FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Victor Ponta cerșește atenție la Bruxelles
Text postat de Petre Inspirescu
gheorgerechesane și peiaioane, luaț-ivă prim-ministrul și spălați-vă cu el pe cap!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Hahaha, exact cum anticipasem acum vreo sase luni; ii dam jos pe hotii astia, dar pe cine punem in loc?
Ei, uite ca i-am pus in loc pe alti hoti si mai mari!
God bless Romania!

 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-03 04:15:52
         
 
  Mi s-a radiat un com în care-l atenționam pe cioacă să nu bată cîmpii și să vorbească despre jafurile băsisto-pedeliste, care deja au început să iasă la iveală. Și am dat și sume. Dar, se pare, protectorul pedelist de pe aici nu are interes să se știe asta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 13:01:49
         
 
  "dupărați"-i erau "supărați"! Dar merge și așa! E mai cool!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 11:59:57
         
 
  Blaga l-a supărat pe brînză!
brînză și-a luat sedila și a tulit-o de la conveția pedeliștilor.
Blaga: "Diaspora nu e formată din doi trei dupărați"!
Păi da, că, și pe aici, ăi trei de au speriat estul se dau DIASPORĂ, umfîndu-se în penajul lor băsist, cît broasca din poveste.
Oricum, băsescu nu l-a felicitat pe Blaga pentru că a luat frîiele pedelilor în mîini și nu apre deloc dispus să accepte firman de la Înalt poartă a Poltrocenilor. Și nici să urmeze indicațiili prețioase ale geniului din mahalaua docherilor.

Miroase a sfîrșit de domnie și de pe latura asta.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 11:36:48
         
 
  Reuters July 01 2012

BUCHAREST - A panel of Romanian academics concluded on Friday that Prime Minister Victor Ponta plagiarised a large part of his doctoral thesis, but Ponta said the finding was politically motivated and he would not resign. Plagiarism charges have forced several European politicians to quit: Hungary's president, a German defence minister who was tipped as a possible successor to Chancellor Angela Merkel, and the man Ponta nominated as education minister. Romania's National Council for Certification of Titles, Diplomas and University Certificates (CNATDCU) said 85 pages of Ponta's thesis were copied, without correct attribution.

"I found nothing but plagiarism of a copy-paste type," Marius Andruh, president of the CNATDCU's general council, told reporters. "The council wanted to remove the title of doctor."

Earlier in the day, Ponta's leftist government - in power since early May - said the panel must be expanded and new members brought in, which would mean its judgment was invalid.

Ponta also said the conclusion was political and illegal.

"I will establish to the Education Ministry's ethics commission that I respected all the rules. I am not giving up the struggle which I started because of these attacks. No talk of resignation," Ponta told reporters as he left an EU meeting in Brussels.

A member of the panel denied there was anything political about its decision.

"Members of this committee do not do politics and are not paid for their activities," CNATDCU member Dragos Ciuparu told reporters.

Ponta is Romania's third prime minister this year, creating a climate of political uncertainty which has worried investors, and although he has committed to work with the International Monetary Fund, the leu currency hovers near record lows. More policy uncertainty could further pressure the currency and raise Romania's borrowing costs.

"Crucially, the institutional infighting is distracting politicians from passing reforms required under the IMF/EU bailout treaty and could result in negative news for investors," analyst Otilia Simkova, of political risk consultancy Eurasia, said.

The opposition Democrat-Liberal Party (PDL), whose government Ponta toppled in a no-confidence vote, has called for him to step down.

Science magazine Nature last week reported more than half of Ponta's Romanian-language thesis on the International Criminal Court, submitted for his doctorate at the University of Bucharest, consisted of duplicated text.

The prime minister has said his only error was to list sources in his bibliography rather than give credit in footnotes and has asked a separate ethics panel to investigate the accusations.

The supervisor of Ponta's doctorate, former Prime Minister Adrian Nastase, started serving a two-year jail sentence this week on a corruption charge.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 07:57:46
         
 
  "O lucrare de doctorat presupune referate din partea câtorva profesori universitari. Își vor fi făcut aceștia datoria?"
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Sunt convins ca acei profesori au facut referatele la care va referiti si sunt convins ca ele exista. In acele referate se pune in evidenta partea noua si originala a tezei de doctorat care il indreptateste pe autorul tezei sa poarte titlul de doctor. Dumneavoastra si alti profesori universitari ar trebuii sa cereti ca aceste referate sa fie publicate. Sunt de asemenea convins ca descoperirile epocale ale doctorului Ponta mentionate in acele referate se vor afla doar in paginile plagiate, fiindca altfel ce rost ar fi avut plagiatul? Cat despre intrarea in normalitate ceruta de dumneavoastra: ea nu va avea loc atata timp cat la sefia guvernului va fi un plagiator, atata timp comisia de analiza a plagiatului este inlocuita cu una care este pe placul doctorului Ponta. Aveti dreptate, multi din noi am comis mici fraude la adresa eticii si a moralei. In vasta majoritate a cazurilor am fost nevoiti sa facem asa ceva pentru a supravietuii: am mituit un doctor sau un militian nu pentru ca ne dadeau banii afara din casa ci pentru ca eram la nevoie. Nu acesta este cazul doctorului Ponta. El a furat titlul de doctor nu pentru ca ii murea cineva din familie sau pentru a evita o amenda fiindca a fost prins trecand pe rosu. El a furat din pura placere. Ori pe unul care fura din pura placere, atunci cand isi cere iertare invatatura crestina ne invata ca trebuie sa-l ierti, dar ea nu ne invata ca trebuie sa-l punem prim-ministru. Eu sunt convins ca in partidul Social Democrat mai sunt si oameni cinstiti care pot sa ocupe postul de prim-ministru cu demnitatea care se cere pentru acest post. Pe cand doctorul Ponta crede ca acest post i se cuvine numai domniei sale indiferent ce face.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 07:45:27
         
 
  O luptă absurdă. Ca pierderi colaterale, ROMÂNIA

Iată cum s-a reușit "unirea" românilor din țară și de pretutindeni. Și sunt sigur că în toți plânge rana distrugerii acestei țări de către unii, de către alții, de către toți la un loc!

Că tot a adus cineva vorba de Isus. Parcă el ar fi spus: cine este fără păcat să arunce cu piatra? Câți vor fi aruncat?

Cine câștigă oare din acest război româno-român generalizat? În niciun caz România. Care a pierdut deja două milioane de oameni și, cum vă spuneam în alt comentariu, dacă menținem ritmul, dispărem ca nație. Și nu mă credeți că sunt unii gata să o repopuleze?

De ce domnilor, și unii și alții, încălcați regulamentul și atacați persoanele? De ce vă jigniți? De ce apoi mă acuzați pe mine? De ce s-a ajuns la dihonia acesta? Cine a reușit această învrăjbire generalizată?

Când spuneam că Victor Ponta (și Elena Udrea, și Kovesi și mulți, mulți alții) este victima unui sistem viciat mă refeream că dacă sistemul nostru de învățământ ar fi fost unul riguros, fără pile, fără intervenții, fără politizare fără compromisuri, cu proceduri, ordine, dacă toți ș-ar fi făcut treaba nu s-ar fi ajuns în situația aceasta. Câți parlamentari, demnitari etc. nu-și vor fi luat diplome fără să treacă pe la școli. Alții, probabil le vor fi făcut lucrările. O lucrare de doctorat presupune referate din partea câtorva profesori universitari. Își vor fi făcut aceștia datoria? Și credți că numai pentru Ponta este valabil? Ia să-i analizați pe Blaga,Boc, Eba, etc. Ce să mai zicem de domnul președinte care nu știu dacă a plagiat ori nu dar a păcălit sistemul necorespunzând medical învățământului militar. Și totuși este ofițer de marină (i-ați văzut privirea ageră, conform tuturor standardelor medicale?) Și, domnia sa, devine acuzator public al românilor. Vorba academicianului Radu Voinea: se ascute lupta de clasă: a celor cu clase puține contra acelora cu clase multe. Dar ia să vedeți și academicienii ce opere originale au. Dacă extindem cercetările la fiecare dintre noi și dacă vom fi sinceri, cu toții vom fi făcut compromisuri mai mari sau mai mici. Fie și dând cadou unui medic pentru a ne ajuta să salvăm pe cineva drag. Și medicul acela are, la o adică, justificare să primească, pentru că, pentru a ști să salveze pe cineva, are nevoie să învețe, iar învățătura costă. Iar salariile de mizerie, și în comunism și acum, nu sunt suficiente, Vedeți? De aici pleacă răul. Ne-au adus la limita supraviețuirii. Și ne-au învrăjbit. Știți, probabil, că atunci când se atentează la viața cuiva, la ființa profundă, oricare ar fi ea, această ființă, etica, estetica încetează să mai acționeze? Ați văzut râturile porcilor morți de fome când au distrus Combinatul Comtim, râturi care încercau să rupă din barele metalice? Știți că la albine apare furtișagul și încep niște lupte pe viață și pe moarte?

Ce să facă românii, România? Să facă implozie? Să se sinucidă? Vă spuneam mai sus: sunt mulți care atât așteaptă: să repopuleze acest spațiu.

Mă tem că această cale, pe care am fost aduși și pe care o urmăm în numele unei "dreptăți" absolute este periculoasă. Trebuie să ne regăsim echilibrul, trebuie să regăsim forța de a renaște, de a îngropa securea războiului, de a ne uni, români din țară și din diaspora, români din partide cu ideologii diferite. Trebuie să renaștem. Ne trebuie un nou ideal ne trebuie conducători înțelepți pentru care orgoliul lor, vorba unui membru al site-ului, ar trebui să fie rahat, în raport cu stima pe care ar trebui să o aibă față de acest popor. Cutia Pandorei trebuie închisă. Cu cât mai repede cu atât mai bine. Ideologia lui "care pe care" este bolnavă, malefică, distructivă.

Ca Republica Atena să nu devină un stat slab, ușor de cucerit, ca urmare a certurilor care, și atunci ca și acum puneau în pericol, viața cetățeanului și a statului, anticii uzau de REFERENDUM și exilare. Cred că acesta este și solouția noastră.

Poate, apoi, exemplul spaniol al Pactului de la Montcloa ar fi util.

Întrezăresc în mișcare tenerilor, Dacia Casa Noastră, un asemenea nou ideal. Mai ales că istoria, arheologia, tehnologiile actuale și mărturiile care apar ne ajută.

Europeea, în mic, poate reprezenta societatea românească actuală. Ce-ar fi să începem noi aici să dăm un exemplu?

Cum credeți că rezistă Statul Israel în acea zonă fierbinte în care i-a plasat istoria? Prin învrăjbire între ei? Nici vorba. Printr-o implicare și o unitate de simțiri indestructibilă. Ei, acești cetățeni, și-au refăcut, după două mii de ani, idealul care părea pierdut definitiv: statul lor, Statul Israel.(pentru mine este o adevărată minune! Când Ben Gurion a proclamat independența statului Israel, palestinienii nu ar fi putut face la fel? Ei, probabil, erau preocupați, care să fie mai cu moț dintre ei. Cam așa cum procedăm noi acum. Care lider este mai lider, care este mai mascul, mai alfa. Nu contează că expun România, nu contează că se duce dracului totul. Nu contează că năruim un sistem de învățământ care va duce la decredibilizarea propriilor noastre diplome! Ale tuturor. Inclusiv ale lor ale copiilor lor și ale copiilor tuturor. Apres mois le delluge! Pare să fie singura lor filosofie)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-01 07:15:56
         
 
  "Din păcate, Victor Ponta este victima unui sistem viciat, în care el, pentru că a ieșit în frunte, ca urmare propriei sale lejerități, erori sau comodități (tare mă tem că i-a făcut cineva teza! Ca și doamnei Udrea, ca și doamnei Kovesi și ca și multor, extrem de multor demnitari) va trebui să plătească.

Când eu vă vorbeam aici de Convenția de la Berna privind operele literare, artistice și științifice, de Legea 8 privind drepturile de autor, pornind de la cazul Pușcă, unii nu luau în serios problema."
(Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Am recitit comentariul dumneavoastra si vad ca sunteti de parerea doctorului Ponta fiindca si el sustine ca este o victima. Imi pare insa enorm de rau ca dumneavoastra ii luati, indirect ce-i drept, dar tot i-o luati, apararea Tradatorului Basescu atunci cand sustineti ca sistemul si nu acest individ odios ar fi vinovat. In al doilea rand aduceti din nou in dicutie cazul colegului Pusca. Credeti ca poetul Pusca l-a indemnat pe doctorul Ponta, prin exemplul sau extrem de negativ (desi el nu a fost acuzat de plagiat ci de faptul ca nu a cerut aprobarea lui Ilderim) sa intinda laba? Aici cred ca este o potrivire nepotrivita in amestecarea faptelor: doctorul Ponta s-a spurcat la furt cu mult inainte ca potul Pusca sa fi publicat buclucasul articol fara aprobarea mostenitorului legal. Si acum, in alta ordine de idei, nu credeti ca si poetul Pusca este cumva victima lui Liviu Rebreanu care l-a dus in ispita? Asa cum tezele de doctorat ale altora l-au dus in ispita pe marele nostru premier? Sa nu credeti cumva ca eu nu aprob argumentatia dumneavoastra fiindca si eu am fost dus in ispita de diverse vadane care erau sa-mi perecliteze postul de sfant cu vinovatia lor. Sper ca nici postul de prim-ministru al doctorului Ponta sa nu fie pereclitat, fiindca aveti dreptate, el nu este decat o nevinovata victima a unui sistem viciat.

p.s.
Niciodata nu am negat ca nu sunteti democrat, dar cu unii mi se pare ca sunteti mult mai democrat decat cu altii. Cu mine de exemplu sunteti mult mai democrat decat sunteti cu generalul Peia care se plange mereu ca este cenzurat. Ce conteaza acolo cateva incalcari de regulament? Nu va dati seama ca daca nu ar fi si cativa incalcatori regulamentul site-ului ar deveni absolut nenecesar? Si un site fara regulament ar fi la fel de fara haz cum ar fi o tara care are un prim-ministru care nu este doctor.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 07:10:48
         
 
  "Dar cine e H.R. Patapievici: „Este fiul lui Denis (Dionosie) Patapievici, evreu ajuns după al doilea război mondial membru al Partidului Comunist Austriac, apoi al PMR, director al Direcției Circulație Monetară la Banca Națională a României și reprezentant al României la CAER. Horia-Roman Patapievici este cel care a scris si susține că //Românii nu pot alcătui un popor pentru că valorează cât o turmă//...
...și: //Canalie de facto, românul este un colaboraționist bovarizat de ipocrizia aspirației la disidenț//."
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule general,
Dumneavoastra ca mere general si si mai ateu ar trebuii sa incepeti batalia impotriva evreilor nu cu Patapievici si Tismaneanu ci cu evreul din cauza caruia sufera toata lumea atee: Isus Cristos.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 04:28:55
         
 
  Stimate domnule Aurel Georgescu,
In primul rand trebuie sa va multumesc pentru completarea unor pete albe din biografia domnului general Peia. Ca domnia sa este un general de valoare care a fost seful arhivelor fosstei securitati mi-am dat seama singur: prea stie perfect si pe dinafara toate amanuntele despre existenta noastra pre-decembrista. Ca este inginer am aflat, daca nu ma insel, chiar din anumite spuse ale domniei sale. I-am spus ca un inginer de talia domniei sale ar fi avut succes cu brio daca ar fi ingrosat diaspora si nu m-a contrazis ci a afimat numai ca patriotismul l-a tinut legat de maini si de picioare, asa ca nu a putut sa plece. Acum aflu de la dumneavoastra ca este si profesor de Limba Romana. Dupa limbajul elevat pe care il foloseste trebuia sa-mi dau seama, dar noi diasporezii ne prindem mai greu cand este vorba de nenumaratele fatete ale unei personalitati de talia generalului, inginerului, profesorului de Limba Romana, poetului, eseistului, epigramistului, pamfletarului si epopeistului Ioan Peia. Mi-ar face o deosebita placere sa va mai revad pe acest site. Sa stiti ca nu suntem oameni rai. Ne mai mincam noi intre noi, ce-i drept, dar nu o facem din rautate ci pentru a ne pregati coltii pentru clipa cea mare, clipa in care vom sarii cu totii pe cadavrul tradatorului Traian Basecsu. Si vreau sa mai stiti ca domnul general Peia nu este rau ca vrea, nici vorba de asa ceva. Domnul general este rau fiindca stie ca numai un general rau poate castiga bataliile de care Poporul Roman are atata nevoie. Un genera bun, dupa parerea domnului general Peia, nu face nici cat o ceapa degerata. Cand patria esste in pericol, rautatea unui general si nu bunatatea lui o vor salva.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 04:18:05
         
 
  "Ce mai stăm noi să verificăm dacă Ponta a xeroxat nu’ș ce mare lucrare de doctorat, vericule?!
Cînd funerii lor nu au nici bacalaureatul!"
(Generalul Ioan Peia)

Stimate domnule generat,
Vreti sa spuneti ca doctorul Ponta in timp ce se afla in opozitie a reusit sa fure un titlu de doctor oamenii lui Basescu nu au reusit sa fure nici macar cateva diplome de bacalaureat?
Domnule, un guvern atat de incompetent meriata sa pice de mult de mult de la putere. Si doctorul Ponta si cei doi ministri plagiatori numiti de domnia sa, nu numai ca merita cinstea de a fi in fruntea Romaniei, dar au si obligatia sfanta sa ii bage la parnaie pe criminalii basisiti, care nestiind nici macar sa fure au dus Romania de rapa.

p.s.
Domnul general, de ce sunteti nedrept cu conducatorul lucrarii de furt de doctorat a doctorului Ponta? Cum puteti sa spuneti ca va bucurati la gandul ca tradatorul Basescu va imparte celula de parnaie cu Adrian Nastase cand stiti ca acesta din urma este un hot nevinovat?
Bagandu-l pe Basescu in celula lui Adrian Nastse este ca si cum ati baga un cotoi in colivia unui canar: nici un fulg nu va ramane din Adrian Nastase!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-01 02:15:14
         
 
  Ce mă, jorjone, ce spui tu?!
Că eu stau la mila guvernului?
Du-te mă și mai fă cîteva flotări, poate-poate ți se erectează neuronul ăla mic, de sub buric, cu care te exprimi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 00:57:34
         
 
 
Măi jorjilă,
Ori joci tontoroiul pe gratis, ori habar nu ai pe ce lume (informativă) trăiești!
1. Nu-s profesor, ci inginer, jorjone! Doar ca profesie acum, căci am părăsit-o, crezînd, sub România lu băsescu al vostru, că pot să fac ceva în țara asta. Pînă au venit la putere gemabașii voștri flămânzi, hienele băsiste, și au trecut la represalii. Hai să-ți zic, pt buna ta informare, de ce ați fost în stare, proaspăt picați pe capul nostru: ați instituit echipe complexe de control, și cu LISTE complete, în care figurau cei care trebuiau musai amendați cu sume astronomice. Indiferent ce ai făcut au ba. Cine nu trebuia psu la contribuție forțată? Ghici ciupercă! O tîlhărie demnă de bandiții e codru.

Apoi, ați instituit o taxă forfetară, în care tot omu trebuia să plătească alte parale pentru ceea ce realizaseră cu un an în urmă, indiferent dacă aveau au ba vreun venit pe anul în
curs. Taxă retroactivă super-abuzivă! Samavolnicie fără margini! Care a desființat sectorul privat. Dar ce importanță avea, voi să vă umpleți chimirele. Ce a urmat? Represalii economice îndreptate împotriva românilor. De altceva nu ați fost în stare. De fapt, nici nu ați avut nici cea mai vagă intenție de a guverna onest România. Dovadă? A dat electoratul cu voi de pămînt!
Se pare, însă, că nu vă interesează deloc cele semnalate de către mine, mai jos, și știute de tot românul. Vă faceți că plouă abundent, cu broaște. Impilatorii neamului, nimic altceva nu sunteți, cutre vînzătoare de același neam.
2. Ce mă iei tu cu povestea aia cu rețelele de racolare de fetițe, jorjone? Iar ești prost... informat, ce dracu colonel vei fi și tu? Contabil la manutanță? Și te pomeni că mă găsești pe mine vinovat de asta? Aida de? Toți sunt vinovați pentru că există, pur și simplu, în afară de voi, băsiștilor, asta-i vocaliza voastră preferată. Păi, dacă faci referire la rețeaua „botoane”, poate nu știi că ăia sunt ȚIGANI, auzi clono, ȚIGANI, mafie țigănească, pt care am o adevărată aversiune. Vrei să știi de cîte ori am dat telefon la poliție ca să aflu de ce nu-și fac datoria, cînd colorații, durîndu-i taman în sfinctere de cetățenii cuminți și onești ai orașului, își chemau maneliștii lu băsescu – că, deh, nu eu am avut campanie electorală pe simfoniile lu guță și minodora și am jucat în hore cu ei și am nășit mondiali!, sau nu-i așa? – ei, și dădeau stațiile de amplificare la maximum toată noaptea. Asta pt că-și botezau ei puradeii și trebuia să aflăm al cîtelea nou mafiot a ieșit din pîntecele pirandei, și cîți euroi a dăruit fiecare față aleasă, de mesean? Asta în timpul băsescului tău! Și dijaba. La ora trei noaptea mă duceam să văd care echipaj de poliție „trimis” să-i potolească pe cheflii e prezent, moț, la fața locului? Aiurea!...venea ’lea Spătaru, frate cu hangaru! Sau poate voiai să mă bat eu cu ei, cum am și făcut odată și m-au înconjurat 5 baragladine. Vrei să știi cum s-a terminat? Nu cred.

Ei bine, cînd l-au omorît pe baschetbalistul american, justiția voastră băsistă, cu care văd că te lauzi de mama-focului, a găsit de cuviință că ăla care a luat asupra lui fapta – pentru o sumă frumușică din partea adevăraților făptuitori, (fii clanului „botoane”) că, oricum, o să iasă el peste cîteva luni, merită doar 5 ani! Atunci ați descoperit și voi – de voie, de nevoie – că ăștia făceau tafic de carne cu fetițe. Și dacă au descoperit, ce? Iote că clanul botoane prosperă în continuare, fac căși peste căși, și petrec cu aceeași lipsă de apăsare, fără ca nimeni să-i fiatins cu un fir de pai, măcar. Ba, mai mult: au căpătat un plus de tupeu. Adică, ceva de genu: ce, bă, credeați că ni se feștelește, că am omorît un cioroi?!”
Vai, vai, da’ ce destructurări ați operat voi!
Ești la fel de informat (și tu: meigeăr, ca afericiu, și primiși ordin să suplinești numărul combatanților pe aici?), ca și aferici, care bate apa-n piuă pe aici de hăt-vreme! Cred că la munca asta covîșitoare se referea el cînd se văita că nu mai poate de atîta trudă! Papagal!
Acu sunteți vreo șapte papagali din ăștia. O echipă de papagali. Care mai de care mai guraliv! Da. Tre’ că sunteți tare jmekeri, dacă e nevoi să tăbărîți șase pe unu, ca țiganii ăia care m-au înconjurat pe mine!

3. Cît privește pe lichelele pesediste, nu mai poci eu de ele! Sau crezi că dacă vă-njur pe voi, că sunteți nu numai de înjurat, dar și de vîrît la mititica, sunt mort de amor pentru mazăre, negoiță, primaru „care este” – uite că am uitat cum dracului îl cheamă, în clipa asta – și alți șmenari pesediști? Deja îi bănuiesc că d-aia au înmuiat-o cu voi, că a cam bătut palma pe din dos cu haimanalele care sunteți. Ai bre, că vedem cum facem!
Că d-aia s-a făcut la repeziciune un partid de colonei sau șantajabili, pe nume unepere. Că au avut pe cine să...

4. Spui o tîmpenie monmentală cînd vorbești de diasporezi, așa, la modul g-ral. Mai întîi că diaspora nu este reprezentată de cele cîteva sute de lichele, care trăiesc din solda de informatori. Și de potlogari guriști. Da, dar vezi cum vine treaba: generalizînd, poți canaliza ura cît mai multora împotriva unui oponent, diasporezi care, poate, nu au nici un libidou pt băseștii voștri.
Dar dacă ai adus, în mod imprudent, vorba de furăciuni electorale, ai putea să-mi explici viteza cu care s-a votat la unele ambasade, in speișăl aia din Paris, unde gentelemenu lu tas-o, brandu lu pește, baconscki, a furat ca-n codru, mai exact ca roberțica voastră, în parlament? Astea nu-s fapte penale pt care ați merita să înfundați pușcăria? Evident că nuuuu, astea-s fapte de laudă.
Acu, dacă nu ați mai putut fura, cum de v-ați făcut praf și pulbere la alegeri? De trei lei mentosane, cum ar veni, că alt răspuns plauzibil nu aveți!

4. Ba da, istoria asta, pe care ne-ați vîrît-o pe gît, cu pasiune de psihopați, cu tot, este pur băsistă. Și va figura în evocările ulterioare ca perioada în care mafia băsistă a reușit să penetreze toate instituțiile statului.
Ce-o mai fi, om vedea, dar voi veți deveni o amintire neagră în memoria românilor.

PS: Dacă tot ești stît de „informat” – vai de bumbu tău! – în legătură cu profesia mea, și probabil că știi și ce număr port la pantof, ai putea să ne spui și tu cine ești, cu ce te ocupezi, de fapt, și ce grad porți? Știu că demnitatea și curajul de a-ți purta numele, fără ascunzișuri, nu vă caracterizează, dar fă totuși un efort.

PPS: De ce fac comentarii lungi și "inutile", precum tu futile faci?
Simplu: pr a-l ameți pe pedelsitu vostru de la botoane și a-l pierde pe drum, așa încît să nu aibă motiv să mă cenzureze. E cliăr?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-01 00:52:42
         
 
  D-le Andrei Florian, va bateti gura (adica, tastele mai corect spus) degeaba. Iar antecomentatorul se exprima cu totul gresit."noi rumanii". Nu. Este, poate, domnia sa. Dansul sta la pomama guvernului.

Asa, ca veni vorba: dl. Peia, a scris un megacomentariu, inutil, si plin de ura. D-le Cristescu, m-ati amentintat ca nu voi mai avea dreptul la comentarii. Foarte bine, daca nu-i dati drumul astuia, il cititi dvs, ceea ce este perfect. Nu am nimic cu distinsa dvs persoana si cu siteul pe care il gestionati si la care am contribuit cu ceva timp in urma.

Domnul Peia este nervos. Sigur. Cu totii suntem.
Dommul Peia este profesor de romana. La un liceu din Giurgiu (sau era). Aa, ce bine. Foarte bine!
Stie domnul Peia ca in frumosul oras Giurgiu, anul trecut a fost destructurata una dintre cele mai masive retele de pedofilie/trafic international de persoane? Da, in timpul odiosilor basescu&boc. Activa reteaua asta de prin 2000. De unde isi luau baetzii fetzitele? Pai taman din liceu. Ops! Si, curios, mister negoitza (R) nu era tocmai necunoscator. Membru al PSD. Dar si mazare este ahtiat dupa eleve de liceu, avea si el ceva cunostinta in acest subiect:)) Cand au fost intrebati, ce au spus? Ooo, nu-mi vine sa cred!! Basescu e de vina!! e un caz politic, vrea sa ne ingroape! Ca sa vezi, nenicule! In fine, povestea se poate citi pe net, e amuzanta...revenim la ale noastre probleme:

Intrebarea mea pt maestrul peia (daca nu publicati comentariul intrebati-l dvs,): a iesit domnul Peia in fata sa ia act impotriva folosirii copiilor din Giurgiu ca obiecte sexuale pentru toti tirishtii? A iesit dl. Peia sa zica ceva impotriva primarilor care-si trag amante minore si le pun pe coperta revistelor pt adulti sau le trimit la produs pe 2-3 euro, prin parcari? Stiti, copiii aia care ar vrea si ei o viata mai bune, un telefon mai colorat si o pereche de pantaloni mai buni.
Nu. De ce? Nu este domnia sa un Profesor? Nu are in grija copiii aia de liceu? Nu este dansul un Om al Cuvantului (poet, nu?), un Mentor?. Nu este un om preocupat de soarta romaniei? Hmm...

Asa ca, nenea peia, du-te la scoala, uita-te la copiii aia din banci si gandeste-te ca dupa ce iti vei termina tu orele, ei isi vor vinde copilaria pe 5 euro iar apoi, vor trebui sa plece din tara, din disperare. Se vor vinde pe 30-40 euro. Deh, cand pleci din Giurgiu, zic si ei mersi. Facultate nu vor face, de ce? Aceiasi profesori...aceleasi mentalitati si smenari cu titluri Dr.!

Dar, povestea nu se termina cu un asa final fericit: domnul Peia are ultimul cuvant (evident) si ii va injura ca sunt diasporeni si voteaza aiurea si ca-i strica lui socotelile.
Este o tara blestemata? Este. Nici macar profesori de liceu nu mai avem, oare? De aia demni care sa isi apere elvii ca pe odraslele lor. Si imi vin in minte cuvintele unui mare roman, demult apus: am facut 13 ani de puscarie pentru un popor de tampiti.
Hai, jos basescu! sus ponta! jos dicatura! sus parlamentul! Hai. Faceti naibii ce vreti voi!

Dar sa nu-i injurati pe copiii aia care va fac la revedere si vor sa uite de voi si de toata mizeria in care i-ati crescut.

Istoria va va ingropa ea, singurica, fara ordin de ministru publicat in monitorul oficial. Si, surpriza: ea nu este basista! Ce-i mai faceti asteia? o veti desfiinta? Hmm....

aleluia!

(Domule Cristescu, probabil ca nu veti publica comentariul asta, va rog sa-l trimiteti mai departe, lui ioan peia.) oricum, asta e ultima oara cand scriu/citesc aici. Nu vreau sa profit de generozitatea dvs. Dar, parca ti se face si sila cand vezi atata ipocrizie...).
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-06-30 23:31:07
         
 
  A, stai că acuș a venit la botoane pedelistu de serviciu!
A început să mă cenzureze!
Cînd îți spun eu, mr. Cristescu, că ăștia te fac din mers, nu vrei să mă crezi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 23:10:46
         
 
  Apropo: ce-ți mai face stăpînul, afericiule?
Mai macină el vorbe-n gol?
Tu ești maior, dar el tre că este mai mare-n grad, no?
Mă tot întrebam ce să ai tu cu ălălalt mîncător de stipendii maro, colonelu turcescu, și după aia am realizat că v-ați dat-o la moacă-ntre voi, ca niște băsiști fair-play ce vă aflați! Ăla, colonelu tuciurescu i-a dat papucii lu morărel al tău. Și, evident, și ție!
Altfel, ce-mi e baba ra, ce-mi e rada baba!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 23:08:26
         
 
  Patapievici ar trebui să-i țină astfel de discursuri lui băsescu, dar îi e probabil frică să nu fie luat în șuturi, așa, ca pleșu - alt lingău cu aere de mare filozof.
Că slugile, oricît de știutoare s-ar da, tot în vîrful bocancului stăpînului ajung, cînd stăpînul face indigestie și nu are pe cine își vărsa fierea.
Dar n-am înțeles un lucru: cui ținea românul patapievici, fiu e cominternist și el, mândrețe de discurs, acolo? Că nu l-am văzut decît pe puiul de comunist, tismanevski. Poate se uita în oglindă și erau trei.

Dar cine e H.R. Patapievici: „Este fiul lui Denis (Dionosie) Patapievici, evreu ajuns după al doilea război mondial membru al Partidului Comunist Austriac, apoi al PMR, director al Direcției Circulație Monetară la Banca Națională a României și reprezentant al României la CAER. Horia-Roman Patapievici este cel care a scris si susține că //Românii nu pot alcătui un popor pentru că valorează cât o turmă//...
...și: //Canalie de facto, românul este un colaboraționist bovarizat de ipocrizia aspirației la disidenț//.

La sfîrșitul fulminantului discurs, ținut în trei, patapievici declamă ritos, despre nu știu cine: „Să le fie rușine!”
Ai nu mai spune, cioclopedistule!
Dar avînd în vedere că te dai ceea ce nu ești și nu vei fi în veci, adică român, și insultîdu-ne TU, CARE NU AI NICIO TREABĂ CU ȚARA ASTA, CA ȘI TRĂDĂTORII TRANSFUGI care dau din fleancă pe aici – de altă coloare decît tine, mai întunecată, dar la fel de nomazi – ei bine VOUĂ, MĂI DENIGRATORILOR ȘI VÎNZĂTORILOR, AR CAM TRBUI SĂ VĂ FIE RUȘINE? De unde, dacă nema caracteru!

Dar ălălalt evreu, zis Vladimir Tismăneanu, (care-l asista pe pretenar de pe scăunel, alături), în fapt, V. Tisminețki, a avut tupeul incomensurabil să-i scrie lu băsescu – ofițer de securitate, care n-are mamă, n-are tată, ci doar dorința de a desființa România – fițuica pe care a recitat-o în parlamentul României, prin care condamna… waw! Comunismul!... („Ia spune, măi Adriene, cu ce e vinovat poporul ăsta ca să fie nevoit să aleagă între doi comuniști?!” Cu faptul că nu te-a strîns de gît cînd erai în leagăn, băsescule, cu aia e vinovat!
Dar cine e Vladică Tisminețki?
Feciorul lui „Leonte Tismăneanu, născut Leonid Tisminețki (n. 26 februarie 1913 – d. 1981) a fost un om politic, militant comunist și teoretician român de naționalitate evreiască, născut la Soroca, Basarabia, în acea vreme parte a imperiului rus. Aderă la Uniunea Tineretului Comunist în anii 1930 și este secretar al organizatiei UTC in sectorul 2 al capitalei București; este apoi a fost activist comunist la Brăila și Galați.”
Etc... o întreagă carieră de nomanclaturist sadea, care a supt la țîța României și i-a schingiuit pe părinții noștri.

Și vii tu, măi pseudonime, maiorule, – apropo: ce nație ești? – să ni-l prezinți pe unul care ne scuipă în ochi de cîte ori are prilejul. Pe motiv că ne paște comunismul!
Eu cred că ne paște fanatismul și machiaverlîcurile voastre de străini care aveți în plan să ne desființați țara.
Ah, ce ați merita!


PS: „Comitetul Central Bolșevic a lui Lenin din 306 membri, 295 erau evrei deci cu alte cuvinte ei aduseseră comunismul în lume, ceilalți 11 inclusiv Lenin, nu erau decât de „umplutură”.

Deci...?
Cum e cu comnusimul ăla care stă să pice peste noi?
Ce tupeu să aveți voi, măi feciori de cominterniști, să ne speriați cu idealul tătînilor voștri?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 23:02:20
         
 
 

Dupa un model binecunoscut premierul si-a construit cariera pe fals si minciuna. Dar pentru ca infractionalitatea la nivel inalt, adica infractionalitatea cu gulere albe dar cu negru sub unghii, este lesne de remarcat pentru orice observator "mobilat", iata ca jurnalistii au remarcat sablonul dupa care acestia actioneaza: "Guvernul Ponta demonstrează că lucrează după o schemă de salvare a marilor hoți și corupți ai coaliției de guvernare. Cazul “plagiatul lui Victor Ponta” seamănă izbitor cu dosarele de corupție ale lui Adrian Năstase și Dan Voiculescu. Metoda guvernamentală de acțiune este aceeași în toate cele trei cazuri.
1. Dosarul “Năstase – Trofeul Calității”. Beneficiar: Adrian Năstase. Făptuitor: Victor Ponta. Unealtă: Balaban Grăjdan. Instituția folosită: Institutul de Stat pentru Construcții (ISC).
2. Dosarul “Voiculescu – ICA”. Beneficiar: Dan Voiculescu. Făptuitor: Victor Ponta. Unealtă: conducerea Monitorului Oficial. Instituția folosită: Monitorul Oficial.
3. Dosarul “Plagiatul lui Ponta”. Beneficiar: Victor Ponta. Făptuitor: Victor Ponta. Unelte: Liviu Pop și conducerea Monitorului Oficial. Instituțiile folosite: Ministerul Educației și Monitorul Oficial. Instituții anihilate: Consiliul Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare (CNATDCU), Consiliul Național de Etică a Cercetării Științifice, Dezvoltării Tehnologice și Inovării (CNE).
Precizare: Monitorul Oficial a intervenit abject în jocul politic, publicând cu grăbire deciziile salvatoare pentru Dan Voiculescu (demisia din Senat) și pentru Victor Ponta (Ordinul de ministru emis de Liviu Pop), dar întârziind publicarea hotărârii Curții Constituționale care-l trimitea la Consiliul European pe Traian Băsescu."
sursa
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 22:30:26
         
 
  Trei universitati cu prestigiu, iata, prin rectorii sai, si-au pierdut credibilitatea. Rectorii lipsiti de coloana vertebrala sunt: Rectorul UPB, Ecaterina Andronescu , Rectorul SNSPA, Paul Dobrescu , Rectorul Universitatii Babes-Bolyai, Ioan Aurel Pop
La acest nivel, demnitatea si credibilitatea sunt mai de pret decat orice altceva. Imi pare rau pentru studentii acestor universitati, nu meritau o asemenea rusine.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 21:44:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nimic nu este ce pare a fi ...

...dar e bine sa luam aminte!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 21:09:14
         
 
  Domnule Adrian Mihai, eu traiesc din ce muncesc, iar din '95 mi-am castigat banii in mod exclusiv din mediul privat. Te rog sa retii acest aspect. Muncesc pentru fiecare felie de paine si nu astept cu mana intinsa la institutiile statului. Desigur, nu as dori sa ne mai intoarcem la vremurile in care toata lumea era silita sa isi cerseasca salariul. Pentru ca am demnitate.
Dumneata?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 20:36:15
         
 
  explicația e simplissimă, mr (maior?) af:

- băieții ăștia care comentează, cu excepția vocii maicii rusii, sunt un pic occidentali, adicătelea oameni cărora nu li s-a prea lichit burta dă șira schinării dă foame, ca noo, rumânilor.

-pentru noi, rumânii dă rând, e mai dă enteres să ne crească la loc salariile ciuntite de alde ciomu ai politichiei portocalii! pă mine, unu, chiar nu mă entereseaze dacă ponta, kovessi ori udrea au ciordit dă pă la alții, că, vorba aia, drumul către inimă trece prin stomah!

asta, la mine! la dta, mr. (maior?) af, să pare că nu, modul occidental în care rădici problema trădează sațietatea, recte stipendii generoase...

nu zâc mai mult, că mă inervez...
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-06-30 20:24:43
         
 
  Daca aveti curiozitatea sa aflati ce spune lumea civilizata despre Ponta, nu aveti decat sa il intrebati pe unchiul Google despre " Ponta plagiarism "
Lista incompleta a publicatiilor care au scris despre premierul plagiator este desfasurata de mai jos:
- AFP
- Reuters
- Deutsche Welle
- BBC
- The Economist
- The Washington Post
- Associated Press
- Daily News
- The Guardian
- New York Times
- Frankfurter Allgemeine Zeitung
- The Telegraph
- Bloomberg
- Chicago Tribune
- El Pais
- Voice of Russia
- EU Observer
- Il Messaggero
- Kurier
- Wiener Zeitung
- Der Standard
- RTBF
- Le Vif
- RFI
- La Libre
- Wirtschafts Blatt
- RTL
- Huffington Post
- Le Quotidien
- ABC News
- Novinite
- Le Point
- Le Figaro
- Le Parisien
- Rhein Zeitung
- Nature
- Swiss Info
In Romania ...no comment!

Ce disperare pe presa internationala!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 20:08:20
         
 
  Ce disperare e pe băsiști, fratello!
Ce mai schelălăituri, ce mai operete de trei parale, puse în scenă de propagandiști mîncători de stipendii maro!
Băi, băsiștilor, mai bine ne-ați spune cum ați jefuit Poșta Română, băi, de peste una sută milioane de euroi?
Dar la TVR, oficina voastră băsist㠖 plătită direct din buzunarele noastre, obligați fiind să o sponzorizăm – cîte parale ați tocat cu guriștii voștri de serviciu, geanabeților?
Și cîte grămezi de parai ați filat, împărțindu-vă contracte oneroase?
Asta, ca să dau numai cîteva exemple?
Urlați acum ca apucații, c-ați pierdut privilegiile și mînărelile?
Și aveți tupeu incomensurabil, mîrlanilor, de a acuza pe pe alții, care vă caută acum la icre, să vadă cît de umflate le aveți? Ați sărit la beregăți, ca viezurii încolțiți, să strigați hoții, taman voi, HOȚILOR DE CODRU!!???
Altceva mai știți, măi pațachine politice?
Infractorilor de drept foarte comun!
Geaba faceți atîta prevelic ca să vă acoperiți prădăciunile!
Păi, stăi nițel așa, că abia au început auditurile, și vă găsiră cu poznarele doldora de două sute și ceva de milioane de euroi subtilizați. Darmite peste cîteva luni!... Cu cît vom afla că se se va multiplica suma ciordită de către pușlamalele care sunteți?
Oau, să vezi ce pușcării veți înfunda, tîlharilor!
Să vezi ce o să-mpartă celula băsescu vostru cu năstase.
Băsescu condamant cu MĂRTURII DIRECTE și babane, neamule, nu cu malversațiuni procurărești de luluță șef㠖 apropo: plagiatoare!... dar la voi nu se pune!
Abia aștept să vă văd în cinghele, pațachinelor!
Ați intrat atît de tare în vrie, că nici nu mai încercați să păstrați aparențele, băieței de colonei!
Pînă acuș, băsiști expatriați, ca cioacă, olărel, cercel, precum și ăi de pe aici: pseudonimul aferici și, oho, proaspătul jorjone, clona clonei lu clonescu, și alți prăpădiți de guriști mai mici (ce inimaginabili de ridicoli în disperarea voastră sunteți!) vă frămîntați, vă agitați, vă contorsionați, vă balbotați, vă... da' ce nu vă! ca să demonstrați că porcul zboară!
Hooo, mă ordonanțe de colonei, ho, că, gata, v-a ajuns funia la par! Mai e chestiune de cîteva luni, cînd veți dispărea în neant, ca organizație mafiotă care ne-aluat și pielea de pe noi. Vă mai rămăsese aia întoarsă și cînd s-o... hop, că o luarăți în freză! Așa că veți performa în pușcării, încalitate de suoer-infractori.

Ce-i mai luați în seamă pă hăndrălăii ăștia de circotecă, domnu Cristescu?!
Dom'le, pe mine mă perplexează această scrupulozitate complet lipsită de sens, față de tîlhari.
Cum poți pierde vremea cu găinarii, dom’le, să le explici ceea ce ei nu numai că nu vor înțelege în veci de veci, dar nu au nici cea mai mică aplecare spre un astfel de efort mintal. Ei sunt spălați pe creiere, dom’le, asta vede și un copil de școală. Mai mult: sunt turbați, au dat în boala lu Calache, de cînd au pierdut frîiele hoției. Sunt în stare să caute purici și pe broască și să-i numere cu mănușa de box, numai să poată și ei să se agațe de ceva, cumva, poate-poate s-or salva de la dezastru. Ce democrație, dom’le? Ce, atunci cînd hitler amenința să facă lumea praf, a mai sta cineva să parlamenteze cu el, după ce a văzut că tipul e dement? Ba, pierzînd vremea cu palavrele, i-au dat psihopatului prilejul să omoare vreo 50 milione de oameni! Și mata ne iei cu dreptul la „liberă exprimare”, cînd nu se știe dacă nu te pomenști mîine la procuratura lor la ușă, să te-ncalțe și să dai explicații pentru că exiști altfel decît în concepțiile lor de zburătăciți la cerbel??

Ce mai stăm noi să verificăm dacă Ponta a xeroxat nu’ș ce mare lucrare de doctorat, vericule?!
Cînd funerii lor nu au nici bacalaureatul!
Cînd iglașii lor, de profesie „branconieri”-chelneri, care nici nu știu bine cum îi cheamă, și-au luat bacalaureatul pe la vîrsta senectuții, pe găini și brînză? Cum ar veni: ba... ca laureat!
Cînd ebele lor nu vrea să vorbește cu tine, căci suntără ditamai parlamentara nătîngă, parașutată din avion în băncile funcționărești ale coanei Evropa. EBA – aleasa lu tăticu. Lu... TĂTUCU!
Cînd un ditamai petialistu în drept constituțional, și anume boculete, sodomiza Constituția ori de cîte ori era-n erecție prim-ministerială. Și era foarte des. Mai ales cînd se ridica, falnic, pe vîrful pantofilor, să pară și el cineva.
Și cînd, și cînd, și cînd, și cînd, stînd călare pe român.

Cu ăștia, dom’le, să ai scrupule?
Nu. Ăștia trebuie a fi judecați la urgență și spulberați din catastifele oamenilor liberi. Ăștia trebuie jugăniți, ca vierii!

Ăsta, Ponta, poate fi acuzat de lipsă de ouțe, nu de kaka-maka, copiat la doctoratul lu pește, pe care, pardon! cam toată lumea l-a luat așa, să fim seriosi, ăia care au avut ambîțul de a fi, cu adevărat, doctori, sunt numărabili pe deștete. Păi, vorbește jorjone – clona lu jorjone secănd – de nu’ș ce studenți care, vai de capu lor, trag de le ies retinele din globi, ca să facă lucrări de masterate, doftorate și alte rahate!
Băi, jorjone, clona altei clone, mă lași? Sau te pomeni că tu ești doftor pe bune! Sau masterand dă coate-goale! Ești, iete colea: c...lampagiu lu băse! Trăiești din stipendii maro, precum zisei. Ca și afericiu! Care, desiiigur, are, și el, bacaloriate, masterate, doftorate, toate luate în rate. Fotonice! Adecă uite-le, nu e! Ca sub stroboscop! Vorba bulgarului. Și-acu acuză de plagiat. Plagiate sunteți voi, măi, băsiștilor, en gross și en detaille, niște plagiate amărîte, copipeisturi de indivizi jigăriți, care nu sunt în stare să trăiască din munca lor, ci slugărind cu gura la stăpînii vremelnici.

Dom’le, dacă suntem fermi și hotărîți să răzuim jegul băsist de pe epiderma României, nu mai stăm la taclale, justificări, pertractări, explicații – îi mazilim, și gata! La nevoie, îi dăm jos și pe useliștii ăștia de mămăligă și ne impunem punctul de vedere. Ieșim, dracului, în stradă, că altă soluție nu mai e. Suntem datori față de noi înșine, față de amărîtul ăsta de popor care a încăput pe mîna celor mari mafioți din cîți se există. Nici mafia italiană nu se poate măsura cu ăștia. Pentru că, spre deosebire de Cosa Nostra, Cosa Băsista s-a infiltrat în însăși inima statului Român. Gata, ajunge cu jucăreaua! Trebuie să scăpăm de paceaurele astea nemernice, dacă vrem să mai sperăm într-un viitor, cît de cît decent.
A fi domn, în condiții de stare de necesitate, cînd România este amenințată cu disoluția, este un gest impardonabil de complicitate!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 18:49:28
         
 
  Altfel spus, toata lumea "mobilata" a remarcat cu usurinta cine este Victor Ponta si cei cu care s-a inhaitat la guvernare.
Eject!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 14:11:39
         
 
  "Am văzut același spectacol grotesc la doamna Andronescu, la domnul Șova, oameni care știu că Victor Ponta a plagiat în mod primitiv. Este un spectacol teribil să-i vezi cum se străduiesc să evite priveliștea acestui cotoi mare mort, tras după tarabă. Orice cetățean din această țară poate să intre pe net și să privească fragmentele stânga-dreapta și își va da seama că este vorba de o adevărată tragere la xerox. Ceea ce este grotesc este că și un elev de școală primară poate să-și dea seama de acest plagiat, în vreme ce oameni instruiți fac un efort supraomenesc pentru a-l mușamaliza. Nu am spus nimic despre personajul aflat în fruntea ministerului, un plutonier decerebrat. Mult mai gravă este reacția puterii actuale în fața a ceea ce nu poate fi apărat: plagiatul domnului Ponta. Puteau să spună sunt oamenii lui Băsescu, nu recunoaștem verdictul. Dacă se rezumau la astfel de declarații, asta e. Fiecare își spune părerea, vedem. Dar în clipa în care un adevărat se năpustește în frunte cu acest politruc decerebrat asupra comisiei respective, asta cu măsura acestei puterii de a desființa instituții care li se opun, asta înseamnă Germania 1933, nazism. Asta se întâmpla bazându-se pe susținerea populară pe care se bazează. Nu mă interesează corectitudinea acestei decizii. Eu nu am nevoia de decizia acestei comisii. Știu să citesc și să scriu. Problema nu este dacă această comisie e băsistă, problema este că această comisie chiar în clipa în care această comisie trebuia să dea un verdict, a fost atacată și amenințată cu desființarea. Există o singură justificare pe care probabil și-o dă Victor Ponta în momentele sale de reverie. Xeroxul ăla l-au făcut niște slugi, eventual universitare. Nu a stat domnul Ponta să copieze zeci de pagini. "Eu sunt singurul?, nu au făcut toți la fel?". Turnătoria, denunțul, este făcut clar pe filiera Traian Băsescu. Nu e o minciună, e un adevăr, dar Traian Băsescu a și vrut să se știe "eu sunt cel care i-o voi trage lui Victor Ponta". Asta nu înseamnă că Victor Ponta nu este un hoț! Nu cred că va demisiona. Cred că sunt dispuși să desființeze orice instituție dacă va susține că e vorba de un plagiat, dacă va susține ceva contra PDL. Ce s-a întâmplat acum nu poate fi șters: în străinătate e destul de clar. Cei ce-l apără se compromit. Va coborî și domnul Ponta de la putere și atunci se va vedea ce a făcut acum", a declarat la Realitatea TV, Cristian Tudor Popescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 13:55:16
         
 
  Anarhie si abuz de putere
"Guvernul Ponta a reusit in mai putin de doua luni sa sperie orice om de buna credinta, dispus sa crediteze o vreme noua putere cu un cec in alb. Ne confruntam deja cu doua situatii gravissime - cazurile MOF si ISC - plus o invitatie la anarhie prin boicotarea Curtii Constitutionale. In primele doua cazuri putem suspecta in mod legitim utilizarea discretionara a puterii in scopuri personale, pentru a face scapati oameni cu probleme majore de integritate, inclusiv pe seful Guvernului. Invitatia la anarhie lansata de premierul Victor Ponta prefateaza declansarea actiunii de suspendare a presedintelui, in tentativa USL de preluare a puterii totale in Romania" - Dan Tapalaga .
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 13:50:02
         
 
  Domnule Cristescu, sunt de acord cu dumneavoastra, iar nazismul despre care vorbea jurnalistul CTP facea vorbire despre acelasi aspect. Ma bucur ca remarcati acesta nuanta si ma bucur ca reusiti si dumneavoastra sa fiti consecvent. De altfel, asa cum am repetat de multe ori, si libertatea de expresie ma tine pe acest site. Alegeri locale au avut loc si in '46, dar nu-mi aduc aminte ce a urmat acestor alegeri. Dumneavoastra?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 13:27:23
         
 
  Domnule Florian,

Apreciez consecvența și mă disociez de oricare fanatism ori încălcare a legii.

Dumneavoastră ați auzit că în România au avut loc alegeri locale? Dacă da, aveți idee de rezultate? Restul? Opinii, dacă nu sunt fanatisme. O să vedeți spulberarea de la toamnă.

Am fost în mai multe emisiuni la H2.o cu domnul consilier prezidențial Lăzăroiu. Pe sondaje măsurate de către domnia sa, știți care mai este încrederea de care se bucură domnul președinte? Și PDL-ul? Ori poporul nu-i merită? Nu puteți înțelege că EPOCA AMANTELOR PORTOCALII și regimul criminal pedelist au luat sfârșit? Până și soldații japonezi uitați în junglă, când află că s-a terminat războiul mai iau pauză! Insit să vă revizuiți, nu pentru mine, pentru dumneavoastră, viziunea. Ce faceți dumneavoastră se cheamă extremism. Politica înseamnă parteneriat, adversitate de idei și viziuni și nu exterminarea celui care are altă opinie. PDL-ul a avut țara pe mână total. Au avut tot. Sunteți mulțumit unde a adus-o?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-30 13:16:59
         
 
  Eu sunt de parere ca domnul Aurel Georgescu, desi are dreptate in totalitate, este prea bland in aprecieri. Cancerul comunismului de tip bolsevic isi arata fata hada si transfigurata de ura, iar dumneavoastra, domnule Cristescu, considerati ca este transfigurata de presiunile Basescului. Come on!
Pana si CTP, cel mai constipat jurnalist, jurnalistul care a aplaudat mineriadele, dusman declarat al presedintelui, a remarcat atitudinea nazista a actualului guvern. Nazista! Nazista! Nazista!
Ramane de vazut daca romanii ii iubesc mai mult pe calaii libertatilor sale decat pe cei mai inteligenti fii ai sai, intelectualii cu acte in regula.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-30 12:49:05
         
 
  Domnule Aurel Georgescu,

De regulă ignor astfel de "intervenții"

Cei care vor și pot, înțeleg la ce ma-m referit scriind "este victima unui sistem viciat" Din comentariul dumneavoastră rezultă că dumneavoastră nu ați înțeles.

"Tot o dati cu democratia aici si declarati ca o iubiti." Nu o dau. Ci, o practic. Prezența dumneavoastră, ca om cu alte opinii decât ale mele este o dovadă.

"Au ajuns la guvernare pe baza de manevre politice" Poate mai puțin morale insă legal și democratic. Nu cum a ajuns PDL-ul la guvernare prin deturnarea voinței electoratului și încălcarea gravă a Constituțieri, prin refuzarea de către domnul președinte de a desemna premier din partea unei majorități legitime. Și apoi prin introducerea frauduloasă în Parlament a unui partid care nu a participat la alregeri.

"ca se vede care-i nivelul discutiei." Eu spun că, de fapt, se vede nivelul educației argumentative!

Restul comentariului? Acuze și insulte. Nu merită luate în seamă. Vindicativism argumentativ primitiv. Pe care, pe viitor le voi ignora. Iar dacă veți mai încălca regulamentul, astfel de alegații nu vă vor mai fi validate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-30 12:15:37
         
 
  "victor ponta este victima..."
no comment. 'Daca si el este victima, atunci ce vor fi studentii aia care muncesc pt o teza in conditii grele, fara bani in buzunar. Aia ce sunt? Sunt si ei basisti? Aia or avea dreptul la o reprezentare corecta? Or avea dreptul la demnitate? Sau romania e cunsocuta numai prin plagiatori, proxeneti, ciorditori si traficanti?
Asta a fost sef al corpului de control tata, pe vremea cand mazare a dat cele mai mari tunuri financiare de a ajuns acum sa-si cumpere plaja prin brazilia. Impostorul asta!! Dar, nu este basist, e de bine.
Tot o dati cu democratia aici si declarati ca o iubiti. Lozincaraie iefftina pt ca uitati ca ponta/crin nu au fost votati democratic. Au ajuns la guvernare pe baza de manevre politice. O simpla lovitura de stat instrumentata birocratic. As simple as that.
In fine, eu zic sa n-o lungim ca se vede care-i nivelul discutiei. Propun mai bine sa duceti treaba pana la capat si sa-l dati jos pe ponta ca este evident un diletant si sa-l puneti pe nutu camataru ca sef de guvern si pe SOV (amandoi freaca placa cu basescu) la justitie. Mazare sa treaca la cultura si Hrebenciuc la ministerul muncii. Asa, macar vedem si noi profesionisti ai furtului. Tot sunteti patrioti si va doare undeva de europa si romania de la care sperati sa mai sugeti niste euroi.
Hai, la treaba tovarasi! Lichidati romania cum n-au facut-o nici rusii. Basescu nici macar nu mai conteaza de luni de zile, jos cu el, sa vina crin, si atunci o sa va meritati statutul de "stat esuat". Abia astept sa pice si basescu sa vedem pe cine mai injurati.
Cum zice proverbul ala:
cu cat se urca maimuta mai sus in copac cu atat i se vede mai bine fundul.
Asta-i romania.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-06-30 09:49:53
         
 
  "Din păcate, Victor Ponta este victima unui sistem viciat, în care el, pentru că a ieșit în frunte, ca urmare propriei sale lejerități, erori sau comodități (tare mă tem că i-a făcut cineva teza! Ca și doamnei Udrea, ca și doamnei Kovesi și ca și multor, extrem de multor demnitari) va trebui să plătească."
(Emanuel Cristescu)

Stmate domnule profesor,
Ati pus in sfarsit punctul pe i. Binenteles ca i-a facut cineva teza. De ce credeti dumneavoastra ca cel care a fost plagiat in cea mai mare proportie a scris o introducere la o carte in care apare teza iar acum cateva zile a emis o scrisoare deschisa in care sustine ca nu este vorba de un plagiat? Fiindca el a scris si teza si cartea si introducerea. Victor Ponta nici nu a citit teza de doctorat care-i poarta numele. Era implicat suta la suta in politica, nu avea timp nici sa respire. Intamplator si eu am scris cu ani in urma o teza de doctorat in domeniul meu. Trei ani de zile am muncit ca un rob la Universitatea din Dortmundt, iar rezultatul a fost o teza de doctorat de 120 de pagini, nu una de 400 de pagini ca a domnului Ponta. Aveam pur si simplu impresia ca nu se mai termina calvarul. Trebuia insa sa o termin in trei ani, nici romanii nici nemtii nu voiau sa-mi mai prelugeasca viza. Alti colegi de ai mei de doctorat au terminat-o in patru sau cinci ani, nu ca ar fi fost mai slabi decat mine ci fiindca ei mai aveau si ore de asistet sau ore de laborator cu studentii. Colega Sabina Datcu si dumneavoastra care ati trecut prin muncile facerii unei lucrari de doctorat stiti ca Victor Ponta nu-si putea face un doctorat, si asta nu ca nu este un om foarte capabil fiindca sunt convins ca este ci datorita faptului ca fiind implicat in politica nu avea timp nici macar sa respire cum trebuie. Si Elena Udrea a facut la fel (habar nu aveam ca are si doctoratul) si toti ceilalti oameni politici care si-au luat doctoratul in timp ce-si indeplineau sarcinile politice nu si-au scris ei tezele, au apelat la fals ca sa obtina un nenorocit de titlu care nu ii face nici mai destepti, nici mai capabil ci numai mai corupti. Romania de-a lungul istoriei a avut foarte putini primi ministri care au avut doctoratul. Unul din ei a fost Nicolae Iorga si altul, daca nu ma insel a fost Iuliu Maniu. Insa nici Iorga nu si-a luat doctoratul pe timpul cand era foarte activ in politica si nici Iuliu Maniu. Nu ar fi putut Ionel Bratianu sa-si faca rost de un titlu de doctor daca ar fi vrut? Bineinteles ca ar fi putul. Dar Ionel Bratianu avea mult prea mult respect pentru persoana lui pentru a o manji cu o asemenae murdarie cum este un titlu academic furat. In Romania exista probabil mii de intelectuali cinstiti care au tras pana le-au sarit capacele pentru a obtine un titlu de doctor pe cale cinstita. Din pacate acesti nenorociti de politicieni au reusit sa strice si reputatia acestor oameni onesti. Cand vor merge la congrese internationale si vor face schimb de carti de vizita si vor intrebati unde si-au facut doctoratul, la raspunsul lor ca l-au facut in Romania la universitatea X sa Y, interlocutorii vor spune numai Aha! si cu aceasta discutia se va incheia. Ce vina au acesti oameni sa sufere de pe urma unor politicieni la care nerusinarea a ajuns sa nu mai cunoasca nici un fel de limita? Doctorul Ponta sustine ca de fapt nici nu-i trebuia doctoratul. Acum nu-i trebuia dar calculul lui ca si a Elenei Udrea si a celorlati politicieni deveniti peste noapte doctori este foarte simplu. Viata politica este destul de efemera. Dupa ce ies din ea se vor profesori universitari, ori asa ceva nu se poate fara doctorat. Ajunsi profesori universitari vor aduce cu ei toata murdaria politica, tot spiritul de gasca folosit de ei in poltica, viciind astfel si mediul universitar.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-30 06:00:35
         
 
  Din păcate, Victor Ponta este victima unui sistem viciat, în care el, pentru că a ieșit în frunte, ca urmare propriei sale lejerități, erori sau comodități (tare mă tem că i-a făcut cineva teza! Ca și doamnei Udrea, ca și doamnei Kovesi și ca și multor, extrem de multor demnitari) va trebui să plătească.

Când eu vă vorbeam aici de Convenția de la Berna privind operele literare, artistice și științifice, de Legea 8 privind drepturile de autor, pornind de la cazul Pușcă, unii nu luau în serios problema. Exact de acest tip este problema lui Ponta. Iar în lumea occidentală, dreptul de proprietate intelectuală și dreptile de autor sunt esențiale. De altfel Convenția aceea AKTA, parcă așa se numea, de aici a plecat. Numai că mijloacele de a impune respectul dreptului de autor erau abuzive.

Prin urmare, pornind de la acel studiu de caz, în subtext, am încercat să conștientizez membrii Europeea de rolul și importanța copyright-ului. (Tot nu am primit scuze și mulțumiri din partea domnului Pușcă. Sper că măcar acum va fi realizat adevărată dimensiune și grozăvie a gestului său și să nu-l mai repete! Oricum eu mai aștept! Vă amintiți "informație de presă" Rebreanu colaboratorul domniei sale, etc. Când a înțeles cât este de groasă s-a dus ca un mielușel și a cerut permisiunea domnului Ilderim Rebreanu, deținătorul legal al drepturilor de autor. Sigur a avut apoi și nedelicatețea (termenul ar fi altul) să mă amenințe cu justiția. Numai că distinsul Ilderim Rebreanu, ca un om de onoare ce este, mi-a dat un document olograf, în care consemneză negru pe alb când a cerut această permisiune. Adică după ce l-am învățat eu. Nu am mai citit revista respectivă așa că nu știu dacă mai practică acest obicei de a plagia!) Sunt convins că, dacă ar fi solicitat permisiunea de a le folosi pasajele autorilor din care a preluat, Victor Ponta ar fi obținut această permisiune. Pe de altă parte, lungimea pasajelor respectă bunele practici în materie de citare. Dacă le punea în ghilimele iar după fiecare pasaj punea paranteză pătrată [1][2]...[n} corespunzător bibliografiei pe care a anexat-o nu ar fi avut nicio problemă. Și nu ar fi avut nevoie de acordul autorilor pentru a le prelua. Îi dădeau dreptul Convenția și Legea 8. Însă așa cum este prezentată lucrarea de doctorat(am văzut-o scanată!) este fără niciun dubiu în mare parte un plagiat. Și, o spun iar cu regret, (pentru că mi-a plăcut cum a pornit-o la guvernare) nu va avea ce face și va trebui să demisioneze. Și sigur o va face. Cu cât mai târziu, cu atât mai rău pentru el, dar asta interesează mai puțin, însă cu atât mai rău pentru construcția USL și pentru recucerirea democratică a României din mâna lui Băsescu și a batalioanelor lui de asalt (intelectoni, instituții specializate, etc.) și redarea ei democrației.

Ar mai fi o șansă. Dacă în lucrarea publicată în volum, la sfatul vreunui redactor care știa despre ce este vorba, va fi făcut mențiunile despre care am vorbit mai sus, adică trimiteri cu paranteze (pătrate, ronde, etc. sau note de subsol) situația ar putea fi salvată.

Însă una-i una, alta-i alta. Greșeala lui Ponta nu-l exonerează de suspendare pe distinsul nostru președinte care, în loc de factor unificator al societății este unul învrăjbitor.

Cum ar trebui procedat, după părerea mea? Până la pronunțarea unei instanțe se bucură încă de prețumția de nevinovăție. Să-și asume gestul, să nu mai comenteze nimic și să aștepte pronunțarea instanței. URGENȚA ZERO: declanșarea procedurilor de suspendare a președintelui. Pentru toate încălcările grave ale Constituției pe care le făcut până acum. Și după aceea să demisioneze. Sau să demisioneze de urgență, Dragnea sau Andronescu să preia funcția de premier și să declanșeze procedurile de suspendare. Însă prima variantă este mai operativă. Acesta înseamnă, democratic, întoarcerea la popor, iar dacă poporul îl dorește, nu are decât.

Însă, din păcate se vor lovi de posibilitatea de fraudare a votului. Și le-am prezentat proiectul acela de lege cu privire la buletinul de vot și procedura care ar permite contracararea celor peste 25 de metode de furt electoral. Inclusiv domnului Dragnea, doamnei Andronescu, domnului Marga, și altor doamne și domni parlamentari. Inclusiv unui vicepreședinte al Senatului. Când erau în opoziție spuneau da, este OK dar nu-l putem promova că nu avem majoritate. Când au ajuns la putere au zis că să mai așteptăm să mai dezbatem, etc. Și, a scris presa, la alegerile locale au fost descoperite buletine de vot tipărite la o tipografie, undeva la Timișoara. Așa că, pentru anumite servicii, tipărirea de voturi pentru un posibil referendum și utilizarea lor votate cum trebuie, ori înlocuirea celor oficiale, este floare la ureche!

În concluzie, greu se mai construiește DEMOCRAȚIA.

PS.
1. Am văzut și eu imagini de la Bruxelles. De aceea, prezentarea imaginii de mai sus este una manipulatorie. Așa cam cum încerca să ne convingă domnul Florian că protestatarii din Piața Universității erau plătiți. Adică în fara deontologiei.

2. Nu domnule Peia. Nu am abandonat să cred în democrație și principiile democratice și nu am abandonat Europeea. Dimpotrivă, cunoscând advesarii și argumentele lor îi putem contracara. Ori ei pe noi. Însă atenție, nu vedeți adversari sau dușmani acolo unde nu sunt. Adevărații dușmani sunt infiltrați, sunt subtili, nu latră. De ce continui să cred în dreptul la liberă exprimare și să las acest drept oricui vine aici? Pentru că, unu, nu-mi place tactica struțului și, doi, nu-mi este frică de niciun fel de polemică. Iar argumentele multora dintre domniile lor sunt în afara criteriilor democratice și ușor de spulberat. Ca și argumentul cu fotografia de mai sus. Care dă măsura inteligenți argumentative atât a celor care au postat-o cât și a modului cum membri Europeea o receptează. Credeți că și-a atins ținta? Nici vorbă! Dimpotrivă! Arată slăbiciune, frică, incorectitudine șamd. De aceea nu mă sperie "invadarea" Europeii. Pentru că noi românii, avem un proverb superb: fiecare pasăre pre limba ei piere. Și, vă rog să mă ascultați, avem un popor genial. Care a inventat rezistența pasivă. Dar o rezistență extraordinară. Și care are o capacitate de renaștere și mai extraordinară (sic!) Prin urmare EPOCA AMANTELOR PORTOCALII a luat sfârșit! Au priceput-o liderii PDL, dintre care, unii asemenea lui Postelnicu, Prda Berceanu, cu alte cuvinte, au rostit celebra replică "am fost un dobitoc".


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-30 02:18:16
         
 
  Despre cine dracu vorbești tu, mă scluptore?
Ai văzut prea multe filme cu john wayne, pe post de haiduc al vestului sălbatic, bag samă.
Zi-le, mă scluptore de capete de morți, pă nume, ca să știm și noi cine-s ăia?
A, vorbeai de pedelii tăi, în frunte cu băsilă, - marile japițe ale neamului, care ne-au adus în sapă de lemn și nici acum nu se potolesc!
Bine, ne scuzi că nu am fost pe fază de la început.
Apoi, știi cum e: eu mă fîsîi, da' tu te băsescu d-a binelea! Miroase pînă aici!

PS: Eu zic să păstrezi pachetele alea pt băsilă al vostru. Ce rîsul c...lui ar fi să-l repartizeze în aceeași celulă cu năstase!
Waw! Ar fi thrileru anului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 01:39:29
         
 
  ne minunam ca toti acesti delapidatori, hoti, plagiatori, dusmani ai neamului, inca mai au, si chiar un procentaj foarte ridicat, de suporteri si admiratori !

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-30 01:29:40
         
 
  Așa că, cioacă, bucură-te, încă o dată îți spun. În curînd poți reveni netulburat la șatra ancestrală, că români de-adevăratelea, care să-ți mai ia mămăliga din ceaun, nu vor mai fi.

Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 00:21:22

iata ca, dupa atatea commuri fasaite, ai facut unul magistral, care va ramane !
Si sa dea Domnu sa ai dreptate !
Pai daca si voi o sa spalati putina, cine dracu o sa mai ramana la ciordit in tara aia ?
Daca voi o sa va roiti, cine ii vor mai insulta pe romani si mai ales pe cei din diaspora ?

Chestia e ca toti manglitorii, hotii si jagardelele care-si denigreaza neamul, toate aceste gunoaie, nu vor pleca nicaieri decat intr-un loc uscat, intunecos si rece.

Sa fii iubit maeste, si daca vei avea voie, ca Tase, la trei pachete pe luna, le vei primi de la noi, cu dragoste romaneasca.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-30 01:25:58
         
 
  De care comisie vorbești, măi jorjone, clonă de clonă?
D-aia a lu funerică?
Of, ce competență pe bacaloriat să judece doctorate, n-ai zor! O comisie în care mai e și-un doftor veterinar - probabil competent să caute sub coada oii de măsline - și unul care a fost el însuși un plagiator. Ai că s'teți tari, măi comisarilor-colonei!
Driiiepți!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 00:33:38
         
 
  Cu ziarele alea băsiste, indiferent unde apar, poți să faci focul la pirostrii, cioacă! Dacă, of course, ai suficientă higienică prin bungalow.
Asta-i una.
A doua: păi, de ce te vaiți ca mîța prinsă-n coșaru cu ouă?
Nu voi ați pus în scenă poveste, la ordinul tătucului?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 00:28:26
         
 
  jorjoană, băiete, ia zi, fără să te bîlbîi: rău, rățușcă, rămurică!...
Tu a cui clonă ești, neică? Ești clona clonei? Băi, ce texte aveți pă voi!
Mesiu cristescu, ai cedat de bună voie ringul pentru dănțăreala dîn buric a băsiștilor? Sau te-au chemat și pe mata la DNA?
Să-i dai prilejul lui afericiu să te felicite pentru joc pasiv?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 00:25:44
         
 
  Cioacă,
Articolul ăla din revista lu pește fu scris de unu care face parte din comisia lu Funeriu, cică aia care stabilește dacă a fost plagiat au ba la Ponta. Să mori de rîs, nu alta! Funeriu bacaloriatu!
Care vazică, funerică, mare patriot, pusu-și-a Hardugu (parcă așa-l cheamă) să toarne, pe la Munchen, România că ar avea doctorate plagiate. De ce? Ca să facă pohta ce-a pohtit-o cea mai mare pacoste a României, băsescu. Lingăul Ioan T. Morar, ditai consulul prin aia a mă-sii, se bucura anticipat că i-a zis macoveica anume că știu ei cum să-i facă pocinogu lu Ponta.
Cam la asta se limitează, pe scurt, fenezia ta, la fel de turnătoare, cioacă...ca și a ălora care s-au pretat la un astfel de gest.
Bucură-te!

Pdap, pe mine personal, și nu numai pe mine, mă cam doare-n c... de Europa - de vest sau est, tot un drac! Care, niciodată, în decursul istoriei, nu ne-a pălit la suflețel cu cine știe ce atenții. Dimpotrivă, de cîte ori a putut ne-a tras-o cu scula-ndoită. La vedere! Acum au făcut-o, tiptil-tiptil, fără arme: cu hîrtii. Mai întîi ne-a arătat zăhărelu, după care ne-a dat pantalonii jos. Sigur, așa a vrut poporu, deh, momit cu ambalajele ei/lor de lux, pe care ni le-a exportat, pline de otrăvuri, după ce am devenit piață de desfacere pentru produsele ei/lor contrafăcute, de pe linia de fabricație destinată special proștilor Europei.
Așa că, puteam să ne ducem la Bruxellesu lor, vorba aia: cu toată familia, cu veri, cu unchi, mătușe și nepoți, cu cățel și cu purcel, tot cu coada-ntre picioare veneam de-acolo. Ce-a făcut băsescu vostru că a frecat mangalu vreo 7 ani pe la mesele lor? A obținut ceva? Prafu de pe tobă. Ăia ne-au mai luat și banii, după ce ne-au regulat diplomatic!
Ar fi bine să-i băgăm în alea ale mă-sii pă gagii și să vedem ce dracu putem face noi, colea, pentru suflarea asta de pe aici, cîtă a mai rămas, dacă nu vrem, în cîteva zeci de ani, să dispărem ca nație. Ba poate că am și dispărut deja. Dacă tot ne ducem cu jalba-n proțap, pe la străini, să ne-o vîre pîn' la os.

Așa că, cioacă, bucură-te, încă o dată îți spun. În curînd poți reveni netulburat la șatra ancestrală, că români de-adevăratelea, care să-ți mai ia mămăliga din ceaun, nu vor mai fi.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-30 00:21:22
         
 
  cioacă,
tu mai ai toți boii acasă?
nu zău, te mai asculți și tu în gînd, uneori, cînd ți-o ia mintea pe arătură?
și mai spun unii că ești simpatic!
vai de colărezii tăi!
(generalul Ioan Peia)

Domnule general
Nu va faceti nici un fel de probleme cu mine, eu nu prezint nici un fel pericol pentru domnul doctor Ponta. Insa ce ne facem cu ziarele basiste care apar in Anflia, Statele Unite, Germania etc?
V-am dat mai jos numai doua exemple. Daca vreti va mai dau si altele.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-30 00:16:52
         
 
 
Romania PM Victor Ponta fights PhD copy claim

From: The Times
June 21, 201212:00AM

Increase Text Size
Decrease Text Size
Print












SEX and money used to be the temptations that drew politicians into scandal: now it appears to be the copy and paste keys on their computer.

Romania's Prime Minister is fighting to save his career after allegations of plagiarism. Victor Ponta, who has already lost two education ministers to similar claims, is accused of copying his 2003 PhD thesis.

The science journal Nature said more than half of Mr Ponta's 432-page opus on the International Criminal Court had been lifted from the works of Romanian law scholars.

Mr Ponta suggested that his only mistake had been to cite the scholars he had "consulted" in the bibliography, rather than as footnotes. He said he would submit his thesis to the National Ethics Council. But the council is in turmoil after Mr Ponta's government sacked its members on the eve of the publication of its report on plagiarism claims against Ioan Mang, his former education minister.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-30 00:04:36
         
 
  Aferel,
Tu te autoplagiezi toată ziua-bună ziua, ca o bandă de magnetofon și te aia grija de plagiatele altora. Ale altora care nu-s în mustăria ta. Că, de kiobeși, luluța super-porcoroare, nici în vrană nu te doare! Te faci că ai vată-n trompă. A lui Eustaș!
Și dacă ai ști cît de insipid ești cu comunismu ăla, pe care-l cari după tine, mai ceva ca ciulinul de pe oaie, mamă...mamă... te-ai spînzura cu cureaua de la ceas!
N-ai putea să ne spui, totuși, ce doctorate mîncarăm noi pînă mai ieri? Că ăștia, alde băseleii tăi, ne dădură numai diplome de bacaluareat funeriene pe tavă!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-29 23:57:38
         
 
  BUCHAREST, Romania — Defying an order to disband, an academic panel ruled Friday that Romanian Prime Minister Victor Ponta plagiarized large sections of his doctoral thesis and called for him to be stripped of his Ph.D. The announcement adds to the political tensions in this Eastern European nation, where the president and prime minister are jockeying for power.

The 39-year-old Ponta had earlier said he would resign if found guilty of plagiarism following a recent article in Nature that alleged that he lifted passages of his thesis. He declined to comment on the ruling.
(din "The Washington Post")


 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-29 23:42:53
         
 
  Ceausescu a fost un dictator bland si drept comparativ cu pontache/crinache al vostru. De astia nu mai scapi, sunt fff agresivi si extrem de prosti. Tre sa fii efectiv prost sa o dai cotita acum cand esti prins cu plagiate si mizerii. Schimba comisii in timp ce aia judeca cazul, fac si desfac legi cum vor ei (deh, restul sunt "basisti"). Dar, e uluitor ca exista oameni care ii sustin. Or avea ceva interese directe, altfel exista o alta explicatie...
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2012-06-29 23:35:27
         
 
  A fost sau n-a fost?
Despre plagiat vorbesc, pentru ca lumea civilizata nu asteapta de la noi sa trimitem la negocieri toti incompatibilii. Ne-am facut de rusine, asta e clar, si nu ne trebuie poze ca sa ne dam seama asta.
Lumea academica se simte manjita si este de inteles. Desigur, printre ei se gasesc personaje care se simt cu musca pe caciula, dar pe acestia ii regasim polarizati si aliniati in spatele premierului care si-a furat diploma de doctor. Nu sunt multi, dar nici putini, pentru ca cine se aseamana se aduna si se asociaza pentru savarsirea de infractiuni.
Ca sa iei partea premierului este ca si cum ai lua apararea unui hot prins la furat. Iata, Romania se imparte in oameni cinstiti si comunisti, iar ceea ce era de demonstrat s-a demonstrat.
Apreciez in mod deosebit retinerea domnului Cristescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-29 22:46:53
         
 
  cioacă,
tu mai ai toți boii acasă?
nu zău, te mai asculți și tu în gînd, uneori, cînd ți-o ia mintea pe arătură?
și mai spun unii că ești simpatic!
vai de colărezii tăi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-29 22:45:46
         
 
  "Probabil că nu ai urmărit imaginile transmise în direct. Ponta a avut parte de o primire excelentă. Nu avea nevoie să cerșească atenția."
(Liviu S. Bordas)

Liviule,
Eu nu am urmarit transmisia in direct, dac chiarv daca nu imi spuneai tu cat de bine a fost primit doctorul Ponta tot stiam acest lucru. Toti ceilalti sefi de state si sefi de guverne prefera sa discute cu un hot prins cum este doctorul Ponta decat sa discute cu un lup de mare despre care toata lumea stie ca sete un mare hot dar pe care nimeni nu a reusit sa-l prinda niciodata nici cu cel mai mic furtisag. Problema se pune daca asa ceva serveste interesele Poporului Roman.
Eu nu cred. Daca la intalnirea cu alti mari hoti europeni trimiti un hot prins rezultatele vor fi dezastruase. Un hot prins nu mai face nici cat o ceapa degerata. Chiar asa de rau a ajuns Poporul Roman de nu mai reuseste sa gasesca un hot de talie europeana pe care sa-l puna sef de guvern?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-29 22:24:09
         
 
  N-ar fi de mirare chestiunea cu trucajul!
băsiștii sunt ei înșiși niște trucaje hilare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-29 20:57:03
         
 
  stimabililor, furați de patima taberelor pe care le susțineți, nu observați ceva cât se poate de evident, clar ca lumina zilei: fotografia asta e PRELUCRATĂ, e o lipire pe verticală a 2 foto, probabil acolo, in zona canatului.

pentru cei care inca nu-și dau seama, pot detalia...

asistăm, cu alte cuvinte, la varianta imortalizată a pixelului albastru!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2012-06-29 20:12:55
         
 
  Chestiunea este foarte clară:
Ați devenit atît de disperați, băsiștilor, încît ați fi în stare să vedeți și vîrcolaci mîncînd luna.
Oricum:

A ÎNLĂTURA PE băsescu ȘI HAITA LUI DE PSIHOPAȚI DIN CÎRCA ROMÂNIEI A DEVENIT UN IMPERATIV NAȚIONAL! ĂȘTIA-S TEROAREA ROMÂNIE, CANCERUL EI.
NU MAI PUTEM FACE NICIUN PAS ÎNAINTE, FĂRĂ SĂ REAȘEZĂM LUCRURILE ÎN MATCA LOR NORMALĂ.
DECI...
JOS băsescu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-29 19:52:06
         
 
  deja ati luat-o pe ulei de nuca-n perete, maestre !
Ne doare-n shpitz, pe noi, de Base, ca a luat sau nu varza din piata de la Bruxelles.
E vorba despre poza de mai sus.

Treaba este foarte roza :
Unu', nu stie sa-mpuste,
Iara doctorul din poza,
Parca s-ar feri de muste !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-29 19:43:39
         
 
  Al cărei gest...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-29 19:39:14
         
 
  Domnule Inspirescu, afirmația din titlu este gratuită.

Probabil că nu ai urmărit imaginile transmise în direct. Ponta a avut parte de o primire excelentă. Nu avea nevoie să cerșească atenția.

Pe de altă parte, fotografia înfățișează o persoană al cărui gest numai a mînă întinsă în semn de salut nu aduce. Ponta discută sau răspunde cuiva aflat în spatele individului din prim plan. Dacă vei privi cu atenție, are și cealaltă mînă întinsă spre stînga. E gestul pe care îl faci atunci cînd vrei să convingi inclusiv prin mișcarea mîinilor.

Sigur, poți vîna multe privind astfel de fotografii. Dar, de aici pînă la a afirma că ar fi un gest prin care premierul cerșește atenția cuiva, e cale lungă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-29 19:37:17
         
 
  bă, se sculă ELLL, dis dă dimineață, bă, și vru să-și facă băgăjelu, bă, să se ducă-n piață la brusssel, să cumpere nește varză, că de ce altceva?... șî comandă avion la scară, bă, șî cînd să-și ia valijoara să iasă pă ușă, bă, iote c-a aflat că a-nchis la... non-stop, bă, și a rămas ca fraiericiu acasă, bă, cu coada-ntre picere, bă.
și ce oftică e pă ei, bă!
li s-a înnegrit tot pateu, bă!
dă aghiuță & restu asmodeilor vorbeam.
tanaaaa!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-29 18:52:39
         
 
  Mai bine spălați-vă voi cu băsescu, nu numai pe cap, ci și la, pardon, partea ailaltă! Că aveți, din belșug. Ce faze vă circulă prin neuroni! Cum se cunoșate cîtă oftică ați adunat la lingurică! Da' imaginile alea epocale, cînd crucișătoru speranța naviga de colo, colo, ca un un cîine de pripas și nu-l lua nimeni în seamă? Antologică, desigur, faza cînd îl trăgea de mînecă pe Sarkozy, doar-doar l-o ferici cu un strop de atenție! Cu mîinile-n poznare - un veritabil terchea-berchea, la marginea trotuarului - părea că a picat și el p-acolo, ca musca-n lapți!
Revenind la spălătură, apropo de praim ministăr, ce v-ați mai spălat voi cu boculete, atîția ani, pe cap, că, deh, făcea clăbuci mai ceva ca Coccollino.
Coloneilor!...
Drrriepți!
Anșa, acu faceți mumos la cameră, să vă vază superiorii voștri ce zeloși sunteți!
Apropo: ați uitat să ne spuneți cam cît mai e palavra pe mm pătrat! Cît vă plătesc ăia, ai voștri - băsiștii, de - să-i pupincuriți cu entuziasm?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-29 18:50:18
         
 
  Mai Sorine, tu faci glume,
Cred ca-si fac o favoare
Sa se spele pe picioare,
Caci la cap deja au spume !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-29 18:30:54
         
 
  Prea Sfintia Voastra
Aici cred ca va inselati cu interpretarea intentiilor doctoruli Ponta. Doctorul Ponta nu a fost niciodata un cersetor ci un adept al renumitului proverb "mai ales cand e impotriva legii trebuie sa bagi ceva in sac". Celalalt personaj din poza nu-i da mana de teama sa nu i-o fure.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-29 18:28:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE