) În anul 2000, Traian Băsescu a cumpărat un teren în București, cu suprafața de 3.700 mp, cu suma de 1,4 miliarde de lei (de peste 3 ori sub prețul pieței). Peste 2 ani a vândut același teren unui apropiat al persoanei de la care cumpărase cu suma de 12 miliarde de lei (în condițiile în care, în acea perioadă, prețurile la proprietățile imobiliare au stagnat). În România, asemenea demersuri se încadrează, de regulă, la spălare de bani. Din păcate, deși toate aceste demersuri aflate dincolo de limita legii sunt foarte cunoscute în România, ele nu au ajuns, se pare, la cunoștința partenerilor noștri europeni. Dumneavoastră cum comentați acest caz, domnule Barroso?

8) În anii 2010 și 2011, Traian Băsescu și guvernele pe care le-a controlat au decis să nu respecte decizii definitive și irevocabile ale instanțelor de judecată din România referitoare la unele drepturi salariale. Profesorii români ar fi apreciat atunci o intervenție din partea, de exemplu, comisarului pe Justiție, doamna Viviane Reding, care să apere, împreună cu noi, statul de drept. Și totuși doamna Reding nu a reacționat, nici măcar pe Twitter.

9) Traian Băsescu a atacat explicit, prin declarații oficiale, Consiliul Superior al Magistraturii, judecătorii și Parlamentul, instituțiile fundamentale ale democrației românești, care ar fi fost, poate, astăzi la un nivel mai înalt dacă beneficiam mai devreme de sprijinul dumneavoastră.

10) Traian Băsescu a făcut, în mod repetat, declarații rasiste, reținute ca atare atât de Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării (există decizii în acest sens), cât și de Curtea Constituțională, inclusiv în recenta decizie referitoare la suspendarea președintelui. Minoritățile jignite ar fi apreciat foarte mult dacă s-ar bucura, la rândul lor, de susținerea Comisiei Europene.

11) Traian Băsescu și-a subordonat constant cele mai importante instituții ale statului român în ciuda separației impuse de Constituție, aspect relevat explicit de către Curtea Constituțională, care a confirmat recent că domnul Băsescu și-a subordonat Guvernul României. Ținând seama că Decizia Curții Constituționale este publică, așteptăm cu interes reacția instituțiilor europene și în special a dumneavoastră, domnule Barosso, care analizați cu atâta atenție evoluțiile din România.


Domnule Barroso,

Este adevărat, schimbările recente din România s-au produs foarte rapid, dar au respectat, în egală măsură, legislația internă și normele europene. Iar viteza, care a generat îngrijorare pe plan extern, a fost singura șansă de a schimba, în mod democratic, un regim politic care, în mod nedemocratic, inventase extrem de multe obstacole în calea unui transfer constituțional de putere.
Națiunea română suferă, în aceste zile, din cauza prejudiciul de imagine produs de anumite critici externe, întemeiate prea mult pe diverse afinități și prea puțin pe realități obiective.
Așteptăm cu încredere analiza dumneavoastră asupra aspectelor comunicate prin acest mesaj. Și sper că, și de această dată, veți reacționa cu aceeași promptitudine pe care ați demonstrat-o în ultima perioadă.

Cristiana Anghel
Învățător român, cetățean european, om demn și liber
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tovarășe securist!
Cred că pe la voi, prin străinezia s-a cam întunecat.
Acuș mă întreb și eu: ori ai ieșit la pensie, ori ți-ai luat concediu de... activitate, pt a spijini înaltele idealuri ale băsismului. Nu te culci?

Cît privește îndemnul la emigrare, eu zic să nu te grăbești, oricît de mult ți-ar plăcea să revină căpcăunul la Poltroceni și să vrea a se răzbuna pe ăia care l-au contestat.
Poate e invers.
Mai știi?
Bine, tu nu o să ai probleme.
Mă gînsec la alții.
La băsescu, spre pildă.
Cine știe prin ce locșor de pe planetă auzim că a tulit-o!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:40:01
         
 
  Stimate tovarase general,
Eu nu v-am propus o emigratie definitiva ci una trecatoare, care sa va scape de reomatisme si pasiuni politice numai pentru o vreme. Dupa acea va intoarceti in patria mama. Un an de zile in Hawai, asa cum a stat si parintele Anania nu cred ca va va produce decat schimbari pozitive.
Din memoriile parintelui Anania reiese ca el s-a descurcat cu bani foarte putini, de asta v-am si recomandat cartea. Inca odata Hawaiul a intrat in Istoria Literaturii Romane prin Stefan Baciu si parintele Anania caruia Tudor Arghezi i-a daruit doua capre inainte de a ajunge in Hawai. Nu pentru el care, fiind calugar, tinea mai tot timpul post ci pentru parintii lui, care, avand o varsta destul de inaintata, renuntasera la dantura, motiv pentru care se descurcau mai mult cu produse lactate. Nu vad de ce nu am intarii rolul Hawaiului in Istoria Literaturii Romane prin emigrarea dumneavoastra temporara in Hawai.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 09:27:20
         
 
  Bine mă, aferele,
Să vedem ce face transatalnticu vostru șoldiu pe 29.
Mai e nițel.
Și gata.
Cubu' ăla mare dă gheață, dîn paharu piratului... o să ne amintească subit de Titanic!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:26:46
         
 
  Iata si epava politica  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 09:22:59
         
 
  He, he...
Iar ai rămas fără replici!
Nu mai faci salturi de coropopircăniță pe-aici, aferici?
Ce credeai, că ați pus laba pe spațiul ăsta și îl transformați în oficină băsistă?

Jos BĂSESCUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Și nu te mai agita așa, aferele, că se rupe ața aia în tine, ți-am mai zis. Ți se împrăștie cîrpele și rumegușu pe jos, vai de tine, rămîne paiața fără umplutură!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:21:11
         
 
  Hai, ca plictisiti! V-am supraestimat, iar acum platesc aceasta greseala.
Pa!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 09:16:02
         
 
  La coșul de gunoi al istoriei, ziceam.
Că e păcat să murdărim pubelele orașului cu el.
Mai dăm și de lucru lu prigoană, să mai dosească nește parale.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:15:15
         
 
  Hai cu Adonis dîn Carpați la coșu dp gunoi!
JOS BĂSESCUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:13:42
         
 
  aferici,
Cînd o fie să fie, bu te mai scapă nici dracu, darmite popa sau doftoru, oricît de des i-ai frecventa.
Repet: fii mai cu măsură, să nu-ți pară rău.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:11:11
         
 
  Du-te tu-n hauai, cioacă,
O fi nevoie și p-acolo de dă propagandă băsistă.
Împuțiți-i și p-ăia cu bășismul vostru planetar.
Eu nu-s nomad.
Nu umblu cu tuciu și pirostriile după mine, și nu-mi fac cortul un' se-nserează, atent la găinile din curțile vecinilor.
Eu aici m-am născut, aici mor.
În locșoru meu.
Aici e veșnicia mea.
Pe aici trece axa lumii.
Voi, dezrădăcinaților, nu aveți axă, ci paralaxă: adecă unghiul sub care vedeți pămîntul din zbor. Cra-cra!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:08:31
         
 
  Domnule Peia, dar eu ma vad foarte des, atat cu preotul cat si cu doctorul meu. Donatiile le fac bisericii si nu preotului, iar cu doctorul merg des la tenis. Consulatiile le platesc, desigur, ca doar nu sunt milog. V-am mai spus, cautati sa va imrieteniti cu ei, pentru ca preotii si doctorii pentru asta sunt pregatiti, sa ne ajute.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 09:07:03
         
 
  Aferici,
mai întîi:
JOS BĂAESCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
Că el este subiectu fierbinte, nu eu, nu tu, nu altea alea,

După care, apropo de biserici: numai comuniștii pocăiți fac cruci și bat mătănii, fără să creadă o iotă din povestea asta. Da' dă bine la prostime.
Ipocrit nu sunt, nu am fost niciodată.
Nu cred o iotă din mormăiala popilor, care au confiscat cîndva, la începuturi, ideea de credință și au valorificat-o în interesul lor, pt propriul lor burdihan.
Cîte cere popa la o înmormîntare, așa, de la obraz?
Pune deoparte, că nu se știe!
Deasemenea, nu se știe cum e și cu doctoru!...
Vezi destinu, cum zisei!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 09:00:34
         
 
  "Unde dracu să mai emigrezi grămuță fără uță?
În zona crepuscaulară, la marginea universului vizibil? Că tu ești emigrat deja.
Mă rog, epigramat!"
(tovarasul general Peia catre Inalt Prea Sfintia Sa parintele Sori Olariu)

Stimate tovarase general,
Eu v-as recomanda Hawaiul. Clima este excelenta, atmosfera politica destul de calma, ananasi pe toate drumurile si hula-hula pete tot. Un inaintas de-al dumneavostra, marele poet Stefan Baciu si-a petrecut acolo ultimii treizeci de ani de viata impreuna cu sotia sa care si-a facut liceul la Ramnicul Valcea, ca si mine. Daca vreti sa aflati mai multe amanunte puteti citi memoriile parintelui Bartolomeu Anania, care si el si-a petrecut un an in Hawavai inainte de a deveni mitropolitul Clujului. Din memoriile parintelui Anania reiese ca Hawaiul este extrem de prielnic creatiei literare, el si-a scis intr-un an de zile doua piese in Hawai.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 08:57:50
         
 
  A, și mai ziceai ceva de "civilizație"!

Gagiule, cei mai plini de bun simț, adecă civilizați, nu'ș cum se face, dar sunt oamenii mai de la țară - cum ziceți voi - nu mișcoteii dă bulivar, ca voi - nește cutre în veșnică agitație fomistă. Noi am învățat să trăim pe spezele noastre, aproape eroic. Voi sunteți niște paraziți hămesiți, trăiți numai din sîngele ălora ce produc crăpelnița necesară metabolismului vostru nociv. Dacă ați rămâne singuri în mijlocul cîmpiei, ați pieri ca niște omizi, care au jupuit de fruntze tot pomul.
Provinciali? Mda, dar uite că majoritatea ălora care au crescut cultura română fost-au și sunt cam provinciali, nu mișcotei dă bulilvar!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:55:21
         
 
  Domnule Peia, se vede treaba ca esti mai provincial decat am crezut. Pai matale ai nevoie de preot doar ca sa te ingroape? Despre iertarea pacatelor, despre mantuirea sufletului ai auzit cate ceva? Ai mai trecut si matale prin fata bisericii, prilej sa iti mai faci o cruce, sa aprinzi o lumanare, sa te rogi pentru sanatatea noastra?
Nu, desigur ca nu. In schimb, pe retina, ai fixata bine imaginea cu bata in moalele capului, calote decalotate si alte chestii din aceeasi catgorie.
Ia-le pe rand, atunci. Incepe cu doctorul, pentru ca se pare ca este prima urgenta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 08:52:44
         
 
  aferici,
De ce aș avea ue farmec?
Că nu-s homio!
Fermecători, taaare fermecători sunteți voi, gigeilor!

Dar dacă te referi, perifrastic, la vremea cînd aveam oarece anteres pt misia voastră dă recrutori, ei da, chiar că nu mai prezint interes!
N-a ținut.
Nici încercarea de racolare a dășteptului ăla care se da editor p-aici, nici gădiliciurile tale laudative.
Asta e.
Ați eșuat.
Dar m-ați distrat, în schimb.
Ați avut... farmec, recunosc!


Oricum...
JOS BĂSESCUUUUUUUUUUUUU!

Zi și tu, ca să te crez întreg la neuronu ăla scăpat neanesteziat!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:48:19
         
 
  "nu trebuie sa va suparati pe viata. Dupa o anumita varsta, doctorul si preotul devin cele mai frecventabile persoane din viata oricarui provincial uitat de civilizatie." (aferici pogonici, care bîntuie p-aici)

Auzi, măi mișcotei dă bulivar, hai să-ți zic cîteva lucruri simple, pe care tu nu ai de unde să le afli, cu creierașii prinși în piuneze cum ești...

1. Niciodată să nu crezi că ești complet ferit, ca individ, de statistica întîmplării nefericite! Oricînd, după colț, oricît de rotund te-ai da, te așteaptă unu - căruia i se zice destin - cu măciuca pregătită să ți-o plaseze fix în moalele capului.

2. Cînd ajungi să îți dorești a vedea un om, indiferent care ar fi acela, în groapă, hop, că pici tu în ea.

Chestii vechi și banale, dar, pentru trepanați ca voi, complet necunoscute. Poate că pe undeva, prin calota-ți decalotată, vreun neuron scăpat nedrogat mai are minima percepție de a sesiza aceste mici-mari adevăruri.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:42:55
         
 
  Domnule Peia, nu mai ai niciun farmec. Inainte sa scapi din lant aveai un aer de martir ciupit de molii. Acum au ramas doar moliile.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 08:37:43
         
 
  urît urît urît urît... îîîîh, te ia amețeala cînd se face cu periscopu către tine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:33:50
         
 
  A, deci e utît ca dracu, da e om dă treabă!
Mare sau mică?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:33:15
         
 
  Simplu, grămel.
Nepot'to e de-al vostru.
Adică băsist.
Chiar așa de naiv ne crezi?
Cine a reușit în România lu Băsescu?
Toți bandiții pedeliști.
Au ieșit la iveală, deja, cîteva mari matrapazlîcuri - vezi Hidroelectrica, Poșta, Oil terminal. Miliarde de euroi în poznarele voastre, numai din astea. Și e bia începutul. Păi, tu din ce trăiești? Nu din banii furați de la gura românașului? Ce? te faci că să-nnoptează, în taman plină amiază?

Păi, cînd vă înfipserăți voi la guvernare, mafioților, aveați liste cu cine trebuie jupuit și cine nu. Asta pot să ți-o confirm io din trăitelea, nu din auzitelea.
Da' ce, aprcă voi nu știți?
Hoților de codru des, unde mulți parai vă ies!
Javrelor!
Vă vine acușica rîndu...!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:31:26
         
 
  Repet fraya ca se pare ca sunt prea subtil pentru tine: pe langa agaricii aia de ponta si crin, marinarul pare a fi de-a dreptul un om cumsecade.
Cam cum ar fi Elena Udrea fata nmare pe langa Ciocciolina, daca ma intelegi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 08:30:32
         
 
  "basescu e un gagiu simpaticutz." (grămuță fără uță)

Numai simpăticuț? Ai mă grămele, dă-o-n colo!
Păi, cum? Da' el e Adonisu națiunii, doar a fost înconjurat numai dă blonde inteligente. Blonde dă dau în gropi! Au săritără călare pă el, să și-l dispute. Dacă nu era SPPu lîngă el, nesățioasele alea sălbatice îl înfulecau cu fulgi, cu tot, rămîneam fără referendum acușa!
Eu zic să-l împăiați, grămel, și să-l puneți în geam, cum făcea Bulă cu tasomare, să-i ia pensia. Cu bășilă-n geam, spărieți națiunea, ori de cîte ori murmură a nemulțumire.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:22:38
         
 
  Domnule Peia, in acest caz, nu trebuie sa va suparati pe viata. Dupa o anumita varsta, doctorul si preotul devin cele mai frecventabile persoane din viata oricarui provincial uitat de civilizatie.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 08:21:04
         
 
  Si tot pentru peia: cum naibii altii au putut sa reuseasca in viata si in afaceri in Romania, numai tu nu? Cum de s-a luat PDL-ul asta numai de viata ta in timp ce afacerile altora prospera?
Ma uit la nepotu-miu din Timisoara care are 25 de ani, e proaspat inginer si conduce o firma de succes. Cand l-am intrebat asta iarna daca nu iasa si el in strada sa dea jos guvernul, mi-a spus ca nici nu a stiut ca ar fi proteste in tara fiindca el tocmai a venit de la schi din Elvetia.
Ieri l-am sunat sa il intreb cum va vota la referendum si mi-a spus ca nu o sa voteze fiindca o sa mearga in vacanta in Caraibe ca a muncit destul anul asta.
Pe le de ce nu l-a facut praf PDL-ul? De ce nu i-a inchis afacerea? Ca doar la Revolutie nepotu-miu asta purta pampersi, nu era de-a lui Base.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 08:18:03
         
 
  aferici,
Copiii mei sunt absolut normali și nu am deloc intenția să-i fac securiști.
Fie și dacă nu vor beneficia de stipendiile străineziei, mai exact ale băsiștilor infiltrați prin lume.
Cît privește trimiterea la doctor, consideră că ești mult prea jos, ca alură morală, și mult prea ticălos ca să te iau în seamă.
Cu liftele nu am avut niciodată nimic de discutat.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:16:02
         
 
  ... vorbeam de medicamente.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 08:10:21
         
 
  Pe langa ponta si crin, basescu e un gagiu simpaticutz. Ba chiar as putea spune ca pe langa astia doi marinarul e un fel de apostol al neamului romanesc, tatucul natiunii.
Dar tu esti prea frustrat sa vezi asta.
Ia spune-mi, peio, ce o sa mai zici peste vreo cinci ani cand o sa te gasesc tot neimplinit ca si acum, tot pe drumuri, vorbind singur la bec? Ca de vina e basescu sau ponta pentru nerealizarile tale? Bine ca l-ati gasit pe basescu vinovat pentru toate esecurile voastre personale izvorate din lene si ignoranta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 08:09:45
         
 
  Domnule Peia, nu v-am auzit niciodata sa vorbiti despre copiii dumneavoastra. Ori nu ati avut samanta buna ori considerati ca nu merita niciunul sa vorbiti despre el. Faptul ca sunteti invidios pe succesul copiilor mei, pe succesul in viata al domnului Cioaca si al altora care nu au stat cu mana intinsa toata viata, este normal pana la un punct, adica atat timp cat invidia este una admirativa. Daca, insa, invidia devine dureroasa, consider ca e momentul sa mergeti la doctor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 08:08:18
         
 
  Unde dracu să mai emigrezi grămuță fără uță?
În zona crepuscaulară, la marginea universului vizibil? Că tu ești emigrat deja.
Mă rog, epigramat!

Ce zică, grămel? Că Antonescu-i muma pădurii?
Mă grămel, voi v-ați uitat vreodată, mai cu atenție, la șoldiu vostru, că parcă-i adunat după drumuri și vîrît în sac cu forța? Da' n-aveți cum să vă uitați, că vi se-ncrucișează privirile și faceți brusc strabism!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 08:00:48
         
 
  peia, zici ca le-au scumpit si pe astea?  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 07:55:05
         
 
  Hahaha, numai cand ma uit cine il va inlocui pe Basescu si imi vine sa emigrez!
E ca si cum ti-ai insela nevasta cu Muma-Padurii, ca-i mai prospatura.

Bah, chiar nu mai avem pe nimeni in tara asta in afara de Ponta si de Crin?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-23 07:53:39
         
 
  "Cat de idiot ar trebui sa fiu ca sa fac asa ceva? "
(aferici)

Foarte.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 07:50:04
         
 
  „Romanii mi-au aprobat numai cerea ca sa raman sa-mi fac doctoratul pentru trei ani fiindca stiau foarte bine ca daca nu-mi aprobau sederea era foarte probabil sa-mi dau singur aprobarea si sa nu ma mai intorc la Patria Mama.”(cioacă)

Ce naivi ne crezi tu, coloneleee!
Iote ce sperietură trase Românica dă frica matale, că îi dai țeapă!
Așa că a trebuit, vrînd-nevrînd, sireaca, să-ți sloboade ție lesa taman pînă-n Jărmănica, sprea-ți găta mata școlica, pă un’ să produse hollywooooodian monica.
Te-au slobozit băiețeii cu ochi albaștri, colonele, că ai fost cu misie p-acolo. Dupe care, mimarăți împreunnă, cică, o fuguliță, ca să te crează fraierii ăia dă americani că ești ditamai dizidentu. Ne lași, cioacă, cu povestirile matale cusute cu aț’șoară albă?


„Evenimentul Zilei" inițiază o campanie fără precedent prin care oferă premii în valoare totală de 10.000 de euro celor care aduc dovezi ale fraudei electorale, dovezi acceptate în justiție.”(aferici pogonici)

E cu tombolă, aferele? Ai mă? 10.000 dă euroi? Pfiuuu, păi eu zic să stai azîr pă ei, poate înhați tu premiu ăla și-ți poți trimite progenitura la studii. Sau nu ai nevoie că, ori’cum, frații tăi cu ochișori albaștri îi vor lua sub pulpana lor, să-i crească de pe acum securiști, ca tăticu?
E clar. Dacă ați început deja cu ideea de fraudă, ați pierdut sigur și vă pregătiți opereta cu proteste și nerecunoașteri de referendum.
Referendum-dum!
Hai la el, cu toți, acum!


„Domnule Peia, daca stati bine cu ceasul, desi banuiesc ca dupa o anumita varsta chiar si cei cu ceasul reglat nu pot rezista emotiilor puternice, intrebati-l in soapta pe unghiul Google despre "DOSARELE LUI PANAIT". (pogonici)


Aferele, cu ceasu stau fefe bine, la microsecundă, ceea ce nu cred a ți se întîmpla ție, că al tău, după cum ticăie, cred că merge după fabrica dă-mpachetat fum, țîrîie-ntruna!
Am citit, cu mare interes, dosarele, respectiv, „FLOTA”, Mihăileanu, Spălare de bani cu Cășuneanu. Adică taman ălea pă acre le vîrîrăți în mașinuța de spălat a justiției entepentente!
O minunăție, m-au umplut de adrenalină!
Panait nu mă interesează. Că nu ăsta – o făcătură de-a voastră, of course – este subiectu referendumului, ci, atenție, ia notițe: BĂSESCU, BĂSESCU, BĂSESCU, BĂSESCU, BĂSESCU, BĂSESCU, BĂSESCU, BĂSESCU, BĂSESCU etc. El va primi-n freză ștampila noastră... DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


„ieri am participat la pun cicnic al comunitatii romanesti la care au participat, cu toate ca-i luna vacantelor, cateva sute bune de romanasi.” (scllluptoru dă hîrci)


Da, mă cercelone, fro cîteva sute dă românași cu ochi albăstrui v-ați strînsără să vedeți ce dracu mai e de făcut, că vă pică șoldiu, marele tartor. Știm că ați intrat în panică, da’ asta e: fosta-ți, lele, cît ați fost, de acuma nexam rost!


„Cei din diaspora nu vor merge la votari. Sunt peste trei milioane cu drept de vot. Daca astia nu voteaza, plus care or mai fi prin tara, tot Basescu va ramane presedinte.” (șărșel tras printr-un inel. de grenadă!)

Ai nu mai spune, șărșăle!
I-ai inventariat tu, ca pă ciubote, și ai aflat care cum vor vota: adică toți cu chioru? Le interzici tu să voteze. Că, altfel, îi bagi la cremenal? Șărșălică, eu am fro două sute de cunoștințe pîn străinezia, plecate la cules căpșunile voastre, că așa am ajuns sub băsism, și știu sigur că sunt anti. Ce te faci că cel puțin două sute de voturi vor apărea-n urnele alea pe care le aranjarăți data trecută la secundă, precum cu mînuța-ți sclllupturală recunoscuși p-acilea?

„Daca vor veni voturi de la noi, din diaspora, va iesi mare scandal, caci atunci inseamna ca USL-ul le-a masluit.”

Da’ ce scandaaal, da’ ce zufă, da’ ce prevelic!
O să moară coana Ioropa dă oftică!
O să să vuiască America, mai ceva ca atunci cînd o piaptănă huricanu!
Or să se schimbe polii magnetici și or să producă marea catastrofă mondială, prevăzută dă mayași. Mai pă la Iași, unde v-a fluierat lumulița, mai ceva ca pă găinarii dă rînd.
Finalmente, certamente, se va lăsa cu o jelanie a Didinei Maslu, la parchet, că a fost măsluită rău pă parchetu dîn bucătărie dă fox-terrieru ei focos!

E clar, vă pregătiți ieșirea din scenă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 07:49:24
         
 
  Da întrebările?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 07:42:19
         
 
  Domnule Cristescu, Radu Tudor este jurnalistul care stia ca Nastase s-a impuscat in gat inainte ca acesta sa se impuste. Ar fi fost bun, daca n-ar fi fost atat de zelos :))
Sa-l intrebi pe Basescu asa ceva este ca si cum v-as intreba eu despre abaterile repetate ale domnului Ioan Peia sau despre ale domnului Rechesan si sa va cer socoteala pentru ele. Cat de idiot ar trebui sa fiu ca sa fac asa ceva?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 07:36:14
         
 
  Domnule, Cioacă,

Spumos ca de obicei. Să respectați cu strictețe consemnul. Nici cu forța să nu mergeți la Referendum. Trebuie restaurat! Nu-i așa! Ce dacă există pericolul unei revolte populare! Jandarmii ce treabă au? Ce frumos se vede democrația din România de la picnicurile de peste ocean! greșesc domnule Cercel?

Domnule, neangajat politic, Florian. Nu-i așa că Radu Tudor este omul lui Voiculescu și nu merită niciun răspuns?

Vedeți domnule Peia că se poate și ecoliterar? Înjurătura în gând se acceptă. Până și pe Europeea. Dar, nu mai știu pe la ce com v-a scăpat ceva neeco. Și, editorii, în frunte cu mine, au dormit pe ei! Dar nu mizați mereu pe o astfel de situație.

Domnule Ciurtin, speranța moare ultima. Dar ticăloșia și limbajul dublu au ajuns la paroxism. Roooomâni mergeți la vot, spune președintele suspendat că noi nu votăm spun liderii oranjalii și cei aflați în misiune!

Însă eu mai cred în ORA ASTRALĂ a României. Nu trebuie ratată!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 06:58:56
         
 
  Radu Tudor a prezentat în cadrul emisiunii "Punctul de întâlnire" o serie de întrebări pentru președintele suspendat al României, la care acesta nu are, sau nu vrea să dea un răspuns.

Întrebări pentru cinstitul Traian Băsescu:

- Roberta Anastase e cinstită? De ce ați protejat-o în fața justiției?

- De unde are familia Udrea - Cocoș câteva milioane de euro ?

- De ce este Monica Iacob Ridzi în libertate?

- Adriean Videanu este un om cinstit?

- Din ce bani a schimbat familia Băsescu 5 case în 6 ani?

- De ce a fost Hidroelectrica dată "băieților deștepți" timp de 8 ani, cu prejudiciu de câteva miliarde de euro ?

- De ce ați folosit bani publici și resurse din partid pentru ca fiica dumneavoastră să devină europarlamentar?

- De ce ați desființat statutul de militar pensionarilor Armatei Române, când ați promis contrariul?

- De ce conducerea PDL este formată din persoanea căror avere cumulată se apropie de un miliard de euro ?

- De ce ați cerut în mod imperativ nerespectarea hotărârilor justiției, în special a celor definitive și irevocabile pronunțate de Înalta Curte de Casație și Justiție?

- De ce dați ordine procurorilor, de ce vorbiți la telefon cu șeful DNA pentru a influența anchetele?

- De ce pentru renovarea și modernizarea reședinței dumneavoastră, RAPPS a cheltuit peste 3 milioane de euro în plină criză?

- Prin ce metode s-au derulat afaceri de peste două milioane de euro prin notariatul și firmele fiicei dumneavoastră, Ioana Băsescu, de când sunteți președinte?

- De ce a fost oprit dosarul în care ați fost acuzat pentru spălare de bani într-o relație cu marele asfaltator Costel Cășuneanu?

- De ce ați mințit că nu sunt bani de pensii și salarii, dar protipendada PDL cumpără proprietăți de milioane de euro în zone rezidențiale și pe Coasta de Azur?

- De ce parlamentarii PDL au averi de sute de milioane de euro făcute în plină criză prin afaceri cu ministerele PDL, primăriile PDL, Consiliile Județene PDL?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-23 06:22:43
         
 
  Nene Mitica,
Ieri am participat la pun cicnic al comunitatii romanesti la care au participat, cu toate ca-i luna vacantelor, cateva sute bune de romanasi.
Au fost vreo trei, de unde veniti, nu am aflat, care incepusera sa faca agitatie si propaganda antibasista (!) pana cand au primit din partea mai multor romani, sictir, caci la noi nu se face asa ceva, doar stii si matale.Cand mergem sa votam, nu intereseaza pe nimeni cu cine votezi si chiar tu, ca persoana, nu spui nimanui cu cine votezi sau cu cine ai votat.
Dupa chestia asta, s-a deschis printre noi discutia asta, referitoare la referendum, dar nu a durat decat vreun sfert de ora ca am avut alte chestii de discutat intre noi la picnic si nu despre circul din tara, numai ca am aflat ca niciunul dintre toti romanii care am fost adunatinu va merge la vot, caci nu au pentru ce vota,intrucat prin votul nostru nimic pozitiv nu se schimba in tara, plus ca mai pica si-ntr-o joi.
Simple us that !
In schimb, am intalnit cativa studenti, cred ca de la Woterloo, daca nu ma insel, care mi-au spus ca au facut si ei o petitie lui Barroso, in care au aratat cu lux de amanunte tot ce au facut cei din USL, de la Iliescu si pana la Ponta si Crin, plus ca au facut si o paralela intre Ceausescu, care avea un fel de family bussines (El, Leana si Nicusor) si rand pe rand toti care au venit pana la Ponta, Daciana si socru-sau. ( Ponta PM. Daciana, nevasta-sa, europarlamentara, ca si Eba, si socru-sau care e secretarul senatului)
Sunt convins ca mr. Barroso va avea destul material de la noi, romanii, care sa-l tina departe de plictiseala.
Cred ca si depesa asta de mai sus, a doamnei invatator, e buna.
Cata sa-ti faci timp si tradu-o, mai bine in portugheza. Arata profesional si se simte si Barroso mai barosan daca i-o faci in limba lui.
Sa ai o noapte frumoasa !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-23 05:33:04
         
 
  Domnule Cioacă,

Am putea conta pe bunele dumneavoastră oficii? Adică împreună cu domnul Google să faceți inetligibilă această scrissoare pentru dimnul președinte Barroso?

Puteți suna mai mulți prieteni. Aveți orice libertate vă doriți pentru a duce la bun sfârșit această nobilă misiune. În slujba iubirii necondiționate pe care o manifestați față de ROMÂNIA. Așa să văpajute.....completați dumeavoastră.

Mulțumesc.
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Dupa ce mi-ati facut-o cu prima scrisoare de dragoste catre Barroso, la traducerea careia am muncit ca un rob, sclav, salahor sau alt om extrem de exploatat numai pentru ca dumneavostra sa-mi incatusati mandria sfaramata in lanturile unei alte traduceri facuta in ascuns si fara stirea mea, ma mir ca mai aveti curajul de a-mi mai face propunerea indecenta de a o traduce nu pe doamna Cristina, lucru la care m-asi fi incumetat cu placere, ci de a-l traduce pe domnul Anghel, lucru pe care eu, desi sunt din San Francisco, il refuz categoric pe motive religioase. Fiindca inca nu mi-am dat seama care este numele si care este pronumele. Din moment ce doamna Cristina sustine ca este invator si nu invatatoare si dupa tonul scrisoricii de dragoste adresate de dumneaei toreadorului Barroso, parerea mea este dumneaei canta in corul invataorilor numai roluri de bas. Ori eu stimate domnule profesor am tradus la viata mea soprane si altiste dar niciodata baritoni sau basi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 05:01:49
         
 
  Domnilor,
Nu va mai agitati atata si luati-va o pauza, va rog.
Cei din diaspora nu vor merge la votari. Sunt peste trei milioane cu drept de vot.
Daca astia nu voteaza, plus care or mai fi prin tara, tot Basescu va ramane presedinte.
Asa ca pe 20 parlamentul va fi dizolvat, cei doi pitpalaci, doctorul si cu repetentul, sper ca li se vor imputa cele 95 de milioane cheltuiti cu acest referendum, bani ce trebuiesc recuperati de la ei, si apoi Base va da de pamant (adica la parnae !) cu toti comunistii care vor sa repuna mana pe putere, si cu toti delicventii cu rang de politicieni, care si-au batut joc de tara si de neamul romanesc.
Nu-l mai deranjati si pe domnul pe Barroso ca si el cred ca asteapta acelasi lucru, si oricum, ne-am facut de ras destul cu teza lui Ponta de care toti intelectualii romani din diaspora se simt injositi si rusinati.
Dar toate isi vor reveni la normal si va trece si panarama asta.
Asa ne trebuie daca dam crezare orisicarui amator ce n-are idee de politica.

P.S.
Daca vor veni voturi de la noi, din diaspora, va iesi mare scandal, caci atunci inseamna ca USL-ul le-a masluit.
Ramane de vazut cat de amatori sunt asa numitii "democrati" USL-isti !
Se vede de la o posta ca nu sunt de centru-stanga, cum ne mint ei, ci sunt de extrema ultrastanga. Dar, cu ajutorul lui Dumnezeu, vom scapa de ei.


 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-23 02:59:19
         
 
  "Evenimentul Zilei" inițiază o campanie fără precedent prin care oferă premii în valoare totală de 10.000 de euro celor care aduc dovezi ale fraudei electorale, dovezi acceptate în justiție. Încercați să-i filmați și să-i fotografiați pe cei care fac turism electoral, transportându-i pe alegători dintr-o localitate în alta pentru a vota de mai multe ori. La fel și în cazul în care oferă bani sau alte bunuri pentru a vota cum vor ei sau dacă insistă să intre în cabina de vot cu anumite persoane, pe motiv că sunt analfabete.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 02:48:10
         
 
  Sebastian Lazaroiu: "Puciștii caută întotdeauna legitimitate. Dacă în afară nu o găsesc, încearcă să și-o construiască în interior. Căutând sprijin popular pentru lovitura de stat, ei au nevoie să explice românilor de ce prietenii de până mai ieri ai României le-au trântit ușa în nas"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 02:36:55
         
 
  Autodenunț.
În România, apărarea democrației a devenit infracțiune. Organizația ActiveWatch și membrii săi se autodenunță pentru că au răspândit informații și opinii către presă, organizații și instituții internaționale cu privire la ”ceea ce noi am considerat a fi abuzuri și încălcări ale principiilor democratice și ale statului de drept. Apărarea democrației a devenit infracțiune în viziunea actualei puteri politice. Plângerea depusă ieri de USL contra mai multor politicieni PDL în baza articolului 168 din Codul Penal readuce în atenția publică faptul că prezența acestui articol este o constantă amenințare la adresa libertății de exprimare”, se arată într-un comunicat al ActiveWatch: Agenția de Monitorizare a Presei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 02:34:49
         
 
  Domnule Peia, daca stati bine cu ceasul, desi banuiesc ca dupa o anumita varsta chiar si cei cu ceasul reglat nu pot rezista emotiilor puternice, intrebati-l in soapta pe unghiul Google despre "DOSARELE LUI PANAIT".
Recomand ca lectura sa se faca la lumina zilei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 01:53:13
         
 
  "PS. Măcar că v-a trimis la Dortmunt când alții nu puteau să meargă nici la Babadag!"
(profesorul universitar Emanuel Cristescu insinuand ca Romania m-a tris sa-mi fac doctoratul la Dortmund)

Stimate domnule profesor,
Pe mine nu m-a trimis la Dormunnd nici Romania nici Ceausescu ci firma Siemens din Munchen la care lucram si care mi-a dat si bursa. Romanii mi-au aprobat numai cerea ca sa raman sa-mi fac doctoratul pentru trei ani fiindca stiau foarte bine ca daca nu-mi aprobau sederea era foarte probabil sa-mi dau singur aprobarea si sa nu ma mai intorc la Patria Mama. Asa ca dupa ce mi-am luat doctoratul pe banii nemtilor revansarzi, m-am intors ca un dobotoc plin ochipatritisme juvenile, intr-o tara care nu avea efectiv nevoie de serviciile mele.

p.s.
Am o rugaminte de laa dumneavoastra: cand aveti nevoie de informatii despre mine, nu le mai cereti de la tovarasul general Peia ci direct de la mine. Stiti foarte bine ca generalul Peia, ca orice mare poet, are tendinta de a infrumuseta pana peste poate adevarul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-23 01:50:05
         
 
  Eu zic că singura scrisoare către barrosu ăla și restul merkălilor e una scurtă, doar trei vorbe!
Le spun în gînd, că sigur mă cenzurează cineva!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 01:32:53
         
 
  Domnule Cristescu, limitarea dumneavoastră la nimic, nu aș fi îndrăznit să o afișez dacă nu ați fi insistat să aparțineți unor înfăptuiri ale unor oameni care pot doar atunci când toți ceilalți se dau la o parte.
Nu știu ce puteți zări la antonescu când el nici nu există; un om născut pentru a nu face nimic, nu are destin; la ce să-i mai căutați carieră?
de poanta, nu mai discut, infractor dovedit...
sunteți? nu vă acuz, am întrebat doar, unul dintre lacheii baronilor care stăpânesc sate, comune, etnii? sunt convins că nu!
dumneavoastră, spre deosebire de...alții, dețineți arta cuvintelor, folosiți eufemismul ca pe o ghiulea, știți transforma ținta în victimă, însă vă goliți de conținut atunci când vă pun resteul la jugul lozincilor...de ce nu vă puteți desprinde de ele?
vă spun eu: pentru că nu mai sunt argumente
jos băsescu, sus băsescu...în locul acestui liftier cu vocație, care s-a dovedit că este băsescu, dacă l-ați fi pus pe antonescu, ar fi adormit între etaje...
fiți demn, domnule cristescu, luptați pentru demisia hoțului ponta, spălați-vă de antonescu cu pucioasă și încercați să salvați ce se poate, adunându-l spre ograda dumneavoastră pe sorin oprescu...este singurul care ar fi rărit infractorii din acest orb usl!
...vă cunosc răspunsul, șanse nu mai există...
ne întâlnim sau nu la vot...oricum, rezultatul se știe...doar rezultanta vă (mai) aparține...
eu, după trăirea zilelor orașului...
salutul respectului meu!
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2012-07-23 01:06:13
         
 
  Înca avem multe piese negre de albit... Pe Basescu, ciuruit, până  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2012-07-23 00:06:05
         
 
  Domnuel Cristescu, poate si din cauza faptului ca sunteti angajat politic, de fiecare data faceti aceeasi greseala si ma plasati in echipa adversarilor dumneavoastra. Eu sunt poporul, domnule Cristescu, unul dintre votanti. Iar cum clasa politica este plamadita din acelasi aluat, nascuta prematur de catre aceeasi mama comunista, eu nu pot fi de partea acestora, niciodata. Nici comunist de USL dar nici de PDL. Eu sunt ordinarul cu stampila, cel de vointa caruia care va bateti joc si refuzati sa luati in seama proiectul parlamentului unicameral de 300.
Eu nu pot fi decat de partea celor asemenea mie, cetateni iubitori de civilizatie, de libertate si de adevar. Cred ca meritati o lectie. Populatia nu ar mai trebui sa se prezinte la vot pana cand nu veti arata ca meritati atentia noastra.
Unicameral de 300 sau nimic altceva. Dar repede!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 00:05:30
         
 
  Florian, n-a fost dat afara inca de interesul lui ocult de la B 1? ...ma bucur...va putea sa isi revina :)))
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2012-07-22 23:49:46
         
 
  Siiigur! Da cu majoritatea cum stați? Că doar nu o să-l schimbați cu halatul! Ori nu mai contează? Ce frumos visați domnule coleg! Șiiii.... tot cu Boc? Tot cu Boc? Da de ce nu-l ia președintele suspendat cu el? Că ar avea cu ce să se laude! Așa un premier...mai rar!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:48:42
         
 
  Cum adica ce ne facem? Schimbam guvernul, normal. Daca nu este in stare sa tina tara macar pe linia de plutire, este incompetent, nu? Ca doar nu va da vina pe Basescu la infinit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 23:42:24
         
 
  Vaaaai domnule Florian! Îmrumutați până pe 29 o mască de gaze. Dar dacă ORL-stul e plecat? La îndemnul suspendatului! Și nu are cine diagnostica?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:40:22
         
 
  Da, Domnule Profesor... Va debarca... prin masina de spalat cu storcator al referendumului, spalatura inimaginamiubila a viitorului sau politic...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2012-07-22 23:39:02
         
 
  Ce vă faceți domnule Florian, dacă majoritatea românilor sunt apucați de cura de slăbire?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:37:29
         
 
  Pana la referendum, domnule Cristescu, vom avea nevoie de un nou Guvern. Asta este stricat si pute.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 23:36:21
         
 
  Nu, domnule Ciurtin. "trebuie să debarece"! El nu va debarca niciodată. Corect: trebuie debarcat! Democratic. Prin vot! corect. Nefraudat!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:35:09
         
 
  Sarmana femeie, iar a apucat-o cura de slabire. Domnul Barroso ar face bine sa ii trimita o echipa multidisciplinara de doctori, iar pentru asta nu era nevoie de toate cele 11 motive punctate in scrisoare.
Domnule Cioaca, iar daca puteti face o donatie, cat de mica, in contul acestei doamne, nu se supara nimeni.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 23:34:41
         
 
  Sustin demersul Domnului Profesor... sunt de acord cu Da din referendumul din 29! DOMNUL ACESTA, Traian Basescu, trebuie sa debarce...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2012-07-22 23:33:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  inteligibilă  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:22:38
         
 
  Domnule Cioacă,

Am putea conta pe bunele dumneavoastră oficii? Adică împreună cu domnul Google să faceți inetligibilă această scrissoare pentru dimnul președinte Barroso?

Puteți suna mai mulți prieteni. Aveți orice libertate vă doriți pentru a duce la bun sfârșit această nobilă misiune. În slujba iubirii necondiționate pe care o manifestați față de ROMÂNIA. Așa să văpajute.....completați dumeavoastră.

Mulțumesc.

PS. Măcar că v-a trimis la Dortmunt când alții nu puteau să meargă nici la Babadag!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:18:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE