FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cred in Presedintele Meu
Text postat de ecsintescu virtual
Pentru ca eu cred in democratie. Cred in LEGE. Cred in idei si principii! Cred ca Adrian Nastase bagat la bulau tinea candva de Cartea Recordurilor! Cand am citit pe pagina 8 ca Vantu e arestat si dus la mititica, am zis ca e vreo fantasma.

Traian Basescu are urisase pacate. Unul dintre ele este ca face el ce face si, perdant fiind in sondaje, rupe Romania in doua!

Nu avem lideri de tagma murdara a lui Base. In schimb avem votanti! Mi se rupe de masa lui verde, n-o sa ma duc la vot!

Si o intrebare democratica! Cum dracu se face ca interimaru e ales cu 2000 de voturi si tine locul unui ales cu 5 000 000?

Nu am spus inca nimic despre PLAGIAT! Dar, revin!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Intrebare de baraj: de ce nu a fost inlocuit Basescu de Geoana, adica de primul cazut de sub lista? Macar ala nu a copiat si a avut o nota destul de bunicica la alegerile din 2009: vreo 5 milioane.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-13 16:26:44
         
 
  Domnule Cristescu, v-am mai spus ca sunteti naiv, nu? Pai daca cei care nu platesc taxe si impozite in Romania nu vor mai avea dreptul sa voteze, ce ne vom face atunci cu cei peste 1 milion de rromani care nu isi platesc nici macar curentul elecric pe care il fura direct de la stalpi? Curent electric pe care -intre noi fie vorba- il platesc ceilalti romani cu varf si indesat.
De ce vreti sa le luati dreptul la doi mici si o bere sau la o punga cu faina pe care sa scrie PSD acestor suflete nevinovate?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-13 16:22:51
         
 
  S-a rezolvat deja problema votantilor din strainatate: injumatatirea sectiilor de votare din afara tarii. Sa traiasca si sa mai injumatateasca!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-13 14:44:17
         
 
  "Am denunțat încălcarea abuzivă și fără prcedent a Constituției încă de la abuzul președintelui de a-l numi pe Johanis premier. Am intuit de atunci că se va ajunge aici!"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Daca ce sustineti dumneavostra mai sus ar fi adevarat Basescu ar merita cu varf si indesat sa fie dat jos. Ori eu nu am citit in actul de acuzare al parlamentului aceasta incalcare grava a constitutiei nu ca parlamentul a uitat de acesta incalcare ci fiindca nu este vorba de o incalcare. Constitutia prevede ca presedintele sa fie de acord cu propunerea de prim ministru a parlamentului, dar nu spune ca el sa fie TOTDEAUNA de acord cu propunerea de prim ministru al parlamentului. Fiindca daca el ar trebuii sa fie TOTDEAUNA de acord cu propunerea parlamentului pentru postul de prim-ministru, ce rost ar avea sa i se mai ceara aprobarea?! Va rog sa-mi spuneti unde gresesc in logica mea.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-13 11:20:36
         
 
  "Domnule coleg, eu am pus problema încă de acum un an. Este imoral ca prin votul tău să decizi administrarea banilor altora. Mai ales când tu stai în democrații consolidate și prin votul tău sprijini totalitarisme."

Domnule Cristescu, este incredibil ce idei puteti sustine...Este IMORAL? Banii altora(??!!, pai votul meu se refera nu numai la bani ci si la stat de drept, la fel de important??).
D-le Cristescu, ce este imoral? Ca niste cetateni care au fost alungati din propria tara datorita politicilor pur si simplu antiromanesti din 1990 incoace, vor sa voteze? dupa ce ca au trebuit sa-si lase familii, prieteni, amintiri ca sa spele veceurile altora, Dvs. mai doriti sa le luati si acest drept, pe care pana si PUSCARIASII il au, acela de a vota???
Ce, trebuie sa aduca adeverinta? Cu nr. de inregistrare? Dovada? Ce trebuie D-le Cristescu??
D-le Cristescu, afirmatille Dvs. sunt deja de domeniul antinational. Bun, asta-i clar.
Facem altfel: luati dreptul diasporei de a vota, dar duceti treaba la bun sfarsit: luati-le si cetatenia, asa terminam odata balciul asta. Daca nu, vor merge in masa si vor depune cereri de azil politic, renuntare la cetatenie! Ingradirea unui drept elementar(!!!!) inseamna un stat de tip represiv. Veti avea, datorita ideilor pe care le vehiculati, vreo 2x10e6 (zece la puterea a 6-a) de azilanti. Poate romania asta sa produca si altceva? Veti fi multumiti, atunci?

Dvs. spuneti ca iubiti democratia. Democratia nu trebuie iubita ci inteleasa. Asa arata democratia?
Cu lozinci din epoca colonialista??? Da otrepele care nu numai ca nu platesc impozite, dar devalizeaza o tara, aia au dreptul la vot, nu? Si inca cu 2 maini!! Este incredibil in ce hal a ajuns romania. Jalnic.
In momentul in care ideile antiromanului crin devin realitate, eu imi depun cerere de renuntare la cetatenia romana. Definitiv. Si cu asta basta. Si vor fi multi ca mine.

Dvs. probabil nu ati vazut cum a fost construita democratia in romania. Nu ati vazut, de ex., 17 ianuarie 1990 (EU am fost ACOLO) nu ati vazut cum au fost adusi muncitorii cu basculante si au batut la intamplare manifestantii aceia care doreau plecarea lui iliescu, brucan, si compania. Am vazut cu ochii mine o fata de 14-15 ani cu maxilarul rupt pe care sareau imeghebistii. Si eu am patit-o, am si acum urmele. S-a murit atunci d-le Cristescu. Repet, s-a murit. Apoi mineriadele, in care erai batut crunt, cu lantul, numai daca aveai parul mai lung. Exact. Si atunci s-a murit. Am fost si acolo, am vazut cu ochii mei,pe mine nu ma abureste un neica nimeni pe numele lui ponta victor sau antonescu crin. Si acum ce vedem? aceleasi persoane (mai putin brucan, dan iosif etc...) ne agita ideilor pe la teveu. Daa...sigur.
Sunt convins ca stiti, poporul roman in general, si electoratul, in special, nu este o turma de vite sa-i spui, dai lapte, carne, blana, iti dau o legatura cu lucerna. Da?!
Rolul guvernului roman este acela de a face romania o tara locuibila, de a aduce romanii intre granitele romaniei, de a-i uni si nu dezbina cu texte de genul "nu platiti impozite, nu votati". De unde si pana unde? votul meu, sa zicem, nu va reprezinta?? Dar, care tip de vot va reprezinta? Infractiunea de neplata a taxelor si impozitelor este pur si simplu o infractiune, se stabileste pe cai legale, exista institutii care se ocupa de asa ceva. Deci, mai intai amendati si deschideti dosar penal la cca 2 milioane CETATENI (care oricum platesc impozit acolo unde lucreza si prin conventie UE, semanta si aprobata de fostii guvernanti, banii ajung si la romania dar in fine), apoi vehiculati ideile de genul asta. Da?! Jalnic. Continuati Dvs. dezbinarea acestei tari, continuati politica bazata pe ura de clasa si, mai nou, de locatie geografica si veti culege roadele, foarte curand.
Nu am fost un adept al lui basescu, dar ati reusit (spun fff sincer) sa ma faceti sa ma duc la vot si sa spun NU demiterii.
Sa se stie ca mai sunt si romani pe lumea asta care nu se lasa pacaliti de niste lichele. Acum se joaca soarta romaniei pentru urmatorii 30 ani, imi este deja clar.

Cu amaraciune am scris aceste randuri dar ma voi consola citind niste foi ingalbenite si ca vai de ele,, scrise de o ruda indepartata, pe numele lui Vasile M. (un necunoscut opiniei publice), luptator in munti, om care a trait ascuns in vagauni cu animalele, si care a visat, in simplitatea lui, la o romanie libera si care a murit datorita credintei lui. Probabil ca il dor ranile primite, in acest moment.
va multumesc pentru cititrea acestui mesaj!
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-07-13 11:10:21
         
 
  Domnule profesor, miriapode de scuze, Traian Basescu e un presedinte ales de 5 000 000 de suflete dar inlocuit de unul ales cu 2000 de voturi. Ce inseamna 2000 de voturi? Va spun eu, userii EUROPEAA!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 06:23:11
         
 
  Greșit, distinse coleg! Greșit! Poporul român a fost ciuruit și luat captiv prin fraudă. Care a fost recunoscută în conferința de presă din seara suspendării de însuși distinsul nostru președinte suspendat? Cu sagacitatea pe care v-o cunosc, ați sesizat pasajul?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 05:18:58
         
 
  Sub nicio forma, domnule profesor! Nu pot,insa, sa nu constat bataia de joc la adresa poporului roman!

Poporul roman a ales pentru 5 ani! Asa a vrut Nastase si Vantu ( Ca nu Basescu la chemat pe Geoana)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 05:15:10
         
 
  Domnule coleg, eu am pus problema încă de acum un an. Este imoral ca prin votul tău să decizi administrarea banilor altora. Mai ales când tu stai în democrații consolidate și prin votul tău sprijini totalitarisme.

Am denunțat încălcarea abuzivă și fără prcedent a Constituției încă de la abuzul președintelui de a-l numi pe Johanis premier. Am intuit de atunci că se va ajunge aici!

PS. Să înțeleg că, mai nou, modelul Cristoiu, vă fascinează? Și ați devenit adeptul "democrației băsiste"?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-13 05:06:01
         
 
  Nu-i asa ca Adina Valean s-ar vrea prima Doamna? Ca Crin , cacofonie permisa) ne-ar arunca si pe noi in groapa istoriei? Articolul meu a fost in urma ineptiilor lui Crin. Un lipovean de mana moarta:)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 05:00:25
         
 
  Crin Antonescu: "Platesti taxe in tara, votezi!"

Intr-un interviu acordat publicatiei romanilor din Italia, "Gazeta Romaneasca", presedintele PNL Crin Antonescu a declarat ca votul romanilor din diaspora ar trebui conditionat de plata unui impozit in tara.

"Trebuie sa vorbim si despre principiul reprezentarii. Plec de la exemplul lui 2009, cand alegerea lui Basescu a fost decisa cu voturile celor din strainatate, dar consecintele nu le suporta acestia, ci romanii din tara. Ceea ce nu mi se pare corect", a spus Antonescu

"In timpul Revolutiei americane, cei din colonii spuneau 'no taxation without representation'. Eu as spune astazi 'no representation without taxation'. In fond, ca si cetatean, esti 'coactionar' al statului. Nu poti doar sa decizi asupra administrarii lui, dar sa nu participi cu nimic", a precizat Antonescu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 04:54:47
         
 
  Domnule Cioaca, iar nu sunt de acord cu dumneavoastra. Victor Ponta a fost numit tocmai de frica suspendarii. Numirea astora trebuia statuata cu Johanis,sau cum Dumnezeu il chema. Am un princpiu clar: Istoria nu opereaza cu daca. Nu stiu daca era mai bine pentru Relu Fenechiu, baronul care da lectii de saracie! ( Sic) domnule Corbu! NIMENI nu poate calca in picioare dreptul CETATENILOR ROMANI! ABSOLUT NIMENI!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 04:48:44
         
 
  Stimate domnule Ecsintescu, salut revenirea dumneavoastra pe site, salut pozitia pe care o luati, cu atat mai mult cu cat va stiam de stanga. Si sper sa fi ramas de stanga, fiindca o tara care se respecta are nevoie atat de cetateni de stanga cat si de dreapta. Insa in cazul de fata nu este vorba nici despre stanga nici despre dreapta, ci despre respectarea LEGII, asa cum bine ati observat. Si o tara de drept in care guvernul sau parlamentul ii scimba legile dupa interesul de moment al partidului aflat la putere, nu mai este o tara de drept. Cu toate pacatele, lui Traian Basescu l-a numit pe Victor Ponta prim-ministru vindca avea o majoritate in parlament, si legea ii cerea sa faca asa ceva. Deci el a respectat legea, devenind astfel un presedinte ceremonial fiindca cu un parlament si guvern PSD nu mai are de fapt nici un fel de putere reala. SPD-ul devenit al lui Victor Ponta l-a dat jos pe Basescu folosid o lista de invinuiri false (auzi domnule, dam jos un presdinte, pe motiv ca omul, fiind la necaz, a zis o vorba de duh unei ziariste apartinand minoritatii Rroma), SPD-ul devenit al lui Victor Ponta schimba legi si da decrete cu riscul de a strica imaginea Romaniei ca stat de drept, nu in interesul Poporului Roman, ci in interesul unui singur partid care vrea ca cele trei ramuri ale unui stat de drept, justitia, partea legislativa si parte administrativa sa se afle sub controlul lui. Ca pe timpul impuscatului, un singur partid trebuie sa aiba toate parghiile puterii. Ce rau mai putea face Basescu Romaniei in ultimii doi pe care ii are din cel de al doilea mandat? Nici unul! Ce castiga PSD-ul prin darea jos a lui Basescu? Absolut nimic! Cum este posibil ca la conducerea PSD-ului sa ajunga un om de calibru lui Victor Ponta si sa stea la conducerea PSD-ului indiferent de ce faca? Asta este o intrebare la care numai PSD-ul poate da un raspuns.

p.s.
In Statele Unite ca si in alte multe tari ale lumii presedidintii adeseori apartin unui partid, guvernul si legislativul altui partid si totusi presedintii nu sunt dat afara inainte de termen pentru simplul motiv ca partidul lor este acum in minoritate. E lasat sa-si execute termenul, dupa care alegatorii hotarasc cine va fi noul presedinte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-13 04:00:02
         
 
  Nu exista roman care traieste in Romania, indiferent in ce colt al tarii s-ar afla, care sa nu aiba cel putin un prieten, o ruda sau un vecin care lucreaza sau locuieste in strainatate. Nu exista roman din strainatate, oriunde ar trai, care sa nu fi lasat in tara o mama inlacrimata, un fiu flamand, un prieten bun sau doar propria lui istorie. Si de-o parte si de cealalta a granitei care inconjoara tarisoara noastra, romanii sunt si raman tot romani, iar Romania este acolo unde sunt si ei. Romania este aici, unde ne ducem traiul cei mai multi dintre noi, dar si acolo unde au trait Eliade, Culianu sau Brancusi. Tot Romania este si familia Nadiei Comaneci din America, dar si cea a capsunarilor din Spania sau a rromilor care cersesc la Paris. Ne mandrim cu ei sau ne este rusine de faptele lor, ei raman ai nostri.

Toti acestia au radacini adanc infipte in tara lor si a strabunilor lor, pe care nimeni si nimic nu le poate rupe, nimeni nu le poate ignora, atat timp cat au ales sa ramana CETATENI ROMANI. Indiferent unde s-ar afla, cat de bogati sau saraci ar ajunge prin strainatate, cati copii ar face si cu cine, indiferent ca sunt de dreapta sau de stanga, ei sunt cetateni ai Romaniei. Multi trimit bani parintilor, le cumpara apartamente fratilor, isi ajuta prietenii sau isi aduc afacerile in tara. Fac, pentru cei ramasi acasa, ce ar trebui sa faca insusi statul roman. Ii putem condamna pentru asta? Altii nu au nici dupa ce bea apa. Nu toti au noroc sa isi gaseasca drumul in strainatate. Unii se intorc invinsi, altii isi construiesc imperii. Pe toti acesti romani, atat de diferiti intre ei, ii leaga ceva simplu dar esential – cetatenia romana – chiar daca multi dintre ei nu se mai numesc Ion, ci John.

Nu trebuie sa ne fie teama de romani, indiferent unde s-ar afla ei. Nu de romani trebuie sa se pazeasca Romania. Mai bine ar fi “sa pazim” bine granitele consulatelor noastre din strainatate, de un alt Baconschi sau un alt Branza, ca sa nu mai apara, langa stampila de alegator, semnaturile fictive ale miilor de romani din diaspora care nici macar nu s-au apropiat de urna de vot, la alegeri, multi dintre ei nemaifiind printre cei vii.

De ce au plecat si pleaca romanii din tara? De ce prefera instrainarea si greutatile adaptarii in afara granitelor? Pentru ca au vrut mai mult si mai bine pentru ei si pentru familiile lor. Ca si noi, stiu ca au o singura viata pe care vor sa si-o implineasca in felul lor, dupa ALEGEREA proprie! Cu 23 de ani in urma, au murit copii la Revolutie tocmai pentru ca romanii sa aiba libertatea de a alege unde sa traiasca, ce viata sa duca, libertatea de a-si alege locul de munca, lungimea parului, dar si presedintele. Sa nu uitam niciodata asta si sa nu ii penalizam pe cai care au ales calea pribegiei, dar au ramas tot romani. Sunt de-ai nostri si prin ei curge sangele celor care, de mii de ani, pun caramida peste caramida la cladirea tarii noastre, Romania.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-07-13 03:21:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE