FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ai spus că-mi dărui barcarole
Text postat de Aurelius Marcus

ai spus că-mi dărui barcarole
ca visul să devină ieri
și să plutească în mandole
un plânset pentru gondolieri

că mă aștepți în Atlantida
sub mările de iasomie
s-adorm iubindu-te-n absida
nesațului de insomnie

ai spus că-mi împletești albastru
în octacorde vers cu vers
singurătatea de sihastru
cu mult prea plinul univers

acum blândețea mă sfâșie
cu inutilul da sau nu
și-mi strig tăcerile să-mi fie
spre neuitare numai tu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Voi ține cont de observațiile dumneavoastră.Mulțumesc!  
Postat de catre Aurelius Marcus la data de 2012-07-16 18:55:38
         
 
  Stimate domnule Adrian Mihai,
Sperantele dumneavoastra ca in subsolul poetului Aurelius Marcus veti da de vin si nu de politica, se vor dovedi extrem de false, fiindca in poemul de la etaj autorul nu face altceva decat sa-si expuna politica pe care o aplica el cu iubita sau viceversa. Dupa parerea mea acesta politica este mult prea defetista pentru un poet tanar si in putere.

p.s.
Domnule Aurelius, un bun venit pe Europeea. Sper ca aveti simtul umorului si nu-mi luati in nume de rau gluma, care nici nu ar fi aparut daca in subsolul dumneavoastra nu incerca sa se ascunda spre a scapa de mania poporului pontistul Adrian Mihai. Care inca nu stie ca nici o gaura de sarpe nu-l va putea scapa de acesta manie.
In alta ordine de idei, in poemul dumneavoastra am intalnit cuvintele mandola, absida si octacorde pe care eu nu le-am mai intalnit dar asta nu inseamna ca ele nu exista. Dar daca au fost inventate de dumneavoastra numai pe motive de rima, trei cuvinte noi intr-un singur poem s-ar putea sa fie cam mult. Daca poemul dumneavoastra se vrea o parodie la adresa celor care scriu poezii de dragoste, eu il consider a fi o reusita. Daca insa se vrea a fi o poezie de dragoste adevarata mai trebuie lucrat la el.Rime ca nu si tu, univers si vers, iasomie si insomnie, sunt prea facile, scazand valoare poemului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 14:50:21
         
 
  da, se confirmă că postarea anterioară n-a fost o simplă întâmplare.

aștept și alte păreri (dacă vor fi existând). măcar să ne ciondănim într-ale literaturii și să mai lăsăm politica (măcar până la referendum...).
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-15 13:45:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE