FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Undeva, departe...
Text postat de Ioan Grigoras
Închid fereastra și aud un cânt,
Știu că exiști pe undeva, departe;
Aș vrea să-ți scriu pe-o aripă de vânt,
Dar umbra nopții încă ne desparte.

Nu pot să dorm, că te zăresc în vis,
Plutești ușor pe-o margine de apă,
Tu ești acolo, peste un abis,
În inimă condeiul tău îmi sapă.

Te chem încet, poate mă simți acum,
Poteci pustii plâng tainic a ninsoare;
A mai rămas în mintea mea un drum
Atât de lung... de îl străbat, mă doare!

Deschid fereastra și te văd cântând,
Știu că exiști pe undeva, în noapte;
Mereu, pe-o filă, eu mai port în gând
Poemul nostru ce l-am scris din șoapte.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mulțumesc, domnule Cioacă! Sper să nu dezamăgesc.  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2012-06-27 17:27:53
         
 
  Domnul Grigoras,
Dupa parerea mea ati fost acuzat numai de lucruri care fiind de dulce sunt, dupa parerea mea, si foarte gustoase. Ca de poeti din astia care scriu numai de post eu sunt satul.
Deci inca odata:
Bine ati venit pe Europeea!

p.s.
Si pe aici uni cer reintroducerea cenzurii. Insa pana acum tartorul site-ului, spre cinstea lui, a refuzat cu stoicism sa cada prada presiunilor. Insa ce-i pate sufletul din aceasta cauza eu nu doresc nici la suflete cele mai negre din dusmanii mei cei mai inraiti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-24 18:22:41
         
 
  Aveți dreptate domnule Cioacă, dar am venit pe Europeea ca un "poet" cuminte, după ce am fost suspendat de pe alt site c-am postat pre multe poezii cu târfe, pentru care am fost pus la zid și acuzat de limbaj vulgar, comportament licențios și atitudine golănească...  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2012-06-24 13:01:00
         
 
  "Nu pot să dorm, că te zăresc în vis,"
(Ioan Grigoras)

Domnule Grigoras,
Eu citesc cu mare interes poezia dumneavoastra de dragoste. Ce nu-mi place la ea este ca prea suna a tristete si insigurare. Eu cand eram tanar si nu puteam dormi din cauza unei iubite aflate departe, recurgeam la o fata din cartier care era dispusa sa ma faca sa am un somn sanatos, ca altfel, daca mergeam nedormit la serviciu, nu faceam fata si ma dadeau aia afara. Nu vreau, fereasca Dumnezeu! sa va indemn la dezmat sau desfrau, dar totusi o viata de noapte echilibrata este atat spre folosul dumneavoastra cat si al iubitei din departare. Ce credeti ca ea s-ar simti bine sa afle ca suferiti atata din cauza ei sau ca ati fost zburuit din slujba din cauza distantei la care va aflati unul de altul? Deci o leaca de mai mult optimism, consider eu, nu ar strica poeziei dumneavoastra de dragoste.
Daca incercati reteta pe care o foloseam eu in tinerete, sunt convins ca poezia dumneavoastra va deveni mult mai entuziasta, asa cum ii sta bine oricarei poezii scrisa de un poet in plina putere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-24 10:31:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE