FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sunt curios de niste chestii
Text postat de Petre Inspirescu
1. Dupa ce va fi dat jos Basescu, pe cine va mai da vina USL-ul peste cativa ani pentru dezastrul din tara?
2. Cum se va putea trezi viitorul presedinte Crin Antonescu sa onoreze o intalnire cu vreun ambasador strain programata la o ora nebuna, sa zicem pe la ora 11.00 AM?
3. Ce se va intampla cu judecatoarele care au avut tupeul sa il condamne pe Nastase?
4. Ce se va intampla cu comisia care a considerat lucrarea de doctorat a lui Ponta ca fiind plagiat?
5. Unde gasesc si eu de cumparat un doctorat in drept si la ce pret? E mai ieftin daca cumpar en-gros, vreo 5-6 doctorate?
Mersi.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce modele vor avea copiii nostri de urmat?
Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-07-06 04:33:41

este simplu: vor invata ca proverbul "ochi pentru ochi" este mai actual ca oricand.

"Ponta rhey" se grabeste sa il debarce pe Basescu.
Dar, DE CE se fac atatea presiuni si se calca peste constitutie, peste legi ordinare si extraordinare?
De ce a fost luat drept consilier un general in al carui CV este trecut - nu se vorbeste prea mult despre asta- a fost implicat in razboiul rece si este specialist pe zona europei de est (un fel de Peia care este specialist in europeea de est, doar ca W Clark are si minte), de ce?

Clark vine sa supravegheze cum se pune in practica, de catre Victoras din Ponta, VANZAREA pamantului arabil romanesc catre oamenii de afaceri din strainatate SI INTRODUCEREA semintelor modificate genetic in Romania(sa nu uitam ca in spatele lui Clark sta Soros-György Schwartz- care este implicat si in Proiectul Rosia Montana), dar si pentru a pune mana pe ce a mai ramas din industria energetica a tarii noastre.

Pontagiosul se grabeste sa puna mana pe justitie -aici ii dau dreptate, desi nu imi place, lui Basescu- pentru:
1. a condamna unul sau doi dintre mmbrii PDL ca sa vada si ei ce inseamna sa te legi de clasa politica -in fapt cam asa arata coalizarea politicienilor corupti (nu ca pdl istii ar fi curati)...
2. a-l scoate pe Nastase si Vantu din puscarie. Nu prin gratiere ci prin suspendarea executarii (posibil pe motive medicale sau conform tezei ca nu prezinta pericol social). In plus se pune la adapost si Dan Voiculescu.
DAR DE CE TOATE ASTEA?

Pentru ca Nastase i-a amenintat: prieteni, daca nu ma scoateti de aici, VORBESC!

Nastase, a acceptat, contra unei sume consistente (cca 3 mil euro) sa fie tarat prin tot circul care a si fost. Romania avea la acel moment nevoie de un exemplu poziti din justitie pentru a intra in Uniunea Europeana Dar NIMENI nu s-a gandit ca el va ajunge sa fie condamnat CU EXECUTARE. Ca atare el este condamnat, lasa UN TESTAMENT POLITIC si incearca sa se sinucida. Fiul care a vrut sa citeasca in fata televiziunilor testamentul politic este oprit de Nastase. De ce? Pentru ca singura sa arma era continutul respectivului document. La cateva zile Năstase a renunțat oficial la întreruperea pedepsei. A DOUA ZI INCEPE INCALCAREA, MODIFICAREA SI ELUDAREA TUTUROR LEGILOR CARE AR PUTEA IMPIEDICA SUSPENDAREA LUI BASESCU SI IMPLICIT instalarea la presedintie a lui Crin Antonescu, despre care nu are rost sa mai vorbim. Daca priviti atent modul in care vorbeste si gesticuleaza Antonescu este un fel de Becali la fel de dual dar nu la fel de istet.

Intrebarea este IL SUSPENDAM PE BASESCU, DAR PE CINE IL PUNEM IN LOC, PE Crin Antonescu? woooaaau, asta doare.

Grea metafora politica asta.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-06 11:33:22
         
 
  Orice s-ar zice, Ponta va ramane pe viata cu eticheta de Copy-Paste. Va ajunge probabil prsedintele Romaniei, dar renumele de hot si falsificator nu il va mai putea ascunde cum nici Ceausescu nu si-a putut ascunde renumele de cizmar.
Cum poti sa le spui elevilor romani sa invete si sa nu mai copieze la bac cand insusi viitorul presedinte interimar Crin Antonescu e un fost repetent, iar actualul prim ministru si probabil viitorul presedinte al Romaniei a furat o intreaga teza de doctorat?

Ce modele vor avea copiii nostri de urmat?



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 04:33:41
         
 
  EXCLUSIV CV falsificat. Președintele Universității Catania: Victor Ponta nu a făcut niciun master aici. Ponta susține o minciună
Epy.

Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha ,ha.....
Circul ata vine in fiecare ora cu ceva nou !
si e gratisssss !!!
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 00:29:13
         
 
  Problema noastra, a romanilor cinstiti ramasi in tara, adica a acelora care n-au apucat sa plece la timp in tarile civilizate, esta data de faptul ca, intotdeauna, se vor gasi suficient de multi nemernici, oameni fara de lege si de Dumnezeu, care sa formeze o majoritate.
Daca acest site ar fi fost un site limitat de granitele Romaniei, m-as fi simtit extrem de singur.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-05 23:16:44
         
 
  Alta si mai tare!!! :) Jesus, I love this guy, Ponta!!!


EXCLUSIV CV falsificat. Președintele Universității Catania: Victor Ponta nu a făcut niciun master aici. Ponta susține o minciună
"Referitor la solicitarea dumneavoastră, pot să vă confirm că Victor Ponta nu a fost niciodată masterand la Universitatea noastră", este răspunsul trimis de Antonino Recca, președintele Universității din Catania, Italia, la solicitarea ziarului "Adevărul".

Hahaha, gagiul stie ce vrea! Avem nevoie de oameni ca Ponta care sa calce pe cadavre pentru binele nostru, al romanilor.

 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-05 23:00:34
         
 
  Incep sa-mi placa bajetzii astia. :)

"Guvernul a schimbat conducerea Institutului Național de Statistică (INS), pentru a putea modifica listele de alegători, în contextul referendumului care l-ar putea da jos pe președintele României." (Adevarul)



 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-05 22:56:59
         
 
  Si eu le-am vorbit canadienilor, cu mandrie, despre traditiile noastre, istoria noastra, despre tara noastra, dar nu am intrat in detalii cu ei. La fel, un amic de-al meu, scotian din Glsgow, bine'nteles, naturalizat canadian, care urmareste cateodat' stirile pe net din tara lui natala, mi-a venit cu o veste, foarte tulburat, ca romanii ce au ajuns prin Scotia, fura, dau spargeri si fac tot felul de rele.
Ce eram sa-i spun ?!
I-am spus ca aia nu-s romani ci romi care fac chestii d-astea.
Ma gandesc acum, daca m-ar intreba despre plagiatul lui Ponta, sa-i spun acelasi lucru ?!...
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 21:18:38
         
 
  @Valeriu: da, dar in scaunul cu rotile.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 20:59:43
         
 
  Acum vreun an si ceva ma laudam unor colegi americani care ma intrebasera daca primavara araba e posibila si in tarile mai vulnerabile ale UE (cum este Romania) sau daca va urma si la noi o criza ca cea din Grecia:
- Romania nu e tara bananiera si nu e condusa de dictatori pe viata cum se intampla in Egipt, Libia sau Siria, ci este o tara europeana, democrata si civilizata. Ce-i drept, cei 45 de ani de comunism si-au pus amprenta asupra noastra, dar am inceput sa ne revenim. Noi nu suntem nici anarhisti, nici evazionisti ca grecii de azi, suntem mai aproape de valorile occidentale decat ei. In Romania s-au luat masuri din timp pentru a evita dezastrul politic, economic si social si nu vom cadea in haos si proteste de strada ca in Grecia.
Acum ce sa le mai zic?




 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 20:58:59
         
 
  Mai circula leul ?!  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 20:45:09
         
 
  O stire care nu poate decat sa ne "bucure": leul a atins minimul istoric: 4,48 Ron pentru un Euro.
Desigur, de vina e tot diaspora romana.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 20:44:02
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Auzi, Sorine,
asta a fost cred cel mai bun pana acum.
Ma tot uit la TV sa-i gasesc printre demonstranti pe Reche si pe Peia, ca a inceput o mare demonstratie la Bucale pe la 7, numa ca am o problema ; nu le stiu fetele, asa ca ma uit dupa doi intelectuali galagiosi care injura cel mai tare, si aia precis sunt ei.
te tin la curent.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 20:43:00
         
 
  Pentru ca Ponta a fost poreclit "Copy-Paste",
Lui Ioan Mang nu au putut sa-i puna aceeasi porecla sa nu-l ofenseze pe dl. prim ministru, asa ca , si el fiind un plagiator, pe Ioan Mang l-au poreclit "Mr Xerox !

"Cercetători din Japonia, Taiwan și Israel l-au acuzat pe senatorul PSD că le-a copiat lucrările (sapte !) confirmând “furtul intelectual” în declarații făcute pentru Hotnews.ro."

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 20:12:54
         
 
  6. La cate incercari are dreptul Ponta pana sa nimereasca un ministru al invatamantului normal? Pana acum a schimbat vreo trei...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 19:43:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE