FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poporul, referendumul si codul hoților
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Ținând cont de faptul că, și fără a face un sondaj de opinie, pot avansa cu destulă certitudine procentul de peste 90% ca fiind procentul intelectualilor care și-au obținut diploma de licență prin sistemul "copy-paste", iar în privința diplomei de bacalaureat este valabil cam același procent de diplome obținute prin sistemul "copy", deci tot prin fraudă, mă întreb destul de serios ce șanse are președintele suspendat să-și recapete funcția, în situația în care 90% dintre alegătorii săi sunt în aceeași oală cu cel care l-a atacat și, iată, a și reușit. Ca o paranteză, mie povestea aceasta îmi aduce aminte de celebra schiță caragielească, "Triumful talentului". Iată deci bre, bade Caragiale, cum iară talentu' și repetentu' s-au luat la trântă și ăl din urmă ieși învingător. Prooroc o să-ți spun de-acuma, nene dragă.
Reluând ideea, mă întreb cu frică, dar și cu un zâmbet în colțul gurii, gată să mor de râs: cu cine va vota mulțimea, cu talentu', sau va ține cont de binecunoscutul cod al hoților, de a nu se da în gât unul pe altul, și va vota iară cu... Ghiță. Cum cu care Ghiță? Cu Ghiță Nițescu. Aaa, sunt doi de Ghiță Nițescu acum? Păi, oricum, dacă îl votează pe primul Ghiță, sigur îl votează și pe-al doilea. Deci, stimate Niță, îți spun, foarte serios, dacă vrei să ți se facă dreptate, ia-l pe neicuța Caragiale de mânuță și vină să-ți susții cauza! Cât despre Ghiță, de ce să nu recunoaștem că, dacă nu se inventa frauda școlară și sistemul "copy", cu sau fără "paste", "prea iubitul și stimatul" nu scăpa așa de repede de procentul de analfabeți din țară. Ca exemplu, s-o luăm cătinel, doar cu rudele mele: tata, orfan de la nouă ani, o făcut două clase și acelea chinuite, că bunica mai avea trei copii pe lângă el când o rămas văduvă, iar tata era cel mai mare. Cu toate acestea, pe hârtie are opt clase. Mama, tot orfană de mică și tot cel mai mare copil, fiind, totuși, dintr-o familie ceva mai înstărită, a reușit de a făcut șapte clase inițial apoi, în perioada de maxim "avânt revoluționar" de alfabetizare, o făcut un liceu și încă unul bun. Mamei însă i-a plăcut să învețe și chiar s-a străduit. Nu neg că a învățat, deși a făcut liceul la seral și toată lumea știe că la seral învățatul nu-i obligatoriu, dar știu și că, pe lângă studiu, a folosit din plin și... copiuțele. Nu mai vorbesc de BAC! Mai departe nu vreau să mai dau nume așa că voi zice doar... Ghiță. Deci, Ghiță o făcut facultatea "cu capul înainte" (pentru cei care nu știu ce înseamnă expresia, este vorba de deschiderea ușii profesorului cu capul, întrucât mâinile sunt ocupate cu sacoșele), cu copiuțele și cu sistemul copy-paste la licență. Alt Ghiță o folosit exact ce a folosit și primul Ghiță. Doamna Ghiță o folosit ce a folosit și Ghiță iar altă doamnă Ghiță, iubitoare de învățătură, tot a fost nevoită să folosească "sistemul Ghiță", chiar dacă în măsură mult mai mică. Aș mai putea da multe exemple, dar sunt convins că toți știți cu ce se mâncă facultatea și mai ales licența. Da' ăsta-i sistemul, bre: și să vrei nu poți scăpa, dacă vrei diploma!
Numa' io am scăpat, că am diplomă de nebun. Cum? M-am îmbolnăvit grav, taman când era să dau licența în drept. Când mi-am revenit, după ani buni, m-am gândit să iau totuși și eu diploma asta care, dacă aș denumi-o după cei cărora le este accesibilă, aș putea și ar trebui să o numesc, indubitabil, diploma de prost. Deci, m-am dus la facultatea unde terminai și dorii să mă înscriu la drept penal pentru lucrare. M-am dus la profesorul la care voiam să mă înscriu, celebru și autor de cursuri, s-a uitat la mine ca la o altă specie și m-a întrebat cum de mi-am ales unul dintre cele mai dificile obiecte? Mi-a spus însă că mă ajută și mi-a dat de înțeles că pot să o iau pe calea ușoară, pe unde o ia toată lumea. Care cale? Calea lui Ghiță sau calea "copy-paste". Am uitat să vă spun că, și atunci când am terminat facultatea, mi s-a propus aceeași cale dar am refuzat, motiv pentru care nu am mai avut timp să-mi iau pârdalnica aiasta de hârtie când m-am îmbolnăvit. De data aceasta, însă, am zis da. Cu toate acestea, cu toate că am avut bunăvoință și m-am străduit, "copilul" acesta ce urma să-l nasc mi-a dat atâtea grețuri, matinale, zilnice și nocturne, că am decis să-l las în măsa pân' s-o face singur. Recunosc că nici nu am avut cu ce să ung sistemul și ăsta a fost alt motiv pentru care am tot amânat până am renunțat. Amu aș mai face o facultate, că vreau să mă specializez într-un anumit domeniu, nu mi-e frică de învățat, nu mi-e frică de muncă, da' mi-e frică de "diploma de prost". Mi-e că, dacă o iau, rămân și eu la fel.
Revenind la oile noastre, îl admir pe președinte (pentru mine va rămâne mereu cu numele acesta) și aș face și eu la fel, dacă aș fi în locul lui, adică aș susține adevărul chiar dacă deranjează, ba chiar aș face-o cu o plăcere deosebită, știind că lovesc în hoție, minciună și corupție și există o șansă cât de mică să îndrept ceva.
Dar tot mă tem și, în același timp, sunt foarte curios: vor ține românii în continuare cu hoții, pe motiv că și ei au făcut aceleași hoții sau, în sfârșit, și-au dat seama că adevărul nu doar te face liber, te face și fericit și or vota cu nefrauda?
Să fiți iubiți!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Domnule Cioacă,

Ați realizat că afirmația mea nu era așa restrictivă și vă bucurați?"
(Emanuael Cristescu)

Stimate domnule Crsitescu
Ca amantele portocalii au plecat, m-am bucurat ca si dumneavoastra fiindca incepusem sa ma cam plictisesc de ele, le cunoasteam deja toate miscarile politice, ori de ce sa apelezi al ele cand aceleasi opinii politice le poti obtine si de la sotie fara sa te coste nimic?!
De vestea venirii noilor amante politice ma bucur si nu prea ma bucur, fiindca umbla zvonuri ca iti desarta portofelul in favoarea lor si fara aprobarea ta chiar inainte de avea cu ele o convorbire politica mai adanca. Ori mie, atunci cand imi dispare continutul portofelului, nu-mi mai arde de lucu. De asta chiar ravneam sa va intreb pe dumneavoastra care le cunosteti mai bine: este adevarat sau ba?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-09 03:34:33
         
 
  Domnule Cioacă,

Ați realizat că afirmația mea nu era așa restrictivă și vă bucurați?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-09 00:43:31
         
 
  domnule cristescu, sunteți palpabilitatea oricărui târziu, sunteți argumentul grumazului țuguiat în amiaza singură a chindiei, sunteți sculele care vă expun titlurile câștigate sau nu, domnule cristescu, nu vă mai jucași cu mine de-a popa-prostul, s-ar putea să vă dau și replici...domnule cristecu, în câte dimineți v-ați trezit că trebuie să dați dispoziții imediate la peste trei mii de oameni?
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2012-07-08 23:26:36
         
 
  Domnule Mocanu, jucați prost acest rol. Vă prefer în celălalt în care, măcar, salvați aparențele.

Ascendența dumneavoastră dacică presupune onestitate. Nu știu dacă aserțiunea "avem demnitate, nu ilici, ca dumneavoastră." se poate înscrie într-o astfel de ascendență dar, sigur, referindu-se la mine, știu că este neadevărată. În fapt este o calomnie. Însă nu este nici prima nici ultima.

Iubesc și admir dacii. Și mă lupt pentru renașterea conștiinței noastre dacice. Și, istoria, arheologia, tehnologia și nu numai, ne ajută. Mai puțin sau deloc istoriografia oficială. Însă, mai devreme ori mai târziu, în fața probelor incontestabile, nu va avea ce face. Dacii, distinse domn, preferau să moară decât să-și încalce principiile. Mai analizați-vă ascendența. Ar putea fi chiar dacică. Mi-aș dori-o. Altfel ar fi o mare dezamăgire! Oricum, de acum încolo, să nu mai mizați pe vreo interacțiune textuală cu mine!

Totuși, mă ambiționez să cred că și în domnia voastră mai există acel "bon naturel" invocat de Rousseau!

Domnule Cioacă, dacă erați atent, și mă mir că v-a scăpat, nu am spus "epoca amantelor" s-a terminat. Sesizați acum diferența? Așa că temerile domniei voastre cu privire la restricțiile relaxative este neîntemeiată. Important este să fiți dumneavostră în formă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-08 22:52:47
         
 
  PS. Ca să vă obișnuiți cu ideea reiterez spunerea distinsei doamne pedeliste "epoca amantelor portocalii a luat sfârșit"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor
Ca amantele portocalii au disparut am inteles pana si eu, dar in locul lor ce punem? Fiindca numai cu soacra si nevasta in casa, si fara nici o altata posibilitate de destindere politica extraconjugala, viata romanului va deveni si mai cenusie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-08 18:26:20
         
 
  încă nu a trecut nicio epocă, domnule cristescu, credeți că ponta poate însemna ceva mai mult decât un putregai în istoria acestei țări?
noi suntem daci, nu urmașii scursorilor romei, domnule universitar, și nu ne împiedicăm de repetenți și de nebuni, vorba ucisului eminescu, avem demnitate, nu ilici, ca dumneavoastră...puteți să mă faceți praf fără argumente, nu știți nici cine am fost, nici cine sunt, nici ce aș putea fi; pe contul acesta au scris trei persoane...pe fiul meu l-ați jignit toți, asta nu se iartă foarte ușor, papașa, acum sunt eu...doar pe o străbunică de a mea a chemato mocanu...dar a fi mocan, este un titlu de noblețe a munților apuseni!
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2012-07-08 17:36:04
         
 
  Stiu despre ce vorbiti, domnule Cristescu. Despre zdrente. N-am gresit cu nimic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 21:23:30
         
 
  Domnule coleg, eu când spun, "epoca amantelor portocalii a luat sfârșit" mă refer la o afirmație invocată chiar de o doamnă a acestei epoci. Dumneavoastră când spuneți zodia "zdrențelor" faceți o judecată de valoare proprie?

PS. Ca să vă obișnuiți cu ideea reiterez spunerea distinsei doamne pedeliste "epoca amantelor portocalii a luat sfârșit"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 21:03:40
         
 
  S-a intrat zodia "zdrentelor" rosii? Come on! In totalitatea ei, clasa politica din Romania are aceeasi culoare rosie, pentru ca s-a nascut din aceeasi tarfa comunista. Nu cred ca mai este necesar sa amintesc ca singurul om politic postdecembrist de anvergura a fost marele Coposu, Dumnezeu sa ii odihneasca sufletul , ca mult a mai fost haituit de criminalii comunisti. Restul au fost comunisti deghizati.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 20:57:28
         
 
  Iar am uitat: "Insist, ca să vă obișnuiți cu ideea, zodia amantelor portocalii s-a sfârșit."  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 20:43:00
         
 
  E mai simplu decât credeți. Adevărul așteaptă. Doar minciuna se grăbește. Iar, sintetic, românii spun "Un nebun aruncă piatra și zece înțelepți încearcă să o scoată"

Pe FB circulă antidoturi:

Ăștia cu marota Vor să uităm flota. Traiane habar nu ai Ce coșmaruri o să ai. Mai muțli înțelepți vor scoate piatra aruncată de către doamna, vorba vine, Macovei. Puțină răbdare.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 20:41:32
         
 
  Domnule Cristescu, in acest caz nu exista decat doua variante pe care le luati in calcul.
Prima varianta ar fi ca o considerati pe Doamna Macovei mai convingatoare decat ministrul de externe Marga. Faptul ca domnia sa se bucura de o credibilitate cu mult mai mare decat a bolsevicului este un lucru arhicunoscut, dar sa-i convinga pana si pe socialistii europeni, daca n-ar fi fost ajutata de tandemul Victoras-Crinulet, ar fi foarte greu de crezut.

A doua varianta ar fi ca, desi Macovei nu este atat de convingatoare precum se presupune in prima varianta, toate cancelariile Europei sunt populate cu idioti creduli. In acest caz, ma intreb cum se face ca pana si rusii se simt deranjati de ghiolbania cu care cei doi nemancati, au intrat ca descultii in sala de concert al Ateneului Roman ca sa cante si ei aria "Mamelor din lumea intreaga"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 20:36:30
         
 
  PS. Am uitat să invoc "regimul criminal ....bla, bla, bla." Invocați dumneavoastră! E un clișeu care nu vă produce dificultăți!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 19:58:50
         
 
  Domnule Florian, mă refer exclusiv și strict la comentariul dumneavoastră: unul sau mai mulți înțelepți vor scoate piatra aruncată de către doamna Macovei. Puțină răbdare. Primul semnal l-a dat Wesley Clark. Insist, ca să vă obișnuiți cu ideea, zodia amantelor portocalii s-a sfârșit.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-07 19:53:50
         
 
  Ministrul german de externe, Guido Westerwelle, a exprimat intr-o declaratie pentru Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung (F.A.S.) temerea ca "valorile fundamentale ale Europei" ar putea suferi din cauza conflictului politic din Romania. Liberalul german a spus ca "principiile fundamentale ale democratiei, statului de drept si ale separarii constitutionale a puterilor in stat" nu pot fi puse in discutie. Westerwelle a asigurat ca Guvernul Germaniei "nu va ignora evolutiile din Romania".

Seful diplomatiei germane a cerut si introducerea unor instrumente noi de control in UE pentru a sanctiona mai eficient pe viitor incalcarea valorilor europene. "Avem nevoie de mecanisme noi pentru a putea reactiona mai repede in comun in cazul in care o tara partenera din UE ignora grosolan litera legii sau spiritul comunitatii europene de valori". Ministrul federal de externe a adaugat ca "mecanismele existente sunt, in mod evident, prea greoaie". Conform unor surse diplomatice germane citate de ziarul citat, Berlinul ar fi de parere ca posibilitatea impunerii de sanctiuni politice prin Consiliul European sau Parlamentul European ar fi lipsita de relevanta practica pentru ca barierele legale sunt mult prea mari.

Westerwelle a pus sub semnul intrebarii si continuarea integrarii europene a Romaniei. "Incalcari serioase ale legii sau spiritului comunitatii de valori europene ridica semne de intrebare in chestiunea capacitatii Romaniei de a face ultimii pasi ai procesului de integrare europeana", a declarat ministrul. F.A.S. aminteste ca Romania nu a fost primita in spatiul Schengen
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 17:49:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu, nu iti dau voie sa faci ce vrei cu textul meu. Ori ma citezi corect, ori o prezinti ca teza de doctorat.
Da?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 16:47:20
         
 
  N-am greșit cu nimic, ceea ce lipsește din citat e suplinit de cârlige! Dacă ai fi vreun clasic în viață precum acela care semnează, gros și apăsat, POETUL Pușcă (vezi http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=42418), aș mai zice! (ca și cum Eminescu ar fi simțit nevoia să semneze, pe undeva, POETUL Eminescu).

So, atâta timp cât nu ești POET, ca Pușcă, dă-mi voie să mai tai din ale bălării...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-07 16:41:36
         
 
  Nu-ș ce-mi spune mie sufletul că, dacă tot au împărțit, mai anțărț, aceeași viloaie în Primăverii (de 4 Case și de Marinel zic, ca să fim în clar!), istoria, de regulă, repetându-se, s-ar prea putea să-i vedem colocatari și la-ntristare!

Cum rămâne cu chestia aia, "... nici nu știi/cât de mic începi să fii!"? Cine sapă groapa altuia...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-07 16:33:48
         
 
  Adrian, cand ma mai citezi, te rog sa o faci corect. Mesajul meu:

"Premierul Romaniei, precum o sluga prinsa la furat, este chemat de autoritatile UE, saptamana viitoare, sa dea socoteala pentru abuzurile sale asupra statului de drept. Pe Antonescu nu il chema nimeni"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 16:28:30
         
 
  Cred ca mai degraba Nastase, ca doar fac parte din aceeasi formatiune de infractori, iar cine se aseamana, se aduna.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 16:22:41
         
 
  Premierul Romaniei[...]este chemat de autoritatile UE[...]sa dea socoteala [...]. Pe Antonescu nu il chema nimeni. (Postat de catre Andrei Florian)

E, lasă că o să-l cheme pe Zeus. La brutărie.
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-07 16:06:13
         
 
  Adrian, pentru ca stiu ca esti iubitor de repetenti si plagiatori, uite, ca sa intelegi despre ce vorbesc, iti dau altceva:

Vezi mai multe din Comedie, Umor romanesc pe 220.ro
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 15:39:42
         
 
  dle AF, dacă tot v-ați asumat rolul de flașnetă internațională, eu zic că n-ar fi rău să ne dați câte ceva și despre starea vremii, nu doar a vremurilor...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-07-07 15:33:19
         
 
  Iata, copiii sunt mai destepti decat parintii lor.
Pe FaceBook, la initiativa unor elevi de la liceul Sf Sava, a luat fiinta “Grupul liceenilor Noua Republica”. Bravo lor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 15:27:28
         
 
  Sebastian Lazaroiu:
"Am fost si sunt inca intrebat de prieteni virtuali sau reali ce ar putea sa faca pentru a opri aceasta nebunie. Raspunsul e simplu. Suntem in plina lovitura de stat. Daca CCR nu va opri saptamana viitoare abuzul, atunci ramane referendumul. Ceea ce puteti sa faceti este sa explicati oamenilor din jurul vostru ce se intampla cu adevarat acum. Daca voi insiva sunteti convinsi ca este un abuz si un derapaj grav spre un regim autoritar, care nu respecta nicio regula, atunci veti putea sa ii convingeti si pe altii"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 15:25:28
         
 
  Sebastian Lazaroiu:
"CE AU FACUT PONTA&ANTONESCU, GHIDATI DE PATRONUL LOR SPIRITUAL VOICULESCU, IN CELE 10 ZILE CARE AU INGROZIT CANCELARIILE OCCIDENTALE

1. Ponta a ignorat decizia CCR privind reprezentarea Romaniei la CE, a blocat prin Marga delegatia legitima a Presedintelui si a stat la masa cu liderii europeni fara a avea mandat de la Presedinte.
2. Ponta si Antonescu erau pregatiti sa schimbe prin OUG reprezentantii CCR (au renuntat doar la presiunile directe ale ambasadelor straine).
3. Au debarcat sefii celor doua camere ale Parlamentului in dispretul oricaror reguli si in dispretul jurisprudentei CCR.
4. Au inlocuit Avocatul Poporului fata temei constitutional pentru a putea emite ulterior ordonante de urgenta neconstitutionale. Avocatul Poporului era singurul care le putea contesta la curte.
5. Au emis doua ordonante de urgenta cu incalcarea Constitutiei – prima referitoare la hotararile Parlamentului, a doua referitoare la referendum. Ambele sunt neconstitutionale.
6. Au obligat CCR sa se pronunte pe cererea de suspendare in 24 de ore, impotriva textului constitutional (CCR fixeaza termenul nu Parlamentul).

Ponta era deja considerat un fraudator de cancelariile occidentale. Tot ce s-a intamplat ulterior a dovedit ca plagiatul nu a fost un episod intamplator din viata lui. Omul este dispus sa incalce orice regula pentru a-si pastra o functie pentru care nu are nicio pregatire. In acest moment Romania este izolata."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 15:11:07
         
 
  Intre timp s-a aflat ca Guvernul Dr. Ponta doreste sa sifoneze 35 de mil de lei din cei 95 mil de lei, banii alocati pentru organizarea referendumului.
Toata lumea stie ca un referendum nu poate costa mai mult decat aprox 60 de mil de lei.
Ce ar fi dorit sa faca doctorul cu diferenta? Oare nu a aflat ca domnul Peia moare de foame?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 15:06:59
         
 
  "familia mea rămâne la fel de venerabilă în ochii lumii, chiar dacă a copiat la examene și lucrări de licență," (lăscărică)

Ăsta-i un panseu demn de gîgă și băsescu, în aceeași proporție!

Bon,
Acu, măi lăscărică,
Văd că ți-ai însușit, silabă cu silabă silabăsească, teoriile lu tartoru.
Că, adică, școala românească a dat numai tîmpiți!
Măi lăscărel, ascultă colea: la vîrste comparabile, elevii noștri– mă rog, cam foștii, căpe atualii i-a vîrît funeriu în căpșorul lui de sticlete bacaloriat – elevii noștri, zic, băteau la poponeață, de departe, orice alt exemplar de prin străinătățurile mult pupate-n dorsale de către voi. Am avut prilejul să văd diferența colosală între gigeii de pe dincolo și copii noștri. În comparație, erau niște semianalfabeți.
Dar ce-au făcut geambașii țărilor „cilivizate”?
Au furat creierele noastre, și, acum, se laudă cu știința și tehnologia lor.
De ce s-au lăsat furate creierele noastre?
Simplu: pentru că ăștia, occidentalii lu pește, de-a lungul secolilor au FURAT din lumea-ntreagă. Au adus în bătătura lor tot ceea ce era mai valoros. După care, cu muntele de bani din dotare, cînd nu au mai putut fura, au cumpărat. Creiere, cum spuneam. Și cînd mă gîndesc că mîndrețea de lume „civillizat㔠ne face pe noi furăcioși!
Băiiii, jmanglitorilor de bogății mondiale, păi voi vorbiți, mînca-v-aș gălăgia voastră dă panglicari?!

Asta mi-aduce aminte de o povestire din „Alexandria” – carte poporană despre Machidon.
La mahăru ăsta – un alt mare criminal al istoriei, tratat ca erou de legendă, păi nu? – a fost adus un tip care fusese prins furînd.
- De ce furi, mă?”, la întrebat marili conducător.
- Păi, îi răspunde tipul, tu furi și prazi, și ucizi o lume-ntreagă, și nimeni nu te ia la-ntrebări!

Corect?
Foarte!

Așa că, să mai își taie din năsucul ăla purtat pe sus „cilivizații” eștia, că au buzunarele dordora de jafuri. Și să nu ne mai fure, și acum, munca și creierele, plătindu-el cu banii lor jegoși! Ba, încă ne mai și dau lecții de morală! Tupeiști, ca băsescu, care le-a copiat stilul.

Tu, lăscărel, cu mintea-ți nițicușă, pricepuși cum stau lucrurile în mare, sau o ții și tu langa, ca ideologu ăstălalt, aferel, care făcut pă el c-a rămas fără cartel?!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 15:01:56
         
 
  Domnule Marian Tudorel Lazar, daca, prin absurd, ati fi ramas repetent de doua ori, ce scuza ati fi gasit? Omu e prost, se vede pe fata lui. De altfel, nu a reusit sa faca nimic in viata, adica nimic altceva decat politica, dar nici aia la nivel performant. Dar pentru ca tot ati adus vorba, considerati ca poate folosi aceeasi scuza si pentru absentele din Parlamentul Romaniei? Adica motivatia este legata tot de fusta nevestei?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 15:01:09
         
 
  Nu, aferel, lcotenente,
Nu așa, că nu votează NUMAI 20-30 de inși.
Vor vota cîteva milioane bune.
Adecă taman ăia care au dat cu voi de pământ, la alegerile recente.
Adecă, zis poporu.
Adecă ăla la care băsescu vostru se-ntorcea, de fiecare dată, cînd cerșea voturi.
Acușica, taman ăla popor, cică o să-i dea voturi la boturi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 14:36:01
         
 
  Cineva a afirmat că mi-aș supune venerabila familie oprobiului, arătând că și-au luat diplomele taman la fel ca domnul Ponta. Păi tocmai asta este problema, că familia mea rămâne la fel de venerabilă în ochii lumii, chiar dacă a copiat la examene și lucrări de licență, pe când eu, care nu m-am încadrat, refuzând să iau o diplomă în modul acesta, rămân ciudat și neadaptat. După cum se observă și după cum remarc și remarc, societatea românească stă taman cu fundu-n sus, și stă de mult, deci orice nou cutremur este o șansă ca lucrurile să revină la normal.
Recunosc, o societate întreagă îl urăște pe "Băse" pentru că s-a luat de hoți (și nu-i român care să nu fi făcut o hoție), s-a luat de cei care copie la examene (și nu-i român care să nu fi luat un examen copiind) iar tot tineretul nu vrea să-l vadă în ochi (pentru că a inventat camerele de supraveghere de la BAC). Iar domnul Ponta merită să fie prim ministru, ba chiar prim român, pentru că, mulți și-au luat diplomele prin fraudă, dar trebuie să fii special ca să-ți iei doctoratul copiind!
Cât privește pe d-l Antonescu, am înțeles că a rămas repetent doar ca să mai fie un an lângă fusta nevestei, care era în continuare studentă. De ce m-aș mira atunci că iară rămâne repetent (cine știe, știe la ce) ca să rămână lângă fusta roșie a știm noi cui?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-07 14:29:47
         
 
  Formațiunea politică "Obnovlenia", Ministerstvo Gasudarstvenno Bezopastnoi, personalul de la hotelul "Drujba" și echipa de fotbal Sheriff protestează vehement împotriva demiterii lui Băsescu - titrează cu litere de-o șchioapă ziarul tiraspolean "Mackler" (ziar specializat pe anunțuri de toate felurile).  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-07 14:29:33
         
 
  Da' ce experți de trei parale, carele vorbește gurița fără ei!
Cînd juca băsescu leapșa pe ouate cu coana Constituția, nu se mai alerta nimeni!
Multe adeziuni băsiste ați mai mituit, ca să melițeze pentru voi!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 14:27:09
         
 
  Și de ce nu mai primesc ceva la pensie?
C-ați ras voi, băsiștii, tot!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 14:23:49
         
 
  Consiliul Europei cere opinia Comisiei de la Veneția despre suspendarea președintelui Traian Băsescu
Secretarul general al Consiliului Europei, Thorbjorn Jagland, se declară îngrijorat de recentele evoluții din România, în special de cele legate de suspendarea președintelui, și a cerut Comisiei de la Veneția să analizeze dacă aceste acțiuni sunt compatibile cu statul de drept și cu democrația.
"Sunt foarte îngrijorat de recentele evoluții din România, mai ales de acțiunile Guvernului și Parlamentului în legătură cu instituții democratice. Am cerut o opinie Comisiei pentru Democrație prin Drept a Consiliului Europei (Comisia de la Veneția, n.r.) din care România face parte, cu privire la compatibilitatea acestor măsuri cu principiile democratice și cu statul de drept", afirmă Jagland. citat într-un comunicat remis agenției MEDIAFAX.

Comisia pentru Democrație prin Drept a Consiliului Europei, cunoscută drept Comisia de la Veneția, este un grup de experți constituționali care examinează modul în care țările membre ale Consiliului Europei respectă standardele democratice

Sursa: Mediafax
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 14:22:26
         
 
  In acest moment, Romania este o tara izolata. Nimeni nu mai doreste sa il primeasca pe Marga, bolsevicul de la externe, iar investitorii straini se grabesc sa isi retraga investitiile din Romania. Asediul dus impotriva statului de drept este in plina desfasurare. Singura forta de rezistenta a ramas societatea civila.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 14:11:37
         
 
  Andrei, oricate lumânări ai aprinde în timpul unei eclipse de soare, tot se face întuneric! Oricâtă curățenie ai face în timpul unei erupții vulcanice, tot o să-ți intre cenușa în gură și în dos. Io zic să aștepți să treacă valul pirotehnic și să te pregătești de curățenie. Între timp, dacă găsești vreun om cu capul pe umeri, fă-i cadou o mască.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-07 14:11:36
         
 
  Premierul Romaniei, precum o sluga prinsa la furat, este chemat de autoritatile UE, saptamana viitoare, sa dea socoteala pentru abuzurile sale asupra statului de drept. Pe Antonescu nu il chema nimeni.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 14:07:18
         
 
  Societatea civila se organizeaza si cheama la lupta toate persoanele dotate cu inteligenta si cu dragoste de liberate. In fiecare seara, inarmati cu carti, cu hartie de scris, ne vom plimba pe la guvern, liberi, ca orice cetatean al Romaniei, sa protestam in mod inteligent, asa cum nu sunt in stare ei, bolsevicii. In semn de solidaritate cu Guvernul, fiecare sa vina la el cu un mesaj copiat de undeva, de oriunde.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 14:00:02
         
 
  Imagini care spun totul:

Astia sunt cei care vor sa ne intoarcem pe culmile socialismului stiintific.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 13:46:39
         
 
  Comunicatul oficial al PPE:

Romania: autoritarismul galopant al coalitiei Socialist-Liberale nu va fi tolerat

Bruxelles, 7 iulie 2012

Presedintele Partidului Popular European (PPE),Wilfried Martens, a facut urmatoarea declaratie ca urmare a votului din Parlamentul Romaniei privind suspendarea presedintelui Romaniei Traian Basescu:

"Votul fortat de suspendare a presedintelui Basescu este un alt act politic lipsit de scrupule pentru implementarea galopanta a autoritarismului de catre Primul ministru Victor Ponta si coalitia sa USL. In fapt, desi Curtea Constitutionala a declarat ieri ca presedintele Basescu nu a incalcat Constitutia, USL tot a procedat la vot. Actele arbitrare ale USL – inlocuirea Avocatului Poporului, a presedintilor ambelor Camere ale Parlamentului, si acum a presedintelui tarii – arata dispret total fata de statul de drept. Acei membri ai parlamentului care au sustinut aceste actiuni abuzive impotriva statului roman, sau cei ce au permis desfasurarea lor, vor trebui sa dea socoteala electoratului lor la viitoarele alegeri parlamentare," a afirmat presedintele PPE.

"Inselatoriile de tipul plagiatului lui Ponta au afectat tranzitia spre democratie greu castigata de catre Romania. In orice caz, un lucru este cert: institutiile Uniunii Europene, PPE-ul, si toti cei dedicati proiectului european si statului de drept nu vor permite ca Romania sa isi piarda valorile europene si sa alunece spre autoritarism. Intre timp, si in ciuda schimbarilor de ultim moment ale legii referendumului, facute cu dedicatie de catre USL, asteptam ca referendumul pentru presedintele Basescu sa fie organizat si desfasurat in concordanta cu principiile si normele democratice general acceptate. Inutil de mentionat, ca PPE-ul va monitoriza fiecare pas al tuturor proceselor legate de referendum," a adaugat Martens.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 13:40:49
         
 
  Kommersant (Rusia): Romania pregateste demiterea presedintelui, investitorii reactioneaza deja negativ la tulburarile politice.
Investitorii au reusit deja sa reactioneze negativ la situatia din Romania si la prabusirea fara precedent in ultimii ani fata de euro. „In ultimele cateva saptamani, s-au intamplat suficiente tururente politice, care si-au spus cuvantul asupa increderii investitorilor in economia romaneasca”, a comentat pentru Kommersant analistul Ana Olitia Nutu, de la Expert Forum. Ea a amintit, in context, de marile companii de stat din domeniul energiei: Hidroelectrica a intrat in insolventa, iar agentia Moody’s a degradat nota Transelectica. „Ca urmare, sectorul bancar a intrat intr-o stare de tensiune majora, ceea ce a generat probleme cu platile curente”, a explicat Nutu
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 13:39:34
         
 
  Departamentul de Stat american si-a manifestat ingrijorarea fata de evenimentele recente din Romania precicand ca acestea "ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente precum justitia". Intr-un comunicat de presa postat pe site-ul guvernamental, administratia de la Washington indeamna autoritatile romane sa se asigure ca valorile democratice si statul de drept sunt respectate in procesul de suspendare a presedintelui Traian Basescu.

Comunicatul Departamentului de Stat american, semnat de purtatorul de cuvant al institutiei, Victoria Nuland:

Suntem ingrijorati de evenimentele recente din Romania, aliatul si partenerul nostru in cadrul NATO, care ameninta echilibrul democratic al puterilor in stat si slabesc institutiile independente precum tribunalele. In timp ce Guvernul are in vedere pasul grav de a-l suspenda pe seful statului roman, solicitam ca procesul sa fie realizat intr-o maniera pe deplin corecta si transparenta, cu respectarea strict a statului de drept si a idealurilor democratice. Statele Unite sunt alaturi de partenerii UE si indeamna Romania sa sustina si sa respecte valorile si principiile comune care unesc comunitatea statelor europene si trans-atlantice
Sursa:HotNews
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 13:36:24
         
 
  E și ivan și zubeldian?
Ăsta ce nație de "român" mai e, taică?
E d-al vostru și vă ține spiciuri de încordare de mușchi? Sau e copipeistat de pe cine știe unde?

În orice caz, voi, care "vreți să vă luați țara înapoi", ca și cum ar fi proprietatea voastră, măi pușlamalelor, o să pieriți ca nimica, în pofida imensului sprijin logistic pe care vi l-au vîrît în fund "conaționalii" voștri globtroteriști, care vor o Românie fără români!
Eu, totuși, vă spun că degeaba salivați, uitîndu-vă, hămesiți, înspre țara asta!
În spiritul românului - fie el oricît de simplu, ca cetățean - s-a trezit rezistența de veacuri împotriva tagmei cotropitorilor, împotriva varvarilor nesățioși de pămînt.
Care o să-i și înghită!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 13:16:26
         
 
  Am citit recent un articol asemanator, scris de Ivan Zubeldian:
" E război, par mai puternici, lumea e proastă, orbită de ură iar noi avem de partea noastră doar adevărul. E greu. E imposibil. Însă trebuie să credem. Credința nu înseamnă să visezi cu ochii deschiși, să leșini pe scenă sau să urli ca un descreierat că albul e negru. Credință înseamnă să știi, fără dubiu, că binele învinge întotdeauna, fără să ai nevoie de o explicație pentru asta.

Puteți să vă imaginați discursul lui Churchill, în una din cele mai negre zile din istoria lor, ținut de bocitoarele de azi? Au învins pentru că au crezut în victorie când nimic, dar nimic, nu era de partea lor. Rațiunea le spunea că sunt pierduți. Credința le dădea certitudinea că vor învinge. Citatul de mai jos pe care-l știți prea bine, ar trebui să-l recitiți în fiecare dimineață:

“We shall go on to the end. We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender”

La vremea când Churchill pronunța cuvintele de mai sus, nu exista un viitor deja scris în care hitleriștii stăpâneau regatul. S-au bătut cu credință și și-au scris singuri viitorul. Acum nu există un viitor scris deja în care Voicu, Voiculescu, Ponta și Antonescu ne conduc pe veci. Viitorul îl scriem noi, acum. Și îl scriem după cum credem. Credem că am pierdut? Vom fi sclavii lor. Credem că vom învinge? Vom scăpa de ei.

Când spun că USL va pierde alegerile, nu arunc încurajări ipocrite, nu delirez exaltat și rupt de realitate în timp ce în sinea mea deplâng dezastrul. Știu că le va pierde. Nu pot să explic de ce, în detaliu, știu însă cu certitudine absolută că au declanșat mecanismul ireversibil al morții lor politice.

Și plec la război râzând, nu pentru că sunt nebun ci pentru că sunt lucid. Nu pentru că sunt ipocrit ci pentru că vreau să-mi scriu viitorul. Nu pentru că sunt slab ci pentru că sunt puternic."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 13:05:13
         
 
  Dar și mai pe scurt, locotenente aferici, cată-ți dă muncă serioasă, fincăci chestia asta cu pupatul condurului băsist ți s-a cam epuizé!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 12:56:32
         
 
  Da' tu, măi savantule, unde-ți luași diploma? Și din care anume procente faci parte? Te pomeni că din ălea 10%!!! Cu creierul mergînd avtamaticeskii, în rate fotonice!
Da?
Probabilă că ai trecut clasa pe brînză și găini care nasc pui vii, devreme ce scrii "caragielească"!
Naș'tu știe?

Apăi, dacă îți expui venerabila familie propriului oprobriu - că, deh, cu datele alea biografice, certamente face parte din procentul de 90% - ce să înțelegem de aici? Că, pardon, dar asta-i concluzia, e printre ăia proști, ca noi! Care vor vota împotriva lu dumneZelea, făcătorul tuturor văzutelor și nevăzutelor?

Ei da, ar fi culmea să plagiezi și "diploma de prost."! Situație în care nu pune nimeni la îndoială autenticitatea și originalitatea prostiei tale licențiate. Dar, mai știi?! E posibil ca, prostul proștilor fiind, să trebuiască a plagia și licența asta!

Savantule, "măsa", nu se scrie așa!

A, deci, finalmente, nici "diplomă de prost" nu ai reușit să iei?! Grăitor!
Și îți elogiezi idolul șașiu?
Și votezi cu el?
Păi, cum e cu procentu?
Eh, așa se explică de ce a a juns Românica în faza asta de tîmpeală!


Savantule,
Cam cît iei pe spoiala asta de propagandă?
Și nu cumva, ca bonus, ți s-a promis diploma aia, dacă rămâne băsescu pe tron?





 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 12:54:12
         
 
  Mai pe scurt, boicotati bolsevizarea Romaniei!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-07 12:52:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE