FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
unui cronicar care are vederi largi
Text postat de Dumitru Cioaca
"bravo,bravo, ce frumos nene Val...parcă te văd c-o brîncă pe șoldu onctuoasei cuba-libre, cu ditamai mucu dă havană jmekeshte în colțu gurii, c-un pocal plin-ochi cu"coadă de cocoș lichidă-n" ailaltă labă cu sombrero alb împins pă ceafa-nțeleaptă...ce mai, măh, leit Giar dă Prăbușești-Arțăriș!"
(Gheorghe Rechesan, aruncandu-si pe timp de zi privirile peste Atlantic pentru a putea sa vada ce face Valeriu Cercel pe timp de noapte)

vederi largi ca Rechesan,
n-are-alt om supus greselii,
ca el vede-n dorul lelii,
chiar cand ea-i peste ocean.

p.s.
spre genu, pe-un glas discret,
Gheorghe despre-al lui secret:
-azi, c-un ochi ca de erete,
n-as privii de-aproape fete,
daca nu-mi puneam ca scop,
sa ajung, dintr-un orbete,
cel mai dezghetat miop.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  greșit, d-le Cioaca, minți cu o neîndemînare stupefiantă, textul e clar:

"azi, c-un ochi ca de erete,
n-as privii de-aproape fete,
daca nu-mi puneam ca scop,
sa ajung, dintr-un orbete,
cel mai dezghetat miop. "

afirmația mneatale care se leagă de handicapul meu real, care nu a dispărut odată cu vîrsta, poți verifica vizualîndu-mi fotografia din pagina de profil, e clară...și nu întoarce vorba, nu ai aminitit de nicio "miopie" politică. te somez să-ți ceri scuze sau te voi trata în mod similar.
de altfel, așa cum a sugerat d-l Cristescu ar trebui să-ți încetezi atacurile la persoană, îndeobște glumele grosolane, care nu au nimic literar (ai postat recent una la adresa lui liviu Bordaș)în care numele celui scuipat e scris expllicit.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-16 16:27:30
         
 
  "apropos de metehne, pomenirea unui defect fizic de care sufăr de la o vîrstă fragedă, miopia avansată, cred c-ar situa epigrama matale în categoria textelor care încalcă regulamentul."
(Gheorghe Rechesan)

Domnul Rechesan,
Eu nu m-am referit la defectele pe care le-ati avut de la o varsta frageda, fiindca alea au disparut cu fragezimea, ci la cele acumulate de dumneavoastra de buna voie si nesilit de nimeni. In speta eu nu m-am referit decat la miopia dumneavoastra politica. Eu sunt convins ca dumneavoastra va uitati de aproape la fete numai pentru a va da seama daca sunt pentru sau contra lui Basescu. Si asta pentru ca nu aveti nici un fel de miros politic, fiindca daca l-ati avea, asa cum il am eu, nu ar trebuii sa va varati nasucul in sutienele alegatoarelor pentru a vedea cu cine voteaza. Eu le simt de la o posta pe cele care voteaza cu mine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-06-16 12:18:54
         
 
  Nici un galon de zaibăr sau un kil de pastiluțe viagra n-ar învîrtoșa mai grabnic imaginația creatoare a marelui catrenist decît pomenirea numelui meu. nestemate și mititel domn Mitică o aia mică(imaginația, firește)din născare sau s-a scofîlcit pe parcursul activității literare? că dacă-i așa putem ajuta c-oleacă de zamă de urzici și nește injecții cu extract de norme ortopeice și ortografice!

apropos de metehne, pomenirea unui defect fizic de care sufăr de la o vîrstă fragedă, miopia avansată, cred c-ar situa epigrama matale în categoria textelor care încalcă regulamentul.

ps. da' ce-ți dădu, favor făcu, scluptoru Valerică de-l aperi cu osîrdie? au nu știi zicala, avocatul neplăătit este bun de pălmuit?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-06-16 09:25:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE