FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
„Înseriere” și autoacuzare
Text postat de Emanuel Cristescu
De ce oare domnul președinte suspendat o fi cerut tipărirea buletinelor de vot la Monitorul oficial și înserierea acestora? Iar altcineva, de ce va fi propus ca hârtia pe care sunt tipărite aceste buletine să aibă elemente de siguranță?

De ce nu au făcut-o până acum?

Nu cumva cu buletine de vot neînseriate și tipărite la diverse srl-uri ne-a ciuruit până acum? Aceste cerințe sunt ca o recunoaștere că înainte așa s-a procedat. Așa România a putut fi ținută captivă atâta timp!

Pe vremea comuniștilor, alegerile păreau a se ține după toate regulile democrației. Liste electorale actualizate, buletine de vot impecabile, secții desăvârșite, voluntari care mergeau din casă în casă și mobilizau lumea la vot, comunicate de presă, transmisii televizate. Ce mai o adevărată sărbătoare națională. Cu transmiterea în direct a momentului în care liderii momentului își exercitau dreptul de vot, cu flori, cântece, hore și multe altele. Când se apropia ora închiderii secțiilor de votare, toți voluntarii erau trimiși acasă. Rămânea doar biroul secției de votare. Închideau ușile și întocmeau procesul verbal. Buletinele de vot nici nu se numărau! Niciodată nu se câștigau alegerile de către reprezentanții partidului unic cu 100%! 99,98; 99,99; 99,97! Ori pe acolo. Astfel încât fiecare din mulțimea celor care votau împotrivă să aibă sentimentul că el singur este acela care a votat împotrivă. Cu toate că, în multe cazuri, votul împotrivă era majoritar.

În acele vremuri am scris un text cu un singur vers care se repeta obsesiv și care denunța această ticăloșie a sistemului denominat pleonastic „democrație populară”

„Eu sunt zero virgulă unu
Eu sunt zero virgulă unu
Eu sunt zero virgulă unu
Eu sunt zero virgulă unu
Eu sunt zero virgulă unu
…………………………”

Acum, în anii democrației originale, cu buletine de vot care se pot tipări oriunde, neînseriate și cu hârtie fără elemente de siguranță, se poate mima perfect „votul liber” și se poate ține captiv un popor. Am identificat peste 25 metode de fraudă electorală începând cu votul suveică și terminând cu înlocuirea urnei, trecând prin furtul cu procesul verbal, cu urna, cu softul, etc! Și, prin solicitarea făcută, domnul președinte suspendat, se autoacuză și recunoaște că sistemul ticăloșit, așa a procedat. Acum când procedeul s-ar putea întoarce împotriva sa îl denunță. Denunț care îl incriminează!

Există o soluție de contracarare a acestor fraude electorale prin utilizarea unui buletin de vot și a unei proceduri transparente de votare care ar putea face să fie respectată voința poporului. Le puteți vedea la link-urile

1. http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=40398

unde se află, în josul paginii:

*Proiect de lege
*Specimen buletin vot stampilat secție cu adnotări
*Specimen buletin vot
*Verso colț negru

2. https://www.facebook.com/pages/Alegeri-Nefraudate/159623387457578

Din păcate nici celelalte partied nu prea sunt interesate de alegeri corecte, adică nefraudate. Noi cetățenii suntem singurii care ar trebui să fim interesați de respectarea votului nostrum. Și ar trebui să putem impune o metodologie, ca aceea expusă la link-urile de mai sus, ori alta capabilă să asigure ALEGERI CURATE, NEFRAUDATE!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  grămel,
Ai vise erotice cu gagici care mă "răstignesc" pe mine?
Nasol!
Înseamnă că tu ai pierdut de mult această abilitate cristică, după ce te-ai teologat la doi și-un fîrtai!

PS: Chiar aș dori să-mi postezi acilica momentul sfintei mele răstigniri! Să văd și eu cînd fu de se-ntîmplă prea-fericitul eveniment, căci, în calendarul mea erotico-literar, nu am însemnat, cu roșu, ziua cu pricina.
Pdap, este extrem de hazliu să te simți răzbunat de către o femeie! Asta înseamnă să te dai bărbat, nu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 17:35:29
         
 
  aferici,
N-ai răspuns la întrebare, în primul rînd.
Ceea ce era previzibil, căci, oh, cum să-ți divulgi adevărul tău de slugă băsistă?
În rîndul doi, nu pot fi elegant cu inșii pe care nu-i evaluez, pe scara mea de valori, nici cît ar însemna ponderea unui zero tăiat în patru, în matematica moralității elementare.

În orice caz, cum ți-am mai zis, dacă îți pierzi slujjjbulița, te pot angaja eu, la săpat gropi. În grădina mea, nu în cimitir... Nici chiar atît de dur nu pot fi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-18 17:30:02
         
 
  peia asta se da lebada in chiuveta pe aici, dar cand a fost față in față cu Dana Banu a maturat fatuca aia cu el pe jos. A incercat bietul de el sa polemizeze cu ea pe teme literare cum ca nu-stiu-cine nu ar fi poeta si l-a rastignit Dana in doi timpi si trei miscari.
Am vazut asta cu ochii mei, mai bine n-as fi vazut!...



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-17 23:47:25
         
 
  Domnule Peia, un minim bun simt, o minima educatie, prezenta unor urme de maniera sau macar cei sapte ani de acasa v-ar fi determinat sa folositi o formula de adresare civilizata. Inteleg ca nu aveti nicio tangenta cu termenii mai sus mentionati, dar nu puteti pretinde sa va mai ia cineva in serios. Mai pe scurt, dialogul cu dumneavoastra este, cu siguranta, pentru oricine, o irecuperabila pierdere de timp.
Hai, acum fiti bun si duceti-va la nani.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 23:16:31
         
 
  Măi aferici,
Văd că ai ajuns să vorbești singur, ca aparatul de radio!
Pseudonimule, mai întîi vrei să ne spui și tu cum te cheamă, în realitate și ce hram porți?
Mai apoi, tu, care îl dai drept repetent pe Antonescu, cam în ce fel l-ai putea califica, procentual, pe analfabetul tău, de pe vapor, care nu apucat să citească, la viața lui, nici măcar o carte să citească la viața lui?
Ia zi, dar fără să te dai dupe corcoduș, așa cum o tot faci p-acilea, cu o consecvență mai mult decît comică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-17 22:21:03
         
 
  "n-am zis ca Basescu nu pica, ci am intrebat pe cine punem in loc."(grămel)

Ba ai zis, stimabile, ai zis cu vreo lună-două în urmă, iar acum minți cam cu nerușinare. Dar nu mă surprinde, căci voi, băsiștii, sunteți niște șulfe fără egal: mințiți cu o lipsă de apăsare de-a dreptul monstruoasă. Sunteți însăși esența ideii de minciună.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-17 22:11:35
         
 
  Presedintele multiplu repetent si total interimar, Crin Antonescu, a declarat ca este probabil ca Romania sa nu reuseasca aderarea la spatiul Schengen, dar sustine ca acest lucru nu se datoreaza evenimentelor politice care au avut loc in ultima perioada in Romania.
Cam de cata inteligenta este nevoie ca sa scoti pe nas o astfel de afirmatie?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 15:14:57
         
 
  Intre timp, in Parlamentul Romaniei, pucistii isi definitiveaza lovitura de stat si incearca sa ocoleasca prevederile legale consfintite de Curtea Constitutionala. In deplin dispret fata de clubul select al tarilor civilizate, fata de Constitutie, fata de bunul simt pana la urma, Parlamentul Romaniei se indreapta impotriva interesului national si ne smulge cu bestialitate din visul european.
Guvernul Dr. Ponta trebuie sa cada urgent, pana nu va fi prea tarziu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 14:53:26
         
 
  ce se poate spune despre seria ultimelor 4 comentarii? simplu: kalașnikov pedelist trăgând împrăștiat, scuipând flăcări...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-17 14:50:08
         
 
  USL, aceasta masina a timpului, a arucat Romania cu peste douazeci de ani in urma. Romania este calcata in piciare de catre acesti golani. Leul cade in cap iar economia natinala este aruncata in haos. Marile companii isi retrag investitiile din Romania, cetatenii isi muta economiile in bancile din strainatate si incearca sa isi protejeze investitiile, iar ambasadele straine au inrosit liniile telefonice.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 14:41:33
         
 
  Sa nu uitam greselile istoriei si sa invatam din ele. Regimul nazist s-a instalat in Germania exact precum o face USL in Romania.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 14:27:16
         
 
  Romania ilustreaza limitele puterii de care dispune UE pentru a proteja statul de drept in tarile membre, titreaza Financial Times in editia electronica de duminica, adaugand ca unii parlamentari europeni se tem ca angajamentele luate de premierul Victor Ponta ar putea fi doar promisiuni desarte, transmite Mediafax.

Heather Grabbe, directoarea Open Society Institute din Bruxelles, sustine ca UE a primit in mod deliberat competente limitate pentru a interveni in afacerile juridice interne ale statelor membre. "UE a acceptat intotdeauna ca statele membre sa adere cu prevederi constitutionale diverse, iar acest lucru este in regula atat timp cat se supun propriilor reguli", a declarat Grabbe. "Dar atunci cand inceteaza sa mai faca acest lucru, cum pare sa faca acum Romania, este foarte greu pentru UE sa reactioneze", a explicat ea.

Numerosi oficiali europeni au recunoscut ca au putine puteri pentru a exercita presiune asupra tarilor care ameninta valorile centrale ale blocului. Dar in urma mai multor confruntari cu statele membre cu privire la respectarea drepturilor fundamentale, unii oficiali si analisti argumenteaza ca trebuie dezvoltate noi instrumente pentru protejarea democratiei Europei.

Cea mai puternica arma a UE pentru a pedepsi o tara care nu respecta normele sale democratice este Articolul 7 din Tratatul de la Lisabona, care permite sanctionarea unui stat membru, inclusiv prin suspendarea dreptului sau de vot. Dar aceasta masura, cunoscuta si ca optiunea "nucleara", nu a fost folosita niciodata, fiind considerata prea severa.

Singura data cand au fost folosite sanctiuni impotriva unui stat membru a fost in 2000, inainte ca Tratatul de la Lisabona sa fie adoptat, cand UE a decis sa izoleze Austria dupa ce Jorg Haider, liderul partidului de extrema dreapta din aceasta tara, s-a alaturat coalitiei de guvernamant. Politica de izolare a esuat insa jalnic, UE fiind obligata ulterior sa inlature sanctiunile, Haider ramanand la putere, ceea ce a subliniat slabiciunea institutiilor europene in fata guvernelor nationale.

Un incident similar a avut loc in 2010, cand presedintele francez din perioada respectiva Nicolas Sarkozy a deportat 8.000 de imigranti romi in pofida opozitiei UE si a amenintarilor cu actiuni juridice. In urma cu un an, Ungaria a infruntat amenintarile UE, ignorand cererile Bruxelles-lui de a revoca o controversata lege a presei.

In cazul Romaniei, UE inca mai are cateva carti pe care sa le joace, respectiv extinderea Mecanismului de Cooperare si Verificare (MCV), blocarea aderarii la Schengen sau suspendarea eliberarii de fonduri europene.

Oricum, conchide cotidianul britanic, ramane neclar daca vreuna dintre aceste masuri va reprezenta o amenintare reala pentru un prim-ministru al carui cel mai mare interes este inca acasa mai degraba decat la Bruxelles
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 14:25:00
         
 
  Intre timp USL se indreapta impotriva culorilor si a insemnelor electorale folosite de presedintele ales al Romaniei in campania pentru referendum. Altfel spus, in timp ce Europa semnaleaza in mod oficial derapajele formatiunii politice care a confiscat libertatile institutiilor statului, acestia isi continua atacul la adresa simbolurilor nationale.
Lovitura de stat continua. In momentul cand scriu acest comentariu, Zgonea sustine o declaratie de presa in care, care un caine turbat, iese si sfasie orice urma de demnitate parlamentara. Zgonea nu reuseste sa fie coerent, latra la jurnalisti si musca din microfoane. Zgonea minte si el. Puterea din Romnaia, toata puterea, minte si ataca institutiile care asigura viata democratica, dar minte si in fata institutiilor internationale. O lume intreaga este ingretosata de maniera in care USL intelege sa isi exercite puterea si compromite o natiune de oameni cinstiti si muncitori.
Rusine!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 14:23:35
         
 
  Iata, avem si confirmarea ca imaginea Romaniei a fost calcata in picioare de cei doi nemernici. Raportul de justitie o spune in clar.
Comisia Europeana recomanda ca Guvernul si institutiile cheie din Romania sa isi demonstreze angajamentul fata de pietrele de temelie indispensabile ale statului de drept si independentei justitiei, printr-o serie de "pasi urgenti", conform proiectului raportului CE privind MCV

"Cel mai important pas pe care vor trebui sa il faca Guvernul si institutiile cheie din Romania va fi sa isi demonstreze angajamentul fata de pietrele de temelie indispensabile ale statului de drept si independentei justitiei. Aceasta necesita un numar de pasi urgenti pe care vor trebui sa ii faca Guvernul si Parlamentul", se arata in proiectul raportului care urmeaza sa fie dezbatut si aprobat miercuri de Comisia Europeana.

Conform proiectului, CE face o serie de recomandari care vor rezuma reformele specifice de care este nevoie pentru a se mentine progresul inregistrat sub MCV.

Astfel, pentru respectarea statului de drept si a independentei justitiei, Comisia invita Romania sa ia urmatoarele masuri:
sa adopte imediat si sa publice o ordonanta de urgenta care sa anuleze Ordonanta de Urgenta nr. 38/2012 (OUG privind modificarea Legii de organizare si functionare a Curtii Constitutionale - n.r.)
sa adopte imediat si sa publice o ordonanta de urgenta care sa anuleze Ordonanta de Urgenta nr. 41/2012 (OUG privind modificarea Legii de organizare a referendumului - n.r.)
sa respecte conditiile constitutionale de emitere a ordonantelor de urgenta pe viitor
sa asigure publicarea imediata a tuturor actelor in Monitorul Oficial, inclusiv a deciziilor Curtii Constitutionale
sa le ceara tuturor partidelor politice si autoritatilor guvernamentale sa respecte independenta justitiei; cu angajamentul de a pedepsi orice membru al Guvernului sau al vreunui partid care submineaza credibilitatea judecatorilor criticand deciziile justitiei sau punand presiune pe institutiile judiciare
sa numeasca un Avocat al Poporului care sa se bucure de sprijinul tuturor partidelor, printr-un proces obiectiv si transparent, care sa conduca la selectarea unei personalitati cu o autoritate, integritate si independenta necontestate
sa introduca un proces transparent de nominalizare a Procurorului General si al procurorului sef al Directiei Nationale Anticoruptie. Aceasta ar trebui sa includa aplicatii deschise bzate pe criterii de expertiza profesionala, integritate si cu realizari in domeniul combaterii coruptiei. Nicio nominalizare nu trebuie facuta in timpul actualei presedintii
nicio gratiere nu trebuie facuta in timpul actualei presedintii
sa nu numeasca ministri cercetati pentru integritate, ministrii aflati in astfel de situatii trebuie sa demisioneze
sa adopte proceduri clare care sa ceara demisia membrilor Parlamentului cu decizii finale de incompatibilitate si conflicte de interese sau condamnari finale pentru coruptie la nivel inalt.
In plus, Comisia Europeana ar putea adopta in acest an un nou raport MCV privind Romania care sa analizeze daca ingrijorarile legate de respectarea statului de drept si independenta justitiei au primit raspuns adecvat, precum si daca este respectata separatia puterilor in stat.


"Avand in vedere incertitudinile actuale, Comisia va adopta un nou raport in cadrul MCV privind Romania pana la sfarsitul anului 2012. In acest raport se va constata daca ingrijorarile exprimate privind respectarea statului de drept si independenta sistemului judiciar au primit raspuns adecvat si daca respectarea principiului democratic al separarii puterilor in stat a fost restabilita. Comisia va monitoriza progresele cu atentie, prin intermediul unor misiuni regulate, dar si printr-un dialog strans cu autoritatile din Romania si din statele membre", se arata in proiectul raportului


Sursa: HotNews
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 14:06:05
         
 
  O comisie tehnica din cadrul Consiliului National de Etica a concluzionat ca "teza de doctorat elaborata de domnul Victor Ponta si sustinuta public in anul 2003 respecta cerintele academice din acea perioada si este comparabila din punct de vedere al acestor cerinte cu alte teze de doctorat sustinute in acea perioada", transmite Mediafax. Concluziile comisiei reprezinta doar o prima evaluare in cadrul Consiliului National de Etica (CNE). Documentul cu aceste concluzii nu a fost anuntat insa oficial de CNE, nu este semnat, o parte dintre membrii CNE nu stiau de existenta unei astfel de Comisii Tehnice, iar anuntul vine in contextul in care Consiliul nu are presedinte si alti doi membri si-au depus demisia.
Lipsa de barbatie si de coloana vertebrala a premierului pune lumea academica intr-o situatie stanjenitoare. De ce este neceasar tot acest balet academic si toata aceasta procesiune ritualica de spalare a rahatului primului ministru nu pricep. In ce lume traim? In ce secol?
Sursa: HotNews
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-17 11:14:22
         
 
  @ioan peia, again: n-am zis ca Basescu nu pica, ci am intrebat pe cine punem in loc.
Vad ca asta de acu' e si mai "meserias"... :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-16 20:00:20
         
 
  Repet intrebarea pentru ioan peia, poate si-a revenit din soc:

Financial Times despre efectul Ponta: "Într-o săptămână, o țară stabilă a fost aruncată în criză."

Cum comentezi asta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-16 19:58:39
         
 
  văd că "marele omușor de știință" anunță o măsură economică extrem de bine primită de mediul de afaceri, și anume plata tva la încasarea facturii și nu la emiterea ei!

din câte țin eu minte, "boculete/cârpă de ghete" (via hala traian) n-a făcut mutare asta...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-16 15:03:54
         
 
  Prea Sfintia Voastra,
Nu va mai luati de generalul Peia ca daor il vedeti cat de amarat s-a reintors printre noi. Si cum sa nu fie amarat cand marele omusor de stiinta Victoras Pontosul in loc sa-l aleaga de consultant in problemele economice pe patrioticul general Peia la ales pe yankeul general Clark?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-16 14:53:12
         
 
  calificat. Finacilau' ăla a lu pește oceanic, grămel, în gura căruia vă uitați voi, americani pîrîți...
...una, că habar nu are de ce s-a petrecut în țara asta, - băsescu și ai lui având o uriașă armată de propagandă, din care faci parte și tu, armată care au deturnat complet atenția de la problemele reale ale românilor, vîrînd fel și fel de ștăngi pe la repectivele, anume, articole scrise aci și pubicate, prin cumpărare de spațiu tipografic, acolo; fie se fac ecoul intereselor americane în zonă, că de țărișoara noastră îi doare taman în orificiul cel mai dureros din dorsala atlantică!
Simplu.

Nu am timp să v-o dau peste fileu, că lipsesc o zi sau două, dar revin și mai vedem noi.
Deocamdată, ar cam trebuie, grămuță, să vîri căpșorul în dulap, că parcă te dădeau rotunjor că băsescu nu pică!
Pică și-o să-ți pierzi și tu stipendiile maro, cu care erai gratulat pt meseria de gurist calificat.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-16 14:44:06
         
 
  părinte, aș comenta eu, dar nu mă bag singur în seamă, văd că e cu dedicație săgeata...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-16 14:36:51
         
 
  Lui ioan peiaȘ

Financial Times despre efectul Ponta: "Într-o săptămână, o țară stabilă a fost aruncată în criză."

Cum comentezi asta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-16 14:34:13
         
 
  "Tipilor, care trăiți sugînd avan la țîța „oii negre”... alături de trădătorii care au închinat cîndva România rușilor, azi, sunteți și voi o șleahtă de vînzători care doar ați schimbat sensul drumului de caravane: de la est, către vest!"
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule general,
Noi am emigrat spre tata "oii negre" numai si numai spre a va lasa pe dumneavoastra sa sugeti nestingheri la tata plina de colastra a Mioritei.
Daca cea mai renumita producatoare de miei din lume nu va mai da branza necesara pentru a face mamaliga mai gustoasa si nici lana care sa va faca iernile mai calduroase spuneti-mi si mie, suntem de vina noi, sau dumneavoastra care o trageti tot timpul de uger fara ca sa ii dati vara iarba si iarna fan?!



 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-16 14:31:43
         
 
  Stimate domnule general Peia,
Bine ati revenit printre noi din peregrinarile dumneavoastra. Stiam eu ca va veti reintoarce, fiindca fara basistii care va atata nervii si intaresc puterea combativa viata v-ar devenii un calvar de plictiseala. Sa stiti ca abia asteptam
reintoarcerea dumneavoastra. Fara dumneavoastra site-ul Eropeea arata ca o nunta fara lautari.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-16 14:12:59
         
 
  Întrucît văd cum acest sait a devenit oficină băsistă, 99%, nu pot răbda afrontul ca să-i văd pe vînzătorii de neam cum învîrt pe aici chilabale ideologice, în timp ce nimeni, aproape, nu le retează din moț!
Prin urmare...

Măi to'arăș colonel aferel,
Păi, clipul de mai jos se potrivește ca o mănușă regimului băsist! Cu singura deosebire că propaganda marxist-leninistă promitea, asemenea popilor, raiul de după colț, iar propaganda basistă nu se mai obosește să facă asta, căci, prin forță, –însemnînd un număr suficient de indivizi infiltrați în structurile importante ale statului – vîră ei, la paporniță, tot. Dealtfel, răbdărică! to’arșu... vom vedea, după referendum, cam în ce hal de jaf a fost supusă România în glorioasa perioadă băsistă.

aferel, unii au citit cu mult timp înaintea ta chestiunile legate de dezinformare și spălare a creierelor, practicate, în egală măsură, atît de către ruși, cît și de către americani. Europenii, și ei, p-acolea, cu flufuștucurile lor de amatori, – că încercarea de a ne racola la căruța lor ideologică e mult prea transparentă, ca să nu se prindă pînă și un novice.
După ce ne-au tranformat în colonie – oh, sfînta naivitate istorică a românilor care credeau că ne aruncă ăștia cu mămăliga-n lapte! – după ce ne-au transformat în pașalîc, cum spusei, au început să abuzeze, ușor-ușor, de "regulile" lor aparent democratice. Au început să ne comande. Recent, chiar să ne someze, de parcă am fi un fel de copilași cretini, ce trebuie altoiți cu nuielușa la poponeață, pentru că au răsturnat magiunul în pantofii lor de lux! E, uite că nu se prea potrivește!...
N-am scăpat de ruși, ca să ne vîrîm ceafa în jugul lor lustruit de promisiuni deșarte!

băsescu a fost pe post de slugă, atît! Un fel de boculete al guvernului evropenesc. Sigur că, neexistînd o unitate de monolit în cadrul faimoasei UE, se mai aud și glasuri neconforme – vezi Anglia, care cam șușotește și ar cam dori s-o șteargă din faimoasa organizație. Dar cel mai jegos aspect este faptul că madam Evropa este exact copia oricărei democrații jucate, din țările componente: aceeași cafteală pe influență, aceleași interese ascunse sub fraze sforăitoare. Avînd forță economic㠖 știm noi cum cîștigat㠖 și-au permis să regizeze o drăguță de criză, pentru a subjuga definitiv țările mai vulnerabile.
Noi și cu bulgarii fiind clasate drept ultimele găini!

Păi, după ce ne-au făcut praf economia moștenită în 89’, cam autarhică, ce-i drept, dar care era în stare să reziste oricărui șoc destabilizator de acest gen, ei, au început să-și deverseze încoace produsele lor otrăvite, de pe banda de producție rezervată proștilor de sud-estici. Au împușcat, astfel, doi iepuri dintr-un foc: ne-au dezarmat economic și ne-au transformat în piață de desfacere. Avînd, în subsidiar, scopul de a ne depopula teritoriul, a ne desființa ca națiune și a repopula pământul pustiit cu genele lor reproductive. Deh, nevoia aia de „spațiu vital”, pe care a mai încercat UNU’ s-o acopere, da’ i s-a cam retezat din avînt!...
Spre ex: v-ați întrebat de ce Orbanu hunic nu a fost pus la respect, chiar dacă a jucat Constituția în picioare, ba chiar a fost APLAUDAT la scenă deschisă? Ghici ghicitoarea mea!!...

Suntem, spre marele nostru ghinion, între Scyla și Caribda, adică între ruși și americani, care se bat deasupra capetelor noastre cu bombe ideologice (deocamdată... pînă o să auzim și dum-dum-uri căzute-n... deveselie, pe acilea!).
Iar europenii sunt și ei un fel de băgători de seamă, care și-ar ridica strindardul orgoliului în văzduh, da’ au oarece jene de putirință, din păcate.
Ei da, dar uite că-și arată și ei mușchii jucăuși cu noi!...
Se burzuluiesc încoace cînd li se amenință interesele, iar cînd voievozii valahi, cunoscuți a fi niște buni plătitori de biruri către Înalte Porți și executanți fideli de ordine, (căci, pînă acum numai biruri am plătit la coana Uniune!) ei bine, cînd se întîmplă de mai cîrîim oleacă împotrivă... iioooiii!... e nenorocire!... am îndrăznit să ridicăm capul din nisip!... suntem oaia neagră... suntem nește anti/democrați... nește antimerkelieni!... nește ăia...!

Tipilor, care trăiți sugînd avan la țîța „oii negre”... alături de trădătorii care au închinat cîndva România rușilor, azi, sunteți și voi o șleahtă de vînzători care doar ați schimbat sensul drumului de caravane: de la est, către vest!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-16 13:02:57
         
 
  Iata si prezentarea la nivel teoretic a tehnicii loviturii de stat de tip bolsevic:


Incercati sa reflectati si sa gasiti trasaturi paralele...
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-16 11:33:49
         
 
  A aparut si trailerul loviturii de stat de tip bolsevic:


Filmul intreg al evenimentelor il puteti urmari in rechizitoriu
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-16 09:29:29
         
 
  Draga Adrian, :)


Hai spune cine, cine, cine .... :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-16 02:25:30
         
 
  dragă florian andrei,
de dorești solda să-ți iei,
să postezi mai cu temei
și s-apeși butonul 3...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-16 00:43:29
         
 
  Flacara democratiei a ajuns la Sighisoara.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 21:32:49
         
 
  "nea mitică, aicilișa deteși cu mămăliga-n geam, deoarece sârbu era parlamentar, ministru, alea-alea cu mult înainte ca ponta să se fi lansat în politichie (poate mai reții faza cu "micul titulescu, cu victoraș prezentat din profil de mentorul adrian năstase...), bașca să-i fi devenit ginere!

așa că eu înțeleg frustrarea lu' matale legată de fata cu număr de mașină, însă caută alt contraexemplu, ăsta e, crede-mă, prost ales. dar prost de tot! "
(Adrian Mihai)

Stimate domnule Mihai
Tin sa va anunt ca imi subestimati cunostintele legate de rubedeniile lui Victoras. Bineinteles ca stiam ca socrul era politician inaintea lui Ponta. Ba, daca nu ma insel, am citit undeva ca doctorasul si-a intalnit viitoarea sotie la un bal politic dat de socrul sa, sau cam asa ceva. Dar acum ne aflam intr-o campanie electorala in care nu se spun decat adevaruri infrumesetate nu vad de ce eu asi face exceptie. Numai ca sa confirm regula? Care regula? Ca de cand cu Victoras observ ca nu mai este nici un fel de regula. In al doilea rand, ce fel de politican roman este Victoras Ponta de a luat de nevasta fata unui sarb?! Nu cumva a vrut sa spuna ca Poporul Roman nu mai este in stare sa produca o Ileana Cosanzeana pe masura lui? Daca voia variatie dupa prima lui sotie care a fost, este si va fi romanca get-beget, nu putea sa ia fata unui rrom de-al nostru? Daca lua sarboaica numai ca amanta asi mai fi inteles, o facea pentru a intarii prietenia cu poporul frate sarb, cu taote ca si asta ar fi fost foarte periculos fiindca stiti ce a patit sarcul domnitor Alexandru Ioan Cuza dupa ce si-a luata de amanta pe frumoasa Maria Obrenovici. Si-a pierdut tronul! Nu m-ar mira ca Victoras sa pata acelasi lucru. Parerea mea este ca sarboaicele poarta ghinion mai ales atunci cand le iei de sotii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 19:50:08
         
 
  Puteți urmări online Flacăra Democrației
în timp ce se deplasează spre București
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 17:32:14
         
 
  Toate publicatiile din Europa acordă României o atentie de care ea nu s-a mai bucurat din vremea guvernului Radu Vasile cand minerii se indreptau spre Bucuresti. Dar presa din Germania este cea mai critică - de multe ori nuantele sunt lasate la o parte. Daca ar fi sa faci din zecile de articole unul singur, ciorba ar trebuie sa se cheme: daca vreti sa vedeti cum arata iadul, veniti in Romania.

Germania este cel mai mare partener comercial al Romaniei (21,5% din exporturile Romaniei merg in Germania, iar 17,7% din importurile noastre vin de acolo).

Investitiile germane in România înseamnă 12,2% din totalul investitiilor străine (locul 3 după Olanda si Austria).

Premierul Victor Ponta ar fi trebuit sa fie intr-una din aceste zile la Berlin, sa explice situatia de la Bucuresti. Asa a anuntat el. Nici vizita anuntata la Paris nu s-a concretizat si nu se va concretiza recent. Sambata, premierul a admis: “pana pe 29 (data referendumului pentru suspendarea lui Traian Basescu – n.n.) stam acasa (cu exceptia unei vizite pe care o va face la Chisinau).

Guvernul nu explica de ce aceste vizite anuntate nu au mai avut loc.

Guvernul german l-a convocat, in schimb, pe Lazar Comanescu, ambasadorul Romaniei la Berlin pentru a-si exprima ingrijorarea. Astfel de “convocari” se mai intampla doar în cazul unor tari precum Siria.

Berlinul a trims, in saptamana care se incheie, un ministru la Bucuresti (pe Michael Link, secretar de stat cu rang de ministru.) In comunicatul de presa al Ministerului roman de Externe, transmis presei si postat pe site-ul institutiei (www.mae.ro) se vorbeste despre colaborare si coordonare a deciziilor intre cele doua tari, dar nu exista niciun cuvant despre criza de la Bucuresti.

Or, dimpotriva, intr-un comunicat de presa, Link spune cu totul altceva, dupa discutiile de la Bucuresti: Berlinul este ingrijorat de situatia politica, nu de colaborarea ulterioara.

Site-ul ambasadei Germaniei la Bucuresti nu pomeneste nimic despre vizita lui Link. In trecut era prompt in a anunta vizitele bilaterale.

Ziarele conservatoare din Germania nu au mila fata de actorii implicati in razboiul politic de la Bucuresti: nu protagonistii trebuie aparati, ci institutiile. In Romania, coruptia e generalizata (“o elita corupta detine controlul asupra tarii” – Frankfurter Allemagne Zeitung), “energii criminale” (“nu e o lupta intre bine si rau” – Die Welt) domina tara, iar integrarea Romaniei in UE a fost o pripeala.

Die Zeit socheaza de-a dreptul: „România este tara unde a guverna inseamna a jefui.”
Sursa : Ziarul Financiar
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 16:02:19
         
 
  Domnule Adrian, n-am dorit sa fac vreo discriminare, dar este stiut ca stricatii de la USL fac parte din marea familia criminalilor socialisti, adica sunt stricati prin definitie.
Societatea civila trebuie sa ii sanctioneze civilizat, adica sa ignore cu desavarsire clasa politica. Putem sa o facem. Avem aceasta datorie.
Aceasta clasa politica nu ne mai reprezinta, deci nu merita atentia noastra.

Iata o expresie plastica despre modul cum ia nastere o miscare civica civilizata.



As dori sa vad asa ceva si in Piata Victoriei, dar imi este teama ca stricatul va asmuti jandarmii pe ei. Orice mesaj care nu se aseamana cu cel transmis de Mazare, este decadent si trebuie starpit din fasa.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 15:15:00
         
 
  asta e expunerea in extenso a hăulitei de la gorj "usl si pdl/aceeași mizerie". sună dogit...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-15 15:02:19
         
 
  Parlamentul Romaniei este format dintr-o adunatura de stricati. Toti sunt, fara exceptie, dar sunt exponentii intereselor altor stricati, finantatorii. Ca sa curatam Parlmentul trebuie sa depistam finantatorii si sa il "sterilizam". E simplu, nu?
La ultimul referendum, populatia cu drept de vot a hotarat ca stricatii sa stranga randurile, sa se imputineze pana la 300 si sa elibereze o camera.
Actualul Parlament al Romaniei, aceasta adunatura de stricati nu da doi bani pe votul nostru, dar are nevoie de el ca sa isi legitimeze hotiile ordinare. Pentru ce sa votez daca nimeni dintre cei care sunt alesi sa imi respecte vointa nu da nici macar un scuipat pe noi?
Hai, topic nou!
Dati-mi un motiv sa cred ca votul meu la referendum conteaza cu adevarat!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 14:38:11
         
 
  nea mitică, aicilișa deteși cu mămăliga-n geam, deoarece sârbu era parlamentar, ministru, alea-alea cu mult înainte ca ponta să se fi lansat în politichie (poate mai reții faza cu "micul titulescu, cu victoraș prezentat din profil de mentorul adrian năstase...), bașca să-i fi devenit ginere!

așa că eu înțeleg frustrarea lu' matale legată de fata cu număr de mașină, însă caută alt contraexemplu, ăsta e, crede-mă, prost ales. dar prost de tot!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-15 14:19:15
         
 
  “It’s the parliament’s right to decide,” senator Ilie Sarbu, Ponta’s father-in-law and leader of his party’s senators, was quoted as saying by the state news agency Agerpres.
(din ziarele straine)

Stimate domnule profesor
Intr-o lista de acuzatii la adresa tradatorului Lup de Mare, una din invinuiri era ca si-a pus fata in Parlamentul European, dar nu ati suflat nici o vorbulica despre omuletul de stiinta care si-a pus socrul in Parlamentul Romaniei. Eu nu-i acuz pe nici unul de aceasta incalcare grava a constitutiei cum faceti dumneavoastra, dar numai cu unul, fiindca stiu ca nici unul din cei doi nu au facut acest lucru de buna voie si nesilit de nimeni. Basescu n-ar mai fi avut trai cu nevasta-sa iar doctorul Ponta cu soacra, care , umbla zvonuri, ca acum ar face presiuni asupra ginerelui sa-l dea jos pe Crin si sa o puna pe ea presedinta a Romaniei. Se pare ca Victoras, pentru a recastiga linistea interna ar inclina sa faca asa ceva. Ma refeream la linistea interna a cuibusorului sau nu a Romaniei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 13:52:50
         
 
  Si inca ceva, dle Cristescu: cum vi se pare referendumul desfasurat pe durata a doua zile?

Poate ar fi bine ca USL ul sa tina referendumul 5 sau 7 zile sau cate sunt necesare pentru a aduna 9 milioane de voturi pentru demiterea lui Basescu.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-15 13:34:58
         
 
  'Păi sunt de partea care a fost votată masiv de către populație în 10 iunie. În timp ce partea de care sunteți dumneavoastră, domnule coleg, a fost spulberată. Și să vedeți la toamnă la generale!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 18:17:57'

Dle Cristescu, uitati un lucru esential cand faceti afirmatia de mai sus: in 10 iunie a fost un vot negativ. Si eu am fost unul dintre cei care au sanctionat guvernul PDL-ist in 10 iunie, dar de atunci si pana acum, USL nu a avut nicio actiune prin care sa ma faca sa ii acord un vot pozitiv in 29 iulie.

Din nefericire, Traian Basescu are, in calitate de politician, trei clase deasupra d-nilor Ponta si Antonescu.

De ce a cerut Traian Basescu inserierea buletinelor de vot? Dvs cum ati fi reactionat, fiind in pozitia lui Basescu, daca Monitorul Oficial -cel care tipareste buletinele de vot- ar fi transformat in reduta USL imediat dupa venirea la putere?

Si, aceasta masura de precautie -inserierea buletinelor de vot- da, ar trebui permanetizata.

Pe de alta parte de ce va deranjeaza utilizarea flacarii democratiei?
De unde si pana unde se 'murdareste ideea de jocuri olimpice'?
Parerea mea este ca opinia dvs se prezinta unilateral si defaorabila lui Basescu, dar uitati faptul ca focul este un simbol al purificarii, iar trimiterea pe care o faceti la JO ar trebui inteleasa ca o trimitere si la Pallas, pe cale de consecinta la prudenta si intelepiune.

Mesajul este unul pozitiv, dle Cristescu, spre deosebire de mesajele mai tanarului si nepopularului dr. Ponta.

"Indiferent de lucrurile care ne-au despărțit, eu am încercat să mă port normal, constituțional, instituțional, european cu președintele Traian Băsescu.(s-a observat acest lucru in toate incalcarile legilor din Romania in momentul suspendarii! ) Răspunsul domniei sale a fost cel mai dâmbovițean răspuns posibil, adică mi-a înscenat chestia aia cu plagiatul", a spus Victor Ponta, potrivit România TV. Uitand desigur momentul in care spunea despre presedintele tarii ca este un NEMERNIC! -desigur acest calificativ nu este deloc 'dambovitean', asta ca sa nu mai spun despre jignirea adusa dambovitenilor!!!

Jocurile politice ale USL trebuie echilibrate cumva. Sunt sigur ca stiti faptul ca acum sub umbrela acestui scandal politic SE DAU TUNURI MARI.
Unul dintre ele va fi punerea in libertate a lui Adrian Nastase in decurs de 2-3 luni prin SCHIMBAREA INCADRARII JURIDICE. Se vor folosi de art 81, 82 CP. Mai stiti ceva despre Adrian Nastase? NU. Acesta este unul dintre motivele pentru care s-a facut suspendarea cu acceleratia la podea.

Poporul roman este 'usor de pacalit' dle Cristescu, dar nu de prestidigitatori carora le vezi moneda ascunsa in podul palmei.

Personal voi vota impotriva USL desi acum o luna si ceva am votat pentru ei.

Cat despre '„Înseriere” și autoacuzare ' este o sarja retorica isteata dar nu este indeajuns pentru a demonstra validitatea 'autoacuzarii' si incomparabila ca efect cu "flacara democratiei".

De retinut insa propunerile facute de dvs pentru securizarea buletinelor de vot. Aici chiar ar trebui o initiat un proiect de lege.


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-15 11:01:26
         
 
  Domnule Cioca, :)
Ghilimelele erau puse acolo ca sa sublineze aspectul semnalat de dumneavoastra.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 10:01:14
         
 
  Stimate domnule Andrei Florian,
De unde ati mai scos-o si pe asta cu "generalul gratuit"? George Soros, afland de trecerea de care se bucura generalul devenit mare economist pe langa primul ministru Ponta, a hotarat sa-i mareasca leafa.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 09:27:42
         
 
  "In November 2011, Ponta led a successful effort to remove Geoană both from the PSD and from the Senate leadership.[17][18]"
(din biografia doctorului Ponta)

Stimate domnule profesor
Fostul dictator sustine ca toate denunturile impotriva doctorului Ponta au fost facute de prietenii lui de partid. Cand eram in Germania nemtii aveau urmatoarele grade de comparatie pentru cuvandul dusman: dusman, dusman de moarte, prieten de partid. Dupa ce i-a facut ce i-a facut prietenul de partid Ponta, prietenului de partid Geoana, nu credeti ca cel de al doilea prieten de partid avea mult mai mult interes sa citeasca cu foarte mare atentie teza de doctorat a doctorului Ponta?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 09:19:49
         
 
  Despre ex-generalul american Clark Wesley, sfetnicul gratuit al premierului:
“Si-a incheiat cariera in NATO ca urmare a legaturilor sale de afaceri cu fostul premier al regiunii Kosovo, Thaci Hashim, declarat criminal de razboi, si cu albanezul Agim Ceku, urmarit penal de Tribunalul de la Haga” , a declarat un inalt oficial din administratia SUA.
Iata ce scrie Razvan Ciubotaru in Cotidianul, joi, 26 mai 2011: Cealaltă față a războiului din Iugoslavia. Crimele comise de kosovari și croați

Il veti descoperi in poza pe "generalul gratuit" alaturi de mari criminali de razboi
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 09:14:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Este în stare să facă praf imaginea României numai să rămână la putere."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Avand in vedere ca va referiti la Victor Ponta care este subiectul discutiei si prim-ministru si nu la fostul dictator care nu mai este la putere, sunt suta la suta de acord cu dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 08:05:11
         
 
  Stimate domnule profesor,
Cu tot respectul tin sa va anunt ca in strainatate nu se vorbeste de brevetul de marinar al fostului dictator Basescu ci despre masteratele si doctoratul actualului prim-ministru Victoras Ponta. Cu ce sete vinovat tradatorul ca cele doua universitati zic ca nu-si amintesc ca omusorul de stiinta roman sa-si fi luat vreun masterat la ele? In afara de asta, eu nu neg ca Victor Ponta fiind o capacitate si-a luat doua masterate. Ceeace nu inteleg eu este ca acum nu mai vrea sa stie de ele, scotandu-le din CV. Pai daca merge tot asa, maine-poimaine vom afla Victor Ponta si-a scos din CV si diploma de bacalaureat! Nu sunteti de parere ca acest virus al modestiei, care casunand pe premierul roman il face sa-si renege un titlu dupa altul, trebuie stopat intr-un fel?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 07:56:48
         
 
  Ce să zic excelență? Că are tot atâta legătură cu subiectul câtă legătură există între încălzirea globală și alfabetul chirilic. (Sigur domnia va găsi una inedită și pertinentă)

Observ că Pontosofia ori Pontologia sau poate Pontografia este în mare vogă. Însă pare un foc de artificii destinat să acopere Soarele adică imensul scandal în care un personaj malefic a luat captivă România, prin furt electoral, și nu vrea sub nicio formă să-i dea drumul. Este în stare să facă praf imaginea României numai să rămână la putere. O minimă pregătire culturală i-ar fi permis să afle că dintotdeauna, cimitirele lumii sunt pline de oameni de neînlocuit! Impresionantă va fi fiind grosimea epidermică a cuiva care observând alegerile din iunie și împotrivirea masivă a populației să nu-și dea demisia! Însă trăim în țara lui "dacă voi nu mă vreți, eu vă vreau!"



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-15 07:18:50
         
 
  Stimate domnule profesor,
Ce ziceti despre noul masterat al omusorului de stiinta Victoras Ponta?!

Premierul Romaniei Victor Ponta este acuzat ca mai are un master fals, dupa ce s-a dovedit ca si cel din Catania era, de fapt, un curs de perfectionare.

Editia romaneasca a enciclopediei “Who’s Who” arata ca Ponta avea, in anul 2004, un master la Oxford. Pe de alta parte, reprezentantii universitatii spun ca prim-ministrul a urmat doar un curs de vara, dezvaluie Adevarul.

Premierul se afla in mijlocul unui imens scandal de plagiat si, recent, s-a dovedit ca un presupus master in Catania, pe care si-l trecute in CV, era de fapt un curs de perfectionare.

Intr-o prezentare a “Who’s Who Romania”, editia din 2011, se preciza nu doar ca Victor Ponta ar fi facut un masterat in Catania, Italia, dar si ca ar avea un “Master in ideologii politice Oxford – Exeter College”, diploma pe care a obtinut-o in 2004.

In prezentarea de pe site-ul Guvernului, totusi, premierul precizeaza ca in perioada iulie-august 2004, a participat la “Summer Programme in History, Politics and Society“, in cadrul Exeter College, la Universitatea din Oxford, Marea Britanie, noteaza Ziare.com.

“Domnul Ponta a luat parte doar la o scoala de vara organizata de Universitatea Oxford si tinuta in Exeter College. De asemenea, domnul Ponta nu a fost niciodata student intr-un program de lunga durata la Exeter College“, a explicat Frances Cairncross, rector al Exeter College, Marea Britanie.

Pentru ca situatia sa fie si mai clara, a fost nevoie de-un punct de vedere si de la reprezentantiu Universitatii Oxford, pentru Exeter College apartine de aceasta institutie.

“Va putem confirma ca Victor Ponta nu a obtinut o diploma de masterat de la Universitatea Oxford“, a declarat si Gaelle Jolly, Assistant Information Officer din cadrul departamentului de informare “Press & Information Office” al Universitatii Oxford.

Ponta a furnizat informatiile din enciclopedie

Pe de alta parte, eprezentantii “Who’s Who” au asigurat ca toate datele publicate in enciclopedie au fost primite chiar de la Victor Ponta, in urma unui interviu direct.

“CV-urile persoanelor care sunt incluse in enciclopedie sunt colectate personal de un editor al redactiilor noastre din fiecare tara. Interviul cu domnul Ponta a avut loc in 2006 si a fost realizat de fostul nostru editor Mihaela Andreea Psatta. Va trimitem si notitele luate de ea in timpul interviului. Acestea au fost transcrise inca de atunci si adaugate in baza noastra de date din Elvetia. Putem sa va confirmam ca toate informatiile privind CV-ul domnului Ponta le-am primit chiar de la domnia sa.

De asemenea, inainte de a publica o noua editie, invitam toate personalitatile sa isi corecteze sau sa isi aduca la zi CV-urile. Domnul Ponta a primit prima astfel de solicitare a noastra pe e-mail, in 19 mai 2006, iar mai apoi in fiecare an, cu cateva luni inaite de a edita o noua editie. Domnul Ponta nu si-a corectat niciodata CV-ul. Trebuie sa intelegeti, desigur, ca noi trebuie sa ne bazam pe informatiile pe care le primim de la personalitati“, a explicat si Martin Nikodemus, reprezentant al Editurii “Who’s Who”.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-15 06:50:44
         
 
  Iata cum incheiam un text scris in noiembrie 2009, atunci cand Romania a scapat ca prin urechile acului: "Tot ce mișcă în țara asta, râul, ramul, este, oare, de vânzare?"

"Trecerea serviciilor de informații de partea unui lider comunist care să le asigure tranziția spre ceea ce a urmat după 1989 nu s-ar fi putut face decât prin reducerea la tăcere a lui Ceaușescu, ceea ce s-a și întâmplat. Mascarea trădării acestora, capitularea lor în fața serviciilor rusești și occidentale, trebuia făcută după o regie care să simuleze o revoluție populară, fapt ce a legitimat noua succesiune la putere a comunistului Iliescu, persoană agreată de Kremlin. Comanda asasinatului lui Ceaușescu a venit direct din birourile Kremlinului, nu mai este un secret. În acel moment, nomenclatura comunistă a răsuflat ușurată. ”Sistemul” funcționa din nou și mai era doar o chestiune de timp până la cosmetizarea acestuia. Cehoslovacia a fost divizată în Cehia și Slovacia, Serbia a fost spartă cu tancul și bombardierele, iar Romania, țară membră NATO, membră UE, este devalizată de o clasă politică iresponsabilă si șantajabilă, ale cărei dosare de colaborare cu fosta securitate stau în sertarele serviciilor străine de securitate, ca parghie de control și comandă a acestora. Așa a fost posibilă înstrăinarea cu bună știința a marilor capacități energetice precum si a zonelor cu potențial economic dezvoltat. Presa din România, și anume acea parte care nu a intrat sub pulpanul marilor trusturi de presă, alimentate financiar din exterior, a început să semnalizeze derapajele majore spre care ne îndreptăm. Societatea civilă este aproape inexistentă iar încercările acesteia sunt împiedicate să coaguleze și să se exprime într-un mod coerent. Singurul obstacol pe care îl mai au de înfrânt serviciile care își doresc o Românie regionalizată, este coeziunea si unitatea românilor, sau, mai bine spus, sentimentul de patriotism al acestora.
.....
Desigur că sunt mult mai multe de spus. Acum, când am aflat cu toții că ștafeta a fost predată umatoarei generații de activiști al marelui partid multinațional cu sediul central la Moscova, acolo de unde, mai în secret, mai pe fața, lideri politici aserviți se duc să își însușească programe naționale de guvernare, suntem chemați să spunem ce viitor le dorim copiilor noștri, și să semnăm cu ștampila peste numele celui în mâna căruia lăsăm destinele sufletelor tinere ale acestora.
Am încredere în capacitatea României de a se ridica pe propriile picioare, de a schimba poziția îngenuncheată în fața Moscovei roșii, și de a păși cu demnitate spre Comunitatea Europeană, acolo unde ne este locul, alături de Germania, Franța, Spania, și celelalte națiuni civilizate și civilizatoare.
Dacă nu aveți copii, mergeți, vă rog, să votați pentru ai mei.
Cu respect, Zexe."

Desigur, mesajul meu nu a cantarit nici cat un fir de praf in economia acelor alegeri, asa cum nu va cantari nici acum, dar ma simt mai bine atunci cand imi exprim optiunile si atunci cand ele sunt confirmate de vointa populara. Suntem pe drumul cel bun. Daca Ceausescu era ales cu procente de 97% sau 98%, Iliescu cu peste 80%, iata, optiunile romanilor s-au indreptat constant in directia eliberarii de complexul de inferioritate indus in randul populatiei de catre regimul bolsevic.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-15 03:11:20
         
 
  Si totusi, de ce n-a trimis Palatul Victoria respectivul comunicat prin intermediul Reprezentanței Permanente a României pe lângă Uniunea Europeană?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 22:04:00
         
 
  Agenția de PR a Guvernului rus a trimis un comunicat în numele Guvernului Ponta ...un alt document istoric
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 21:54:44
         
 
  Nu sunt periculos, domnule Cristescu, sunt doar un om informat, un om care citeste presa. Spre exemplu, iata, mi-am adus aminte de un document istoric
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 21:39:35
         
 
  Ați deturnat perfect sensul topicului și întrebării din topic domnule coleg! Aproape profesionist!

Cu toate acestea, domnul Turturică nu poate fi un model etic!

Să înțelegem că săptămâna viitoare laboratoarele vor finaliza dosarul de crimă! Din culp ori cu premeditare? Păi dacă dumneavoastră aveți asemenea informații, ori aveți capacități paranormale ori le primiți din surse sigure! Și într-un caz și în celălat deveniți extrem de periculos. Să încp deja să mă tem?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 19:34:46
         
 
  "Pana pe 29 stam acasa. Merg doar la Chisinau, ca avem niste proiecte foarte importante de facut. Dupa 29...", a spus Ponta, intrebat cand va face vizitele anuntate la Berlin si la Paris.
Premierul a tras puternic de carma si a aliniat Romania in directia Moscova.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 19:32:58
         
 
  "Becali a declarat ca pleaca in Australia daca Basescu se intoarce la Cotroceni; Crin se retrage din viata politica; Ponta nu se simte nici el prea bine! E incredibil cate se pot rezolva cu un simplu NU la referendum: se curata tara de lichele..."  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 19:28:07
         
 
  Domnule Cristescu, ce vina are Turturica? A furat Turturica? Si-a plagiat teza de doctorat? Si-a luat Turturica masteratul in Catania? Vom afla saptamana viitoare ca Turturica e implicat intr-o crima?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 19:24:43
         
 
  Nu virgula este păcatul postării ci numitul Dan Cristian Turturică! O fi și el colonel?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 19:14:46
         
 
  Da, stim despre ce vorbiti. Vom fi condusi numai de indivizi cu doctorat :)))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 19:14:11
         
 
  fara virgula dupa Turturica  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 19:12:18
         
 
  Dan Cristian Turturica, este doar unul dintre observatori, ca noi toti, dar un observator care si intelege ce vede. Dezvaluirile vor urma sa apara, in curand, in presa libera.
Citez dintr-un clasic, intelepciunea populara: "Minciuna are picioare scurte"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 19:10:29
         
 
  România renaște acum. Și va scăpa de dosare de șantaj, de incompetenți la conducere, poate vom impune să nu ni se mai asculte telefoanele. Și vom avea o viață normală. Ca toți europenii! Iar de-alde Turturică nu vor mai avea cerere!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 19:06:22
         
 
  "Indiferent cât de mult se afundă România în aceste zile, pentru gașca penală de la putere este de un milion de ori mai important ca Năstase să nu toarne tot ce știe despre ei. Și îi vor promite orice, vor ține referendumul o lună dacă e nevoie, doar ca să-și asigure supraviețuirea politică dar și libertatea" - Dan Cristian Turturica  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 19:02:00
         
 
  Eu nu citesc opinii de turnători pe această temă! Cum dumneavoastră dați doi bani pe unul ca Turturică? Eu iau antivomitive când îl văd! Pe el pe Cristoiu și alți colonei. Are și prostituarea demnitate și limite domnule coleg! Când spuneți profesionist, spuneți instruit, nu-i așa?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 19:01:20
         
 
  Iata, presa a inceput sa inteleaga, in sfarsit, ce se intampla cu adevarat in subsolurile tenebroase si pline de sange ale comunistilor. Retineti, domnule Cristescu, guvernul Ponta va cadea nu pentru ca vreau eu. Guvernul Ponta va cadea pentru ca Romania trebuie sa mearga mai departe pe drumul spre civilizatie si pentru ca romanii merita un premier cu coloana vertebrala zvelta, un barbat in toata puterea cuvantului.

un excelent articol, scris de un adevarat profesionist, DAN CRISTIAN TURTURICA
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 18:56:12
         
 
  Am observat, domnule Cristescu, partea buna a democratiei despre care vorbiti a spulberat pana si opinia socialistilor europeni. Acneicul a fost urecheat la Bruxeles si fost trimis acasa sa isi faca temele in mod constiincios. Ii spun acneic pentru ca este mai putin dureros decat sa iau in calcul trasaturile sale de caracter.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 18:26:51
         
 
  Acneicului! Ce elegant! Ce elegant! Felicitări pentru stil domnule coleg!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 18:19:39
         
 
  Domnule coleg, imediat după revoluție, când s-au mai deschis zăgazurile, am fost și eu trimis la un Congres științific la Streza în Italia. Și, atunci, spre uimirea mea, am văzut scris pe un perete în Milano scris "Sempre il Comunismo" Ce o fi fost în capul celui care în plin regim democratic și de bine general, de o fi scris așa ceva nu-mi explic nici astăzi! Dar ce ați zice dacă și eu aș scrie, așa în contrapartidă, că domnia voastră ați fi un fanatic, extremist și cipat? Nu-i șa că v-ați supăra? Vedeți de aceea nu zic așa cum domnia voastră ați zis despre mine cu subiect și predicat că sunt de partea comuniștilor. Nu, nu domnule coleg. Sunt de partea democrației. Și anume de partea bună a democrației! Cum de unde știu? Păi sunt de partea care a fost votată masiv de către populație în 10 iunie. În timp ce partea de care sunteți dumneavoastră, domnule coleg, a fost spulberată. Și să vedeți la toamnă la generale!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 18:17:57
         
 
  Motivele ar fi suficiente numai daca ne uitam in CV-ul Dr-ului Ponta. Nu se va termina saptamana viitoare, insa, si veti avea motivele necesare sa cereti chiar si dumneavoastra demisia acneicului.
Sau poate ca nu, dar atunci vom vorbi despre cu totul altceva decat despre o polemica de idei pe un site literar.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 18:15:48
         
 
  Da ce aveți domnule coleg cu Guvernul Dr. Ponta? V-a supărat cu ceva? Aveți vreun argument serios? Sau v-a venit așa, o toană? Nu se face domnule Florian ca pentru o toană să dați jos un Guvern!

Convingeți lumea, organizați marșuri, protestte, etc. Dar de-alea serioase. Nu de-ale tip CAP? Nu știți ce însemnă tip CAP? Păi pe vremea împușcatului plimbau vaci grase de la un CAP la altul să vadă Ceaușescu, prostimea și cei de afară ce performantă era zootehnia"! Acum vreo 80 de autocare de lux cu aer condiționat sau mai multe, plătite din bani publici, dtrenați de la patinoare, telegondole, etc. plimbă câteva sute de aplaudaci portocalii de colo colo să dea senzația de unitate și de mulți!

Obțineți o nouă majoritate sau așteptați votul oamenilor! Da așa, netam nesam, este neserios distins coleg!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 18:07:32
         
 
  Domnule Cristescu, acum realizez ca va aflati de partea comunistilor si din acest motiv. Apreciati fetele lui Mazare, adica genul care functioneaza pe bancnote strecurate intre sani, dar va considerati revoltat ca flacara democratiei a fost inmanata tinerei generatii.
Ori aveti ceva impotriva tinerei generatii, ori impotriva democratiei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 18:04:51
         
 
  Guvernul Dr. Ponta trebuie sa cada. Urgent! Tot urgent, Justitia trebuie sa-i adune pe toti puscariabilii si sa ii ascunda bine, poate asa ajungem si noi sa avem un Parlament de 300.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 17:58:58
         
 
  "Jos Guvernul comunistilor puscariabili!" Păi tocmai am terminat operațiunea.

Și care este mai jenată scena cu flacăra sau scena cu sânii? La a doua poate fi o oarecare doză de lubric. Ori se știe politica nu este o vestală! La prima este o impietate. Pentru că încearcă să pângărească și sportivitatea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:53:48
         
 
  Greșiți domnule Cioacă! La colegul nostru bucuria pare sinceră. Nu mimată ca la suspendat. La care urmează mai multe scene: a atentatului, a violului, a pixelului albastru, a salbei, a lacrimilor, a torței, etc. Aveți puțintică răbdare. Spectacolul demisului e abia la început!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:50:00
         
 
  Jos Guvernul comunistilor puscariabili!

Reiau: Domnule Cristescu, flacara democratiei este un mesaj curat, alb, un mesaj pentru tanara generatie, o mostenire pe care dorim sa o lasam copiilor nostri. Spre deosebire de spectacolul de ieri de la Constanta, acolo unde fruntasi ai USL strecurau dansatoarelor si lautarilor, intre sani, sute de Euro, flacara democratiei consider ca este de bun simt. Dumneavoastra ce credeti?

Care este mesajul trimis USL si purtat spre alegatori de Mazare? Ascult?

Pana la urma, asta este campania, perioada de timp in care fiecare face ce stie sa faca mai bine.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 17:48:34
         
 
  Doar nu cumva democratul sadea care sunteți, civismul în persoană, v-ați dedulcit și vă împinge păcatul la vreo adevărată lovitură de stat? Că altfel nu se poate!

Să vină Epigramistul și să citească din moliftele Sfântului Vasile cel Mare!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:45:34
         
 
  erata:
p.s.2
Asemanarea dintre presdintele suspendat Traian Basescu si colegul nostru Radu Stefanescu este uluitoare: amandoi au descoperit cate un plagiat si amandoi se bucura ca scapa de functie!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-14 17:42:17
         
 
  Nu mai avem timp, trebuie sa curatam scena politica de stricati. In privinta plagiatorului, dumneavoastra mai sperati ca Europa sa isi schimbe opinia? Come on! Din punct de vedere politic, Ponta este mort si pute. A mintit, a plagiat si acondus ceea ce deja este de notorietate si poarta denumirea de lovitura de stat. Ce sa mai asteptam?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 17:40:28
         
 
  Reiterez intrebarea: "De ce oare domnul președinte suspendat o fi cerut tipărirea buletinelor de vot la Monitorul oficial și înserierea acestora?"
(Emanuel Cristescu)

Domnul presedinte suspentat a cerut tiparirea buletinelor de vot la Monitorul Oficial fiindca se teme ca omusorul de stiinta Victoras Ponta o sa-si faca o noua teza de doctorat cu voturile care vor fi date marinarului fara sa mentioneze ca ele ar apartine Lupului de Mare.

p.s.1
L-am vazut pe tradator la conferinta de presa tinuta dupa suspendare. Aveam impresia ca se bucura tare ca scapase de presedentie. Atat era de vesel si de ciripitor. Stimate domnule profesor, cu o asemenea atitudine, asta sa stiti ca s-ar putea sa castige alegerile! Individul este in stare sa convinga Poporul Roman, ca singura metoda de al pedepsi pe dictator este sa-l mentina in functie! Ati mai pomenit asa ceva?!

p.s.2
Asemanarea dintre presdintele suspendat Traian Basescu si colegul nostru Traian Basescu este uluitoare: amandoi au descoperit cate un plagiat si amandoi se bucura ca scapa de functie!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-14 17:40:07
         
 
  și să îl aduci  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:38:01
         
 
  Domnule coleg, fiți pacient. Guvernul Ponta nu o să cadă iar la referendum, vom scăapa democratic de răul acestei națiuni: domnul președinte suspendat.

Puteți să răspundeți și dumneavoastră măcar la o întrebare? Vi se pare cinstit sau necinstit să preiei un simbol al sportivității, Flacăra Olimpică și să o aduci în mocirla unghiilor care se țin de un scaun?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:37:23
         
 
  Jos Guvernul comunistilor puscariabili!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 17:36:32
         
 
  Iar sunteți în eroare. Credeți că altcineva nu ar putea spune din cauză "ălorlalți nemernici"? Ce valoare de adevăr are opinia dumneavoastră? Niciuna. O opinie printre multe altele.

Dar e NECINSTIT domnule coleg să uitați singurătatea de la summit-urile anterioare a suspendatului în raport de curtoazia de care s-a bucurat la ultima întâlnire de la Bruxelles, cel căruia , cum îi ziceți domnia voastră, excesiv, pătimaș și neadevărat, "nemernicul" Un bob zăbavă. Când Europa se va informa, când va ieși la iveală tot jegul oranj plătit cu bani publici, Europa ne va reevalua. Aveți ceva de zis cu privire la reevaluare? Că doar în reevaluri, orajii sunt experți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:34:10
         
 
  Domnule Cristescu, nu mai este timp de asteptat. Trebuie sa aratam Europei ca nu suntem nazisti precum Antonescu, nici mincinosi si plagiatori de profesie si ca nici nu empatizam cu puscariabilii adunati in Parlamentul Romaniei. Suntem o natiune de oameni inteligenti si muncitori si suntem capabili sa mergem pana la capat atunci cand cineva se atinge de libertatile noastre.
Guvernul Ponta trebuie cada pana la Referendum!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 17:31:42
         
 
  Datorita acestor nemernici, Ponta si Antonesacu, Europa ne priveste cu compasiune, ca pe o natiune bolnava. Haideti sa le aratam ca nu suntem cu totii asa, ca Romania este pe cale sa se insanatoseasca, ca Romania a invatat libertatea si democratia si ca putem sa-i izolam pe nemernici.
Nu suntem cu toti salbatici, domnilor, si vrem sa fim cu totii, noi si copiii nostri nenascuti inca, membri activi ai civilizatiei europene si mondiale. Nu mai vrem sa fim comunisti, nu mai vrem sa ne turnam intre noi la securitate ... sau poate vrem si nu stim. Sa raspundem la aceasta intrebare la referendum, DA, vrem sau NU, nu vrem.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 17:24:45
         
 
  "Romania, astazi, are la Cotroceni un fel de Anders Behring Breivik," absolut corect dacă vă referiți la suspendat. Dacă vă referiți la interimar sunteți în eroare totală.

Cu privire la "toate regimurile comuniste, bla, bla bla, bla..." v-am mai spus : guvernările sunt necesare pentru că oamenii nu sunt îngeri. Prin urmare, ascultați-mă pe mine, TOATE REGIMURILE au criminalitate și acțiuni murdare. Ați văzut filmul In nome di Papa Rei? Vă spune ceva operațiunea Pearl Harbour, dar incendierea Raichstag-ului, dar, dar... Totul este ca atunci când acestor bolnavi care ne conduc le ia Dumnezeu mințile să putem să-i ținem sub control și votul este un instrument. Nu infailibil da, vorba unui mare actor, orișicât! Știți unde greșiți fundamental dumneavoastră? Acolo unde, în loc să vă considerați un cetățean cu opinii, fie și neangajat dar politizat peste măsură, vă considerați judecător. Sau arbitru. Exprimați-vă opiniile însă nu mai fiți sentențios. Și așteptați și recunoașteți votul. Ca singurul arbitru al democrației!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:19:01
         
 
  Domnule Cristescu, Romania trebuie sa se dezica de criminalii sau turnatorii presupusi inteligenti. Spre deosebire Ponta, spre exemplu, Antonescu pare a fi inteligent. La ce folos, insa, daca inteligenta sa este una comparabila cu a lui Hitler? Marii criminali ai umanitatii nu au fost prosti, niciunul. Au fost malefici, iar natiunile civilizate ale Europei au invatat sa se imunizeze si sa izoleze astfel de bolnavi mintal.
Romania, astazi, are la Cotroceni un fel de Anders Behring Breivik, dar cu mult mai periculos decat acesta. Daca nemernicul acela a spulberat vietile a 77 de nevinovati, nemernicul nostru omoara viitorul si sufletele nenascute inca ale unei intregi natiuni, incercand sa intoarca Romania din cursul sau firesc spre civilizatie.
Toate regimurile comuniste, din toate timpurile si de oriunde, au fost si continua sa fie CRIMINALE.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 17:08:17
         
 
  1. Cu logica dumneavoastră, domnule Epigramist, s-ar putea să vi se spună că dacă cineva, de exemplu, se face popă și mai are și o altă meserie înseamnă că se pricepe la acțiuni satanice și știe că cei care sunt nmai popi sunt vulnerabili! V-am mai spus, analogia nu se pretează la demonstrații riguroase. Cu nalogia pot demonstra orice teză și, de asemenea, antiteza oricărei teze.

2. Nu știu dacă le-am fi râs dar sunt sigur că ar fi fost alfel. Presupun că știți că orice reprezentant al unei țări într-o altă țară face obiectul unei supravegheri mai mult sau mai puțin discrete a serviciilor secrete din țara în care se află. Credeți că Anvers-ul o fi făcut vreo excepție? Și oare ce caută serviciile acestea? Nu cumva vulnerbilități? Și crdeți că le caută degeaba? Nu cumva să le exploateze la momentul potrivit?

Cum naiba România, fără să fie în criză a aplicat acest experiment draconic și nefast cu reducerile de salarii și pensii fără să crâcnească și fără să fie consultat parlamentul, poporul? Și bani erau. Că se regăsesc în patinoare unde nu patinează nimeni, în săli de sport cu lacăte pe ușă, în piscine fără apă, în stadioane în pantă, în telegondole inutile, etc.

În plus, România nu a fost influențată direct de criza financiară. Am demonstrat-o mai demult chiar aici pe site. România nu avea datorii. România era în creștere. Însă cu politica incompetentă și slugarnică a președintelui suspendat și a guvernelor Boc fără număr, fără număr, chiar dacă în jurul nostru ar fi fost raiul pe pământ, noi tot aici am fi fost. Criza din România nu este de import. Este criza provocată de managementul incompetent pe care l-am avut! Pe noi, de fapt, ne-a influențat criza economică. În sensul că exportul s-a diminuat în primii ani cu cca 17-18% ca urmare a scăderii cererii la export. Teoria spune că această lipsă de cerere la export trebuia contracarată prin investiții în infrastructură, sănătate, cultură! Nu în șpăgi, corupție, plata agenților de influență (deși aici am ceva rezerve.) etc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 17:07:01
         
 
  In alta ordine de idei: credeti ca in Romania nu ar fi fost NICIO CRIZA si le-am fi ras in nas europenilor si americanilor daca acum il aveam presedinte pe Geoana?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-14 16:18:39
         
 
  Intrebare domnului Cristescu: dvs. de ce v-ati pus yala dubla la usa de la apartament? Sai inteleg ca va pricepeti la spart locuinte si de aceea stiti ca usile cu o singura yala sunt vulnerabile?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-14 16:17:06
         
 
  Prima dată da. A doua oară nu. A fost un vot fraudat și de aceea am ajuns aici.

Invocați problema 89. Neelegant. Au trecut 22 de ani. Și, dacă vreți părerea mea, atunci s-a prevenit iugoslavizarea României. Unul dintre cei mai grețoși turnători ai perioadei, a făcut o demonsztrație impecabilă: Istoria loviturilor de stat din România. Faptul că a fost turnător nu exclude faptul că este un tip inteligent și capabil. Citiți-o și gândiți dumneavoastră. Dar îmi place stilul domniei voastre: când nu aveți replică, și asta, în ultimul timp, se întâmplă din ce în ce mai des ori ca să evitați răspunsuri clare și ferme la întrebările pe care vi le pun, v-ați inventat o marotă: Iliescu! Pentru ce discutăm noi aici este nerelevant, distinse coleg!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 14:33:24
         
 
  Domnule Cristescu, recunoasteti votul prin care domnul Traian basescu a fost ales presedinte? Raspundeti prin DA sau NU daca aveti credinta ca aveti dreptate.
In rest, Armata scoasa in strada de Iliescu a tras in populatia civila, o stie orice om cinstit al acestei tari.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 14:20:50
         
 
  Luați pe nemestecate idei prefabricate. Sigur doamna Macovei care doar s-a exprimat, și justiția s-a și executat, face parte din USL, nu-i așa? E NECINSTIT, domnule coleg raționamentul!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 14:20:14
         
 
  "Si unul, fie ca il cheama Crin, si altul, fie ca il cheama Victoras, sunt pusi in fruntea partidelor sa ii apere pe cei care sunt gata sa plece la puscarie. Sunt marionete ale celor vizati de puscarie.
Au inteles ca daca nu pun mana pe justitie vor ajunge in puscarie. Nu toti, pentru ca nu sunt toti oameni necinstiti. Si-au vandut tara pentru a-i scapa pe corupti de lege. Romanii nu isi vor da presedintele pentru puscariabilii din USL" (T.B.)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 14:15:47
         
 
  Da domnule coleg, dar știți care este diferența dintre un democrat și un nedemocrat?

Un democrat acceptă procedurile democratice și recunoaște rezultatul votului. Dumneavoastră și liderul pe care îl susțineți, președintel suspendat, ab initio nu recunoașteți rezultatul votului decât dacă președintele demis nu este suspendat. ȘI ASTA ESTE NECINSTIT domnule Florian. Dcă nu credeți în vot, CINSTIT este să nu faceți campanie și să nu participați. Ci, să denunțați, "ilegalitate referendumului, încălcarea principiilor democratice, etc! Dar revin, ați înțeles cât de necinstit a jucat cu buletinele de vot liderul pe care îl susțineți? V-a convins autoacuzarea cu "înserierea" Ați avut, stimați useri europeeni un exemplu de ceea ce înseamnă că scrisul (spusul, în cazul nostru) ne trădează?

Este necinstit domnule coleg să pângărești armata, este necinstit domnule coleg, să pângărești Flacăra Olimpică!

Oricum din argumentele dumneavoastră rezultă slăbiciunea lor și frica dumneavoastră de a aborda frontal problemele. Fandați excesiv. Și asta înseamnă slăbiciune! Oricum apreciez că ați mai renunțat la limbajul agresiv. Nu apreciez faptul că, după 8 ani la butoane a liderului dumneavoastră, președintele suspendat, alt argument al faptului că România a fost adusă aici, decât Iliescu, nu aveți. Slăbiciune totală, domnule coleg.

Să așteptăm așadar VOTUL și să acceptăm rezultatul votului, oricare ar fi el. Sunteți de acord?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 14:15:33
         
 
  Abramburica Andronescu: "Dacă se decide că teza lui Ponta este plagiat, ar putea fi desființată școala de doctorat"
Mesaje pentru prosti si amenintari de maidan
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 14:13:47
         
 
  Cine a tras in noi in '89?
ARMATA A TRAS IN NOI! Cei care au iesit in strada acum sunt cei care au apasat in Decembrie 89 pe tragaci.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 14:06:15
         
 
  USL a scos armata in strada.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 14:04:51
         
 
  Sa ne ajute Dumnezeu sa nu mai facem greselile din '46, si sa ne scape de comunisti, amin!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 14:03:29
         
 
  Domnule Cristescu, cu alte cuvinte, dumneavoastra doriti sa imi spuneti ca tot acest timp in care eu am trait senzatia libertatii, am fost, de fapt, captiv? Come on! Iliescu este un criminal nepedepsit.
In fapt, de aceasta data, romanii chiar au ocazia sa dea un vot de blam tuturor politicienilor, de la stanga la dreapta, absolut tuturor. Politicienii sunt niste hoti ordinari sau complici la hotii ordinare, fara exceptie, si merita sanctionati. Nu le putem permite sa ne confiste institutiile statului de drept si libertatile noastre elementare.
Daca Basescu va ramane presedinte, Parlamentul Romaniei poate fi dizovat in conditii legale. Pot fi organizate alegeri libere sub supravegherea UE, iar constitutia poate fi modificata in sensul in care, niciodata, sa nu se mai pota da lovituri de stat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 14:01:28
         
 
  Blestemul nostru a fost să alegem, cum recunoștea domnul președinte suspendat, dintre doi comuniști. Și sub dirceta coordonare a acestui domn președinte comunist, au fost organizate serii de alegeri și a fost ținut captiv poporul român 8 ani! Eu căutând cauzele, am ajuns de mult timp la acestă concluzie, cu care v-a luminat prietenul iar anul trecut am făcut proiectul de lege în care am introdus înserierea buletinelor de vot și elemente de siguranță pentu hârtie.

Domnul președinte suspendat, fost comunist dup propria-i recunoaștere, a avut 8 ani puterea și nu a suflat o vorbă despre această ticăloșie. Acum, de frica faptului că i s-ar putea întoarce ca un bumerang, o denunță. Aczându-se grav. Așa ne-a ținut captivi distinse coleg. Personal, cum bine știți susțin ideea și ar fi bine dacă am putea-o impune. Să fie un moment zero al renașterii curate a României. Impunere care ar trebui să fie făcută fie și cu sprijinul, vinovat pentru că a folosit-o până acum, al pedeliștilor. Puteți consulta link-urile corespunzătoare. Iar dacă aveți nelămuriri vă stau la dispoziție!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 13:44:23
         
 
  Am sunat un prieten din presa si l-am intrebat ce este cu inserierea buletinelor de vot si de ce nu s-a facut pana acum.
Simplu, mi-a raspuns acesta, tu daca ai cumpara o mie de dolari de la guvernatorul Bancii Nationale, te-ai mai gandi sa verifici seria bancnotelor ca sa vezi daca sunt falsi? Lumea civilizata se bazeaza pe incredere, iar cand alegerile sunt organizate de comunsti este firesc sa ai grija sa nu te fure.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 13:25:54
         
 
  Lumea civilizata, adica atat tarile europene cat si cei de peste ocean, au ales democratia si au inteles ca, in Romania, dusmanii acestui principiu fundamental sunt cei care au confiscat peste noapte toate institutiile care asigurau functionarea Statului de Drept. Romanii au de ales si ei, la sfarsitul acestei luni, daca vor alege sfarsitul lumii democratice sau va fi un oarecare sfarsit de Iulie.
Suntem in aceeasi situatie ca in 46, numai ca acum nu mai putem avea nicio scuza. Suntem, oare, atat de idioti incat sa alegem restauratia regimului criminal comunist?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 13:11:33
         
 
  Domnule Cristescu, doriti sa il mai vedeti pe domnul Traian Basescu, presedintele ales al tuturor ramanilor, la Cotroceni?
Puneti stampila pe raspuns :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 13:01:46
         
 
  Comitetul Olimpic International ar trebui sa se sesizeze si sa protesteze. Nemaiavand ce sa pangareasa, ultima pangarire adresandu-se armatei, a trecut la flacara olimpica. Nu e cinstit! Si a anuntat nerecunoasterea referendumului daca va fi demis. Este necinstit sa te prefaci a fi democrat si sa nu recunosti rezultatul votului!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 12:49:27
         
 
  Domnule Cristescu, flacara democratiei este un mesaj curat, alb, un mesaj pentru tanara generatie, o mostenire pe care dorim sa o lasam copiilor nostri. Spre deosebire de spectacolul de ieri de la Constanta, acolo unde fruntasi ai USL strecurau dansatoarelor si lautarilor, intre sani, sute de Euro, consider ca este de bun simt. Dumneavoastra ce credeti? Care este mesajul trimis de Mazare?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 12:41:48
         
 
  Ca de obicei evitati raspunsul. In plus folositi un limbaj insalubru. As putea spune si eu despre pedelisti "o adunatura de infractori" Dar nu ar fi corect. Ca numai cativa sunt. Si ii manipuleaza pe ceilalti.

Oricum nu va voi mai raspunde daca vet continua cu asemenea limbaj suburban.

Ma uit in acest timp la Nasul. Vad "bublicul" adus cu forta. Doi trei apaluda. si asta in primul rand.

Pentru cei care probabil stiu: mai existe vreo tara care sa aiba un presedinte cu dosare penale?

Alta ticalosie: flacara democratie care anunta nerecunoasterea referendumului!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 12:33:02
         
 
  Domnule Cristescu, va raspund eu, pentru ca nu mai exista nimeni care sa aiba si curajul sa o faca.
E simplu, USL doreste sa fraudeze aceste alegeri. O stim noi cu totii, o stie presa, o stie presedintele, o stie si Europa si din acest motiv a luat decizia ca referendumul sa se efectueze sub supravegherea observatorilor europeni.
Pentru Uniunea Europeana dar si pentru noi, USL este o adunatura de hoti inca nejudecati.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 12:23:17
         
 
  Avem de ales ce specatcol dorim sa vedem. Vrem sa vedem spectacolul civilizat al competitiei oneste sau dorim sa vedem spectacolul dementei specific regimurilor totalitare, regimurilor bolsevice.
In fond ce cauta USL in aceasta ecuatie? USL nu alearga in aceasta competitie, USL este, de fapt, o pepiniera de maidanezi. Cand un Parlament care ascunde 20 de parlamentari aflati sub urmarire penala se asociaza cu un guvern in vederea savarsirii de fapte pe care toata Europa le condamna se asmute cu atata ferocitate si turbare asupra Statului Roman, noi, cei din tribune nu putem aplauda.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 12:16:53
         
 
  Campionilor trisori li se retrage medalia.

Ca de obicei parazitar si cu distragerea atentiei. Adica prestidigitatie argumentativa.

Reiterez intrebarea: "De ce oare domnul președinte suspendat o fi cerut tipărirea buletinelor de vot la Monitorul oficial și înserierea acestora?"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-14 12:06:55
         
 
  Trebuie sa privim adevarul in fata si sa vedem cum stam. Referendumul nu este nimic altceva decat o cursa electorala executata de unul singur. E ca si cum, pe o pista olimpica, un campion este pus pentru inca o data sa mai faca, contra cronometru, un tur de pista. Desigur, la romani, spectacolul ia forme comice. Inchipuiti-va ca, in timp ce isi face turul, pe pista apare un caine comunitar care i se repede la glezne. Dupa ce il calca pe cap, mai apare unul, si inca unul si uite asa pana la sfarsitul pistei. Ei bine, in acest moment intervine arbitrul. USL se repede la acesta, ii smulge premiul din mana si striga ca este blasfemie. Sa mai alerge o tura. Sa alerge pana cand cade si este sfasiat de maidanezi. Pentru ca spectacolul pe care il asteapta ecesti salbatici nu este gloria invingatorului ci carnagiul facut de maidanezi.

Cine este de fapt USL? Iata ce se vede din tribune:

(@Cristihan, comentariu pe Blogary)

- au renuntat la un ministru inainte de numirea acestuia, din cauza unei incompatibilitati de notorietate (Alistar)

- au schimbat 4 ministri la educatie, din cauza minciunilor si plagiatelor dovedite (Dumitrescu, Mang, Pop, Andronescu)

- au schimbat un ministru la cultura, din cauza unei incompatibilitati de notorietate (Diaconu)

- au schimbat si controlat direct o institutie pentru a-l salva pe Adrian Nastase (ISC)

- au intervenit in procesul de justitie impiedicand punerea in aplicare a unei decizii definitive de condamndare (AN)

- au mutat o institutie culturala in subordinea Parlamentului, cu scopul destituirii unui intelectual incomod (ICR)

- au schimbat conducerile unor institutii ale statului pe criterii politice (IICMER, arhivele statului)

- au amenintat si cenzurat reprezentanti incomozi ai mass-media (EvZ, B1, Curentul)

- au schimbat conducerea TVR fara respectarea legislatiei in vigoare, incalcand regula de reprezentare a partidelor politice

- au schimbat si intervenit in politica editoriala a stirilor TVR

- au uitat sa rezolve lucrurile reprosate guvernelor anterioare (gazele de sist, universitatea maghiara, cresterea imediata a salariilor, guvernarea fara OUG)

- au atentat la siguranta economica a statului prin intrarea in insolventa a Hidroelectrica

- au incalcat prevederi ale acordurilor de imprumut cu organismele internationale (privatizarile programate, schimbarea conducerii unor societati de stat, etc)

- au ignorat abordarea problemelor economice ale tarii, concentrandu-se exclusiv asupra luptelor politice (75% din timpul sedintelor de guvern)

- au mutat Monitorul Oficial in subordinea Guvernului dupa 150 de ani de subordonare fata de Parlament, cu scopul de a-l folosi ca instrument politic

- au desfiintat o institutie in ziua in care aceasta trebuia sa se pronunte asupra plagiatului primului ministru (CNATDCU)

- au incalcat decizii definitive ale justitiei, refuzand retragerea calitatii de parlamentar unor parlamentari declarati incompatibili (Andon, Paslaru)

- au incalcat o decizie a Curtii Constitutionale cu privire la reprezentarea Romaniei pe plan extern, uzurpand astfel calitati oficiale

- au blocat comunicari oficiale ale sefului statului catre Uniunea Europeana (Marga)

- au emis Ordonante de Urgenta neconstitutionale prin care au blocat exercitarea puterilor CCR

- au schimbat Avocatul Poporului incalcand legislatia in vigoare si blocand posibilitatea atacarii OUG la CCR

- au schimbat presedintii Senatului si Camerei Deputatilor prin incalcarea legislatiei in vigoare

- au suspendat Presedintele Romaniei fara ca acesta sa fi incalcat grav prevederile Constitutiei

- au atentat la independenta justitiei prin atacarea judecatorilor Curtii Constitutionale si a judecatorilor care l-au condamnat pe Adrian Nastase

- au mintit partenerii europeni ai Romaniei, practicand un dublu limbaj la Bruxelles si la Bucuresti (pragul la referendum)

- tergiverseaza aplicarea unor decizii ale Curtii Constitutionale

- au atras avertismente externe la adresa Romaniei, fara precedent in ultimii 20 de ani

- au emis pareri jignitoare despre inalti oficiali ai unor state membre ale Uniunii Europene (Merkel)

- au emis declaratii cu tenta nationalista si izolationista ca raspuns la cerinte ale Uniunii Europene de respectare a statului de drept (Ponta, Antonescu, “nu suntem colonie”)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-14 12:02:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE