FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
stenograma unui interogatoriu
Text postat de Dumitru Cioaca
Procurorul general Ioan Peia:
-măi cioacă, venerabile, onorabile și stimabile,
Ia spune și mie, ca să nu mor confuz, de unde ești tu așa de informat despre ce se-ntîmplă în țara asta?
Acuzatul genuneanu:
-Stiu, ca pe mine "M-a facut muica olteaaan!". Si olteanul stie ce e bine si ce e rau inainte de a invata sa citeasca. Din acest motiv nici nu mai e nevoie sa citeasca dupa absolvirea cu succes a cursurilor de alfabetizare.
Procurorul general Ioan Peia:
-Că parcă te știu că viețuiești, hăt, la mama lui angel radios în praznic, adic taman pă partea haialaltă a pămîntului, unde ai ajuns, după ce ai voiajat cu căruța dîn dotare și ceaunul agățat de loitre?!
Acuzatul genuneanu:
-E adevarat, trupul l-am dus pe meleaguri straine dar sufletul mi l-am lasat printre compatrioti. Dar nu sa-si bata joc de el ci sa-l iubeasca precum pe Sfintele Moaste. Singurii care au dreptul sa-si bata joc de el sunt ateii, bata-i Dumnezu sa-i bata!
Procurorul general Ioan Peia:
-Citești ziare de pe aici?
Acuzatul genuneanu:
-O sa va raspund in ordinea limbilor pe care le-am invatat: nu, niet, nicht si asa mai departe.
Procurorul general Ioan Peia:
-Dacă da, anume care?
Acuzatul genuneanu:
-Daca urmareati cu atentie raspunsul la intrebarea precedenta nu-mi mai puneati acesta stupida intrebare.
Procurorul general Ioan Peia:
-Te uiți la posturi de televiziune, tot de pe aici?
Acuzatul genuneanu:
-Nu ma uit fiindca nu este nimeni care sa-mi spuna care sunt acelea care mint mai putin. Nu vreau sa gresecs uitandu-ma la cele care ingheta apele.
Procurorul general Ioan Peia:
-Dacă da, anume care?
Acuzatul genuneanu:
-Istoria se repeta! Domnule, cand omul va raspunde ca nu se uita la televiziunea romaneasca, dumneavoastra nu faceti altceva decat sa irositi fara masura timpul meu pretios de detinut cand ma intrebati la ce cutie patrata si vorbitoare de Limba Romana ma uit. Sau vreti cuimva sa dati impresia ca eu nu asi fii sincer in raspunsurile pe care le dau la acesta ancheta?
Procurorul general Ioan Peia:
-Sau poate că-ți vin informațiile (și indicațiile) pe altă cale? Pe calea lactee, par ex, anume aia care are ugere udriene dodoloațe și hrănitoare, precum și o sumedenie de stele, care mai de care mai strălucitoare: de la lenți colonei, la colonei plini, ba chiar și ghinărari!
Acuzatul genuneanu:
-Desi Calea Lactee la care va referiti este, se pare, de toata isprava, nu am atentat niciodata la ea fiindca face parte din prerogativele presedintelui Traian Basescu. Ca soldat neinstruit ce sunt, mandria nu-mi permite sa culeg informatii de la neispraviti care au ajuns grade superioare.
Procurorul general Ioan Peia:
-Văd că știi, în amănunt, ce-a făcut Năstase, hăt, cu ani în urmă. Și știi atît de bine, încît mă-ntreb cum de nu i-ai numărat și flatulațiile, pe zona intimă, că presupun că aveați microfoane și acolo!
Acuzatul genuneanu:
-Zona intima a domnului Adrian Nastase nu m-a interesat niciodata. Am cules insa o groaza de informatii extrem de utile despre fostul premier Adrian Nastase de la zonele intime ale metreselor sale.
Procurorul general Ioan Peia:
-Dar cum dracului de știi ce făcu fix numai Năstase – adică taman ținta predilectă a căpcăunului dîn dealu Poltrocenilor, care l-a urmărit cu dîrzenie și fervoare de carnasier, ani de zile, doar-doar?
Acuzatul genuneanu:
-Va rog sa nu ma mai denigrati cu astfel de intrebari tendentioase. Eu stiu foarte precis ce au facut toti politicienii de valoare post-decemcembristi pentru Poporul Roman. Au facut rahatul praf!
Cat despre tinta predilecta a capcaunului din dealul Poltrocenilor, dupa informatiile mele, ea nu a fost si nu este Adrian Nastase ci Elena Udrea.
Procurorul general Ioan Peia:
-Și pentru că nu reușea, vorba aia, a mai chemat un elefanjăn, doi, trei, o mie, la audieri.
Acuzatul genuneanu:
-Elena Udrea mi-a spus ca presedintele Traian Basescu reusea totdeauna mai ales in politica interna aplicata fata de ea. Nicidata nu a recurs la ajutor strain.
Procurorul general Ioan Peia:
-Și pentru că tot nu reușea a măsluit probe (vezi dolarii socotiți ca mită - nu mai știu din care dosar – dar pe care Trezoreria Americii nici măcar nu apucase să-i emită)!!
Acuzatul genuneanu:
-Toti dolarii ne-emisi de trezoreria americana se afla in posesia trezoreriei ameriane. N-am negat niciodata ca presdintele Traian Basescu nu este o personalitate extrem de capabila, dar totusi nu este chiar atat de capabila incat sa poata dovedi ca fostul premier roman Adrian Nastase a furat dolari inca ne-emisi de trezoreria americana. Premierul Adrian Nastase s-a jurat pe ce are mai sfant ca el nu s-a atins in viata lui de astfel de dolari care nu au fost introdusi in circulatie. In urma sondajelor de opinie s-a constat ca Poporul Roman este, in proportie de suta la suta, de partea afirmatiei domnului Nastase in problema devizelor ne-emise. Cu exceptia domnului Mircea Geoana, probabil!
Procurorul general Ioan Peia:
-Ei, și pt că tot nu, și tot nu reușea, le-a zis judecătorilor lui personali (căci, pe aici, justiția e proprietatea personală a lui băsescu): "băi, chiar dacă nu-s „probe directe”, dă-le dreak, în coada dă tîrnăcop a lu vasile, condamnați-l, ca exemplu. Ce dacă seamănă cu perioada stalinistă, iete na!”...
Acuzatul genuneanu:
-Din informatiile mele domnul Traian Basescu nu are decat o procuroare personala care este sotia domniei sale, si o singura avocata personala care este doamna Elena Udrea. Ca in orice curte de justitie cele doua reprezentante ale legii sunt intr-un permanent conflict. Judecatori personali nu are nu ca nu ar putea sa aiba ci ca nu are nevoie de asa ceva. Ce rost ar avea sa-si strice banii pe judecatori personali, cand cei platiti de stat il servesc la fel de bine?
Apropos, ce note ati avut dumneavoastra la cursul de logica?
Procurorul general Ioan Peia:
-Te rog sa nu fii obrazic ca aici eu pun intrebarile. Nu uita unde esti!
Acuzatul genuneanu:
-Va rog sa ma iertati. M-a luat gura pe dinainte.
Procurorul general Ioan Peia:
-Ei, și mai spune-mi cum de nu ai aflat din ziarele sau de la posturile alea de Tv, ori din indicațiile superiorilor tăi, că, după Năstase, și comparat cu el, pe care îl considerați cel mai mare infractor al României, hop, că băsescu este un supe/rinfractor, dacă e să amintim numai "Dosarul Flota", care, deocamdată stă bine dosit prin sertarele cine știe cui; sau afacerile imobiliarea ale lui și ale fie-sii, aia mai mare; ori povestea cu Casa din Mihăileanu. Cum de nu ai aflat de astea, mă întreb și mă mir!?
Acuzatul genuneanu:
-Despre ce s-a intamplat cu bampoarele romanesti probabil ca ar trebuii sa va adresati lui Ion Iliescu care era presdintele flotei romanesti pe timpul cand Traian Basescu era ministrul marinei. Cat despre fica domnului Traian Basescu nu pot sa va spun prea multe fiindca nu am avut onoarea sa intru prea adnca in amanuntele ei. Nu ca nu asi fii avut anuminte interese sa intru, ci datorita faptului ca osciorul domnesc era pazit cu strasnicie de serviciul secret.
In casa din Mihaileanu am fost introdus de nenumarate ori de o servitoare a familiei Basescu cand domnul si doamna Basescu nu erau acasa. Nu am discutat niciodata despre secretele casei cu servitoarea care avea secrete mult mai importante si mai placute de desvaluit.
Procurorul general Ioan Peia:
-Dar despre întreaga șleahtă de mafioți portocalii, care au dus România la faliment, de ce nu ai aflat? Sau ai oarece filtre de recepție, acordate pe frecvențe beneficiente.
Acuzatul genuneanu:
-In ordinul de arestare pe care mi l-ati prezentat era specificat clar ca trebuie sa destainui doar secrete pe care le-am aflat nu si pe cele care nu le-am aflat. Toate secretele pe care nu le-am aflat vor merge cu mine in mormant, nimeni nu poate sa ridice nici o pretentie asupra lor.
Procrorul general Ioan Peia:
-For iu, ovcorse, (nu prea le am cu americana, că nu știu a fi un "el fugitivo", întrucît nu am sînge de nomad.)
Deci, for iu și for burtica ta încăpătoare, vreau să zic.
Că de conștiință, nu e cazul să aducem vorba, întrucît noi știm de mult, fără să citim ziare americane, ci doar judecîndu-te după profilul moral și manifestările la fel de morale, că ea, conștiința aia, e admirabilă, e sublimă, am putea zice, da' cînd ai trecut lacul în partea haialaltă, și ai dat s-o speli, ți-a scăpat în apă!
Acuzatul genuneanu:
-In probleme de constiinta crestina nu pot sa va divulg nici un fel de secrete fiindca m-ar bate Dumnezeu. Chiar daca reusiti sa stoarceti prin schingiuri o iertare pentru toate pacatele mele trecute, prezente si viitoare dela duhovnicul meu Inalt-Prea-Sfantul parinte Sorin Olariu, tot nu o sa va divulg nimic despre constiinta mea. Un crestin care face acest lucru pentru folosul unui ateu ajunge Talpa Iadului.
Procurorul general Ioan Peia:
-Și-ai zis: "Du-că-se! La ce-mi trebuie? Și așa nu nu s-a inventat detergentul în măsură a-i scoate petele!"
Acuzatul genuneanu:
-Intradevar detergentul care sa spele petele de lumina divina de pe constiinta mea inca nu s-a inventat. De asta am si vrut ca ea sa intre in posesia Poporului Roman.
Procurorul general Ioan Peia:
-Deci, îmi explici și mie cum de ești tu așa de informat înspre o parte, iar înspre haialaltă ești mai surd ca o ulucă?
Acuzatul genuneanu, catre sine, destul de incet ca sa nu fie auzit de procurolul general Ioan Peia:
-Asta e lovit cu leuca! Pai pana acum ce am facut?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Comunicat de presă:
Vă aducem la cunoștință că textul de mai sus este o mistificare nerușinată a unui interviu luat de către un reporter primului întîlnit la marginea unei liziere de pădure, din Americi, unde era întins un cort, și, în fața lui, pe niște pirostrii, mesteca în ceaun, cu făcălețu, un conlocuitor care hajunsese p-acolo, parașutat dîn avion, cu căruță, cu tot!
În realitate, interviul arată așa:

Reportér sanfrontér:
- măi cioacă, venerabile, onorabile și stimabile,
Ia spune și mie, ca să nu mor confuz, de unde ești tu așa de informat despre ce se-ntîmplă în țara asta?

Migratoru îngenuncheanu:
- păi, stăi să vezi, domnu riportére, mînca-ți-aș pixu lu matale, că pe vremea când mă făcu muica oltean, adecă m-ambăiat în fiertură dă praz, ca să ies la coloare, că eram mai negru ca noaptea, să speriau șî stafiilii dă mine, pă vremea aia eu umblam dă colo-colo, cu iubita mea șatră, și ce crezi, domnu riportére, pupa-ți-aș penița matale, că făceam tot timpu? Dășchideam timpanele la maximu cel mai mare șî-nregistram tot-tot, pă patifonu minții mele! I-ote colea, a făcut șî șanț!
Șî cum, adică, în ce fel a pregătit fiertura? În ceaunu dîn dotare, pus frumos pe pirostriili dîn fața cortului, că eu, domnu riportére, mă trag dîn neam de beduini dă cîmpie, zburătăcitori dă colo-colo, dîn cuhnie în cuhnie, după șmanglu!

Reportér sanfrontér:
- Că parcă te știu că viețuiești, hăt, la mama lui angel radios în praznic, adic taman pă partea haialaltă a pămîntului, unde ai ajuns, după ce ai voiajat cu căruța dîn dotare și ceaunul agățat de loitre?!

Migratoru îngenuncheanu:
- Hapăi ce să fac, domnu riportéreee, să mor dă inaniție galopantă, ca prostu? Că pă la romanica să cam fîrșisă hăle d-ali gurii, dîn curțili creștinilor, nema curca, nema bibilica, dă șparlit nici atîtica. Așa că am luat calea străinătățurilor, cînd par avion, cum ar veni, adecă fîl-fîl, dîn haripioare, cînd iavaș-iavaș, șî pîn praf, șî pă imaș, păste gîrlă, mintenaș, ajunsăi la ăl oraș dă-i zîce șîcagău, mînca-ț-aș paralilii matale dă baștan! Ha, acilica, haltă viață: portofe-leeee cît încape șî doldora dă verdețuri d-alea, d’ale lor, americănești. Șî nu-ți mai zîsei, domnu riportere, că e la sicret, am parabolică la cort, comunic cu baza dîn românica, mîca-ți-aș condeiu matale, îs strateg cu patru stele, d-ăia dă le zîce colo... coloni, bre, să moară capra mea dă lemne dîn curtea creștinului! M-a uns unu cu steaua în cinci colțuri, pă frunte, ăla dă v-o trage vouă, acușa, cu bascula-ndoită: unu flatulescu!

Reportér sanfrontér:
-Citești ziare de pe aici?

Migratoru îngenuncheanu:
- Ha? Citesc, citesc, mînca-ți-aș rotringu matale, da’ mai așa, mai pă sărite, în păsăreasca mea dă baltă, frangleza cîrîită, cum ar veni. Uite, știu ș-o zîcală dă profil: crau, romale, crau/ ferește că dau/ ori dau, ori te las/ ori te pchic cu bociu-n nas!
Da, cităsc, cităsc ziare, baștane. Le cităsc pă dungă, înainte d-a le băga sub pirostrii, ca să-ntețesc focu.
Reportér sanfrontér:
- Anume care?

Migratoru îngenuncheanu:
- „Excrementu zîlei”, bre, că hăla e biblia noastră dă căpătîi. Citesc, mai ales, baladilii lu Handreea Pora, pupa-i-aș eu gurița ei sănzuală!

Reportér sanfrontér:
-Te uiți la posturi de televiziune, tot de pe aici? Și dacă da, la care-anume?

Migratoru îngenuncheanu:
- Mă uit, mă uit, pupa-ți-aș markeru matale! La unu care mai mult s-aude dăcît să vede, dosit în cutiuța mea dă sub căruță: „Labe una”-i zice, unde e jupîn Marilii Întunericit, colonelu înaripat, tot păsăret d-al nost, frumos ciripitor, cu nume dă cod „pitulice unu, pitulice doi”! Da’ io mărturisesc: îs mort după Handreea Pora, gîdila-i-aș ciripitu ei, că-nghite cîrnatu nemestecat, pă cantate dă bahhh, sub coviltiru ateneului!

Reportér sanfrontér:
- Sau poate că-ți vin informațiile (și indicațiile) pe altă cale? Pe calea lactee, par ex, anume aia care are ugere udriene dodoloațe și hrănitoare, precum și o sumedenie de stele, care mai de care mai strălucitoare: de la lenți colonei, la colonei plini, ba chiar și ghinărari!

Migratoru îngenuncheanu:
- Păi nu ’sei: ca dă la colonei la colonei, pupa-ți-aș călimara lu matale! Dă la șăfu intermediei violete, Întunericescu, ăl dă-l moderă pă flatulescu să ajungă mare șăf păste înstelați șî care e ținut în standbai, la rezerva dă hale cadre ale partidului flatulist. La o adică, dacă bosu stă să pkice, hop, că ocupă televizuina înstelată, haia jănărală, șî declară stare dă necesități urjănte, cu el cîrîind în fruntea stolului.

Reportér sanfrontér:
- Văd că știi, în amănunt, ce-a făcut Năstase, hăt, cu ani în urmă. Și știi atît de bine, încît mă-ntreb cum de nu i-ai numărat și flatulațiile, pe zona intimă, că presupun că aveați microfoane și acolo!

Migratoru genuncheanu:
- He, he, ce știi matale, domnu riportére! Am miros dă copoi! Telepatic. Păi, nu numai că i le-am numărat, da’ chiar i le-am și clasat în caietu mieu dă teme pă curat. Toate-toate-s frumos definite, pă categorii de ingurgitări: una e aia dă fasole, alta dă pui la ceaun, alta dă tocăniță cu melci, șî tot așa. Ba, mai mult, amișun șî pîn genitoasele alea dă lux, pă care le-a avut Năstase, mișelu, în timp ce eu mă consolam cu cîte-o babă tristă, cu hormonii în batistă! Am, în narine, un spectometru infailibil, mînca-ți-aș karandașu tău. Cu transmisie directă piste gîrlă, unde raportez cu onor.

Reportér sanfrontér:
- Dar cum dracului de știi ce făcu fix numai Năstase – adică taman ținta predilectă a căpcăunului dîn dealu Poltrocenilor, care l-a urmărit cu dîrzenie și fervoare de carnasier, ani de zile, doar-doar?

Migratoru îngenuncheanu:
- Eeee, cum așa, domnu riportére, păi cu nasu mieu superselectiv, am mirosit tot „rahatu făcut praf dă politicieni” după cea picat dictatoru, în slujbulița căruia eram șî io, că d-aia m-am șî ușchit dîn șatră, ca să latră, latră, latră, pă haiastă nouă vatră! D-aia-s plin dă jmekerii ca veceu dă irtii, mînca-ți-aș plaivasu matale!

Reportér sanfrontér:
- Și pentru că nu reușea, vorba aia, a mai chemat un elefanjăn, doi, trei, o mie, la audieri.

Migratoru îngenuncheanu:
E, nu reușea! Păi, numai cu elefanjina blondă, tinerică, rubicondă, aburcată în rotondă, a dat mucles la leo mondă.

Reportér sanfrontér:
- Și pentru că tot nu reușea a măsluit probe (vezi dolarii socotiți ca mită - nu mai știu din care dosar – dar pe care Trezoreria Americii nici măcar nu apucase să-i emită)!!

Migratoru îngenuncheanu:
- Ăăăă, păi cum vine asta, domnu riportére? Ce, flatulescu putea să aivă ce nu era? Taman verdețuri nerăsărite încă? Cine a mai pomenit ca cineva să ciordească anticipat, ca-n ficșănuri! Ce e drept, el era maistru în bijniță, da’ nu startrekist! Producea verzișori frumos foșnitori, fără lumăr, fără lumăr, ca ale finului modialu, nu irtii goale. Da’ vezi că Năstase putu, că am citit eu în ainștain, care ’șcea că poți să ciordești dîn viitor, mînca-ți-aș. Trebuie doar să o iei zdravăn la gonetă, încotrova.

Reportér sanfrontér:
- Ei, și pt că tot nu, și tot nu reușea, le-a zis judecătorilor lui personali (căci, pe aici, justiția e proprietatea personală a lui băsescu): "băi, chiar dacă nu-s „probe directe”, dă-le dreak, în coada dă tîrnăcop a lu vasile, condamnați-l, ca exemplu. Ce dacă seamănă cu perioada stalinistă, iete na!”...

Migratoru îngenuncheanu:
- Dîn informațiili mele, ajunse pă cale hertziană, reiese că flatulescu nu are proprietăți private. Le-a lăsat moștenire delicatelor moștenitoare, care au avutără, respectiv numa scucesuri, atît în afaceri, cît șî în politică.
Procurori? Avocați? Judecători?... Ce nevoie? El ține loc dă toți, că e bazat, pupa-i-aș eu puterea lui dă taurete!

Reportér sanfrontér:
- Ei, și mai spune-mi cum de nu ai aflat din ziarele sau de la posturile alea de Tv, ori din indicațiile superiorilor tăi, că, după Năstase, și comparat cu el, pe care îl considerați cel mai mare infractor al României, hop, că băsescu este un supe/rinfractor, dacă e să amintim numai "Dosarul Flota", care, deocamdată stă bine dosit prin sertarele cine știe cui; sau afacerile imobiliarea ale lui și ale fie-sii, aia mai mare; ori povestea cu Casa din Mihăileanu. Cum de nu ai aflat de astea, mă întreb și mă mir!?

Migratoru genuncheanu:
- D-apăi flota era a lu flatulescu, domnu riportére! Păi, cum?... taman marinelu, care spinteca oceanilii și mărilii lumii cu Speranța Lui dă mai bine, să rămîie fără flotă? Cîteva flotări iuți șî... gata! Flota s-a... evaporat! Păi, nu le zîce șî pă nume? Vapoare!...

Reportér sanfrontér:
- Dar despre întreaga șleahtă de mafioți portocalii, care au dus România la faliment, de ce nu ai aflat? Sau ai oarece filtre de recepție, acordate pe frecvențe beneficiente.

Migratoru genuncheanu:
- Acilica nu e treaba mea, domnu riportére. Io îs doar bene... cum ai zis matale?... beneficu îngenuncheanu: adecă ce mi se dă, aia rumeg. Că n-o să mor, pardon dă iespresie, prost. Să mă uit cum alde frații brînzovenscu, villy și daniily, suge la două ugere blondine, șî eu să mă consolez cu urda babei dîntre vine.

Reportér sanfrontér:
- For iu, ovcorse, (nu prea le am cu americana, că nu știu a fi un "el fugitivo", întrucît nu am sînge de nomad.) Deci, for iu și for burtica ta încăpătoare, vreau să zic. Că, de conștiință, nu e cazul să aducem vorba, întrucît noi știm de mult, fără să citim ziare americănești, ci doar judecîndu-te după profilul moral și manifestările la fel de morale, că ea, conștiința aia, e admirabilă, e sublimă, am putea zice, da' cînd ai trecut lacul în partea haialaltă, și ai dat s-o speli, ți-a scăpat în apă!

Migratoru genuncheanu:
- D-apăi, domnu riportére, eu am duhovnicu mieu, mînca-i-aș prescurea lui, care e colon...ăăă, mă rog, a colonizat america dă curînd șî care e hirotonisit în dealu spirii, pă dreapta. Acolo unde să dă trezirea cu trompeta: ta-ra-ta-taaa, goarne-leee vor sunaaaa, tara-ta-taaa, șî-ntr-un glas vom cîntaaaa: mul-țu-miiiim dîn inimă partiduluuuui, mul-țu-miiim dîn inimă partidu-luuui, că ne-a daaat El misii nouă, pentru vechea Lume Nouăăăă! Așa că, dacă e pă conștiință, numa popa poa’ să vă spuie cît e dă curată, c-o ține la el, prinsă-n brăcinare, unde-s dosite sculele dă evidență a enoriașilor prea-sfințiți cu agheazmă dă Poltrooceni!

Reportér sanfrontér:
- Și-ai zis: "Du-că-se! La ce-mi trebuie? Și așa nu nu s-a inventat detergentul în măsură a-i scoate petele!"

Migratoru îngenuncheanu:
- Apăi de, mînca-ți-aș pixu matale dă reportér, cum să scoți ditamai pata, că e tot una: dîn creștet pînă-n călcîie, numa-ntunericeală...! Poate cu transplant total dă tegument, da’ cică numa dacă jupuim toată piele dupe românași, să să găsească șî păntru mine fro doi metri pătrați dă pigmenți mai spălăței, să mă luminez șî eu oleacă la naturel. Atunci scot la licitație căruța șî cortu, îmi schimb pașaportu șî mă-ntorc la vatră, la ceaiu dă praz, care m-a făcut mare, șî la zupa dă cotcodace șparlite dă pîn vecini!

Reportér sanfrontér:
- Deci, îmi explici și mie cum de ești tu așa de informat înspre o parte, iar înspre haialaltă ești mai surd ca o ulucă?

Migratoru îngenuncheanu:
- Haoleu, mînca-ți-aș stîlou matale, păi dacă eu sunt cam într-o parte, adecă peste apă, nu e normal să auz numa așa?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-27 10:38:41
         
 
  "Nu ar fi normal ca anume cel ce insinuează că eu aș mînca c..., să fie, la rîndul lui, gratulat cu aceeași dispoziție?"
(generalul Peia, insinuand ca eu asi fi insinuat ceeace nici prin gand nu mi-a trecut sa insinuez)

Stimate domnule general
Eu cand eram licean si mergeam la localul lui voda pedestras obisnuiam sa tac trei trebi deodata: pe cea mica, pe cea mare si mai mancam si semintele pe care le vindea o cetateana rroma in curtea liceului cu 25 de bani cornetul. Fiindca inca de pe vremea aia, domnule general, timpul meu era extrem de pretios. Daca mai reuseam sa mai fac inca o treaba in acelasi timp cu cele trei probabil ca asi fi ajuns un al doilea Napoleon, fiindca, spune cartea de istorie, ca numai el reusea sa faca patru treburi deodata. Eu la astfel de seminte de floarea soarelui m-am gandit, nu ca dumneavoastra ati fi mancat sau ati manca..., uite ca iar refuza mintea sa-mi spuna la ce v-ati gandit dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-27 08:09:39
         
 
  "epigrante, epigramut, etc.
orice psiholog ti-ar spune ca folosesti cuvintele astea..." (epilică) (nasol cu diminutivele astea... tind să exprime reallitatea!)

Deci, simplu, măi cenzore! Hai să-ți arăt cu deștetu: dacă el mă trimite pe mine la psiholog, eu, în compensație, îl trimit la balamuc! E bine? Sau ai oarece dubii de interpretare?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-26 00:26:11
         
 
  Păi, măi cenzore!
Deci, să judecăm felul, absolut discriminatoriu, în care cenzurezi:
Admiți ca cioacă să sugereze mizeria de mai jos, în timp ce eu, replicîndu-i, pe măsură, nu am acest drept.
Cum îți pare, cenzore, chestia sta?
Nu ar fi normal ca anume cel ce insinuează că eu aș mînca c..., să fie, la rîndul lui, gratulat cu aceeași dispoziție?
Zi, cum vine asta?
Sau lui cioacă nu-i miroase gura în atare situații?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-25 22:20:11
         
 
  "Te duci în locul în care și regele merge singur, convins că poți să te flatulezi în liniște, hop, stenograma!"
(Procurorul general Ioan Peia)

Domnul general,
"Hop stenograma" nu se intampla tot timpul ci numai cand si luati masa in locaqlul spre care si Majestatea Sa se invredniceste pe jos.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-25 18:05:53
         
 
  epigrante, epigramut, etc.
orice psiholog ti-ar spune ca folosesti cuvintele astea tocmai pentru a te incuraja de unul singur in fata staturii impozante a celui din fata ta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-25 16:34:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Asta numești tu, măi, epigrante, umor?
Vai de bumbu tău!
Cunosc niște cetățeni, vecini hîtri, care nici nu au auzit de epigrame și epigramiști, vai, așa spirituali ca tine!... dare care-s cu mult mai dotați din punctul ăsta de vedere. Ori marfa voastră transoceanică, agramată și sclifosită, le-ar stîrni un rîs homeric. Nu pt că ar fi găsit în ea cine știe ca pasaje hazlii, ci pt că nu ar putea pricepe cum cineva care se pretinde umorist poate însăila asemenea tîmpenii patente.

Ei, da' cînd e vorba de "avatariile" (așa cică e, la cioacă, plauralul) lui cioacă, de peste gîrlă, certamente că ele-s jăniale!
O spune marele epigramuț, olă, despre la fel de marele agramat, cioacă! Tre să-l credem.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-25 15:43:23
         
 
  err: "faptul cremenal că și universu e comunist, la fel ca tine!"
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-25 15:34:22
         
 
  Da, măăă, uite cum le au ei cu stenogramele, mînca-i-ar tata de COLONEI!
Te duci în locul în care și regele merge singur, convins că poți să te flatulezi în liniște, hop, stenograma!
Te mai giugiulești, din cînd în cînd, cu amanta, că, deh, om ești și d-aia există amante, nu musai udriste, hop, stenograma!
Vorbești în somn despre fuga spre roșu a universului, hop stenograma, care divulgă faptul cremenal că și universu e comunist, la fel ca universu ăla!
Te miri cum de știe un pricolici, de pe partea haialată a pământului ce se întîmplă în partea hastălaltă, cînd el nici nu mai poate pronunța cuvîntul: România, - dacă o fi putut vreodată! - fără să-și scrîntească limba, hop, stenograma!

Uite-o sus, inodoră, incoloră și insipidă, asemeni aburilor volatili de acva kiorensis!

Oricum, nu mă puteam aștepta, din partea unui agent instruit special, să aibă o altă atitudine.
Vai de "suflețelu" lui dă patriot, că între ce drame interioare trebă că este sfîșiat!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-25 15:33:21
         
 
  Asta este ceea ce se cheama proza umoristica, nu scremerile stiti-voi-cui la care tre' sa ma gadile cineva sub brat ca sa zambesc si eu putin.


 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-25 15:28:40
         
 
  d-le Buricea, încurcași oleacă borcănele, da'n prințipuri pe care nu le are, ai dreptate.

http://www.cotidianul.ro/colonelul-turcescu-minte-asupra-motivelor-pentru-care-nu-a-facut-armata-186653/

dau io o sursă, vină matale ca altele două, să nu zică A Florian că procedăm neprofesionist!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-25 14:57:34
         
 
  procuroR, nu procurol, că te dai rostogol și de-a dura, ca Proculus în tătă tevatura!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-25 13:44:11
         
 
  foaie verde de acant
rămîi, nene, epigrant
cînd te bagi în proză, fapte
nimerești ca musca-n lapte!
tararam tam... :D
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-25 13:42:02
         
 
  Superb, domnule Mitica!
Generalul Peia a fost ridicat in grad odata cu gasca de la PDL in care era si Turcescu facut colonel fara sa fi facut nici armata?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2012-06-25 08:53:30
         
 
  măi cioacă, venerabile, onorabile și stimabile,
Ia spune și mie, ca să nu mor confuz, de unde ești tu așa de informat despre ce se-ntîmplă în țara asta? Că parcă te știu că viețuiești, hăt, la mama lui angel radios în praznic, adic taman pă partea haialaltă a pămîntului, unde ai ajuns, după ce ai voiajat cu căruța dîn dotare și ceaunul agățat de loitre?!
Citești ziare de pe aici?
Dacă da, anume care?
Te uiți la posturi de televiziune, tot de pe aici?
Dacă da, anume care?
Sau poate că-ți vin informațiile (și indicațiile) pe altă cale? Pe calea lactee, par ex, anume aia care are ugere udriene dodoloațe și hrănitoare, precum și o sumedenie de stele, care mai de care mai strălucitoare: de la lenți colonei, la colonei plini, ba chiar și ghinărari!
Văd că știi, în amănunt, ce-a făcut Năstase, hăt, cu ani în urmă. Și știi atît de bine, încît mă-ntreb cum de nu i-ai numărat și flatulațiile, pe zona intimă, că presupun că aveați microfoane și acolo!
Dar cum dracului de știi ce făcu fix numai Năstase – adică taman ținta predilectă a căpcăunului dîn dealu Poltrocenilor, care l-a urmărit cu dîrzenie și fervoare de carnasier, ani de zile, doar-doar?
Și pentru că nu reușea, vorba aia, a mai chemat un elefanjăn, doi, trei, o mie, la audieri.
Și pentru că tot nu reușea a măsluit probe (vezi dolarii socotiți ca mită - nu mai știu din care dosar – dar pe care Trezoreria Americii nici măcar nu apucase să-i emită)!!
Ei, și pt că tot nu, și tot nu reușea, le-a zis judecătorilor lui personali (căci, pe aici, justiția e proprietatea personală a lui băsescu): "băi, chiar dacă nu-s „probe directe”, dă-le dreak, în coada dă tîrnăcop a lu vasile, condamnați-l, ca exemplu. Ce dacă seamănă cu perioada stalinistă, iete na!”...

Ei, și mai spune-mi cum de nu ai aflat din ziarele sau de la posturile alea de Tv, ori din indicațiile superiorilor tăi, că, după Năstase, și comparat cu el, pe care îl considerați cel mai mare infractor al României, hop, că băsescu este un supe/rinfractor, dacă e să amintim numai "Dosarul Flota", care, deocamdată stă bine dosit prin sertarele cine știe cui; sau afacerile imobiliarea ale lui și ale fie-sii, aia mai mare; ori povestea cu Casa din Mihăileanu. Cum de nu ai aflat de astea, mă întreb și mă mir!?
Dar despre întreaga șleahtă de mafioți portocalii, care au dus România la faliment, de ce nu ai aflat? Sau ai oarece filtre de recepție, acordate pe frecvențe beneficiente.
For iu, ovcorse, (nu prea le am cu americana, că nu știu a fi un "el fugitivo", întrucît nu am sînge de nomad.)
Deci, for iu și for burtica ta încăpătoare, vreau să zic.
Că de conștiință, nu e cazul să aducem vorba, întrucît noi știm de mult, fără să citim ziare americane, ci doar judecîndu-te după profilul moral și manifestările la fel de morale, că ea, conștiința aia, e admirabilă, e sublimă, am putea zice, da' cînd ai trecut lacul în partea haialaltă, și ai dat s-o speli, ți-a scăpat în apă!
Pentru cei care se mai indoiesc ca interogatoriul afisat de mine a avut intradevat loc, dau mai jos esenta lui afdisata de procurorul general Peia in subsolul operei "BREICHIG NUTZ:..." de ...Epigramist.

Și-ai zis: "Du-că-se! La ce-mi trebuie? Și așa nu nu s-a inventat detergentul în măsură a-i scoate petele!"

Deci, îmi explici și mie cum de ești tu așa de informat înspre o parte, iar înspre haialaltă ești mai surd ca o ulucă?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-25 07:59:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE