FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Șmenlandia
Text postat de Emanuel Cristescu
Șmenlandia. O țară sub povara vremurilor. Redăm mai jos o directivă secretă publicată de către prestigioasa revistă ERUTAN, pe baza unor investigații făcute de către Anonimul Responsabil. Acesta este un grup de lucru constituit la cererea monarhului acestei țări care a ajuns în incompatibilitate cu propriul său popor și Guvern. Guvern pe care însă nu are prerogativa de a-l demite. Dar, pe care, ca să scape de el, a luat decizia de a-l compromite.

"DIRECTIVĂ

Pentru fiecare ministru se va constitui un colectiv interdisciplinar care va avea ca sarcină investigarea pe multiple planuri a activității trecute și prezente a acestuia cu misiunea de a depista toate vulnerabilitățile, punctele slabe, slăbiciunile umane, compromisurile făcute de către acesta de-a lungul vieții respectiv tot ce poate fi utilizat într-o posibilă operațiune de contacarare, decredibilizare, anihilare și sau compromitere. În situația în care nu se vor găsi astfel de fapte ori vor fi nesemnificative se vor imagina ori inventa situații similare care vor fi atribuite respectivului ministru.

Toate informațiile relevante vor fi exploatate astfel încât în permanență agenda guvernului să fie făcută iar reacția guvernului să fie una de tip reactiv.

Vor fi instrumentate toate acțiunile ncesare ca în permanență să existe în atența opiniei publice un caz în care să fie implicat un membru al guvernului.

Se vor lua măsuri pentru diminuarea eficienței activității de guvernare în sensul distragerii eforturilor de la activitatea de guvernare propriu-zisă și îndrepatare lor către activități nerelevante, mâncătoare de timp de tipul, justificări, dezvinovățiri, etc.

Fondurile pentru realizarea aceste operațiuni ultrasecrete sunt nelimitate."




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "...Brînză Villy a recunoscut că așa este, că e colonel, da' el o merită, că are studii!"
(generalul Ioan Peia)

Domnule general
Tot respectul pentru Brînză Villy ca a recunoscut. Fata de alti generali care sunt dar nu vor sa recunoasca...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-22 00:03:07
         
 
  afeică, ordonanță,
ieși, neică, la interval, să-ți divulg sursa care a confirmat autenticitatea listei pe care o postai mai jos.
că ziceai că eu "delirez", iar cei care consideră că ăsta nu-i un atac la persoană, îmi cenzurară comul replică.
ba, mai mult, atman îns eara asta, la TV, Brînză Villy a recunoscut că așa este, că e colonel, da' el o merită, că are studii!
unde ești, bibicule?
tu ce grad ai?
ieși la interval, să-ți dau în cap și cu skenul ziarului din 1990 și alte articoleleor publicate între 91-93, de către mine, în contra comuniștilor lui iliescu.
că ziceai că eu mă laud, și că, de fapt, eu am fos ciomăgar de Piața Universității, și alte alea, numai tu fusăși anticomunistu lu pește oceanic, cînd, de fapt, te jucai cu ideologia portocalie-n nisipiște!
hai colea, la scenă deschisă, să ne cinfruntăm!...
"delir", a?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-21 21:31:31
         
 
  Cu ceva vreme în urmă am postat sursa pe care o cere propagandistul băsist.
Mi-a fost radiat comul.
Probabil că vor să rămînă în coadă de pește povestea asta foarte reală.
Știu că nu mai surpinde pe nimeni, dar totuși.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-21 18:02:43
         
 
  Domnule Peia, ca sa va credem, ca sa nu traim cu impresia ca aceasta lista este doar expresia diurna a unui delir, bine ar fi sa divulgati si sursa acestui raport informativ sau macar sa publicati un document care sa va sprijine delirul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-21 13:08:57
         
 
  Bon,
Hai să dăm și noi lista-pedelista de colonei, mînca-i-ar tata pă ei dă colonei, făcuți la sicret, listă care a fost dată publicității aseară, că poate e una lume care nu știe – mă rog, sau se face că nu știe.
(În paranteză fie spus, au fost cca. 2700 de astfel de avansări, dar nu cunoaștem restul listei și gradele lor – aseară au fost deconspirați numai 66)
Ei, cine credeți că e pe primul loc, în ordinea importanței?
Cu voia dv.,

colonelul......TURCEEEESCUUUU!... adică Roberțel TURCESCU, mă, marele moderator, marele om de televiziune, colonelul care n-a făcut o zi de armată, avansat la excepțional pentru serviciile sale de slugă mediatică. Vai, și cît de imparțiali eram noi cînd arbitram disputa dintre băsescu și gioană!

Și cine urmează?
Marea mea simpatie, strîngătorul de voturi furate prin străinezia, cel cu privirea de șarpe cu clopoței, magicul, abilul, genialul...

...Willlliam BRÎNZĂĂĂĂ, adică șeful de propagandă de export al băsescului. Alături, of course de frățiorul său iubit, Daniel BRÎNZĂ. Doi colonei de toată isprava, numai buni de pus la putinică, pentru consumul gurmanzilor politici ai băseștilor.

Cine urmează?

Gheorgehe FLUUTUUUR, scriitorul cu oi pe dealuri, precum și...

Gheorghe ȘTEFAAAN, zis Pinalti, zis aranjorul de blaturi cu mingea, zis lipitorul de verzișori pe fruntea lăutarilor, sforăitorul din ședințe.

Dar să nu-l uităm pe...

Ioan OLTEAAAN, înghițitorul de broaște pe stomacul gol, neîntrecutul gurist de ședințe și interviuri.

Mai departe...

Alexandru LĂZEEESCUUUU, fostu șăf al televeiziunii române, oficina băseștilor. În subsidiar, să ne amintim de maioreasa Rodica CULCER, securista de serviciu a băseștilor, care abia-abia a putut fi cîrmită din loc, căci îi venise vremea pensionării și ea... nu și nu, că ce lege-i aia care nu-i permite să mai continue prețioasa-i activitate, legea e pentru proști, nu pentru ea.

Și mai cine?

Cezar PREEEDAAAA, adică Cezărică PREDA, adică, mă-nțelegi, seriosul din grupuscul.

Mai departe, cine altul decît...

Sorinel BLEJNAAAAR, marili șăf peste ANAF, regina nedovedită a șpăgarilor din vămi, Marele Trezorier al Famigliei! Păi, nu e de comă?!

Să ne mai uimim?
Hai să ne uimim, în continuare cu...

Gh. FAALCĂĂĂ, adică șeful mafiei Aradului, finul iubit al lui băsescu.

Dar putea să lipsească onor, fost premier...

Mihai Răzvan UNGUREANUUU, dășteptu dă serviciu al nației, pregătitorul de campanii viitoare, pentru a readuce la putere potera băsistă.

Cine urmează?

Ioan Nelu BOTIȘ, mare ministru de habar n-am ce, dovedit drept șparlitor de fonduri europene, dat la fund, că puțea a corupție de la o poștă. Și, of course, nesancționat de nicio lege pentru matrapazlîcurile-i ministeriale.

Ia să videm, ce mai găsim în pălăria cu iepurași?
E, o... iepuroaaaicăăăă, anume...

Ferencz GABRIELAAA, doar maioreasă, fosta șefă dă cabinet a mititelului uriaș prim-ministru, Boc! Care, Boc, a rămas ca fraierul, fără nicio steluță pe rever. (Credem noi?!...)

Dar să nu-l uităm pe...

Silvian IONESCUUU, adjunctul băsescului de la Anvers, care, cu ceva vreme în urmă, promitea că va desființa postul TV Antena 3, care-i înegrea ficații și-i provoca pancreatite ideologice.

Dar ce, POTERAȘ, primarul nu’ș cărui sector – acum fost, mă rog – ce are? Nu-i și el el o frumșață dă colonel, acolo?

Să mai adăugăm și-un...

BOUREAN Cristian, că-i tînăr și ortoman și promite năpristan!...

În fine, în coada listei, selectate special de către preferințele mele, (16, din restul de 66 – restul sunt deputați sau administranți provinciali, care mai de care mai zeloși) nu-l uităm pe marele ghinărar, avansat de însăși mînușa prezidențială, de la caporal, la general cu o stea, pentru merite deosebite în lupta aprigă contra dujjjmanului de clasă, anume:

Neculăieș ONȚANUUU, primarul altui sector din Bucale.

Dom’le, și de cine fură avansați soldații ăștia curajoși la demnitatea de colonei, mînca-i-ar tata pre ei?
Păi, de cine altul decît generalul de izmene, superavansat de același băsesc, cu PATRU stele...

Gabriel OPREEAAA, starostele securisțtilor UNPRiști, strînși ciorchine, la ordinul băsist, ca să întărească flancurile portocalii ale grămezii organizate, zis㠄majoritate” spontană pedelistă.


Bon.
Acum stau și mă-ntreb: printre cei 2700, oare găsi-vom și nume familiare, fffoarte familiare, care combat pe aci, cu o rîvnă mai mult decît partizană. Zeloșii apărători ai ticăloșiilor băsiste...

A, ce ziceți, domnu Cristescu?
Saitul pe care cu onoare-l posedați și care a devenit ringul de dans al băsiștilor, se poate lăuda cu cîtevașîlea examplare de, hai, nu colonei, da’ nește maiorași, acolo?
Ce ’șceți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-21 09:42:31
         
 
  http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=42282

2012-06-20 11:40:41

Am răspuns deja domnule coleg. Credeți că o scald precum unii legendați de pe aici?




 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-21 08:15:12
         
 
  Domnule coleg ca să vă iau în serios aștept punctul de vedere față de plagiatul procurorului general.
(Emanuel Cristescu)

Domnule Cristescu,
Declar cu mana pe Biblie ca eu condamn, infierez, ba sunt chiar gata sa-l trag la raspundere prin acte de violenta pe procurorul general care este un plagiator mizerabil care ar merita sa i se dea cu codul penal in cap.

p.s.
Astept opinia dumneavoastra despre doctorul Ponta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-21 05:30:56
         
 
  băsescu a fost și este cea mai mare pacoste a României, după ceaușescu și iliescu.
(ioan peia)

cum de-altul mai bun nu dam,
pe-acest verde ca alunul,
la putere de-l lasam
va urca pe locul unu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-21 05:18:07
         
 
  băsescu a fost și este cea mai mare pacoste a României, după ceaușescu și iliescu.
(ioan peia)

Sa inteleg atunci ca tzapul e OK? Mai ales daca e de bere...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-06-21 03:00:58
         
 
  Mda!
V-am spus că voința căpcăunului și a cetei lui de hiene ne va tîrî în bezna medievală a absolutismului dement, în zona psihiatrică a fanatismului nazist. Insul ăsta nu se va lăsa pînă nu ne va scufunda cu nava lui, cu tot. Îmi este imposibil să înțeleg cum a fost posibil ca instinctul de conservare al poporului român să fie în așa hal bruiat, încît să admită a i se urce în cîrcă asemena nemernici, asemenea căpușe însetate de sînge. Toată șleahta asta de mafioți nu se va lăsa pînă nu ne va pune pe toți la zid. Cred că, din acest moment, va trebui să ne gîndim serios la supraviețuire. Și să intrăm în stare de alertă maximă.
Mai sunt, oare, naivi care cred că, declamînd în avanscena oratorică a vorbelor mărețe, principii, vai, democratice, nobile, civilizate, vom putea convinge sălbaticii că în afara tribului lor de canibali, mai există și lume civilizată? Așa cum au crezut, cu condamnabilă naivitate, țările învecinate cu germania lui hitler, că nebunul brun se va domoli altfel decît strivit sub călcîi? S-au amăgit pas cu pas și, pentru prostia lor diplomatică, au plătit cu viața cam 50 milioane de oameni. Bașca distrugerile materiale și sechelele post/conflictuale care s-au vindecat greu.
Cum, însă, naivitatea și lipsa de hotărîre, lașitatea și confuzia din creiere persistă, putem să ne așteptăm la lucruri și mai grave.

PS: Hienele jubilează. Le miroase a cadavru. Cine le mai poate sta în față? Armata de colonei turciți, căreia îi salivează abundent gustativele crimei?




 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-21 01:21:40
         
 
  Ce parșivitate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-20 20:00:01
         
 
  De ce îmi cenzurezi întrebarea pe care am pus-o dlui Cristescu, escule?
Ce are subversiv în ea?
Poți să-mi explici?
Sau radiezi și acest com?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-20 18:31:57
         
 
  Inca UNA si plec si eu la slujba, pentru ca cineva mai si trebuie sa alimenteze bugetul de stat, adica sa plateasca salariul premierului.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-20 15:46:46
         
 
  Exista viata si dincolo de politica lui Vanghelie sau a lui Piedone. Iata, e randul celorlalte comunitati sa isi cinsteasca elitele  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-20 15:03:20
         
 
  AF, ai semnat protestul anti ACTA? îți spun după ce se termină sondajul de ce...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-20 14:54:33
         
 
  Trebie sa avem discernamant si sa alegem fiecare, in tacere, conform cu constiinta, cu principiile si idealurile noastre, de care parte dorim sa ne situam si cu cine dorim sa ne asociem.
612 cercetatori români protesteaza impotriva gravei izolari a comunității cercetării românești față de informația științifică internațională
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-20 14:48:55
         
 
  meștere, ești în continuare la botoane? văd că mi se validează textele într-un minut de la publicare, nu-n 24 de ore ca de-obicei, comentariile integral, ceva-ceva se întîmplă.oricum de-atîtea ori ți-am cerut demisia, încît ți-ai dat-o singur. a cîta oară e? da' ce contează asteroidu' planează, ricoșează da' nu dezertează...acu, serios, Fane, nu e bărbătește, dacă intri într-un proiect, cînd aderi necondiționat(mai mult sau mai puțin sincer la valorile ecoliterare)nu te superi ca văcaru' pe sat și-o tulești pe nepusă masă...și culmea, taman acum cînd noile amendamente ți-ar oferi putere sporită, reclamînd neîntîrziata lor aplicare!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-06-20 14:45:36
         
 
  Ioan Peia, ultimul tău comentariu e ok, cu excepția primului vocativ. sau apelativ, cum vrei. schimbă-l, și va apare.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-06-20 14:30:59
         
 
  băsescu a fost și este cea mai mare pacoste a României, după ceaușescu și iliescu.
primul a dat colțul, al doilea încă mișcă în low motion.
a rămas al treilea - cel mai nociv dintre toți, pentru că e actual și pentru că ne-a răvăcit ca pe un cîrd de pui în care a dat gaia.
pînă nu vom scăpa de el, nu ne vom reveni.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-20 14:28:48
         
 
  Domnule Peia, de cand cu povestea cu mineriadele eu nu va mai cred, orice mi-ati spune. In ochii mei, credibilitatea dumneavoastra este zero. Imi cer scuze ca sunt atat de abraziv in ceea ce va priveste, dar ar fi trebuit sa intelegeti de vorba buna si nu m-as fi simtit obligat sa devin atat de transant.
Zero, nada de nada!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-20 13:00:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Chiar așa!...
Înainte de a vede paiul din ochiul altuia, vrem să știm care-i părerea micului propagandist, în materie de plagiat Kovesi! Plagiat deja dovedit.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-20 12:47:06
         
 
  Victor Ponta a spus că nu va demisiona din fruntea Guvernului decât atunci când va face ceva “împotriva intereselor României sau ale unei persoane”
Bag de seama ca omul asta nu este in toate mintile. Se crede alesul poporului sau ce??
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-20 12:38:02
         
 
  Domnule coleg ca să vă iau în serios aștept punctul de vedere față de plagiatul procurorului general.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-06-20 12:13:20
         
 
  Aveti dreptate, domnule Cristescu, institutiile Statului sunt preocupate sa depisteze hoții, impostorii, șmenarii, in general, toate persoanele care sunt certate cu legea. Numai asa, adica prin activarea sistemului de imunizare impotriva acestor indivizi, societatea are ocazia sa se curete de impostura.
Chiar in acest moment, o lume intreaga ne priveste cu sprancenele ridicate si se mira de lipsa de reactie a mediului academic in fata acestui caz evident de plagiat. Lasam deoparte faptul ca, in cazuri similare, in lumea civilizata exista institutia demisiei si ca plagiatorul obisnuieste sa elibereze cu demnitate pozitia sociala obtinuta prin frauda si ne intrebam de ce societatea academica nu se revolta si nu exclude din randul sau astfel de personaje.
Aceasta este intrebarea care ar trebui sa ne punem noi ceilalti.
Pana unde a patruns impostura?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-06-20 11:56:09
         
 
  text cu intenții pamfletistice, încercare de fantezie incriminînd politicianismul oblu? în ambele cazuri e lipsit de haz, limbaj descriptiv adecvat, nota satirizantă necesară și-n final de impactul unui mesaj presupus sensibil.păcat de titlu, dincolo de gard e un leopard împăiat cu petele decolorate! :)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-19 17:35:26
         
 
  Mda!
Păi, luați-i la sîn, domnu Cristescu, oblojiți-i, țineți-le discursuri nobile despre democrație, dreptul individului de a se exprima liber, prezumția de neticăloșie, eleganță și prestanță, demnitate și echitate... ce mai, oratorie de domn care și-ar da și viața pentru ca ei să-și poată expune părerile la fel de nobile. Și acțiunile, doldora de gingășie angelică!
Dar, de fapt, cu cine vă războiți aici? Cu băsescu?
Oooo, dar cîți băsești nu vă dansează-n bătătură iar domnia-voastră îi tratați cu pîine și sare?!...
Și vă penalizați partizanii!...
Așa s-au pierdut marile mize!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-06-19 15:54:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE