FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Democrația, doar democrația
Text postat de Emanuel Cristescu
Iată de ce insist eu asupra respectării procedurilor democratice și sunt împotriva parului. Nici nu s-a utilizat, măcar vreo nuielușă, și cârtițele, zvonerii, aplaudacii s-au mobilizat și, manipulând și dezinformând, au tarnsmis lumii mesaje apocaliptice: în România nu mai este democrație, se arestează judecători, etc. Și toate acestea ca urmare a desfășurării celui mai democratic și constituțional proces, firesc, de suspendare și trimitere în fața electoratului a unui președinte abuziv și dictatorial și care a încălcat Constituția. Cel puțin în viziunea USL, viziune, indirect, certificată prin alegerile de la 10 iunie.

Așadar exigență acribică în respectarea Constituției, legilor și procedurilor. Pentru că lumea este cu ochii pe noi. Și orice vulnerabilitate, orice fisură procedurală poate compromite fondul problemei.

Vedeți cum se întoarce roata istoriei? Când a încălcat grav Constituția și nu l-a numit pe Johanis premier, ca reprezentant al uneimajorități legale, lumea a tolerat. Când, cu cinism, domnul președinte a comunicat scurt și disprețuitor Parlamentului „V-am consultat” lumea nu s-a oripilat. Ne-am manifestat câțiva. Prea puțini. Am învățat că, în spațiul public, până la crearea unei mase critice care să înțeleagă fenomenele și să adere la o idee, nu se poate face nimic. Din păcate, continuând în același fel, domnul președinte a încălcat tot ce se poate încălca. Iată că, în sfârșit acea masă critică s-a atins. Și a venit vremea decontului! Știu, cu talentu-i magistral de actor, domnul președinte va acuza pe toată lumea și va încerca răsturnarea situației. Și poate va și reuși. Pentru că sunt mulți indiferenți, nehotărâți, neinformați, mancurtizați, etc. Și, din păcate sau din fericire, democrația pe acestă armă se bazează: votul. Iar votul, bun, rău, trebuie respectat. Aceasta este esența democrației. Altfel ne adâncim în lumea cavernelor în care forța ținea loc de lege.

Să fim, așadar, pacienți și încrezători în virtuțile democrației și să respectăm, oricare ar fi, rezultatul votului parlamentar, iar dacă acesta va fi urmat de referendum, popular.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cum spuneam adineauri: macar de-ar vinde agaricii astia doi sticlele goale lasate la Cotroceni de Basescu!
Am iesi si noi din criza.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-11 04:12:43
         
 
  Pai ori suntem golani, ori nu mai suntem. I-au dat lu' Basescu de l-au julit. L-au adus pe multiplul repetent national, adica cel mai prost din curtea scolii, la Cotroceni, l-au pus pe fratele lui mai mic dar mai iute de mana la Palatul Victoria,iar acum, vorba lui Guta, "Atunci cand tu te crezi rege / Vine garda sa te lege"?
Astia nu mai pleaca de acolo decat cu vasul de toaleta la subsuoara.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-11 03:31:19
         
 
  Tom Gallagher despre "revolutia borfasilor"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-11 01:50:00
         
 
  Dar cine a spus "tot timpul"? Însă nici ca în cazul de față "tot timpul împotrivă" și, mai mult, cu lovituri pe la spate, via extern!

Da, aveți dreptate, când este corect ales [1], nu prin fraudă ca ultima dată, aceea cu "i-am ciuruit", președintele reprezintă tot o majoritate. Însă cu atribuții constituționale precise, adică limitate. Și cu rol unificator și mediator! De ce oare vom fi polemizând noi acum? Pentru că domnia voastră nu a înțeles sensul spuselor mele și a crezut că "epoca amantelor" s-a terminat? Când, de fapt, eu am spus "epoca amantelor portocalii s-a terminat" Ori pentru faptul că, dimpotrivă, o majoritate, fraudulos aleasă, se vrea singura majoritae a României? Sigur mă voi delecta cu interpretarea dumneavostră sui generis!

[1] dovada peremptorie a fraudării alegerilor, utilizând buletine de vot falsificabile, ne-a produs-o domnul președinte vineri seara, când a cerut "înserierea buletinelor de vot" Aceasta demonstrând fără tăgadă că știe cum se ciuruiește electoratul cu buletine de vot neînseriate. Nu mai amintesc de votul prin corespondență.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-08 23:10:12
         
 
  "Vedeți cum se întoarce roata istoriei? Când a încălcat grav Constituția și nu l-a numit pe Johanis premier, ca reprezentant al uneimajorități legale, lumea a tolerat."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor
Pai daca un presedinte are numai datoria sfanta de a fi tot timpul de acord cu ce face si drege majoritatea legala din parlament, de ce mai este nevoie de el?!
Nu credeti ca si presedintele este tot o majoritate legala fiindca si el a fost ales prin vot direct de populatia Romaniei?
Nu credeti ca tocmai de asta in democratie este nevoie de doua majoritati legale pentru ca ele sa se certe intre ele pana ajung la un compromis?
Nu credeti ca atunci cand exista numai o singura majoritate legala (indiferent ca acesta majoritate legala se numeste parlament sau presedinte) aceasta majoritate legala nu este altceva decat o dictatura?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-08 20:53:45
         
 
  "Before Friday’s vote, Mr Ponta used an emergency decree to remove the constitutional court’s powers to review parliamentary decisions (which it could have used to block the president’s suspension).

Another emergency decree changed the referendum rules, requiring only a simple majority of those voting to remove the president – instead of 50 per cent of registered voters, as previously.

The Romanian ombudsman, who can challenge institutions’ actions in the constitutional court, was fired and replaced with a USL loyalist. So were speakers of both chambers of parliament.

The head of the upper house is now the co-leader of the ruling USL coalition, Crin Antonescu, who will become interim president if Mr Basescu is impeached, and probable candidate to succeed him.

The previous week, Brussels witnessed the bizarre spectacle of Mr Ponta turning up as well as Romania’s president at the latest EU summit. The prime minister ignored a constitutional court ruling against an application from him saying that he, not Mr Basescu, should represent Romania at such events.

Mr Ponta then attempted to remove the judges who had voted against him – prompting the court to write warning letters to European institutions."
(din presa straina)

Stimate domnule profesor,
Vreau sa stiu si eu care este parerea dumneavoastra, care sunteti mai la fata locului decat mine, despre aceste minciuni sfruntate care vor neaparat sa pateze onoarea neintinata a omusorului de stiinta Ponta. Sunt aceste minciuni adevarate, sau ele sunt nedevarate, devenind astfel adevar?
Fiindca daca ele sunt adevarate eu voi trece in totalitate, adica cu catel si cu purcel de partea doctorului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-08 20:08:49
         
 
  nu, se pare ca nu va fi asa.atita vreme cit "chioru" e-n atentia publica, atacurile imunde ale afericilor, meteleilor si epigrantilor vor continua.asta e spatiul lor de manevra, nu un atelier literar literar unde mendamentele regulamentului pica in derizoriu si replici de genu' "te vei poza linga statuia lui lenin, informatorule" sau "esti ofuscat si catranit fiindca nu ai bani," vor continua sa curga.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-07 14:37:57
         
 
  Ioane, poate se va termina si cu hegemonia "polemicilor" politicianiste si manipularea grosolana a opiniei publice in intr-un atelier literar; eu nu pot accepta ideea ca d-l Cristescu atunci cind a infiintat acum , hat septe anisori, lavra bleu, a gindit-o ca spatiu de manevra pentru colonei de tot soiu', raspindaci de minciuni si metelei care sa scrie omagii. un semnal clar de deratizare(ohooo, de cite ori am auzit promisiunea asta!)ar fi respectarea stricta a regulamentului, mai ales a amendamentelor promulgate acu o luna, radierea balacarelilor si a oricarui comentariu pe linga text.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 22:16:03
         
 
  Vali,
Sa te auda Dumnezeu, asa sa fie! Cu comentariul tau ai reusit sa-mi mai pui inima la loc. Si eu care credeam ca in PSD nu mai sunt hoti profesionisti!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 21:19:55
         
 
  Sorine,
vezi ca seful de trib, Laba de leu, are o fata misto foc !
Dut-e singur, nu-ti lua nevasta sa fumezi pipa pacii si-a iubirii !
Mai vorbim !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 21:17:04
         
 
  Nene Mitica,
Stai linistit.
Telul astora este de a scapa de Basescu, indiferent cu ce mijloace.
Au cerut ei, referendum. Asta e de kiki. Se vor maslui voturi, se va face orice ca Base sa fie aruncat afara de la Cotroceni.
Chestie e ca cei doi pitpalaci, seful de senat, si dr Tonta, nu numai ca nu-s pregatiti pentru joburile lor, nu numai ca au fost repetenti si ca au plagiat teza de doctorat, dar ei nici macar nu au fete ca sa ocupe aceste functii. In spatele lor sunt altii care ii manipuleaza si asteapta, ca, dupa caderea lui Base, sub aceleasi motive, adica , plagiat si repetentie, sa-i elimine si aceste posturi (PM si sef de senat) vor fi ocupate de hoti de profesie, adica politicieni de profesie.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 21:15:02
         
 
  Val, nu o sa pot veni in weekendul asta la festivalul romanesc de la Hamilton. Voi fi 3 zile la festivalul Indian de la Toroontoo, pe Gerard Street.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 21:09:16
         
 
  Mda, trebuie să recunosc că n-am bănuit că cioacă a fost chiar șăfu coloneilor din străinezia. Văd că și-a luat concediu - de la silicoane, nu de la misie - și cimobate, dom'le, combate tare!

cioculete, colonele,
Gata, s-a cam sfîrșit cu ordinul pă unitate!
Ieși la pensie, că un gurist ca tine nu este util noii guvernări. Nu de alta, dar democrația vorbește de la sine, nu e ca dictatura mascată, să aibă nevoie de răspîndaci plătiți din gross!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 20:49:43
         
 
  "Noul guvern, ca sa demonstreze ca isi tine promisiunile fata de populatia Romaniei, va lua bani de la chinezi, facandu-le o mica favoare, anume, de a deschide porticica aia mai mult, produselor chinezesti catre Europa."
(Valeriu Cercel)

Vali, ce spui tu probabil ca ar solutia cea mai buna decat luarea unui impruput luat de la europeni care va trebuii replatit. Dar cum sa am eu incredere ca omul de stiinta Ponta va fi capabil sa fure 5 miliarde de euroi de la chinezi cand el a fost prins furand o nenorocita de lucrare de doctorat?! Deci eu nu-l acuz pe omusorul de stiinta Ponta ca este hot, cine nu-si doreste un prim-ministru care este mai hot decat alti alti prim-ministri straini. Eu il acuz doar ca el in exercitarea acestei meserii extrem de delicate este un incapabil. Domnule cu un astfel de incapabil la carma este posibil ca PSD-ul sa nu fie in stare sa fure viitoarele alegeri!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 20:45:31
         
 
  Nene Mitica,
Poate n-ai aflat, dar de vreo cativa ani, tarile vest europene, pentru a-si proteja economiile, au pus un fel de embargo marfurilor care vin din China.
Prin porturile europene se gasest mii si mii de containere venite din China, oprite in porturi, ca piata europeana sa nu fie invadata de produsele chinezesti, mult mai ieftine si de o calitate inferioara.
Singura portita intredeschisa prin care produsele chinezesti ajung, fara mari probleme, in Europa, este Romania.
Daca U.E. le taie cele 5 miliarde, mare scofala !
Noul guvern, ca sa demonstreze ca isi tine promisiunile fata de populatia Romaniei, va lua bani de la chinezi, facandu-le o mica favoare, anume, de a deschide porticica aia mai mult, produselor chinezesti catre Europa.
Romanii sunt in stare sa faca si d-astea.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 20:16:32
         
 
  "Iată de ce insist eu asupra respectării procedurilor democratice și sunt împotriva parului. Nici nu s-a utilizat, măcar vreo nuielușă, și cârtițele, zvonerii, aplaudacii s-au mobilizat și, manipulând și dezinformând, au tarnsmis lumii mesaje apocaliptice: în România nu mai este democrație, se arestează judecători, etc."
(Emanuel Cristescu)

Chiar credeti ca politicienii occidentali sunt asa de naivi sa-i creada pe aplaudaci?! Si eu cred ca desfintarea comisiei de analiza a tezelor de doctorat in timp ce analiza o astfel de teza a fost cea mai democratica masura ce se putea lua impotriva acestei comisii de catre renumita tezei de doctorat supausa analizei, si eu cred ca schimbarea legii prin care un presedinte poate poate fi schimbat cu o majoritate relativa nu absoluta, chiar inainte de incercarea de schimbare a actualului presedinte, este cea mai democratica procedura din lume si eu cred ca Curtea Constitutionala ar trebuii sa asculte de parlament nu sa fie de capul ei asa cum crede marele omusor de stiinta Victoras Ponta. Si sa stiti ca toti oamenii de buna credinta din Romania cred ca mine, dumneavoastra si doctorul Ponta. Acum important este sa-i facem si pe cei din Piata Comuna sa creada in noi, cei patru adica in adevar, mitica cioaca, Emanuel Cristescu si Victoras Ponta. Nu in lichelele care ii mint sa ne strice noua socotelile. Fiindca daca aia ne taie cele 5 miliarde de euroi promisi pentru cresterea pensiilor si a salariilor, chiar acum inaintea alegerilor, ne-am lins pe bot de popularitate.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 18:44:05
         
 
  Domnule profesor,
Mi-e teama ca acest "proces" ce are loc acum in Romania, va costa pe viitor poporul roman cu varf si indesat.Si nu ma refer numai la bani.
Vedeti dumneavoastra, nu numai prostia si fudulia costa bani, ci si naivitatea pentru care, romanii, au tot platit de peste 20 de ani.
Ia sa vedem daca mai au cu ce.
Vom vedea la referendum, sau chiar pana atunci.
Nenorocirea este ca nu avem oameni politici, iar politicienii ce-i avem, de la bagajisti, soferi de taxi, frizeri si pana la cei mai de sus,(nu le mai dau numele ca deja sunt faimosi) nu pot schimba decat niste poze ce apar la news in fiecare ora.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 17:17:17
         
 
  nu solaris/inspirescu/olariu, nu prea am cu acei, ca utilizez o sintagma care apartine d/lui Cristescu, INTELECTONI, nimic comun.nici printipuri care va sa zic la ei is boite in portocaliu nici virsta, nici gradele didactice filfite, nici lecturile sau scrisul caznit, ba chiar nici emfaza cu care se prezinta pe canalele informative locale.dar matale,in mod sigur ca identitate, apetente de polititolog talentos si identic similar cu profilul lor cultural,ai multe; sa le porti pina cind poti. desi aici ai dat-o in bara, parerea mea!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 17:10:35
         
 
  Domnule Cristescu, din cate stiu eu, singurul lucru necesar, ca sa scapi de un cosmar, este... să te trezești. Dacă te-ai trezit și coșmarul nu a dispărut... înseamnă că nu te-ai trezit.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-07-06 16:50:13
         
 
  Pai tocmai asta e buba la ponta & crin: nu vad la ei nici rabdare, nici inteligenta.

In plus...
PIAȚA REVOLUȚIEI. 3.000 de oameni au manifestat împotriva USL (titlu din evz)

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 16:42:45
         
 
  Cu răbdare, inteligență și, grație democrației, în maxim o lună calvarul nostru de opt ani, coșmarul pe care l-am trăit se va sfârși. Și poate, va începe coșmarul lui.

Mă îngrijorează puțin epigonii care vor să-și depășească șeful. Din fericire pentru noi, sper, românii se vor fi imunizat. Cu puțin vaccin poate și europenii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-06 16:36:48
         
 
  Cum folosește expirescu pluralul integrativ, ca să pară că...oau... o mulțime dă telectuali, deși ca frunza și ca iarba, au pus mînă de la mână și au încropit ditamai protestu!
În fapt, vreo cîșpe portocalii fac tumbe ideologice prin parc, pe la umbra nucului, cu un mic-doi în față și o halbă de bere. Ieri, la ditamai mitingu, abia dacă și-au adunat cei 2800 de gradați, de prin toată țărișoara, care, după vreo două ore de solidaritate, au tulit-o care-ncotro!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 16:23:35
         
 
  "ambasadorii tarilor care au protestat fata de lipsa de constitutionalitate a acestei lovituri parlamentare sunt oameni inteligenti." (aferel)

Sunt, pe dracu, inteligenți!
Dacă s-au uitat în gura lu macaveica, îmi dau seama că-i dă inteligența afară din casă!
Asta-i una: a doua, habar nu au ce se petrece pe aici, căci sunt extrem de vulnerabili la minciuna bine ambalată. Habar nu au cu ce ocne băsiste au de-a face. Dar se vor lămuri cînd lucrurile așeza-se-vor și vor vedea că au înghițit o rîmă vioaie, ca fraierii.
(Aci ar fi de menționat episodul incendierii navelor înnnu mai știu ce port, de către băsescu, și i-a fraierit pe anchetatorii ăia "inteligenți" de le-a mers fulgii. Așa și acum).

A doua e că sunt și pe acolo pedeliști din aceeași familie. Ăia au făcut gargară mai dihai ca restul. Daltfel, la propunerea istericii macaveica kare s-a dus cu pîra la Înalta Poartă și a cerut pedepsirea României, pen' că li se ia lor dumicatul sățios de la gură, parlamentul evropenesc nu a inclus pe ordinea de zi subiectul. Asta, în pofida schelălăiturilor disperate ale băsiștilor (frate, de cîte ori sunt nevoit să scriu sau să pronunț cuvîntul ăsta, instantaneu mă țin de nas!).

Cît privește "lovitura parlamentară" observ o schimbare șireată de paradigmă. Pînă ieri era lovitură de stat. Acum e parlamentară. Pare mai puțin gogonată. Căci s-au prin și mințile lor împachetate că dacă tot o țin ca gaia mațu, cu lovitura de stat, din moment ce băsescu a venit ieri în parlament, înseamnă că participă și el la lovitura aia de stat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 16:18:23
         
 
  Olariu, "telectualule" dragosiovan!

PS: Asa-i ca n-ai nicio treaba cu intelectualitatea Timisoarei care protesteaza impotriva plagiatului lui Ponta?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 16:07:55
         
 
  * ÎNGÎMFAT, 'telectualule Olaru!
on:d-le Cristesu, dacă articolul îmi lasă un gust searbăd, de deja-vu, deși în linii mari e bine articulat și valabil, în schimb reacțiile prompte sunt de-a dreptul imunde. AF vrea sînge,revanșă imediată, bref, "ciuruială" de data asta la propriu, cînd e tot mai evident că eforturile opiniei publice converg spre o soluționare pașnică de compromis:lui Ponta să i se retragă doctoratul, Băsescu să se supună procedurii constituționale.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 15:05:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Cristescu, oricat de rapid s-ar fi miscat aceasta adunatura de puscariabili, oricat de abili ar fi fost, ambasadorii tarilor care au protestat fata de lipsa de constitutionalitate a acestei lovituri parlamentare sunt oameni inteligenti. Daca despre noi ceilati puteti sa sustineti ca suntem mancurtizati, despre acesti diplomati nu puteti sustine acelasi lucru. Sau poate ca o veti face, dar e greu de crezut ca va mai ia cineva in serios. Maniera in care s-a dat aceasta lovitura a fost una de tip bolsevic, se vede si de pe Luna, iar lumea a capatat reflexul sa reactioneze promt fata de cele doua tipuri de cancer, nazismul si socialismul stiintific. Stim cum se instaleaza, stim cum actioneaza si cunoastem efectele devastatoare ale acestor tipuri de alienare.
Nu! E prea evident, e prea de la tara.
Lovitura impotriva statului de drept va reusi, sansele sunt mari, dar , tot atat de bine ca si mine, si dumneavostra stiti ca acesta este doar inceputul. Va iesi cu sange, e sigur, dar asta se intampla numai si numai datorita faptului ca in '89 romanii au lasat treaba neterminata.
Recunosc ca este si vina mea, a generatiei mele.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-06 14:58:41
         
 
  Unu si cu unu fac doi: Ponta asta da cu batul in balta de cate ori are ocazia. E un tip precipitat, inganfat, razbunator, egoist, pervers, caruia i se rupe in paispe de mine, de dvs. sau de popor. A reusit ca in doua luni sa rupa bruma de incredere pe care i-o acordau romanii, satui de hotiile PDL. Acum romanul de rand se intreaba: ce sa aleg, hotiile PDL sau hotiile USL?
La un moment dat chiar m-am intrebat daca pe pacaliciul asta nu ni l-a bagat la inaintare chiar Basescu sa compromita opozitia, sa ne demonstreze ca fara el si PDL va fi chiar mai rau.
Ma apuca rasul cand ma gandesc ca il vom avea presedinte interimar pe Criin Antonescu, un repetent si un chiulangiu. Chiar nu se mai gaseste nimeni in tara asta in afara de plagiator si de repetent care sa o conduca? Spun cu mana pe inima ca i-as prefera in loc pe dragosiovan si pe ioanpeia decat pe astia doi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 14:56:22
         
 
  Scriam acum un an, într-un topic intitulat "Monstruoasa coaliție sau monstruoasa guvernare?":

"Regimul Cuza, cum i-am putea spune astăzi, a avut însă și mari păcate. Multe și grele. Pe care toți cei care invoc㠄monstruoasa coaliție” uită să le menționeze în vreun fel. Cel mai grav, în opinia noastră, a fost lovitura de stat pe care a dat-o la 2/14 mai 1864. Atunci firava democrație care se înfiripa a primit o lovitură de moarte. Cuza a dizolvat Camera Deputaților și și-a asumat conducerea statului printr-un regim autoritar și personal. O altă piatră de moară care atârnă de picioarele acestui regim o reprezintă eterna camarilă a acestor spații. Care l-a sufocat și care nu a ocolit nici regimurile care au urmat. Vioara întâi a acestei camarile era o, frumosă amantă Maria Obrenovici. Ne-o putem imagina pe această duduie, ieșind în caleașcă, de la Palatul domnesc, noaptea și întrebată fiind, de ce a fost la palat, să răspundă nonșalant: mă aflam prin zonă și am fost să iau niște fân din fânăriile lui vodă! Cherchez la femme, spune un celebru dicton, și veți afla adevărul. Relația cu aceasta îl va compromite. Cancelariile europene vor fi din ce în ce mai rezervate, oamenii politici vor sfârși prin a-l disprețui iar oprobiul public se va revărsa asupra lui. Să mai amintim corupția generalizată în urma căreia camarila, inclusiv la intervenția lui Cuza, primea, prin decret domnesc, fără licitație, contracte și lucrări. La toate acestea mai putem adăuga pornirile dictatoriale și viața sa destrăbălată.

Toate acestea și multe altele îi vor fi făcut pe aceia care, cu numai șapte ani în urmă, fuseseră eroi prin aducerea în fruntea țării a lui Cuza să devin㠄monstruoasă coaliție” când l-au silit să abdice. Și, oare, abdicarea să se fi datorat reformelor ori trădării idealurilor și misiunii pe care și-o asumase? Nu cumva „monstruasa coaliție” a fost necesară contracarării „monstruasei guvernări”?


http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=39635
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-06 14:32:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE