FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sa ne rugam pentru generalul Peia
Text postat de Dumitru Cioaca
"Încă un punct de vedere. Poate ultimul."
(Titlul unui anunt semnat de domnul general Ioan Peia)

Domnule general,
Sunt uluit, nu stiam ca situatia este atat de grava. Ati mai consultat si alti doctori? Daca nu trebuie sa o faceti neaparat, uni din ei fiind supusi greselilor ca orice muritori, se mai inseala in punerea diagnosticului. Va rog sa nu disperati, Dumnezeu e mare! Daca va trebuie medicamente care se gasesc numai pe aici pe unde sunt eu va rog sa-mi dati neaparat de veste. Sa stiti ca si eu am avut mari probleme cu sanatatea, doctorii ma dadusera deja de disparut, dar am refuzat categoric sa ascult de parerea lor, tinandu-mi nivelul moralului ridicat. Sa stiti ca asta conteaza enorm. Aveti obligatia morala fata de familia dumneavostra si fata de colegii si prietenii dumneavoastra de pe Europeea sa nu cedati psihic.
In sfarsit, nu stiu daca am ales cuvintele cele mai potrivite, vestea asta venita ca din senin m-a lovit ca un traznet in moalele capului, si eu cand sunt lovit de traznet ma cam balbai. Vreau totusi sa stiti ca de acum inainte nu va fi seara in care sa nu ma rog pentru sanatatea dumneavoastra.
Cu tot devotamentul, al dumneavoastra:
genuneanu

p.s.
Sa nu va preocupe faptul ca sunteti ateu, Dumnezeu stie ca multi atei sunt mai buni la suflet decat anumiti credinciosi. Eu sunt convins ca Atotputernicul nu numai ca nu si-a luat niciodata ochii de pe dumneavoastra, dar va va si ajuta sa treceti cu bine peste aceasta mare incercare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Cum, însă, observ că ești lovit de "trăznet" (vechi reflexe de șatră lingvistică!), mai pe românește spus, cu leuca, te las în plata domnului, pe care-l tot gîdili la icre, dîndu-te creștin."
(generalul Ioan Peia)

Domnul general,
Dumneavoastra fiind ateu probabil ca nu stiti: numai din plata Domnului nu se poate traii, asa ca va rog din suflet, nu-mi taiati solda!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-27 09:52:33
         
 
  mr. Cioaca, repet mă plic-ti-siți...cum să vă mai explic, ca să n-o tot dați pe după cireș/vișin/zarzăr/prun japonez/ că după atîtea rotocoale logoreicee o să vi se înnoade-n final?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 20:25:37
         
 
  "e cel mai gogonat și de prost gust text pe care l-am citit în ultima vreme pe europeea."
(Dragos Iovan, referindu-se la o telegrama in care imi arat compasiunea pentru suferintele generalului Peia)

Stimate domnule Dragos Iovan,
De curand l-ati atacat pe Inalt Prea Sfintia Sa, parintele Sorin Olariu, pentru o predica in care, dupa parerea dumneavoastra, nu arata sufucienta mila crestineasca pentru zgarietura de la gat a fostului si viitorului premier Adrian Nastase.
Acum va luati de mine , sugerand ca nu ar fi trebuit sa trimit telegrama de compasiune celui mai mare suferind al acestui site, generalul Ioan Peia.
Domnule Iovan,
Mila mea pentru ateii bolnavi nu se va lasa niciodata intimidata numai pentru a fi pe placul placerilor dumneavoastra perverse.
Niciodata!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-26 20:18:30
         
 
  Stimate domnule general,
Dupa tonusul vocii dumneavoastre poetice se vede ca va simtiti mai bine. Ma bucur enorm. Asta inseamna ca rugaciunile mele, ale domnului Grigoras si ale altor nenumarati prieteni pe care-i aveti pe Europeea incep sa fie ascultate de Cel De Sus.
Doamne-ajuta!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-26 17:00:55
         
 
  Cum mai 'sei și pe altă parte:

Sunt stări confuze foarte dese
În lumea asta de belea:
Io-s general fără de trese
Iar cioacă-i colonel sadea!

Și-n lumea-ntoarsă rău pe dos,
În care-s inși de fel și fel,
Eu îs ateu mai credincios
Decît un popă colonel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-26 11:50:48
         
 
  cioacă, dacă nu ai comite trei greșeli gramaticale pe mm pătrat (fapt neremarcat de către susțșinătorii tăi entuziaști, căci, desigur, sunt de aceeași anvergură), mai-mai că m-aș obosi să te iau în seamă. Cum, însă, observ că ești lovit de "trăznet" (vechi reflexe de șatră lingvistică!), mai pe românește spus, cu leuca, te las în plata domnului, pe care-l tot gîdili la icre, dîndu-te creștin. S-a văzut cît ești tu de creștin și, mai ales, popa răspopit și epigramat, colonelu lu tata-moșu, cum ar veni, și anume epigramu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-26 11:46:06
         
 
  e cel mai gogonat și de prost gust text pe care l-am citit în ultima vreme pe europeea.asupra dimensiunii ontologic-penibile și a încălcării flagrante a cap 1. alinaiat 1.1 din amnedamentele la regulament să se pronunțe editorul de serviciu.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-26 09:59:13
         
 
  El e miezul de dodoasca. Pacat ca e asa de invizibil si nu il vede nimeni.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-26 08:10:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mă rog alături de dvs. domnule Cioacă.
P.S.
N-am înțeles din text. Este generalul site-ului, un fel de Suzana Gâdea....sau este doar așa...în general pe site?
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2012-06-26 07:09:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE