FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisă adresată domnului Jose Manuel Durao Barroso, finală
Text postat de Emanuel Cristescu
To the kind attention of Mr Jose Manuel Durao Barroso

Mr President,

We, the signers of this letter, European citizens who love Romania, with all due respect, ask you the following:

Why, Mr President, does the European Commission, the Guardian of the Treaties, infringe its own legacy in regard to the referendum, officially declared in the “Code of Good Practice on Referendums” adopted by the Council for Democratic Elections at its 19th meeting (Venice, 16 December 2006) and the Venice Commission at its 70th plenary session (Venice, 16-17 March 2007) and why did it put political pressure towards Romania in order to impose an unjust and illegal threshold of presence in the referendum organized for the dismissal of the suspended President, Mr Traian Băsescu?

In the mentioned document it clearly states at Article 7:

“7. Quorum

It is advisable not to provide for:

a. a turn-out quorum (threshold, minimum percentage), because it assimilates voters who abstain to those who vote no;

b. an approval quorum (approval by a minimum percentage of registered voters), since it risks involving a difficult political situation if the draft is adopted by a simple majority lower than the necessary threshold.”

This infringement of its own electoral European legacy will have unforeseen effects upon the democratic functioning of our country and it will create a dangerous precedent for all of Europe.

Following this direct and contrary to European values intromission, the result of the referendum for the dismissal of President Traian Băsescu, a President who violated the Romanian Constitution, the values of democracy, European values and who directly or through a professional propagandistic network misinformed European leaders and the public opinion regarding the political situation in Romania and his dismissal, will be affected.

In this regard, the latest act of misinformation was taken towards Germany’s Chancellor, Angela Merkel, an act recognized publicly by Mr Traian Băsescu during a live video broadcast. Thus, the suspended President stated that he told Angela Merkel that in the Romanian Constitution the procedure for the dismissal of the President is not stipulated, although such provisions clearly exists at article 95 of the Romanian Constitution:

“Suspension from office ARTICLE 95

(1) In case of having committed grave acts infringing upon constitutional provisions, the President of Romania may be suspended from office by the Chamber of Deputies and the Senate, in joint sitting, by a majority vote of Deputies and Senators, and after consultation with the Constitutional Court. The President may explain before Parliament with regard to imputations brought against him.

(2) The proposal of suspension from office may be initiated by at least one third of the number of Deputies and Senators, and the President shall be immediately notified thereof.

(3) If the proposal of suspension from office has been approved, a referendum shall be held within 30 days, in order to remove the President from office.”

It is in the spirit of the European and North-Atlantic values, embraced without exceptions by the Romanian people, that we ask you Mr President to send out a strong and clear political message towards the respect of European electoral legacy. This message could take the shape of an official document, a press conference or any other means that you consider desirable. This message is of the outmost importance in order to re-establish European values throughout the Romanian citizens as well as European citizens. This message must express clearly that Europe stands on its own electoral legacy and that the European Union does not impose a threshold to a referendum in any country.

In any other case Mr President, we ask you is the European Commission ready to face and deal with an invalidated referendum in which the large majority voted in favour of the dismissal of President Băsescu, but failed to do so because of a few hundred thousands votes short for the threshold?

We would like to thank you Mr President and we hope that you will take into consideration our legitimate demand.

The signers of this letter:


Domnule Președinte Jose Manuel Durao Barroso

Noi, semnatarii acestei scrisori, cetățeni europeni care iubim România, cu respect vă adresăm următoarea întrebare:
De ce, Domnule Președinte, Comisia Europeană, care este garantul respectării tratatelor, își încalcă propria tradiție electorală în materie de Referendum, exprimată oficial în “CODUL DE BUNE PRACTICI ÎN MATERIE DE REFERENDUM, adoptat de Consiliul pentru Alegeri Democratice la cea de-a 19 a reuniune (Veneția, 16 decembrie 2006) și de Comisia de la Veneția la cea de-a 70 a Sesiune Plenară (Veneția, 16-17 martie 2007) și a făcut presiuni de natură politică asupra României pentru a-i impune un nedrept și ilegal prag de prezență la Referendumul organizat pentru demiterea președintelui suspendat, domnul Traian Băsescu?
În documentul menționat se menționează în mod expres la puctul 7:
“7. Cvorum
Nu se recomandă următoarele:
a. un cvorum (prag, procentaj minimal) de participare, întrucât îi asimilează pe cei care se abțin cu partizanii votului negativ;
b. un cvorum de aprobare (acceptarea de către un procentaj minimal din numărul alegătorilor înscriși), întrucât riscă să creeze o situație politică dificilă în cazul când proiectul este adoptat cu o majoritate simplă, inferioară însă cvorumului (pragului) necesar.”
http://www.venice.coe.int/docs/2007/CDL-AD(2007)008-rom.pdf
Această încălcare a propriei tradiții electorale europene va avea efecte incalculabile asupra democrației din țara noastră și va crea un precedent periculos pentru Europa.
În urma acestei ingerințe directe și în contradicție cu valorile europene, va fi afectat rezultatul Referendumului de demitere a președintelui Traian Băsescu, președinte care a încălcat grav valorile democrației, valorile europene și Constituția României și care, direct ori printr-o rețea propagandistică profesionalizată, a dezinformat liderii europeni și opinia publică cu privire la situația politică din România și la procedura de suspendare a sa.
Printre ultimele astfel de gesturi se numără dezinformarea doamnei cancelar Angela Merkel, dezinformare recunoscută, public, chiar de către domnia sa în cadrul unei emisiuni televizate. Astfel, domnul președinte suspendat a afirmat că i-a spus doamnei Merkel că în Constituția României, nu este prevăzută procedura de suspendare, cu toate că, în Constituția României se precizează în mod expres, la articolul 95.
“Suspendarea din funcție ARTICOLUL 95
(1) În cazul săvârșirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituției, Președintele României poate fi suspendat din funcție de Camera Deputaților și de Senat, în ședință comună, cu votul majorității deputaților și senatorilor, după consultarea Curții Constituționale. Președintele poate da Parlamentului explicații cu privire la faptele ce i se impută.
(2) Propunerea de suspendare din funcție poate fi inițiată de cel puțin o treime din numărul deputaților și senatorilor și se aduce, neîntârziat, la cunoștință Președintelui.
(3) Dacă propunerea de suspendare din funcție este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Președintelui.”
În spiritul respectului pentru valorile europene și nord-atlantice, valori la care poporul român a aderat fără rezerve, vă rugăm, Domnule Președinte, să emiteți un mesaj politic ferm și neechivoc în privința respectării tradiției electorale europene. Acest mesaj ar putea fi exprimat printr-un document oficial, conferință de presă ori în oricare alt mod în care domnia voastră credeți că ar fi mai bine. Acest mesaj este necesar pentru a recredibiliza valorile europene în rândul românilor și nu numai. Într-un asemenea mesaj trebuie menționat expres că Europa respectă propria tradiție electorală și că Uniunea Europeană nu impune un cvorum în cadrul unui referendum în nicio țară membră.
În oricare altă situație domnule Președinte, este Comisia Europeană pregătită să înfrunte și să gestioneze un referendum invalidat din lipsa a câteva sute de mii de oameni, deși marea majoritate a votat în favoarea suspendării Președintelui Băsescu?
Vă mulțumim Domnule Președinte și sperăm că veți da curs solicitării noastre legitime.

Semnatarii acestei scrisori deschise:



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate domnule profesor,
Cum pot eu sa semnez scrisoarea adresata lui Barroso can premierul Victor Ponta spune ca Barroso are dreptate? Daca nu ma credeti citi va rog mai jos: a declarat catre ziarul revansist german "der Spiegel" ca Barosso are dreptate! Acum ma tot intreb: cine are dreptate, dumneavoastra care spuneti ca Barroso nu are dreptate sau Vuctor Ponta care spune ca Barroso are dreptate?!



Autor: Laura Ciobanu

Premierul Victor Ponta își continuă strategia de a spune una în țară și alta afară. Într-un interviu acordat publicației germane "Der Spiegel", Ponta a declarat că, dacă referendumul va fi invalidat prin neprezentare, este decizia lui Traian Băsescu dacă revine la Cotroceni sau nu.

Victor Ponta și președintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso

Victor Ponta și președintele Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso

prevnext1
Ieri, la Iași, Ponta declara cu totul altceva: "Dacă pierde la referendum, dacă vin 5,3 milioane și spun «gata cu Băsescu», trebuie să plece și atunci candidatul nostru pentru funcția de președinte este Crin Antonescu", a spus premierul.

Întrebat însă de "Der Spiegel" dacă va fi de acord ca președintele să rămână în funcție dacă la urne se vor prezenta doar 45% dintre alegători, care se vor pronunța însă clar împotriva lui Băsescu, Ponta a răspuns că aceasta va fi decizia lui Traian Băsescu."Aceasta va fi decizia sa. El va trebui să-și pună întrebarea dacă mai reprezintă în acest context poporul. Dar, repet, eu îmi respect, în aceste condiții, promisiunile", a afirmat Victor Ponta, conform Agerpres.

"Nu sunt pucist"

În interviu, Ponta a încercat să demonstreze că respectă statul de drept, democrația și libertatea Justiției

"Nu sunt pucist. Sunt european convins, iar Europa unită este viitorul României", a declarat premierul în "Der Spiegel". Pentru a dovedi filo-europenismul său, Ponta a argumentat: "Am condus organizația de tineret a partidului meu la negocierile pentru aderarea României la UE în 2007".

Întrebat despre soarta ICR, Ponta a promis că "independeța culturii și, apropo de acest lucru, și libertatea presei rămân neafectate". "Ar trebui să citiți cât de multe lucruri negative s-au scris în presa românească despre mine", a argumentat premierul.

Pentru a fi cât mai convingător în rolul său de adept al democrației, premierul a spus că dacă nu ar face politică s-ar duce să lucreze la Curtea Penală Internațională de la Haga, "pentru a pune capăt activităților dictatorilor". "Dacă nu aș mai fi activ în politică aș lucra ca procuror, probabil ca înainte, în domeniul combaterii corupției. Aș merge la Haga la Curtea Penală Internațională pentru a pune capăt activităților dictatorilor. Da, ar fi frumos să trăim într-o Europă unită și să oprim acești oameni politici îngrozitori care au călcat în picioare drepturile omului", a conchis Ponta.

"Nu am comunicat suficient de bine cu Europa"

Despre declarațiile președintelui Comisiei Europene, Jose Manuel Barroso, conform căreia evenimentele din România au zguduit încrederea UE, Victor Ponta a răspuns că este pentru el un șoc, dar că acesta are dreptate. "În momentul în care în Europa există asemenea îndoieli cu privire la un stat membru, atunci trebuie să le înlăturăm. Abordarea lui Barroso este cea mai constructivă pentru a rectifica lucrurile. Barroso are dreptate", a spus premierul. "Recunosc că trebuie să-mi reproșez că activitatea mea la guvern nu a fost întotdeauna bine explicată și că nu am comunicat suficient de bine cu Europa".

În ceea ce privește faptul că în Raportul pe Justiție publicat miercurea trecută de Bruxelles, Ponta a dat, simplu, vina pe Traian Băsescu. "Băsescu este responsabil pentru aceste rapoarte speciale ale Comisiei, care sunt publicate de două ori pe an. În timpul mandatului său, corupția nu a scăzut, ci dimpotrivă. De la intrarea României în UE în 2007, am mai scăzut șase locuri pe lista Transparency International. Dar guvernul meu va face totul pentru a combate corupția. Și sperăm ca în toamnă să aderăm și la spațiul Schengen", a afirmat premierul român.


Citiți mai mult: Victor Ponta spune una în țară și alta afară. PLUS: Barroso are dreptate, recunoaște premierul - Guvern > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-declara-in-der-spiegel-ca-993128.html#ixzz21UifGVCR
EVZ.ro
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-24 03:26:39
         
 
  Copii?
Mă lași?!
Cu cine crezi că vorbești?
Da' am auzit că au arucat-o chiar ei în apă, ca să atragă atenția, că nu vă mai băga nimeni în seamă.
Ce jmekerii de doi lei!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 20:23:13
         
 
  Domnule Peia, faptul ca niste politicieni ordinari au atacat niste copii care alergau cu o torta in mana, este semnalul ca tara asta nu mai are nevoie de copiii sai. Este o tara imbatranita urat si osificata in jurul apucaturilor comuniste. Oricat de mult am iubi-o, trebuie sa ramanem lucizi si sa privim realist. Asta e Romania in care toata lumea vorbeste despre pensii si niciunul despre munca, tara unde intelectualii sunt priviti cu dispret si huiduiti, tara in care hotia si mediocritatea si rubedeniile ocupa toate structurile institutiilor de stat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 02:04:46
         
 
  aferici,
Tu chiar nu sesizezi cît ești de penibil?
Pe bune acu!
Rău te-au mai frecat ăștia pe circumvoluții, ca să ți le aplatizeze!
Cu glașpapir.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 01:42:25
         
 
  Da' cine e, bre, "Centralu" ăla, dă flueiră el la sfîrșit, a?
Ne spui și nouă?
Doar să aveți grijă să nu fluiere a pagubă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 01:40:18
         
 
  Domnule Cristescu, marturisesc ca, atunci cand vorbeati despre depopularea Romaniei, nu am inteles ce doriti sa imi sugerati. Numai acum cateva zile, cand discutam cu copiii mei despre sansele mari de instalare a bolsevismului in Romania si despre lichidarea libertatilor elementare ce vor urma, ei bine, numai atunci am facut legatura cu depopularea despre care vorbiti. Da, aveti dreptate, va urma inca un val de romani siliti sa isi paraseasca vatra.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 01:39:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  aferel,
Ta-ai gîndit bine.
Păi, cam toți coledzii tăi de partid și stat și-au trimis odraslele pîn străinătățuri.
Tu ai rămas de căruță sau încă nu au terminat p-acilea studiile făcute pă banii nștri?
Da', așa, ca chestie: de unde ai tu bani să-i întreții pe colo-șa? Te plătesc bine ăștia, te plătesc, nu-i așa? pentru ce îndrugi p-aci?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 01:38:28
         
 
  Nu va bucurati prematur, domnule Peia. Partida se joaca pana la fluierul final al centralului. Daca, Doamne fereste, fortele intunericului ale comunistilor vor strivi sperantele de mai bine ale copiilor nostri, ei bine, in acest caz eu ii voi ajuta pe ai mei sa paraseasca acest picior de plai. Nici nu le va fi foarte greu, pentru ca ambii sunt atat de buni incat pot beneficia de o bursa, oriunde in lumea civilizata. Nu-i voi lasa sa sufere umilinta de a trai, terorizati, intr-o tara condusa de un aparat represiv precum se contureaza. Intr-o tara in care plagiatul si minciuna sunt legiferate de comisii guvernamentale, orice fiinta dotata cu inteligenta este silita sa se alature diasporei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 01:30:50
         
 
  Ai, nu mai pînge, aferel!
Las' că vă dă tata alta.
Să vă jucați cu ea cît vreți voi.
Și s-aveți grijă să nu mai treceți pe lîngă irigații.
Că nu se cade: ditamai ditamai democrația intrată la apă!...
Și puneți-o și voi, dracului, într-o cușcă de sîrmă.
Pe care s-o legați la curent. Cumpărați un generator și-l tractați după ea. Și-i ziceți și voi "Flacără democratică de-naltă energie. Cine pune mîna, dracu l-a luat"!
În felul ăsta puteți înconjura și pământu cu ea.

Da' aveți grijă că, se spune prin popor, că ăia care se joacă cu feștile aprinse, se pișulică noaptea-n pat, pe dumnealor!
Și nu-i frumos!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 01:15:39
         
 
  aferici,
Văd că încercați să vă pregătiți încă de pe acum scuzele pentr după 29, cînd o veți lua masiv în freză. Ăsta-i semnul că, gata, ați pierdut "firu". Ăla, știți voi, pe care se vehiculau datele alegerilor. V-a tăiat Antonescu fir'șoru și l-a băgat pă băsilă-n boală. S-a înfierbîntat rău, săracu. Păi, să-i taie taman lui legătura cu frații? Era roșu ca racu, dădea interviuri la volan. Dacă-i punea cineva un ibric cu cafea pe chelie, obținea un instant.

Deci, nu mai încercați manevre dina astea, că deveniți superpenibili! Că ați furat voi data trecută taman cît va trebuit, după ce ați banda pe repede-nainte, papa! Că acuș rămaserăți cu urna-n față, e cam nasol.
Singura voastră speranță - pragu!
Ăla pe care-l condamna cu vehemență, prin 2007, ce să vezi? taman băsilă! E, a mai trecut vremea, a mai uitat omu.

PS: De spălarea creierului aferesc am tot vorbit eu pe aici. Văd că au mai început să observe și alții.
Păi, în cazul ăsta de ce mai încercați să-l lămuriți? Insul e o bandă de magnetofon. Ce faci cu o bandă de magnetofon? O faci mototol și o arunci la gunoi. Nu te mai omori s-o recondiționezi.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 01:08:30
         
 
  Domnule Peia, stiindu-i cat de idioti sunt, eu chiar eram uimit cum de au rezistat tentatiei pana acum. Ma asteptam ca USL sa isi arate fata transfigurata de atata ura impotriva dusmanului de clasa, adica impotriva unor copii care alearga cu un simbol al democratiei in mana, cu mult inainte.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 01:03:03
         
 
  Doamne, ce-am mai rîs cînd am auzit!
Cum, bre, băseilor, vă intră flăcăruia la apă?!!
Aaaaoooleu! Să stinsă democrația taman la canal?
Ptiu, și cum mai urmăream, cu sufletu la gură, să văz cum trece ea, victorioasă, pîn orașilii patriei! Acum comuniste!
Dujjjmanii, bestiilii, stînseră feștila oamenilor!
Bîldîbîc!... gata cu democrația lu băse!
Știți dă ce crez io că s-a-ntîmplat pocinogu? Păi, uitarăți s-o sfințiți. Trebuia, frățică, mai nainte să o fi dus la popa, cu nește acatiste supt braț, și să vedem cine mai îndrăznea să se apropie!... P'ormă, altă greșală: o aprinserăți dă la brichetă. Păi, așa ofensă? Era mai bine de la mucu lu băsescu. De țigară, zic. Că el mai are din alea de pe vremea bișniței - țigări fine, nu orice tutun dă pănușe de porumb. S-a șucărit spiritu olimpic pă voi.
Da' las' că mai are băsescu democrații. Așa a zis: "ete na, mai am!". Le-aprinde dă la muc, uite-acuș! Și-ajunge ea la Bucale. Doar să aveți, dracului, grijă să nu-i dați foc. Păi, la așa democrație incendiară trebuie anunțați pompierii.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-23 00:52:36
         
 
  Domnule Cristescu, dar cat de idioti ii credeti pe jurnalisti? Come on! Nu ne trebuie doctoratul ca sa stim cum vor fura bolsevicii. Problema este ca nu veti putea fura daca nu schimbati seful STS cu un santajabil turnator de-al lui Voiculescu. Corect?
Este semnalul dat catre alegatori ca alegerile vor fi fraudate si ca este inutil sa se mai prezinte la urne.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-23 00:34:12
         
 
  "Stimate domnule Marian, nici o teza de doctorat din lume nu are in ea copiat motamo, chiar daca pune intre ghilimele si da si autorul sau autorii citatelor, 30% din continutul ei, fiindca daca are asa ceva comisia nu-i va acorda autorului niciodata titlul de doctor." - Fals!

"Nu inseamna ca daca partidele care nu ne plac au hoti, partidele care ne plac trebuie sa aiba hoti si mai mari. Hotii care apartin partidelor care nu ne plac trebuie prinsi si pedepsiti, asa cum trebuie facut si cu hotii din partidele care ne plac." - Adevarat!

PS: nici eu nu cred ca se vor frauda alegerile; de altfel ar fi in deserviciul guvernului. in schimb, primarii PSD vor mobiliza f multi oameni sa iasa la vot, mai ales la sate.
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-23 00:15:39
         
 
  Domnule coleg,

Dacă s-ar vota după modelul Băsescu, așa ar fi! Adică fraudă! Una colosală. Adică ciuruire! Da să stați liniștit. Nu se va vota după acest model. O să fiți surprins. Se va vota în sfârșit corect!
Jurnaliștii, nestipendiați ori stipendiați, pot fi în oricare secție de votare doresc. Inclusiv la Paris!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:57:57
         
 
  Nu vreți să așteptați întâlnirea de săptămâna viitoare dintre domnul Marga și ministrul de externe german?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:53:56
         
 
  Spania se scufunda, Grecia asemenea, iar guvernul Ponta a primit misiunea sa ne arunce in aceeasi groapa. Oare va reusi?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 23:51:23
         
 
  Desigur, domnule Cristescu, numai ca dumneavoastra trebuie sa stati de vorba cu cei care organizeaza alegerile, si nu cu jurnalistii. Noi suntem convinsi ca se va frauda. Dumneavoastra?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 23:47:18
         
 
  Domnule Florian,

Frauda va fi apriorică. Noramal. Hoțului de hoț i-e frică! Măcar la generale pote fi prevenită. Mă ofer să vin la televiziunea dumneavoastră să vă prezint, în detaliu, cum. Vă amintiți Buletinul de vot și procedura pentru prevenirea falsificării alegerilor?

În esență: înserierea buletinelor de vot, tipărirea acestora pe hârtie cu elemente de siguranță și camere web în secțiile de votare. Vă pot explica pe larg. Ar putea fi momentul zero al renașterii României și al impunerii respectului pentru votul cetățeanului.

Vă stau la dispoziție oricând!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:31:17
         
 
  Subiectul erau TRANDAFIRII!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 23:23:44
         
 
  S-a descoperit metoda prin care rezultatul alegerilor de saptamana viitoare va fi fraudat de catre USL. S-a descoperit si faptul ca vor sa demita toti sefii departamentelor implicate in alegeri si schimbati cu oamenii de casa ai Asociatiei Grivco-USL. Toate acestea, pe larg, in zilele ce vor urma. Trebuia tras un semnal de alarma, iar organismele internationale trebuiesc chemate sa penalizeze aceste derapaje majore ale acestei clase politice degenerate. Se vehiculeaza informatia ca USL doreste sa formeze celebrele plutoane de "voluntari civici", forte care vor "corecta" fizic orice deviationist care va intina nobilele idealuri ale comunismului. Atentie mare, cei care au rude in strainatate sunt primii vizati. Nu mai purtati vestimentatie alba, riscati sa fiti linsati. Zilele ce vor urma voi verifica aceste zvonuri, dar e bine sa fiti prevazatori.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 23:23:22
         
 
  Deci nu cred c-a furat Ponta. Avea dreptul sa puna acele fragmente acolo. Daca folosea corect procedura citarii si lasa identic toate acele fragmente acolo (cu singura diferenta ca preciza unde trebuie sursele), deci daca recunostea ca a citat din autorii aia, tot primea titlul de doctor ! Nu era nevoie sa nu precizeze sursele. Si daca le preciza tot era o lucrare f buna (n-ar fi fost doar daca fragmentele respective erau in partea de originalitate a tezei, in partea de contributie personala – pt. ca ar fi insemnat ca de fapt n-are contributie personala; atunci da, ar fi avut sens sa ascunda asta, ca sa induca in eroare comisia de doctorat si sa nu se prinda ca n-are noutate teza si ca deci nu-i valida). E o eroare de forma ce-a facut Ponta, nu de fond. O eroare pentru care, da, desi o faceau f multi doctoranzi pe timpuri, eu daca as fi Ponta mi-as da demisia. Dar eu nu sunt Ponta, iar Ponta are si altele pe cap. Nu considera sa isi dea demisia in plin razboi, in plin “care pe care”. Asa e situatia politica acum la noi… apoi, repet, aproape toata clasa politica are astfel de “bube”, bube cu mult mai mari, de fapt. De ce sa sarim fix acum cu atata hotarare pe Ponta ?! De ce sa nu ne deranjeze si bubele celorlalti ? Mai ales alea mult mai mari ! Inclusiv ale lui Ponta, daca are si altele.
(Daniel D. Marian)

Stimate domnule Marian, nici o teza de doctorat din lume nu are in ea copiat motamo, chiar daca pune intre ghilimele si da si autorul sau autorii citatelor, 30% din continutul ei, fiindca daca are asa ceva comisia nu-i va acorda autorului niciodata titlul de doctor. Daca omusorul de stiinta Ponta intentiona sa porneasca de la rezultatele cercetarilor inaintasilor, sumariza aceste rezultate in cateva pagini, dupa care isi continua lucraea cu noile lui descoperiri. Nu copia 30% din tezele de doctorat ale altora dand de inteles ca sunt ale lui. UB-ul care i-a acordat titlul de doctor nu ar fi mentionat in raportul facut de comisia care i-a anlizat teza ca doctorasul Ponta a incercat deliberat sa induca in eroare comisia care i-a acordat titlul de doctor, inversand pasaje sau intercaland pasaje din alte teze de doctorat fara sa puna nimic intre ghilimele. Sau credeti dumneavoastra ca Universitatea Bucuresti, cea care i-a dat titlul de doctor, ar avea vreun interes sa spuna ca este vorba de un plagiat cand nu este vorba de un plagiat? Insa plagiatul este atat de extin si grosolan incat nici cei care i-au acordat titlul nu pot nega acest lucru. Profesorul ala care i-a scris de fapt lucrea introducnd in ea o parte substantiala din lucrarea lui de doctora, ca apoi sa sa srie si o introducere laudativa la o carte in care iarasi continea teza de doctorat a doctorasului Ponta, ca apoi cand plagiatul a fost descoperit sa declare intr-o sscrisoare deschisa ca nu este vorba de un plagiat, ar trebuii sa fie dat afara din invatamantul superior. Eu nu stiu cu cat l-a platit Victoras ca sa-i scrie teza, poate ca nici nu l-a platit ci doar i-a promis ca il va pune ministrul economiei intrun viitor guvern Ponta. Ce autoritate morala mai are un astfel de profesor in fata studentilo?
De asemenea nu sunt de parerea ca a dumneavoastra ca daca clasa politica romana are bube mult mai mari, ar trebuii sa-l iertam pe Ponta de bubulica lui. Nu inseamna ca daca partidele care nu ne plac au hoti, partidele care ne plac trebuie sa aiba hoti si mai mari. Hotii care apartin partidelor care nu ne plac trebuie prinsi si pedepsiti, asa cum trebuie facut si cu hotii din partidele care ne plac. Dac facem altfel ne pierdem orice urma de credibilitate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-22 23:22:52
         
 
  CUI BONO CUI MALO?

Inainte de a intra in cabina de vot, romanii ar trebui sa raspunda la aceste doua intrebari simple, pentru ca in joc este viitorul copiilor lor: cine profita din suspendarea Presedintelui, in folosul cui este suspendarea si cine va pierde din suspendare?
Va dispare criza economica odata cu suspendarea Presedintelui? Este Presedintele raspunzator pentru criza economica?
De unde vin banii prin care guvernul actul va incerca sa mituiasca populatia pe termen scurt, pina la alegeri? Cine va plati imprumuturile?
Inteleg romanii ca sunt mituiti cu banii lor, ca Romania nu e Grecia si ca nimeni nu ne va da sute de miliarde de dolari ca sa iesim din criza?
Inteleg romanii ca fara un stat de drept si fara garantiile constitutionale, libertatea lor va ajunge la cheremul politicienilor? Isi pot permite un asemenea risc?

(Dan Calinescu)

 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-22 23:07:02
         
 
  Aurel,

Nu. Nu ma simt jignit, pentru ca nu m-ati jignit.

Exemplul cu poeziile totusi nu e prea reusit. Ca sa fie, cred ca trebuie spus asa : cineva imi ia cu copy-paste 30% dintr-un grupaj de poeme, pune ghilimelele, precizeaza sursa (adica : poemele X, Y si Z de ddm, din cartea A, paginile B si C) (uitati-va cu atentie : eu am spus clar ca Ponta a fost neglijent ca n-a indicat, cum se procedeaza, sursa, si tot eu am spus ca NU-L scuz pt. asta), apoi, plecand de la acele poeme ale mele si de la alte poeme, ale altora (citate la fel, cu indicarea sursei si autorilor) face un studiu despre starea poeziei actuale in Romania. Atentie : si daca, din neglijenta, nu-mi precizeaza unde trebuie numele (adica in subsolul paginii in care mi-a citat poemele sau, in exemplul de fata, in chiar corpul textului), si daca nu precizeaza deci ale cui sunt versurile, totusi analiza lui e valabila. Iar el nu-si asuma poemele mele, isi asuma doar rationamentul si concluziile plecand de la poemele mele. Poemele mele sunt doar punctul de plecare. Daca ar face o teza de doctorat plecand de la poemele mele, nota n-o va lua pe poemele mele, ci pe ce-a facut el pornind de la poemele mele, nota o va lua pe comentariul lui pornind de la poemele mele. Asa si in cazul lui Ponta : doctoratul nu si l-a luat pe fragmentele din Introducere (pe care le-a pus acolo, repet, FARA a aplica corect procedura citarii si nu-l scuz pt. asta), ci pe rationamentele si concluziile din restul lucrarii.

El, ca si cei care-mi vor include poeme in tezele lor ( :P), are dreptul sa includa acele fragmente in teza lui, nu il va depuncta nimeni pt. asta, ba din contra : orice lucrare buna are cat mai multe referinte. Singura lui greseala a fost ca n-a precizat (unde trebuie) asta !

Deci nu cred c-a furat Ponta. Avea dreptul sa puna acele fragmente acolo. Daca folosea corect procedura citarii si lasa identic toate acele fragmente acolo (cu singura diferenta ca preciza unde trebuie sursele), deci daca recunostea ca a citat din autorii aia, tot primea titlul de doctor ! Nu era nevoie sa nu precizeze sursele. Si daca le preciza tot era o lucrare f buna (n-ar fi fost doar daca fragmentele respective erau in partea de originalitate a tezei, in partea de contributie personala – pt. ca ar fi insemnat ca de fapt n-are contributie personala; atunci da, ar fi avut sens sa ascunda asta, ca sa induca in eroare comisia de doctorat si sa nu se prinda ca n-are noutate teza si ca deci nu-i valida). E o eroare de forma ce-a facut Ponta, nu de fond. O eroare pentru care, da, desi o faceau f multi doctoranzi pe timpuri, eu daca as fi Ponta mi-as da demisia. Dar eu nu sunt Ponta, iar Ponta are si altele pe cap. Nu considera sa isi dea demisia in plin razboi, in plin “care pe care”. Asa e situatia politica acum la noi… apoi, repet, aproape toata clasa politica are astfel de “bube”, bube cu mult mai mari, de fapt. De ce sa sarim fix acum cu atata hotarare pe Ponta ?! De ce sa nu ne deranjeze si bubele celorlalti ? Mai ales alea mult mai mari ! Inclusiv ale lui Ponta, daca are si altele.

PS : vreau si eu sa prind clipa in care un politician roman sa-si dea demisia pt. astfel de lucruri (si pt. toate celelalte mai grave), dar asa, dupa parerea dumneavoastra, credeti ca-mi fac vreo iluzie ?...


(gata, am inchis paranteza privind plagiatul, scuze pt. lungimea randurilor mele pe aceasta tema desi nu pe ea era subiectul postarii :D)
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-22 22:04:32
         
 
  Cei care nu ați semnat și doriți să o faceți puteți accesa link-ul: http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/80
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Am citit lista semnatarilor scrisorii si am ramas si placut si neplacur impresionat de rasunetl ei.
Am ramas placut impresionat de faptul ca rasunetul ei este deja international din moment ce scrisoarea a fost deja semnata de domnisora sau doamna Yvonne MacDougall, care dupa nume pare a fi o irlandeza pripasita prin Bucuresti. Neplacut impresionat am ramas de rasunetul scrisorii in cadrul europeic, unde am intalnit semnatura cu o singura mana (nu cu patru cum a promis) a generalului Peia, a lui Gheorghe Rechesan si a lui Liviu S. Bordas. Neplacut impresionat am ramas de asemenea de faptul ca foarte multi isi dau semnatura dar nu si numele, ceeace ma face sa cred ca acestia nu sunt prea siguri despre rezultatul referentumului si deci nu vor sa se puna rau cu fostul si viitorul dictator.
Cele 92 de semnaturi sunt totusi o realizare importanta fiindca in epoca internetului sa strangi circa trei semnaturi pe judet nu e de colo. Este insa musai sa se mai stranga inca opt semnaturi fiindca am auzit ca Barosul nu citeste nici o scrisoare care nu este de dragoste, decat daca are cel putin o suta de semnaturi.

p.s.
Eu nu am semnat scrisorea fiindca am auzit ca generalul Peia a amenintat ca isi va retrage, de scarba, semnatura daca agramatul Cioaca va indrazni sa pangareasca depesea cu semnatura sa.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-22 20:58:54
         
 
  Andreas Gross, șeful grupului socialist din Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei la Radio Deutschland: "Ce-ar însemna revenirea lui Băsescu? Un regim autoritar”

Tot Andreeas Gross despre o eventuală revenire a lui Traian Băsescu la Cotroceni:

"Președintele se va reîntoarce crezând, în ciuda lipsei de popularitate, a puținelor voturi în favoarea sa și a lipsei susținerii, că are din nou legitimitate. Iar acesta este un conflict constituțional. Două legitimități sunt pe punctul de a se ciocni. Președintele ne-a vorbit de o manieră care ne face să ne temem de ce e mai rău. După referendumul eșuat, el va spune: eu sunt omul puternic, voi sunteți poporul sănătos, și acolo este clasa politică vinovată, iar acum noi vom guverna împreună autoritar. Aceasta a fost poziția tuturor Cezarilor, până la Napoleon al III-a”

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 20:55:43
         
 
  Lucia Hossu Longin a declarat că va vota pentru demitere.

După ce a realizat Memorialul durerii, după ce a devoalat crimele de la Sighet, după ce a readus în conștiința românilor trecutul comunist cu toate ororile lui, să cred că acum se dă cu comuniștii, domnule Andrei Florian?

Și nu e singura. Vor fi fiind atinși cu toții de mirajul restaurației comuniste? Vor fi fiind fie atît de proști, fie atît de îndoctrinați, încît să nu știe ce fac? Vor fi fiind atît de mancurtizați de USL și ai lor încît să nu vadă binefacerile regimului băsescian și ale noii drepte adunate sub sceptrul ungureanului vremelnic aflat pînă mai ieri la, era să zic (uitînd că a existat un singur cîrmaci), cîrma guvernului?

Dacă da, atunci se cade să ascultăm glasul de tunet al lui Mihail Neamțu: E datoria generației noastre să-i oprim. Trebuie să fim noi, dragi prieteni, răzeșii care se luptă cu Imperiul Hoțoman.

Dacă nu, atunci, vorba crupierului:

Les jeux sont faits, rien ne va plus!


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 20:17:16
         
 
  Lady Gaga a revenit cu precizări: concertul va fi prelungit doar dacă nu va exista o opoziție din partea Curții Constituționale.

Ceea ce mi-a dat o idee: cum să restrîng orarul de funcționare al buticului din colț. Prea mă calcă patronul Gogu pe nervi!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 20:02:52
         
 
  Lady Gaga a anunțat că își va prelungi cu două ore concertul din 16 august de la București.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:59:53
         
 
  Oricum, mau sunt doar șase zile.

După care, nu-i așa, domnule AF, revenim la comunism.

Brr... deja mă taie cu frig!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:50:06
         
 
  Apropo, Höpken ăsta o fi tot unul de calibrul fostul diplomat Robert van Lanschot, cel pentru care culmea culturii europene era reprezentată de arta culinară a lui Bokus și de Aventurile lui Pippi Longstocking, iar culmea inteligenței era jocul Lego?

Dacă da, atunci spusele lui trebuie neapărat băgate în seamă!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:48:10
         
 
  Höpken a notat că nici înaintea celui de-al II-lea Război Mondial, Bulgaria și România nu aveau baze democratice solide.

AF

Parcă-parcă nu mi-ar fi rușine nici cu Germania interbelică...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:41:09
         
 
  "USL a aruncat flacara democratiei in Dunare. Bestiile cu chip de om si-au dezlantuit furia animalica mai intai impotriva simbolurilor civilizatiei." (A.F.)

Iertați-l, nu știe ce scrie, corect este: USL a aruncat flecarul democratiei in Dunare.

"Trebuie sa plec la serviciu. Pentru ca pensionarii cu pricina sa poata sa faca burta mare, unii lucreaza si duminicile."

Iertați-l, nu știe nici ce spune. El nu are părinți pensionari. Fie sînt prea tineri, fie i-a eutanasiat la 60 de ani ( ca în romanul lui Asimov "O piatră pe cer"); cel mai sigur nu a avut de loc, s-a născut prin fermentarea spermei în noroi (vezi definiția homuncului din literatura SF).
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-22 19:41:03
         
 
  Domnule Bordas, nici nu mi-am dat seama cat de repede ati trecut de la argumente la atacul la persoana. E drept, v-ati abtinut mai mult decat mi-as fi putut inchipui. Va felicit, iar daca acest dialog are o finalitate, eu ma multumesc sa constat ca ati reusit sa va infranati suficient de mult instinctele antrenate in regimul criminal comunist  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 19:37:45
         
 
  Despre dosarele președintelui, nimic, domnule AF? Or nu sunt de aceeași actualitate cu plagiatul?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:35:01
         
 
  Stimați colegi,

Este și trebuie să fie viață și după 29 iulie 2012. Oricare ar fi rezultatul votului.

Sigur, teoretic, și cu pragul ilegal și imoral impus împotriva patrimoniului electoral european ori cu metode de boicotare a votului, Traian Băsescu se va putea întoarce la Cotroceni. Consecințele? Catastrofale pentru democrație.

Prognoza mea: cca.11 mil de cetățeni se vor prezenta la vot și majoritatea va vota DA. Adică pentru renașterea României. Respectiv, pentru demiterea președintelui suspendat.

Esența momentului? Preezentarea la vot. DA ori NU. Nici nu contează. Important este să vă prezentați la vot.

Restul? Subiecte paraziatre. Manipulatorii. Destinate distragerii atenției. Prestidigidații.

Mulțumesc tuturor acelora care au semnat Scrisoarea deschisă adresată domnului președinte Jose Manuel Durao Barroso.

Cei care nu ați semnat și doriți să o faceți puteți accesa link-ul: http://www.petitieonline.com/signatures/domnule_preedinte_jose_manuel_durao_barroso/start/80

Mulțumesc și, încă o dată, prezint scuze acelora cărora această implicare literar politică le va fi provocat vreun disconfort.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-22 19:34:19
         
 
  Presa internațională ne-a intoxicat ani la rînd cu arsenalul chimic și biologic al lui Saddam Hussein.

Așa că, să ne mai slăbească.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:33:51
         
 
  Lovitura de stat continua, dar sta in puterea noastra, a oamenilor liberi in spirit si in atitudine civica, sa oprim ofensiva celor fara de lege si fara de rusine. Asa sa ne ajute Dumnezeu!
AF


Dacă nici acum nu sesizați penibilul în care se scaldă argumentația dumneavoastră, nici măcar Cel mai sus invocat nu vă mai poate ajuta.

Încă îndrăznesc să mai sper că stau de vorbă cu un om inteligent, plătit să expună astfel de elucubrații. Aș fi dezamăgit să nu fie așa.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:29:51
         
 
  Sondajul on-line, de pe site-ul Pro-Tv, va contrazice in mod clar. Din bunele practici deprinse de la alegerile anilor '46, fara niciun pic de rusine si ignorand orice principiu de drept, procentele sunt inversate in mod flagrant.
Astia sunteti si nu v-ati schimbat cu nimic metodele.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 19:29:26
         
 
  Țărilor est-europene le lipsește experiența democratică și cultura dezbaterilor politice, comentează analiști citați de Deutsche Welle, oferind ca exemplu situația politică din România.
"În ultimele luni, o serie de măsuri controversate luate de state est-europene au declanșat alarma în Comisia Europeană. Analiștii cred că de vină este lipsa experienței democratice", subliniază DW, notând că raportul Executivului UE a constatat probleme la capitolele stat de drept și independența justiției.
Bulgaria, care a aderat la UE împreună cu România în 2007, a primit tot o evaluare negativă. Potrivit analistului Wolfgang Höpken, profesor de Istorie a Europei de Sud-Est la Universitatea din Leipzig, aceste "deficite democratice" sunt cauzate parțial de experiența limitată a celor două state în menținerea sistemelor democratice.
Höpken a notat că nici înaintea celui de-al II-lea Război Mondial, Bulgaria și România nu aveau baze democratice solide. Ulterior, după ce au fost zeci de ani parte a Blocului comunist, Bulgaria și Romania s-au confruntat în anii 1990 cu sarcina reformării sistemelor economice și politice. "Aceasta a fost o mare povară pentru societăți. Ar fi naiv să gândim că se va instaura imediat un sistem democratic lipsit de probleme", subliniază Höpken.
"Pe fondul acestei experiențe, elitele din România și Bulgaria au tendința de avea ca prim instinct asigurarea pozițiilor. Din acest punct de vedere, Constituția este o formalitate simbolică. Uneori, comportamentul acestor elite este flagrant neconstituțional. Printr-o varietate de trucuri, aceste elite încearcă să submineze independența justiției, să limiteze prerogativele instanțelor constituționale și ale instituțiilor publice", concluzionează DW
Sursa: Mediafax

Biată presă internațională, cine a ajuns să te încalece!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 19:25:31
         
 
  59% dintre cei cu drept de vot declară că vor participa la referendum. Dintre aceștia, 69% declară că vor vota pentru demitere.

Cred că sunt mai îndreptățiți decît Mihail Neamțu, cel cu atîta rîvnă citat de AF, să exclame: Da! Noi vrem, noi putem, noi credem, noi vedem partea plină a paharului, noi ne respectăm meseria, noi sperăm, noi iubim. Și suntem tot mai mulți!

Îi veți acuza pe toți de bolșevism, domnule Andrei Florian?



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:25:15
         
 
  egat de Catania si Oxford nu m-am exprimat :)
(Daniel D. Marin)

Stimate domnule Marin,
Pai trebuie sa ne exprimam si despre Catania si Oxford, cand vorbim de "neglijenta" omusorului de stiinta Victoras Ponta. Vorba lui Andrei Florian: nu vi se par prea multe neglijente din partea celui mai cunoscut, pe plan mondial bineinteles, om de stiinta din Romania?! Ati vazut agresivitatea acestui individ cand sustine ca desi el este curat ca lacrima membrii ai Academiei Romane sunt impotriva tezei lui de doctorat fiindca, vezi Doamne, vor sa faca jocul PDL-ului?
Felul cum desfinteaza comisii de analizat teze de doctorat, felul cum reuseste ca isi faca propria lui comisie de analizat teze de doctorat prin ministrul pe care l-a pus la invatamant nu ni-l arata pe Victoras a fi un om neglijent. Se pare ca Victoras Ponta este neglijent numai cu bunurile altora atunci cand vrea sa fure in folosul lui. Acelasi individ este foarte neglijent cu imaginea Romaniei in strainatate atunci cand nu vrea sa demisioneze in urma unui plagiat dovedit si a furtului a doua titluri de masterat iarasi dovedite, dar este extrem de atent si plin de energie atunci cand vrea sa distruga reputatia unor oameni care nu au alta vina decat aceea ca au fost pusi in comisii care aveau obligatia sa analizeze teza impostorului.
Iarasi nu consider ca aveti dreptate cand sustineti ca este O.K. ca 30% din teza lui de doctorat cat si din cartea care a aparut ulterior si care contine teza sa fie scris, cuvant cu cuvant, de altii. Nu credeti ca acei oameni ar fi trebuit trecuti coautori? Nu credeti ca ei aveau dreptul la 30% din incasarile primite prin vinderea cartii? Parerea mea este, domnule Marin, ca lund parte unui hot notoriu care a reusit sa puna mana pe sefia unui partid, nu faceti nici un serviciu nici acelui partid si nici Romaniei. Fiindca sa nu-mi spuneti mie Victoras Ponta s-a purtat iarasi neglijent cu Micea Geoana sau alti rivali cinstiti in lupta lui de a pune mana pe functia suprema in PSD.

p.s.
Cel care i-a scis introducerea la teza de doctorat i-a scris de fapt toata teza de doctorat de asta i s-a parut anormal sa spuna in scrisoarea lui deschisa ca nu este vorna de un plagiat. Asta nu este o teza de doctorat plagiata ci este o teza de doctorat care ar trebuii sa poarte alt nume ca autor al lucrarii. Atata timp cat autorul ei se numeste Victor Ponta, aceassta teza de doctorat este plagiata 100% . Singura neglijenta de care a dat dovada Victor Ponta este acea ca nu i-a spus celui care a scris-o:
-Cand o scrii, incearca s-o faci in asa fel, incat sa nu se vada ca e scrisa de tine! Parerea ca alticineva i-a scris teza de doctorat lui Victor Ponta apartine domnului profesor universita Emanuel Cristescu si ea este in intregime adevarata. Eu il cred pe Victor Ponta cand sustine ca a fost surprins cand "NATURE" l-a acuzat de plagiat, habar nu avea ca e vorba de un plagiat, fiindca el nu numai ca nu si-a scris teza, dar nu a avut timp nici macar sa si-o citeasca.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-22 19:22:04
         
 
  Domnule Bordas, deocamdata, presa a ramas singura reduta care a rezistat ofensivei bolsevice. Nu toata presa, desigur, pentru ca o parte a acesteia apartine unor pucisti. Sa nu uitam ca Antenele sunt parte activa a acestei lovituri de stat.
Lovitura de stat continua, dar sta in puterea noastra, a oamenilor liberi in spirit si in atitudine civica, sa oprim ofensiva celor fara de lege si fara de rusine. Asa sa ne ajute Dumnezeu!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 19:19:06
         
 
  Nu, domnule Florian, nu este o reminiscență a ședințelor de partid, ci o reacție absolut firească față de abject, față de pretenția de a asculta orice discurs penibil care se vrea convingător, față de puținătatea și fixitatea ideilor, față de încercarea puerilă de mistificare a realitații, față de activismul deșănțat, față de manipularea grosolană, față de minciuna groasă cu pretenții de adevăr.

Mai doriți explicații, justificări, argumente? Mai am.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:14:41
         
 
 

"Finantatorul echipei Steaua Bucuresti, Gigi Becali, a fost sanctionat din nou de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD), pentru denigrarea persoanelor cu dizabilitati, dupa ce a folosit termenul handicapat, cu scopul de a aduce "o serii de injurii la adresa unui jurnalist".

"Exprimarea reclamatului denota un comportament denigrator fata de persoanele cu dizabilitati, afectand imaginea si demnitatea acestora. In substanta, reclamatul foloseste termenul 'handicapat' pentru a exprima o serie de injurii la adresa jurnalistului, cauzate de disconfortul creat domnului Becali in contextul interviului. Prin urmare, se asociaza termenii de 'handicap/handicapat', ce denumesc un grup de persoane defavorizate/vulnerabile, cu o serie de invective la adresa unei persoane, sugerand faptul ca a avea un hadicap/dizabilitate inseamna a nu fi in deplinatatea facultatilor mintale, a nu avea capacitatea de intelegere a anumitor fapte/lucruri/ aspecte prin expesia 'tu nu intelegi asta!' ", se arata in textul hotararii CNCD."

http://www.ziare.com/articole/becali+amenda+cncd


"USL a aruncat flacara democratiei in Dunare. Bestiile cu chip de om si-au dezlantuit furia animalica mai intai impotriva simbolurilor civilizatiei. Sunt multi, sunt handicapati si periculosi si au puterea pe care au obtinut-o prin lovitura de stat"

Zexe (Andrei Florian) muncitor, nu zic. Cum a ajuns la job s-a pus pe treaba. :)


 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-22 19:10:20
         
 
  Trebuie să fim noi, dragi prieteni, răzeșii care se luptă cu Imperiul Hoțoman.
Noua Republică s-a născut mult înainte de-a asista la acest abuz împotriva cetățeanului și a libertăților noastre fundamentale


Care noi? Canacheii? Bîlbîiții care știu să mestece două-trei cuvinte, și acelea învățate cu greu pe de rost? Rumegătorii de sintagme de mult golite de orice conținut? Făuritorii de alte sintagme, ridicole prin spoiala de umor - și acela, jalnic - în care sunt îmbrăcate, precum Imperiul Hoțoman?

Biată presă românească, cine a ajuns să te încalece!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 19:09:30
         
 
  Domnule Bordas, nu este prima oara cand coborati nivelul limbajului in care va purtati disputele, dar, probabil, este o reminiscenta a apucaturilor deprinse in sedintele de partid. Nu mai reusiti sa impresionati pe nimeni, nici macar pe cei deprinsi sa tremure la astfel iesiri.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 19:05:11
         
 
  Adrian, aerul asta de activist de partid suparat pe postasul care intarzie cu pensia este total desuet. Nu crezi?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 18:58:06
         
 
  Și încă un amănunt: vă puteți lua de mînuță ci genialul, incomensurabilul, inegalabilul Mihail Neamțu. Sunteți la fel de penibili în discurs.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 18:51:58
         
 
  Și, pentru că în aceste zile nu este vorba nici despre Ponta, nici despre Antonescu, ci despre referendumul privind demiterea președintelui, se cade să amintim și despre cele trei dosare în care domnia sa este implicat:

- dosarul Flota http://www.romanialeaks.org/2011/03/wikileaks-romania-despre-dosarul-flota.html

- dosarul Casa din Mihaileanu
http://catalin-resceanu.blogspot.ro/2012/07/rezolutia-de-nup-data-lui-traian.html

- dosarul spalarii de bani
http://www.ghimpele.ro/2012/07/basescu-a-primit-nup-la-inceputul-campaniei-in-cazul-dosarelor-pentru-spalare-de-bani/

Domnule Andrei, eu nu v-am acuzat de lene. Voiam să vă acuz de cinism. Prin grija domniei voastre, a trebuit să mă limitez la acuzația de abjecție.

Nu e pentru prima dată cînd vă exprimați în acest mod la adresa pensionarilor. Și am convingerea că nu e nici ultima.

Cît privește sărăcia de idei și de limbaj care vă caracterizează discursul, am încetat a mă mai mira.

Sunteți ceea ce se poate numi un propagandist desăvîrșit. În cel mai bolșevic înțeles al cuvîntuluil. Și mai aveți curajul să vorbiți despre bolșevici. Dumneavoastră!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 18:48:30
         
 
  Adrian, nu pot sa mai stau nici daca ma rogi.Trebuie sa plec la serviciu. Pentru ca pensionarii cu pricina sa poata sa faca burta mare, unii lucreaza si duminicile.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 16:38:56

O-di-os!
Tot așa vei spune, AF, când tu, însuți, vei ajunge pensionar? Că faci burta mare pe spinarea celor tineri? Asta v-a învățat Băsescu, în pădure, la Brănești?

Nu cumva te vei gândi că ai cotizat cca 40 de ani la sistemul de pensii și că pensia pe care o vei primi -mare, mică- nu e pomană de la cineva, ci provine din propriii tăi bani?

V-a spălat tătucul creierele rău de tot, măi băieți, ca la Nufărul v-a făcut, vai de păcatele voastre de amărâți!

A, te duci la muncă duminică? Așa e, organul veghează! Vorba lui Peia... Drieeeeepți!...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-22 18:45:23
         
 
  Zexe:
USL a aruncat flacara democratiei in Dunare. Bestiile cu chip de om si-au dezlantuit furia animalica mai intai impotriva simbolurilor civilizatiei. Sunt multi, sunt handicapati si periculosi si au puterea pe care au obtinut-o prin lovitura de stat

Mihail Neamtu:
Să nu uităm, comuniștii au aruncat nu doar flacăra democrației la Canal, ci oameni în carne și oase. Înainte foloseau pistolul, acum utilizează propaganda. Pe osemintele deținuților politici s-a clădit Sistemul despotic al Partidului Comunist din care provine FSN și toată echipa de spoliatori a lui Ion Iliescu & co. Hoți, impostori, puciști, mincinoși, teroriștii societății civile, plagiatorii universităților, grăjdani! E datoria generației noastre să-i oprim. Trebuie să fim noi, dragi prieteni, răzeșii care se luptă cu Imperiul Hoțoman.
Noua Republică s-a născut mult înainte de-a asista la acest abuz împotriva cetățeanului și a libertăților noastre fundamentale. Dincolo de toate inițiativele civice remarcabile, ca partid NR mi se pare cel mai bun vehicul politic de reclădire a dreptei. Să construim acolo unde alții demolează. Să fim demni acolo unde dușmanii libertății răspândesc mizerie și ură. Da! Noi vrem, noi putem, noi credem, noi vedem partea plină a paharului, noi ne respectăm meseria, noi sperăm, noi iubim. Și suntem tot mai mulți!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 18:44:01
         
 
  Domnule Bordas, nu ma mira ca luati de partea pucistilor bolsevici, dar ma mir ca nu admiteti ca mai exista si oameni cinstiti si muncitori in aceasta tara. Eu sunt unul dintre ei, va asigur.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 18:35:46
         
 
  Trebuie sa plec la serviciu. Pentru ca pensionarii cu pricina sa poata sa faca burta mare, unii lucreaza si duminicile.
Andrei Florian

Inițial, voiam să-l acuz pe autorul zicerii de mai sus de cinism. Din evidente motive obiective, nu o pot face, zicerea nedepășind stadiul abjecției.

Domnule Andrei Florian, mai aveți puțină răbdare. Sub luminoasa și glorioasa cîrmuire a președintelui tuturor românilor de pretutindeni (asta dacă ea va continua), pensionarii vor părăsi sistemul pe cale naturală mai repede decît vă așteptați. După cum îl vor părăsi și bolnavii cărora același președinte al tuturor românilor de pretutindeni vrea să le mai taie o sută de mii de paturi de spital. Și atunci veți putea să vă luați solda întreagă, nezeciuită de nesimțiții de betegi și pensionari.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 18:05:24
         
 
  DDM, chiar ma dezamagesti.
Vreau sa te intreb un singur lucru:

daca tu ai afla ca X ar ajunge mare poet prin copierea poeziilor tale, ce ai zice? Daca l-ai vedea peste tot vorbind de literatura stiind ca a ajuns unde a ajuns prin furt intelectual (ce conteaza ca e 30, 50 sau 80%?) ce ai mai spune.
Stai tu linistit, tu crezi ca oricine facea teza cu nastase, in 2003??? Pai nastase avea tarif de consultanta juridica de la 10k (euro) in sus!!! pe 1 bucata consultanta. Pai tu ce crezi, ca baiatul asta de-l scoateti voi basma curata, ponta pe numele lui a facut vreodata ceva in viata lui, pe munca persoanala?? Nu nenicule. Astia din TSD,la nivelul de sus, erau copii de bani gata, plini de fite si figuri. Deh, noi acum ce tre sa facem? Sa uitam?
Repet: lasati-l pe barroso in pace, ca noii conducatori nu au aratat nimic pana acum. Hai sa ne uitam la mizeriile noastre. Barroso a spus doar sa ne respectam propria constitutie. Scuze, da nu e vina lor ca i s-a facut USL-ului de dat jos presedintele ca sa-l scape pe voiculescu de cele 60 milioane de platit. Pentru ca asa se face la noi: nu-ti convine, da-l nene jos, ca in colentina merge. Atat. Te simti cumva jignit?
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-22 17:36:46
         
 
  legat de Catania si Oxford nu m-am exprimat :)  
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-22 17:21:19
         
 
  (intenție sau neglijență - să i se ridice titlul, n-am nici o problemă! eu am arătat, cred, cu argumente pertinente că nu avea de ce s-o facă cu intenție. ar fi ca și cum unul, cu intenție, ar trece ilegal granița, deși ar putea-o f bine trece legal, neavând interdicție și nimic altceva. or Ponta nu avea nici o interdicție: putea cita, fără nici o problemă, circa 30% din conținutul lucrării, conform normelor în vigoare de la universitatea lui în 2003. de ce să furi acel 30% (repet: fix partea cea mai puțin importantă a lucrării, care nici nu e punctată de comisiile de doctorat normale la cap) când îl poți lua și pune acolo conform procedurilor universitare în vigoare?! și atunci eu am spus că logic ar fi să-i fi fost considerată ca neglijență...)  
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-22 17:19:37
         
 
  daniel, ai "neglijat" sa spui si despre neglijenta cu care a trecut in CV cele doua masterate, de la Catania si de la Oxford. Cate neglijente, domnule, la un singur individ.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 17:18:02
         
 
  putem, deci, analiza neglijența. și îi putem și pretinde nu știu cărei comisii să îi ia titlul de doctor lui Ponta. ar fi un demers onest din partea noastră: Ponta să-și revizuiască lucrarea, mai exact să ia acele fragmente și să le citeze corect, conform procedurii uzuale, după care să-și prezinte din nou în fața comisiei lucrarea. calificativul ar fi același: pentru că e o lucrare bună, suficient de relevantă în partea de contribuție personală. dar desigur că nu există o astfel de procedură, și atunci ok: să i se retragă titlul de doctor lui Ponta dacă comisia abilitată așa consideră.
(am înțeles că nu consideră așa)

dar: nu-l mai acuzați pe om de furt când e vorba, de fapt, de neglijență. și de (de ce să n-o recunoaștem?!) o carență a sistemului universitar românesc.

PS: neglijențe profesionale a avut și Băsescu de-a lungul vieții, poate mult mai mari - de pildă acel accident (cu implicații penale) cu acele corăbii care au luat foc din neglijența lui, precum singur a recunoscut la televizor - dar, DAR: nu pentru asta a fost suspendat.

(dacă mă întrebați pe mine: și Băsescu, și Ponta au motive - de ordin moral (le-am arătat mai sus, adică am arătat doar două din ele, din mai multe) - să demisioneze, numai că aici nu despre asta era vorba. nu era vorba nici despre Antonescu (despre care eu am vorbit aici doar în calitatea lui de președinte interimar - nu i-am luat lui apărarea, ci am luat apărarea României, care ar merita mai multă considerație decât îi este acordată de către unii europeni). era vorba despre Barroso!!!)
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-22 17:07:28
         
 
  daniel d marin, ai dreptate, Ponta nu a plagiat toata teza de doctorat. A plagiat doar 30% din lucrare. Ce mare scofala, nu?
Hai, gata cu prosteala! Iti reamintesc ca, pe europeea, in marea lor majoritate userii sunt oameni inteligenti si cu simtul discernamantului intact. Profesorii Academiei Romane au stabilit ca infractiunea lui Ponta s-a savarsit cu intentie si nu din neglijenta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 17:00:16
         
 
  USL a aruncat flacara democratiei in Dunare. Bestii le cu chip de om si-au dezlantuit furia animalica mai intai impotriva simbolurilor civilizatiei. Sunt multi, sunt handicapati si periculosi si au puterea pe care au obtinut-o prin lovitura de stat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 16:53:38
         
 
  a, da. asa e pe Europeea: se tratează simultan mai multe subiecte, fără legătură cu postarea :)

legat de plagiatul lui Ponta:

înclin să cred că a fost neglijență, nu intenție. iată de ce: dacă aplica corect procedura citării (cu italic în corpul textului, note în subsolul paginii etc.), tot era validă lucrarea și tot calificativ maxim obținea. de ce?! pentru că avea voie să includă în lucrare citări până la (dacă nu mă înșel) circa 30% din lucrare, deci chiar mai mult decât cele 80 de pagini pe care le-a inclus... iar cum citările erau în partea neimportantă a lucrării, în partea de introducere, ci nu în partea de originalitate și de noutate, contribuția lui Ponta respecta criteriul de relevanță și noutate ce se pretind unei teze de doctorat. el a copiat în partea neimportantă a lucrării, în acea parte care, deși are rolul ei (acela de a arăta de la ce s-a pornit etc.), în mod normal nici nu se punctează. nu-ți iei doctoratul pt. acea parte, care evident că nu poate fi decât o sinteză din ce-au făcut alții (că o spui în cuvintele tale sau că o spui prin citate n-are importanță - conținutul e același și el exprimă ce au spus ceilalți în domeniu, nu ce ai spus tu; tu doar faci, ca să spun așa, o recapitulare). ți-l iei pentru partea de contribuție proprie. repet: ți-l iei pentru partea de noutate (contribuția ta), nu pentru partea de introducere (contribuția altora în domeniu, reluată de tine în cuvintele tale sau direct - și mi se pare mai onest așa - prin citare).

încă un argument că a fost neglijență: păi dacă dorea să "fure" pe cineva nu-l fura (pe circa 40 de pagini) tocmai pe cel care i-a făcut Prefața, că e clar că acesta putea observa. în plus, dacă fura, deci dacă-și asuma ca proprii acele contribuții, atunci includea acele fragmente în partea de (pretinsă) noutate a lucrării, nu în partea ei de "recapitulare" (cum am numit-o eu), de introducere. introducerea nu ține de partea de originalitate a lucrării, așa încât: Ponta nu și-a asumat ca proprii acele fragmente, de vreme ce le-a inclus în introducere. prin urmare, nu se poate demonstra că Ponta ar fi avut intenția să fure.

așa că din punctul meu de vedere Ponta e posibil să nu mai fi avut timp să-și întocmească corect punctele neimportante ale lucrării. și (nu îi scuz neglijența!) n-a aplicat corect procedura citării. a fost neglijent. sau poate că nici nu l-a interesat. pentru că pur și simplu (pe atunci) nu conta.
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-22 16:48:32
         
 
  Der Spiegel: Rabdarea FMI se apropie de sfarsit. Se analizeaza oprirea sprijinului pentru Grecia: "Oficiali de rang inalt ai Fondului au informat Uniunea Europeana ca FMI nu mai vrea sa mai ajute Grecia". Numai acum, criza se va simti cu adevarat si in Romania, pentru ca acneicul a ignorat orice semnal venit din directia celor care au fost dispusi sa plateasca pensiile fostilor comunisti, securisti si turnatori la securitate.

Adrian, nu pot sa mai stau nici daca ma rogi.Trebuie sa plec la serviciu. Pentru ca pensionarii cu pricina sa poata sa faca burta mare, unii lucreaza si duminicile.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 16:38:56
         
 
  afeule, io dzicu ajea:

tu dezbate, vere, icijea, treaba doftoratului cu empresionantul procent de 3 dintre rumânii care să arătară enteresați dă chestie, că noi,ășilalți, norodul, avem treaba pe 29, adică ezact dă azi într-una...

și crede-ne că știm unde să punem dangaua...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-22 16:34:35
         
 
  Vezi, nene Peia, asta este cusurul matale. Esti violent. Eu iti spui cu binisorul, iar matale, pac la razboiu.
Intre timp, ilegal instalata prin lovitura de stat, si puterea se pregateste sa ia masuri de reprimare a nemultumirilor populare. Veti vedea! Nicio putere bolsevica nu se instaleaza fara varsare de sange. Este stiut.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 16:24:46
         
 
  Cît privește doctoratu lu Ponta, dat acum cîșpe ani, mă doare-n tendoane de el.
Eu mi-s azîr pe ideea să-l văd pă băsescu belit!
Ah, deie domnu, cred că nici pe ceaușescu nu l-am urît atît!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-22 16:05:18
         
 
  aferici pogonici,
Bag samă că ții cu tot dinadinsul să dovedești cît de tare îți vîjîie prin cerebel frecvența de apel a tastei 3, dă la telefonu ăla negru, al lui chiorilă!

Măi cioflingarilor, măi neam dă homunculi făcuți în epubretă, tare aș vrea să vă văd făcînd, zilnic, ce fac eu, să consumați energia fizică pe care o depun eu și să fiți în măsură a dezvolta forța necesară, să vă văd eu, atunci, cît de "putincioși" sunteți!
Păi, voi sunteți niște mișcotei dă asfalt, născuți în eprubetă, nu sunteți în stare să țineți un tîrnăcop în mînă, că picați în cur, ca bobocii. Voi vorbiți, măi prăpădiților de putirință?
Vai de capul vostru de mostre!

Cît privește demnitarii ăia ai europei, dacă tu ești obișnuit să pupi în buculițe toți stăpînii, eu, uite că nu sunt, și le cer indivizilor ălora să-și vadă de cîlții lor, că unii dintre noi știm cît de corupți sunt, chiar dacă se ascunddupă degețelele lor prestidigitatoare. Dovadă că, deși știu, sprijină mafia din România, în frunte cu bășilă.
Îți recomand "Corupția marilor puteri - strategii și minciuni în politica mondială" - Miguel Pedrero, Ed. Litera Internațioanl, 2008.
Asta, ca să nu ne mai crezi veniți cu pluta pe dîmbovicioara, aferici pogonici, care tot țopăi p-aici!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-22 16:02:31
         
 
  Nene Peia, hai sa-ti spun eu cum sta treaba, ca prea te vad cofuz la orele pranzului, ora la care majoritatea este lucida. N-am nicio "durere" din pricina atacurilor venite de la matale, ca te stiu om neputincios si cu frica de politia locala :))
Pe intelesul matale, adica pe scurt, a fost lovitura de stat asa cum si teza de doctorat a maimutei a fost un plagiat de cea mai joasa speta.
N-am spus-o eu, au spus-o inalti demnitari ai Uniunii Europene, Academia Romana, publicatii de renume international, si, nu in ultimul rand, presedintele ales al tuturor romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 15:02:20
         
 
  Aferici,
Ca de fiecare dată, ești prost.
Informat.
Pînă la pensia mea, mai e o veșnicie. Da' dacă rămîne chioroipanu dictator, nici nu mai e cazul să aștept trecerea veșniciei ăleia, că, oricum, cam în jurul vîrstei, va trebui să-mi semnez singur actul de deces. Și nu numai eu.
Căci, după cum intenționează șașiu' suspendat, va desființa și paturile de spital și restul spitalelor rămase, ca să murim, dracului, în paturile noastre, ce mai consumăm din fondurie destinate poeznarelor băsiste, flămânde și încăpătoare.

Cît privește povestea cu interlopii, țin să te anunț că toți, în păr,i-au finanțat pe pedeliștii, motiv pt care, atunci cînd reclamam, în miez de noapte, la poliție, cumetriile tuciurii, la carele le cîntau la urechiușele lor fine alde guță și jean dă la craiova, mînca-ț-aș, ăștia, polițiștii, nu catadicseau nici măcar să se deplaseze pînă la fața locului, darmite să-i mai și amendeze pt tulburarea liniștii publice.
Dealtfel, în cazul uciderii baschetbalistului american, a văzut toată lumea, la TV, cum senatorul pedelist măgureanu îi onora cu prezența pe alde botoane, la chiolhanuri, ori de cîte ori.
A, și, de regulă, dacă ne aducem aminte al cui fin este bercea mondialu și ce coloare au la buletin alde cioacă și cercel, parcă-mi vine să mă întreb dacă nu ești și tu frate de pigmenți cu ăia dîn neamu lu botoane! Că d-aia te faci că nu vezi cum conlucrează colorații pigmentați cu colorații oranjați!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-22 14:39:06
         
 
  Tema de studiu pentru incepatori:

Ghiciți ce mare om de stat a rostit maxima: ”Nu avem toată Puterea până nu luăm și Justiția!”
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 14:23:59
         
 
  Domnule Peia, mai usurel, domnule, ca pe caldura asta se intampla tot felul de grozavii. Am inteles ca mai multe servicii de informatii sunt pe urmele teroristului de la Burgas. Se vorbeste ca acesta ar fi trecut granita pe la Giurgiu si se cauta persoanele care l-au gazduit si sprijinit pe acesta. Se stie ca Giurgiu este un oras dominat de mafia tiganeasca si interlopi de anvergura internationala si ca politia locala este "paralela". Ai gija, nene Peia, ca acum iti bate in fereastra vreunul de la CIA sau FBI si te intreaba de ce ai pensia atat de mare :)
Domnule Bordas, si Hitler a luat puterea in mod legal, dar asta nu inseamna ca omenirea sa repete aceleasi greseli, la nesfarsit. E ciudat cum toata lumea civilizata si cunoscatoare de istorie au recunoscut din prima lovitura stat data de cei doi. iar la noi in tara se mai indoiesc de acest adevar doar cei care se mai indoiesc de plagiatul lui Ponta. E adevarat ca, din punct de vedere legal, nici plagiatul maimutei nu exista, dar iata, lumea inteligenta si de bun simt, iar acum ma refer la intelectualii din comisia academiei, au recunoscut ceea ce era atat de evident pana si unui dublu repetent.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 14:08:28
         
 
 
"Acum cresc 100 de pui de găină și un cocoș de mătase – pavarotti, îi zic! ; am recoltă bogată de cartofi; roșiile și castraveții sunt în toi; pepenii, asemeni; "
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-22 11:15:20

Ei, vezi, dle Peia, abia acum intelegem si noi la ce fel de cultura te referi tu cand spui ca esti intelectual. Bravo!

Gradina sunt sigur ca iti merge bine si cum in viata nu poti sa le ai pe toate, daca starea gradinii tale este ca de rai, e normal sa te simti sfant desi, dupa cum vedem toti in loc de aura de sfant ai doar urechile mai lungi. Daor urechile sunt lungi, ca ce voia Nastase sa i se numere nu ai, sau cel putin asa am auzit ca spunea Dana Banu care a maturat, nitel (virgula)cu tine niste podele.

Esti general, Peia? S-ar parea ca ai dreptate, doar ca esti prea general ca de asta pierdeti teren tu si comunistii tai din USL.

Pana una alta eu raman la cuvintele unei poetese, amica buna de-a mea:

"Acum, când am revenit la războiul din 1990, vă amintesc că eu am rămas tot "golancă", adică nu voi fi de partea PSD nici dincolo de mormânt. Eu l-am votat chiar pe Iliescu, când alternativa era Vadim, acum, în aceeași găleată fiind, nu pot să votez cu unii care folosesc metode comuniste și Borgia-niste (ca să ajungă Papă, acesta a dublat numărul cardinalilor), ca să pună mâna pe tot.
Chiar dacă nu sunteți de părerea mea, chiar dacă mă veți ocoli ori mă veți scuipa, în stilul pensionarilor injectați cu informațiile Antenei 3, eu voi continua să sper că veți înțelege demersul meu.
Toate bune, LL"

Succes la referendum. Nu uita sa votezi cum semnezi: la patru maini.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-22 13:44:40
         
 
  aferici,
Eu zic că paiață ești tu!
Da' știi ce fel?
Una d-aia umplută cu cîrpe și rumeguș, căreia i s-a montat în burtă un cip care repetă, ca papagalii, doar ceea ce i s-a imprimat pe el.
Dar eu zic s-o iei mai încet, să nu se rupă ceva în tine, doamne fere, ața care-ți ține la un loc măruntaiele celulozico-textiliste. Te faci borș, te faci rest menajer.
Păi, dacă Antonescu e "paiață", chioroipanu care l-a poreclit așa, cu alura lui de sperietoare uitată-n pepeni de anul trecut și ochii care încotro, ce mai este? Te pomeni că Alaine Delon-ul politichiei?
Dărîmatu'!
El s-o fi uitat vreodată-n oglindă?
Nu, că nu are cum: îi alunecă retinele tot pe-alături!
Ofticați mărunți!
Incriminează leproșii pe sănătoși!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-22 11:15:20
         
 
  "banuiesc ca aveti date, documente si martori cand afirmati cele de mai jos."

pușcoci,
Jmekări din ăștia, ca tine, care umblă cu traista-n băț pe la mărimi și trăiesc din pomeni, dar care fac pe demnii omenirii, am văzut destui. Tu crezi, pușculiță (pînă și numele te trădează!) că eu nu știu cum o duc pricolicii presei?
Dar ce, numai eu știu?
Din ce trăiesc Evenimentul Zilei, România Liberă, Adevărul? Din banii pompați în fundul lor de către ăi interesați să le pledeze interesele. Zis băsiști. Adică, niște mafioți. Și, asta, cînd vorbim de niște mediatici cunoscuți. Darmite tu, un neica-nimeni, cu zippăneala ta de doi bani, cum ai putea trăi și cum ai mai putea să-ți plimbi ciolanele suprapoenderale pe la fel și fel de chiolhanuri literaturnice, cu lăutarii după tine, cu friptanele sfîrîind în gîtlej, cu molanul gîlgîind peste omușor!...
Andreporenilor!
Cîrnățarilor!
Intelectualilor de abator!
Pe cine crezi că duci cu fofîrlica? Ești un pomanagiu vîndut, pervers, îmbuibat și caraghios, asta ești!


„dle Peia, cu cat te plateste Ponta sa il injuri pe Basescu?”
„spune (virgulă) dle Peia (virgulă) ce grad ai” (flămându’ a mai mîncat nește virgulițe! e ora micului dejun gramatical)

Pfuaaii, nu o să aduni tu în zece ani de cerșit cît iau eu de la Ponta, pușculiță!
Cam cît ai strînge tu în cîteva mii de pușculițe, pușculiță!

Și, cum?... încă nu ai aflat ce grad am, măi to’ar’șu cazon?
Băi, da’ proști mai sunteți! Cu toate mijloacele de informare la îndemînă, și nu știți încă?
Uite, vezi? Cioacă e mai eficient. El, de peste gîrlă, a aflat că-s general. Băiat dăștept. E rău pămîntu că-l ține! Ca și pă tine!


„Tu, dle Peia (virgulă) esti majur sau raspandac (virgulă) fruntas de rand?”

Măi pușcoci, eu mi-s fruntaș pe ramură, la economia autarhică. Mai exact, îmi produc toate ăle, necesare gurii, în curticica mea.
Acum cresc 100 de pui de găină și un cocoș de mătase – pavarotti, îi zic! ; am recoltă bogată de cartofi; roșiile și castraveții sunt în toi; pepenii, asemeni; strugurașii anunță o frumoasă recoltă; prunii și perii au dat în pîrg; din caiși, vișini, piersici, cireșe și căpșune am făcut compoturi și dulcețuri; nucii sunt mai rodiți ca niciodată; zmeura e pe drum de coacere; porumbul de fiert, dulce ca mierea, este în plin rod; vinetele sunt pe drum și ele; ceapa și usturoiul recoltatu-le-am; fasolea țucără și roșiile le-am pus la congelat. Iar grădinița mea, din jurul căscioarei, arată ca-n rai: e plină de flori. (unu’, de pe aici, a și văzut-o cînd nu era chiar așa de împodobită).
Prin urmare, nu prea sunt dependent de nimeni.
Spre deosebire de voi, muncitori cu gura și buzișoarele, pe care le lipiți de primele buci care vă apar în drum. Azi, de ale lu băsescu. Ieri și alaltăieri, de ale lu iliescu și ceaușescu. Mîine, cine știe?
Voi sunteți veșnicii paraziți ai istoriei.
Voi ați compromis totdeauna ideea de umanitate.
Voi nu sunteți decît niște trompete cu esofag.
Atît și nimic mai mult.
Huo!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-22 11:02:43
         
 
  Constituția României (ce prea des invocată, dar prea rar în litera și spiritul ei):


Articolul 98 Interimatul functiei
(1) Daca functia de Presedinte devine vacanta ori daca Presedintele este suspendat din functie sau daca se afla in imposibilitate temporara de a-si exercita atributiile, interimatul se asigura, in ordine, de presedintele Senatului sau de presedintele Camerei Deputatilor.
(2) Atributiile prevazute la articolele 88-90 nu pot fi exercitate pe durata interimatului functiei prezidentiale.


Iar atribuțiile de la art.88-90, singurele interzise președintelui interimar, sunt:

Articolul 88 Mesaje
Presedintele Romaniei adreseaza Parlamentului mesaje cu privire la principalele probleme politice ale natiunii.

Articolul 89 Dizolvarea Parlamentului
(1) Dupa consultarea presedintilor celor doua Camere si a liderilor grupurilor parlamentare, Presedintele Romaniei poate sa dizolve Parlamentul, daca acesta nu a acordat votul de incredere pentru formarea Guvernului in termen de 60 de zile de la prima solicitare si numai dupa respingerea a cel putin doua solicitari de investitura.
(2) In cursul unui an, Parlamentul poate fi dizolvat o singura data.
(3) Parlamentul nu poate fi dizolvat in ultimele 6 luni ale mandatului Presedintelui Romaniei si nici in timpul starii de mobilizare, de razboi, de asediu sau de urgenta.

Articolul 90 Referendumul
Presedintele Romaniei, dupa consultarea Parlamentului, poate cere poporului sa-si exprime, prin referendum, vointa cu privire la probleme de interes national.


Restul e bîrfă la colțul străzii. Iar motivele invocate în sprijinul poziției domnului Barroso sunt absolut puerile. Apă de ploaie, că tot fu ziua Sfîntului Ilie.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-22 10:53:08
         
 
  daniel d marin,Crin Antonescu nu este un presedinte ales, Antonescu este o paiata care tine cald patul de la Cotroceni adevaratului presedinte. Legitimarea unui presedinte se face prin vot si numai votul sau legea il mai poate demite. Dementa care a determinat acest derapaj de la principiile democratice ale statului de drept trebuie oprita sa mai faca si alte crime impotriva interesului national.
Acestea sunt motivele pentru care Barroso i-a recomandat interimarului sa nu se atinga de butoanele destinate alesilor, premiantilor, ale celor care sunt investiti cu increderea electoratului si nu celor ajunsi la Cotroceni prin intermediul unor lovituri de stat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-22 07:09:42
         
 
  Stimate domnule Marin,
Sunt absolut de acord cu dumneavoastra: Grecia a primit banii fara ca grecii sa fie siliti ca sa-si incalce constitutia si di cauza asta Europa a pierdut in Grecia circa 400 de miliarde de dolari. Si va mai pierde inca una sau doua sute de miliarde. Parerea mea este ca Crinulet si Pontulica daca ar avea ceva coloana vertebrala ar respinge cererile Europei de incalcare a constitutiei Romaniei. Dar ei sunt prea lesinati dupa paralele Europei ca sa faca asa ceva. Parerea mea este ca nu esste bine sa se ia aceste imprumuturi fiindca ele vor trebuii platite, dupa ce Ponta si acolitii lui le vor fituii, de Poporul Roman su alte guverne care vor urma guvernarii Ponta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-22 04:32:40
         
 
  Grecia a primit bani si nu i-a recomandat nimeni presedintelui ei sa nu-si foloseasca drepturile si atributiile legale si constitutionale!! Evident, cerintele au fost doar de natura tehnica (gen sa mai taie din salarii ca sa se stabilizeze cat de cat macroeconomic etc etc). Poate si de natura politica, unele. Dar in nici un caz din sfera invocata de mine mai jos, in nici un caz din sfera drepturilor garantate de Constitutie!!!

pai pe schema asta Barroso poate recomanda presedintelui Romaniei si sa nu desemneze premierul guvernului tarii, desi Constitutia ii permite, ba il si obliga!...

Eu zic asa: Barroso sa recomande, nici o problema (ba il si invit), doar in locurile in care are caderea sa-si bage nasul, nu si acolo unde n-o are!! Am voie, ca cetatean al acestei tari si al Europei, sa-i recomand asta lui Barroso?
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-22 02:36:26
         
 
  "Daca la mine vine cineva si-mi cere bani imprumut, inainte de a-i da imprumutul, am dreptul sa ma informez daca respecta legea" - pai tocmai aici e paradoxul: Antonescu are voie sa gratieze etc., conform legii. Deci Barroso nu l-a intrebat daca respecta legea (repet: legea-i permite), ci i-a recomandat sa n-o respecte!... Se va intoarce Basescu la Cotroceni si, la fel, Barroso ii va recomanda sa nu respecte anumite legi, mai exact sa nu-si foloseasca unele drepturi si atributii desi le are. Apoi Barroso ii va recomanda cum sa voteze in organismele europene si tot asa. Si daca nu va respecta recomandarile intocmai si la timp ar insemna ca (potrivit ipotezei dumneavoastra) ca nu va mai primi bani pt. tara noastra. Pai, bun, si celelalte tari la fel? Sau celelalte tari pot primi bani si daca nu respecta recomandarile politice? Si chiar asa: carei alte tari i s-a recomandat ca presedintele ei sa se abtina din a-si folosi drepturile si atributiile pe care, conform Constitutiei, le are??

PS: nu ma deranja daca-i recomanda lui Antonescu (sau lui Basescu, sau oricarui alt presedinte in functie) sa nu faca ceva care ar fi fost neconstitutional, ma deranjeaza ca i-a recomandat sa nu faca ceva care e constitutional!!
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-22 02:24:08
         
 
  "eu l-as fi intrebat, mai degraba, pe Barosso in virtutea carei "traditii" pretinde unui presedinte interimar al Romaniei sa nu-si exercite atributiile constitutionale, caci Barosso i-a cerut lui Antonescu sa nu faca uz de doua din atributiile presedintelui interimar (sigur ca Antonescu oricum nu avea de gand sa-si foloseasca acele 2 atributii - o declarase dinainte - dar era strict decizia lui, legea nu-i interzicea. Si atunci de ce sa i-o interzica Barosso?!)"
(Daniel D. Martin )

Nici Europa nici Baroso nu interzic lui Crinulet si Victoras absolut nimic. Au facut numai niste recomandari pe care ei au dreptul in numele Poporului Roman sa le ia sau nu in considerare. Asa cum si Europa are dreptul sa ia in considerare cerea guvernului Ponta pentru un imprumut de de 5 miliarde de euroi anul acesta si, umbla zvonuri dusmanoase, alte 16 miliarde de euroi anul care vine. Daca guvernul Ponta nu respecta cerintele Europei, aceasta nu va declara razboi Romaniei, nu o va transforma in colonie asa cum ssustine generalul Peia si nu va intreprinde nici o alta masura dusmanoasa impotriva Romaniei. Pur si simplu nu-i va mai imprumuta banii de care guvernul Ponta are nevoie ca de aer pentru a-si mentine promisiunile electorale de ridicare a pensiilor si a lefurilor celor platiti de la buget. Are cineva care imprumuta bani dreptul sa puna anumite conditii celui care are nevoie de imprumut? Bineintele ca are. Pai ce se face Europa daca guvernul Pontaa dupa ce papa banii da o ordonanta de urgenta prin care se stabileste ca banii nu mai trebuiti platiti inapoi? Nu numai un stat sau o asociatie de state pune anumite conditii cand imprumuta bani, dar orice cetatean are acest drept. Daca la mine vine cineva si-mi cere bani imprumut, inainte de a-i da imprumutul, am dreptul sa ma informez daca respecta legea. Fiindca daca nu respecta legea si omoara pe cineva, el intra la parnaie pe viata iar eu nu o sa-mi mai vad banii niciodata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-22 01:58:52
         
 
  problema cred ca e in primul rand la noi: Curtea nu a (mai) tinut cont de acea recomandare a Comisiei de la Venezia. iar Barosso a spus: ok, atunci sa respectati criteriul Curtii voastre (asa e constitutional), nu criteriul tarilor civilizate (cu alte cuvinte ne-a facut si necivilizati, chiar daca nu pe fata, dar trecem peste :D). deci nu-i vina lui Barosso ca doar Ro si vreo alte 2 tari estice au ales sa fie in afara traditiei electorale europene. asa Curte, asa tara...

mai potrivit era sa faca presiune in sens invers (adica in sensul implementarii recomandarii de la Venezia), dar acum e tardiv. sau hai sa spunem ca va exista un astfel de mesaj - chiar si asa, pt. Referendumul acesta tot de legea in vigoare si tot de decizia Curtii (aceea in care se spune ca e cu prag) se va tine cont la validarea lui. faptul e consumat.

eu l-as fi intrebat, mai degraba, pe Barosso in virtutea carei "traditii" pretinde unui presedinte interimar al Romaniei sa nu-si exercite atributiile constitutionale, caci Barosso i-a cerut lui Antonescu sa nu faca uz de doua din atributiile presedintelui interimar (sigur ca Antonescu oricum nu avea de gand sa-si foloseasca acele 2 atributii - o declarase dinainte - dar era strict decizia lui, legea nu-i interzicea. Si atunci de ce sa i-o interzica Barosso?!)
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2012-07-21 23:32:23
         
 
  Stimate domnule profesor,
Ce ne facem cu acest flacau, Ponta, care una promite si alta face?! Eu nu am negat ca Basescu nu a mintit si el, ca omul care se afla la nexaz, dar pe langa Pontulica Lupul de Mare pare un copilas nevinovat fiindca omusorul de stiinta minte de ingheata apele si in plina vara cand termometrele arata peste 35 de grade la umbra. Pai de Curtea Constitutionala nu are voie sa se uite la ce face parlamentul de ce mai e nevoie ea? Numai sa ii aratam Europei ca avem si asa ceva, desi nu simtim nici un fel de nevoie sa o folosim?



Romania defies European Commission and weakens court

19.07.12 @ 17:34


Related
› Romania and Bulgaria continue to flout rule of law
› Big banks: From Greek bailout to Hamlet's castle
› EU warns Romania on rule of law
By Nikolaj Nielsen


.

BRUSSELS - Romania’s parliament passed a law on Wednesday (18 July) limiting the jurisdiction of its constitutional court in an apparent contradiction to promises made to the European Commission by Romania’s prime minister Victor Ponta just a few days before.

Speaking to EUobserver on Thursday, commission spokeswoman Pia Ahrenkilde said “if limitations are being made now, we must look at it.”

Ahrenkilde said the Commission had previously been given promises that Romania would abrogate decrees limiting the court’s competences and had been satisfied with Ponta’s lettered commitments.

The court saw its powers to review decisions passed by parliament revoked on 4 July in a decision that was published and passed into law on the same day, causing concern in Brussels. Romania's action, said the Commission, was contrary to its own constitution.



But Ponta assured European Commission chief Barroso during a telephone conversation and subsequent letter that he would review the decision and respect the rule of law.

Romania’s parliament then voted through a new decree just hours after Barroso warned the country to stop undermining the court's jurisdiction.

The new law allows the court no jurisdiction over the internal decisions of the parliament. This means that the recent sacking of Senate and lower chamber chairpersons can no longer be challenged in court. The sacking of the ombudsman - strongly criticised by Brussels - can also not be challenged.

The chair of Romania’s chamber of deputies, Valeriu Zgonea, told this website that the new law respects Ponta’s promise. “The new law does not attack the heart of the constitutional court in anyway,” said Zgonea.

He explained that the constitutional court had itself recommended that it should not rule on the internal decisions of the parliament. “What we have done is copy-pasted the courts recommendations into the new law. In my opinion, the new law is constitutional,” he said.

Romania’s ombudsman is empowered to conduct investigations on alleged illegal acts of the administration. As an independent body, it must report to the parliament or the prime minister if it discloses cases of “grave corruption” during its investigations.

The ombudsman is the only institution that can directly challenge government ordinances in front of the constitutional court.

Ponta’s government had prematurely ended the mandate of the ombudsman on 3 July. A day later, Ponta’s parliamentary majority submitted a 17-page document that claimed the president, a long-time rival, had violated the constitution and should be removed from office.

It is up to the constitutional court to decide on whether or not there is enough evidence in the case to warrant a presidential impeachment.

On 5 July, the court decided that the allegations levied against the president by Ponta’s parliamentary majority did not clearly warrant impeachment. Ponta claimed the court was biased and then put the issue to parliament anyway, which voted in favour of impeachment.

The European Commission, for its part, has recommended that Romania repeal its emergency ordinances and ensure the constitutional court rulings on the quorum for a referendum are sustained. It also wants Romania to ensure the entire scope of the court’s responsibilities are respected.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-21 22:47:40
         
 
  Dle Peia, daca universitatea care a acordat un doctorat, il raporteaza ca fiind plagiat, avand in vedere si cine a fost conducatorul stiintific al lucrarii de doctorat -care, intre noi fie vorba, abia a intrat in puscarie dupa o tentativa de sinucidere- daca prima comisie a ANCS este dizolvata in ziua in care trebuia sa se pronunte asupra eventualului plagiat, tu tot mai ai dubii, dle Peia, asupra plagiatului?
Amice, in acest caz faci parte dintre cei care vor sa vanda ce a mai ramas din tara asta. Deci esti unul platit de USL ca altfel -utilizand logica ta, dle Peia- daca nu primesti pomeni de la antonel repetentel si de la victoras plagiaticus din ponta nu ai fi asa motivat sa strigi la toti oamenii lucizi ca sunt basisti.

Asa ca ia spune, dle Peia, cu cat te plateste Ponta sa il injuri pe Basescu? Unde dai tu cu subsemnatul despre ce se intampla pe europeea: care tin cu repetentul si cati il sprijina pe marinar? Ia spune dle Peia ce grad ai, ca pe al sotului Rechesan il stim, s-a dat de gol, e locotent. Tu, dle Peia esti majur sau raspandac fruntas de rand?

hai spune ca nu te taie nimeni de la solda.

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-20 23:24:14
         
 
  Andrei, draga,
Ponta nu a plagiat caci asa s-a hotarat de cei care cunosc mai bine ce-i ala "plagiat".
La teza de doctorat a lui Ponta se poate vorbi despre o greseala gramaticala, de punctuatie.
Uite ce spune gramatica :

.SEMNELE CITĂRII (GHILIMELELE) - (" ") sunt semne grafice care se folosesc atunci când se reproduce întocmai un text spus sau scris de cineva. Semnele citării se pun la începutul și sfârșitul unei citări.

Ghilimelele se pun:
• pentru a ilustra vorbirea directă:
A doua zi l-am găsit bolnav și abia a putut să zică: "Am temperatură foarte mare."


• înaintea și după reproducerea unui text:
Pe marginea unui manuscris, Eminescu a notat: "Dumnezeul geniului m-a sorbit din popor cum soarbe soarele un nour de aur din marea de amar."

Deci, Ponta a facut o greseala gramaticala si nu un plagiat.
Mai multe ne poate spune colegul nostru, Ioan Peia, care este un expert al limbii, gramaticii si ortografiei romane.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-20 18:09:17
         
 
  Domnule Andrei Florian, ce mai face Alexandr Kondyakov? Ați uitat de el?

Sau nu mai e de actualitate?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-20 16:46:23
         
 
  Ponta a plagiat? Nu pot sa cred asa ceva.
Presupun ca va demisiona, nu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-20 15:03:44
         
 
  Dar cine a devenit extrem de critic cu plagiatul lui Ponta?!...
Oh, oh, oh... taman pușcă kare e el, însule, cel mai barosan plagiat a literaturii române!

Citește și ici-șa pușcă, nu numai selectiv, adică așa cum comunică ai voștri comisari:

"„Potrivit Legii educatiei facuta de domnul Funeriu, singura decizie recunoscuta este cea a Autoritatii Nationale de Cercetare Stiintifica, ANCS. Acea comisie s-a pronuntat definitiv, ieri, si decizia ei arata ca nu exista plagiat. Facultatea de Drept a refuzat sa incalce legea, iar ce se decide azi este o decizie politica, dovada ca nu am fost chemat niciodata sa-mi exprim un punct de vedere.

Atentie! Este singura data cand nu am fost chemat, iar aceasta comisie nu a functionat pana acum niciodata. Este o comisie ad-hoc facuta special pentru mine", a spus premierul Victor Ponta."

Totuși, parcă interesul ar trebui să fie mai mare față de plagiatoarea kiobeși, adică aia care cică e pusă acolo să agațe infractori. Ponta poate pleca mîine, dar asta, kiobeși, a prins infractori, hăt vreme, și a uitat un singur lucru: să se prindă și pe ea de mînuță și să se ducă frumușel la... mititica dă ea!
Sau baschetbalistele nu pot trece pe sub poarta închisorii, căci se lovesc cu căpșorul de sus?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 14:09:39
         
 
  Dle Peia, cum ii spuneati colegului Cercel? "Cainele moare de drum lung si..."

banuiesc ca aveti date, documente si martori cand afirmati cele de mai jos. Altfel va trebui sa va asumati continuarea proverbului pe care l-ati folosit de exemplu ...

Pe de alta parte, faptele sunt fapte, stimate Peia si eu chiar nu am sa sustin un premier care poarta stampila de plagiator.

Restul sunt peisme adica vorbe fara suport si importanta, fara credibilitate.

Mai urmariti si dvs Jurnalul Cultural.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-20 13:55:34
         
 
  Ce mult îmi place mie de ăștia care se dau super-principiali, și care, ca să-și mascheze opțiunile băsiste, se dau oleacă de nepartizani! Oh, oh, mînca-i-ar mama dă entepentenți!

Unu dintre ei e pușcă kare, după ce a beneficiat de pomeni băsiste, miluit fiind spre a-și putea plimba halucinațiile culturalo-gastronomice prin toate coclaurile, acuș, cînd va pierde, odată cu căderea pedeleilor în groapă, orice posibilitate de a mai vîrî la paporniță ceva mălai, a ieșit, viril, la interval, să-și expună înaltele-i ideologii supra-ponderale!
pușcă, nu pînge, drăguțule, o să ții și tu un pic de post, spre binele culturii române, care nu va mai fi nevoită să-ți suporte sudoripările propagandistice de sub limbă! Mai lasă mitocondriile mitocandriilor să repauzeze întru domnu și repauzează-te și tu, drăguțule!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 13:35:56
         
 
  Iata s-a dat verdictul dle Cristescu:

Avem un premier plagiator. Ma intreb cum a gestiona acum ideea de demisie de onoare.

Sa ne amintim ca doar cu doua zile in urma Ponta spunea la un post tv: daca Basescu ramane presedinte "la masa verde" ii vom cere demisia de onoare.

Oare el are vertica;litatea sa isi dea demisia de onoare?

Dvs doriti un premier care a furat un titlul doctoral?

Cine fura azi un doctorat, maine va fura un stat!

Si nu este de ras, dle Cristescu pentru ca are romanul o vorba: spune-mi cu cine te iei ca sa iti spun cine esti.

Sanatate si spor. Nu cred ca se mai poate spune ceva.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-20 12:15:00
         
 
  D-le Cioacă, sînt de acord, berea de calitate și în cantități mari poate influența definitiv un om cu principii. E mai mult decît sigur că eu nu am avut principii, sau poate mi-a fost suficientă vodka, sucul de roșii și apa de izvor.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-20 11:40:27
         
 
  "Speculează eleganța fairplayul și poate, ușoara nehotărâre a președintelui interimar!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 09:48:18 "

Domnule Cristescu trebuie sa recunosc faptul ca aveti darul de a gasi formule elegante pentru a denumi educatia politica din topor (eleganța fairplayul) si lipsa de prestanta dublata de arta de a face gafe impardonabile (ușoara nehotărâre) atribute cu care, actualul presedinte interimar, ar lua locul I la un eventual concurs de Mr. Dummy.

Am spus si o repet: nu am nicio afinitate cu Basescu, il vreau dat jos, dar nu il vreau inlocuit cu un individ care face la nici o luna de la investire exact lucrurile pentru care a cerut suspendarea lui Basescu.
Sa fii presedinte interimar, sa mergi la Timisoara, sa iei microfonul si sa incepi sa arunci invective, indiferent ce pacate are Basescu, nu se poate numi sub nicio forma eleganța fairplayul si in nicun caz comportament de presedinte.

Iar gafele si precipitarea stimatului presedinte interimar -care intre noi fie vorba este un temperament preponderent coleric- oricat de indulgenti am fi, nu se pot numi ușoara nehotărâre.

Stiti ca este o vorba romaneasca: E rau cu rau dar e mai rau fara rau!


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-20 11:28:52
         
 
  "Și, am sesizat printe primii încălcarea fără precedent a Constiuției când nu l-a numit pe Johanis"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Aici va inselati amarnic: conform constitutiei presedintele are dreptul sa aprobe sau sa nu aprobe propunerea majoritatii parlamentare pentru postul de pri-ministru. Fiindca daca nu ar avea dreptul sa se opuna de ce i s-ar mai cere aprobarea? De ce are presedintele acest drept, sa spuna da sau nu? Fiindca si el este ales prin vot direct de o majoritate a Poporului Roman asa cum a fost aleasa si majoritatea parlamentara care are dreptul sa propuna pe cine pentru postul de prim-ministru. Deci cele doua parti au puteri absolut egale in stabilirea persoanei care va fi primul ministru. Cand cele doua parti nu se inteleg asupra unei persoane negociaza pana gasesc o alta persoana asupra careia pot sa cada de acord. Lucru care s-a si intamplat. daca ce sustineti dumneavoastra ar fi adevarat, aceasta ar fi intradevar o incalcare a constitutiei, dar ea nu se gaseste in actul de justifiacre a demiterii findca nu este o incalcare a constitutiei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 11:00:54
         
 
  Tavarisci comisar,
Bineinteles ca ma incearcaa nostalgia dupa minunatul timp cand secretarul general nu-mi dadea bere decat dupa ce terminam demonstratia de unu Mai fiindca pe atunci eram mult mai tanar.
Cat despre repetate explicatii despre plecarea mea explicatia este simpla: am vrut sa conving o pereche de cizme ca cei plecati desculti din Romania nu sunt vinovati ca ele nu mai au blacheuri si pingele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 10:38:40
         
 
  Scrisorică deschisă de tot către Dumitru Cioacă

Suspecte și pline de vinovăție mi se par multele și lungile comentarii ale domniei-voastre, în care încercați să ne explicați cum și de ce ați plecat la oncle Sam. Vă încearcă nostalgia?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-20 10:25:47
         
 
  Domnule Cioacă,

Greșelnic asemenea tuturor, mărturisesc, și fac mea culpa, la primul mandat l-am votat și am adus-o special de la țară, unde se afla, și pe soția mea să-l voteze. Nu-l mai suportam pe Năstase.

Mi-a trecut încă de la sceneta cu "răpirea jurnaliștilor" când am înțeles șiretlicul! Au urmat apoi toate cele. Și, am sesizat printe primii încălcarea fără precedent a Constiuției când nu l-a numit pe Johanis. Am știut, și am scris-o, că se va ajunge aici. Însă repet, totul trebuie făcut exclusiv democratic și cu respectarea procedurilor.

Oricum vă mulțumesc pentru spiritul de înțelegere de care dați dovadă.

Acuma că ați dat-o în gard cu traducerea, poate popularizați petiția. Dar vorba domnului Peia, pe internet, nu prin vreun raport! Știți de glumă, nu-i așa? Și eu știu. Aproape nici nu am băgat de seamă asigurarea pe care mi-a dat-o domnul Cercel : să nu am nicio grijă, va fi popularizată!

Domnule Peia, mulțumesc pentru sprijin în susținerea ideilor cu privire la ce se întâmplă în țară. Însă vă rog, nu mai ofensați. Între literați se practică ironia, umorul, satira, pamfletul, etc. Altfel îmi faceți viața grea. Că mi se reproșează de ce nu vă invalidez comentariile care încalcă regulamentul. Eu nu am timp și suntem puțini editori. Și, dacă o să continuați, ca să vă protejez, să protejez site-ul și să mă protejez și pe mine știți bine ce mă obligați să fac. Și zău, nu-i momentul. Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 10:22:17
         
 
  Stimate domnule profesor.
Am impresia ca dumnmeavoastra sunteti in adancul sufletulun un tandru basist altfe nu l-ati trimite pe tovarasul general Peia in actiuni mobilizatoare. Specialitate tovarasului general Peia sunt actiunile de demobilizare, nu cele de mobilizare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 10:06:14
         
 
  Cum adica tovarasul general inca nu a semnat petitia la patru maini, doua picioare si o pereche de cizme?! Tovarase general, tovarase general! Cu o asemenea atitudine neglijenta dictatorul se va reintoarce la Palatul Cotroceni.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 09:55:41
         
 
  Tovarase general
Am pretins eu vreodata ca sunt atat de bun la limbi ca dumneavoastra?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 09:52:13
         
 
  Domnule Peia, nu vă mai pierdeți în mize mici. Lăsați-le, eventual, după 29. Ce importanță are că domnul Cioacă a mai uitat limba română? Mai bine mobilizați lumea să vină la vot și să semneze petiția.

Începe să mă îngrijoreze lipsa de democrație a președintelui suspendat! Ați auzit? "Paiața de la Cotroceni" "vor plăti" etc. În timp ce are acces direct la instituțiile statului prin mijloace STS la care nu mai are dreptu. Speculează eleganța fairplayul și poate, ușoara nehotărâre a președintelui interimar!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 09:48:18
         
 
  "Ce v-am spus eu, asta este un agramat pana si in Limba Engleza!"

Nici nu era nevoie să o spun eu.
E de la sine înețeles că dacă româneasca lu cioacă e de baltă, americăneasca nu putea fi decît de peste baltă!
Da' ce glumă sinistră: să-l rogi pe cioacă să se dea literat! Ba chiar mai mult: TRADUCĂTOR!
Bine, el, de tradus, a tradus!
Poporul român, dar asta-i altă poveste!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-20 09:35:42
         
 
  PS. Domnule Cioaca, nu mă așteptam să nu vă țineți promisiunea! Mare dezamăgire!
(Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Nu trebuie sa fiti dezamagit de fel fiindca traducera prima pe care ati obtinut-o este mult mai buna decat traducerea mea. De unde sa stiu eu ca sunt in cursa contraconometru cu un alt traducator mult mai profesionist decat mine?
Eu sunt profund dezamagit, si am toate motivele sa fiu, fiindca am ratat singura ocazie ca sa ma afirm ca traducator pe plan european. Acuma nu voi mai avea nici o sansa, fiindca analizand cele doua traduceri domnul genera Peia va spune:
-Ce v-am spus eu, asta este un agramat pana si in Limba Engleza!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 05:05:37
         
 
  Domnule profesor,
Dece nu mi-ati spus ca aveti alt traducator? Abia acum am vazut cat de urgenta era treaba. Vreti sa spuneti ca tot efortul meu impotriva fostului dictator a fost de pomana?

p.s.
Daca nu este secret, cate semnaturi ati strans paana acum?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 04:57:27
         
 
  Stimate domnle profesor,
Eu sunt convins ca acesta traducere fiind prima mea traducere a unui act oficial continee o froaza de greseli asa ca am afisat-o aicea pentru ca ea sa poata fi corectata, adaugata si inbunatatita de colegii de site. Asi fi vrut sa pot mai mult, dara atat am putut atat am facut. Inca odata rog toti colegii sa faca toate observatiile de rigoare fiindca acest este primul act oficial prin care Europeea capata dimensiuni supra nationale.

To Jose Manuel Durao Barroso, prezident of the Europeam Commission on the Cooperation and Verification Mechanism



Mister President



We, Europeans who love Romania and initiators and undersigneders of this letter, with respect want to address the following question:

Why, Sir, the European Union fails its own heritage and tradition of referendum election, officially expressed in "CODE OF PRACTICE ON REFERENDUM, adopted by the Council for Democratic Elections at its 19th meeting (Venice, December 16 2006) and the Venice Commission at its 70th Plenary Session (Venice, 16-17 March 2007) and made political pressure on Romania and try to impose an unjust and illegal referendum threshold for dismissal of the suspended president, Traian Basescu?

In the above mentioned document, at point 7 is expressly stated:
"7. Quorum
It is recommended the following:
a quorum (threshold, minimum percentage) of participation, because it treats eqully those who do participate in the referendum with those who do not want to take part at the referendum;
B. A quorum of approval (acceptance by a minimum percentage of the number of registered voters), as is likely to create a difficult political situation if the draft is adopted by a simple majority, but less than a quorum (threshold) necessary. "

http://www.venice.coe.int/docs/2007/CDL-AD(2007)008-rom.pdf
This violation of the European electoral heritage will have incalculable negative effects on democracy in our country and create a dangerous precedent for Europe.
This direct interference which contradictes European values ​​acn affect negativelly the results of the referendum to remove President Traian Basescu, president who has seriously violated the values ​​of democracy, European values ​​and the Constitution which, directly or through an unimaginable propaganda network, the EU leaders misinformed public opinion on domestic and international political scene about the plolitical situation in Romania and the legality of the procedure of suspension.

One, bat not the only one, such gestures of misinformatin was publicly recognised by Mr. Traian Basescu himself in a TV show and relates to Mrs. Chancellor Angela Merkel. Beeng misinformed by Mr. Traian Basescu Mrs. Merkel said that the romanian Constitution do not have a suspension procedure for the prezident of the Republic, although the romanian Constitution expressly states in Article 95 that it has such o procedure.
Article 95: "Suspension from office"
(1) After committing grave acts infringingements upon romaniaan Constitution , the President of Romania may be suspended from office by the Chamber of Deputies and the Senate,after consultation with the Constitutional Court, in joint session, by a majority of votes in favor of the suspension, . The President may explain and defend mimself before Parliament on the facts he is accused of having comited.

(2) The proposal of suspension from office may be initiated by at least one third of the deputies and senators and, without further delay, the President will be informed about the proposal of suspension.

(3) If the suspension proposal is approved, within 30 days from the date of approvel a referendumt for dismissal of the President will be organised "
As a sign of respect for European and North Atlantic values, valus at which ​​ the Romanian people adhered without reservations, we ask you Mr. President, to firmly and unequivocally give a political signal of compliance with European electoral heritage. This signal may be given in an official document, press conference or in any other way that you think would be better sutted to repair the damage. This signal is needed to reestablished the trust of roumanian people in European values ​​among Romanians but not only Romaniaa People. In such a signal should be specifically stated that the Europe rspects its electoral heritage and that a quorum or threshold cann not be imposed in any european country or asociation of oteher european contries in case of a referendum.
Thank you Mr. President and we hope that you will respond positively to our legitimate request.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-20 04:49:07
         
 
  Poate cei care vă pricepeți la limba engleză verificați traducerea în limba engleză cu varianta finală în limba română. Și îmi semnalați eventualele erori.

Mulțumesc.

PS. Domnule Cioaca, nu mă așteptam să nu vă țineți promisiunea! Mare dezamăgire!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-20 03:07:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE