FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
catren de buna revenire pentru Vasilica Ilie
Text postat de Dumitru Cioaca
"Eu sunt. Tu ești?"
(Titlul unui poem de Vasilica Ilie)

genu, cu o fata supta:
-dupa ce m-ai stors de unt,
desi-ncerc, eu tot nu sunt,
gata pentru-a doua lupta.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vasilico, singura care a împroșcat invective pînă acu ai fost matale! Să te citez încă odată:
"mahalagii"(cu ghilimele fără rost), "penibili", "mahalagist"(încă odată fără ghilimele), "v-ați dat în stambă, vă băgați în seamă". de jignirele aduse limbii române să te judece Graur. Muri? ce ușurare...
Acu să lămurim, inutil cine de cine se "luă" n-are rost, ești orbită de autoadmirație ca găina de ciobul oglinzii. Ai curajul să ne contrazici va-să-zică? da, dar fără argumente ci cu taman de ceea ce ne învinuiși pe noi, cu mahalagisme neaoșe!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-24 20:13:07
         
 
  Dragos Iovan, las-o moarta!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-24 19:02:58
         
 
  Liviu, iti place sa te bagi in seama. Iei un cuvant si-l intorci pe toate partile sa-l aduci cum vrei tu: insusi acest cuvant "a secreta", il traduci altfel decat am gandit eu, adica a produce un miros, ceea ce mai inseamna a degaja, a emana.

De ce am spus ca esti mahalagist? Pentru ca ai precedente in acest sens si te-ai facut de rusine pe site acum ceva timp impreuna cu un personaj feminin care, aproape si-a dat "poalele" peste cap iar tu i-ai tinut isonul, pornind tot de la comentarii facute pe pagina mea pentru ca nu-i asa, te crezi cel mai "tare din parcare" in a face praf tot ce postez, ti s-a pus pata pe mine fiindca, de fiecare data am avut curajul sa te contrazic.

Dovada ca iti place acest lucru, iata, imi pui intrebari despre comentariul lui Radu de sub textul meu. Ce te priveste pe tine de acest lucru? Eu i-am raspuns lui Radu si cred ca ai vazut si raspunsul. Iti place, repet, sa te bagi ca "musca in lapte"...Fii mai modest cum ii sta omului bine, nu mai "califica" oamenii dupa gandirea ta, ca niste lucruri, am libertatea sa ma pronunt asupra afirmatiilor tale jignitoare, asa cum o faci si in acest comentariu.
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-24 18:46:30
         
 
  Vasilico, nici măcar o floare nu poate secreta altceva decît secreții. De emanat, da, poate emana mirosuri. Dar asta e altă gîscă. Și, bineînțeles, în altă traistă. Știi tu, traista aia care conține fondul lexical unei limbi. Pentru tine, traista cu secrete. Secrete, nu secreții, să nu mă înțelegi greșit.

Dacă tot mă acuzi de mahalagism, spune-mi și mie de ce nu ți-ai lăsat textul spre edificare? Ce anume din comentariul meu la acel text va fi fost demn de Cuțarida, astfel încît să nu fie apt să stea sub capodopera pe care ți-am declarat-o ca fiind plină de banalități crunte și de exprimări de nivelul clasei a șasea?

Înțeleg că ți-ai șters poemul de jenă. Jenată fiind de comentariul meu. De prezența mea ignobilă în pagina-ți plină de adînci și subtile panseuri. Nota bene: panseurile neavînd ele nicio legătură cu panselele, care nici ele, panselele, nu au vreo legătură cu secrețiile.

No, dacă ceea ce am afirmat eu despre textul cu pricina era nedemn de a sta acolo, ce spui despre comentariul lui Radu la acel text, comentariu potrivit căruia el, Radu, cititorul adică, nu a putut să treacă de prima frază. Bănuiesc că nu comentariul meu ulterior l-a împiedicat.

Tu mă poți declara nu doar mahalagiul acestui spațiu (cu ghilimelele de rigoare, atît de dragi ție în ultima vreme), ci orice vei vrea. Oricum, voi lua totul sub beneficiu de inventar. Și îți voi reevalua declarațiile abia atunci cînd mă voi fi convins că ai proprietatea, măcar parțială, a termenilor pe care îi utilizezi.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-24 17:44:04
         
 
  "P.S.Am sters poemul meu fiindca mi-e jena, pur si simplu, sa va am pe pagina."
(Vasilica Ilie)

Vasilica
Rau ai facut ca ti-ai retras poemul. Pai eu daca mi-as fi lasat operele sa fie judecate de avocat sau sa citeasca cronicile lui Yago Croncanicarul, cred ca vasta lor majoritate ar fi acum la morga!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-24 17:38:47
         
 
  stimată d-nă Ilie,
În virtutea libertății de opinie, eu cred, sper, bănuiesc că atît intervenția d-lui bordaș cît și a clonei mele nu au încălcat în niciun fel prevederile amendamenelor reguamentului(vezi cap.1,subpunctul 1.1)privind atacul la persooana autorului, ele, comentariile fiind strict îndreptate spre text. Nu același lucru aș putea remarca în legătură cu ale dumneavoastră; "sunteți penibili", "mahalagii" nu sunt termeni acceptabili pe un sait literar.sper că editorul de serviciu va analiza comentariul respectiv și va trage concluziile firești.

ps. în ceea ce privește "floare de mosc" consultați bibliografia de profil, de pildă " Substanțe odorante pt poetese diletante" de prof. Pistyl Moscovici sau anuarul oxford privind metaforele originale!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-24 12:04:19
         
 
  "sincer, mr. Cioaca, amenințările matale ăs de tot hazu', zău... matale n-ai putea muri de gît decît cu gramatica limbii române! "
(Dragos Iovan)

Stimate domnule Dragos Iovan
Intradevar gramatica limbii romane are multe necazuri cu greselile pe care le fac eu la adresa ei. Dar un merit tot trebuie sa mi-l recunosteti. Eu nu fac decat greseli originale. Nu din alea plagiate cum fac doctorul Ponta si alte personalitati de vaza...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-24 09:13:43
         
 
  Gheorghe, Liviu, sunteti penibili. Va dati in "stamba" de fiecare data, va pot declara "mahalagii" siteului, va puteti da si doctoratul.
In ceea ce priveste sintagma, "floare de mosc", folosita in acel catren, nu cred ca am gresit pentru ca numai o floare poate secreta miros iar eu m-am exprimat plastic. Iata, si Gheorghe spune ce a gasit in DEX:
"Substanță cu miros pătrunzător și plăcut, secretată de masculul moscului care se folosește în industria parfumurilor, în cosmetică și în medicină." Ei?!
P.S.Am sters poemul meu fiindca mi-e jena, pur si simplu, sa va am pe pagina.
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-24 09:04:12
         
 
  sincer, mr. Cioaca, amenințările matale ăs de tot hazu', zău... matale n-ai putea muri de gît decît cu gramatica limbii române!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-23 23:53:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  puneți mister Cioca-n plete și scrumu' tuturor catrenelor scrise-ntr-o viață că tot nu te cred:

și sub dalbe flori de tei,
se strecoară mititica
bănuiala-ntre idei
c-o-nvinseși pe Vasilica! :))
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-23 23:42:40
         
 
  firește, Liviu, dar după mine catrenul Vasilicăi ar suna plenar așa:

"am văzut, rimezi cam șui
și nu poci să recunosc
că în mersu' tău hai-hui
parfumezi, glandă de mosc!"
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-23 23:39:45
         
 
  Gheorghe, te legi de amănunte.

Vasilica, apud textul postat în prima pagină, ESTE. Pur și simplu.

Și nu numai că este, dar se și exprimă. Cu multă lejeritate. Uneori, cu prea multă lejeritate.

Cum ar veni, de exemplu:

Foaie verde flori de mosc
trosc


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-06-23 23:26:01
         
 
  Stimate domnule Rechesan,
Rusine, rusine si iar rusine!
Numai si numai la prostii va este gandul. La fapta aia la care dumneanopastra va ganditi, zi si noa[pte va ganditi! nu se dau lupte ci se cere o cooperare perfecta ca sa reusesca.
Si ca sa nu fie nici un semn de indoiala , precizez inca odata:

eu catre acei misei,
ce umbla cu fofarlica:
eu cand lupt cu Vasilica
lupt numai pentri idei!

Domnule, jignirea pe care mi-a adus-o Gheorghe Rechesan este atat de mare ca nu pot sa-mi revin!
Domnule Rechesan, va rog sa ma rugati sa va pun cenuse in cap (stiu cat de greu va vine dumneavoastra sa faceti acest lucru) ca dupa aceea sa-mi pot permite ca sa va pot pernite, in genunchi sa va cereti iertare. Ca altfel de gat voi muri cu dumneavoastra. Fiimdca eu sunt de o mie de ori mai penetrant decat glontul lui Adrian Nastase.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-23 23:15:48
         
 
  atention, Vasilico, moscul nu e plantă să-i crească floricele pe tijă nici chiar pt poetesele consacrate!
MOSC, (1) Mamifer rumegător de mărimea unei căprioare, lipsit de coarne, cu caninii superiori foarte lungi, originar din Asia (Moschus moschiferus). (2) Substanță cu miros pătrunzător și plăcut, secretată de masculul moscului care se folosește în industria parfumurilor, în cosmetică și în medicină.
Acuma dacă Dumitru Cioaca e mosc au ba, nu știu, porblema lui, cert e că secretă doar catrene, nu întotdeauna de bun-gust!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-23 22:13:06
         
 
  Dumitru, multumesc, tu esti atent cu toata lumea dar nu toti stiu sa te aprecieze!
Imi place ca tii piept "razboaielor" impotriva ta, cu multa ironie...
Iti doresc numai bine!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-23 20:29:28
         
 
  am vazut cat suflet pui
sa ma faci sa recunosc
ca tu nu umbli hai-hui;
si ca esti floare de mosc!:)
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2012-06-23 20:26:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE